ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Світлана Пирогова
2024.04.23 09:40
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує поміж нас,
Хоч зазирають в душі ще зловісні дії,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Єднання сила здійснюює все ж мрію.
І попри труднощі в воєнний час,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує б

Володимир Каразуб
2024.04.23 09:17
І слова, наче, хвилі, хвилі,
Гойдаються, хвилі, мов коми,
І скільки, любові, за ними,
І скільки, іще, невідомих.
І скільки, безмовних, схлипів,
У цьому, голодному, морі,
І лякає, не те, що квилить,
А те, що, не може, промовити.

Ілахім Поет
2024.04.23 07:19
Хтось скаже, що банально вию вовком.
Для мене це є блюзом самоти.
На перехресті не простоїш довго.
А на узбіччя тяжко відійти.
Я підкотив би Принцем, наче в казці.
Та побут твій спаплюжити боюсь.
Хтось скаже – меланхолія якась це.
А як на мене, рад

Віктор Кучерук
2024.04.23 04:48
Віддаляється вчорашнє
І послаблюється шум
Од учинків безшабашних,
І від плину мрійних дум.
Тільки згадки пам'ять мучать
Повсякчасно й без пуття
Про, на жаль, скороминуче
Богом дане раз життя.

Хельґі Йогансен
2024.04.22 21:05
Закривавлена, знищена, спалена
Вже не вперше й не вдруге весна.
Вона — звістка, якої чекаємо,
Але й досі до нас не дійшла.

У молитвах, прокльонах "оспівана",
Хоч нема її в тому вини.
Почуттями брудними, незрілими

Іван Потьомкін
2024.04.22 10:25
Не блудним сином їхав в Україну
Із того краю, що не чужий тепер мені.
До друзів поспішав, щоб встигнути обняти,
До кладовищ, щоб до могил припасти...
...Вдивлявсь- не пізнавав знайомі видноколи,
Хоч начебто й не полишав я їх ніколи,
Та ось зненацьк

Олександр Сушко
2024.04.22 08:52
Ви чули як чмихають їжаки? Ні? Дивно. Спробуйте увечері натерти пусту собачу тарілку під порогом шматочком тушкованого м’яса. Як сяде сонце – вдягніть щось балахонисте з каптуром та сядьте в кущах на ослінчику. Гарантую: на густий запах тушонки їжак

Леся Горова
2024.04.22 08:32
Верба розплела свої коси за вітром
Під ними у брижах виблискує став,
Скотилися з берега запахи літа ...
Втікаючи геть очерет захитав

Сполоханий крижень. У сірої чаплі
Сьогодні в болоті скрипучий вокал,
А сонце розсипалось плесом по краплі,

Ілахім Поет
2024.04.22 07:03
З гори, з Сіону видно все і скрізь! Дивись, запам’ятовуй, Єшаягу! Як паросток башанський нині зріс, яку він приписав собі звитягу.

- Я бачу – в наступ знову йде Арам; і смертю Манасія та Єфрем нам загрожують. Їм кістка в горлі – Храм! Хизуються – баг

Козак Дума
2024.04.22 07:01
Словами не відтворюються ноти,
а ключ скрипковий – музи реверанс.
Приємно спілкуватися на дотик,
коли у тиші слово – дисонанс.


Віктор Кучерук
2024.04.22 05:47
Клекоче й булькає вода,
І піниться, мов юшка, –
Мигоче блякло, як слюда,
Повніюча калюжка.
Навколо неї, як вужі,
Снують струмки глибокі,
Бо для калюжі не чужі
Оці брудні потоки.

Артур Курдіновський
2024.04.21 22:16
МАГІСТРАЛ

Бездонна ніч своєю глибиною
Створила непохитний нотний стан.
А сивий сніг спостерігав за мною:
Чи впораюсь я з болем свіжих ран?

Мелодія, пригнічена журбою

Микола Дудар
2024.04.21 21:42
Квітні, травні, липні, червні…
Серпнів я би не чіпав…
Не помістяться в майстерні —
Нечитайло підсказав…

Що робити, де та правда?
Що такого я зробив?
Серпні наче — не завада,

Ілахім Поет
2024.04.21 21:09
Ти була всім, чим я дихав і дихаю.
Тим, що втрачав і що в серці відкрив.
Грізною зливою, повінню тихою.
Теплим ковчегом в безмежності криг.

Садом Едемським і небом з сузір’ями.
Чим насолоджувавсь я, чим страждав.
Днями святковими, буднями сір

Євген Федчук
2024.04.21 14:49
Стояв травневий ясний, свіжий ранок.
Вже сонце освітило куполи
Софії. Ніч майнула наостанок
За Гору. Пташки співи завели.
Грайливі горобці чогось зчепились
У поросі. Знайшли, напевно, щось.
А сонні голуби на те дивились
Зі стріхи. Сонце вище піднял

Ігор Шоха
2024.04.21 11:43
Життя таке, що їде дах,
та поки дибаємо далі,
воно збувається у снах
як репетиція реалій.
Ховатися немає де,
хоча і мусимо – подалі:
на Марсі, Місяці... ніде,
якщо і досі де-не-де
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Галина Михайлик / Вірші / "Наодинці з Вічністю" (Філософські роздуми...)

 «Атеїстам»
В нашій країні триває війна.
А на війні – атеїстів нема!
Ті ж, хто хизується: «Ми – атеїсти!»,
лиш відпрацьовують гроші на «їсти»…

08.10.2015





  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2015-10-09 11:43:41
Переглядів сторінки твору 3141
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (5.095 / 5.64)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.106 / 5.79)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.840
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не оцінювати
Конкурси. Теми Іронічний неореалізм
Війна
Автор востаннє на сайті 2023.11.07 01:19
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віктор Кучерук (Л.П./М.К.) [ 2015-10-09 17:20:45 ]
Це правда.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2015-10-10 11:46:50 ]
Ви мене зрозуміли, Вікторе. :) Дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Красько (Л.П./Л.П.) [ 2015-10-09 18:46:06 ]
не правда. є. принаймні, не для всіх це правдп

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2015-10-10 11:54:18 ]
Питання віри настільки фундаментальне, тому, якщо починати про це дискусію - то затягнеться дуже надовго.... Знаю тільки одне, що у ситуаціях, коли особа опиняється на межі зі смертю, навіть затятий невірник звертається за допомогою до Бога.... (А до якого конкретно (християнського чи ін.)- то вже деталі...)
Дякую, що прочитали і відгукнулися!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Красько (Л.П./Л.П.) [ 2015-10-27 04:20:04 ]
навпаки - був незатятим. просто атеїстом. після війни, і того через що пройшов став затятим... Отаке, сумне... Хоча, хто його там знає, що в душі, і все ще може помінятись...
Дякую Вам за Вашу творчість і що маєте сили піднімати такі болючі теми! Нам всім зараз це дуже потрібно

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2015-10-27 20:28:21 ]
Непоганий матеріал на до порушеної теми: http://zbruc.eu/node/42430


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Красько (Л.П./Л.П.) [ 2015-11-01 21:05:35 ]
якщо коротко - щодо релігій, погоджусь з Фрайем, що це мало би бути образою для людства - необхідність вірити в бога, щоб вести себе пристойно ;)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2015-11-01 22:39:38 ]
Як на мене, потреба у вірі, релігії - то, радше, потреба у почутті захищеності.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Десна (Л.П./М.К.) [ 2015-10-09 21:01:41 ]
"віпрацьовують"? чи лукавлять?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2015-10-10 12:02:11 ]
Напевно кожен по-своєму... За останній тиждень стикнулася з ситуаціями, коли у різних передачах на загальноукраїнському радіо прозвучало неодноразово від декількох гостей передач "я -атеїст". А ще мутні навколовладні-навколоцерковні інсинуації у Львові. Зваживши, на одчасність цих явищ, мені вимальовується якась планомірна тенденція... Може я й помиляюсь... Але видається, що ворог не дрімає, працює у всіх напрямках.І питання підриву Віри ( а з нею - моралі) - це дуже далекосяжна загроза...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2015-10-10 12:03:20 ]
І дякую за відгук! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2015-10-10 22:40:16 ]
Галочко, як на мене, Ви надто категоричні у своїх твердженнях. Я, як рідновір, коли веду суперечки з християнами на теми віри, знаю з досвіду - обов"язково знайдеться хтось третій, який стане в позу третейського судді, кажучи, що він вірить у вищий розум чи космос і починає викладати міркування із цих позицій. Але це не означає, що він обов"язково виконує чиєсь замовлення чи куплений кимось і відпрацьовує гроші. Буває - просто людина так вихована - на безвір"ї - я кажу це про людей, яких давно знаю і з якими давно спілкуюся. А на війні в годину смертельної небезпеки кожен також поводить себе по-різному і може навіть маму кликати, не обов"язково Бога.
Війна і нема - дуже приблизні рими. Можна було б придумати щось на кшталт:
В нашій країні триває війна.
Та – атеїстів не має вона!

Хоч у чомусь Ви маєте рацію - багато різної агентури діє, щоб розколоти наше суспільство за вірою, і не тільки, тому я теж у суперечках кажу: давайте спершу відіб"ємось від ворога, збудуємо міцну державу, а тоді вже будемо вирішувати, як внутрішнє питання при закритих кордонах, чия віра краща. )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2015-10-11 01:12:17 ]
Можливо, пане Ярославе,й так - категорична. Так в той момент мені відчулося, так й написалося.
Можливо й не всі атеїсти відпрацьовують. Може то така нова модна тенденція, спроба проявити свою оригінальність - заявляти напротивагу віруючій більшості, що я не такий як усі :) Може хтось розчарувався, бо стрінувся з недобросовісними представниками тої чи іншої релігії, і екстраполює ці образи на весь загал... Всюди, де присутній людський фактор можуть бути помилки. Але, коли т.зв. атеїсти заявляють, що вони не вірять в Бога (християнського н-д) а вірять у вищий чи космічний розум - то вони лукавлять, бо просто називають одне й те саме поняття по-іншому. Бо така вже людська природа - вона має потребу вірити у щось велике і сильне, що захищає її від явищ, непідвладних їй.
Ну і вже зовсім біда, коли особа не справді не вірить ні в що.... Тоді маємо ось всі ці негативні наслідки совєтського атеїстичної епохи - Голодомор і т.д. Адже виконавцями на місцях був хто? - місцеві люмпени, які відчули вседозволеність, бо ж сказали з Москви, що Бога немає. То ж можна було і вбивати, і красти і т.д...
Віруюча людина (чи християнин, чи сповідник іншої віри) має моральний кодекс поведінки, усталений у тій, чи іншій релігії. І зазвичай ці кодекси дуже подібні. Головне - не вчиняти зло іншій особі. Інша річ, що є багато формально приналежних до тої чи іншої релігії, а насправді, за змістом, звичайними комформістами - якщо мені це зручно - виконую, якщо ні -не дотримуюсь.
Словом, на цю тему можна бесідувати безкінечно, але недолік бесіди за допомою таких заочних коментарів у тому, що не завжди вдається точно висловити свою думку, сформулювати і донести до читача. А якесь одне не точно вжите слово, може спричинити непорозуміння.
Тому завершую.
Я у своєму вірші висловила своє відчуття на певні суспільні подразники так, як я це відчула. Я маю на це право. Читачі висловили свою думку. Це їхнє право. Когось це змусило замислитись. Ось і вже є користь! :)
Так що дякую, що читаєте і відгукуєтесь!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Красько (Л.П./Л.П.) [ 2015-10-27 04:31:07 ]
.... нууу теж дуже відносно... скільки разів цю планету було вмито кров"ю з ім"ям бога на вустах? і ця машина на Землі працює не зупиняючись... така вже людська сутність. В кожному суспільстві є якась частина морлоків, які в сприятливий час "випірнають" при загальній байдужості, слабкодухості чи боягустві. А якщо цим морлокам-люмпенам ще й дати віру і вони будуть впевнені, що в ім"я бога/світлого майбутнього/чистоти раси це роблять... власне, це багато разів повторювана історія, що її тут переповідати...