ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Світлана Пирогова
2024.04.23 09:40
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує поміж нас,
Хоч зазирають в душі ще зловісні дії,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Єднання сила здійснюює все ж мрію.
І попри труднощі в воєнний час,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує б

Володимир Каразуб
2024.04.23 09:17
І слова, наче, хвилі, хвилі,
Гойдаються, хвилі, мов коми,
І скільки, любові, за ними,
І скільки, іще, невідомих.
І скільки, безмовних, схлипів,
У цьому, голодному, морі,
І лякає, не те, що квилить,
А те, що, не може, промовити.

Ілахім Поет
2024.04.23 07:19
Хтось скаже, що банально вию вовком.
Для мене це є блюзом самоти.
На перехресті не простоїш довго.
А на узбіччя тяжко відійти.
Я підкотив би Принцем, наче в казці.
Та побут твій спаплюжити боюсь.
Хтось скаже – меланхолія якась це.
А як на мене, рад

Віктор Кучерук
2024.04.23 04:48
Віддаляється вчорашнє
І послаблюється шум
Од учинків безшабашних,
І від плину мрійних дум.
Тільки згадки пам'ять мучать
Повсякчасно й без пуття
Про, на жаль, скороминуче
Богом дане раз життя.

Хельґі Йогансен
2024.04.22 21:05
Закривавлена, знищена, спалена
Вже не вперше й не вдруге весна.
Вона — звістка, якої чекаємо,
Але й досі до нас не дійшла.

У молитвах, прокльонах "оспівана",
Хоч нема її в тому вини.
Почуттями брудними, незрілими

Іван Потьомкін
2024.04.22 10:25
Не блудним сином їхав в Україну
Із того краю, що не чужий тепер мені.
До друзів поспішав, щоб встигнути обняти,
До кладовищ, щоб до могил припасти...
...Вдивлявсь- не пізнавав знайомі видноколи,
Хоч начебто й не полишав я їх ніколи,
Та ось зненацьк

Олександр Сушко
2024.04.22 08:52
Ви чули як чмихають їжаки? Ні? Дивно. Спробуйте увечері натерти пусту собачу тарілку під порогом шматочком тушкованого м’яса. Як сяде сонце – вдягніть щось балахонисте з каптуром та сядьте в кущах на ослінчику. Гарантую: на густий запах тушонки їжак

Леся Горова
2024.04.22 08:32
Верба розплела свої коси за вітром
Під ними у брижах виблискує став,
Скотилися з берега запахи літа ...
Втікаючи геть очерет захитав

Сполоханий крижень. У сірої чаплі
Сьогодні в болоті скрипучий вокал,
А сонце розсипалось плесом по краплі,

Ілахім Поет
2024.04.22 07:03
З гори, з Сіону видно все і скрізь! Дивись, запам’ятовуй, Єшаягу! Як паросток башанський нині зріс, яку він приписав собі звитягу.

- Я бачу – в наступ знову йде Арам; і смертю Манасія та Єфрем нам загрожують. Їм кістка в горлі – Храм! Хизуються – баг

Козак Дума
2024.04.22 07:01
Словами не відтворюються ноти,
а ключ скрипковий – музи реверанс.
Приємно спілкуватися на дотик,
коли у тиші слово – дисонанс.


Віктор Кучерук
2024.04.22 05:47
Клекоче й булькає вода,
І піниться, мов юшка, –
Мигоче блякло, як слюда,
Повніюча калюжка.
Навколо неї, як вужі,
Снують струмки глибокі,
Бо для калюжі не чужі
Оці брудні потоки.

Артур Курдіновський
2024.04.21 22:16
МАГІСТРАЛ

Бездонна ніч своєю глибиною
Створила непохитний нотний стан.
А сивий сніг спостерігав за мною:
Чи впораюсь я з болем свіжих ран?

Мелодія, пригнічена журбою

Микола Дудар
2024.04.21 21:42
Квітні, травні, липні, червні…
Серпнів я би не чіпав…
Не помістяться в майстерні —
Нечитайло підсказав…

Що робити, де та правда?
Що такого я зробив?
Серпні наче — не завада,

Ілахім Поет
2024.04.21 21:09
Ти була всім, чим я дихав і дихаю.
Тим, що втрачав і що в серці відкрив.
Грізною зливою, повінню тихою.
Теплим ковчегом в безмежності криг.

Садом Едемським і небом з сузір’ями.
Чим насолоджувавсь я, чим страждав.
Днями святковими, буднями сір

Євген Федчук
2024.04.21 14:49
Стояв травневий ясний, свіжий ранок.
Вже сонце освітило куполи
Софії. Ніч майнула наостанок
За Гору. Пташки співи завели.
Грайливі горобці чогось зчепились
У поросі. Знайшли, напевно, щось.
А сонні голуби на те дивились
Зі стріхи. Сонце вище піднял

Ігор Шоха
2024.04.21 11:43
Життя таке, що їде дах,
та поки дибаємо далі,
воно збувається у снах
як репетиція реалій.
Ховатися немає де,
хоча і мусимо – подалі:
на Марсі, Місяці... ніде,
якщо і досі де-не-де
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ярослав Чорногуз (1963) / Вірші

 Моя сповідь
Образ твору Не до попа, а на природу,
Іду на сповідь ось таку –
Богам вкраїнським на догоду,
А не ісусу-чужаку.

На повний голос тут співаю,
Бо корінь ще отут не всох,
Тут за життя спізнав я раю,
Бо тут живу, бо тут – кохаю,
Бо тут на творчість надихає
Митець великий – Велес-Бог.

Тобі, природо, воля звична,
Це – головна з твоїх ознак.
Стоїть прадавній дуб-язичник,
Святив ножа тут Залізняк.

Тут мій народ Богиня Слава
Благословляла у похід,
Русь ще за князя Святослава
Як справді вільная держава
Лишила в пам”яті свій слід.

О нагострися, нагострися
Народний той сердечний слух,
О відродися, відродися
У наших душах вільний дух.

Коли в них справді залунає
Могутній хор своїх Богів
То яра сила забуяє,
І нас ніколи не здолає
І найсильніший з ворогів.

7506 р. (Від Трипілля) (1998)




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2016-08-01 01:31:46
Переглядів сторінки твору 5345
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 0 / --  (6.329 / 6.99)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (6.337 / 7)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.728
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Поезія Необароко, Неокласицизму, Неореалізму
Автор востаннє на сайті 2024.04.23 14:07
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Бойко (Л.П./М.К.) [ 2016-08-01 02:13:45 ]
"А не ісусу-чужаку" - не згоден із цими словами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2016-08-01 12:18:42 ]
Це Ваше право. Він - не український Бог. Я поклоняюсь рідним - українським Богам і вірю в те, що тільки вони дають нам, українцям справжню силу панувати у своїй державі. А той безлад, яки твориться нині у нашій державі, є наслідком в тому числі і тисячолітнього панування християнства, коли злодіям прощаються їхні злодіяння, внаслідок цього до влади приходять зеки і інші мерзотники.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Гора (Л.П./Л.П.) [ 2016-08-01 09:46:07 ]
Приєднуюсь до Володимира, також не згоден із цими словами. Ісус є Ведучим Ієрархом в планетарной Ієрархії Землі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2016-08-01 12:29:47 ]
Ці баєчки розповідайте комусь іншому, будь ласка. Ви не знаєте нічого про українських Богів і цим не цікавитесь. "НАробив ти, Христе лиха" - писав Тарас Шевченко в у вірші " Сон".

ВІн звертався до Ісуса, пишучи:

Он глянь, у тім раї, що ти покидаєш,
Латану свитину з каліки знімають,
З шкурою з німають,
Бо нічим обуть
княжат недорослих"

Бог бачить, та мовчить, ось що творять з українцями зайди, чужинські охристиянені пани.

Хіба зараз не те саме робиться?

Явленними будем піч топити,
А кропилом будем брате,
Нову хату вимітати...

Я - за нову хату в Україні, як Шевченко.

А Франка замордували християнські попи за книжку "Сотворення світу". За нищівну критику Біблії. Ви ж не читали цих творів, а обмежуєтесь голослівними ствердженнями.

Ісус був звчийною людиною і похованим у фамільному склепі - так писав єврейский пророк Абулафія, стверджує всесвітньовідомий романіст Фелікс Ванденберг.

Наша Біблія - це "Велесова книга" - молімось Богам, щоб мали ми чисті душі і тіла наші, і мали ми життя з праотцями нашими, в Богах зливаючись в єдину правду, так оце єсть ми- Дажбожі онуки.

Оце читайте і може, прозрієте хоч трохи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Потьомкін (Л.П./М.К.) [ 2016-08-01 17:25:30 ]
Маєте рацію, пане Ярославе, щодо Ісуса як людини, а не сина Бога, як його потрактували заінтересовані в цьому та всупереч віковим народним віруванням, насильницьки змусивши поклонятися йому, навіть відсторонивши Всевишнього.
Щоправда, варто згадати, що культ Ісуса хай і кривавицею начебто зблизив народи і спричинився до розквіту культури.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2016-08-02 02:01:04 ]
Щиро дякую, пане Іване. Ваша думка мені була дуже важлива. В усьому є дві сторони медалі. Тепер, коли народи зближуються природньо, особливо через інтернет і багато інших засобів, можна повернутися до національної віри, будучи інтернаціоналістом у житті і не роздмухуючи ненависть до інших народів. Адже євреї зберегли і примножили свою силу і вплив саме завдяки предківській вірі. А віра в Ісуса, яку вони насадили світові, лила і ллє і ще довго буде лити воду на їхній млин і посилювати їх чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Кучеренко (Л.П./Л.П.) [ 2016-08-01 21:55:07 ]
Зачарована Вашою сповіддю, пане Ярославе, таке відчуття, наче щось прорвало дамбу заборон.
Хочу Вас підтримати, бо важко йти проти течії....
Не нам вирішувати, що правда, а що - ні. Та відомо, що Біблія й інші християнські книжки писані з давніх єгипетських і іудейських легенд і досить точно їх відтворюють. Писані людьми і переписувались під кожну конкретну потребу задля розповсюдження серед інших племен і народів.
Відомо також і те, що самі іудеї ні цього бога ні цієї віри не сприйняли, а залишились вірними своїй старій вірі прадідів.
Не секрет, що християнські церкви на території Києва, як от Іл’їнська церква, існували ще до прийняття християнства в нашій стародавній державі, проте, були й інші релігійні течії і це тільки підтверджувало толерантність нашого народу і держави, а також високорозвиненість культури русів-язичників – саме це дозволяло нашим прапредкам з повагою ставитись до інших вірувань і не перешкоджати їм, як на той час робили майже в усіх країнах.
Бабка Володимира, княгиня Ольга була християнкою, проте син її Святослав чужинської віри не прийняв. Вона ж хрестила свого улюбленця Володимира, майбутнього хрестителя Русі, потайки від Святослава (за легендою).
«Прийняття християнства» - то був політичний жест і вимога часу. Руські князі знались на дипломатичних маневрах краще за всіх сучасних очільників держави. Проте дивне те прийняття, коли приймаючи християнську віру він був удруге охрещений, що заборонено християнством, взяв собі нову дружину, перебуваючи у шлюбі – то чи було то прийняттям, чи мало стати маневром? Політична ситуація показує, що він виграв. А чи було повальне хрещення у Дніпрі, чи валили ідолів – то вже легенди, придумані за часів Петра, який боровся із старовірами і козаччину вирізав до коліна, зламавши хребта, щоб не боронила своєї віри, землі і традицій.
Від, так званого, Хрещення Русі до прийняттям віри населенням пройшло багато століть, а за часів поляків і москалів нас гнали то до католиків то до православних, та й досі християнство не дало нам чогось такого, щоб ми забули свої колядки і щедрівки на Коляду, Весняні свята сонця з короваями та писанками які перетворили на Пасху (ні в одній країні світу таких писанок не має і такий куліч не печуть), Івана Купала, Маковій- свято достигання маку, який зараз заборонений, Спас- одне із свят збору врожаю, Покрову-що боронить землю, народ і воїнів тощо.
Відомо також, що тут в нашій українській землі віру не сприймали і козаки-січовики не тільки були захисниками землі а й захисниками віри, яка відрізнялась від тих, які нам намагались нав’язувати. За це козаки й нищились від Петра й донині і нищилась наша справжня історія – книжки вивозились із Лавр у Москву, а архіви за часів СРСР горіли не один раз.
А діти наші не навертаються до християнства, вивчають древні вірування, шукають в них відповідь на ті питання, яких не дає християнство. Їм відкрито історію не від Петра і КПСС, а ту, яка відома у світі. Вони мають доступ до всесвітніх бібліотек через І’нет, крім того, зараз інше викладання історії, ще не дуже гарне, проте краще, ніж у СРСР. То від нового покоління я почула такий висновок – «Відколи прийняли християнство – Русь стала занепадати і аж до сьогодні. А міжнародне іудейство Христа не сприйняло і своєї віри не зреклося і досі найзначуще в світі.» Я хрещена, як і багато хто з нас, але віра моя не релігійна……


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2016-08-02 02:57:08 ]
Дуже дякую за такий розлогий і розумний коментар, дорога Галино, дозвольте Вас так назвати. Бо не всі завдають собі труду розібратися, що й до чого! А чого Шевченко так писав? А Франко? А чого Леся Українка сказала, що ніщо так не вбиває душу, як християнство?! А ще є інформація, що при хрещенні убито 9 мільйонів (!) людей. Це як за голодомору 1932-33 рр., тільки тоді українців за переписом 1929 року було 77 мільйонів, а в часи Київської Русі - Дай Боже, щоб 20! Кожного другого убив проклятий хреститель - рівноапостольний блудник Володимир - геноцид, страшніший голодомору учинив. Євреї придумали Ісуса, як колись шумери обожествили після смерті Гільгамеша, і отримують позитивну молитовну енергію на свій млин. З півсвіту смокчуть її. Оце молодці! А ми нищимо одне одного. Ну та вони ж нас навчать і любити одне одного! Спасибі їм - великим нашим і всього світу вчителям. Умійте любити одне одного і підтримувати не зважаючи ні на що, як євреї, і весь світ упаде до ваших ніг! І придумайте для інших народів свого Бога і примусьте ці народи в нього повірити! Будете напоєні енергією, як мільярди упирів! І все Вам буде під силу! Молодь не така зашорена, як наше покоління, вона скине це ярмо. І суспільство буде сильніше і справедливіше! Ще раз дуже дякую!!!)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Кучеренко (Л.П./Л.П.) [ 2016-08-02 22:52:09 ]
Дякую, пане Ярославе. Дуже щемна дискусія - питання віри. І дуже жаль, коли пошуки правди чиєїсь душі сприймаються іншими як образа. Дуже поважаю поезію пані Любові Бенедишин, і хочу погодитись з тим, що "віра - то дуже особисте, інтимне, сокровенне".... Проте, я не ставлю віру на один щабель з релігією. Це різні речі, а часто -взаємовиключні.
Почасти, люди настільки довіряють своєму недобровільному (примусовому, як правило, в ранньому дитинстві) присвяченню якійсь певній релігії, віддають їй серце і душу, як правило - свій розум, що перестають бачити очевидні непривабливі релігійні речі, а вірою в релігію замінюють саму ВІРУ і, навіть, не замислюються щодо підміни понять, не тільки в християнстві. Це не припущення, це мої довготривалі спостереження за представниками різних релігій і релігійних течій. І чим далі, тем менше спростовується.... На жаль...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2016-08-03 13:48:40 ]
Цілком згоден з Вами, Галино! На жаль певна зашореність наша не дає бачити очевидні речі. І ми реагуємо на протилежні думки суто емоційно без аналізу ситуації, без підключення розуму. Поезія і творчість наших геніїв - дороговказ в літературі значний у цьому питанні. Шевченка по смерті не хотів відспівувати християнський піп за його чесні і вдумливі вірші, бо він, як геній, бачив далі, бачив те, що іншим не дано.
Хіба голова громади язичників - Захар Беркут - описаний Франком - не є ідеалом і моральним авторитетом - образом правителя, якого обрав народ, і який цілковито служить цьому народу і в скрутну хвилину при нападі татар посилає на смерть свого сина заради того, щоб врятувати всіх людей, всю громаду? І рятує людей такою ціною. Хіба не будуть поважати таку людину?! А хіба український Майдан - це не традиція прадавня язичницького віча, коли люди сходилися і обирали собі свого морального авторитета?! І зараз щось починає робитися, відбувається якась боротьба з корупцією, щО вчора говорила Надія Савченко, нерідко різко, але справедливо... Отже ми йдемо до правди поступово! Хоч синам, як не собі - кращу долю в боротьбі!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2016-08-02 10:39:12 ]
Думала не коментувати... Але дуже Вас люблю і поважаю, Ярославе, тому не можу змовчати.
Віра - це таке особисте, інтимне, сокровенне... Я не хочу і буду нікого ні захищати, ні звинувачувати. Ні пояснювати, ні виправдовуватись. Це не має сенсу.

Просто скажу... так провсяквипадок, що Ваш вірш і коментарі під ним ранять мою "вбиту християнством душу", тому що моя душа ЖИВА, як не дивно.

І ще... тут на ПМ у мене є два цикли на біблійну тематику, багато віршів було опубліковано про духовне і Божественне, як я це розумію. Скажіть, хоч в одному - був якийсь камінь у город рідновірів? Були якісь звинувачення, ненависть? Ні. Коли й було згадано не_всує у якійсь поезії Ярила чи Ладу - тільки з повагою. Бо шаную нашу історію.

Вибачте за відвертість, дорогий Ярославе, але Ви мене дуже засмутили. Якщо Вам, звісно, цікаві мої відчуття.

Натхнення Вам!




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2016-08-02 10:39:40 ]
не буду


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2016-08-02 17:04:29 ]
Дорога Любочко, що я Вам скажу на це... Зверніть увагу на дату написання вірша. Йому вже 18 років. Я на ПМ років 7 друкуюсь. І протягом цього часу не друкував цей вірш, бо знав що він різкий і не дуже толерантний стосовно християнства. І що цей сайт - західноукраїнський переважно, хоч тут багато колег із сходу і центру і що тут багато християн, в тому числі і Ви.
Але деякі поети дозволяють собі у віршах писати, що ми всі тут - християни, називають язичницьких кумирів божками, ідолами і мене це так само ранить, як і мій нинішній вірш ранить Вас. Мене Юрко Лазірко називав найтолерантнішим рідновіром на ФБ. Цей вірш - удар у відповідь на вірш Ігоря Шохи "Позачергова черга" і де є рядки: До яких не тулимось богів,
а поети – християни ніби,
у молитві, як Ісус велів,
і у гніві ганять ворогів,
і в любові…
І немає
німбу.

Я люблю правду, і не люблю, коли розписуються за всіх і за мене, що всі ми тут - християни. Я про це написав у коментарях до його вірша і саме тому опублікував цей вірш, хоч і не дуже хотів. Але мусив. Я воїн, якщо ображають мою віру, я стаю на захист, б"ю у відповідь.
І крім того, як я вже говорив, це - моя позиція громадянська. Я вважаю, вслід за Тарасом Шевченком, Іваном Франком і Лесею Українкою, що християнство - мертводуха рабська релігія і якщо ми від неї позбавимось, нам усім стане краще. Ви з малку були виховані в християнстві, Ви, Любо, можливо, іншого не знали. А я знав, замислювався. аналізував і вибрав собі віру більш справедливу і рідну, яка дасть нам силу стати господарями у себе вдома. Ось Галина Кучеренко і поет з Ізраелю Іван Потьомкін пишуть, що євреї не визнають християнства, дотримуються своєї віри. І могутня і сильна нація. То чому б нам, українцям, українцям, не робити так, як вони. Почитайте Франка "Сотворення світу". Воно є продажу. Може Вам щось нове відкриється. Вже й Далай Лама сказав, що люди не хочуть бути рабами Божими, а хочуть бути господарями у своїй хаті. А в язичництві наші пращури були такими. І це - вихід, це шлях виходу із нинішнього тупика, в якомуми опинилися з цими обставинами і цією владою і цією релігією, яка дає змогу владоможним замолювати у церкві свої гріхи і далі красти і обдурювати нас. Може досить уже? У Кузана, Володмира Коломійця, Михайла Шевченка, Тетяни П"янкової вже є поезії на язичницьку тематику позитивні. Хоч дехто з них був ближчим до християнства раніше...
Щиро бажаю і Вам натхнення і прозріння!))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2016-08-03 14:00:54 ]
Так собі гадаю, істинний Бог не має національності. Поте, погоджусь із Вами, своє треба знати і пам'ятати.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2016-08-04 02:04:08 ]
З Вашою тезою важко не погодитись, Лесю! Бог охоплює все і вся на Землі і поза нею. Але називати його слід по рідному, по своєму, тільки тоді той, хто це робить, отримає силу і допомогу зверху. А якщо ні, то буде, як у вірші Тараса нашого:
Кругом неправда і неволя,
Народ замучений стоїть.
А на апостольськім престолі
Чернець годований сидить.
Людською кровію шинкує
І рай у найми оддає.
Небесний царю, суд твій всує
І всує царствіє твоє.

Як це актуально звучить для сьогодення!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Гора (Л.П./Л.П.) [ 2016-08-07 08:22:21 ]
Дякую Ярославе за відповідь із настановою. Так і слідую: https://ru.wikipedia.org/wiki/Список_славянских_богов

Те, що мною відображено буде математично %0,728, - це тільки як крихти пісчинок(для кожного з нас) на безмежному березі океану можливостей Н...
Число 0,728=7+2+8=17=1+7=8 = ви доторкнулися до нескінченності Всюдисущого і це усвідомлюєте. Головне вам навчитися підтримуючи вібрації даної матерії зберігати її від руйнування... Ви повинні засвоїти багато ступінчастість енергій вашого тіла і ваші тонкі вібрації повинні живити грубі, тим самим регенеруючи своє тіло ви продовжите його існування.
0,728=720х8=5760=5+7+6+0=1(8)0, тільки карма яка представлена у вас матерією яку ви створили в своєму минулому заважає вам освоїти тонкі вібрації. Тому вам варто набратися терпіння і продовжувати практикувати і практикувати духовні практики(течії ваших думок і є практикою) до осяяння... Такі осяяння будуть зустрічатися у вас на шляху все частіше і частіше поки ви не перейдете у відкритий простір Вічного.
728=7+2+8= 17=8= Бескінечність =Той самий Христос, що був і є в Ісусі, Який живе і нині, є також і вашим Реальним Я, ви носите Його в своїх грудях. Потрібно ще зрозуміти, що творча культура народів - як локомотив еволюції. Тільки через благодійну творчість будь-яка істота, що досягла рівня усвідомлення розумності=8, піднімається еволюційно, зростаючи з часом у своїх можливостях застосуванням практики духовної сили.
На спричинення і множення страждань для народів направлено творчість сил Темряви.. У кожної людської істоти, в якому б соціальному стані вона не знаходилося, і в якому б з незліченних світів Безмежності не жила, існує закладене в її душу Єдиним завдання призначення., яке вона повинна виконати. Воно їй вручено разом із могутнім зерном Духу, звідки і сталося - початок великого шляху існувань...
...Подяка від мене Всемогутньому...
Волею Твоєю я кинутий у вихор змін,
То буревієм Ти, то немов тихий вітер...
І мені храм Твоїх могутніх Стін
Затишок у темряві дає, і голубить в сліпучому Світі.

П.С.
Друзі, шановні, будьте здорові, милосердям багаті, зростаймо щирими в дусі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Гора (Л.П./Л.П.) [ 2016-08-07 09:10:12 ]
ДОЗВОЛЮ СОБІ ПОВЕРНУТИСЯ ДО ВАШОЇ СПОВІДІ:
"...О нагострися, нагострися
Народний той сердечний слух,
О відродися, відродися
У наших душах вільний дух.

Коли в них справді залунає
Могутній хор своїх Богів
То яра сила забуяє,
І нас ніколи не здолає
І найсильніший з ворогів."
ТАК І БУДЕ.
Відповідно до книги Велеса, наші пращури спостерігали рух небосхилу навколо Полярної зірки:

Сварга - це також і Зоряне Небо, іменоване Колесом Сварога. Складний пристрій цього Колеса. Воно укріплено у Полярної зірки або Седава - зірки , на Стожарі-Стлязі - небесної осі.

Воно провертається навколо Стожара за одну добу і робить оборот за рік. Саме ж повільне, відоме тільки осяяним мудрістью обертання триває близько 27 тисяч років. І це призводить обертання до того, що повільно змінюють одне одного зодіакальні сузір'я , видимі в момент весняного рівнодення на Півночі. Цей час називають Добами Сварога. Вони діляться на дванадцять зодіакальних епох, кожна з яких триває трохи більше двох тисяч років.

Сонце рухається по поясу сонцешляху і переходить за одну зодіакальну епоху з одного знака зодіаку в інший. Нині ми із лютої епохи Риб війшли в епоху Кришня-Водолія.

Обчислює тривалість епох і тривалість Днів Сварога, бог часу - Числобог.
"И Числобог наши дни здесь считает,
он говорит свои числа Богам -
быть Дню Сварожьему, быть ли Ночи.

Книга Велеса , Тригл. 21 "

Повільно обертається Колесо Сварги. Його рухає сам Перун Сварожич. Числобог каже йому числа, а люди молять Перуна., щоб він продовжував стежити за світопорядком, за обертанням Зоряних Коліс.
"И Громовержцу - Богу Перуну,
Богу битв и борьбы, говорили:
Ты, оживляющий явленное,
не прекращай Колеса вращать!

Книга Велеса , Тригл. 4 "

Переходять стрілки Космічних годин з одного знака зодіаку до іншого. І в новому знаку, в нову зодіакальну епоху, сили Космосу проявляють себе згідно із Законом, даним у Ведах.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2016-08-08 00:30:59 ]
Молодець, Олександре, радий, що завдали собі труду вивчити і осмислити нашу древню спадщину. Працюйте далі і не дуже піддавайтесь математичним химерам. Працюймо над власним просвітлінням!)