ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Юрій Гундарєв
2024.04.20 09:59
Про Павлика Морозова


Жив колись Морозов Павлик.
Причаївся, наче равлик,
а коли щось помічав,
«Гей, сюди!» - усім кричав.
Багатьох зігнув в дугу,

Володимир Каразуб
2024.04.20 09:56
Ти будеш втішений її лляним платком
В останній стації де слів уже не треба,
Як був утішений в холодну ніч зими
Вустами жінки, що сплела із неба
Платок весни, платок що сповнив грудь
Гарячим сонцем сяяння любові
І був тобі пеленою в очах, туманним м

Микола Дудар
2024.04.20 07:21
Обіймаю і… благаю
Не носи до вітру сліз
Він і сам цього не знає,
Що розсіє сльози скрізь…
Хто їх годен позбирати?
Хто посмілиться, скажи?
Ну хіба якщо вже мати…
Це відомо всім — ази

Микола Соболь
2024.04.20 06:52
Війна не розуму, а дронів,
такі реалії буття.
Міста великі – полігони,
а ти у них мішенню став.
Замість примножити красиве,
множим життя людське на нуль.
Якщо хтось вижив це вже диво
під градом мін, ракет чи куль.

Віктор Кучерук
2024.04.20 05:27
Хмарки струмують понад дахом,
Немов сріблясто-біла ртуть,
І, пил здіймаючи над шляхом,
Корови з випасу ідуть.
Звисають яблука та груші,
З донизу зігнутих гілок,
І, мов його хтось міцно душить,
Кричить на Лиску пастушок:

Володимир Бойко
2024.04.19 22:47
Високі небеса, далекі виднокраї,
Галяви і луги виблискують в росі,
Прадавнішні дуби дива оповідають
І молоді гаї чудуються красі.

Там неба голубінь і жовте сяйво поля,
Зо світом гомонить одвічна давнина,
Але ота краса не вернеться ніколи,

Іван Потьомкін
2024.04.19 18:27
Якби товариш Сі
пройшовся по Русі,
тільки Московію
лишив ісконно руським,
на повні груди
дихнуві би світ тоді,
сказавши розбещеній орді
належне їй: "Дзуськи!"

Микола Дудар
2024.04.19 12:49
За чередою череда…
Роки біжать, мов коні
А з неба сочиться вода,
Але не на долоні…
Ступає кожен по землі
Куди — кому, є розклад
Старі похилені й малі
Спішать чомусь на розпад

Світлана Пирогова
2024.04.19 08:13
А я стояла на глухім розпутті.
Гойдались зорі у ставочку.
Шляхи ожина застеляла пруттям,
Немов вдягала оторочку.

І та любов, як квітка на лататті,
Закрилась у вечірню сутінь.
На диво, щезло із душі сум'яття.

Леся Горова
2024.04.19 08:00
Залишся у мені теплом осіннім,
І заходом не гасни у думках.
Бо то давно не мрія, то легка
Рожева тінь пелюстки, то - тремтіння
З чола спадаючого завитка.

То - тріпотіння крил, що не збулися,
Згубились на ходу, незвісно де.

Микола Соболь
2024.04.19 07:14
Пам'ять тобі, друже Варяже,
із Богом покойся, братику.
Слово лихе хіба хто скаже?
Один я пройду Хрещатиком.
Тільки спогад колючим дротом,
де ми до війни приковані.
Повзе крізь дим їдкий піхота,
через міста йде зруйновані.

Віктор Кучерук
2024.04.19 06:07
Посадили квіти
Біля школи діти
І весняна клумба аж вогнем зайшлась, –
Іскорки шафрану,
В полум’ї тюльпанів,
Запашіли жаром з рястом водночас.
Квітів аромати
Стали наповняти

Гриць Янківська
2024.04.18 21:10
Я не сумую, просто – білий вальс,
А думка в пелюстках стоїть безвітрям.
І впала б вже, та звичка, Ісабель!..

А ти чи так дивилась і на нас,
Як на бездення прорваного неба,
Коли ми світ розрізали навпіл?

Євген Федчук
2024.04.18 19:59
Ать-два! Ать-два!
В генерала голова.
Сам придумав, сам зробив.
Мабуть, орден заробив
Ще й підвищення звання.
А все інше – то дурня.
Легко було при Союзі.
Перед старшими – на пузі,

Артур Сіренко
2024.04.18 19:35
Отримав нагороду мовчанням –
Найвищу нагороду нинішніх рапсодів,
Що шиють собі сорочки-мантії
Для буття-блукання в царстві марень,
Братів кіфари, сестер ірландської арфи,
Нагороди сумної білої тиші
Пелюстками анемон посипаної –
Нагороди мовчання

Юрій Гундарєв
2024.04.18 19:12
Уранці 17 квітня російські варвари завдали ракетного удару по Чернігову.
Є загиблі. Багато поранених. Серед них четверо дітей…


Старенький Чернігів - в крові без сил…
Кремлінський палець униз: вбий його!
Святі мовчки виходять з могил.
Сльози в оча
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12

Тарас Ніхто
2020.01.18






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ярослав Чорногуз (1963) / Критика | Аналітика

  Думайте, товариство. (Думки з приводу найновішої публікації Світлани - Майї Залізняк)




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2019-01-01 18:21:43
Переглядів сторінки твору 3932
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 0 / --  (6.329 / 6.99)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (6.337 / 7)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.814
Потреба в критиці толерантній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ЛІТПРОЦЕСИ
Автор востаннє на сайті 2024.04.15 16:17
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-01 18:41:32 ]
Дякую за допис.
Змушена залишити сайт.
Не можу напади Сушка вважати корисними для функціонування сайту. Автора цього зі сторінки Поезія щодня попросили, він окупував сайт ПМ, справді, я лише допомагала Сушкові. Певний час він був приязним...позірно...як виявилося.
Хвалити його віршовий продукт певної пріапічної тематики не хотіла, за що він мене почав тролити. Відхреститися не виходить. Писав: не жени далеко, ти моє джерело натхнення.
Паплюжить моє ім'я завуальовано, натяками... Зухвало пише: що вам мерещиться...
Нейтралітет для нього неприйнятний.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2019-01-01 19:22:11 ]
Пане Ярославе, пані Майє! Ви для мене люди близькі. І коли я чую Ваші імена то радісно усміхаюся, оскільки Ви люди хороші, доброзичливі та нелукаві.
Ми тут усі зібралися з єдиною метою: творити. І творити так аби на Парнасі ахнули від здивування.
У декого викликає занепокоєння творчий процес. Буцаються автори лобами, шлють віртуальні прокляття, шпильки, відверті та приховані образи. Або розхвалюють за низькокваліфіковані тексти. Таке життя, тут нічого не вдієш. Схильність до самозахоплення - поширене явище серед нашої несамовитої братії. Декому хочеться вилізти на плечі колеги і сказати: я -цяця, а ти - графоман. І що залишається робити невтаємниченим неофітам? Правильно - мирно співіснувати. Не подобається вірш - обійди стороною, не до шмиги коментар - посміхнися і йди далі, насторожує репліка - чинимо так само.
Учора був на цвинтарі. Останнім часом змушений туди ходити регулярно. Читав написи на пам"ятниках і простим людям, і творчим. Навіть на могилах митці не здатні обійтися без самовозвеличення. Поетичні рядки на каменях, на похоронних стрічках, і в промовах колег по перу. Тільки рідні нічого не цитують, мовчки стоять і плачуть.
А що буде з нами? Я спочатку теж думав різьбити власні крилаті фрази на граніті. Тепер відмовився. Несолідно це якось. Бачили які пам'ятники французьким віршарам? Це витвори мистецтва самі по собі. Тому не варто на них видовбувати неестетичні закарлючки.
А чи всі ми зможемо вчинити так само? Вибити на власній стелі тільки прізвище та дату смерті?
Так до чого я веду. Слухати потрібно всіх. І не бражатися, бо на ображених воду возять. Слухати треба навіть тих, хто не подобається.
Я Вас чую, друзі. Повірте - Ви найрідніші люди, оскільки теж живете в роздвоєнні: почергово працюєте то ложкою, то пером. І всередині цього маятника колом стирчать власні амбіції.
Завтра буде новий день, з'являться нові творіння - і про природу, і про погоду, і про кохання, і про інші людські страсті, якими переповнено цей світ.
З Новим Роком Вас, шановне товариство! Будьте здоровими та чемними! Всіх цілую та обнімаю. З повагою, Олександр Сушко


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2019-01-01 19:28:53 ]
Адміністрація наполягатиме, аби кожен автор на ПМ приносив не війну з іншими авторами, а поезію.

Наразі пробуємо мирно вирішити ситуацію, аби кожен займався своїми світами.
Ми справді, буває, несвідомо, служимо іншим силам, котрі використовують нас "втемну". І дуже часто таке стається з талановитими авторами.
Лікувати нікого не можемо, але припинити нападки в будь-якій формі на сторінках ПМ адміністрація зобов'язана.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-01-01 19:33:25 ]
Як запахло смаленим, то всіх цілуєш та обіймаєш, хоч до рани прикладай! А як буря минеться, то знову візьмешся за своє! Знаємо ми таких! Не в тім"я биті!
Нічого, на ФБ простору - море - пиши що завгодно і скільки завгодно! А тоді, коли нас не стане, кладовище і покаже - хто вартий пам`ятника, а хто - ні! А прискорювати шлях до кладовища іншим - зась тобі! Собі сам цей шлях таким чином прискорюєш! Не плюй у колодязь, з якого воду п`'єш!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-01-01 19:37:22 ]
Це я звертався до О.Сушка, шановна адміністраціє! Ми і приносимо поезію на сайт, але не можна витерпіти, коли чуєш крик душі талановитої колеги! Вживайте заходів, але ми не починаємо перші лити гидоту на своїх колег по перу!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2019-01-01 19:43:56 ]
Розумію тебе, друже.Ти людина чутлива до брутального тиску ззовні, і до іншого також. Адміністрація сайту попросила бути чемними - іду назустріч. Не дій за принципом "Ворог мого ворога - мій друг". тут немає ворогів, повір на слово.
А смаленим буде пахнути завжди і скрізь де побачу графоманію та літературний несмак. На те існує сатира, моя улюблена коняка. Ще раз вітаю тебе з Новим Роком, а також мій брат Віктор. Усіляких тобі гараздів у році свині. Кажуть - для поетів він приносить шалений успіх.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-01-01 20:06:55 ]
Не учи мене жити. І з ким дружити! Для тебе справжня література - це і є графоманія, бо ти не здатен її творити, тому і критикуєш! І не розповідай, дурню, сину видатного сатирика, що таке сатира! Це - література, яка лікує, а не паплюження ворога будь-яким доступним методом і висисання крові! Цим собі щастя і визнання не здобудеш, тільки ворогів і наживеш, що ти і робиш!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2019-01-01 22:26:25 ]
Так і є, друже. так і є. Бути сином видатного сатирика непросто. Вчити будь кого не збираюся - марна справа. та й мети в мене такої немає. І все одно я тебе люблю. І пишаюся, що ти виріс розумною і чемною людиною.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-01 21:44:12 ]
Бути чемним і затаїтися...різні речі. Дружити і бути вампіром...
От і мене несказанно дивує повчання... Що ти зробила, я в госпіталі був...А ти? сина в армію треба, і так тричі...
У віршах...про матір, яка не пускає сина на війну... всеїдність...теми як в калейдоскопі.

Улюблені теми автора, що живе мирним життям, сіє спори грибів, крутить голубці...а кпинить інших.
Пише вірші, реалізовує нестримне бажання слова компонувати. Нема благородних тем, то в'їдлива сатира.

Графоманія буває різних видів.
От вірші Сушка певного штибу для мене прояв графоманії. Щодня по кілька віршів, всі однакові, клони. Вагончиком зливає на сайт...поряд про війну і вправи чоловічі на ложі.
Образи, натяки, висміювання рис незримого ворога чи друга.
Дзуміння комарине вколо "титана", звинувачення у пихатості. Тримайте корону... отакі посили поезії Сушка. Потім передихне і пише про мавку в ліжечку та житечні справи. Не творення гармонійних поетичних світів, вибрики...гарцювання пегаса...
Не хвалила, то нервував: що, пече тобі...
та не подобається мені така примітивна творчість.
Маєш потенціал, є снага...........то пиши вартісне, опаперюй, йди в люди.
Невже не помітне моє тяжіння до поезії красивої?
Якщо відповіла на кілька випадів, то провокував. Перебуваєш на ПМ...як на арені. Нікого не чіпала, зріденька зауважувала.
мені дякували автори.
Клони, яким я застую сонечко, підпрягаються до Сушка, вижити з сайту "королеву" мріють.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 01:59:50 ]
Якщо від самого початку є хороший імпульс, його потрібно лиш спрямувати – у благодатне русло... Якщо ж від початку все засновано на "договорняках", залаштункових іграх та "брудних" замовленнях – от і маєте "прекрасний" стан цікавого колись сайту!..
Усе це почалось у квітні 2017 року, коли "об'явився" О. Сушко. Ну, як об'явився – він й до цього був перманентно присутній, але під іншим псевдонімом (думаю, усі здогадуються, під яким).
Що стосується С.-М. Залізняк, то переглянувши трішки історію її попередніх коментарів, одразу стало зрозуміло, що це за людина (чи "поетка"). Вічно встрягає у якісь сварки з випадковими (та "невипадковими") авторами, при чому лише з однією метою – привернути до себе увагу. Ну, всі це чудово знають!..
Але я хочу звернути увагу не на них, а на тих людей, які підтримували їх та усіляко плекали ось це нагнітання ситуації – Я. Чорногуз та Л. Бенедешин. Ніби якісь "війни" між Сушком та Чорногузом точаться від самого початку – але усе це закінчується "в обнімочку" та взаємними дифірамбами. Так що можна не сумніватись, що Чорногуз включився й собі в усю цю "брудну" гру, але в даному випадку – на правах замовника. Так би мовити, таємного натхненника...
І дуже схожа ситуація із Бенедишин: авторка, яка наче користується непоганим авторитетом на сайті, але й усіляко не терпить, коли цей її автопитет

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 02:16:20 ]
авторитет будь-хто не визнає. Вона ніколи не встрягала у "цькування", які зачинала Залізняк, або у її конфлікти і з ккрівництвом сайту, і взагалі з більшістю притомних авторів. Але при цьому усіляко висловлювала свій "захват" від творчості С.-М. Залізняк – зрозуміло, за безумовного визнання її "вищого" авторитету.
Я з'явився, удруге, на сайті ПМ приблизно у жовтні 2015, і, вочевидь, до квітня 2017 (тобто за 1,5 року) багатьом "перебіг дорогу". Тому що О. Сушко вчіпився саме у мене. А всі на це "доброзичливо" спостерігали...
Хтось міг би спитати, чи не вигадав я це усе? Або чим саме я дошкулив і Чорногузу, і Бенедишин, і навіть дуже шанованому усіма адміністратору сайта? Зізнаюсь та каюсь: десь восени 2016 я опублікував вслід публікації В. Ляшкевича свою, яка могла знецінювати або навіть "підривати" його авторитетту тій тематиці, якою він цікавився... Що ж стосується таких "гуру", як Бенедишин та Чопногуз – мабуть, я недостатньо вдячно відреагував на їх позитивні початкові коментарі... Ну, не впав, мабуть, на коліна та й не дякував уклінно! ))
І десь наприкінці 2016 стався невеличкий (підкреслюю, невеличкий) інцидент з іще однією "гуру", яка чомусь давно зникла – Гренуіль де Маре. Скорше за все, вона просто знову присутня, але вчергове – під новим псевдонімом. Оце й уся історія, яка, з моєї т.з., передувала початку травлі. Чи "тролінгу", як зневажливо висловився Сонце Місяць (чи вословилась)? А, колись випадково "залетіла" на сайт Яна Устимко і чомусь сприйняла мої слова ппо гнітючу ситуацію на сайті, як напад на неї. Ну, може зтось пам'ятає – хоча на мої слова вона, як і всі, зневажливо відповіла: "тут весь час таке твориться й мене це не цікавить". Зоча стосовно своєї вигаданої образи роздула скандал – що я вибачився, просто так, ні за що, та й пішов на півроку з цього сайту!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 02:25:21 ]
Що я хочу сказати? Учасники усієї цієї історії, а саме О. Сушко, С.-М. Залізняк, Я. Чорногуз, Л. Бенедишин й навіть В. Ляшкевич – самі в усьому винні. Розпочавши безпідставно одну травлю, ви вже втримати цього "джина" не могли. Якщо ви дозволи О. Сушку, просто так, травити одну людину, то як ви потім могли йому заборонити травити іще когось (будь-кого)? Хто така Ю. Стиркіна, я не знаю – мене майже рік не було на цьому сайті, але, вочевидь, постраждала не тільки вона. Постраждали усі! І в першу чергу, сам сайт...
Чи ношу я на когось образу? Важуо було би сказати, що "ні" – зовсім. Але сам час, сама політика сайту ПМ доказала свою непридатність та згубність. Почавши травити когось один раз, ви вже ніколи не зупинитись. І все це через якусь вашу образу, що ніби вам не приділили в достатній мірі шани! Шана заслуговується не владним становищем (як у випадку Ляшкевича), та не уявними коронами (Чорногуза та Бенедишин), а вашими вчинками, словами та творами. Але здається, що, власне, творчістю тут давно ніхто не цікавиться. Усі ці війни – за власний престиж, й усе це – дуже сумно!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 07:07:33 ]
Е ні, шановний пане Юріє! Так не піде. Я.Чорногуз - людина шанована у творчих колах, знана. І для розвитку української культури зробила і робить досі багато чого. Спочатку як редактор відомого культурологічного журналу, а тепер як бандурист Національної капели бандуристів. І книжок видав чимало. Як і Л.Бенедишин. Вони члени НСПУ.Тому вам до них у плані корисності для суспільства як митця - як до Марса рачки. І їхня думка у літературі чогось та важить. А от ваша - ні.
А воюємо ми тут тільки за одне - аби люди почали писати краще. Ви не витримали екзамен часом і зійшли з дистанції. Отже, слабак. Вчіться, пишіть - і все ще у вас відкриється. З Новим роком, друже.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 10:28:17 ]
Сашо, я ж про це і кажу: усі ваші війни з Чорногузом – просто вистава... Ви тіпа його ображаєте, він тіпа обіжається, але нарешті усі говорять про Чорногуза!..
А стосовно іспитів – може ви себе і вважаєте екзаменатором, а я ні! Продовжуйте далі в такому дусі – ваша діяльність дуже конструктивна!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 08:32:09 ]
Ви дуже помиляєтеся, пане Ерметов чи Ереміт, як там вірно, принаймні стосовно мене. Корони ніякої я не маю і не ношу, а якщо інші автори цінують мене і мою творчість, то це не через пиху, а певно, через рівень моїх творів, про що судити не мені. А дана історія якраз і стосується не підняття мого власного престижу, за Вашими словами, а вболіванням за сайт, за те, що з нього йдуть талановиті люди через цькування їх певними силами. Ось і все.
А з такими поглядами, як у Вас, я б не радий би Вам не те, що встрявати в цю дискусію, а взагалі знову з"являтися отут на сайті. Бо Ви, бачу, якраз і ображені на всіх і вся. То плавайте краще, на ФБ, там більше простору і більш безпечно. Моя Вам добра порада!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 10:34:09 ]
Звісно, п. Ярославе, це лиш мої припущення – про тк, навіщо ви запросили Сушка на сайт. Будь-який факт "тролінгу" замовного характеру довести майже неможливо – з юридичної т.з. А от з людської, коли все стає явним – варто лиш зачекати, все очевидно. Може ваші твори чогось і варті, а от поведінка – дуже підля та відразлива. Але це лиш моя точка зору, на яку я маю право! Я ж знаю, що ніколи нікому ані слова поганого не казав, хоча хороших слів від мене дочекатись – також непросто!.. Усі ці війни на ПМ – у тому числі й ваших рук справа. Може й справді, колись на сайті залишитесь тільки ви. Із Сушком...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 11:09:26 ]
Не знав, що Ви так запрограмовані на погане, пане Ереміт! Я був про Вас кращої думки. Тепер бачу, що помилявся! Ви свої гидкі думки висловили, дякую! Більше не бажаю Вам тут бачити! Будь ласка, більше не коментуйте! Наступні ваші коментарі я видалю!(((((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 09:26:25 ]
Замість прощання

Я авторка кількох книг і зібрання творів. Коронованою авторами не була, мої корони - від рецензентів, що штудіювали зібрання творів.
Закликають творами показувати рівень. Авжеж!
Хто учасники дискусії?
Хто дав право Ереміту, Ерметову, тощо...писати в сенсі моєї шкідливості...ображати мене?
Тексти кажуть самі за себе...
За ці роки на ПМ багато води стекло в Лету. Не оправдовуватися я мушу, а отримати захист.
Встрягаю не я кудись, а мене втягують. Чому не просять допомоги саме в нього? в клона... Редагувати просять мене. Бо я бачу наскрізь текст.
Сподівання, що я перепишу вірш за декого...розвіялися, я мала халепу. Писала про це на сайті. То я погана, бо відмовила комусь, то така-сяка, бо пишу оригінальніше. Надокучливість Сушка мені вадить. Сам не баче хиби характеру, пише мені про таке. Та вгамуйте вампіризм.

Хай кожен явить віршовий продукт на розсуд читача, рецензентів. От гаряче мене кпинить якийсь Ереміт. Прізвиська змінює... не заборонено.
Майстер з нього сумнівний. Вірші клона, якщо є, - раджу перегляньте, які вони...аналізувати не хочу. На стор не заходитиму.
Нема на сайті правила: бути кожному під власним іменем, бо писати, провокувати за машкарою, маскою зручно, заховавши обличчя від авторів...
Отже, я отримала урок.
Не опускатися до перебування на сайті, де мені за перший вірш "Вигадливість" дали статус майстра, а потім смикали то з неба, як пише Олександр Сушко..."суперстар"... то кпинили за неувагу до авторів, була тут казочка авторки про королеву. Я не є безхарактерною, м'якою... Не сиджу до запитання у печері.
Образи не змовчу. Я доброзичлива, відсторонено-окремішня, на своїй хвилі митецькій.
Писали пародії. де перекручували фабулу, зображали ЛГ то п'яною...то своє вливали у текст... взявши мої рядки за основу. Не вживаю, не курю. Пишіть власне, не перекручуйте чужого. я пародій не пишу.
Маю переклади, і вони прекрасні.
як змовчати? Мала чимало презентацій, радіопередач. Я умію гарно декламувати і писати. Я людяна.

Хай вам рибі і озеро. Так, я суперстар, пане Сушко. Яскрава і велика. І для Поезії я важлива.
Не лише Ви це бачите. Пиха, яка приписується мені та Ярославові Чорногузу...від неї ви нас лікуєте, це почуття власної гідності і розуміння місії.
Це Ви мені запропонували зробити в столиці творчий вечір, запевняли, що друг...розціловували... а нині розвели кампанію проти Чорногуза та мене. Оце відразливе.
Кожен має піти власною дорогою. Повчання закінчилися.
Що стосується Ю. Стиркіної.....я не знайома з авторкою... не слідкувала за перебігом подій на сайті в той час.
Я не маю часу і бажання витримувати оці напади, непошанівок. зрівнялівку совкову. Я не є звичайною авторкою. Ні "пацючихою", ні змією...ні тіткою, ні гускою...чого лише не писали ці клони...
Ми не всі однакові.
Нас визнали, ми (згадані Ермітом) маємо незаперечний авторитет. Ми можемо редагувати, маємо досвід. І талант. Відпрацьовуємо його.
Здобувайте самотужки лаври, ростіть у майстерності, будьте вимогливими до себе. Смішіть, не принижуючи гідності друзів. Підлітків тут немає, всі сформовані особистості.
Ні вампірячого характеру, ні вільного часу не маю на драчки сайтові. Я навіть не читала коментарі Ерметова...Ереміта... уважно, щойно пробігла поглядом. І відповідаю.
Маю сторінку на порталі, де архів поезії.
Мене шанують. Я підтримую сторінки Теліги та Маланюка. У мене є робота над упорядкуванням наступної книги. Це моє життя, і я не дам його псувати комарві сайтовій. Не до шмиги моя принциповість, правдивість, зрячість... не приходьте до мене у недруги і друзі. Я не здатна дружити лицемірно, плести інтриги. Війни не для мене. Я мирна, але палець у рота засунутий таки відкушу. Бо не наближайтеся зі шкідливими, брудними намірами.
А реальні автори від мене отримували доречні зауваження в коректній формі, маю друзів. Хто важливіший для сайту: роздмухувачі драчок чи майстри?
Що я роблю на ПМ? Перманентно відбиваюся від невдячних... Розумію, чому дехто не спілкується з клонами, ніками... Бо це - здебільшого... боягузи... ...вампіри та відьмаки, невпевнені в собі.... закомплексовані....десь раз, тричі надруковані в альманасі без відбору авторів.

Піду, пишуть зацікавлені автори приватно: Вас читають тисячі, поверніться...
До очищення атмосфери на колись чудовому сайті не повернуся. Дякую всім щирим, розуміючим, шанувальникам.
Слугую Поезії.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 11:31:24 ]
Світлано, про вашу поезію, якщо можна, я нічого не казатиму. А от поведінка ваша... просто нестерпна! Скандали, скандали й скандали!..
Ви можете мати свою думку про мене, я – свою про вас... Таким чином, як це робите ви, увага до своєї творчості не привертається!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 12:14:54 ]
Е ні...поведінка моя природна, адекватна ситуації.
Ви на ПМ прийшли з чим? Чого чекали? Вам Я.Чорногуз написав про вірші. Я не зупинюся для аналізу.
Нема про що.
Скандалів я не здіймала, ображати себе не давала.
Зручною кишеньковою не була.
Є інші сайти, шукайте по собі, проби пера десь вітаються.
Сайт для смовдосконалення, а не заливання стічним ...лайном.
От що Ви зараз робите? Нападаєте, провокуєте...
Про вас думки не маю. Бо цікавості не зуміли викликати текстами віршовими...
якщо я визнана поетка, мусить бути захист від клонованих нечем.
Любов Бенедишин була тихою, поміркованою. Та вам теж не догодила.
А я ДОГОДЖАТИ апріорі не можу. Увагу я маю. От Ви її прагнете, не вгамовний. Навчіться оцінювати власний доробок. Не пхайтеся у арбітри. Не про Ваше просо мова.
Хоча, кажуть, невігласи не розуміють своїх вад.
Нестерпна... а ви не терпіть моєї присутності, шукайте нішу глибшу, щоб не сліпила очі поезія.
Не переймайтеся моєю персоною, шкідництвом я не займалася.