ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Бойко
2024.04.19 22:47
Високі небеса, далекі виднокраї,
Галяви і луги виблискують в росі,
Прадавнішні дуби дива оповідають
І молоді гаї чудуються красі.

Там неба голубінь і жовте сяйво поля,
Зо світом гомонить одвічна давнина,
Але ота краса не вернеться ніколи,

Іван Потьомкін
2024.04.19 18:27
Якби товариш Сі
пройшовся по Русі,
тільки Московію
лишив ісконно руським,
на повні груди
дихнуві би світ тоді,
сказавши розбещеній орді
належне їй: "Дзуськи!"

Микола Дудар
2024.04.19 12:49
За чередою череда…
Роки біжать, мов коні
А з неба сочиться вода,
Але не на долоні…
Ступає кожен по землі
Куди — кому, є розклад
Старі похилені й малі
Спішать чомусь на розпад

Світлана Пирогова
2024.04.19 08:13
А я стояла на глухім розпутті.
Гойдались зорі у ставочку.
Шляхи ожина застеляла пруттям,
Немов вдягала оторочку.

І та любов, як квітка на лататті,
Закрилась у вечірню сутінь.
На диво, щезло із душі сум'яття.

Леся Горова
2024.04.19 08:00
Залишся у мені теплом осіннім,
І заходом не гасни у думках.
Бо то давно не мрія, то легка
Рожева тінь пелюстки, то - тремтіння
З чола спадаючого завитка.

То - тріпотіння крил, що не збулися,
Згубились на ходу, незвісно де.

Микола Соболь
2024.04.19 07:14
Пам'ять тобі, друже Варяже,
із Богом покойся, братику.
Слово лихе хіба хто скаже?
Один я пройду Хрещатиком.
Тільки спогад колючим дротом,
де ми до війни приковані.
Повзе крізь дим їдкий піхота,
через міста йде зруйновані.

Віктор Кучерук
2024.04.19 06:07
Посадили квіти
Біля школи діти
І весняна клумба аж вогнем зайшлась, –
Іскорки шафрану,
В полум’ї тюльпанів,
Запашіли жаром з рястом водночас.
Квітів аромати
Стали наповняти

Гриць Янківська
2024.04.18 21:10
Я не сумую, просто – білий вальс,
А думка в пелюстках стоїть безвітрям.
І впала б вже, та звичка, Ісабель!..

А ти чи так дивилась і на нас,
Як на бездення прорваного неба,
Коли ми світ розрізали навпіл?

Євген Федчук
2024.04.18 19:59
Ать-два! Ать-два!
В генерала голова.
Сам придумав, сам зробив.
Мабуть, орден заробив
Ще й підвищення звання.
А все інше – то дурня.
Легко було при Союзі.
Перед старшими – на пузі,

Артур Сіренко
2024.04.18 19:35
Отримав нагороду мовчанням –
Найвищу нагороду нинішніх рапсодів,
Що шиють собі сорочки-мантії
Для буття-блукання в царстві марень,
Братів кіфари, сестер ірландської арфи,
Нагороди сумної білої тиші
Пелюстками анемон посипаної –
Нагороди мовчання

Юрій Гундарєв
2024.04.18 19:12
Уранці 17 квітня російські варвари завдали ракетного удару по Чернігову.
Є загиблі. Багато поранених. Серед них четверо дітей…


Старенький Чернігів - в крові без сил…
Кремлінський палець униз: вбий його!
Святі мовчки виходять з могил.
Сльози в оча

Володимир Каразуб
2024.04.18 19:05
Ти виходиш з будинку, що носить прізвище якогось поета чи композитора,
А вона вже чекає тебе на балконі у свиті з каріатидами
І погляд її, як у звичайного, пристойного інквизитора,
Який знає, що буде далі, а тому милується міськими видами;
А тоді огля

Вікторія Лимар
2024.04.18 15:16
Терпіти несила, мовчати не можу,
бо замість весільного – траурне ложе.
Загинув хлопчина – йому дев’ятнадцять.
В матусі життя обірвалось неначе.

Її зрозуміють лиш ті, що втрачали.
Бо після такого – дорога печалі.
Дорога постійного смутку та болю.

Козак Дума
2024.04.18 10:34
Політики, філософи, експерти…
Усіх несила і порахувать!.
Куми, свати, недоумки і смерди –
ота наразі «королівська рать»
аналізує, пророкує, пише,
висвітлює, доводить, викрива,
розбурхує і каламуте тишу…
Ярять і шаленіють нувориші –

Микола Дудар
2024.04.18 09:44
Люблю какао в молоці…
Моє їм привітання --
То друзі справжні, молодці
А особливо зрання…
Тако сьорбнеш ковточок їх
І завібрірує щодення…
І не згадати буде гріх
Любязність їх, і ймення…

Світлана Пирогова
2024.04.18 08:39
Якщо серця співають, то вона, мов пісня.
Солодка чи гірка, але в житті не прісна.
І пишуться вірші, сонети й навіть оди.
І з розуму бентежно чарівниця зводить.
А очі набувають сонячного блиску,
І ось вона велична зовсім близько-близько.
Пірнають в г
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12

Тарас Ніхто
2020.01.18






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ярослав Чорногуз (1963) / Критика | Аналітика

 Відкрийте очі, друзі і колеги! (з приводу деяких суперечок)
Образ твору Шановна Світлано-Майє! Можливо, я був різким і нетактовним у своїх висловах на Вашу чи на Любину адресу стосовно публікації вірша Тетяни Левицької "Два крила". То прошу мене вибачити вас обох! Не знаю, хто, чи що у цьому винен, можливо магнітні бурі перед затемненням світила, а може, просто, не витримала душа поета. Я довго мовчав, мовчки спостерігав, як Ви тут, і Люба Бенедишин, і інші автори, препаруєте Тетянині вірші, а вона майже постійно згоджується з вами усіма і безкінечно виправляє, виправляє, виправляє, і останнім часом, дедалі більше на шкоду собі. А сама росте, росте, росте, як літератор, як поетеса, на очах.
Вибачте мені за мій безапеляційний менторський тон, я справді попер як танк, і в цьому неправий можливо, але погодьтеся, що в поезії я дещо умію і знаю, як і Ви, шановна Світлано-Майє, і Люба, і деякі інші сильні автори. І якщо в Тетяни не вистачає впевненості і бачення відстояти свої вдалі рядки, то в мене цієї впевненості вистачить на двох.
Просто вона мені чомусь, а не комусь іншому, довірила редагувати її книжку. Отже, я несу певну відповідальність за її тексти, за її шлях в літературу.
Я не знаю, чи помітили Ви, наскільки у творчому плані, Тетяна Левицька виросла, ну, буквально за останні півроку?
Оригінальність Образна, неординарність мислення, бачення, особливо у любовній і філософській ліриці. Одна тільки «Поліфонія любові» чого варта? Просто шедевр! Та й у житейських історіях, згадайте її вірш про Голодомор і т.д.
Я, наприклад, сам собі кажу, що деякі вірші я на такому рівні написати не зміг би. Не знаю як Ви, чи ставитесь Ви до своїх писань хоч трохи самокритично? Люба ставиться сто відсотків, а Ви, Світлано-Майє? Бо дуже багато тут запевнень від Вас, що Ви унікальна, талановита, неповторна і т.д. Так, я з цим згоден. А Ви як вважаєте, Ви можете іноді помилятись, чи ні? Я стосовно себе вважаю, що можу. Так от я просто думаю, що ви з Любою, дорогі мої дівчата, ще не усвідомили, наскільки Таня виросла, і в деяких своїх віршах пише не гірше нас, а в чомусь і краще!
А Ви все по-старому, думаєте, що от вона то ніби і майстер зі статусом R2, але пише гірше нас, і треба її учити, учити і ще раз учити. Вона виросла колосально, і це при тому, що вона в побуті російськомовна і в родині і тільки тут, на сайті, спілкується українською.
Так от я хочу Вам відкрити очі на те, що ситуація змінилася досить різко, і в кращий бік. От чомусь не з"являється на сайті така сильна поетеса, як Світлана Луцкова, от вважайте, що Тетяна Левицька посіла її місце, її нішу тут. І де в чому вже і нам треба повчитися в неї. А ми її товчемо, як другокласницю у середній школі. То, може вже трохи треба зупинитися, га? Як Ви вважаєте?
Це не значить, звісно, що надалі їй не треба робити вже ніяких зауважень! Треба безумовно, ніхто з нас не є поза критикою. Але вже більш виважено, толерантно, вдумливо. І з думкою про автора, про високу літературу, яку ми творимо, і візьмімо за правило заповідь: «Радь, але не нашкодь!»
Вона виросла, хочу сказати, великою мірою і через те, що Ви і Люба, і іноді я, і, і пан Іван Потьомкін, і не любий Вами і довгий час і мною, Олександр Сушко, і інші автори, робили їй слушні зауваження, і вони слушні на 80, а то й 90 відсотків.
А ще віддаймо належне її прекрасній людській рисі, коли вона ставиться з любов`ю до всіх нас, переживає, щоб не було сварок, бійок на “ПМ», а була спокійна, творча ділова атмосфера. Мене особисто вона помирила з моїм старим другом Олександром Сушком, і ми обоє, не боюсь розписатися за Сашка, їй дуже вдячні за це! Миротворчий поетичний контингент! Я б до пари їй ще додав пана Івана Потьомкіна, який теж завжди конструктивний з усіма, і схильний сказати, як кіт Леопольд, «Ребята, давайте жити дружно!».
Так що радіймо, друзі, ми разом допомогли становленню нової зірки на нашому поетичному небосхилі!
Самій Тетяні хочеться побажати більшої впевненості в собі, уміння довіряти більше насамперед самій собі, своїм смакам, і навчитися розбиратися, довіряти власному відчуттю, де вдало написала, а де – ні! І тільки за явних сумнівів звертатися за порадою.
"Поетичні майстерні" виправдовують свою назву! Віват нашій Тані, віват усим, хто за 10 років її перебування на сайті, причетний до її творчого становлення!
Вважаю за доцільне винести цей коментар, як окрему публікацію!

З повагою до Вас, Світлано-Майє, і усіх присутніх.




  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2019-07-02 00:07:55
Переглядів сторінки твору 7194
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 6.764 / 7  (6.329 / 6.99)
* Рейтинг "Майстерень" 6.764 / 7  (6.337 / 7)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.817
Потреба в критиці толерантній
Потреба в оцінюванні не оцінювати
Конкурси. Теми ПЕРСОНИ
ПРО ПОЕЗІЮ
Автор востаннє на сайті 2024.04.15 16:17
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 09:12:00 ]
Вчора мені Любов Бенедишин показала Ваші коментарі, закиди... Я долучилася до коментування, бо на ПМ майже немає небайдужих поетів - хто б міг помітити огріх.
Якби знала, що Ви звинуватите у "препаруванні" віршів ТаніЮ, жодного коментаря не лишила б. Усі мої зауваження мали на меті спонукати авторів до праці над написаним, і писала я завжди - для прикладу. Таня мене вважає подругою, і жодних ноток образ не було.
Якщо моя поезія, що отримала чимало рецензій, не є авторитетною для певного прошарку, то я ретируюся - щоб не впливати на ріст авторів ПМ. Ні підростити графомана, ні допомогти не можна нездарам, але тут здебільшого автори з потенціалом. Ми з Любов'ю гаяли час на прочитання і коментування, нині ж звинуваченні у гріхах - препарування......... то це вибачення чи піар?
Повчитися у будь-кого мені зайве, це порада недоречна.......Маю вагомий опаперений доробок, є відгуки професіоналів, є публікації в часописах. Я 6 років виконувала роботу літконсультанта по учнівській молоді..... І в побуті я україномовна, і в літературному просторі - теж. Мені можна вірити, я чесна, не фальшива.
Допомогти можу, але не напосідаю. Раз жартома написала: мене потрібно слухати, і то - не Тані.
Отже, порада пригледітися до віршів (зірка надяскрава це чи одна з-посеред......покаже час...) якраз доречна не нам, а ...авторам. перечитуйте свіжонаписане, шліфуйте самотужки. Таня росте у майстерності ще й тому, що дослухається до порад Любові, яка є профі.
І Ви, Ярослав, тут на ПМ маєте той же статус, що й ми з Бенедишин, та (увага) ніколи ми не дозволяли собі принизити Вас. Я навіть оминала вірші Ваші, щоб не викликати реакції не вельми спокійної.
То чому ж Вам заманулося гарикати на двох визнаних поетес, які виказували небайдужість і власні судження... ? То нас захищаєте...то пішли у напад...
Незаперечно талановиту Таню з-під вашого крила ніхто не зманює, вона пише багато і росте... я тішуся. Але у мене інший стиль, мовна палітра своя, впливати на її поезії апріорі не можу. Я таки інша. Ми всі різні. Ми - жінки... розуміємо одна одну ліпше. Таня написала вчора у приват, вона збентежена... пише, що вважає нас із Любою подругами своїми.
От лише за рахунок прослави однієї авторки не варто, шановний ровеснику, принижувати двох неординарних жінок, вдумливих, які часто бачать ті огріхи, які непомітні іншому авторові. Про дружбу тут згадано, промовчу, маю на цей рахунок свої судження. Дружба незрушною мусить бути. і справжньою. Друг поза очі не обливає друга брудною водою... а потім пише: "мій дорогий ..."... то не моя справа мирити чи сварити зрілих осіб. Алгоритми дружби хай кожен для себе творить...... Кожен шукає у таких стосунках підтримки, щирості, а чи спроможний їх дати?
Відучора на ПМ я не коментую. Готую нову книгу., бо пора перепорила.
Вибачення приймаю. Але закидів щодо препарування - ні. Бо ми допомогти прагли. Писали...спонукували авторку до праці, шліфування її гарних віршів.
Шануймося.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 09:16:52 ]
(Тані...даруйте, огріх набору)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 09:33:01 ]
Шановна Світлано-Майє, а ось оцей абзац Ви помітили:
Вона виросла, хочу сказати, великою мірою і через те, що Ви і Люба, і іноді я, і, і пан Іван Потьомкін, і не любий Вами і довгий час і мною, Олександр Сушко, і інші автори, робили їй слушні зауваження, і вони слушні на 80, а то й 90 відсотків.
Ви вчепилися в одне слово: препаруєте? Я Вам віддав належне, Вам, і Любові Бенедишин, яку дуже шаную і підтримую. Майте хоч 30 років досвіду редагування, але помиляються усі при редагуванні: і Ви, і я, і Люба. Ви за собою не визнаєте права на помилку, і що робите їх? Даремно. Це - ознака певної самозакоханості. А я визнаю, що можу помилятися.
Це - ніякий не піар Тетяни Левицької, не принижуйте себе цими словами, це віддання належного її таланту, всього-на-всього, того, чого інші, вельми розумні, не хочуть зрозуміти.
І бувають помилки при вказуванні помилок. То я від цього лише застерігаю і не більше!
Ми шкодимо літературі, коли робимо такі помилки. Ось і все. Це не піар, а дискусія! Хто має іншу думку, може висловитися!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 09:57:09 ]
Помилок я не роблю дуже давно... Ще Дмитро Шупта писав мені, що я виросла у чудового редактора... Приємно, бо він метр.
та яка шкода від мене стражденній літературі? Я не є плеканкою культмасового читача. Стою окремішньо. Креативна, пишуть.
А в її обійми протискаються графоманисті... з пересічними ...лубочними доробками... Вчора на Фб розглядала такі вірші, надрукують на УРА піде...
Щодо мого зауваження, то останній рядок в ефірному вірші зі збігом й та приголосних мені видався не шліфованим.
пеклом й раєм пеклом-раєм пропонувала їй коментаторка до мене.....
Я до таких не звикла, це ознака недбальства. Я за випрозорення...Повертатися до написано можна і варто. А ще...намагатися бути цікавими сучасному читачеві, не лише пристарілим.....а й молоді. Чи кожен задовольнить смаки критика С.Запоржанина з ФБ?
У названого Вами Сушка такого ще багатенько. Але зауваження викликає спротив певних осіб. Мені це не потрібне. Жодного задоволення не відчуваю. Не будемо розширювати тему дискусії, я прочитала Ваше звернення, відповіла помірковано.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 10:09:32 ]
Василь Стус

Дерева, вітром підбиті,
Пещені літом і сонцем,
Піднявши вгору долоні,
Пнуться до неба. Зайшлися
У ритуальному танці.
Я заздрю вам, тривожні дерева
Із добрими дитячими очима!
Ви кожен рік оновлюєтесь: Я ж
До цього тільки прагну.
Людино! Коли дерево сторуко
Голубить небо, вітер, і весну,
І день, і ніч, і вечори, і ранки —
Не забувай, що дві твої руки
Не можуть мати спокою ніколи.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 12:49:30 ]
Даруйте, шановна Світлано-Майє, залишаюсь при своїй думці! Те, що Ви сказали, що не робите помилок, вже є помилкою, хворобливим самолюбством, від якого треба лікуватися.
Не треба прикриватися обласними авторитетами, мене такими Ви не здивуєте.
Василь Стус себе не вважав поетом, вважав людиною, яка пише вірші. І дуже був правий, я вважаю. Після Симоненка чи Холодного, важко читати його вимучені рядки. Він був більше особистістю, яка протистояла радянській владі і цим він цінний, насамперед.
Я вже казав, що твір треба починати аналізувати з образної системи вірша, тропів, сенсу, смислу думок, милозвучності мови, оригінальності вислову, а вже потім дивитися на другорядне: ритм, збіги приголосних, рими, знаки пунктуації. У нас усе навпаки, переважно, і в тих, кого називають метри прекрасними редакторами. Це говорить про поверховість сприйняття читаних текстів, якщо радите, не вдумуючись, то такі й результати. Автор Вас слухає, править і збіднює свої твори. Цього допускати не можна, і не тільки стосовно Тетяни Левицької, а й багатьох інших тут гарних авторів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 19:52:43 ]
Як дивно читати Ваші судження, саме Вас яро лікував пан Сушко "від пихатості". Певно, досяг успіхів... Мене лікувати не варто, я адекватно сприймаю світ і спромогу авторів та свою.
Аналізувати мусять критики, після виходу книги, ПМ - для публікації текстів. Тут критика не сприймається позитивно. Рецензії на мою книгу, тут їх кілька надруковано, в декого не викликали пошанівку, навпаки - мене оголошено такою, що себе вихваляє.
Ніколи не радила Тані взяти мої рішення. Ви її редактор, тож працюйте сполом. Мушу зізнатися, що маю свій стиль. Він таки не схожий на Ваш - і це чудово. Наснаги і здоров'я щиро зичу. Мене дещо стомив процес дискусії, мушу вийти з неї.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 19:57:04 ]
Якщо вже я, з багатою поетикою авторка, збіднюю твори авторів, то Ви їх здатні збагатити...так треба розуміти Ваш коментар.
Радо передаю естафету. Шерхочу треном, виходжу за ковану браму ПМ. Лишаю сайт на титанів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 21:02:11 ]
Ви маєте моє зібрання творів, там є відгуки, що засвідчують поетичну спромогу небуденну.

А чому, власне, я мушу мовчати і вибачати Вам?
Дмитро Шупта визнаний майстер слова, поет-мариніст, живе в Одесі, писав рецензію на мою книгу. До НСПУ мене одноголосно прийняли з рекомендаціями Дмитра Кременя, лавреата Шевченківської премії, він писав мені листа, бережу... проштудіював мою "Птахокардію". Так написав... І навіть : "Вам руки цілувати мусили б... від нього... отримана оцінка.
Ігор Павлюк та Вікторія Осташ писали рекомендації. Я - авторитет для знавців мови. А для вас я фрашка... прикро... Чому я мушу витримувати навалу звинувачень?
На ПМ ви мене то підтримуєте, коли з Сушком-хитруном були протистояння, то ось пішли у наступ. Наче я Таню чи когось препарувала.
Василь Стус для Вас - не поет...а для мене - вчитель. Маланюк - теж.
Я не хочу ні пошани Вашої, ні зневаги. Вірші Ваші для мене, даруйте, малоцікаві, не раз читала......помовкувала.......бо ви надто запальний....але розумію, що читачі таке полюбляють. Маю своїх. Сентименти - то не моє... Про мене писали, мені достатньо відгуків...багата поетика відзначена. Є курсова робота по моїй творчості. Ні зробити з графомана поета, ні зашкодити я не можу. Навіть я безсила з Олександра Сушка виростити справжнього яскравого поета. Зате він мене шалено любить і піарить. Я вдумлива, бачу інверсії, якими грішать, видаючи їх за родзинки... русизми не полюбляю...От саме її, пригадую, зауважувала Тані.
Рада за неї. Дійсно відчувся злет. Тепер про сайт... Він напризволяще кинутий, здалося. Можна ображати, писати пасквілі, глумитися...проклинати один одного і миритися прилюдно.
Це не мої зацікавлення. Тому вирішила піти на певний час, зрідка дивитимуся на процес самовдосконалення авторів.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-07-03 08:38:33 ]
Якщо для Вас мої вірші не цікаві, можете не заходити і не коментувати. І не треба засмічувати мої сторінки своїми коментарями з приводу і без приводу.
Мені Ваші вірші ще менш цікаві, у них є багато випендрьожу, а мало справжньої поезії, є переліки понять, які нерідко не тримаються купи. Так і хочеться написати пародію в стилі Анатолія Бортняка: "Що там іще?" Хоча трапляються і досить вдалі поезії, не заперечую. У Вас є свій стиль, є свої бачення. Але Ви схильна до плетіння закілусних інтриг, аведете війну усіма засобами, чесними і підлими. Налаштовували Ви і проти мене людей, я це знаю, Ви думаєте, що всі мовчать і Ваші друзі, та ні. Всі від Вас поступово відвертаються, бачичи хто Ви є насправді.
Тому трапляються такі недолугі Ваші правки і таниних віршах. Тому будьте максимально виважені у своїх редакторських підходах!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-07-02 13:04:20 ]
Дорогий друже! Саме помилки роблять людей людьми. Але є дурні, які люблять привселюдно і безтактовно постійно тицяти ці помилки митцям межи очі. Зокрема так чинить Майя Залізняк. Така її вдача. Що тут можна зробити?
Таню! Аби людина не вилазила на голову - раджу луснути цій докучливій особі по носі. І робити це регулярно в профілактичних цілях. Не беріть з її рук нічого, бо потім все стане кісткою в горлі. На цій спесивій майстрині поставте хрест і йдіть далі.
Вам близький по духу Ярослав Чорногуз. Подібна словесна палітра, сюжети, світобачення. І він не байдужий до Ваших творінь. Готує Вашу книгу до друку. Оце справжня допомога. Треба - і я допоможу. Повірте, зможу. Та й решта підставлять своє плече для Вашого зросту. Бо Ви людина шляхетна. Сміливо відшивайте сварливих мегер від себе, на них світ клином не зійшовся. І найголовніше: пишіть.
З повагою, Олександр

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 15:05:29 ]
Олександре, навіщо Ви нагнітаєте? Не переходьте межі пристойного, не судіть вчинки і вдачі, це не той ресурс. До того ж:
"Але є дурні, які люблять привселюдно і безтактовно постійно тицяти ці помилки митцям межи очі." -
Ви ж самі таке робите постійно - вказуєте авторам на помилки, хіба ні? )))))



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 15:18:07 ]


Любове, дякую за мудрі завжди коментарі...За розуміння.
Що в собі дядька мучить, підліткові комплекси (по носі...дерти луску... - дуремара фантазії) непокоять, те й Сушко прив'язує, наче до хвоста кота. - бляшанку...
Чого тільки не писав...після захоплення мною...
Майя мегера, відьма тощо... Я така, якою мушу бути.
Дурниці все це.
Балеруна (соліста балету) недолугого закидають помідорами, а в поезію лізуть клишоногі, без таланту... підстрибне тричі - поет... Хор хвалить..."наш...пише, танцює...як ми...по-простому, для всіх..."...
І плодить віршата...
А Майя каже, що думає. Поезія це завжди неповторність, чули всі, та не кожен задумався над словами Ліни Костенко.
Вчора викинула листки з віршами незнайомого чоловіка, писав щиро. Дарував мені... Тримала з місяць...
Книг надаровано.
Та чи все цікаве мені? поетичне нехлюйство мене шокує і відвертає.
На ПМ колективно вірші пишуться... Лише автор мусить доводити своє до кондиції. Тоді я з повагою ставлюся. Мовчазною чи висловлю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-07-02 16:41:07 ]
Ваша правда. І я лисий дурень. Але поштивий і не спесивий

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-07-03 08:42:08 ]
Так, пані Бенедишин, адвокатурою когось не треба займатися на моїх сторінках. Кожен має право висловлюватися так, як він хоче. І називати речі своїми іменами, крапка!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 13:52:43 ]
"Це не значить, звісно, що надалі їй не треба робити вже ніяких зауважень! Треба безумовно, ніхто з нас не є поза критикою. Але вже більш виважено, толерантно, вдумливо. І з думкою про автора, про високу літературу, яку ми творимо, і візьмімо за правило заповідь: «Радь, але не нашкодь!»"
Ну слава Богу, а то я вже справді подумала, що, мабуть, не варто надалі висловлювати зауваження до Таніних віршів. Тільки я вважаю, що мої зауваги і були такими - толерантними, виваженими і вдумливими. Можливо, моє відчуття мови відрізняється від інших, то вже звиняйте. І якщо хтось не відчуває в чомусь дисонансу, так як я - звиняйте ще раз.
Що ви пропонуєте, Ярославе - якщо я з моїм відчуттям мови бачу і чую те що бачу і чую? - кривити душею і хвалити? просто проходити мимо, мовчати (що я здебільшого і роблю). Чи Ви справді вважаєте, що я роблю зауваги, щоб когось принизити?
Відкривати очі на зростання поетки Левицької - зайве. Це всі бачать і розуміють. І я в тому числі. Радію за неї.
Ви десь там писали, що спершу треба звертати увагу на образність і т.п. і це критикувати якщо є потреба. Та в тому то й справа, що на загальній майже досконалій канві вірша - маленькі огріхи стають ще помітніші, от на них і звертаю увагу Тетяні.
Можу залишити Таню у спокої, якщо вже на те пішло, але тільки якщо вона сама мене попросить про це.
Я нічого їй ніколи не нав'язувала, пропонувала лише звернути увагу на деякі нюанси у її поетичному вишитті.
Тому мене взагалі дивує, Ярославе, що звичний творчий процес з різними робочими моментами ви характеризуєте як якісь "гоніння" тощо. Ви ж самі визнаєте, що творче зростання Тетяни (чи будь-кого іншого) так і відбувається тут на ПМ - спільними зусиллями.

Коротше, Ярославе, я почула Ваші вибачення щодо зайвої різкості Ваших висловлювань і приймаю їх.

Щодо решти, постаралась вище висловити своє бачення і розуміння цієї ситуації.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-07-03 08:46:53 ]
Я вже висловив свою позицію. Я закликав до виваженого роблення зауважень. Робіть, але виважено. І мені, і Тані, і всім, хто потребує! Але визнайте, що і Ви іноді робите помилки. Визнайте. Чи Ви вже забронзовіли теж, як Залізняк?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 14:20:26 ]
(потетів)

Я мегера?
Та це комплімент.

Писав, що я мудра, щира, дружити пнувся...мої коментарі називав безцінними, авторів повчав прислухатися........
А я чесна, нелицемірна.
Сушко звик до тихих, млявих, покірних жінок, придатних для ...тицяння носа межи цицьок... Прославляє принади мавок та спромогу столітніх дідів...
Про що мова?
Набридливий, мов гедзь. До нудоти нецікавий мені.
Писав, що ПМ без нас загине, тому драчки розпалює то з Чорногузом, то зі мною.
Всюди вродить...
Не вихваляла дурниці Сушка... зауважувала задарма огріхи, я не одна з його читачок-слухачок, що дивляться на дядька у брилі... що читає протяжно свої опуси...
У кожного свої шанувальники, я не відбираю ні Таниних, ні Ярославових, ні Сушка.
Нема про що. Лишіть мене у спокої.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 14:35:39 ]

На яку голову я вилазила?
маячня.......дурня...напідпитку чи на сонці перегрівся. Є вірш, є думки про нього...
І якщо я на сайті 9 років, то самостійно вирішу, якою бути.

"Таню! Аби людина не вилазила на голову - раджу луснути цій докучливій особі по носі. І робити це регулярно в профілактичних цілях. Не беріть з її рук нічого, бо потім все стане кісткою в горлі. На цій спесивій майстрині поставте хрест і йдіть далі.


Я віртуально лускаю Сушка по його некрасивому баклажанному носі. Нехлюй, графоманистий автор, смокче слова, образи, самоповторюється.
Не дострибне ні на см до Майї і казиться.
Писав присвяту, хотів у моєму саду співати соловейком. Та хто ж забороняв? та голос не той поетичний.
А нині........

Таня написала, що шокована Ярослова коментарями вчорашніми. Вважає нас подругами, завжди приязними ми були.
Тані ми не шкодили. Любов Бенедишин прозоро пояснила мотиви наших коментувань.
Не лізь, Сушко межи жінок. Не вчи бути у дружбі схожими на тебе. То драчка, то мир і "друже"......
Штани купи ліпші. Щоб на фото ловко.
Поет мусить дбати і про зовнішній вигляд. Прилюдно Сушка відфутболила за неповагу перманентну.
Ти ба...вчить Майю не шанувати... Пилип із конопель.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 14:49:37 ]
Не раз з ПМ мала бажання піти. Нині воно спонукує лишити сайт на охочих, небайдужих...
Я давно переросла ресурс. Прийшли початківці, з потенціалом, є клони, блазні, пішли відомі...
Навіщо мені оці дискусії? Життя прекрасне поза сайтом. Тут витрачаєш енергію, час...
Таке вибачення лише збурило..... жабомишодраківку.
На все добре. Усім побажаю творчого зростання на благо літератури.
А пана Олександра пожалію, бо ніс його так часто зазнавав лускання, що він по-дружньому радить давати по носі майстрам, садомазохізм, певно... Про творче зростання не йдеться.

ВИЙШЛА з БЕСІДИ. Коментуватиму лише цікаве для себе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-07-02 16:36:08 ]
Ваша правда. І я лисий дурень. Але поштивий і не спесивий

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-07-02 16:46:00 ]
Мені дуже важко зараз щось писати, повірте, але почну з самого початку. Коли виклала свій вірш і мені почали робити зауваги, як завше кинулася виправляти те, на що вказали, але виставляла нашвидкуруч, тому невдало. Ярослава не просила втручатися. Він зреагував спонтанно і не тому, що мене хтось образ, а тому, що мої невдалі правки його збентежили. Будучи людиною емоційною він вскипів і втрутився, висловився здебільше в цілому стосовно його бачення редагування
Після вибачився за нестримність.
Я вдячна кожному, хто сприяв моєму зростанню, як автора, а це Юрій Лазірко, Володимир Ляшкевич, Олександр Христенко, Ярослав Чорногуз, Любов Бенедишин, Іван Редчиць, Іван Потьомкін, Юрій Сидорів, Олександр Сушко, Ігор Шоха і багато інших поетів. Я всім вдячна за допомогу, але ображати своїх друзів, тим паче жінок не дозволю. Будь ласка припиніть, бо із сайту ПМ прийдеться піти мені, чого б не хотілося, бо ще не відчуваю тієї майстерності і впевненості у собі. З повагою і теплом!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-07-02 16:59:13 ]
Про Майю Залізняк напишу окремо. Вона теж мені багато допомагала і була зі мною щирою подобалось мені це, чи ні. Її характер не з легких і інколи бувало таке, що хотілося, чи ні а приходилося виправляти навіть те, що не хотілося. Я вважала це робочим процесом, не амбіційна людина і тому критику навчилася сприймати. Мені прикро, що найбільше припало їй. Надіюся на порозуміння!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-07-02 17:32:07 ]
Порозуміння потрібне. Але не за рахунок приниження гідності творчих особистостей і вип'ячування власного Я. Принцип "Я красіва та розумна, а ти дурепа" неприйнятний. Про це сказав Ярослав. Про це кажу і я. Шануймося.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 18:51:30 ]
Таню, мій характер ти не встигла вивчити, ми малознайомі... спілкування було лише на ПМ, декілька коментарів...Любов Бенедишин коментувала, інші, потім я щось зауважувала...
Ніколи не наполягала.

Де саме я наполягала на виправленні? Прошу навести приклад. Автор вирішує, яким бути тексту, якщо змінює, то це його рішення, добра воля.
Я ніколи не користувалася чужими рішеннями.
Навпаки, шукала доречне слово, зважувала, нині пишу відразу чисто.
На сайті я виконувала роль порадника і не більше. Не звертаю уваги, ображаються. зауважу - теж...
От чому відомі поети оминають авторів на сайтах.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-07-02 19:20:57 ]
Майє, у нас не було жодного конфлікту. Про характер я можу судили лиш по тому, як людина спілкується з людьми, у нас тут в усіх характери не сахар, а на твої зауваги я намагалася завше реагувати не тому, що мене заставляла, а тому, що я відчувала твій авторитет, як редактора. Давай хоч ми зараз не будемо прискіпуватися один до одного із-за одного необережного слова!))) Я сказала те, що думаю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 19:25:51 ]
Я не прискіпуюся, ти мої зауваження могла не сприймати, у особі пана Ярослава маєш редактора, і ми з Любов'ю лише відгукувалися.
Характери тут ні до чого, в кожного свої уподобання, коло спілкування, безхарактерний автор продукує такі ж мляві тексти, тож мусимо бути яскравими, самодостатніми. А на магання пана Сушка вилити на мене власне лайно - не є проявом шляхетності, мушу давати відсіч. Дякую за розуміння.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 19:10:56 ]
Таню, мій характер ти не встигла вивчити, ми малознайомі... спілкування було лише на ПМ, декілька коментарів...Любов Бенедишин коментувала, інші, потім я щось зауважувала...
Ніколи не наполягала.

Де саме я наполягала на виправленні? Прошу навести приклад. Автор вирішує, яким бути тексту, якщо змінює, то це його рішення, добра воля.
Я ніколи не користувалася чужими рішеннями.
Навпаки, шукала доречне слово, зважувала, нині пишу відразу чисто.
На сайті я виконувала роль порадника і не більше. Не звертаю уваги, ображаються. зауважу - теж...
От чому відомі поети оминають авторів на сайтах.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-07-02 19:11:55 ]
Про яке, Олександре, порозуміння, можна вести мову?
Ви мені набридли, як ріпа варена. Як реп'ях на подолі. Мала необережність заприязнитися, вірила у хороші наміри...
У приват писали Ви мені список виконаних справ, що робив нині, садив...ділилися своїми враженнями, запитувала: навіщо?
Бо ти мудра, щира жінка. Приємно. Поети нерідко відчувають самотність серед натовпу.
Та невже, крім мене, не було з ким вести ті бесіди? Чому саме мене обрав для такого близького ... (знайти доречне слово хочу)... душевного масажування пан Олександр?
Бо я розумію всіх і все... Писав, захоплювався поезіями..., радився, показував переписані чужі вірші, брав собі чужі ідеї, авторів це ображало, дехто відмовлявся від тих за мотивами віршів... Купив мої книги... Писав про прірву між мною і звичайними авторами. Розумів Майю.
Реготав із графоманистих авторів, тицяв носами...жінка одна писала Сушкові: та у вас самого купа помилок... Бачив, що серйозна поезія не йде на ура...переформатувався...бо книга назрівала - і продавати її треба. Тож покупці серед авторів інтернетних сайтів - писав мені, будуть.
Нарешті мені набридати почали прояви примазування до мого імені, а найбільше - щоденні віршики, де банальне злягання.... То не моя естетика...
Дехто бачив у мені наставника Сушка.
І я критикувати наважилася ті нашвидкуруч написані тексти.
І стала Майя "мегерою". І чорний піар ...аля Сушко заслужила...І підколодна з Полтави...і коза...
Почався тролінг шалений.
І пише він, що я погана жінка, що від мене тікають у кущі... а його вірші груди пробивають...
"Вип'ячування" его Сушка бачу, а поезії вартісної катма. Щодня самоповтори. Невже мовчати могла? я ж хотіла росту автора, щиро допомагала.
На прикрість, мушу написати: розчарована такою псевдодружбою. Прошу не залучати мене у драчки. Не маю часу на дискусії. Сенсу не знайдеш у протистояннях. Я не є останньою інстанцією, але й ображати себе не дам.
Я виросла (чи й не була між ними) з таких авторів, яким потрібен харч у вигляді негативних емоцій, крові ближнього, я - за нейтралітет. Цінувати життя вчуся.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-07-03 08:53:05 ]
Та Ви тільки декларуєте, що Ви з сайту підете? Ніколи Ви цього не зробите. Вже набридло це слухати з коментаря в коментар.

ВСЕ. НА ЦЬОМУ ДИСКУСІЯ ПРИПИНЯЄТЬСЯ. НАДАЛІ ПРОШУ МАСТИТИХ ПОЕТЕЗ РОБИТИ СВОЇ РЕДАКТОРСЬКІ ЗАУВАЖЕННЯ БІЛЬШ ВИВАЖЕНО.