ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!

Світлана Пирогова
2024.04.23 09:40
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує поміж нас,
Хоч зазирають в душі ще зловісні дії,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Єднання сила здійснюює все ж мрію.
І попри труднощі в воєнний час,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує б

Володимир Каразуб
2024.04.23 09:17
І слова, наче, хвилі, хвилі,
Гойдаються, хвилі, мов коми,
І скільки, любові, за ними,
І скільки, іще, невідомих.
І скільки, безмовних, схлипів,
У цьому, голодному, морі,
І лякає, не те, що квилить,
А те, що не може, промовити.

Ілахім Поет
2024.04.23 07:19
Хтось скаже, що банально вию вовком.
Для мене це є блюзом самоти.
На перехресті не простоїш довго.
А на узбіччя тяжко відійти.
Я підкотив би Принцем, наче в казці.
Та побут твій спаплюжити боюсь.
Хтось скаже – меланхолія якась це.
А як на мене, рад

Віктор Кучерук
2024.04.23 04:48
Віддаляється вчорашнє
І послаблюється шум
Од учинків безшабашних,
І від плину мрійних дум.
Тільки згадки пам'ять мучать
Повсякчасно й без пуття
Про, на жаль, скороминуче
Богом дане раз життя.

Хельґі Йогансен
2024.04.22 21:05
Закривавлена, знищена, спалена
Вже не вперше й не вдруге весна.
Вона — звістка, якої чекаємо,
Але досі до нас не дійшла.

У молитвах, прокльонах "оспівана",
Хоч нема її в тому вини.
Почуттями брудними, незрілими

Іван Потьомкін
2024.04.22 10:25
Не блудним сином їхав в Україну
Із того краю, що не чужий тепер мені.
До друзів поспішав, щоб встигнути обняти,
До кладовищ, щоб до могил припасти...
...Вдивлявсь- не пізнавав знайомі видноколи,
Хоч начебто й не полишав я їх ніколи,
Та ось зненацьк

Олександр Сушко
2024.04.22 08:52
Ви чули як чмихають їжаки? Ні? Дивно. Спробуйте увечері натерти пусту собачу тарілку під порогом шматочком тушкованого м’яса. Як сяде сонце – вдягніть щось балахонисте з каптуром та сядьте в кущах на ослінчику. Гарантую: на густий запах тушонки їжак

Леся Горова
2024.04.22 08:32
Верба розплела свої коси за вітром
Під ними у брижах виблискує став,
Скотилися з берега запахи літа ...
Втікаючи геть очерет захитав

Сполоханий крижень. У сірої чаплі
Сьогодні в болоті скрипучий вокал,
А сонце розсипалось плесом по краплі,

Ілахім Поет
2024.04.22 07:03
З гори, з Сіону видно все і скрізь! Дивись, запам’ятовуй, Єшаягу! Як паросток башанський нині зріс, яку він приписав собі звитягу.

- Я бачу – в наступ знову йде Арам; і смертю Манасія та Єфрем нам загрожують. Їм кістка в горлі – Храм! Хизуються – баг
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Огляди конкурсів):

Руслана Василькевич
2009.05.31

Редакція Майстерень
2006.12.10

Майстерень Адміністрація
2006.07.31






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Огляди конкурсів

 «Майстерні - ІІ півріччя 2008» - головний конкурс
Конкурсне яблуко «Майстерні - ІІ півріччя 2008»
Обираємо Переможців нашого головного конкурсу
Нагадаю, що окрім редакторів, запрошені брати участь у визначенні нових "офіційних" переможців і всі наші попередні переможці головного конкурсу.

Остаточні результати актуального голосування редакторів та переможців минулих етапів головного конкурсу "Поетичних Майстерень":

Наталія Терещенко - 1,1,1,1,1,1,2,2,3,3 = 37
Чорнява Жінка - 1,1,1,1,2,2,2 = 29
Тарас Кремінь - 1,1,2,2,2,3,4,4,4,4 = 23


Отже, маємо і нових переможців конкурсу
«Майстерні - ІІ півріччя 2008»!
Щиро вітаємо вас,
• Наталіє Терещенко, Любо Лібуркіна, Тарасе Креміню!


Нагадаємо, що переможцями попереднього відзначення «Майстерні - І півріччя 2008» - стали:
• Ванда Нова, Варвара Черезова, Ірина Шувалова.

• Як все відбувалось цього разу, а також раніше
Перше півріччя 2008 року
Друге півріччя 2007 року
Перше півріччя 2007 року
Друге півріччя 2006 року
Перше півріччя 2006 року
Минулі роки
Всі переможці конкурсу

10/01/2009 Конкурс. Цього разу основний поетичний конкурс "Майстерень" завершився опісля іншого головного конкурсу "Читацьких Симпатій". І хоча визначення "Читацьких симпатій" проходило вперше, і носило швидше експериментальний характер, але мало серйозний вплив на головний наш конкурс. Переможці "Читацьких симпатій" отримали свої бонусні бали і для участі в головному конкурсі. Можливо саме це і стало вирішальним фактором того, що двоє із трьох переможців "Читацьких симпатій" стали і переможцями конкурсу "Майстерень". І цей результат, як я розумію, буде зовсім не просто повторити.
Отже, Наталії Терещенко і Чорнявій Жінці вдалося взяти відповідно перше і друге місця в обох конкурсах. А Олегу Гуцуляку і Тарасу Кременю тільки по одному в кожному з них, але і цього зовсім не мало.
Адміністрація підготувала для наших переможців спеціальні дипломи і за нагоди вручить їх адресатам.
Зазначу, що за півроку ми плануємо провести конкурс "Читацьких симпатій" у значно ширшому форматі - щонайменше поміж 300-400 авторів "Майстерень", чий редакторський рейтинг на момент голосування буде не нижчий за 5,00. І знову ж таки народний вибір серйозно вплине і на результати головного конкурсу "Майстерень".
По-перше тому, що Переможці конкурсу, а також ті, що посядуть 4-е місце, автоматично потраплять і в список кандидатів на перемогу в конкурсі "Майстерень", та ще і з бонусним начисленням балів.
По-друге, переможцями "Читацьких симпатій" можуть стати і редактори, і переможці минулих головних конкурсів "Майстерень", і навіть ті з нас, які свідомо відмовляються брати участь у будь-яких конкурсних баталіях.
Наразі в адміністрації не має ясності, чи може будь-який переможець конкурсу "Читацьких симпатій" теоретично стати і переможцем головного конкурсу "Майстерень", але певні обмеження на можливість одному авторові стати двічі переможцем конкурсу "Майстерень" (Перше місце) наразі існують.
Як би там не було - нинішні переможці цілком чесно пройшли свою тернисту путь визначень. З чим їх і вітаємо!
Звичайно, здивувала абсолютна переможниця обох конкурсів - Наталія Терещенко. Звичайно, наша авторка досить багатогранна творча особа, та й не така вже юна і недосвідчена, як те може здаватися спершу. Але досвіду в Чорнявої Жінки - Люби Лібуркіної, у Олега Гуцуляка, та й Тараса Кременя, напевно таки трохи більше. Очевидно і не в досвіді справа, можливо творчі світи Наталі Терещенко видалися поціновувачам на даний момент часу найбільш гармонійними? Можливо. Бо відчуття слова, володіння словом у Олега Гуцуляка і Тараса Кременя, як на мене, абсолютно фахові. А з досвідом Люби Лібуркіної, життєвою широтою її творчих обріїв, активністю у осяганні, і коментуванні наших творів, її життєлюбством і невстанною боротьбою за правду, як вона її бачить, не зрівняється на "Майстернях" напевно ніхто. Тому, напевно, варто говорити і про загадку Наталі Терещенко, бо ця загадка стала найцікавішою. І нехай її поступове вирішення приносить нам, читачам і колегам Наталії, радість і задоволення.
Як і світи Чорнявої Жінки, Олега Гуцуляка і Тараса Кременя.

Що далі? Далі прогнозуються абсолютно фантастичні "перегони", бо демократичність конкурсів зросте і зачеплять вони усіх цікавих авторів нашого ресурсу. І ви напевно можете собі уявити, що це таке буде... :)

Переможці першого конкурсу "Читацьких симпатій"
Загальне голосування - "Читацькі симпатії «ПМ - ІІ півріччя» >>>
05/01/09 Що ж, перше "всенародне" ПМ-читацьке опитування завершено, і ось результати - три переможці, і відповідно кількість голосів, за них поданих.

Терещенко Наталя - 31 - 14%
Жінка Чорнява - 23 - 10%
Гуцуляк Олег - 22 - 10%
--------------------------------------
Велес Я - 20 - 9%
Кремінь Тарас - 20 - 9%                                                 Докладніше >>>>
Адміністрація Майстерень сподівається, що таке "альтернативне" визначення стане традиційним, становитиме самостійне явище, яке суттєво впливатиме на хід "офіційного", редакторського визначення у головному поетичному конкурсі "Майстерень"...
І традиційно декому із наших переможців відразу пропонується отримати і статус наших редакторів, а декому трохи пізніше (молоді таланти повинні визрівати без зайвої ваги на плечах) ("Основні положення, щодо редакторів": ). Приємно, що пропозиція виявлялась у більшості випадків прийнятною.

Основні правила, домовленості, автори-учасники, їх "оцінюваність">>>
Рейтинги оцінюваності учасників конкурсу >>>
Хто вони, редактори >>>

ДЕЯКІ УЗАГАЛЬНЕННЯ
Сподіваюся, що нинішнє визначення буде ще цікавішим за минуле, адже редакторів стало ще більше, а, значить, об'єктивність мала б зрости?

Як інформативну основу маємо опубліковані вірші авторів "Самвидаву ПМ", а також їхні рейтинги.

Адміністрація нагадує, що історично вирішальними для визначення переможців були рейтинги редакторів "Майстерень" і переможців попередніх відзначень конкурсу.
Одначе і народний голос звучатиме вагомо.
Переможці конкурсу читацьких симпатій автоматично висуваються кандидатами на перемогу "офіційного" конкурсу і одноразово отримують "вступні, бонусні" бали - 8 за перше місце, 6 - за друге, 4 - за третє, 2- за четверте.
Нагадуємо, що суддівським конкурсним комітетом є наші редактори і переможці відзначень "Майстерень" (після 2005 року).
Вони мають право, але зовсім не зобов'язані вибирати.

Олексій Бик;
Наталія Білецька;
Олександр Бобошко;
Юлія Бро;
Лариса Вировець;
Ната Вірлена;
Володимир Гнєушев;
Жорж Дикий(Б.Гордасевич);
Тетяна Дігай;
Наталія Клименко;
Серж Ко;
Олег Король;
Віталій Круглов;
Юрій Лазірко;
Читацькі Симпатії
Володимир Ляшкевич;
("Редакція Майстерень");
Ярослав Нечуйвітер;
Ванда Нова;
Юлія Овчаренко;.
Ганна Осадко;
Вікторія Осташ;
Ігор Павлюк;
Ірина Пиріг;
Юрій Перехожий;
Леся Романчук;
Сергій Татчин;
Черезова Варвара;
Богдана Шацька;
Ірина Шувалова;

Отже, які є думки щодо процедури відбору, рейтингування, які застереження?
Нагадаю основні наші домовленості:
1) Учасники конкурсу "Майстерень", які час від часу самі не оцінюють інших наших авторів, і зовсім не пишуть коментарів - не можуть бути визнані переможцями головного поетичного конкурсу "Поетичних Майстерень";
2) Оцінених творів на авторській сторінці не повинно бути менше 15;
3) Основний масив творів автора-претендента повинен бути розміщений і заявлений до участі в конкурсі, щонайменше за 2 місяці до чергового проміжного підведення результатів (до 01 січня, або до 1 липня);
4) До розгляду приймається творчість авторів верхівки конкурсного рейтингу “Майстерень”;
5) Кожний редактор, а також колишні переможці (лауреати) конкурсу "Майстерень" (починаючи з 2005 року) мають право надіслати свою послідовність можливих переможців - у кількості трьох-чотирьох кандидатур;
6) Голос головного редактора тотожний двом редакторським голосам;
7) Головний редактор повинен першим оприлюднити свій список претендентів;
8) Кандидати на перемогу в конкурсі подаються на 1,2,3,4 місце (якщо 4 кандидати), або по декілька кандидатів на одне із призових місць (але не більше 4-ох осіб);
9) Бальна система: отримання 1,2,3,4 місця від голосуючого, значить, відповідно, 4,3,2,1 бали при підрахунку голосів. Перше місце - 4 бали, і т.д.;
10) Переможцями вважаються кандидати, що набрали більшу кількість балів;
11) Не згадані голосуючим кандидати від інших голосуючих відповідно набирають "0" балів у списку цього кандидата;
12) За рівності балів вищий рейтинг має автор із більшою кількістю оцінених редакторами творів;
13) Переможці головного поетичного конкурсу "Майстерень" (перші місця) не можуть бути оголошені нашими переможцями повторно.
14) Переможці конкурсу "Читацьких симпатій" (1,2,3 і 4 місця) автоматично потрапляють до списку кандидатів на перемогу в головному конкурсі "Поетичних Майстерень".
15) Переможці конкурсу "Читацьких симпатій" одноразово отримують "вступні" бонусні бали - 8 за перше місце, 6 - за друге, 4 - за третє, 2- за четверте.
Отже, оцінюємо, пропонуємо, але, передусім, творимо.


Для можливого удосконалення наших конкурсів пропоную подумати над створенням "Громадського конкурсного призового фонду".
Обговорити механізм "роботи" конкурсного фонду чи записатися у спонсори конкурсного фонду можна сторінці Громадського конкурсного фонду "Майстерень"


Вони мають право, але зовсім не зобов'язані вибирати. І ось їх вибір:
Відкрите голосування тривало з 1.01 по 10.01.2009:
Олексій Бик: -
Наталія Білецька: - не мала можливості проголосувати.
Олександр Бобошко: -
Юлія Бро: 1.Ж.Чорнява; 1.Н.Пасічник; 2.Н.Терещенко; 3 .О.Гуцуляк.
Лариса Вировець: - не мала можливості проголосувати.
Ната Вірлена: 1.Ж.Чорнява; 2.Н.Пасічник; 3.Н.Терещенко; 4. Кремінь Тарас.
Володимир Гнєушев: -
Жорж Дикий (Б.Гордасевич): 1.В.Семенко; 1.Я.Велес; 2.Т.Кремінь, 2. Мандрівний Поет.
Тетяна Дігай:- 1.-; 2.Н.Пасічник; 3.Д.Дроздовський; 4.Т.Рябчук; 4.М.Гуменюк.
Наталія Клименко: -
Серж Ко: - 1.-; 2.Д.Березина; 3.В.Замшанський; 4.Г. Осмоловська.
Олег Король: 1.О.Гуцуляк; 1.Н.Терещенко; 1.Я.Велес; 1.Т.Кремінь.
Віталій Круглов: -
Юрій Лазірко:1.В.Семенко; 1.Я.Велес; 1.Л.Калиновська; 1.Н.Терещенко.
Володимир Ляшкевич: - 1.О.Гуцуляк 2.Н.Терещенко, 2.Велес Я 2.Т.Кремінь;
("Редакція Майстерень");
Ярослав Нечуйвітер: - 1.Мандрівний Поет; 2.Н.Терещенко; 2.О.Гуцуляк; 3.Т.Кремінь.
Ванда Нова: 1.Ж.Чорнява; 1.Г.Осмоловська; 1.Т.Кремінь; 1.Н.Пасічник.
Юлія Овчаренко: 1.В.Замшанський; 2. Ж.Чорнява; 3.-; 4. -.
Ганна Осадко: 1.Ж.Чорнява, 1.Г.Осмоловська,1.Н.Пасічник,1.Н.Терещенко.
Вікторія Осташ: - 1.А.Малігон; 1.Г.Осмоловська; 2.О.Бражник; 3.Н.Терещенко.
Ігор Павлюк: - 2.Т.Кремінь; 2.Г.Лютий; 2.А.Малігон; 2.О.Пашук.
Ірина Пиріг: -
Юрій Перехожий: -
Леся Романчук: 1.Н.Терещенко; 2.Л.Калиновська; 3.Г.Осмоловська; 4.Т.Кремінь.
Сергій Татчин: - не мав можливості проголосувати.
Черезова Варвара: 1. Ж.Чорнява; 1.М.Невиліковна; 2.Л.Калиновська; 2.Мандрівний Поет.
Богдана Шацька: - 1.Мандрівний Поет;2.О.Гуцуляк; 2.Г.Осмоловська; 2.А.Малігон;
Ірина Шувалова: 1.-; 2.О.Пашук; 3.Г.Осмоловська; 4.-.
Читацькі Симпатії (за ІІ півріччя 08) - 1.Н.Терещенко; 2.Ж.Чорнява; 3.О.Гуцуляк; 4.Я.Велес; 4.Т.Кремінь.

-------------------------------------------------------
Участі у цьому визначенні наразі не брали наступні високорейтингові автори, які загалом зареєструвалися на конкурс "Майстерень".

Ігор Павлюк - став нашим редактором, а редактори, як правило, участі у головному конкурсі не беруть.
Окрім випадку, коли вказаний автор став одним із трьох переможців конкурсу "Читацьких симпатій" і не займав раніше першого місця в головному поетичному конкурсі "Майстерень".

Пухонська Оксана Дата реєстрації на сайті: 2008-12-05 20:23:44 - тобто нема двох повних місяців перебування, і згідно наших умов, шановна Оксана зможе взяти участь тільки в наступному відзначенні.

Кішка Блакитна 5.43 Дата реєстрації: 2008-11-01 21:38:25 . Та ж ситуація - нема двох повних місяців перебування, і згідно наших умов, шановна Блакитна Кішка зможе взяти участь тільки в наступному відзначенні.

Дем'янова Ірина 5.42 - не має наразі 15 оцінених (навіть опублікованих) творів.

П'янкова Тетяна 5.38 Дата реєстрації: 2008-12-01 12:29:41 Та ж ситуація - нема двох повних місяців перебування, і згідно наших умов, шановна Тетяна зможе взяти участь тільки в наступному відзначенні.

Верхня частина рейтингів авторів, які технічно потрапляють до числа кандидатів на відзначення за ІІ півріччя 2008 року.
Першим вказаний рейтинг "Майстерень", потім - загальний читацький "Народний" - на 02.01.2009 року.

Гуцуляк Олег 5.44 5.49
Терещенко Наталя 5.44 5.43
Велес Я 5.43 5.52
Невиліковна Мар'яна 5.41 5.41
Мандрівний Поет 5.41 5.42
Калиновська Людмила 5.41 5.39
Семенко Вячеслав 5.4 5.43
Малігон Анна 5.4 5.41
Лютий Григорій Іванович 5.4 5.48
Осмоловська Ганна 5.4 5.47
Хвиля Орина 5.39 5.3
Роман Василь 5.38 5.48
Кремінь Тарас 5.38 5.38
Андрій Салюк 5.38 5.4
Пасічник Наталія 5.37 5.42
Пашук Олена 5.37 5.44
Жінка Чорнява 5.37 5.45
Замшанский Владимир 5.36 5.4
Сірко Старий 5.35 5.36
Ткачук Анатолій 5.34 5.3
Бражник Ольга 5.34 5.29
Калиниченко Ігор 5.34 5.35
Рибар Тетяна 5.32 5.37
Півторак Володя 5.31 5.31
Наюк Андрій 5.31 5.4
Багрянцева Олена 5.31 5.49
Халавка Юрко 5.29 5.32
Мельник Анатолій 5.29 5.38
Західняк Тимофій 5.28 5.26
Вороненко Любов 5.28 5.34
Німцов Нестор 5.28 5.3
Савранська Ванда 5.27 5.22 28
та інші

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-09-28 11:43:48
Переглядів сторінки твору 34958
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.768
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Головний поетичний конкурс «Майстерень»
Автор востаннє на сайті 2024.04.23 16:58
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-12-18 20:47:14 ]
Шановні колеги, від сьогодні починаємо перше наше альтернативне голосування щодо визначення перших народних переможців головного конкурсу "Майстерень", а саме конкурсу «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2008».

Голосування кваліфіковане. Для участі у ньому ви повинні мати середній редакторський рейтинг не нижче 5,02 бали.

Маючи такий рейтинг (5,02), ви можете вибрати не більше 4-ох авторів-претендентів.

Результати цього голосування дорівнюватимуть трьом редакторським голосам (?) на наступному (і заключному) етапі визначення переможців конкурсу.

Але переможці цього нашого голосування здобудуть титули "Народних" лауреатів конкурсу «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2008».

Ви можете голосувати тільки за чотирьох кандидатів, не більше, можна і за меншу кількість.

Кожне ваше нове голосування скасовує минуле голосування, тому аби не втратити свої голоси переголосовуйте відразу усі важливі для вас позиції.

Закінчиться народне голосування 10.01.2009 року.
Можливо ми його розпочали дещо завчасно, але на користь цього рішення зіграв певний момент невизначеності, бо кожен із вас, хто голосуватиме, може ще не раз змінити свої погляди, за ці дні, що залишилися до 10.01.2009, докладніше ознайомившись із творчістю наших кандидатів.

Участі в цьому ("ПМ ІІ півріччя 2008") "Народному" і "Редакторському" визначеннях наразі не беруть наступні автори, які загалом зареєструвалися на конкурс "Майстерень".

_ Ігор Павлюк - став нашим редактором, а редактори, як правило, участі у головному конкурсі не беруть.
_ Пухонська Оксана 5.5. Дата реєстрації на сайті: 2008-12-05 20:23:44 - тобто нема двох повних місяців перебування, і згідно наших умов, шановна Оксана зможе взяти участь тільки в наступному відзначенні.
_ Кішка Блакитна 5.43 Дата реєстрації: 2008-11-01 21:38:25 . Та ж ситуація - нема двох повних місяців перебування, і згідно наших умов, шановна Кішка зможе взяти участь тільки в наступному відзначенні.
_ Дем'янова Ірина 5.42 - не має наразі 15 оцінених (навіть опублікованих) творів.
П'янкова Тетяна 5.38 Дата реєстрації: 2008-12-01 12:29:41 Та ж ситуація - нема двох повних місяців перебування, і згідно наших умов, шановна Тетяна зможе взяти участь тільки в наступному відзначенні.

Біля прізвища кожного автора стоїть його загальний редакторський рейтинг, яким він був станом на 18 грудня 2008.

Вдячний за залишені коментарі, на жаль, деякі відгуки під час редагування статті були втрачені :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-02 14:45:24 ]
Шановні Редактори, шановні Переможці наших попередніх відзначень!
Пропонуємо вам до 10.01.09 назвати своїх кандидатів на перемогу в конкурсі "Поетичні Майстерні" - ІІ півріччя 2008 року

Назвати 4-ох своїх кандидатів потрібно у коментарі на цій сторінці.

10.01.09 - підіб'ємо подані ваші голоси і назвемо нових переможців.

ПОЯСНЕННЯ

Переможці конкурсу читацьких симпатій автоматично висуваються кандидатами на перемогу "офіційного" конкурсу і одноразово отримують "вступні, бонусні" бали - 8 за перше місце, 6 - за друге, 4 - за третє, 2- за четверте.
http://maysterni.com/vote.php?id=15
(офіційно результати будуть відомі 05.01.2009)

Нагадаю основні наші домовленості:

1) Учасники "Самвидаву", які час від часу самі не оцінюють інших наших авторів, і зовсім не пишуть коментарів - не можуть бути визнані переможцями конкурсу "Самвидаву" "Поетичних Майстерень";

2) Оцінених творів на авторській сторінці не повинно бути менше 15;

3) Основний масив творів автора-претендента повинен бути розміщений і заявлений до участі в конкурсі, щонайменше за 2 місяці до чергового проміжного підведення результатів (до 01 січня, або до 1 липня);

4) До розгляду приймається творчість авторів верхівки конкурсного рейтингу “Майстерень”;

5) Кожний редактор, а також колишні переможці (лауреати) конкурсу "Майстерень" (починаючи з 2005 року) мають право надіслати свою послідовність можливих переможців - у кількості трьох-чотирьох кандидатур;

6) Голос головного редактора тотожний двом редакторським голосам;

7) Головний редактор повинен першим оприлюднити свій список претендентів;

8) Кандидати на перемогу в конкурсі подаються на 1,2,3,4 місце (якщо 4 кандидати), або по декілька кандидатів на одне із призових місць;

9) Бальна система: отримання 1,2,3,4 місця від голосуючого, значить, відповідно, 4,3,2,1 бали при підрахунку голосів. Перше місце - 4 бали, і т.д.;

10) Переможцями вважаються кандидати, що набрали більшу кількість балів;

11) Не згадані голосуючим кандидати від інших голосуючих відповідно набирають "0" балів у списку цього кандидата;

12) За рівності балів вищий рейтинг має автор із більшою кількістю оцінених редакторами творів;

13) Переможці головного поетичного конкурсу "Майстерень" (перші місця) не можуть бути оголошені нашими переможцями повторно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-02 15:17:26 ]
Згідно правил, першим подаю своїх кандидатів:
1.Олег Гуцуляк,
2.Наталка Терещенко,
2. Велес Я,
2. Кремінь Тарас


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Павлюк (М.К./М.К.) [ 2009-01-02 15:47:28 ]
Не люблю алгеброю оцінювати гармонію і поетів-побратимів загалом...
Адже це справа часу, а отже - Всевишнього.
Але якщо вже такі правила на сайті, то наважуся назвати тих, кого добре знаю (інші вибачайте) :

1.Дишкант Юхим
2.Кремінь Тарас
3.Малігон Анна
4.Пашук Олена


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-02 15:56:26 ]
Дякую, Ігоре!
Про всяк випадок уточню - ви маєте право дати всім своїм кандидатам і одну-дві позиції, не обов'язково робити розкладку "по одному на одне"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-02 16:00:59 ]
А ще, Ігоре - Юхим Дишкант не має на сьогодні 15 опублікованих на наших сторінках поетичних творів, тому технічно участь у нинішньому відзначенні не бере - замість нього краще дати когось іншого.:(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Павлюк (М.К./М.К.) [ 2009-01-02 17:16:15 ]
Ага!..
Дякую.

Тоді нехай так буде, прости Господи (за алфавітом):
Кремінь Тарас - 2
Лютий Григорій - 2
Малігон Анна - 2
Пашук Олена - 2


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-02 19:47:23 ]
Дякуємо, Ігоре, фіксуємо ваш вибір.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2009-01-02 17:40:38 ]
З Новим роком, пане Володимире! Всіляких Вам гараздів!
А чи давно Ви мне викреслили з редакторів? Хоч би повідомили...
З найкращими новорічними побажаннями - Леся Романчук


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-02 19:31:45 ]
Мої вітання, шановна Лесю, і дуже перепрошую за недогляд! Помилку виправили.
Mea Culpa :(

Без Вас ніяк. Адміністрація сподівається, у першу чергу, на фаховість і досвід, отож, без вас - ніяк!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Нечуйвітер (М.К./М.К.) [ 2009-01-02 23:25:24 ]
Новорічні Вітання Майстерням від Нечуйвітра!
Мої симпатії такі:
Мандрівний поет - 1 (перше місце)
Наталка Терещенко - 2 (друге місце)
Гуцуляк Олег - 2 (друге місце)
Кремінь Тарас - 3 (третє місце)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-05 14:08:45 ]
Дякуємо, Ярославе, фіксуємо ваш вибір.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Дігай (М.К./М.К.) [ 2009-01-03 08:53:04 ]
З Новим роком! Щасливого Різдва!

Мій варіант:

Пасічник Наталя - 2 місце
Дроздовський Дмитро - 3 місце
Рябчук Тарас - 4 місце
Гуменюк Марія - 4 місце


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-05 14:10:22 ]
Дякуємо, пані Тетяно, занотовуємо ваш конкурсний вибір (у табличці вище).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-05 12:35:48 ]
1. Насамперед хотілося б відзначити авторів, які не будуть відзначені (з тих чи інших причин) у сьогоднішній номінації ПМ, але безумовно на це заслуговують. З кожним півріччям "творче угрупування" "ПОЗАКОНКУРСНI" поповнюється новими цікавими авторами, а тому, вважаю,вони варті окремого виділення. Мій суб"єктивний список має такий вигляд: Ніка Новікова, Ондо Лінде, Афродіта Небесна, Борис Терен.
2. Варіант переможців ПМ:
1 місце - вакантне (залишаю за групою "Позаконкурсних")
2 місце - Дарина Березина
3 місце - Володимир Замшанський
4 місце - Ганна Осмоловська

На останок.
Оскільки "редакторська бригада" в процесi періодичного розширення, вважаю незайвим буде ввести "вiдзнаку" "найкращої редакторської рецензiї" (наприклад один раз на рiк). Можливо, це якимсь чином активiзує Редакторiв до бiльш активної роботи. Пропоную ввести звання "Редактор року" "де факто", а не "де юре" (тобто звання може отримати хтось iз переможцiв ПМ, який не належить формально до редакторської групи, але його рецензiї вартi вiдзначення).
Наприклад, звання "Найкращий Редактор ПМ 2008 року" пропоную присудити Сергiю Татчину за низку рецензiй, серед яких хотiлося б видiлити

http://maysterni.com/publication.php?id=27134#comments

http://maysterni.com/publication.php?id=23185

Всiх - з Новим роком i новорiчними святами!





Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-05 12:55:28 ]
Серже, разом із тобою хочу підтримати "Позаконкурсних" - усіх тобою перечислених :-) Виявляється, не такий вже твій список суб"єктивний!
З Новим Роком!

Решта моїх кандидатур - пізніше...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-05 14:15:14 ]
Дякую, Серже, ваші пропозиції враховані. :)
Вандочко, очікуємо і на ваші.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-05 13:52:56 ]
Привіт, колеги!
Дякую за зауваги і пропозиції.

Справді, деякі автори з певних причин не беруть участі в офіційному конкурсі "Майстерень". Але це, безумовно, не значить, що вони не повинні брати участі у щопіврічному конкурсі "Читацьких симпатій" . Це було недоліком нинішнього опитування-визначення.
1) Тому ми проситимемо наших геніїв-програмістів дати нам можливість проведення широкого голосування.
Тобто, раз на півроку, наші читачі зможуть проголосувати за будь-кого із авторів, які числяться на сторінці рейтингів http://maysterni.com/rating.php

2) Виникає питання, чи можуть Переможці (саме народних читацьких симпатій) бути переможцями наступних читацьких опитувань?
Я вважаю, що можуть, але...
Але Переможцю попереднього визначення має бути важче знову перемогти, аніж тим, хто ще не перемагав.
Тобто, Переможці попередніх читацьких симпатій (тільки перші місця) автоматично вступають в опитування із від'ємним бонусом - наприклад (-10 голосів).
2) А опитування щодо кращих серед редакторів - не знаю, я вважаю це не надто потрібним. Бо таке змушуватиме редактора мимоволі бути добрим для всіх, що для всіх і шкідливо?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-05 14:03:09 ]
Щодо шановного Сергія Татчина, то і я вважаю, що для "Майстерень" було би вельми корисно, якби пан Сергій погодився в додаток до статусу серйозного автора додати і статус редактора.
Те саме пропонуємо і Ванді Новій, Іринці Шуваловій, і Варі Черезовій, переможцям нашого минулого відзначення. Як на мене, потрібний для накопичення досвіду час вже пройшов.
Нагадаю, що статус редактора - це, передусім, програмно реалізований вплив авторів-редакторів на системи цінностей нашого видання. І для адміністрації наявність такого впливу архіважливий.
Тому вельми сподіваємось на вашу згоду, шановні наші Поети. :)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки

Олег Король (М.К./М.К.) [2009-01-10 13:48:21]

1.О.Гуцуляк, Н.Терещенко, Велес Я, Т.Кремінь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-05 14:27:09 ]
Вітаю всіх з новорічними святами!
На жаль, мені вкрай не вистачає часу, аби якісно оцінити творчість актуальних кандидатів. Сподіваюся, до 10 числа встигну.
З найкращими побажаннями до Різдва,
ваша Юлія

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-05 14:30:08 ]
Дякуємо, Юлечко.
Сподіваємося на вас!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2009-01-05 17:47:41 ]
Вітаю всіх! Перелік моїх ПМ-уподобань такий: І - Анна Малігон, Ганна Осмоловська; ІІ - Ольга Бражник; ІІІ - Нат. Терещенко


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2009-01-05 19:59:52 ]
Володимире, не розумію потреби у перемозі таких авторів, як Анна Малігон, Олег Гуцуляк, Велес Я - автори вкрай рідко бувають на ПМ, майже не пишуть коментів, хоч написання є умовою участі. Та і що їм дасть перемога? І чи потрібні такі переможці ПМ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-05 20:29:51 ]
Мирославо, з одного боку Ви маєте рацію, але з іншого...йдеться ж бо про якість творів, правда? А в цих трьох авторів вона дуже висока. Якщо постійно обирати переможців ПМ не так за критерієм якості віршів, як за критерієм кількості коментів та частоти відвідування сайту, то сайт, на жаль, рано чи пізно перетвориться на попсовий чат. але це тільки моя скромна думка :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-06 10:15:18 ]
Вітаю, Мирославо! Вітаю, Ганно!
Давайте не будемо надмірно строгими до інших, бо хіба знаємо ми все, хіба володіємо істиною?
Із названих вами, Мирославо, авторів, тільки Аня Малігон не поставила жодної оцінки, і не залишила жодного коментаря на сторінках інших авторів. Це формальний привід не стати переможцем.
Має право Аня Малігон брати участь в конкурсі, але не намагатися стати переможцем? Має таке право.
Має шановна Вікторія Осташ право назвати своїх кандидатів із числа тих, які беруть участь в конкурсі? Має.
І ми маємо право послатися на деякі формальні закарлючки правил. :)
Отже жодних проблем, консенсус між отриманими правами буде знайдено!

Щодо активного спілкування і коментування, то скажу правду, як я її бачу, - "Майстерні" не зроблені місцем для порожніх розмов, а часто і рівні авторів нескінченно відрізняються між собою, що помітно за якістю творів. То про що говорити?
Та й більшості з нас потрібно ще дорости до рівня права на серйозну розмову із серйозним автором - чи усвідомлює це ця більшість?
І ніколи не усвідомить, і це найбільш прикро. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-06 10:24:16 ]
Щодо "дорости".

Не знаю, чи доросла я до серйозних розмов із серйозними авторами...втім, це не заважає мені з ними спілкуватися. Абсолютно серйозно і часто навіть із обопільною насолодою і користю від цього спілкування. Можливо, я не маю рації, проте гадаю, що якщо поет-початківець (ну, наприклад, я) спілкується із Майстром на тему а хоча б і власних початківських творів, то це- прекрасно! Бо йде передача досвіду :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2009-01-06 10:26:11 ]
Володимире, Олег Гуцуляк писав коменти тільки під своїми творами. Велес Я у цьому півріччі написав тільки один коментар під твором іншого автора. Я ж Вам не пусті балачки тут веду.
Та нехай живуть зі своїми правами кожен, але що з цього? Ви не задавалися питанням - що дає лауреатсво ПМ? Я знаю, що деяким авторам це дійсно потрібно, але не цим, даруйте.
А про рівні, то Ви надто все отут спростили. Бо кожен "серйозний" автор має бути відкритим до розмови з будь-ким. І за Ваші слова мені прикро.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-06 11:00:30 ]
Все значно серйозніше, Мирославо, аніж ви наразі бачите. Ви знаєте наскільки ви є ви, аби "відкрита" розмова особисто вам принесла користь? Та й, частіше за все, серйозний автор вже знає все, що ми йому можемо сказати. А що ми йому можемо такого сказати (більше, аніж говорять наші недосконалі твори)? - ось у чому проблема переваги мовчання.
А потім, хіба молоді автори нині задають запитання старшим, хіба вчаться?
Молодь своїми палкими (частіше нігілістичними) промовами хоче переконати оточення, що вже народжена геніальною, просто ніхто їх чомусь не розуміє, і всі їм повинні дати і негайно...
Проходить років, максимум двадцять, і одні руїни там, де були колись нормальні, загальнолюдські задатки. Але ж рабовласників зараз не має, хто, як не ми самі себе руйнуємо????

Отже, Мирославо, не рівна розмова, А ДОЗВОЛЬТЕ ЗАПИТАТИ... Ось форма спілкування молодого автора із досвідченим.
Досвідченість і майстерність Олега Гуцуляка - очевидна, як і Велеса. Та й пан Велес - я так зрозумів, дуже багато часу провів у лікарнях, чи зважає молодь на такі "дрібнички"?
А про рівність потрібно забути - її не має і не було ніколи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-06 11:26:25 ]
Ганно, важко говорити про легку передачу досвіду у наші часи - світ очевидно на порозі серйозних кризових трансформацій. :(
Та й досвід, який ми можемо почерпнути у зрілих Майстрів - це, в основному, відповіді на питання, як жити далі у Вічності, за межами земного. Бо ж саме це основне питання. :)
А молоді люди, ще не зовсім, м'яко кажучи, готові навіть для роздумів на такі теми. Бо до певного віку "сидимо" на "обов'язковій" природній програмі, яку з покоління в покоління виконуємо все гірше. "Вільне" катання, можливе тільки після виконання "обов'язкового".
Тому і "відкрита" розмова між поколіннями здебільшого не можлива. Тому і бачимо на кожному своєму рівні нове, важливе для нас...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2009-01-09 00:22:54 ]
Володимире, мені здається, що більшість молодих авторів аж ніяк не претендують на визнання їхньої геніальності. То, скоріше, дорослим (хай буде досвідченим) так здається. Молоді вчаться у досвідчених навіть, коли не запитують. Але я переконана, що молодим не варто про все питати і таким чином до чогось прийти вже пройденого серйозним автором. У кожного свій шлях, навіть у поезії. Але Ваша, Володимире, серйозність щодо рівнів мене лякає і засмучує.
Не так важливо, за яких умов автор приходить до своїх творів. Важливіші самі твори. І про них можна говорити - треба говорити, і зі всіма, хто хоче залучитися до розмови. Бо той, хто тільки говорить, а не слухає інших - пропаща людина.
В одному домі не повинно бути гегемонії одних над іншими. І розмови мають бути рівними, а не тільки через "дозвольте запитати". Думаю, що для багатьох це бар'єр. І через цю перешкоду втрачається елементарна людяність, простота і душевність.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-09 00:40:50 ]
Мирославо, Ваша правда! Почнемо з того, що всі ми- тварні і смертні істоти...

Не сотвори собі кумира!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-09 21:34:30 ]
Мирославо, я згідний із багатьма вашими ідеями. Але є певна правда стосунків, і цією правдою важко нехтувати. Ось деякі аспекти цієї правди, як я їх бачу,
- у кожного віку свої інтереси, а значить і свої запитання-відповіді, своя розмова, так є і так має бути;

- молодь шукає прикладів-відповідей до свої проблем, старших "ці дрібниці" точно не займають, старші готові розповісти юним, що там далі у них станеться. А юні вважають, що в них цього (що сталося у всіх) не станеться. Ось і вся розмова.

- в ідеалі розмова, за межами творчості, зводиться до проникливого і красномовного мовчання, бо що скажеш більше, аніж ти вже сказав на тему, скажімо, віршем;

І щодо рівнів, Мирославо, то я, напевно, дуже мяко сказанув, бо чим далі, тим більші відстані, і тим глибші прірви. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдана Шацька (Л.П./М.К.) [ 2009-01-05 20:33:57 ]
ПРивіт-привіт! Вітаю усіх вас зі святами - минулими і прийдешніми.
Значить так:
1-Мандрівний поет
2-Олег Гуцуляк, Ганна Осмоловська, Анна Малігон


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-06 11:05:51 ]
Дякуємо Богданко, фіксуємо ваш вибір.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2009-01-05 20:50:09 ]
Ганнусю, правила є правила. Просто сенсу в таких перемогах нема. Так з успіхом можна авторів хороших і поза ПМ-мом відзначати - а яка різниця? І чи ці автори стануть гіршими без відзнак? - Не думаю. Та і набридли ці зміни правил під особистість. І зовсім ні до чого тут мова про чатовість. Браку в хороших авторах не бачу при дотриманні всіх умов.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-05 21:05:23 ]
:) Серед авторів ПМу (як талановитих, так і не дуже)є такі, що з їм відомих причин обмежуються лише публікаціями творів, а є й такі, що прийшли на сайт навчатися в інших, досвідченіших. Якщо автор із другої категорії робить на ПМі якийся абсолютно мінімальний прогрес, то це радує редакторів, і вони за нього голосують. Але це не завше означає, що автор достатньо "дозрів", щоб бути правдивим Переможцем :) Тут більше йдеться про підтримку "юних-зелених", хіба ні? Не знаю, можливо, це й правильно...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-05 21:06:25 ]
То я про себе, звісно :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Корнієнко (М.К./М.К.) [ 2009-01-05 22:34:55 ]
Ганнусю, ти як завжди – в точку. Я не вважав за обов’язкове оприлюднювати свою «четвірку», а тепер скажу і поясню, бо це збігається з твоєю думкою:

1. Жінка Чорнява
2. Наталя Терещенко
3. Осмоловська Ганна
4. Пашук Олена

Тут за алфавітом. Але дві останні за списком авторки можуть повчитись у перших .нмсд. на прикладі окремих творів – довершеності, майстерності. А тим, в свою чергу, можна надихнутись у своїх подруг – невгамовним пошуком, ростом… Чого всім і бажаю.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-05 22:40:48 ]
Дякую, пане Сергію!

Але в моєму випадку "в точку" буває не завжди. Далеко не завжди...Може, й на щастя :)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Корнієнко (М.К./М.К.) [ 2009-01-05 22:46:39 ]
Можна без "пана" - не великий пан. Хай, не завжди, але завжди є своя думка, на щастя.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2009-01-05 21:15:11 ]
Я оце дозволю собі назвати своїх претендентів (можливо хтось з редакторів не всіх розгледів;):
Жінка Чорнява - давно пора;
Людмила Калиновська - і так у вчителях деяких наших авторів;
Оленка Пашук і Ганна Осмоловська.
Хочеться і не забути Наталку Терещенко, але я б їй дала ще часу - до наступного конкурсу - як каже Володимир, поспішати гарним авторам нікуди. ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталя Терещенко (М.К./М.К.) [ 2009-01-06 09:42:30 ]
Щиро-щиро-щиро! Дякую усім, хто має читацькі симпатії на ПМ і виявив їх у голосуванні. Але, попри все, усіх нас найбільше приваблює єдина Панна- це Поезія, заради якої ми усі тут є і завдяки якій "Даруємо один-одному гарні миті, залишаючи собі вічність присутності гармонії."(РМ)
Важко не зачаруватися поезією Олени Пашук, Гані Осмоловської, Жінки Чорнявої, Тетяни П'янкової Наталки Пасічник, Маряни Невиліковної, Меленчук Ярослави, Людмили Калиновської, Ондо Лінде і багатьох багатьох наших поетес а також поетів.І це прекрасно, що ми маємо сайт, де можемо зустрітися і цю гармонію відчути.
Усім щасти у конкурсі й поза конкурсом, а особливо тим, кому є куди поспішати:( :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-06 10:37:58 ]
Ви праві, Наталю, у ці Різдвяні дні варто зосередитися на радості. І я радію, що в нас стільки гарних авторок, і печалюся, що достойних їх авторів-чоловіків значно менше. :(
Агов, прекрасні дами, потрібно у 2009 році втілити якусь ефективну програму по реабілітації чоловічого творчого начала?

Чого не вистачає абсолютній більшості наших чоловіків? - передусім тонкощів у сприйнятті і відтворенні, так? А ті, які нібито володіють цим, часто не правдиві? Тобто правдивість і тонкощі сприйняття-відтворення в додачу до чоловічого начала - такий букет до весни був би непоганим?
Зрозуміло, що правдивості не вистачає тим, хто мало доброго в житті зробив, а тонкощів - надмірно самовпевненим і зарозумілим?
Ось і рецепт, для покращення? творчої карми...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-01-07 14:57:55 ]
Найбільш цікавими авторами цього разу вважаю для себе Чорнявку і Невиліковну Мар'яну)))
З Різдвом всіх!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-07 20:29:13 ]
Варю, ви спеціально себе так поводите??? :(
Вкажіть, будь-ласка, 3-4-ох своїх кандидатів, і вкажіть номера позицій.............



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-01-07 21:42:33 ]
Як Ви могли таке подумати? Я просто вже голосувала через спеціальну форму, думала того стачить. Певно чогось не второпала. Отже:
1-е місце: Жінка Чорнява і Невиліковна Мар'яна
2-е місце: Мандрівний Поет і Людмила Калиновська
Сподіваюся, що все правильно (з технічної точки зору) зробила правильно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-08 10:12:31 ]
Дякую. Фіксуємо ваш вибір.

Ще раз наголошую, що "Читацькі симпатії" і головний поетичний конкурс "Майстерень" - «Майстерні - ІІ півріччя 2008» - РІЗНІ КОНКУРСИ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ганна Осадко (М.К./М.К.) [ 2009-01-08 12:03:54 ]
Вони надто різні, і тому апріорі неможливо визначити порядкові місця на п"єдесталі:) Отож, отож, отож...
1 - Чорнява Жінка, Осмоловська Ганна, Пасічник Наталія, Терещенко Наталія.
Хай живе Поезія!
Усіх вітаю з Різдвом Христовим!
Веселих свят!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-08 12:18:53 ]
Йой!!! Пані Ганно, оце так несподіванка! :)))

Але ж я старатимуся, обіцяю...щоби хоч якось виправдати те, що за мене- скромного любителя поезії- голосують такі талановиті та серйозні люди! Тим паче, Ви- одна з моїх улюблених поетес як на сайті, так і взагалі :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-08 14:26:10 ]
Долучаюсь до привітань!
Ось і я теж у труднощах вибору:
1. В.Семенко. Я.Велес.
2. Т.Кремінь. Мандрівний Поет.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-09 20:39:59 ]
Дякую, Жорже.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-09 20:41:16 ]
Дякую, Аню.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-08 17:25:14 ]
Перша половина співпала з Джорджовою...
1. В.Семенко. Я.Велес. (далі листа дещо інакша) Людмила Калиновська.Терещенко Наталія.
Удачі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-09 21:00:33 ]
Дяка, Юрку!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2009-01-09 14:21:18 ]
1. Наталя Терещенко
2. Людмила Калиновська
3. Ганна Осмоловська
4. Тарас Кремінь
Хай щастить!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-09 16:01:07 ]
Лесю,
Хочу просто нагадати, що місця мають рісну вартість у балах.
Коли ти мала на увазі 1,2,3,4 - то бали зараховуються відповідно він найвищого балу і до найнищого.
Наприклад даючи 1,1,1,1 чи якусь іншу комбінацію - кількість балів іде відповідно до місця....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-09 20:56:13 ]
Дякую, Лесю.
І вам світлої радості!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-01-09 15:28:37 ]
Дяка, Володимире, за таку пропозицію, з радістю приймаю її і щиро сподіваюся, що я як редактор зможу приносити бодай якусь користь для цього ресурсу.
З теплом, Варя)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-09 21:02:41 ]
Варваро, дякую і вам.
Головне тепер - радісна стриманість і печальне заохочення.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-09 21:38:40 ]
Невідомо як розгортатимиться в останній день події, але поки що картинка така:
(з уразування всіх показників - коли не помиляюсь)

Н.Терещенко.- 1,1,1,2,2,2,3 = 32
О.Гуцуляк - 1,1,2,2 = 18
Т.Кремінь - 2,2,2,2,3,4 = 17
Я.Велес - 1,1,2,2 = 16

Г.Осмоловська - 1,1,2,3,4 = 14
Мандрівний Поет. - 1,1,2,2 = 14
Ж.Чорнява, - 1,1 = 14
Л.Калиновська - 1,2,2 = 10
А.Малігон - 1,2,2 = 10
В.Семенко - 1,1 = 8
Н.Пасічник - 1,2 = 7
М.Невиліковна - 1 = 4
Д.Березина -2 = 3
О.Бражник; - 2 = 3
Г.Лютий; - 2 = 3
О.Пашук. - 2 = 3
Д.Дроздовський - 3 = 2
В.Замшанський - 3 = 2
Т.Рябчук; - 4 = 1
М.Гуменюк. - 4 = 1


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-09 21:50:53 ]
Юрію, вельми цікаво ви нам продемонстрували ситуацію.
Особисто я ще її не обраховував.

Я щиро сподіваюсь, що будуть іще пропозиції, які і довершать конкурсну картину.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-09 21:52:28 ]
Я так розумію, що завтра увечорі ми встановимо остаточні результати, скажімо о 20-00?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ната Вірлена (М.К./М.К.) [ 2009-01-09 23:52:18 ]
1. Чорнява Жінка
2. Пасічник Наталя
3. Терещенко Наталя
4. Кремінь Тарас


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-10 09:55:47 ]
Дякуємо, Наталочко.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-10 01:05:17 ]
1 - Чорнява Жінка, Ганна Осмоловська, Тарас Кремінь, Пасічник Наталія
Усім успіхів! :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-10 09:56:36 ]
Дякуємо, Вандо!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-10 02:09:41 ]
1. Володимир Замшанський
2. Чорнява Жінка
3. -
4. -

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-10 09:57:08 ]
Дякуємо, Юліє!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Шувалова (Л.П./М.К.) [ 2009-01-10 12:03:30 ]
1. -
2. Пашук
3. Осмоловська

Усім успіхів! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-10 13:40:14 ]
Дякуємо, Іринко!



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-10 15:15:29 ]
Отже, станом на 18-25 ситуація, якщо я не помилився із арифметикою, виглядає таким чином:
Останнє подання від Юлії Бро:
1 - Чорнява Жінка, Наталія Пасічник
2 - Н.Терещенко, 3 - Олег Гуцуляк

Н.Терещенко.- 1,1,1,1,1,1,2,2,2,3,3 =37
О.Гуцуляк - 1,1,2,2,3,3,3 = 20
Т.Кремінь - 1,1,2,2,2,3,4,4,4,4 = 23
Я.Велес - 1,1,1,2,4,4 = 17
Г.Осмоловська - 1,1,1,2,3,3,4 = 20
Мандрівний Поет. - 1,1,2,2 = 14
Ж.Чорнява, - 1,1,1,1,2,2,2 = 25+4=29
Л.Калиновська - 1,2,2 = 10
А.Малігон - 1,2,2 = 10
В.Семенко - 1,1 = 8
Н.Пасічник - 1,1,2,2 = 18
М.Невиліковна - 1 = 4
Д.Березина -2 = 3
О.Бражник; - 2 = 3
Г.Лютий; - 2 = 3
О.Пашук. - 2,2 = 6
Д.Дроздовський - 3 = 2
В.Замшанський - 1,3 = 6
Т.Рябчук; - 4 = 1
М.Гуменюк. - 4 = 1

Нагадаю, що переможці конкурсу Читацькі симпатії - ІІ півріччя 2008 є кандидатами від усіх авторів "Майстерень" і мають "вступні" бонусні бали - за перше місце 8 (тобто, як два перших місця для конкурсу "Майстерень"), за друге - 6 (як за два других місця), за третє - 4 (як за два третіх місця), і за четверте - 2 (як за два 4) балів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2009-01-10 16:08:37 ]
Вибачте за запізнення. Можна зайти?:)
1 - Чорнява Жінка, Наталія Пасічник
2 - Н.Терещенко
3 - Олег Гуцуляк


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-10 16:45:54 ]
Дякуємо, Юліє!
Долучаємо ваші пропозиції.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-10 20:19:23 ]
Що ж, я так розумію, що маємо такі заключні цифри:

Наталія Терещенко - 1,1,1,1,1,1,2,2,3,3 = 37
Чорнява Жінка - 1,1,1,1,2,2,2 = 29
Тарас Кремінь - 1,1,2,2,2,3,4,4,4,4 = 23


А значить маємо і нових переможців конкурсу!
Щиро вітаємо їх!





Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-10 20:23:58 ]
Приєднуюся до привітань! :)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-10 20:22:49 ]
Напевно, так буде у майбутньому не часто, щоби були одні й ті ж переможці і в конкурсі "Читацьких симпатій" і в конкурсі "Майстерень"?
Тому наші привітання подвійні!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-12 13:30:51 ]
інтенсивно ніжно вітаємо:

по-перше: Варцю і Ванду з надбанням редакторського статусу;

і по-перше: Чорняву Жінку з гран-прі супер-мега-глядацького захвату (вручається Палатою№13) для нашої найкращої переможниці!

Ні_Но feat Ніка Новікова.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-12 13:51:21 ]
Ура!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-01-12 14:24:02 ]
Ура! Ура! Ура!

:-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-12 14:29:41 ]
...і по-перше: Наталку Терещенко за заслужене перше місце і стрімкий злет таланту!

І по-перше: Тараса Креміня (на жаль, не достатньо добре ознайомлена з його творчістю, але на те вона й прогалина, щоб її заповнювати!)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-12 19:12:23 ]
...і по-перше: дякую всім-всім-всім.
...і по-перше: ніжно дякую Ні_Но feat Ніка Новікова за найдорожчий для мене приз від Палати № 13 :)
...і по-перше: вітаю всіх інших переможців!
Vive la poésie!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-01-12 21:30:24 ]
...і по-перше! усіх номінантів з самими красивими перспективами, а переможців - з перемогою :)
усіх благ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-12 21:46:41 ]
Нікуся, Любо, ви, кажуть, щойно повернулися зі Львова?
А ще кажуть, що ви оголосили цей рік роком Чоловіка на "Майстернях"?
А ще кажуть, хочете створити Жіночий клуб для якихось хитрих штучок?
Та, напевно ото все - чутки. Мало чого у ночі до Різдва і після не балакають?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-12 22:18:05 ]
І як Ви, Ваше Галантносте, все першим узнаєте? Чи кенар Педро збовтнув? От вже говірливий лимончик :)
Не знаю, де і з ким Ви проводили післяріздвяні ночі, але деякі чутки - не чутки. Так, повернулися (до речі, зимовий Львів - пречудовий). Так, деякі "хитрі штучки" обіцяємо (до речі, і не тільки ми) :) Щодо року Чоловіка на Майстернях... це як подивитися. Якщо шашлик вважати символом року Барану, тоді так :) Ви ж самі розумієте, о, Ваше Маньєристичносте, що обрані "жертви" мають відповідати деяким нашим примхам :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-13 10:30:46 ]
Ага, значить чутки не на голому місці. А жаль - на голому теж було би файно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-12 14:21:00 ]
Маю, напевно, зауважити, що Ванда Нова, а також Іринка Шувалова ще не погодилися на обтяжливу для безтурботної творчості ношу редакторства. Але адміністрація сподівається на ваше Вандо і Іринко позитивне для нас рішення.

А ось моя улюблена Варюся Черезова раніше зловживала "6". Але більше не буде, правда? Бо якщо наше оцінювання і справді нагадує якусь справедливу оплату авторові за труди, то це все ж таки не значить, що в гаманці після таких оплат повинно бути пусто. Варю, що у вас там у гаманці діється?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-12 18:30:23 ]
Редакціє, я не заперечую проти статусу редактора. Отже, коли мені починати? ;-)

До речі, вітаю переможців!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-12 18:37:56 ]
Супер, обійматися можна починати хоч зараз, все інше - потім.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-12 19:04:00 ]
Усе залежить від того, з ким обійматися... ;-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-12 19:19:58 ]
Вандо, обіймайся зі мною - це повністю безпечно :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-12 20:26:21 ]
:(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-01-12 22:55:41 ]
Ой, Володю, після подорожі до Карпат гаманець порожній як... Порожній одним словом))) Тому обіцяю старатися бути мудрою і шісток аби-кому не ставити і загалом не бешкетувати. Чесне рудюще!!!;)
З теплом, Варця)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-13 00:03:00 ]
Мяааау!...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-13 00:04:08 ]
це, звісно, стосується обій-мяааау-ння... :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-12 14:40:18 ]
До речі, адміністрація, ні краплини не тянучи - відразу пропонує і вам, нашим новим Переможцям -
Наталії Терещенко, Чорнявій Жінці і Тарасу Кременю , якщо таке видається вам можливим, погодитися на додатковий, до статусу автора, статус "Редактора".
Ще раз нагадаю, що у нас відсутні інші вимоги до редакторів, все те ж саме, що стосується і "простих" авторів. Лише всі дії редакторські - вагоміші, як і наслідки цих дій, а також їх творчості. І редактори мають право обирати нових Переможців нашого головного конкурсу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-13 17:29:01 ]
Наталія Терещенко, як я довідався, наразі хворіє. :(
Люба Л, вона ж Чорнява Жінка, роздумує над нашою пропозицією, і є підстави сподіватися, що дасть позитивну відповідь.
Тарас Кремінь ще в різдвяних мандрівках, зв'язок з ним не чіткий.
Ванда Нова, Варя Черезова і Іринка Шувалова вже відповідально зміцнили собою майбутнє "Майстерень".

Словом, адміністрація послідовно намагається вибудувати інтелектуально-креативну конструкцію редакторських противаг і взаємодоповнень. Бо істиною не володіє ніхто, а факт нашої строкатої присутності на землі, і на сайті - безперечний. І якщо вищі сили привели сюди достойних людей, то на них і опираємось - рівноважно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-15 20:23:11 ]
Чорнява Жінка подумала над вашою пропозицією. Ваші сподівання виправдились - вона погодилась :))
Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-15 20:44:36 ]
Дякую, Любо!
І вітаю нас усіх із цим, шанси інтелектуально не девальвуватись, зростають.

Чекаємо і повернення на сайт Наталки Терещенко і Тараса Кременя.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталя Терещенко (М.К./М.К.) [ 2009-01-23 19:53:15 ]
Шановна редакціє! Дякую за пропозицію і зголошуюсь спробувати себе у новій відповідальній ролі на найкращому (НМД) поетичному сайті.
З незмінною прихильністю, Наталя.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-24 22:59:54 ]
Дякую, Наталочко.
Був, якщо пам'ятаєте такий віршик у школі - "Это надо не мертвым, это надо - живым!.." :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Шувалова (Л.П./М.К.) [ 2009-01-12 16:39:20 ]
Шановна редакціє)

Якщо вам конче потрібен редактор із хорошим смаком, схильністю до нерегулярних відвідин сайту та періодичного впадання у творчі кризи - я погоджуся ) Але врахуйте вищезазначене!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-12 17:03:35 ]
Дякуємо, Іринко!
Звичайно потрібно. Бо це значитиме, що на виході з кризи завше буде якась, вже трохи більша, кількість редакторів!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Шувалова (Л.П./М.К.) [ 2009-01-13 10:06:07 ]
Дякую за довіру. Офіційно зголошуюся :)
Сподіваюся, це не виглядало так, наче мене треба умовляти.

З повагою,
Шу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-13 10:18:32 ]
Не забирайте у чоловіків таку насолоду,
ну хоча би ілюзію її.
Ах вже ця - інтелектуальна чутливість :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-23 18:39:52 ]
http://www.litakcent.com/index.php?id=1203

Пардон за нескромність... Вітаю Ванду Нову і себе з перемогою!!!!!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-23 18:45:58 ]
Наталочко, я теж вважаю, що ви з Вандою цілком заслужено стали Лауреатами "Гранослова". Вітаю!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-23 20:14:48 ]
спасибі, а ще в мене днями виходить нова книжка "Гра в три руки". Дозвольте подарувати Вам за нагоди примірник

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-24 22:56:57 ]
Та звичайно :)
Наталю, що значить - дозвольте?!
Спробуй тепер із цим затягнути!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталя Терещенко (М.К./М.К.) [ 2009-01-25 16:40:04 ]
Сьогодні – свято з найромантичнішою назвою Тетянин День.
Щиро вітаю усіх наших Тетян з Днем Ангела:
Тетяну Дігай, Тетяну Рибар, Тетяну П'янкову, Тетяну Бондар, інших Тетян....
Бажаю добра, натхнення, любові та затишку в їхніх оселях, щасливих перемог!!!