ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Дудар
2024.04.20 07:21
Обіймаю і… благаю
Не носи до вітру сліз
Він і сам цього не знає,
Що розсіє сльози скрізь…
Хто їх годен позбирати?
Хто посмілиться, скажи?
Ну хіба якщо вже мати…
Це відомо всім — ази

Микола Соболь
2024.04.20 06:52
Війна не розуму, а дронів,
такі реалії буття.
Міста великі – полігони,
а ти у них мішенню став.
Замість примножити красиве,
множим життя людське на нуль.
Якщо хтось вижив це вже диво
під градом мін, ракет чи куль.

Віктор Кучерук
2024.04.20 05:27
Хмарки струмують понад дахом,
Немов сріблясто-біла ртуть,
І, пил здіймаючи над шляхом,
Корови з випасу ідуть.
Звисають яблука та груші,
З донизу зігнутих гілок,
І, мов його хтось міцно душить,
Кричить на Лиску пастушок:

Володимир Бойко
2024.04.19 22:47
Високі небеса, далекі виднокраї,
Галяви і луги виблискують в росі,
Прадавнішні дуби дива оповідають
І молоді гаї чудуються красі.

Там неба голубінь і жовте сяйво поля,
Зо світом гомонить одвічна давнина,
Але ота краса не вернеться ніколи,

Іван Потьомкін
2024.04.19 18:27
Якби товариш Сі
пройшовся по Русі,
тільки Московію
лишив ісконно руським,
на повні груди
дихнуві би світ тоді,
сказавши розбещеній орді
належне їй: "Дзуськи!"

Микола Дудар
2024.04.19 12:49
За чередою череда…
Роки біжать, мов коні
А з неба сочиться вода,
Але не на долоні…
Ступає кожен по землі
Куди — кому, є розклад
Старі похилені й малі
Спішать чомусь на розпад

Світлана Пирогова
2024.04.19 08:13
А я стояла на глухім розпутті.
Гойдались зорі у ставочку.
Шляхи ожина застеляла пруттям,
Немов вдягала оторочку.

І та любов, як квітка на лататті,
Закрилась у вечірню сутінь.
На диво, щезло із душі сум'яття.

Леся Горова
2024.04.19 08:00
Залишся у мені теплом осіннім,
І заходом не гасни у думках.
Бо то давно не мрія, то легка
Рожева тінь пелюстки, то - тремтіння
З чола спадаючого завитка.

То - тріпотіння крил, що не збулися,
Згубились на ходу, незвісно де.

Микола Соболь
2024.04.19 07:14
Пам'ять тобі, друже Варяже,
із Богом покойся, братику.
Слово лихе хіба хто скаже?
Один я пройду Хрещатиком.
Тільки спогад колючим дротом,
де ми до війни приковані.
Повзе крізь дим їдкий піхота,
через міста йде зруйновані.

Віктор Кучерук
2024.04.19 06:07
Посадили квіти
Біля школи діти
І весняна клумба аж вогнем зайшлась, –
Іскорки шафрану,
В полум’ї тюльпанів,
Запашіли жаром з рястом водночас.
Квітів аромати
Стали наповняти

Гриць Янківська
2024.04.18 21:10
Я не сумую, просто – білий вальс,
А думка в пелюстках стоїть безвітрям.
І впала б вже, та звичка, Ісабель!..

А ти чи так дивилась і на нас,
Як на бездення прорваного неба,
Коли ми світ розрізали навпіл?

Євген Федчук
2024.04.18 19:59
Ать-два! Ать-два!
В генерала голова.
Сам придумав, сам зробив.
Мабуть, орден заробив
Ще й підвищення звання.
А все інше – то дурня.
Легко було при Союзі.
Перед старшими – на пузі,

Артур Сіренко
2024.04.18 19:35
Отримав нагороду мовчанням –
Найвищу нагороду нинішніх рапсодів,
Що шиють собі сорочки-мантії
Для буття-блукання в царстві марень,
Братів кіфари, сестер ірландської арфи,
Нагороди сумної білої тиші
Пелюстками анемон посипаної –
Нагороди мовчання

Юрій Гундарєв
2024.04.18 19:12
Уранці 17 квітня російські варвари завдали ракетного удару по Чернігову.
Є загиблі. Багато поранених. Серед них четверо дітей…


Старенький Чернігів - в крові без сил…
Кремлінський палець униз: вбий його!
Святі мовчки виходять з могил.
Сльози в оча

Володимир Каразуб
2024.04.18 19:05
Ти виходиш з будинку, що носить прізвище якогось поета чи композитора,
А вона вже чекає тебе на балконі у свиті з каріатидами
І погляд її, як у звичайного, пристойного інквизитора,
Який знає, що буде далі, а тому милується міськими видами;
А тоді огля

Вікторія Лимар
2024.04.18 15:16
Терпіти несила, мовчати не можу,
бо замість весільного – траурне ложе.
Загинув хлопчина – йому дев’ятнадцять.
В матусі життя обірвалось неначе.

Її зрозуміють лиш ті, що втрачали.
Бо після такого – дорога печалі.
Дорога постійного смутку та болю.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12

Тарас Ніхто
2020.01.18






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Майстерень Адміністрація / Критика | Аналітика

 Сторінка «Інших» на ПМ
Образ твору „Інші” присутні під стандартними, зрозумілими аудиторії іменами: чоловіча стать, як Майстри, а жіноча, як Леді.
„Інші” зауважили, що неправомірне використання на їх сторінці атрибутів „Майстра”, чи „Леді” загрожує серйозними проблемами для особистостей, не дотичних до „інших”. А ще попередили, що хоча й розмови їхні мало що значать, але за кожним із висловів є певна доцільність, грубе поводження із якою може привести до печальних наслідків.
Адміністрація натомість запевнила, що грубість випадкових співрозмовників буде адміністративним чином зупинятися.
А до стосунків усередині "інших" ми не причетні.

Наразі на сторінці зареєстровані:
Майстер Д'Ельфійський;
Майстер Карпатський.

Контекст : Оголошення


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Контекст Оголошення
Дата публікації 2009-08-25 11:42:12
Переглядів сторінки твору 21208
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 3.655 / 5.5  (0.591 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (0.591 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.736
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ПЕРСОНИ
Соціум
Автор востаннє на сайті 2017.03.02 00:05
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-08-25 13:16:20 ]
Як би там не було, правда це чи ні. Але тема, яка цікавить більшість наших авторів, на моє тверде переконання, це тема стосунків між чоловіками і жінками.
Чи є "інші" погляди на ці речі, крім нам відомих? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-25 14:03:31 ]
Вітаю.
Прошу вибачення, але я, здебільшого, не відповідаю на запитання. Хіба лише тоді, коли особа запитувача видасться цікавою для подальших стосунків.
З адміністрацією особливих стосунків у мене бути не може, по-друге, ваша присутність тут енергетично пригнічує тих, хто нас цікавить у першу чергу. Ви це помічаєте ж? :)

А щодо "інших" поглядів на стосунки між чоловіками і жінками, то багато хто із нас може повторити давно забуті формули, але змінити своїми висловлюваннями Природу речей не зможе.

Скажу лише, що твердь земна завжди належатиме чоловікам, а жінкам - твердь небесна.
Де ваше щастя цієї миті?
Там де й ви. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-08-25 14:08:25 ]
Дякую, буду обачніший. :)
Сподіваюсь, що і відьмочки в нас з'являться.
І вони зможуть підтвердити чи не підтвердити ваші слова.
Чи у вас є ієрархія?
Але на цьому припиняю свою активну присутність на вашій сторінці. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-25 14:24:03 ]
Не має жодної ієрархії, є стосунки, і є різниця між верхнім і нижнім світами. "Відьми" - у вашому розумінні - це "нижній" світ. Над "нижнім" - ваш світ, над вашим - "вищий" світ. Усюди є свої величини, але владної ієрархії не має.
Сюди можуть прийти, як ви кажете, "відьмочки", а можуть і "небесні чаклунки", але тілесно, це все "земне". "Неземне" не має тут можливості для постійного перебування - я, принаймні, досі такого не зустрічав.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Золота Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-08-25 14:47:40 ]
А чого це "відьмочки" - то нижчий світ, цікаво-цікаво!? Це що ж за гендерні наїзди, а, високоповажні панове Майстри?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-25 15:16:48 ]
:)
То було розуміння вашого адміністратора, як я його сприйняв.

Залежить від рівня, на якому чаклувати-чарувати - є погляд в себе, і для себе - нижчий, від себе - ззовні, вищий.

У вас, ЗЖ, як бачу, тут серйозні перспективи, тільки довго все триватиме, бо у вас не має поки що "земного" покровителя, небесні аж двоє, чи навіть троє.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Золота Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-08-25 15:38:32 ]
А-на-на, Майстре Д"Ельфійський, у Вас, бачу, тут також серйозні перспективи - оракули і провидці у всі часи користувалися неабиякою шаною! А от цією фразою про покровителів Ви мене просто збили з пантелику.... Можна детальніше про отих от "двоє або троє небесних"? Телефончики, адреси, імена, явки? )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-25 16:29:51 ]
У більшості один ангел-охоронець, у вас, як я відчуваю, їх більше, окрім того, що від народження, ще один вільний, від спорідненої душі, яка пішла. А за ними, над ними ще хтось відчувається...

Але ви на межі довіри, вас тягнуть і в інший бік, тому і кажу про земну опору, це у вас нині головне. Тут ваше слабе місце, бо не знаєте хто наколо вас.
Дякую за увагу, певні події змушений пропустити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Золота Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-08-25 21:16:37 ]
А Ви таки справдешній Майстер... Усе - за всіма пунктами - правда)))(задумалася). Що ангелів у мене кілька - стопудово - попри свою безолаберність я страшенно везуча. А питаннячко можна? Що то значить - на межі довіри? Та й інші символи вельми цікаві... Ви завжди говорите загадками?.. А от ще таке - справжні Майстри Д"Ельфійські ще напучування вкінці-кінців дають...Ну, так, знаєте, як мораль, коротко, сильно і страшно (страшно - не обов"язково). А що ж мені Ви порадите?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-27 08:37:09 ]
Не я вам порадник. Та вашого зараз тут не має. Старий він надто. Але коли піде далі, ви це відчуєте.
Нічого тут не має вирішального значення.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-08-28 13:40:08 ]
Бачиш,Золота, казала ж тобі, поїдемо краще до Греції. А тепер ще погоджувати треба з трьома твоїми охоронцями. Добре хоч Небесні вони, бо на Земного зайвий квиток знадобився би :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-27 09:03:17 ]
Але безсилий розтане, як хмарка пари, а сили без наставника не здобути, бо учорашні розривають нас. Підніміть очі і попросіть про наставника. І вам трапиться нагода. Не розпізнаєте її - погано, але вона ніколи не остання - але не втрачайте нагод.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-08-27 09:11:17 ]
Так повинні віддаватися молоді і красиві старим і потворним, чи ні? :(
Наставник - це і один разок, чи постійні настанови, скажімо, діви на путь радісний? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-27 09:39:13 ]
Ваш наставник не видасться вам ні старим, ні потворним. Як тягне, скажімо, вас до Ляни, так тягнутиме і до наставника (наставниці). Як от шалапута Бродського до Ахматової. А наставник вже вибирає, як далеко можна взаємопроникнутись. Із огляду на ваші потреби.
І один разок буває вирішальним.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-08-27 09:42:14 ]
:)
Дякую. Значить я теж можу бути наставником, скажімо, Ляні? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-27 09:43:29 ]
Ляна небезпечніша, аніж ви думаєте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-08-27 10:30:16 ]
Всі жінки небезпечні. Яка у своїй глупості, яка у своїй хитрості, а яка у своїй доброті :)
Вас цікаво читати :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-27 21:34:52 ]
"Всі жінки небезпечні"...
Так. Навіть погляд жінки відбирає сили.
Але навчена мною жінка створює нові рівні для мого перебування.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-08-28 10:09:01 ]
Навчена? На рівні челенгера? Чи може... Ну але менше з тим. Жінка може і давати силу. Якщо захоче.
Скажіть щось про мене :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-28 11:11:56 ]
Сказати, значить хоч трохи, але змінити вашу долю.
Не бачу потреби, у вас все нормально, хоча вам би хотілося прискорити події? Не варто.

Тут у вас, на вашому ПМ, склалася дивна ситуація, можна вчитися і отримувати важливі вміння і не залежати від Особистостей без крайньої на те необхідності.

Я кажу про природний розвиток вашої Чарівності на межі вашого нового розуміння, це поки у ваших руках - цініть це.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-08-28 11:33:30 ]
Майстре, сказати - змінити, або дати право вибору, точніше показати це саме право, чи не так?
Ну але менше з тим.
З теплом, Варця)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ондо Линдэ (Л.П./М.К.) [ 2009-08-27 14:32:01 ]
... вельми цікаво, так...
А чи можна спитати й мені, - про свого янгола-охоронця?..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-27 21:41:29 ]
Ондо Линдэ, я намагаюся не займатися пророцтвами, а будь що сказане прямо - пророцтво.
Ви мені бачитесь у захисній сфері молодості, особливо не порушеній енергетично, але ви ось зараз із неї виходите, тому жодних коментарів.

А чому інші Майстри і Відьми мовчать, я із вами хотів би трішки порозмовляти.
Я ж відчуваю вас, ви поряд, чого чекаєте?
Коли ще ми словом, другим перекинемося?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Maйстер Карпатський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-27 21:58:23 ]
Файно є, побратиме. Я вже тутай.
Любо побути у колі своїх. Гей би вийшов`їм на плай, де кожен єден камінь тобі друг.
Кождому треба мати хоть леда якесь їдне таке гнідечко, де б можна зігріти серце - так і нам.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Maйстер Карпатський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-27 22:01:12 ]
Я си гадаю, жи камінний дзвоник про них повинна шось троха знати, бо то є не випатково, шо вона Ондо Лінде, нє?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-27 22:10:24 ]
Ви мудрий і поважний, Майстре, віддаю шану вашим Духам Покровителям, сподіваюся, що і тут, і там зустрічатимемося. І не буде за нашими спинами тіні провини випадкової.

У мої краї недавно приходила молода відьмочка, з якою ви почали і не закінчили, бо гоноровита дуже вона виявилась, - я не прийняв її, бо що після вас я їй скажу? Але прошу пробачте їй, дайте можливість доторкнутись до вас, помилку виправити і Долю поновити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Maйстер Карпатський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-27 23:28:30 ]
Мушу зважити на Ваше прохання, брате.
Але чи готова Вона для другого кола? Чи пішла далі другої чакри - ото ше не знаю.
Видів`їм, жи вона після першої здибанки набралася Сили і відновила ся, але то лише почіток шляху.
Ви знаєте, брате.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-28 08:57:40 ]
Легкі слова Карпатського Самітника, весняним вітром голови бентежать простолюду і Тим, хто відає. Чи не через це і свої остерігаються бути поблизу вас? Граючись, змінюєте ви серця, хто вберігся? Так як дружимо ми з давніх часів, то Інші передають вам моїми вустами слова і пошани, і стурбованого прохання.
І ось про що, аби своїм ученицям давали ви непереборну настанову триматися свого краю, бо маємо від них збитки. Навіть після одного вашого посіву, нічого з інших рук не приживається в їх сутностях. Переорювали свідомість начисто, а все одно - божеволіють, не приймають іншої сили...
Зростають під вашим наглядом, я чув, і декілька високих Чарівниць, великої сили, - то аби не було біди тихцем нашепотіть їм про Рівновагу, щоб, як то вже не раз бувало, своїми начеб-то добрими справами, не порушили Балансу - бо Добро вже є на Початку, є воно і в Кінці тим, хто заслужив.
Не потрібно Добра насильно кожному, бо не це Справедливість. Ви знаєте, - не забудьте нашепотіти...

Скажу чесно, домовилися ми на останньому Крузі знищувати Відьом без мітки Майстра чи Чарівниці, а таких останнм часом різко зросла кількість. Не було вас на тому Крузі високочтимий Майстре, тому нагадую про це. Всі знають, що один із Ваших Покровителів повинен у цих справах, але ви можете у більшості випадків протистояти його задумам і робити те, про що я вже казав вище.

Нехай спалахують ці слова у свідомості вашій при кожному першому доторкові до помислів Дів ніжних.

З найглибшою повагою до Витоків і Промислів ваших Майстер Д'Ельфійський.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-08-28 13:42:13 ]
О, Майстре! А що там - "за межами"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Maйстер Карпатський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-28 14:39:34 ]
Насправді, Чорнява Жінко, Ви ше формуєте зараз те, про що питаєте.
І велика тінь заваджєє Вам побачити Міти і визначитись.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-08-28 14:41:33 ]
Тінь чого? Чи від чого/кого, Майстре? Інколи тінь дає можливість краще роздивитись Сонце, нє? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Maйстер Карпатський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-28 14:51:21 ]
Ваше питання видає Вас, мусите бути хочаб дотичною, аби осягнути. Ви мудра жінка, але вся Ваша мудрість - як кредитна картка на безлюдному острові. А Ви зараз на острові такому...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-08-28 14:57:45 ]
Хай так :) Схоже, навіть мудрі Майстри забувають, що інколи, коли жінка запитує, вона хоче лише почути підтвердження відповіді, яку вже знає :)
(Не)посвяченість чи (не)дотичність - не в словах.
Добра Вам.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-28 16:00:17 ]
В кожного свої межі, і в світу цього свої межі. Хто не розширює меж своєї присутності, той вмирає, бо межі самочинно стискаються.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-08-28 16:05:35 ]
Дякую за підтвердження, Майстре :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Maйстер Карпатський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-28 14:34:19 ]
Дєкую Вам, Брате, на доброму слові. Чув`їм жи і у Вас є моцні духом на Виході.
Шо сі стосує Рівноваги, - мудра Ваша мова, і хоч не був`їм на Крузі, але підтримую ПРИСУД.
От тіко маю ше їдну гадку про БАЛАНС. Спостереження привели мене до переконання, жи та загальна Рівновага є менш важливою від Рівноваги внутрішньої, бо якраз остання і є Джерелом. Про це - ні слова у Відах, але так мені простіше тримати Загальний баланс.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-28 15:56:05 ]
Не можу не погодитися з вами, Майстре, але враховую те, що на Круги ви давно вже не ходите, турботи наші не поділяєте.
І навіть аж надто земним стали, до кожної квітки на полонині, до кожної жінки в селищах не байдужі. Звідси можливо і тривога за внутрішнє, бо надто його багато у вас, чи не підступ тут? Аби вашу силу на себе замкнути.
Ось і Чорняву Жінку провокуєте на емоції, які не ви самі й використаєте.
Одні між нами кажуть, що така ваша доля, інші - що заблукали ви у приязнях своїх, і слід очікувати Несподіваного.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Maйстер Карпатський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-28 15:16:02 ]
Ми нічого не забуваємо, Жінко. Просто Ваше упевнене кредитною кредитною карткою на Острові заставляє нас дати Вам збагнути: їдьте на Материк.
Банки - там. Не бавтесь з вогнем.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-08-28 15:36:08 ]
:))
"Юпітере, ти гніваєшся, значить..." Втім, хто нам Лукіан, так, Майстре Карпатський?
П.С. Материк - це не тільки банки. З Материка видно Острови.
П.С.С. Взагалі-то, моє перше питання було адресоване Майстру Д’Ельфійському у зв"язку з інформацією на його сторінці.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-28 16:09:54 ]
Чорнява Жінко, ваша енергія легко використовується "Іншими", схоже саме це вам хотів показати Карпатський Самітник, але він ще той гравець і рух його незаперечний.
Вам дана велика сила, але нею вже давно користаються і не на вашу користь. Ви зараз на вістрі вибору, і мало подій, якими ще зможете все змінити.
Моя перша порада - не користайтесь силою навмання, і невідаючи до якого сутнісного джерела нею доторкнулися.
Друга порада - зосередьте всю свою силу на власній чарівності, ви ще можете сотворити те, що повинні були.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-29 22:33:31 ]

Вітання Силам і Розумінню вашому, Карпатський Майстре.
Приходила до мене сьогодні Леді Рок'н'ролл. Талант. У її віці досягнути рівня Чарівниці, таке не часто стається. Зупинила мене на пірсі, перед моїм човником, і хвилин десять совістила. Мовляв, мало толку від мене. :)
Але ж і причина серйозна, - зрозумій, каже, хто окрім вас, мужів не старих ще, полковників нашого війська (і так, прямо, в обійми сублімує), донесе останнє рішення Круга і до Самітних Девів, і до Усамітнених Генералів - учителів Ваших, але, найголовніше, хто вчитиме неофітів, на яких усім плювати?..
Словом, сповіщаю вам Майстре, як і Іншим, хто Мовчить, що мовчати напевно і справді більше не варто.

Було рішення одне таке ковзке роки три тому, я був проти нього, але нині, бачу, добре рішення.
Хоча й розділило наших ледь не порівну...

Словом, ділитися найпростішими таємницями потрібно вже нині, і зі всіма. Однаково скористатися зможуть тільки вибрані, але якщо сьогодні-завтра не заселити наш чарівно-пустельний надпростір дітьми, нехай і нерозважливими, то післязавтра доступ сюди можуть взагалі закрити.
Звичайно, нам доведеться глибше йти, але там теж непогано, я заглядав. А діти нехай пустують, потім навчаться.

Думаєш важко нас нині вичислити, а потім знешкодити? Даремно так мислиш. Вже рік, як є такі технічні засоби. І заважаємо ми сьогодні технічному прогресу, колайдерам і капітанам ринку, а, особливо, їх керівному Мостику.
Яйцеголові не тупі, збагнули таки, чому жодну свою теоретичну дурню практично не можуть повноцінно втілити... А без нас їм все просто - чіп керуватиме спершу споживанням, затим усім іншим, а відключити його вже буде нікому...

Тому зваж на високе рішення, і передай тим, кого побачиш і бережися сам.
У нас є запас - років 20 до можливих подій. Хто їх зупинятиме, якщо нас тут вже не буде? Або буде нас надто мало. Згадай, як заперечення нашої традиції молодими "іншими" привело до їх зубожіння на початку 19-20 століття, і що з того вийшло... І зараз ми недалеко від тієї ситуації. :(

Так що нагадала мені Леді Рок'н'ролл усе найкращим чином, прямо в молодість стрибнув неначе, рекомендую, брате, - чарує на відповідному ступені нашого сприйняття і на рівні мембран між клітинами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Maйстер Карпатський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-30 14:50:36 ]
Моє шінування тій юній леді, шо серце Ваше зуміла розважити, Майстре. Бо затуманене воно тінями проблем глибинних, і виджу, жи маєте на них Воко.
Виджу, жи нараяне Вами рішення є вірним.
В ситуації, що склалась, мовчання - не найкращий вихід.
Знов`їм, жи є вже відповідні засоби технічні. Провда, не люксусові ше, але небезпечні.
То ж йдімо, Майстре, в люди - і най нам Бог помагає.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-08-30 15:47:10 ]
Шановні Майстри, не знаю, чи маю право втручатися у Ваші розмови (і більшість зі сказаного не розумію), але мене цікавить Ваша думка про доцільність поетичної творчості взагалі у наш час.
Чи впливає сучасне українське поетичне слово на когось чи на щось?
Ви знаєте такі приклади?
Чи це тільки річ для себе? або у собі, не знаю, як краще...
З повагою


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-30 16:37:31 ]

Василино, ви теж маєте Дар.
Щодо Поезії, то зрозумійте одну Істину - доцільне все, що Існує.
Якщо йдеться про жінок, то головним є їхня Небесна сутність - залишаючись лише земною, жінка стає тим, що у вас зветься "відьмою", тож краще, аби не ставала нею... Йдеться про свідоме відьомство, бо несвідоме властиве усім жінкам.
Так, жінка звана допомогти своєму чоловіку в упорядкуванні справ земних, але не більше того, бо для неї містерії небесні. І шукати має свого чоловіка, який дав і дає раду земному, і тягнеться до небесного.
Для чоловіків Поезія, напевно, інструмент для вдосконалення краси свого розуміння, для жінок - краси своїх відчуттів, бо чоловікам дано передавати далі своє розуміння, а жінкам - відчуття.
Але в кожному є жіноче і чоловіче начала, які зростають у Людину.

Розмір авторської сутності у якісному творчому процесі теж збільшується, і тоді до такої великої творчої авторської сутності приходять співмірні духовні величини - помічники.
Чарівниця відрізняється від Відьми тим, що відьма у кращому випадку провідник вищої енергії - до когось, чи до чогось (може проводити і темну енергію, тобто відбирати її). Чарівниця - володарка цієї вищої енергії (а також вищих сутностей).
Поезія (як і інші інструменти) слова - це один із обов'язкових шляхів, яким має рухатись особистість, бо поезія є, як я бачу, у всіх видах творчої діяльності.
Цей світ мав би складатись із одних Чарівників і Чарівниць, але є дуже вагомі причини, чому тут такого наразі не має. Саме через ці причини кожен із нас повинен докласти максимальних зусиль, аби вирости сутнісно.
А українське, як і російське, як і англійське, чи там китайське - трансформується у щось інше лише тоді, коли енергія і рівновага сил довкола нас суттєво зміниться, і це не у нашій владі, і саме по собі - нічого страшного, бо діти, лише частково нагадують батьків, і старіючи, вони все більше схожі на втілений чи невтілений свій Промисел, а не на рідню.
А трохи вище земного світу, "мова" складається із усіх мов, і навіть більше.
Але наразі, мова вашої землі, це ви, і це святе.
Робіть, що повинні. Кожна ваша ніжність і теплий погляд і любов, це ваше зростання. А навчитесь ви чарівним формулам тут, чи трохи пізніше, там - у вашому випадку не найголовніше...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-08-30 22:54:50 ]
Дякую, Майстре. Але не так легко усвідомити, що ж ти повинен робити. І ще важче сприйняти, що наступить оте "пізніше, там"...
Утім, я спитала про злободенне – бо нестерпно відчувати свою зайвість саме "тут і тепер". І залишається хіба що втішатися "вдосконаленням краси своїх відчуттів".
Насправді, що світові до моїх почуттів чи відчуттів ;))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Maйстер Карпатський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-30 22:46:57 ]
Встромлю і я тут свої два грейцари з Вашого дозволу. То ж не випадково розпочєли Святу книжку з того, жи напочітку було СЛОВО. Кіко чєсу зійшло, але якраз воно так і лишєєсі найдієвішим засобом впливу. Про це знають всі посвячені, і Ви, Василинко, певно жи здогадувалисі, нє?
А прикладів - хоть греблю гати, бо кожне Ваше слово діє.
Лиш жєль мені на серці, Майстре, жи хтось з наших мусів яйцеголовим то всьо показати - і теперикай Рівновагу тримати все важче.
Василиночко, пройде не так вже багато чєсу і Роздоріжжя дасть Вам право Вибору. Молюсь, аби і Ваше Слово було на нашому боці.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-08-30 23:02:17 ]
І Вам гарно дякую за увагу, Майстре. Звичайно, можна повірити, що спочатку було Слово, бо мусить бути якийсь Початок. А от щодо слова як найдієвішого впливу, – сумніваюся таки.
Я знаю й інший ланцюжок: слово - рослина-...
та й Ви про це прекрасно знаєте, нє?
Шановний Майстре, а детальніше про Роздоріжжя можна? Право Вибору без права вибору – однозначно, не можна ставати на бік зла.
тож і вибору нема, є просто обов’язок.
Щось я нині песимістка невиправна :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-30 23:48:01 ]
Правильно, бо відчуваєте ви, що повинні пригорнутися до сили чоловічої, вдихнути її глибше - у певній мірі це жага ініціації, але, тимчасово у вашому віці вона добре втамовується коханням і його результатами.
Так справжні чарівниці таки повинні мати дітей, це нормальний шлях, є й інший, але у стократ важчий.
Отже, даю вам установку на шлях нормальний. Щодо трав і потрібних слів, то кращого спеціаліста аніж Карпатський Майстер важко знайти, півполонини його очима на світ глядить (духовними) :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Осінь (Л.П./М.К.) [ 2009-09-02 11:32:07 ]
А що поважні Майстри скажуть про процес росту і вдосконалення? Чи це природній шлях і не потрібно прикладати до цього зусиль, чи щодня потрібні якісь тренування? Чи досягши певного рівня якихось вмінь людина просто ними користається, чи володіє ними? Яка різниця між відпрацьованою технікою і талантом (мова не тільки про поезію, а й про якості людські, про чистоту думок і дій)? Чи народившись з краплиною відьомства у крові можна її з часом звідти видалити, випарувати, а чи вона залишиться назавжди, розчиниться, і кришталевої чистоти не досягти ніколи? І чи вдосконалення Світу – це справа вдосконалення тільки власної особистості, чи все ж можна впливати на інших, надавши собі певних повноважень? Чи маю я право впливати на думки, відчуття, цінності, розуміння іншої людини, і тим самим змінювати його особистий шлях? Чи янгол охоронець веде мене моїм шляхом?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-09-02 17:54:45 ]
Ач, яка хитрунка, скільки запитань підступних. :)

Олено, ви ще дуже юна для таких питань, вірніше, для найсерйозніших відповідей на них.
На ці питання я дам вам колись більш серйозну відповідь, коли ви повернетеся до реальності обличчям, тобто станете більш самотньою у своїх відчуттях.

Зауважу лише, що самостійно навчитися ви можете рівно стільки ж, як і Мауглі у джунглях. Тому довкола нас, здебільша одні дикуни "самоучки". Проблема завжди в тому, хто тебе вчитиме. Той, якого вчили, чи такий ось "дикун".
Лінія від першого навченого Творцем неперервна, але буває сильно звужується, нині тут, в Україні, ця лінія тонша за голоси двох-трьох вчителів, розділених смертю.
Отже, практично у вас жодних шансів на самостійне осягнення-досягнення.

Зрозуміло, що найкращим чином ваші питання вирішуються після відповідного навчання. Тоді ви зможете відмовитися від володіння-невміння і вживання-споживання, і бачитимете волю Промисла, яка вам сьогоднішній видалась би часто-густо діаметрально протилежною вашому нинішньому сприйняттю добра і зла.

Якості людські вам знайомі - вони ж Божі, людей довкола рівно стільки, скільки і Бога, правильно - для вас вони не видимі. І для більшості теж.

Кожна жінка народжена із чарівністю і для чарівності - нескінечної. Коли жінка зупиняється на справах земних - стає відьмою, злою відьмою. Ангелів-охоронців тоді змінюють Духи, які приходять знизу, або якщо хочете, зсередини вашої натури, з тілесної ентропії. Відірватись від них дуже важко, коли свідомо жінка йде до цих духів.

Світ досконалий - дівчинко, не повторюйте ідіотств оточення, йдеться про заповненість вашої ідеї вашою зростаючою сутністю.
Ви зобов'язані чарівним чином впливати на інших особистостей. Коли ви взнаєте, скільки вам було дано (а це взнають усі), то ви розчаруєтесь у собі - це розчарування одне із найважливіших категорій дії зла в перехідний момент. Ви можете прийняти не те рішення. Рятівною є відповідь собі - але я ж зробила стільки і стільки, ось мої справи, недовершені, звичайно, але мені і довершувати. Багато добрих справ - менше часу для розчарування...
Отже вчіться приймати світлі рішення - (влада - найчорніший вибір, гроші - другий опісля, по чорноті).
Ваш ангел точно з вами, але не вічно буде з вами, ви повинні дещо встигнути зробити, доки він з вами.
Найважливіший пункт для вас нині, наскільки я розумію, відповідальність за ближніх своїх. Найслабше місце - це, як завжди, чоловік. Їм найважче дорослішати - їм потрібно навчитися виходити за межі свого я, нині сімейне щастя в ідеалі виглядає, як жінка, що чарує у надпросторі, за тілесними межами "я" свого Мужчини. Симбіоз, взаємодія ваших енергій дозволяє кожному визріти особистісно.

Не шукайте очевидних див від своєї чарівності, бо дива стаються трохи не в тому вимірі, до якого ми звикли. Христос робив Дива і не бачила їх більшість, але Дива невмирущі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Осінь (Л.П./М.К.) [ 2009-09-03 11:34:43 ]
Дякую за докладну та розгорнуту відповідь. Раніш приховувава сама від себе передбачення того розчарування, яскраво розфарбовувала те, що не має кольору, ховалась за дитячим і теплим, намагалась втримати сьогоднішнє. А зараз....знову зроблю вигляд, що навіть не здогадуюсь про розчарування. Так легше. Принаймні, поки не прокинеться сміливість до правди.

А моєму ангелу, якщо Ви з ним знайомі, величезний привіт. Хай він мені допомагає там, вище, а тут, на земному рівні, вже я постою за нього, нехай не турбується - я завжди поруч.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-09-03 11:54:10 ]
Ваш ангел - це ви (найточніше - уособлена ваша Божиста ідея, що чекає вашого приходу), буває - перестають себе впізнавати, дивуються, як міг я таке вчинити - ангел міг відлучитися, але здебільша відчуження від самого себе значить, що Він пішов, ваш Ідеал, і Ваше спасіння покинуло вас...

Ще раз вам скажу, розчарування не минуче, бо Правда і Ми - різні речі, але Правда наших численних вчинків затримує нас до наступного випробовування.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-30 11:26:57 ]
Дякую, Майстре Карпатський, за отримане від вас для наших поселян послання.
Але так як його доставляли через багато вуст, то ось переповім, чи правильне воно:

1) Звести до мінімуму перебування у велелюдних місцях. Вдома нормальна вологість! Не сухість! Сухість у горлі - найлегший шлях для вірусів!
2) Постійно мити руки, промивати ніс, ротову порожнину розчинами марганцю, відваром ромашки.
3) Кілька разів на день змазувати носову порожнину оксоліновою маззю, якщо ж немає, хоча б вазеліном, тримати на столах подрібнені часник і цибулю.
4) Вживати більше фруктів, ягід - заморожену малину, полуницю, вишні, смородину, пити з них чаї. Пити кисленьке (компоти). Знову ж таки - часник, цибуля, лимони. Аскорбінова кислота по 0,5г 3 рази в день.
5) Носити в людних місцях маску,
6) А також зважати на чистоту води, яку п'ємо.
7) І звісно порядок на душі і спокій серця.

Те, про що ми говорили раніше, вже увиразнює своє попереднє розпоширення. Нелегкі часи очікують усіх, особливо найбільш енергійних матеріалістів...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Нечуйвітер (М.К./М.К.) [ 2009-10-31 20:18:32 ]

Я думаю, що Ви все вірно зрозуміли, Майстре! От лише сьомий пункт варто було б перенести на перше місце!

Не знаю як у вас, а в лікарів роботи справді зараз побільшало.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстер Д'Ельфійський (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-03 17:33:37 ]
Дякую за увагу до наших розмов, Лікарю.

Ви мимохідь ось так зачепили чи не найголовнішу нашу таємницю. Але які можуть бути таємниці перед тими випробовуваннями, які ще попереду.

Так - порядок на душі, і спокій серця.
Але хто має оце все? Чи бачите ви таких біля себе?
Це нормально, що не бачите. Бо справжні - незримі. Як на цьому сайті - справжні автори не роблять довкола себе багато шуму. Живі вони тут, чи живі "там", але вміють бути важливими і незримими...

Кожен народ оберігають, у першу чергу, живі Незримі. На жаль, я не маю відношення (за своєю природою) до цієї когорти - у нас Інше. Але якщо в того чи того народу стає обмаль Незримих. То падають на голови таким народам різні нещастя. У вас іще цих Незримих називають елітою. Але це не ті, що дотичні до політики, і до грошей...
Словом в Україні обмаль цих Незримих захисників...
Це найважливіше, все інше дрібнички...

Та в Україні завше мало було Захисників. Молодий народ. Не цінить Справжнє. Та не це важливо - діти є дітьми, головне, аби у завтрашніх дітей батьки були...