ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:37
Невже не бачиш безодню- прірву?
В стосунках, мов в глухім куті.
Відбитки слова під корінь вирву,
Колишнього сухі прути.

Прошу, губами не торкайсь чола.
По пам*яті пройшлись вітри.
Я розчинюсь, немов вечірня мла.

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск,
Як ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!

Світлана Пирогова
2024.04.23 09:40
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує поміж нас,
Хоч зазирають в душі ще зловісні дії,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Єднання сила здійснюює все ж мрію.
І попри труднощі в воєнний час,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує б

Володимир Каразуб
2024.04.23 09:17
І слова, наче, хвилі, хвилі,
Гойдаються, хвилі, мов коми,
І скільки, любові, за ними,
І скільки, іще, невідомих.
І скільки, безмовних, схлипів,
У цьому, голодному, морі,
І лякає, не те, що квилить,
А те, що не може, промовити.

Ілахім Поет
2024.04.23 07:19
Хтось скаже, що банально вию вовком.
Для мене це є блюзом самоти.
На перехресті не простоїш довго.
А на узбіччя тяжко відійти.
Я підкотив би Принцем, наче в казці.
Та побут твій спаплюжити боюсь.
Хтось скаже – меланхолія якась це.
А як на мене, рад

Віктор Кучерук
2024.04.23 04:48
Віддаляється вчорашнє
І послаблюється шум
Од учинків безшабашних,
І від плину мрійних дум.
Тільки згадки пам'ять мучать
Повсякчасно й без пуття
Про, на жаль, скороминуче
Богом дане раз життя.

Хельґі Йогансен
2024.04.22 21:05
Закривавлена, знищена, спалена
Вже не вперше й не вдруге весна.
Вона — звістка, якої чекаємо,
Але досі до нас не дійшла.

У молитвах, прокльонах "оспівана",
Хоч нема її в тому вини.
Почуттями брудними, незрілими
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Богдан-Ігор Антонич (1909 - 1937) / Вірші / "Три перстені. Поеми й лірика" (1934)

 Різдво. Коляда

Контекст : Пісенне виконання. Василь Жданкін


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-01-08 08:39:12
Переглядів сторінки твору 138776
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R
* Народний рейтинг 4.874 / 6  (4.494 / 5.48)
* Рейтинг "Майстерень" 4.617 / 6  (4.272 / 5.5)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.705
Потреба в критиці толерантній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Колядки та щедрівки
Автор востаннє на сайті 2010.02.23 17:40
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 09:08:52 ]
Проблеми з текстом. Третя строфа має звучати так:

Ніч у сніговій завії
крутиться довкола стріх.
У долоні у Марії
місяць - золотий горіх.

Так, принаймні, є у Антонича...
:о)
Я.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 09:09:38 ]
Вибачте "НА долоні у Марії..." Обдруківка сталася... :о)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 09:17:13 ]
Дуже дякую, Ярино, зараз усе виправимо!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 10:42:26 ]
Може, я, звичайно, чогось і не розумію, шановна Редакціє Майстерень, однак дещо мені тут видається дивним.

Передусім! - У Богдана-Ігора Антонича рейтинг нижчий, аніж у пересічного тутешнього "майстеркласного" автора. Між тим, Антонич (і не тільки на мою думку) один з Найбільших українських поетів. Може б якось узагалі позбавити його рейтингів? Він же все одно нічого не зробить уже на свій захист. Що стосується особисто мене, то я впевнений, що його рейтинг має бути точно вищий за мій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 10:53:16 ]
Я би, звичайно, принаймні сам поставив найвищу оцінку, але рука чогось не піднімається...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 10:54:23 ]
Шановний Сергію, так у нас Антонич має статус R1 і може вестися розмова про надання йому статусу R - тобто найвищого нашого.
Для цього важливо перенести на наші сторінки максимальну кількість творів поета.

Щодо його нинішнього рейтингу, то ледь не сорок наших кращих авторів складають рейтинг "Майстерень", в т.ч. і гол.редактор, тобто правомірне ваше питання, Сергію, до всіх нас.

Особисто я думаю, що основна причина в тому, що було мало творів (5 чи 6), і тільки зараз додалося мною ще 60.

Між тим, навряд чи цього достатньо для точного позиціювання автора. Тому буду заносити інші збірки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:03:15 ]
Я думаю,ні, я впевнений, що Богдан-Ігор Антонич заслужив право бути поза і над нашими шкалами оцінювання. І статус Р йому не потрібен уже, як і жодні інші статуси. А тим більше ніхто з нас не має права оцінювати його за тією ж шкалою, що нею оцінюються живі, і часто - дуже посередні автори. Та й узагалі я дуже сумніваюся, що бодай одна людина в світі має таке право.

Якщо на цьому ресурсі враховують прохання авторів, то я уклінно прошу Вас, шановна Редакціє Майстерень, принаймні позбавити авторів ресурсу можливості оцінювати класиків, чия творчість - поза будь-якими сумнівами і оцінками.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 11:22:30 ]
Сергію, у цьому питанні не легко виокремити істину. Найвидатніше в основах "Майстерень" явище - це сама Поезія, і наші автори - її майстрові, чи там учні. І в нас ніби одна спільнота відданих Поезії авторів, де живі вчаться у вічноживих, один в одного. І сама присутність вічноживих поряд надихає і підтягує нас угору, принаймні, такого би хотілося.

Безумовно, присутність між нами тих авторів, які вже не можуть себе захистити, чи якось нам відповісти, зобов'язує до найвищої об'єктивності і коректності наших вчинків, але саме для цього і засновані "Майстерні", аби можна було і цьому вчитися, переймаючи у великих їхнє вміння, розуміння, трансцендентальність...

Тому, попри всю повагу до вас, Сергію, не можу наразі змінити основи-основ "Майстерень". І зняти з наших плечей цю частину відповідальності.
Але питання актуальне.
І воно давно вже дотичне нашої "діяльності"...
Тому може статися і те, про що ви зауважуєте.

До речі, якщо забрати оцінювання авторів із рейтингом R (найвищим) то як формувати їх список - за алфавітом, чи якось інакше?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:29:30 ]
Я не створював цього ресурсу, і в його навігації розбираюся мало. А тому про формування списків не зможу відповісти.

Одна річ - учитися у великих, і зовсім інша річ - мати можливість (та ні, мати нахабство) ставити їм оцінки.

І для того, щоб "переймати у великих їхнє вміння і трансцендентальність" абсолютно не обов*язково оцінювати їх.

Мені здається, що я кажу цілком логічні речі.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 11:42:21 ]
Певне нахабство, я думаю, Сергію, обов'язковий атрибут творця, бо нові імена так чи так змінять ситуацію на нашому поетичному Олімпі. Думаю, що краще, аби це відбувалося більш розсудливо і опиралося на якусь логіку і критерії...
Та й уміння оцінювати - фундаментальне в нашому мистецькому розвитку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:52:33 ]
Передусім, я б не називав це Олімпом, але то вже справа смаку й самооцінок, сюди не втручатимусь, хоч і троном називайте.

Щодо нахабства, то його краще розповсюджувати все ж на живих, а не на мертвих.

Щодо критеріїв, то Ви, Редакціє Майстерень, насправді вважаєте, що у Вас таки є моральне право пристосовувати їх до Антонича?

Щодо уміння оцінювати, то є мудрий вислів: Про мертвих говорять або добре, або ніяк.

І насамкінець, я гадаю, що та ж Ярина Брилинська, яка виставила оцінку 5.5, а не 6 стовідсотково зможе обгрунтувати свою позицію з точки зору формавльної або діалектичної логіки, чи навіть математики. І Ви, Редакціє Майстерень, її оцінки так і не прибрали досі.

Антонич може подобатись і не подобатись як поет. Це нормально і логічно. Але коли він має нижчі оцінки за посередніх поетів, це ображає (в мені, принаймні) його пам*ять.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 11:59:33 ]
Я вам скажу, Сергію, навіть більше - творчість шановного Богдана-Ігора Антонича навіть в гривнях оцінена - декілька десятків за книжку. :(
Не кажучи вже про вуличні книжні ринки.

Як би там не було, ваше зауваження не перше, і, таки, суттєве.
Потрібно було би спробувати, поговорю з нашими програмістами, коли вони з'являться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:39:27 ]
Підтримую Сергія. Теж вважаю, що ті, що знаходяться в R, заслужили право не бути оцінюваними за допомогою цифр. А коментувати і виказувати думки можна скільки завгодно. І розміщення їх просто за алфавітом цілком нормально.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 11:53:12 ]
Такий собі список за алфавітом навпаки?

Шевченко
Цвєтаєва Марина
Хайям Омар
Франко Іван
Українка Леся
Творчість Народна
Тен Борис
Тарковський Арсеній
Тичина Павло
Стус Василь
Сенека
Пушкин Александр


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:56:49 ]
Ні, просто за алфавітом. З літери А. Чи є проблеми якісь з цим? Думаю, Хайям не протестуватиме, що стоїть у списку позаду Ахматової :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 12:00:31 ]
Ось вже й пішли суперечки. :)
Ні, Тарас Шевченко повинен бути першим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:07:59 ]
Кому або перед ким він повинен? Володю, це просто алфавітний список авторів, чия творчість "вивидиться" з-під оцінювання. Ви ж не станете протестувати проти того, щоб, скажімо, в антології всі прізвища стояли за алфавітом? Т.Г. від цього не постраждає аж ніяк. І авторитету у нього не поменшиться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:41:35 ]
А я вважаю, що не має бути ніяких Р, узагалі ніяких статусів не повинно бути.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:01:46 ]
У гривнях оцінені не вірші Антонича, а папір і робота над книжкою. Гадаю, що Вам, шановна Редакціє Майстерень, це таки відомо.

А за спробу прибрати оцінки буду Вам несказанно вдячний.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:02:51 ]
Щодо розміщення, то вважаю, що воно має бути за алфавітом. Бо ні в кого ж немає тих терезів, які надточно зважать художню цінність творчих доробків класиків.

1   2   3   4   5   6   Переглянути все