ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!

Світлана Пирогова
2024.04.23 09:40
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує поміж нас,
Хоч зазирають в душі ще зловісні дії,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Єднання сила здійснюює все ж мрію.
І попри труднощі в воєнний час,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує б

Володимир Каразуб
2024.04.23 09:17
І слова, наче, хвилі, хвилі,
Гойдаються, хвилі, мов коми,
І скільки, любові, за ними,
І скільки, іще, невідомих.
І скільки, безмовних, схлипів,
У цьому, голодному, морі,
І лякає, не те, що квилить,
А те, що не може, промовити.

Ілахім Поет
2024.04.23 07:19
Хтось скаже, що банально вию вовком.
Для мене це є блюзом самоти.
На перехресті не простоїш довго.
А на узбіччя тяжко відійти.
Я підкотив би Принцем, наче в казці.
Та побут твій спаплюжити боюсь.
Хтось скаже – меланхолія якась це.
А як на мене, рад

Віктор Кучерук
2024.04.23 04:48
Віддаляється вчорашнє
І послаблюється шум
Од учинків безшабашних,
І від плину мрійних дум.
Тільки згадки пам'ять мучать
Повсякчасно й без пуття
Про, на жаль, скороминуче
Богом дане раз життя.

Хельґі Йогансен
2024.04.22 21:05
Закривавлена, знищена, спалена
Вже не вперше й не вдруге весна.
Вона — звістка, якої чекаємо,
Але досі до нас не дійшла.

У молитвах, прокльонах "оспівана",
Хоч нема її в тому вини.
Почуттями брудними, незрілими

Іван Потьомкін
2024.04.22 10:25
Не блудним сином їхав в Україну
Із того краю, що не чужий тепер мені.
До друзів поспішав, щоб встигнути обняти,
До кладовищ, щоб до могил припасти...
...Вдивлявсь- не пізнавав знайомі видноколи,
Хоч начебто й не полишав я їх ніколи,
Та ось зненацьк

Олександр Сушко
2024.04.22 08:52
Ви чули як чмихають їжаки? Ні? Дивно. Спробуйте увечері натерти пусту собачу тарілку під порогом шматочком тушкованого м’яса. Як сяде сонце – вдягніть щось балахонисте з каптуром та сядьте в кущах на ослінчику. Гарантую: на густий запах тушонки їжак

Леся Горова
2024.04.22 08:32
Верба розплела свої коси за вітром
Під ними у брижах виблискує став,
Скотилися з берега запахи літа ...
Втікаючи геть очерет захитав

Сполоханий крижень. У сірої чаплі
Сьогодні в болоті скрипучий вокал,
А сонце розсипалось плесом по краплі,

Ілахім Поет
2024.04.22 07:03
З гори, з Сіону видно все і скрізь! Дивись, запам’ятовуй, Єшаягу! Як паросток башанський нині зріс, яку він приписав собі звитягу.

- Я бачу – в наступ знову йде Арам; і смертю Манасія та Єфрем нам загрожують. Їм кістка в горлі – Храм! Хизуються – баг
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Мрія Поета (1976) / Вірші

 Іди на голос
Змінився ніччю день, тепло стікає з рук.
Загравами земна облуда майоріє,
Іди на голос мій,
Іди на ніжний звук –
Крихка і світла залишилась тільки мрія.

Її ж бо сутність не зблідніє від обмов.
Ти не помилишся і смак її пізнавши,
Щем увібравши незліковний - як любов,
Де мрія Мрією лишається назавше.


2010



Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-09-03 13:27:44
Переглядів сторінки твору 23970
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.929 / 5.5  (4.976 / 5.55)
* Рейтинг "Майстерень" 4.793 / 5.5  (4.848 / 5.56)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.763
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2012.07.21 02:00
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Поеток Ясон (М.К./Л.П.) [ 2010-09-03 13:47:33 ]
шось чим далі, тим нецікавше)
сеанси Кашпіровського нагадалися)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:31:25 ]
то це тільки початок, любий яСоне. трохи терпіння, вам же його не займати наче )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Солодовніков (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 13:48:12 ]
Мрія! Дякую за вірша - тепла філософія душі, але я би попрацював над словом "НІЖНИЙ", як на мене це ніякий. Може:"Іди на голос мій, мого серденька стук...".Спасибі


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:32:24 ]
Дякую Вам, Володимире! Слово "ніжний" має для мене певну цінність, тому залишу )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2010-09-03 13:59:59 ]
Чорний прапор, стяг повсталих сипаїв... під сонцем чи місяцем чи є доля прекрасніша ніж померти за Рос... свобо.... звиняюсь...
Йду на голос - отойду от окна.
А де подівся "Єсєнін з Айсідорою Дункан"?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:33:46 ]
Ксандре, вони вирушили у свої мандри )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 14:05:35 ]
Ололо, видалили мій комент)) але мені не важко ще раз написати...
ЗІ. продублюю цей комент десь собі на сторінку ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 14:07:18 ]
Шановні колеги,
хочу нагадати вам, що в нас не виставка кращих досягнень, а саме Майстерні, де автор може експериментувати стільки, скільки йому заманеться.

І доцільно не судити колегу, а креативно спілкуватися, якщо у нас присутня креативність.

Особисто мені цікава ваша, Мріє, спроба.

Можливо
"Крихка і світла, в серці тільки мрія"?
"І Мрія мрією..."?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 14:12:54 ]
До речі, Юліє, я видалив один із коментарів, який був явно не в тему. Прошу вас слідкувати за своєю мовою і натяками, ви ж не на Гаку і не вдома, ви серед тих, що мають уяву про честь і достойність.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 14:32:11 ]
Ок, Редакціє, видаляти коменти - Ваше право. Ще також Ви маєте можливіть зробити набагато простіше - забанити мої айпішники. А давайте проголосуємо всіма ПМ - банити Шешуряк чи ні :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 14:40:16 ]
Юліє, кожен із нас має право на помилку, ви теж, а адміністрація намагається зробити так, щоби наші помилки не заважали нам же, мені здається це людяно...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 14:39:24 ]
Ні. Вона - нормальна. Я іі в реалі бачила. І вірші у неї цікаві.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (Л.П./Л.П.) [ 2010-09-03 15:27:04 ]
Дякую :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 14:50:03 ]
Хіба тут можуть помилки? Демократія, шановна редакціє. Пам"ятається, тут такі помилки були, що, як намене, Юлія нічого такого не зробила. А вірш і справді недопрацьований. Не ображайтесь , Мріє. Більшість тут , саме таких.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 14:58:05 ]
В нас немає демократії, Юлечко, в нас Аристократія... :)

До речі, говорити, що вірш "і справді недопрацьований", якось по-дитячому, ви вже скажіть - де і як, це буде, по дорослому...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 15:06:18 ]
До аристократії ще треба дорости, як казав Бродський. Зараз, після Ваших поправок твір більш досконалий. Іще, я до Вас і хожу у дитинство гратися, бо усе, інше, пане, геть, не дитяче!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 15:19:00 ]
Так давайте, доростаэмо.
Юлечко, ми тут приходимо один до одного, правда, тому і варто мати якісь пристойні манери? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (Л.П./Л.П.) [ 2010-09-03 15:26:45 ]
Пристойні манери, імхо - це, передусім, чесність. Чесність - один з моїх життєвих принципів. Я пишу чесно, пишу те, що думаю. Через мене не люблять деякі люди, але більшість все ж любить - теж саме за це.

На сторінці М.П. вже писати з основного аккаунту не зможу - вони нарешті додумалися мене заблочити.

Саме тому конфлікт вважаю вичерпаним.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 15:43:05 ]
Доростати ? Гаразд. Я вважаю, що аристократизм чоловіка , жінки яскраво і виважено висвітлюється через їх вчинки. Якщо звабу " поцокотіти" - жінці ще можна пробачити, то чоловік недоторканно чистим повинен бути у помислах і діях, не пліткувати і не вести себе, як жінка. Щось Ви, пане Володимире, не мліли бажаннням захистити мене у свій час. Але то минуле. Тому повторюся, бо натура у мене сформована, зла нікому не бажаю, але і світло у цей світ несу. Твір Мрії надто посередній :слабкими римами, відсутністю колоритних образів, милозвучністю мови. Здається, що написаний нашвидкоруч, тому Юлія Ш. і сказала, що висосаний з пальця. Думаю, що це не привід банити її, Вкрай не аристократично.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Софія Кримовська (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 20:14:44 ]
Пане редакторе, у мене тут з приводу останніх подій виникло питання. НЕ втигла Мрія Поета з*явитись на сайті, як Ви одразу надали їй статус Р2 (заслудено, погоджуюсь). Але ж ніхто не знав такого автора та його досягнень. Можливо, тому, що це якийсь відомий поет чи поетка (хоча я схильна до думки, що це чоловіча поезія "під жінку"?
Пробачте, що втручаюсь, але на сайті є інші достойні автори, яким редакція навіть оцінку не поставила. Тому їх і досі ніхто не бачить в анонсах. Наприклад, Михайло Трайста. Він же член НСПУ, НСЖУ.... Чому він залишився непоміченим?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 21:08:25 ]
Можна я продовжу, Софіє, не встигла Кузя Пруткова з'явитися, Любов Бенедишин, Володимир Солодовніков, і десяток інших хороших авторів за останній місяць, другий, і адміністрація ледь не миттєво надала їм відповідний статус. Аби могти їх оцінювати за вищим рівнем вимог.

Нагадаю вам, Софіє, що статус у нас, в основному, надається за поезію, як і авторський рейтинг. Всі інші оцінки цей рейтинг не формують. Інші явища, окрім поезії, чесно скажу, і не відслідковуються у потрібній мірі. Бо хто це робитиме? :(

Та прикро, Софіє, що і ви дозволяєте собі те, що може трактуватися, як наїзд на адміністрацію, а також на одного із авторів. І це ви - та, що бореться за Юлію Бережко-Камінську, на яку цілком можливо схожий наїзд відбувається?

З іншого боку, якби ви хотіли зробити добру справу, ви знайшли б інший спосіб повідомити про Михайла Трайста, в якого на цей момент,на жаль, немає жодного вірша, як ритмізованої композиції.

Утім, дякую, що повідомили. Я обов'язково познайомлюся із публікаціями шановного автора.

Але прошу вас не соромитися надалі таким чином, як це відбулося зараз.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Софія Кримовська (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 22:01:07 ]
Думаю, що зараз не той настрій, щоб говорити про таке...
Добре, наступного разу буду писати про непомічених авторів прриватно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 14:56:24 ]
До речі, наші програмісти вже працюють над тим, щоби всі автори зі статусом R могли доставляти собі у тексти відеофайли з Ютубу, а наразі це роблю я на прохання авторів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:00:10 ]
мабуть, автори вже замучили Редакцію цими проханнями? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Софія Кримовська (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 20:16:18 ]
дехто тільки))) наприклад, я)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 15:07:55 ]
Мені вже точно не буде коли.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 15:07:57 ]
Слабенький вірш.
Рук - звук, обмов - любов.
Я розумію, що не в римах справа, коли існує глибокий зміст, а смислова навантаженість твору компенсує абсолютно все, але, як мені здається, що ми маємо справу не з цим випадком.

Сам по собі,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 15:27:25 ]
Тоді краще і казати, що вам так здається, правда? А не відразу - "Слабенький вірш". Якось не коректно для джентельмена?
А ще цікаво інше Гаррі, як на мене ваш рівень аж ніяк не вищий рівня автора з нікнеймом "Мрія Поета", то як ви можете визначити якість вірша?
Це суто філософське питання, без жодного намагання поставити вас у незручне положення.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 15:33:36 ]
Я в захваті від переважної більшості віршів.

Сьогодні я мусив поділитись своєю думкою.

І мій рівень (я тільки не розумію, нащо к ньому апелювати) дозволяє мені відрізнити досконале від недосконалого. Суто з технічного боку.
До мистецтвознавців я себе не зараховую.

Не огризаючись,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 15:46:34 ]
Якщо ви не зараховуєте себе, шановний Гарі, до мистецтвознавців, то однозначно не повинні говорити, що зможете відрізнити досконале від недосконалого.
Не зможете.
Тому будьте з таким обережні.
Кожен сильний у чомусь своєму правда? отож говорити із абсолютною певністю краще про те, чим володіємо досконало...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 15:54:44 ]
Я і до філогів себе не зараховую.
То за Вашою логікою виходить, що я не можу відрізнити орфографічно правильне від неправильного?
Коментуючи цей вірш, я звернув увагу на відверто слабкий момент.
Він всім відомий, а не тільки мистецтвознавцям.
І взагалі мені не хотілось би продовжувати цей діалог.

Бо я бажаю всього самого найкращого усім, хто тільки є.
А мені самому вже не хотілось би віршувати, бо не з моїм рівнем цим займатись.

Буду читати твори МП, бо як я казав вище, у переважній більшості вони мені подобаються.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:40:56 ]
Я думаю, автор - не є брендом, а є всього лише автором, до того ж, автором, що лише вчиться. Дякую що потурбувались, шановний Гаррі. Заходьте ще )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:46:58 ]
"Я думаю, автор - не є брендом" - тобто ви ще думаєте :))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:54:10 ]
а Ви, Юрію, вже кинули це робити? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:07:06 ]
Угу,
Дурна звичка, бай зе вей - краще робити як майкрософт...
Ну думайте... туалетного паперу вистарчить?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:16:13 ]
Фу, Юро, фу!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:24:18 ]
Гав? :)))))
Я ж не пес.
Ну добе що не фас.
Усміхніться трішки, чи мені Зеня запросити до розмови?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:28:23 ]
няв.
отак усміхнутись? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:35:07 ]
:)
Люблю киць!!!
Мур-мур...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Король (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 15:30:04 ]
На мою думку, якщо вже почалися такі суперечки, у даному випадку ми маємо справу з перетином суб`єктивного ставлення до автора (чи авторів?) вірша і, власне, самим твором. Вірш - відверто слабкий. Якби його розмістив автор-новачок, ніяких коментів, думаю, не було б взагалі. Таких віршів навіть тут, у римованих коментах на ПМ - не на одну збірку.
Буря в склянці води?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 15:34:15 ]
Ви просто голос істини.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:41:58 ]
Саме тому я сьогодні не втомлююсь дякувати шановним авторам за таку пильну увагу. Це неабияк стимулює до досконалення )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 15:35:42 ]
Бувають вірші-вправи і вірші програмні у кожного автора. Як на мене, немає нічого поганого в тому, щоб виставляти на ПМ як ті, так і інші. До того ж, як вірно акцентує Редакція, тут не виставка, тут місце для навчання і обміну досвідом. За Вашим рівнем, виявляється, пильно слідкують, Мріє П. Сподіваюсь, лише для того аби підказати, а не принизити.
Власну думку щодо безпосередньо вірша скидаю у приват.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:38:18 ]
як на мене, теж )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 15:39:26 ]
Олежику, а ось я дозволю собі таку сентенцію :)

У мене досить багато посередніх і слабких віршів, але в той же час, думаю, є і сильні вірші, то й що, зараз все те видаляти?

Важливий процес, вдосконалення - ми дивимося на ті чи ті вірші, і кажемо, - буває і таке, а буває і навпаки...

Не знаю, мені цей вірш не видається відверто слабким у порівнянні із іншими віршами "Мрії Поета".

Питання, ніби, трохи в іншому - вона, авторка, тут чи не вперше пробує себе у, можливо, незвичному для себе стилі, далекому від "модернізму".

А це важливо. Змінювати стилі ох як нелегко. Погляньте на дорогого нашого Гаррі, він пише в одному стилі і нічого, а багатогранність стилів - це чи не найвище вміння, його ж бо ще варто опанувати?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 15:46:48 ]
Особливо з тими римами. Немає, на жаль, тут зараз Мар'яни Невиліковної...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 15:50:47 ]
А Мар'янка наша суто модерністка, з нею на тему традиційних течій, особливо на кордоні переплину "бароко" в "необароко" і не поговориш.

Може оце з вами Гарі про необароко поговорити?
Давайте з вами я поговорю про традиційні межі традиції бароко і необароко, які задають висоту?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:09:19 ]
Мар'яна, до речі, звертала увагу саме на такі речі, на які звертаю увагу і я. Можливо, усвідомлюючи те, що марно або немає смислу (сенсу) розмовляти про щось більш високе, коли існує непахана цілина азів.

Не сперечаючись,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:27:50 ]
Як на мене, Гаррі, ви категорично не праві.
Справжній автор, як не дивно, може бути і неписьменним взагалі, і таких дуже багато, а "письменні" можуть бути ніякими авторами, що ми і бачимо, дивлячись на печальні лави випускників гуманітарних факультетів Університетів.

То щодо азів, це не правильно поставити кому, Гаррі, чи слово правильно написати, а хоча би готику від бароко відрізняти, і модерн від модернізму.
Ви то відрізняєте? Чи як і всі - за штампами ховаєтесь?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:48:56 ]
Я погано Вас розумію, шан. РМ.
Так, я прибічник орфографії і синтаксису.
Це погано? Ні.
Як автор я посередній? Виходячи з Ваших коментарів, так. Я на щось претендую? Ні.
Як читач я маю право висловити думку про твір? Так.
Що-небудь образливе від мене на адресу автора було? Ні.
Я високо озвався про попередні? Так.
Зазначені мною рими слабкі? Так.
Цей фактор впливає на якість вірша?
Я написав, що так. Ви вважаєте інакше.
То в чому полягає проблема?
Я не маю права на висловлювання думки?
Мені не хотілось би тут розмовляти з Вами на запропоновану тему.
Якщо я знатиму про поезію більше, ніж Ви або хто-небудь інший, то мені тут буде нецікаво. І я залишу Ваш сайт. А мені не хочеться. Він мені подобається. І творчість деяких авторів - також.

Без будь-якого бажання
зачиняти за собою двері,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 15:49:37 ]
Господи! Там же і дурню зрозуміло, що вірші пишуться різними людьми під одним ніком!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 15:52:32 ]
Яка різниця, Юлечко?

Ми говоримо ж про вірш, уявіть собі, що ми почнемо один одного досліджувати. Вас наприклад - всі ваші фобії і симпатії, вашу поведінку...

Ви така. яка є, і славно...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:00:59 ]
Вітаннячка, Мрії.
Аби воно виглядало все дійсно Мрією, НМСД, необхідно вам позбутися слабкого/ких авторів з вашої кагорти.
Тоді воно виглядатиме вірогідніше. Бажаю веселої забави і чекатиму на якісний матеріал.
З теплом,
ЛЮ


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:45:33 ]
У такому разі, Юрію, можу порадити Вам бути вибагливішим читачем і просто проминати увагою ті тексти, які вважатимете слабкими (як Ви і мені радили :). А я вже постараюсь хоча б інколи радувати Ваше око сильними.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:59:04 ]
1:1
****
моє око, твої ноги.
серце стисне від знемоги
язичок плететься тілом
вміло...
ти сама того хотіла
мила
щоб твої пікантні ніжки
розпагонились на ліжку
хіх!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:10:29 ]
у вас вже майже виходить ) ще трохи уроків з уяви і такту, і все ок :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:02:43 ]
Мріє, особисто мені ще не до смаку "людська облуда", я би над цим подумав, "людська" ніби не найкраще, це може виглядати і як штамп. Може якась інша облуда? Там "стара" облуда, "облуда серця"? Бо наразі "людська облуда" виглядає, як на мене, модерністичним моментом у немодерністичному, в цілому, тексті.

І ще, я переконаний, що за нікнеймом один автор, і цей автор - жінка. І ми справді можемо робити їй боляче деякими своїми коментарями.
Тому потрібно зважати на свої манери, дорогі колеги.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 16:08:53 ]
Боляче. Вам нагадати, як справді боляче? Не смішіть, пане Володимире.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:15:06 ]
Не розумію ваших натяків, ви про що Блакитна Кішка - Юлія?!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:12:15 ]
Та немає різниці хто є хто, Майстерні.
Я наприклад, люблю цей проект, хотілося б аби він був суцільною рудзинкою - Мрією.
Давайте так - нехай людина, коли ви кажете що це одна особа, відкриється - і все стане на свої місця,
але я певний, що цього не станеться - бо за плечима бавлянка і різношерста кагорта...
ІМХО.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:47:08 ]
З Вашого дозволу, Юрію, Мрія сама вирішить - відкриватися їй чи ні ) Якісь у вас "совєцькі" звички залишилися, колективістські :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:03:02 ]
Та бавтеся собі на здоровлячко, бовтайтесь, я ж вам не заваджаю, але робіть це вірогідніше - не так різношерсто. Окей? ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:11:39 ]
ну, Юрію, не варто переходити на некрасиві натяки і хамство, Окей? Ви ж джентльмен, то тримайте марку )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:20:58 ]
А де ви зауважили хамство?
Ви, як Член Ордена Маньеристів (ЧОМ), повинні би відрізняти
жарт від нервозу. Але коли ж моя манера розмови вам не до смаку,
я не вестиму з вами тоді жодної.
Дихайте легко, я не кусаюсь - жартую лише.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:22:42 ]
між жартами і хамством завжди є межа. не перейти її - це і є ознака маньєризму. імхо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:32:14 ]
А хто цю межу малює? Ви, я, Папа Римський чи Міністр Цноти?
Вам здається лінія ось тут, мені здаєтся - вона не така пряма і виразна.
Всім нам здаєтся... імхо....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:37:07 ]
так, ви праві - межа у кожного різна. тому мені і здалося, що ви перейшли мою межу )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Король (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:49:23 ]
Мине час і, можливо, тайне стане явним. Якщо Мрія - одна особа - я кину палити) Урочисто обіцяю)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:55:55 ]
Можливо, і стане, Олеже. А можливо, і ні )
А курити кидайте вже - хіба не заважає співам? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:01:28 ]
Дякую, РМ. Я подумаю - обіцяю )
І ще дякую - за все інше :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2010-09-03 16:04:45 ]
Щось із пам'яттю моєю сталось. Чи це рядки змінюються чи місячне затемнення починається? Так куди наспіви Вертинського поділися? Єсєніна з Парижу вимагаю повернути на авансцену!!!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:56:45 ]
він уже далеко )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 16:06:25 ]
О!!!!!!!!!!!!!!!!!! Я вже це пройшла. Мене вже дослідили. І поки з чоловіком і дітьми в реалі не побачили, не спинилися, а де-хто і зараз це робить аристократично, завуальвано, пародійно.:) От ви кажете аристократ, а мені фобії приписали, а з чого взяли?. А чим погана моя поведінка?:) Не перейматеся, ще з тиждень, і я буду читати інші книги:), коментарями Вам не набридатиму. Осінь... Вірш слабкий, у порівнянні з іншими творами Мрійки. Ось і все.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:29:12 ]
Хто вас досліджував - імена і прізвища в студію! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 16:35:47 ]
Непоганий вірш.
Якби його автор мав рейтинг (5,4- 5,45) - навряд, чи він викликав би таку бурю критики.
Більшість дописувачів, оцінюючи вірш, порівнявши власний рівень і рейтинг з рівнем і рейтингом авторки - відчули несправедливість:
власну недооціненість, або переоціненість авторки.
Як реакція - критика.
Отож, авторка, як на мене, розплачується за "медвежу послугу" у вигляді необгрунтовановисокого рейтингу.
Ось і все.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:52:58 ]
Олександре, такому дорослому, гарному і талановитому чоловіку не личить мірятися рейтингами, Ви вже пробачте мені таку відвертість Більшість дописувачів висловили свю думку, і Вам, замість того, аби йти у судженнях слідом за "більшістю дописувачів", варто було б зробити те саме - т.е. висловити власну думку, а не вливатись у "загальний хор". До того ж, Ваша "більшість дописувачів" має такий же статус і рейтинг. А взагалі, реакція критики не обов*язково реакція ображених і недооцінених, а нормальна реакція на вірші в межах "Майстерень". Розслабтесь трохи і більше любові, ось і все )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 16:55:10 ]
:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 17:26:49 ]
Шановна Мріє!
Дякую за добрі слова в мою адресу!
Особливо, за побажання: більше любові!
Люблю ЛЮБИТИ!!!
З моїх вуст не прозвучало жодного зауваження в вашу адресу.
Чесно: я Вам співчуваю, а зовсім не заздрю
(принаймні в данному випадку).

В своєму коменті лише спробував пояснити глибинні причини цієї бурної дискусії.
До Вас - жодних претензій, бо ж не Ви собі 6-ки ставите:)
Пишіть, любіть, радуйте людей і радійте самі!
З найкращими побажаннями:)
Щирий шанувальник жінок,
Олександр!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 17:33:43 ]
Дорогий Олександре!
Чим більше у світі любові - тим краще. Тому давайте не забивати собі та іншим голови дурницями. Дякую за співчуття, але краще радісно посміхніться :)

Від імені всіх жінок,
Мрія П.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 18:06:45 ]
А тепер до Вас , Мріє!!! Ви маєте такий таємний вплив на головного редактора, що з цих високопарних полемік на сторіночці Вашій вартісне є одне. ЛЮДИНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Зараз заблокована Юлія Шушуляк. Колись я була на її місці.((((((((((( Абсолютно нізащо її немає з нами. І я вірюЄ що їй , насправді боляче! Лише за те, що мала сміливість справедливо відгукнутися за вірша її не пускають на ПМ. Ви розумна жінка ( жінки....) Давайте усунемо цю несправедливість. Як вважаєте, пане Володимире? Мріє? Це буде аристократично?.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 17:56:05 ]
Олександре, може, Ви і , справді гадаєте, що для ВАС вірш непоганий.... У нас же аристократизм.) Але вдумайтеся в те, що сказали. Підсвідомість відкидає частку " не" і залишається слово "поганий." Може годі вже, як вівцям бігти, туди, куди гонить пастух?. Варт сформувати і власну думку. І не лише про цей вірш. Шкода, що ви не бачили первісний варіант. Іще, не бійтесь виділятись. Всього Вам.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 18:08:55 ]
Дорога Юліє, а чому би вам і свої вірші не виправляти зараз? Можемо разом цим зайнятися. :) Там і справді є чим зайнятися. Це ж корисно, перед тим як книжку видати, виправити власні помилки?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 18:16:49 ]
Юліє, схоже ви обманюєтеся самі і тому обманюєте всіх інших...
Прикро.

Юлія Шешуряк не заблокована, і має можливість писати будь-де коментарі окрім цієї сторінки.
Особисто я попросив авторку "Мрію Поета", аби вона в цілях недопущення на сторінці свого вірша ненормальних висловів, а значить жорсткого конфлікту Юлії Шешуряк із адміністрацією ПМ, тимчасово заборонила доступ такого користувача сюди.

Між іншим нагадаю вам, Юліє, що коли вам закрила доступ до своїх сторінок Ванда Нова, вас теж ніхто на сайті не діставав, а навпаки, адміністрація була на вашій стороні, і спиняла всілякі нападки на вас з боку колективу відомих вам дам.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 18:18:37 ]
Я це роблю. Вночі, пане Володимире, вдень не виходить, нажаль. Там масса огріхів .Згідна з Вами, тому, переписую, кожен вірш. Хочеться, щоб доробок був вартісним.) Давайте розблокуємо Юлію Шушуляк, вона гарна авторка, вправний критик, і серце підказує - хороша людина. Ну, поокричали та й годі, пане Володимире? Ви ж всьому голова?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 18:22:15 ]
Головними у нас є поезія, і аристократизм манер.
Звичайно, прояви українського і російського "рагулізма" на кожному кроці, але ми ж із цим потрохи даємо раду, ніби... Та це вже надто глибоко в крові...

А Юлія Шешуряк не заблокована. Вона може вільно публікуватись і коментувати на сайті, з чого ви взяли, що вона заблокована?
Ви ж теж колись закривали доступ тим чи тим авторам суто до своїх сторінок...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 18:30:14 ]
До Ванди Нової у мене найпрекрасніші дружні почуття. Гадаю, то було непорозуміння. Інколи ми спілкуємося.А от ніякого жорстокого конфлікту там не було з адміністрацією ПМ. Давайте я нагадаю, як заблокували мене, які листи потім приходили. Не звинувачуйте мене у бруді, бо не причетна до нього.Ю. Шушуляк ясно висловилась. "Вони мене, таки забанили, і я не можу зайти зі свого акаунту. І я не могла....." І немає в моїх слова нікраплі обману. Редакція, тобто ви - ваги рівноваги. І я до Вас ставлюся з повагою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 18:42:33 ]
Юлія, ще раз вам кажу, Юлія Шешуряк не може тимчасово зайти тільки на цю сторінку ("Мрії Поета") і все, ви чуєте мене, сприймаєте мої слова, чи ні? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 18:48:57 ]
Сприймаю.:)Добре, якщо так. Ну, ось прийде Юлія Ш. і я заспокоюя.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-03 18:54:38 ]
Чудово!
Хоча у своїх творах ви ніколи не заспокоюєтеся, і чудово, динаміка їм вельми пасує.

А спробуй "змусити" вас, Юліє, написати "статичний" твір, і що би вийшло? Але ж поезія це і те, й інше вміння...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 19:02:23 ]
Це легко, але я не люблю.) Але можу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2010-09-03 22:46:52 ]
Безвідносно до всіх суперечок. Я б виправив русизм "зблідніє" (бледнеет) на "поблідне". І тут є один, як на мене, геніальний рядок: "Вдихнувши щем, невиліковний як любов" - для мене це - відкриття поетичне, нове знання, і дуже точно сказано, бо любов у моєму відчутті - це справді щем і щем невиліковний. І за цей рядок я пробачив би всі неоковирності інших рядків, і всі суперечності, бо головне для нас - її Величність Поезія, яку треба вміти розпізнати, а розпізнавши - не соромитись схилити перед нею голову, не зважаючи, можливо, навіть на особисту неприязнь до автора.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-04 12:26:04 ]
Дякую, дорогий Ярославе, за те, що перемогли в наших стосунках те, що варто було перемогти, і увиразнили те, що достойне увиразнення. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Мазур (Л.П./М.К.) [ 2010-09-04 12:43:17 ]
А ви молодчина, Мріє. І я зараз не про вірш.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-04 13:22:40 ]
Намагаюсь :) Спасибі, Оксано.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-04 14:43:52 ]
То, де Юля, умници-розумниці? Поезія, звичайно , головне, а тільки її ЛЮДИНА пише.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-04 15:31:23 ]
Я не зовсім розумію, чому Ви очікуєте зустріти Юлю саме на цих сторінках, куди їй закрито доступ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-09-05 01:19:17 ]
Давно не була на ПМ і у МП. То, кажете, можна і не усім заходити до вас? А чому? Якісь "козні" княжого двора... Колись мене цікавило ким насправді є Мрія Поета. Тепер мені байдуже. Навіть не можу пояснити чому. Себто, я знаю хто ховається за цим ніком. Але моє ставлення до творів автора абсолютно не залежить від його імені. Маю нахабство ще й задавати питання безсмертним. То що нового у вас Мріє? Робите диференційний підхід серед бажаючих Мріяти?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-05 12:21:42 ]
І Вам доброго дня, Оксано. Якщо Ви уважно читали коментарі, то, певно, зрозуміли причину "диференціації". Справа не в критиці як такій вірша, а в манері, в якій вона була зроблена. Якщо комусь подобається похабщина - будь ласка. Мені не подобається.
Щодо всього іншого – Ваше невід"ємне право залишатися при своїх висновках. І позиція ваша стосовно імені і віршів цілком вірна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-05 13:17:26 ]
Оксаночко, це адміністрація в певний момент попросила закрити і тільки цю сторінку (Мрію Поета) від чимсь таким, невідомим, роздратованої шановної авторки Юлії Ш., адміністрація двічі підряд корегувала її висловлювання, що здійснювалися, як на мене, у надмірно емоційній формі. І це могло роздмухати той конфлікт, який завдяки розумінню М.П. не стався.

Ось і все. Коли емоції згаснуть, я думаю Мрія Поета вирішить цю ситуацію оптимальним чином.