ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Іван Потьомкін
2024.04.19 18:27
Якби товариш Сі
пройшовся по Русі,
тільки Московію
лишив ісконно руським,
на повні груди
дихнуві би світ тоді,
сказавши розбещеній орді
належне їй: "Дзуськи!"

Микола Дудар
2024.04.19 12:49
За чередою череда…
Роки біжать, мов коні
А з неба сочиться вода,
Але не на долоні…
Ступає кожен по землі
Куди — кому, є розклад
Старі похилені й малі
Спішать чомусь на розпад

Світлана Пирогова
2024.04.19 08:13
А я стояла на глухім розпутті.
Гойдались зорі у ставочку.
Шляхи ожина застеляла пруттям,
Немов вдягала оторочку.

І та любов, як квітка на лататті,
Закрилась у вечірню сутінь.
На диво, щезло із душі сум'яття.

Леся Горова
2024.04.19 08:00
Залишся у мені теплом осіннім,
І заходом не гасни у думках.
Бо то давно не мрія, то легка
Рожева тінь пелюстки, то - тремтіння
З чола спадаючого завитка.

То - тріпотіння крил, що не збулися,
Згубились на ходу, незвісно де.

Микола Соболь
2024.04.19 07:14
Пам'ять тобі, друже Варяже,
із Богом покойся, братику.
Слово лихе хіба хто скаже?
Один я пройду Хрещатиком.
Тільки спогад колючим дротом,
де ми до війни приковані.
Повзе крізь дим їдкий піхота,
через міста йде зруйновані.

Віктор Кучерук
2024.04.19 06:07
Посадили квіти
Біля школи діти
І весняна клумба аж вогнем зайшлась, –
Іскорки шафрану,
В полум’ї тюльпанів,
Запашіли жаром з рястом водночас.
Квітів аромати
Стали наповняти

Гриць Янківська
2024.04.18 21:10
Я не сумую, просто – білий вальс,
А думка в пелюстках стоїть безвітрям.
І впала б вже, та звичка, Ісабель!..

А ти чи так дивилась і на нас,
Як на бездення прорваного неба,
Коли ми світ розрізали навпіл?

Євген Федчук
2024.04.18 19:59
Ать-два! Ать-два!
В генерала голова.
Сам придумав, сам зробив.
Мабуть, орден заробив
Ще й підвищення звання.
А все інше – то дурня.
Легко було при Союзі.
Перед старшими – на пузі,

Артур Сіренко
2024.04.18 19:35
Отримав нагороду мовчанням –
Найвищу нагороду нинішніх рапсодів,
Що шиють собі сорочки-мантії
Для буття-блукання в царстві марень,
Братів кіфари, сестер ірландської арфи,
Нагороди сумної білої тиші
Пелюстками анемон посипаної –
Нагороди мовчання

Юрій Гундарєв
2024.04.18 19:12
Уранці 17 квітня російські варвари завдали ракетного удару по Чернігову.
Є загиблі. Багато поранених. Серед них четверо дітей…


Старенький Чернігів - в крові без сил…
Кремлінський палець униз: вбий його!
Святі мовчки виходять з могил.
Сльози в оча

Володимир Каразуб
2024.04.18 19:05
Ти виходиш з будинку, що носить прізвище якогось поета чи композитора,
А вона вже чекає тебе на балконі у свиті з каріатидами
І погляд її, як у звичайного, пристойного інквизитора,
Який знає, що буде далі, а тому милується міськими видами;
А тоді огля

Вікторія Лимар
2024.04.18 15:16
Терпіти несила, мовчати не можу,
бо замість весільного – траурне ложе.
Загинув хлопчина – йому дев’ятнадцять.
В матусі життя обірвалось неначе.

Її зрозуміють лиш ті, що втрачали.
Бо після такого – дорога печалі.
Дорога постійного смутку та болю.

Козак Дума
2024.04.18 10:34
Політики, філософи, експерти…
Усіх несила і порахувать!.
Куми, свати, недоумки і смерди –
ота наразі «королівська рать»
аналізує, пророкує, пише,
висвітлює, доводить, викрива,
розбурхує і каламуте тишу…
Ярять і шаленіють нувориші –

Микола Дудар
2024.04.18 09:44
Люблю какао в молоці…
Моє їм привітання --
То друзі справжні, молодці
А особливо зрання…
Тако сьорбнеш ковточок їх
І завібрірує щодення…
І не згадати буде гріх
Любязність їх, і ймення…

Світлана Пирогова
2024.04.18 08:39
Якщо серця співають, то вона, мов пісня.
Солодка чи гірка, але в житті не прісна.
І пишуться вірші, сонети й навіть оди.
І з розуму бентежно чарівниця зводить.
А очі набувають сонячного блиску,
І ось вона велична зовсім близько-близько.
Пірнають в г

Микола Соболь
2024.04.18 08:26
Циклопу треба жертва, voila,
і він знайшов її в центрі Европи,
нема потвори гірше москаля,
не люди, а трикляті азіопи.
У світі всі стурбовано мовчать.
Не можна, кажуть, монстра турбувати.
Коли вода затопить Арарат,
то хай потопить й полчища сохатих
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Публіцистика):

Іван Кушнір
2023.11.22

Олена Мос
2023.02.21

Саша Серга
2022.02.01

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12

Тарас Ніхто
2020.01.18






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Володимир Ляшкевич (1963) / Публіцистика

 Жінка в чоловічій поезії - це вгору або вниз, чи завжди наліво?
Образ твору Як писав один майстер:

"Поэзия, должно быть, состоит
в отсутствии отчетливой границы..."

Так ось, здається мені, що для чоловіків жінки, принаймні осягнуті, вже отримують свої чіткі обриси-кордони.
Себто, пишучи прекрасній Незнайомці - ти ще маєш справу з поезією, але щасливо пізнана жінка, - це вже, здебільшого, лише гра слів, яка передаватиме глибокі роздуми поета над вкритим осінніми димами майбутнім?





      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-02-18 16:40:48
Переглядів сторінки твору 17910
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (5.170 / 5.55)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.173 / 5.56)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.754
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Чоловічий клуб, публіцистика
Автор востаннє на сайті 2024.04.19 12:48
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-02-18 16:42:46 ]
Суто чоловіче обговорення :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-12 14:28:09 ]
Втручуся у Ваше "суто чоловіче обговорення" - Ви чітко висловили Вашу думку - цікаво, наскільки вона є поширеною. А щодо жінки, можливості її осягнути, то згадалася Аристофанова "Лісістрата"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-03-12 15:32:01 ]
Поширеною серед кого, Маріє? :)

Справжніх чоловіків, як на мене, значно менше, аніж справжніх жінок, ось у чому, наразі, мистецька проблема...
Тому конкуренція за справжнього чоловіка, навіть зважаючи на те, що жінкам так подобається обманюватись і бути обманутою (скільки було би населення на Землі у протилежному випадку?), надмірно висока. Це, певним чином, деформує небесну практику справжніх жінок у боротьбі за нечасті перлинні сутності справжніх чоловіків.

Тому справжнім чоловікам і досить важко із вже осягнутими справжніми жінками, бо викривлення часто не дає реального збігу їх Промислів. :(

Тому так і насичена поезія пошуком ідеалу - у майстрів початкових рівнів, звичайно...
Той, митець, у кого відкрилися духовні очі, описує, звісно, реальних богинь.

Тож Аристофанова "Лісістрата" актуальна, як ніколи. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Гаврильченко (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-01 00:55:29 ]
Схоже, тут буде чисто жіноче обговорення, якщо справжніх жінок більше, аніж справжніх чоловіків)))
Жартую, любий Даймоне.

Взагалі, пригадується вислів моєї знайомої, яка вважає, що чоловіки пишуть гірше за жінок. Менш емоційно.
Зовсім інша точка зору в другої моєї знайомої, яка вважає чоловіків розумнішими за жінок і більш здібними до поезії.

Особисто я вважаю, все залежить від особистості)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 13:39:24 ]
О, дорога Алю, як на мене, вислови ваших подруг не суперечні, зрештою, як і ваш, теж.
Я цілком допускаю, що жінки спочатку прагнуть більшого, аніж їм дістається по життю. І тоді вони опускають своє небо на реалії свого обранця. Потім коханці прикрашають цю сумну картину, але не надовго - бо жінка вже змирилася з надмірною приземленістю...

В певному сенсі - чоловічу поезію завжди надихала неосяжність і недосяжність, і в першу чергу жіноча. Як вказує навіть мій скромний досвід - ця неосяжність можлива і в тривалих стосунках - і це напевно і є щастя? :) Зрештою, жінка завжди була і ледь не найвагомішим фактором для розвитку цивілізації, не лише мистецтва.

Але якщо глянути на твори чоловіків, авторів ПМ, то нечасто складається враження, що у них є якась практика спілкування з небесним атрибутом жінок? Чи може я помиляюся? Мало хто з них серйозно ставиться до не приземленої жіночої сили, а значить, мало хто таке своїм жінкам дозволятиме? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Бражник (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 13:46:36 ]
От як вишукано Даймонічна сутність вирішила залучати жінок до обговорення:) Чарівна фраза про те, що обговорення є суто чоловічим спрацювала блискавично: тепер жодна з нас - фемінстично налаштованих емансіпе не дозволить собі не додати у коменти свої п"ять копійок:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 13:53:45 ]
І хтось ці копійки старанно збиратиме :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-05-01 14:00:52 ]
А що робити, Олю, коли чоловіки не спроможні навіть обговорити жінок? )) Усе доводиться самим. Як завжди...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 15:16:06 ]
...гм... обговорити чи переговорити..? якщо останнє, то навряд чи... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-05-01 15:18:31 ]
та вже хоч щось ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Бражник (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 14:25:00 ]
Ну так ми, власне кажучи, про що? Якщо вже комусь потрібні мудрування жіночої статі на дану конкретну тему, то не знаю, як там у тих чоловіків, а дивлячись на світ зі своєї голови скажу, що існувати поруч з чоловіком, який трохи не дострибує до тебе по всім емоційним показникам - це дуже тішить самолюбство. Це розслаблює власні амбіції і практично зводить нанівець прагнення до розвитку особистості. Досить гармонійно, досить задовільно. Життя на тверду трієчку з відчуттям круглої відмінниці. А якщо набратись хоробрості і вискочити з затишного болота подібного роду стосунків - можна зрозуміти (якшо, звичайно, пощастить), що існують ще і такі чоловіки, до яких по всім отим показникам не дострибуєш ти - така неповторна, скептична, розумна і нібито не здатна вже дивуватись. І це зачіпає, чесно:) І чим далі - тим більше. І тоді ти починаєш стрімголов кидатись вусібіч в пошуках надійного батуту, аби все-таки дострибнути, бо не може бути, що якийсь там чоловік, в якого навіть півкулі мозку не можуть одночасно працювати, який зовсім не отримує задоволення від шопінгу та може дозволити собі не голити ніг - щоб він був у чомусь кращим! Не бувати тому! І тоді всі засоби до снаги: і маска ласкавої киці з хитрющими очима, і розбір польотів (іноді, звичайно, аби не здатися скандальною потворою), і різні фокуси інтимного характеру. Щоб він не дай боже, не дійшов своїми чоловічими мізками, що весь цей цирк - заради нього. Бо насправді всі ці маневри - щоб у першу чергу довести собі - а як результат - і всьому світові (бо ж оточення дивиться на людину її власними очима), що ти всеодно - зе бест, як кажуть у нас у Гадюкіно:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 16:44:40 ]
Цікаво, Ольго. Вельми цікаво. Так би мовити - проекція неземного на земне?
Оце відчуття, як ви написали, "зебестовості" - воно мало би бути, напевно, присутнє завжди, і в кожної? Не фрондою, позерством, але ніжним охопленням образу перед собою? Це та таємниця, яку просвітлені чоловіки не бачитимуть, як коханець на стороні, а саме як - невзятої ними висоти.
Але тут і манери, і невдавана слабкість перед непритаманним жінці, і рівна спинка, і неістеричність, і, власне, самореалізація. Багатогранна самореалізація. Зрештою, коли ти така, як потрібно, то і автоматично входиш у відповідні кола?
Жіноча магія - у всіх її проявах, і тілесному, і позатілесному.
Боюся лише, що потрібну високу планку жіночої мудрості може підтримувати лише відповідна жіноча спільнота. Але така не може існувати без Орфеїв.
І де ж вони, нинішні Орфеї? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Бражник (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 17:05:34 ]
Ну ось така проекція. Деякі таємнички напоказ. Звичайо, з дещо більш згущеними фарбами, але це в угоду Вам, Даймоне, як тому, хто виявив бажання збирати вище згадані копійки... Дякую за розуміння, так, звичайно, що як тільки вже "можна", то на досягнутому рівні тебе вже ніхто не затримує ані секунди - одразу переводять до наступного "класу". Можливо я висловилась і не зовсім по темі - та десь по дотичній все це між собою пов"язано.
А сором"язливі орфеї, побачивши попередження щодо суто чоловічого обговорення - засумнівались і вирішили не встрявати:) Можливо відчули подвійне дно:) А може вичікують у засаді. А може просто саджають картоплю і ні сном ні духом не відають про те, як без них потерпає жіноча спільнота:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 17:53:47 ]
Але можливо - вижити будь-якою ціною, навіть не озираючись на якість такого життя - основний імператив нинішнього українського чоловіцтва, оснований на тривалій селекції?

Тож нагадаю, хто такий Орфей. :)
І чи грозить нинішнім українським чоловікам орфеїзація?

Орфе́й (дав.-гр. Ὀρφεύς) — уславлений співець і поет. Син річкового бога — фракійського царя Еагра (за іншими міфами — син Аполлона) та музи Калліопи. Спів Орфея та його гра на золотій арфі зачаровували не тільки людей, а й звірів, дерева, скелі; від його пісень заспокоювалося навіть розбурхане море. За переказом, Орфей — учасник походу аргонавтів, який своєю чудовою грою на кітарі та співом багато чим допомагав їм у скрутні хвилини. Коли його дружина німфа Еврідіка померла від укусу гадюки, Орфей нібито спускався за нею на той світ. Старий Харон не хотів везти його до Аїду, але почувши чарівну гру на кітарі, переправив співця через Стікс. Розчулений натхненною музикою, Аїд погодився відпустити Еврідіку. За однією версією, Персефона дозволила Орфеєві вивести Еврідіку на землю, але з умовою, що він не гляне на дружину, поки не ввійде з нею до свого будинку. Орфей порушив заборону і назавжди втратив її.
Загинув співець від рук вакханок, бо, через тугу за Еврідікою відмовився брати участь в оргії. Згідно з іншою версією, Орфей загинув тому, що уникав жінок. Його голова та кітара нібито допливли до острова Лесбосу, де їх урочисто поховали. Тому греки вважали Лесбос батьківщиною ліричної поезії. Християнство перших віків вважало Орфея миротворцем, про прихід якого сповіщав старозавітний пророк Ісайя.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-05-01 15:12:32 ]
Мені здається, тут тема дещо інша: куди саме веде присутність жінки в чоловічій поезії.
За міркуванням Даймона, лише Незнайомка може витягти її вгору. А як тільки вуаль таємничості піднято (за допомогою та безпосередній участі того ж чоловіка), поезія, мовляв, зникає ) Бо ж чоловік цей наївно думає, що вже осягнув цю жінку, і вона втратила в його очах і творчості те "пальне", що змушувало його тягтися за нею )
Щоб довго не розтікатися, скажу, що так звані "обриси-кордони" - річ настільки умовна і рушлива, що якось несерйозно навіть про це казати.
Тому на питання "куди" можна відповісти - туди, куди спроможний дотягтися сам чоловік-автор.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 16:57:50 ]
Я згоден, дорога Мріє, з вами. Тим більше, що і я ось ніби шукаю тут відповіді. )
Ось саме така жіноча постава - задає мистецькі орієнтири. В цілому.
А що маємо зокрема? Ось чоловіча поезія на ПМ (якщо з великодушністю її можна віднести в цілому до царини Поезії) - з погляду прекрасних Дам, раз ви вже тут зібралися. :)
Імена не важливі, - важливий, напевно, об'єм, життєвий простір, який пропонується чоловіком-автором жіночому образу?
Ось наприклад, один із авторів щойно опублікував
"Я тобі дозволю якщо ти захочеш,
Щоб удвох пізнали ми кохання рай.
І мої побачиш ти прекрасні очі
В них сади зелені і родинний край.

Щастя наче птиця в небесах літає,
Ми його несемо на своїх плечах.
І весною казка наша розквітає
як красива доля в ніжних пелюстках.

І моє серденько піснею лунає,
Серед дня і ночі я знайду тебе.
У твоїх обіймах більше не зів'яну
Ти мене кохаєш і це головне."

Що головне? А ось головне (?):
"У твоїх обіймах більше не зів'яну
Ти мене кохаєш і це головне." - себто ось цей процес, так, в середньому вимальовується, як чоловічий стандарт на ПМ?



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 17:01:02 ]
Думаю, що є певний віковий проміжок сприйняття - ось до 14-15 років дівчатам це би, можливо сподобалось? А потім вже аж деяким 50-ти літнім, втомленим усім на світі? Чи якось інакше?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-05-01 17:08:02 ]
ну, якщо розумні, то ні в 14, ні в 50 на це не спіймаються )
а "головне" було як раз у 1 рядку: "Я тобі дозволю якщо ти захочеш" ) ось тут такими великими літерами палає зізнання чоловіка у власних комплексах.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-01 16:57:12 ]
А я б доповнила напрямки: наліво вгору і наліво вниз.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 17:06:58 ]
Отак, Леді, Прекрасне немає меж. А тут, в наших умовах, схоже, якщо достатньо далеко забратися наліво, то прийдеш в потрібну точку справа?
Але чи пишуть про це наші чоловіки-автори?

Та ви повинні бути до чоловіків поблажливими, бо важке чоловіче життя вимагає великої кількості алкоголю, а він, як відомо, чистить, у тому числі, і мозок від зайвих рельєфностей... :(
Але можливий і консенсус на рівні "п'яничка - п'яничці"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-01 17:15:07 ]
щастя пізнавання у тому, що ніколи достеменно не знаєш, яка саме точка є потрібною.
консенсус такий можливий, але ж ми тут, наче, не про спільний сніданок у витверезнику? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Гаврильченко (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-04 19:10:26 ]
Гм, мій скромний досвід з приводу відносин між жінками і чоловіками тут мовчить. Правда, стикалася з такою ситуацією, коли чоловік продовжував любити жінку на відстані, а дружину поруч не помічав. Ідеалізація образу, однако. Та й жінка теж часто любить й ідеалізує лише до перших мук:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-06-02 23:22:35 ]
Деякі муки приносять і глибоке задоволення, Алю :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Півторак (Л.П./М.К.) [ 2011-11-21 01:40:46 ]
Щодо "стикалася з такою ситуацією, коли чоловік продовжував любити жінку на відстані, а дружину поруч не помічав", усе виглядає загалом логічно, адже:
Ота невідома палка незнайомка -
гаряча, солодко-гірка,
вона, як на диво, така одинока,
бракує міцного плеча.
Вона не турбує, коли ти між друзів,
не каже: "Додому пора!"
Оцінить всі вірші твої по заслузі,
а потім віддячить сповна.
Вона не гризе, що маленька зарплата,
її не долає мігрень.
Ти з нею мужчина, герой, термінатор,
тому ж і співаєш пісень
не справжній - із плоті і крові, не своїй,
що знає, де бити... і б'є,
а тій ефемерній, єдиній, з котрою
було б справжнє щастя твоє.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Женя Бурштинова (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-15 23:30:43 ]
О, так, Даймоне, ці-і-і муки солодші за все, що буде далі...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-06-16 10:17:52 ]
Далі, ніби, не завжди такі вже й нікчемні? :)
Можу з абсолютною впевненістю сказати, що імена учасників драми, чи там комедії хоча і змінюються, та ідеї залишаються тими ж...

Абсолютно однозначно діє принцип - кожному своє.
Що жінка без таємниці(чим красивішої, тим більшої) не являє інтересу для тих, кому б вона хотіла бути цікавою.

Попри всю здавалося би примітивність чоловіків, вони підсвідомо відчувають - в якій, скажімо, чоловічій компанії вони, крізь даму свого серця, знаходяться. Цей "факт", ніби, грає на користь і жінки, що "збирає" у своєму серці неабияких героїв. :)

Тож чи можуть герої відмовляти красуні, а красуні - героям? Головне не робити з цього чорт-знає що, так? І довіряти Промислу? Який ще потрібно вміти відчувати?
Останнє найголовніше...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Женя Бурштинова (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-16 10:52:21 ]
Про нікчемність в усіх її проявах можна дуже довго сперечатися, але вона того не варта.
Краще про "красунь і героїв".
Є легенда, що один потворний зовні карлик закохався у листи від чарівної незнайомки. Його уява вимальовувала обриси надзвичайної зваби, серце шаленіло від почуттів. Він писав їй не менш красномовні послання. Та одного разу вони зустрілися і він розчаровано вигукнув: " ВОНА Ж НЕКРАСИВА!!!". Незнайомка виявилася такою ж зовні, як і він. Кохання розлетілося, як пелюстки троянди, що уже відцвіла.
Чи завжди зовнішня краса є і внутрішньою і навпаки? А справжні герої? Де вони? І у чому героїзм?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-06-16 11:25:13 ]
А ми готові прийняти правду? :)

Перепрошую, але "карлик" і в листах своїх "карлик", тож тільки така, як і він, могла з ним влаштувати віртуальний роман?
Кохання... Це не найважливіше. Якщо казати про досвід - кохання в наших руках, ми його створюємо, майстри творять його за мить, і воно красиве, але набуває божественної краси лише у парі з любов'ю. А любов- це річ об'єктивна. :)

Тому кохання бути вічним саме по собі не може. Але кохання однозначно пов'язане з красою. А красу, зрештою, моделює досвідчена в красі сутність. Коли відходить формальність юності, починається цей захопливий процес - моделювання власної краси, яка набуває тих контурів, які створює для неї внутрішня наша сутність.
Тут абсолютний простір для вмілого.
Зрештою, філогенез теж прослідковується поглибленням краси...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Женя Бурштинова (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-16 13:43:04 ]
"Карлик" не в усьому "карлик", "інвалід" не в усьому "інвалід", а людина з "непривабливою" зовнішністю не в усьому "неприваблива". А от прийняти правду може не кожен. Таємниця..., кожна людина і є тією таємницею, треба тільки знайти свою і розгадувати.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Женя Бурштинова (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-20 00:26:40 ]
О-о-о, вбережи нас, небо, від страждань,
Мініатюр пекельних мук лише для вічності, на жаль,
Закутих в статую Пігмаліона,
У вічний пошук віддзеркалення себе,
Де верх беруть то Афродіта, то Юнона.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-07-19 22:49:33 ]
Женю, навіщо так трагічно!
Давайте веселіше, беру вас під ручку, і як той ще вагант підігрую вам, а ви наспувуєте:
Я скромна дівчинка була,
вірго дум флоребам,
привітно-ніжною цвіла,
омнібус плацебам.

Пішла якось я на лужок
флорес адунаре,
i зажадав мене дружок
ібі дефлораре...

Під лікоть взяв мене обліг,
сед ном індецентер
й до хащі прямо поволік
вальде фраудулентер.

І з мене плаття там здіймав
вальде індецентр,
і білі рученьки ламав
мультум віолентер.

І примовляв: "Дивись як днесь
Немус ест ремотум!
всередині палаю весь!"
Планксі ет хок тотум.

"Йдемо під липу, бо між віть
нон прокул а віа.
сопілка там моя висить,
тімпанум кум ліра!"

Дійшли до дерева того,
діксіт: седеамус!
Вже нетерплячка б`є його.
Лудум фаціамус!

Схилився наді мною: "Все!
нон абскве тіморе.
Я зроблю жінкою тебе..."
Дульціс ест кум оре!

Сорочку на мені підняв,
корпоре детекта,
і мій замок псувати став,
куспіде еректа.

Встромилось в жертву жало це
бене венебатур!
Побачила його лице:
лудус комплеатур!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Женя Бурштинова (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-19 23:22:01 ]
Даймоне, бачу ви сьогодні читали "Леля" Маріанни Шутко. І ще до сих пір під враженнями. А що лице і вправду таке страшне? Привиди ж бувають і добрі? Ви з котрих?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-07-19 23:24:45 ]
З добрих, але, справжнє обличчя показують лише коли посвячують у певні речі... )
Тож не все так просто з тими вагантами :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Женя Бурштинова (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-22 20:42:58 ]
А ваганти ревниві? Мандруюючі світом не повинні б?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-07-26 11:56:01 ]
Не ревнують
а) байдужі, що не бачать проблеми, і доброчинно бездіяльні,
б) мудрі, що бачать проблему повноцінно, і володіють всіма потрібними для цього інструментами для дії,
в)...
г)...
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Женя Бурштинова (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-26 08:30:00 ]
Підспівуючи:)
Ти пив боржомі, може й ром,
За тим наснився
дивним сном,
Ввірвався в ложе, о пардон,
Ти не як муж, а як Даймон,
І груди силою здавив,
І серця спогад не просив,
А виривав, як дикий звір,
Я не віддалася, повір,
А може це був віщий знак,
Комусь сказати маю "так",
Минуле кинути до ніг,
Нехай розвіє сто доріг,
Життя попереду нове
Мене і кличе, і зове,
I love my life, I love my life,
В нім зваба, пристрасть і, о кайф,
Хай вітер в груди, сніг в лице,
Нам в насолоду все оце.
Під силу нам обом знести,
Ми разом, там, де я і ти,
Веде упевненість руки
Нас у майбутнє, у роки.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-09-11 22:16:31 ]
Хочете вердикт суто жіночий?
...справжній чоловік для справжньої жінки ще не народився... І навряд чи це станеться у найближче століття!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-11-21 14:20:34 ]
Це, шановна Людмила, закид Богові?
Здається, від Бога - все трохи інакше...
Але є і "заперечення", так?