ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Вікторія Лимар
2024.04.18 15:16
Терпіти несила, мовчати не можу,
бо замість весільного – траурне ложе.
Загинув хлопчина – йому дев’ятнадцять.
В матусі життя обірвалось неначе.

Її зрозуміють лиш ті, що втрачали.
Бо після такого – дорога печалі.
Дорога постійного смутку та болю.

Козак Дума
2024.04.18 10:34
Політики, філософи, експерти…
Усіх несила і порахувать!.
Куми, свати, недоумки і смерди –
ота наразі «королівська рать»
аналізує, пророкує, пише,
висвітлює, доводить, викрива,
розбурхує і каламуте тишу…
Ярять і шаленіють нувориші –

Микола Дудар
2024.04.18 09:44
Люблю какао в молоці…
Моє їм привітання --
То друзі справжні, молодці
А особливо зрання…
Тако сьорбнеш ковточок їх
І завібрірує щодення…
І не згадати буде гріх
Любязність їх, і ймення…

Світлана Пирогова
2024.04.18 08:39
Якщо серця співають, то вона, мов пісня.
Солодка чи гірка, але в житті не прісна.
І пишуться вірші, сонети й навіть оди.
І з розуму бентежно чарівниця зводить.
А очі набувають сонячного блиску,
І ось вона велична зовсім близько-близько.
Пірнають в г

Микола Соболь
2024.04.18 08:26
Циклопу треба жертва, voila,
і він знайшов її в центрі Европи,
нема потвори гірше москаля,
не люди, а трикляті азіопи.
У світі всі стурбовано мовчать.
Не можна, кажуть, монстра турбувати.
Коли вода затопить Арарат,
то хай потопить й полчища сохатих

Леся Горова
2024.04.18 08:16
Не ласкає нас море життєве лазурними хвилями.
Не втішають його буруни, у вітрах неприкаяні.
Ми - дві чайки утомлені, низько літаємо й квилимо.
І чи крила піднімуть у завтра, напевно не знаємо.

Ми з тобою - дві чайки. І берег в такій невідомості.
З-

Віктор Кучерук
2024.04.18 05:58
Ширяє ластівка над мною
І так щебече угорі,
Що довго мовчки я не встояв
У співом збудженім дворі.
Почав підспівувати пташці –
І звеселіли небеса, –
І у конвалієвій чашці
Заграла перлами роса.

Іван Потьомкін
2024.04.17 21:42
У густому лісі, на дубі крислатім,
Знайшли собі хату
Орлиця та кішка, та свиня кирпата.
Орлиця вподобала собі верховіття,
Кішка полюбила над усе на світі
Просторе дупло. А свиня кирпата
Внизу оселилась: жолудів багато.
Жили тихо й мирно. Кожен сам

Ігор Деркач
2024.04.17 14:19
А це не раша почала війну
та і Європа, нібито, не винна,
що не одну
годує звірину
і поїть її кров’ю України.

***
А нами управляють не каліки,

Микола Дудар
2024.04.17 09:42
Основне завдання курсу —
Бути кращим в черзі знань…
І не бути сліпим буслом
Поміж зібраних питань…
Раптом хтось візьме і бовкне
Щось про славу, про медаль…
Якщо він… ще й осінь жовкне —
Стелить паморозь печаль…

Світлана Пирогова
2024.04.17 08:45
А-ж гілля гнеться бузу від суцвіть,
Р-анкові пахощі несуться в світ,
О-бласкані промінням золотим,
М-агічно ваблять запахом крутим.
А кущ танцює з вітерцем танок
Т-акий щасливий з вихором думок.
Улад, у такт шепоче, шурхотить

Леся Горова
2024.04.17 07:58
Розцвів бузок, тремтить бузкове світло
Пронизуючи тисячі квіток,
Недавно лиш зима була, а літо
Із травня прокладає вже місток.

Ще вчора квітень з холодом на пару
Не знав, куди зробити перший крок.
А позлітали з абрикос тіари

Артур Курдіновський
2024.04.17 06:34
У цій війні я сам себе зустрів.
Перегорнув минулого сторінку.
Якого кольору у серці гнів?
Чи є напівтони? Чи є відтінки?

Ні! Він червоний - кров моїх бійців
І чорний, наче вдовина хустинка.
Він має присмак одностайних слів,

Микола Соболь
2024.04.17 06:27
Ніби в камертон у підвіконня
барабанить до світанку дощ,
від цієї музики безсоння…
І у тебе кажеш? Так отож.
Звикли ми до сніжної завії
та раптово десь пішла зима
і тепер дощитиме стихія
нотами грайливо усіма.

Віктор Кучерук
2024.04.17 05:37
Затьмарить час чийсь світлий образ
І швидко змовкне друга клич, -
І хтось не дасть пораду добру
За просто так чи могорич.
Минеться біль і жаль за чимось
Більш не терзатиме єство, -
І не влаштують ритми й рими
Мені поезій торжество.

Гриць Янківська
2024.04.17 00:24
Аж раптом – ніч. На згарищі вітрів
Бузкова мить не випускає з круга.
І яв мені – недбало зшита чуга,
А сон мені – бездоння рукавів.

Кружляй мене! Одним із тих кружлянь
Під спів горян, у попелі натуги!..
Аж раптом – день порозриває пруги
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Рецензії):

Наталія Близнюк
2021.12.12

Тарас Ніхто
2020.01.18

Сергій Губерначук
2019.07.07

Юля Костюк
2018.01.11

Олександр Подвишенний
2017.11.16

Ірина Вовк
2017.06.10

Олександр Сушко
2017.03.14






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Шпилька» (2010) / Рецензії

 ''Шато Бордо'' з Галантним Маньєристом
Образ твору Дороге жіноче населення ПМ!
Ось тут кожна з вас може запитати у Галантного Маньєриста все, що хотіла, але не склалося. )
"Ніжний допит" відбудеться, скоріше за все, суботнім вечором (схоже, це стає традицією), тому запитання можна задавати у коментах, починаючи з цього моменту. Таємничий Гість збирається прийти на допит у всеозброєнні, то чому б і ні? )
Сфера питань - будь-яка, окрім політики. (Мрія Поета)


Вимоги до нашого Гостя:

• Правдивість і мужність
• Еротична галантність
• Почуття гумору
• ............... (?)

Музичне тло


Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-02-23 17:48:55
Переглядів сторінки твору 47579
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (0.419 / 5.58)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (0.415 / 5.54)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.780
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Дамський клуб, рецензії
Автор востаннє на сайті 2011.03.26 16:07
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-23 17:55:29 ]
Тільки для жінок!
Усе, що ви хотіли, але соромилися запитати у Галантного Маньєриста, можна зробити тут і зараз )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-24 12:10:12 ]
Я щиро радий такій можливості, поспілкуватися із особливо сміливими поетками і читачками.
Хоча я глибоко сумніваюся, що контекст зацікавлень масового українського автора і читача доріс до рівня актуальної проблематики витіюватого жанру Куртуазного Маньєризму, тим не менше, знайти його риси в особливо сміливих завжди можна.
Хоча, наприклад, в ЛіКо, я їх не знаходжу, можливо це мій недолік, а можливо і її (про спільний говорити вже, схоже, запізно). Себто, я маю на увазі, що відсутність практики (навіть уявної) витонченого поводження, робить прекрасних дам основними учасниками шахтарських буднів значно раніше, аніж ото видається учора ще таким прекрасним і жаданим...
Але ваба, чи там зваба - не найголовніша втрата з відсутності "ажурностей". Як, зрештою, і втрата тіла - не найголовніша втрата, одначе жінки, що не відчули у цьому світі дарованих їм Провидінням меж чуттєвості, не мають витончено-осяйного майбутнього... :(

Будуть запитання, то я в назначений час повернуся на ПМ. Обіцяю, зауважити усе те, що з такою мрійливістю розглядалося вами, як продовження, у безодні сині над головами, що - до пори до часу - ще зберігає сітківка, у тому числі, і панчох...
Дякую за увагу...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 10:22:10 ]
Якщо це не порушуватиме наші домовленості, початком, ключем до розмови оберу рядки останньої своєї спроби.

                                Подарунок собі

Сині мелодії моря і пряного вітру,
Любості глорії чаші едемського сидру -
Ти віддавалася, і ніби юність вертала
Хвилі прибою на лезо п’янкого сандала.
……………………………………………
……………………………………………
Нам покорилася кода торкань і цілунків.
І для оби́двох одна була снива піала...
Та на світанку я вийшов із хіті лаштунків -
Ти прокидалась в обіймах і не впізнавала...




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 14:21:09 ]
Хіба може ключ ручної роботи порушити домовленості?
Отже, сьогодні о 18... )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-24 12:26:15 ]

Привіт, шановний Галантний Маньєрист",
як ви розумієте поняття "жінка з перцем"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:00:09 ]
Адо, краще вже жінка з галантним маньєристом :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-24 21:15:23 ]
Оскільки Галантний Маньєрист є 1/4 цілого, то і питання мої стосуватимуться кожної з іпостасей )

1. На моїй авторській сторінці написані слова Марселя Пруста: «Виключити з наших насолод уяву – означає звести їх нанівець». Як ти розумієш цей вислів? Чим є уява для насолоди?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:01:00 ]
Не певен що Пруст знав куди саме веде уява, принаймні, знаючі кажуть, що обсяг там значно обширніший, отже двері не тільки до насолоди… Колись я зачитувався Б.Райновим, так ось, знаний письменник і мистецтвознавець, вустами свого героя (Еміла Боєва) насолоджувався тим, що тримав уяву під повним контролем. Стосункам із жінками це не шкодило. Тут чоловіки мають більший вибір аніж жінки. :)

А якщо дууже серйозно, то я чував, що розвиток уяви – то перші кроки до першого, суто людського органу чуття з назвою «інтелектуальна чутливість», тому на твоє запитання мені найцікавіше відповісти – «інтелектуальна чутливість» дає вагомі підстави для розвитку тієї енергії, яка призводить до насолод, здебільшого невідомих земним… :)

Щодо ¼ - то це трохи інший дріб, - але як Галантний Маньєрист відчуваю себе досить цілісно. А шизофренія, наскільки я розумію – це нездатність до адекватної цілісності. :)
Кажуть, і що кожна нормальна особистість насправді є складовою чогось вищого, і те, що ця особистість не знає нічого про свою вищу цілісність, ще не говорить на користь цієї особистості?
Уяви собі ситуацію, що після земного буття, ти перейшла до стану обмеженої потойбічної свободи свого «я» в конкретних межах іншої особи – ці варіанти і тут можливі, все залежить, напевно, від глибини проникнення розуміння у власну підсвідомість?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 18:19:26 ]
Схоже, ми читали ти ж самі книжки ) Але Пруст знав, що каже, бо йдеться не тільки (і навіть не стільки) про носолоду тілесну. Щодо вибіру жінок, тут уява, яку вміють стримувати деякі чоловіки, програє дару інтуїції, якою жінки від народження наділені більш щедро )

"Інт. ч-сть" - це ніби бонус, виходить. Її можна виховувати в собі, розвинути чи це "нагорода богів"?

Я не сумнівалася в твоїй адекватності, просто кожен бік Місяця має свої тіні )
А те, що ти пропонуєш уявити, я вже давно зробила, але не впевнена, чи не зашкодить це обом особистостям )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:33:39 ]
Інтелектуальна чутливість, схоже з'являється лише в процесі набуття творчого досвіду, ангели можуть мати до цього дотичність. Мені завжди здавалося, що гармонія сходить згори, і торкається потреб внутрішніх, а те, що приходить знизу, в основному, акцентоване лише на зовнішньому...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 18:56:25 ]
тобто, особистість, яка не займається творчістю, практично позбавлена можливості розвитку "ІЧ", так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:10:11 ]
Схоже, що "ІЧ" - безперервний процес... Тривала зупинка дихання, їдженя, пиття вбиває систему особистісного зростання значно швидше, але так само і з творчістю - її зупинка приводить до незворотних процесів...
Що втрачається? Напевно можливість стати собою? Кому далі потрібен "не ти", якщо було замовлення саме на "тебе"? Куди далі? Повернення до складових?..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:34:13 ]
але ж не всі займаються творчістю. або ми розмовляємо про різну творчість? або творчість може мати не обов"язково "матеріальний" вигляд?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:44:40 ]
Творчість - найширше поняття, це точно. Але більшість свідомо відійшла від творчості, що буде, як пишуть древні, відповідно зважено і по-заслугах оцінено...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 20:07:24 ]
можливо, моє порівняння видасться тобі грубим, але ти, мабуть бачив ножі, ручки до яких робили у в"язниці. хіба це не творчість? але хіба вона додає ІЧ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 22:09:22 ]
Не творчість. )
Творчість не служить ентропії матеріального.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-24 21:15:42 ]
Тобі подобається роздягати жінку? Що більше – процес або результат? І чому?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:02:45 ]
Галантному Маньєристу подобається процес, прикро, що цей процес обмежений суворою відповідальністю… :(
Одним словом, орбіта польоту оголеного тіла далі має значення…

Щодо глибини питання, то знавці кажуть - ми всі роздягнуті, там всілякі наші дрібні таємнички палають як маяки у добру погоду. Тому зрілий погляд йде ще глибше – у гру з промислом, безумовно, тут виникає явище взаємної оголеності, і таке переплетіння дає особливо витончений результат. Але у випадку Галантного Маньєриста ситуація ніколи не заходить у душевні, духовні простори – цілком достатньо незабутнього дотику без поглиблення теми з обох боків… :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 18:25:52 ]
Тобто, для ГМ "поріг допустимості" в любовній грі - це процес і доторк (у всьому багатстві значень)? )

Добрий слідчий

Тоді, не занурюючись у духовні простори, скажи: смак, запах або колір – що з цього найбільше надихає тебе?




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:35:46 ]
Ти перебільшуєш чоловічі можливості - вони, схоже, значно банальніші - мені здається, доки чоловік ще може - його збуджує все :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 18:58:44 ]
отакі ви самці? )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:16:48 ]
Так і повинно бути - тілесне теж від Творця :)
Доки існує тілесне - його потрібно підтримувати у належному стані... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:41:46 ]
а як щодо "роздягати" в сенсі - зняти паранджу умовностей?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:49:31 ]
А мене навчали недавно в одній дуже хитрій бурсі, що чим далі, тим більше умовностей - і справа зовсім не в паранджі, пасьянс потрібно складати з урахуванням усіх тонкощів...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 20:12:06 ]
(після допиту даш "адресочок" бурси?) )
хіба можна починати розкладувати пасьянс, знаючи наперед його результат? за умови чесної гри, звісно )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-24 21:16:01 ]
Чи справедливе порівняння жінки з водою, а чоловіка з вогнем?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:04:27 ]
Знову ж таки, це питання до мудріших. :)
Але я чув, що ефір і вогонь - стихії, народжені першими, ще до появи пари Неба і Тверді, - а людина створена із єднання матерії Тверді і духу Творця, і ще чув, що перемінні стихії ефіру і вогню не можуть відображати ні жінку, ні чоловіка…

Що стосується суто мого погляду – то жінку ні з чим не порівняти, хіба що лише з роками вона ( в ідеалі) більше нагадує чисте тепле сяйво, аніж чоловік…

В юності ж це сяйво таке приємно вологе, і імпульсивне, палахкотить барвисто, часто нещадно опалює крильця метеликам. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:03:20 ]
Моє питання торкалося особливостей сутності жінки і чоловіка. Вода - приймає форму посудини, в яку її наллють, але вона ж точить камінь і може залити вогонь. Тобто, за своїми dhyenhiyvb vjжливостями вода сильныше за вогонь )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:18:54 ]
Ці стихії, схоже, можуть належати і чоловікам і жінкам.
Магія взагалі дає можливість керувати стихіями як завгодно...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:35:47 ]
Казали, ти просунувся у вивченні магії. Цікаво буде поглянути на результат )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:53:07 ]
Мені теж :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-24 21:16:23 ]
Що примножує печаль найбільше: ненависть, знання, байдужість, жорстокість, глупство?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:06:12 ]
Я чув, що тільки перешкоди у зростанні любові примножують печалі…
Мені ж, особисто здається, що кожній жінці часто не вистачає ласкавих рук, які вміють позбавляти від печалей. У цих руках є щось трансцендентальне, не так вже сильно пов’язане зі знайомістю обличчя, власне, про це мій віршик, що вгорі :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 18:36:33 ]
Взагалі-то, я запитувала не про жінку, а про світ у цілому.

Щодо жінок, думаю, що навіть не ласкаві руки будь-кого мають значення. Бо ласкавих рук багато, і тут можна не втриматися на межі ) Важливо, щоб власник цих рук розумів і був на рівні тих "печалей".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:50:16 ]
Питання хто є власником торкання до жінки - ще те... Інколи те, що ми бачимо - омана, є вищі процеси, і жінки початково ближчі до них, як на мене...

І в жодному випадку жінка не повинна опускатися до рівня "свого" чоловіка, - зменшувати розмір своєї "загадки" під його, початково, найпростіші відгадки...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:21:11 ]
а якщо "свій" чоловік не дотягується до неї, але вона не опускається до нього, виявляється вакуум. який, як нам відомо, чимось (кимось) та заповниться?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:34:52 ]
Кажуть, заповнюється все лише Промислом - якщо угору, і Недолею, або Дияволом, якщо "вниз"?..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:45:58 ]
Тоді уявимо випадок, коли чоловік щасливо "дотягнувся". І зробив це настільки вдало і щільно, що ані Промислу, ані Недолі місця вже не лишається. Що тоді очікує на особистість жінки?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:52:07 ]
Це щастя!
Промисел і недоля не зможуть нічого з цим вдіяти, теоретично :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 20:16:50 ]
отож бо - теоретично. а практично ти знаєш такі випадки?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-24 21:16:45 ]
Якщо свідомість пов’язана з «щільним» світом, підсвідомість – з «тонким», то що пов’язане з духовним світом? Просте поєднання свідомості та підсвідомості або повне входження і розкриття першого в другому? І чи не є творчість намаганням такого поєднання, або це щоразова перемога підсвідомості?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:09:06 ]
Маньєристична галантність, як на мене, - це завжди перемога щедрот підсвідомості, над неладами свідомості… :)

Але я чув, що «підсвідомість» - це саме той простір, куди можливе розширення нашої свідомості без остаточного поривання із тілесним. А духовний світ – це і під нами, і над нами, - я ще чув, що після достатньої розробки «інтелектуальної чутливості» з’являється можливість реальної співпраці із духовною енергією, що набуває відомих нам матеріальних рис….

Для безвідповідальних стосунків «він» - «вона» разом із цим з’являються певні застереження. :(
Але не на рівні ефемерностей подружньої «зради»…


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 21:22:54 ]
здається, інколи така співпраця виливається саме в безвідповідальні стосунки "він - вона", які при всьому цьому ніяк не позбавлені приваблюваності )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-27 13:32:21 ]
"Він" - "вона" - це завжди мірило "людяності", так? Щасливі стосунки завжди створюють нову реальність - цим потрібно користатись, дитина повинна зростати, особливо, коли ця дитина ти сам?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2011-02-25 14:02:52 ]
Які різновиди ман’єризму, окрім галантного, практикує або збирається практикувати Галантний Ман’єрист? Чи потенційна загроза впливу інших ман’єристичних напрямів на цілісність галантного образу здатна утримати автора від експериментів?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:11:48 ]
:)
Спочатку мені здавалося, що я передусім практик, і жодних обмежень з експериментами не визнаю. Але потім зрозумів, - вищі сили утримують від безоглядного експериментаторства. :(
З вищими силами взагалі важко дати раду (згадай, Юль, дитинство і батьків)…
Якщо я аж так, нагло, обертатимуся до них (вищих) спиною, можу отримати доброго стусана, що є більш аніж реальною загрозою… :(

Знову ж таки, я начуваний, що маньєризм, як наприклад, експресіонізм, і модернізм, це не самостійна течія. В руслі основних світоглядно-мистецьких течій маньєризм має свої засоби, і як все у цьому світі, градується від самого низу, до самого верху. Внизу «Кесареве», а вгорі «Боже». Куртуазний маньєризм – ближче до «Кесареве», галантний – до «Божого», але візуально це лише напрям жесту – Куртуазний – униз, галантний – вгору, - що в ідеалі є візуальної специфікою «інтелектуальної чуттєвості» - його пластикою постзору, що і є позитивною частиною і в суті «постмодерну».


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:11:47 ]
зважаючи на вищеозначені розтлумачення, деякі поети просто не наважуються зізнатись у власній приналежності до куртуазного ордену:))) До речі орден куртуазних існує, а галантних?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:39:29 ]
Юлечко, мені здається, що орден "галантних" настільки не двірцевий, що може існувати лише на межі найтоншого сприйняття саме цих авторів...
Невдовзі, кажуть в існуванні ПМ відбудеться невеличкий, але революційний крок, що відокремить світи тих, чи тих рубрикових спільнот від руйнівного впливу неофітів... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2011-02-25 14:03:38 ]
Ман’єризм і манірність - близнюки-брати чи..?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:12:49 ]
Ну «манірність», як на мене, це, в основному, інфантильність. Це, як ми всі з дитинства. Хоча до сили і краси жесту, чим, кажуть, насправді є маньєризм, приходять не з «манірностей». Себто прозорість в потузі надбань - сила Маньєризму, а незмінна спрага за силою з боку «манірності» - добра тема для перемог маньєризму…
Отже, не близнюки, а, напевно, та ще пара для пікантної еротики, що має найглибші перспективи…


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 21:43:57 ]
що таке "пікантна еротика" в твоєму розумінні? бо інколи зустрічаєш вірші, які автори вважають еротичними і навіть пікантними, а насправді воно не є ні тим, ні іншим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 22:13:51 ]
Пікантна еротика, це божественне в ньому або в ній, з погляду партнера, що шукає не влади і покори, а можливість подякувати Творцеві за надане... І хай завжди так буде! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 22:20:50 ]
красиво ж сказав як ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2011-02-25 14:03:58 ]
Дещо про стосунки автора із своїм ліричним героєм: автор переживає за ліричного героя, переживає разом із ним чи переживає його?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:14:03 ]
Маньєристичний герой, це, здається, завжди сотворіння достойного майбутнього? Практика показує, що так воно пізніше і стається…
Слід, у вигляді твору залишається, сцена рухається далі… :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 21:33:28 ]
тобто, третій варіант? у шапіто свої маршрути )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-25 14:56:32 ]
Чи є пряма залежність між чуттєвістю і внутрішнім світом?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:14:50 ]
Начебто є, але, напевно йдеться не про "цю" чуттєвість, а в основному про «ту», іншу? :)
Певно багатьох цікавить подовження згасаючих ( некомпенсованість чого і робить нас дряхлими, так?) «зовнішніх» чуттів (слуху, смаку, дотику, зору, нюху, рівноваги, тощо) в контекст «інтелектуальної чуттєвості», -
тут можливе найглибше дослідження, проводяться експерименти, деякі теоретично розробляються у вигляді творів : )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 18:46:19 ]
експерименти, кажеш? а як розпізнати, чи вдався він, чи ні? має бути хтось, хто міг би це оцінити, чи не так? чи тобі це не важливо, тобі важливий процес? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:56:22 ]
Невдалий експеримент на досить високих рівнях енергії тяжіє до великих проблем... :(
Результати з'являються завжди. Якщо йдеться про позитивні, то це приборкання і акумулювання енергії, вплив цієї енергії на хід справ навколо... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:08:14 ]
А от ми зараз проведемо такий собы творчий експеримент )

Майже випадково натрапила на вірш Назара Федорака, написаного в рамках маньєризму. Останні два рядки цілком залишають його в рамках куртуазності. Пропоную тобі закінчити вірш на засадах галантного маньєризму )
* * *
Накритий небом я, і ти накрита,
Лише... фасоля вигналась і там
Дірявить небо - хоче вище жити.
До речі, а чи жити вище нам?

Ходімо догори по фасолинах,
Як їжаки мандрують по грибах,
Тримаймося за пісню солов'їну,
Аби не впасти вниз - комусь на дах.

Направду, не до вишуканих віршів,
Коли склепіння ближчає щокрок,
Вже видно й дірку в небі, та найгірше,
Що в неї не пролізе й огірок.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 20:07:21 ]
Ну Назар Федорак не такий простий, як могло би здаватися в останніх своїх рядках :)

Накритий небом я, і ти накрита,
Лише... фасоля вигналась і там
Дірявить небо - хоче вище жити.
До речі, а чи жити вище нам?

Ходімо догори по фасолинах,
Як їжаки мандрують по грибах,
Тримаймося за пісню солов'їну,
Аби не впасти вниз - комусь на дах.

Направду, не до вишуканих віршів,
Коли склепіння ближчає щокрок,
Та глянь, здається, й дірку в небі збільшив
присвячений твоїй жазі рядок.


Щоправда, це все наспіх (за пару хвилин, в умовах інших відповідей - поки сюди дійшов) і тому дещо, здається, неоднозначно вийшло...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 21:36:44 ]
А ніхто і не казав, що Назар Ф. простий, пропонувалось просто змінити кут і напрямок спостерігання за діркою в небі )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-25 14:59:28 ]
Розташуй за зростанням значущості для тебе: любов, реальність, обов’язок, кохання, повага, дружба, самореалізація, досконалість, насолода, гордість, ніжність.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:15:12 ]
Мріє, я радий би, але всі ці поняття збігаються в одне моє «я», і я не можу виділити їх значущість у собі.
Теоретично мистецтво «любові» відкриває тому всьому дорогу розвитку, а дорога розвитку розширює розуміння «любові», а практично, якщо думати суто про «любов», то жінка у певний момент не відчує найголовнішого, рвучкої пристрасті загарбника, крізь чиї руки вона так солодко протікає….


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 18:54:26 ]
Ні, дорогий, з жінкою треба думати про "кохання" і намагатися втримати те, що протікає, поки воно не утікло ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:04:23 ]
Природа чоловіка така, що коли він починає "думати", то йому вже не до кохання...
У цьому сенсі - маньєризм найширша дорога пристрасті! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:14:19 ]
Так, безумовно, тут або думи, або кохання ) не варто стрибати в гречку, розраховуючи урожайність гречихи )

але підозрюю, що маньєризм - принаймні, галантний, скоріше - описування пристрасті, а не вона сама )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:41:06 ]
Як сказати, як сказати...
Спочатку було слово? А потім все інше... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 21:58:24 ]
Наш друг Дон Ж.- ось цей якраз скоріше діє, може, не завжди так галантно і не так маньєристично. за що, власне, і отримує іноді "на горіхи" ) ГМ, натомість, завжди має "запасний вихід" завдяки мотузковим сходинкам на вищі щаблі )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 22:16:47 ]
Саме так, у Дон Жуані зійшлися інші властивості, він сублімує "в", а я "над"... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 22:22:52 ]
а наш третій друг що сублімує? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-25 14:59:52 ]
Чи у кожного є свій «ангел»?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:16:21 ]
Напевно у декого навіть більше ніж один :)
Тут якась таємниця єднання «тонких» (невидимих) і видимих нам сфер буття,так? - знову ж таки, кажуть, що свого ангела нам втратити значно важче, аніж йому нас…
Жінкам не даремно дуже подобається звертання «мій ангеле»… :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:16:50 ]
а що може стати причиною втрати свого ангела? і що - причиною втрати нас з боку ангела?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 20:09:39 ]
Кажуть саме відсутність творчості у нас, та й ангели у цьому світі живуть, лише у верхній його третині...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-25 15:00:12 ]
Якби можна було «домовитися» зі Смертю, кого би ти оживив (5 осіб)?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:17:24 ]
Особисто мені здається, що всі, хто мене цікавлять – живі, - мене познайомили з технікою сприймання такого зв’язку, - не важко вийти на потрібну хвилю, але, з огляду на не співмірності обсягів і вимірів, виходиш завжди на щойно залишений слід…
Чого, в принципі, цілком достатньо…
Що робитиме правдива Богиня з такою комахою як я, якщо раптом відчує мою присутність? :)

Цим особам дуже не сподобалось би сюди повернутися - "там", кажуть, значно краще...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:07:44 ]
тоді можливо є ті серед живих і ще не знайомих особисто із ким хотілося б посидіти за приємною бесідою та келишком смачного? Конкретизуємо - з ким із сучасних літераторів Галантний бажав би поспілкуватись про вічне і земне?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:15:19 ]
Майже зі всіма, хто мене цікавив, я зустрічався - знову ж таки Промисел. Вони приходили до мене - у прямому сенсі, через двері моєї квартири...
Не важливі прізвища, приходять потрібні, - напевно рівень завдань, які вирішуєш, повинен бути відповідний тому, що від тебе вимагається "згори", або ж "знизу"...
Всіляке ж було... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:30:13 ]
залишений слід - це не доторк, не очі, не тепло руки... а мені хотілося б, наприклад, дізнатися у Екзюпері, що все ж таки сталося з його літаком тоді.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 20:11:58 ]
Хіба це має істотне значення?
Утім, кажуть саме дівчача цікавість наповнює цей світ народонаселенням?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 22:19:23 ]
може, і не істотне, але надає відтінки.
кажуть, що саме відтінки і напівтони надають глибину ) а народонаселення зростає через великі запаси гречихи. наразі це вже стає неакутальним. принаймні, в Україні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-25 15:00:34 ]
У яких часах ти хотів би пожити, з ким у них поспілкуватися і на які теми?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:18:01 ]
Я десь чув, що час, насправді, - лише відстань між подіями. Тому події, їх рівень визначають часи, живі сліди дають можливість спілкуватися, а ще є зв'язок через Провидіння – зі всім. У цьому сенсі і я маю можливість жити у будь-якому часі, створюючи в ньому відповідну подію, чим більша подія – тим вищий рівень енергій пов’язує відповідні події, - і ці енергії дано відчувати, і керувати ними…
Але…


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:40:43 ]
Але...?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:55:13 ]
Але так як енергії в іншому вимірі, то й вязання вищих енергій тут створюють твої події там. :(
Отже тут у будь-якому випадку доведеться мучитися, принаймні, з прекрасними дамами... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 19:59:39 ]
Тобто, своєрідний ефект "метелика Бредбері" - тільки на рівні енергій.
Ну, нічого, думаю, Галантний Маньєрист ще помучиться у своє задоволення з дамами, адже, спілкуючись з прекрасним, ми й самі стаємо прекраснішими )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-25 15:01:11 ]
Чого ти боїшся по-справжньому?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:18:34 ]
Що мій ангел не подужає… :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-25 15:02:09 ]
Ти знаєш усіх своїх власних демонів?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:19:18 ]
На щастя, ні, не знаю, - але кажуть, їх кількість зростає, чим більшою стає твоя сутність… Це лякає...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 18:50:30 ]
Чому лякає? це ж закономірний процес - більший об"єм вимагає заповнення... Хоча, кажуть, іноді демони - це не завжди напрям униз. За Сократом, наприклад, навіть творчість є результатом діалогу з демоном.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 19:01:58 ]
Духовний світ є вгорі і внизу. Є ті, хто вмирають, і ті, що приростають життям. Якщо описати певну симптоматику, то багато хто зауважить, що і з ним те ставалося...
Тут багато небезпек... Не даремно кажуть про великі сутності, що впали... Кажуть, багато з них і досі ще падають... :(
Але ця проблема не стосується переважної більшості побожних українців. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2011-02-25 15:14:59 ]
Якого роду літературна аскеза найбільше імпонує Галантному: менше писати чи менше читати? Чи бачиш ти сенс у теорії, згідно якій інформаційний вакуум інколи провокує більш гармонійні власні твори, аніж перебування у контексті сучасного літпроцесу?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:20:19 ]
Мені здається, що інформаційний вакуум розвиває лише манію величі, або ж крайню протилежність - відчуття неспроможності. Між тим, ніби, реально існують межі – на яких зупинився (тимчасово) філогенез сучасного «єства». І тому з цим питанням краще вчасно визначитися. Бо сприйняття гасне з роками природним чином – «саме по собі», як і здатність адекватного поводження у цьому світі. І творча потуга, теж ніби, намагається перейти із зовнішніх проявів у внутрішні. Наразі мистецтво «писати» виглядає для мене, як створення фундаменту для внутрішніх рукописів, які не згорають. А гармонійна поінформованість допомагає не лише не поставити прекрасну даму у незручне положення (ах, як часто те траплялося, на жаль будучи неминучим) і точно визначитися із власним надзавданням, дослухаючись порад із тих уст, які давно замовкли у світі цьому…
Але зараз спостерігається, як на мене, все глибша проблема інформаційного обману – переважна більшість зовнішньої інформації вже перекручена. Схоже, що людство само себе гробить, змінюючи все, до чого досягає «цивілізація».
Це передбачено.
Тому є речі, яких цивілізація ніколи не знайде, але які хомо здатен відчути і використовувати для свого розвитку, але з нуля на ці висоти не піднятися самостійно, навіть якщо тебе навчатимуть різні жінки... :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-26 17:56:30 ]
Що для вас залишається найтаємнішим у жінці?
(Сподіваюсь, ви не належите до тих чоловіків, які вважають, що остаточно осягнули жіноче єство).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 18:27:19 ]
Найтаємничіше? В цілому? Це як жінки здатні впускати у свій світ будь-яких чоловіків, для цього їм часто доводиться покидати небо, інколи назавжди.
Тут велика проблема в українських жінок, чоловіки-українці, схоже, відучилися зростати, а ті що вміють зростати мають вроджений потяг до зміни географії проживання...
І тому, ті чоловіки, що здатні зростати, тут часто не можуть знайти адекватної супутниці...
Звідси і проблеми адюльтеру, напевно...
Хоча, шлюб, і далеко не догма, але діти - це вкрай важливо...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-26 19:55:10 ]
Ви вище писали про "ласкаві руки". А тепер дивуєтесь, що жінки "впускають" чоловіків. Нелогічно :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 20:14:55 ]
Вони впускають не ласкаві руки від Провидіння, а, схоже, зручні об'єкти для домінування у справах "не своїх"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-26 20:37:54 ]
Але де ж тоді українським жінкам набратися тих рук "від Провідіння", якщо зростаючі чоловіки змінюють географію? Якщо йти за вашою логікою, жінки просто приречені на самотнє життя на своєму "небі".
Цікаво, що в такому разі навіть адюльтер (з боку жінки) не вирішує проблеми. Може, все ж таки проблема в чоловіках?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 22:22:20 ]
Ні, саме в жінках, їм дано начаровувати реальність, чоловікам - матеріалізовувати охоплене... Якути вішають за потреби перед мордочками своїх лайок на жердині шматок мяса, і процес іде.
Як впливають нині українські жінки на залишки козацтва? Якось впливають, але можна і потрібно, напевно, робити це ефективніше, раз у нас культура матріархатна. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-26 22:31:33 ]
З якутами ви мене розвеселили :)
і ви вважаєте, що жінка, скажімо, німецька або близькосхідна, вміє більше начаровувати дійсність і тим самим впливати на чоловіків? чи там просто м"ясо доступніше? чи лайки більш тямущі)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 22:41:37 ]
Щодо Німеччини, думаю, все навпаки :)
Там культура останні віки суто патріархальна, себто, там, схоже, вважають, що жінки вже всі обрії давно начарували, що могли дали, а чоловіки зразково те все доглядають... Але, попри економічні гаразди, є купа проблем, які в Німеччині лише зростають, так але... і гроші бюргерам дуже потрібні чи не для спілкування саме з чарівними представницями інших культур - гори перевертають, сумлінно і старанно, і все аби прошепотіти час від часу "das ist Fantastisch!"
І все менше і менше білої раси, чому ж так? :(
А жінка в ісламській культурі виглядає хоч і вельми цінимою, але в цілому - невиправдано ущемленою, і значення жінки для ісламського суспільства звелося лише до сімейних обріїв, так? В результаті такі країни різко втратили усі інші обрії - і надійно застрягли в середніх віках?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-26 22:47:21 ]
можливо, тому, що патріархальність занадто сковує природні містичні завдання жінок? а ті обрії, де вони ще живуть, пролягають поза межами проживання білої раси?

кажуть, що східні дракони розуміються на цьому найкраще, вони могли би багато розповісти, якби...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-27 12:40:31 ]
Певно, Дракони тільки в казках розмовляють з відважними мандрівниками-героями.
Кажуть, цільність Дракона дуже рідко повертається в цей світ. Тому, в основному, тут є можливість діалогу зі "складовими".
Але боюся, що зачіпаючи публічно деякі теми ми виглядатимемо в багатьох, зазомбованих геномодифікованою наукою, очах не надто переконливо. А переконувати когось у чомусь зовсім не є нашим завданням. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-26 20:15:37 ]
Змушений на годинку відлучитися :)
Дякую за приємне товариство.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 20:18:03 ]
Повертайся через годинку, ми ще не закінчили )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-26 22:53:56 ]
Добре, мабуть, час відпустити гостя раніше, ніж йому стане нудно )
Дякую тобі за цікавий вечір, сподіваюсь, тобі було комфортно у нашій гостьовій )

Поки почнемо збирати шматки м"яса. Може, це підштовхне Чоловічий клуб на активізацію своєї діяльності? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-27 12:44:19 ]
Я так розумію, що для мене буде зроблене щасливе виключення, і в підсумковому обговоренні моїх відповідей висновок - "знову ж таки про Г.М. важко щось сказати, бо всі свої переваги він надійно і підступно сховав за недоліками" - сказано не буде. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Осінь (Л.П./М.К.) [ 2011-02-27 09:19:31 ]
Якого кольору ваші очі? А мрії? А щастя?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-27 12:48:26 ]
О, привіт, привіт - ранковий десерт для делікатного гурмана розмова про очі...
Насправді мої очі тим зеленіші, чим більш юна фройляйн в них дивиться. Тож інколи вони набувають і кольору пустелі...
Мрії і щастя - завжди при тому, хто пізнав казкові таємниці життя на планеті Земля. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Осінь (Л.П./М.К.) [ 2011-02-27 09:43:20 ]
Щоб не втратити віру і бажання, потрібно залишати простір між собою і обрієм, і досконалістю, і знанням, і жінкою... І врахувати, що не тільки ми наближаємося до мети, а й обрії летять уперед. У скільки кроків ваш простір?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-27 12:54:27 ]
:)
Кажуть, коли цільності не вистачає простору, вона повинна його сотворити, і перехід цільності у новий простір не означає повноцінного покидання старого простору, в якому поступово втрачається минула цільність, але це відбуватиметься надто довго - знову ж таки, кажуть, до останнього хомо...
Щодо Г.М., то я фрагмент цільності :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-27 10:53:49 ]
За яких обставин Ви б погодилися виконати стриптиз?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-27 12:56:53 ]
У певному сенсі, я його виконую на цій сторінці. :)
Саме в цьому сенсі, Адо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-27 10:54:56 ]
/смакуючи вино/ Яку б назву Ви дали Дамському клубу?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-27 13:16:56 ]
Дамський Клуб на поетичному сайті?
"Остання Рима"
Або ж "Візаві"? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-27 10:56:13 ]
Що буде найкращим подарунком для жінки на свято 8 березня?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-27 13:19:13 ]
Тверде і остаточне переконання себе 7-го березня, що маленьке і тепле краще за велике і ілюзорне. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-27 10:58:32 ]
Якою має бути жінка, щоб її хотілося не лише кохати а й запросити під вінець?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-27 13:19:44 ]
Вагітна його мріями? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-27 11:04:15 ]
Кому з цих жінок Ви б віддали перевагу:
жінці з каструлею борщу та кошиком пиріжків,
жінці у гарній спідній білизні?

Які основні ознаки ідеальної дружини?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2011-02-27 13:25:34 ]
Здається, щаслива пара є динамічно самодостатньою.
Туляючись удень спинами одне до одного вони охоплюють світ навколо, другу половину доби цей світ має вже відчуватися між ними...

Але ті, що відають природу речей, кажуть, що коли звучить "Бог сотворив людину, як чоловіка і жінку" то це не значить, що йдеться про шлюб...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-27 14:49:29 ]
Ну, що ж, здається Галантний Маньєрист, як і належить справжньому кавалеру, на ранок знову приділив дамам увагу )

Ще раз дякуємо за надану можливість зазирнути під галантний одяг (у широкому сенсі) і сподіваємось, що ця зустріч не остання )