ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!

Світлана Пирогова
2024.04.23 09:40
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує поміж нас,
Хоч зазирають в душі ще зловісні дії,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Єднання сила здійснюює все ж мрію.
І попри труднощі в воєнний час,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує б

Володимир Каразуб
2024.04.23 09:17
І слова, наче, хвилі, хвилі,
Гойдаються, хвилі, мов коми,
І скільки, любові, за ними,
І скільки, іще, невідомих.
І скільки, безмовних, схлипів,
У цьому, голодному, морі,
І лякає, не те, що квилить,
А те, що, не може, промовити.

Ілахім Поет
2024.04.23 07:19
Хтось скаже, що банально вию вовком.
Для мене це є блюзом самоти.
На перехресті не простоїш довго.
А на узбіччя тяжко відійти.
Я підкотив би Принцем, наче в казці.
Та побут твій спаплюжити боюсь.
Хтось скаже – меланхолія якась це.
А як на мене, рад

Віктор Кучерук
2024.04.23 04:48
Віддаляється вчорашнє
І послаблюється шум
Од учинків безшабашних,
І від плину мрійних дум.
Тільки згадки пам'ять мучать
Повсякчасно й без пуття
Про, на жаль, скороминуче
Богом дане раз життя.

Хельґі Йогансен
2024.04.22 21:05
Закривавлена, знищена, спалена
Вже не вперше й не вдруге весна.
Вона — звістка, якої чекаємо,
Але досі до нас не дійшла.

У молитвах, прокльонах "оспівана",
Хоч нема її в тому вини.
Почуттями брудними, незрілими

Іван Потьомкін
2024.04.22 10:25
Не блудним сином їхав в Україну
Із того краю, що не чужий тепер мені.
До друзів поспішав, щоб встигнути обняти,
До кладовищ, щоб до могил припасти...
...Вдивлявсь- не пізнавав знайомі видноколи,
Хоч начебто й не полишав я їх ніколи,
Та ось зненацьк

Олександр Сушко
2024.04.22 08:52
Ви чули як чмихають їжаки? Ні? Дивно. Спробуйте увечері натерти пусту собачу тарілку під порогом шматочком тушкованого м’яса. Як сяде сонце – вдягніть щось балахонисте з каптуром та сядьте в кущах на ослінчику. Гарантую: на густий запах тушонки їжак

Леся Горова
2024.04.22 08:32
Верба розплела свої коси за вітром
Під ними у брижах виблискує став,
Скотилися з берега запахи літа ...
Втікаючи геть очерет захитав

Сполоханий крижень. У сірої чаплі
Сьогодні в болоті скрипучий вокал,
А сонце розсипалось плесом по краплі,

Ілахім Поет
2024.04.22 07:03
З гори, з Сіону видно все і скрізь! Дивись, запам’ятовуй, Єшаягу! Як паросток башанський нині зріс, яку він приписав собі звитягу.

- Я бачу – в наступ знову йде Арам; і смертю Манасія та Єфрем нам загрожують. Їм кістка в горлі – Храм! Хизуються – баг

Козак Дума
2024.04.22 07:01
Словами не відтворюються ноти,
а ключ скрипковий – музи реверанс.
Приємно спілкуватися на дотик,
коли у тиші слово – дисонанс.


Віктор Кучерук
2024.04.22 05:47
Клекоче, булькає вода,
І піниться, мов юшка, –
Мигоче блякло, як слюда,
Повніюча калюжка.
Навколо неї, як вужі,
Снують струмки глибокі,
Бо для калюжі не чужі
Оці брудні потоки.

Артур Курдіновський
2024.04.21 22:16
МАГІСТРАЛ

Бездонна ніч своєю глибиною
Створила непохитний нотний стан.
А сивий сніг спостерігав за мною:
Чи впораюсь я з болем свіжих ран?

Мелодія, пригнічена журбою
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Марина Єщенко (1986) / Вірші

 обіднє (літературна пародія)

тремтіла жадала боролась ногами руками
стискалися м"язи навколо твого такого
поволі вмирала і всує згадала бога
а ти не здавався, ти - ніжність, затвердла в камінь

а ти мене вранці, а ти в мене світлим ранком
і раки свистіли на горах, шпаки у липах
долоні мов медом намащені м"яко липли
надворі англійською хрипло волали панки

з колонок російською тихо співав про вічне
муслім магомаєв - чотири десятки треків
і сходило сонце в тобі, виливало спеку
і кіт у вікні навпроти наш гріх засвідчив

Юля Шешуряк, "Ранок"

боялась кричала ховалась... дверима замками
вмикала ТБ, щоб не чути тебе такОГО (!)
скелети у шафі, а в тебе - коштовні роги
ще мить - і зірвéш мої двері цими рогами

а я ж тебе вранці у полудень і під вечір
під джаз під Висоцького... і під "Бутирку" часом...
та раптом в повітрі запахло згорілим м"ясом
і я спакувала в "клітинкові" сумки речі

і доки японську вивчають малі сейлормунки
я матом добірним ганяю твоїх покемонів
от тільки нявчать вони дико і невгомонно
і сонце спітніло і хтиво вмиває руки...

пародія на вірш Юлі Шешуряк "Ранок"
http://maysterni.com/publication.php?id=63403

наймаститіші пародисти ПМ уже "пройшлися" по цьому віршеві, надіюся, мою скромну спробу пародії не засиплють шаленою критикою:)





      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-06-22 12:46:43
Переглядів сторінки твору 31151
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 5.034 / 5.5  (4.879 / 5.47)
* Рейтинг "Майстерень" 4.801 / 5.5  (4.678 / 5.5)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.790
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні оцінювати
Конкурси. Теми Пародії та епіграми
Автор востаннє на сайті 2015.11.13 21:21
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-06-22 13:03:02 ]
Вітаю, Марино! Ідея супер - "ранкове" плавно переростає в "обіднє"! А ще потім "під вечір". Вдало обіграно, сподобалося! Особливо роги і згоріле м’ясо - цікавезні деталі!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 13:11:21 ]
дякую)
бачите яка я - позарилася на хліб пародистів)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-22 13:28:10 ]
та того хліба їсти не переїсти, як Ісусові хлібини, усім вистачить. Гарно, сподобалося, особливо про роги. :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-22 13:20:26 ]
так..ого))) все нове і нове відкривається.
стільки деталей, цікаво)) роги)) хе-хе)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 13:30:41 ]
Дякую, Маринко, що зарахувала і мене до "наймаститіших пародистів ПМ")))
Так, справді, у тебе пародія вийшла напрочуд вдалою, на мій погляд - і відповідною темою, і тим самим ритмом, що і вірш Юлі.
Перший млинець - не комом!) Вітаю ПМ з новим маститим пародистом!)
І дві малесеньких підказки для вирівнювання ритму:
1) оцими рогами
2) ганяю твоїх покемонів
або якось інакше.)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 13:32:32 ]
Ой, перепрошую, випадково перейшов на "ти".) А, може, й справді, Мариночко, перейдемо на "ти"?) Он ми з Юлею вже давно без церемоній.))) Давні ж знайомі!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 15:09:10 ]
згода!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 15:33:31 ]
дякую!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 15:16:32 ]
речення з рогами у мене нормлаьно читається, принаймні у мене ритм не збивається (там у слові зірвеш я наголос у точнила)
а з покемонами речення виправила, підкажи, чи покращало:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 16:02:56 ]
Читаються зараз всі нормально, тільки в першому рядку першого катрену і в перших двох рядках останнього на один склад більше, але це майже не відчувається, у мене теж на один склад менше у всіх рядках, ніж у рядку Юлі, який я взяв у свою пародію, а в Юлі теж на один склад більше у першому, а на один склад менше в останньому, ніж у інших рядках її вірша.)))
Ух, лаври Гоголя мені не дають спокою, он яке речення витворив, іду рахувати, скільки у нього слів помістив.)))



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-22 15:13:49 ]
Поздравляю Юлию Шешуряк - пока что плохо понимая с чем, но все равно приятно.
И всех остальных и второстепенных в т.ч.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 15:15:17 ]
приємно вам її вітати, чи їй має бути приємно?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-22 15:17:46 ]
Я вот не пойму - или ее стихотворение настолько убогое, что его нужно развивать, или настолько прекрасное, что нужно подключиться силой своего творческого гения.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 15:31:45 ]
наскільки захоплює, щоб підключитися в цю гру)
я так розумію, ви жанр пародій узагалі не сприймаєте


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-22 15:36:45 ]
Как Вам сказать...
Я просто не понимаю, чем плох Юлин шедевр, если его развивают дальше. Или чем он так хорош, что самые лучшие поэты сайта, забросив текущие темы (любовь-морковь, все такое), переключаются на эту?
Насколько я понимаю, тема интимная.
Что в ней делают третьи лица?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-22 15:42:11 ]
Олексо, розумієш, коли вірш вже написаний і оприлюднений - він починає жити своїм життям і не має відношення до особистості автора. Тому говорити про інтимність немає сенсу. Якщо він уже тут.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-22 15:47:01 ]
Почему тогда никто не дерибанит вирши, скажем, Шевченко?
Можно не отвечать.
Поблагодарим мастеров слова - гут-бай.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 09:06:35 ]
ну вірші Юлі ми теж не дерибанимо
фішка ж у тому, що є якийсь контакт, можливість обговрити і т.д.
це цікаво


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 16:07:18 ]
На мій погляд, Юлин шедевр настільки хороший, що всі пародисти намагаються розділити з нею лаври, по різному розвиваючи то тему вірша, то копіюючи ритм, то додаючи щось із власного досвіду і майстерності.)
А заодно примазатись до Юлиної слави.)))
Але згоден з Мариною - це просто захоплююча гра.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 16:09:55 ]
Зверніть увагу на значки смайликів після кожного рядку мого коментаря.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-22 16:11:57 ]
А почему бы в таком случае лошади, на которой восседает Богдан Хмельницкий, какому-нибудь ваятелю-любителю быстрой славы не прилепить, например, детородный орган? Или руку Венере Милосской?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-22 16:14:54 ]
Смайлики без двоеточий - это значит, что ты возмущен? Взбешен? Истерика?
Тогда я пошел. Удач-дач-дач.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 16:17:27 ]
Та це зараз так прийнято писати смайлики лише одними дужками)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 16:20:53 ]
А от я й не знаю, чи серед скульптурів є пародисти...)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 17:43:15 ]
до Алексия: загалом, руки Венери Мілоської пошкодили при вантаженні на корабель, а безрукість зовсім не якесь досягнення, Хмельницький їздив на меринах - так було заведено в той час))

Але я чогось не розумію одного - чого воно ображатись на пародію? Згоден з Юлею - оприлюднений текст живе сам по собі, він втрачений для автора.
Інша справа, якщо автор має безліч геніальних текстів, новаторських ідей, блискучих задумів (а ще коли мама/подруга/перша вчителька казали що обидва хороші) і вважає себе самодостатнім автором - ну тоді дійсно, як можна пародіювати чи якусь травестіювати Поета-Із-Зболеним-Серцем.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 08:56:23 ]
"Згоден з Юлею - оприлюднений текст живе сам по собі, він втрачений для автора." - взагалі-то це і не Юля, здається, сказала, вона теж цитувала когось, але, напевно, ім'я автора цитати вже безнадійно втрачене. :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 11:29:54 ]
ремінісценція на "Смерть автора" Р. Барт, напевне


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 16:25:45 ]
Я так розумію, що Алексій хоче знищити пародистів як клас.))) Як Сталін куркулів.))) А вони (пародисти) плодяться на сайті, як кролики.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-22 16:37:22 ]
Зачем мне такое приписываешь?
Просто - трутни.
Юля стихотворение, небось, месяц писала - недосыпая, недоедая, подбирая-перебирая рифмы, входя в образ (не знаю, но предполагаю), а вы - как казаки-разбойники донской станицы - налетели, шашками помахали - и обидели казачку. Практически обворовали. Если ворованное назвать (признать) привселюдно ворованным, оно не станет другим, а останется тем же, чем было. Так же?
Не видел я ничего нового. Переводы - это тоже, в какой-то степени чужое.
Казаки-разбойники какие-то.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 16:55:55 ]
Ось тут я з тобою абсолютно згоден, Алексію. На повному серйозі. Ну, я сам вірші не пишу місяцями - максимум, день-два, поки натхнення є - але й справді, деколи буває образливо - ти придумував сюжет, ліричних героїв, зав'язку, розв'язку, вирівнював ритм, придумував вдалі рими, зрештою - а пародист прийшов, скопіював твій вірш собі в епіграф, вкрав сюжет, поприколювався над ліричними героями, деколи просто переставив рядки твого вірша - і от, маєте, пародія! От я й кажу, що, пишучи пародію, можна максимум поставити в епіграф цитату, а в примітках до вірша обов'язково вказати джерело (лінк на сам вірш, який пародіюєш), ім'я автора і назву його вірша (і мене в цьому підтримує Закон України "Про авторське право та суміжні права" - можеш у цьому переконатись, ознайомившись з мої коментарем до пародії Галини Фітель "майже Єва" на мій вірш "Дикий пляж. Вперше..."). Звичайно, не кажучи вже про те, що пародія повинна бути не гіршою, як мінімум, за оригінал. Інакше вона стає пародією на саму себе. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-22 16:57:52 ]
От того, что на чужом чемодане будет приклеен твой "лэйбл", форма собственности не изменяется. Он - чужой.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-22 17:10:31 ]
вірш я написала вчора за годинку-другу (з перервами). дуже рідко буває, що я пишу довго. зазвичай або вірш пишеться одразу весь (чи майже весь), або він не пишеться взагалі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-22 17:14:37 ]
В таком случае - чего его жалеть?
Ребенка зачать - это тоже минута-полторы.
И у меня таких уже десяток. То есть, все нормально?
А я считаю, что нет.
Потому что я уже другой. Лучший. Чем вчера и раньше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-22 17:15:30 ]
Ну, якщо за годинку-другу - то не дуже не дуже й шкода, що його взяли в зуби пародисти і носяться з ним по сайту, як... ладно, не продовжуватиму :))) Правда, Юлю? :)
Скажу, чому я захотів написати пародію.
Мені, наприклад, було цікаво, чи зможу я повторити мелодику Юлиного вірша. Ось, здається, вдалось. Більш-менш.
У інших, можливо, була інша мотивація.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-22 18:02:23 ]
Пане Валерію, я вже у третьому місці бачу Вашу велику повагу до мене як пародиста на Вашу дорогоцінну поезію. Мабуть, вона Вам дуже припала до смаку, що Ви ніяк не можете вспокоїтися, що Вона вийшла не гіршою за Ваш оригінал. Ви вже і назву свою пробували підлаштувати під назву моєї пародії, тільки "Майже" з великої букви у мене, теж прошу поважати права автора назви. Та можете подати на мене до суду хоч сьогодні, бо від Вашого твору у моєму тільки ім"я героя, якщо Вам так важливий Ваш Микола, я можу обізвати свого ліргероя як завгодно інакше, благо імен в українській мові хоч греблю гати. А сюжет у мене цілком мій, тож не страждайте. Урочисто обіцяю більше не чіпати Ваших майстерних творінь, щоб не падати в очах громадськості своєю талановитою бездарністю. А на своїй сторінці я прибираю слово "пародія" зі свого твору, щоб Ви не хвилювалися надмірно. Цей твір здатний існувати цілком самостійно. Можете написати на нього пародію, я не почну скаржитися.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-22 18:20:07 ]
то не дуже не дуже й шкода, що його взяли в зуби пародисти і носяться з ним по сайту, як... ладно, не продовжуватиму..
Чи Ви вважаєте, що чужий вірш - дівчина-кріпачка на виданні, що Вам належить виключне право першої шлюбної ночі, а іншим пародіювати зась. Схоже, на свій вірш Ви очікували зливи пародій, тема ж така благодатна, і були ніби не проти, щоб з ним носилися як з ... теж не буду продовжувати. Розумію ще панаОлексія, він пародій не пише, а Ви чого так настовбурчилися проти пародистів, Ви ж також не завжди перші пишете пародію на того чи іншого автора.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 08:22:00 ]
;) Пані Галино, дивно, що Ви так і не зрозуміли, до чого я закликаю і Вас і всіх останніх пародистів. Невже я так погано виразив свою думку? Поясню тоді ще раз. Справа лише в одному: захисті авторський прав. Не можна виставляти на своїй сторінці повністю твір іншого автора під приводом того, що Ви написали на нього пародію. Цитату - будь ласка. Але обов'язково із вказанням автора цитати та джерела походження. Як Ви кажете, Ви вже тричі зустрічаєте це моє твердження, але ніяк на нього не реагували. Тепер відреагували таким чином, що забрали повністю згадку про мій вірш у своїй пародії, замість того, аби залишити лише цитату на нього і додати (обов'язково!) посилання на джерело, чого я і домагався. :))) Але це Ваше виключне право - робити з Вашим твором що заманеться. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-06-22 21:13:29 ]
Опа-на! Дописалися, хлопці! "Повело" Імператора не на жарт - недолугі просторікування переходять усякі межі! А "жизненные" приклади (наче аргументи) чого вартують! Ну не має чоловік почуття гумору, не любить пародій (чи боїться їх на свої видатні твори) - ну не читай, але така агресія в останніх коментах... Чи це результат "всенощного" вживання кагору з батюшкою?
А ти, Валерію, також "вживав" всю ніч? По коментах дуже схоже...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 08:06:17 ]
Сам не п'ю і п'яниць зневажаю! :))) (цитата з кадру в серіалі "Менти") :)
;))) То все, певно, магнітні бурі. :))) А ще зовсім недавно повне місячне затемнення було. :)))
Якщо серйозно, Іване, то я лише захищаю авторське право. Лише. І тільки. Я ще вчора вже аж на своїй авторській сторінці виклав аргументи у вигляді цитат з Закону України.
І я абсолютно переконаний у тому, що пародист не має права публікувати на своїй авторській сторінці повністю твір іншого автора без його на те дозволу. Цитату - будь ласка. Весь твір повністю - ні. А при використанні цитати обов'язково вказувати автора цитати та джерело її походження (чи лінк, якщо йдеться про мережеву поезію, чи журнал, газету або збірку). В іншому випадку пародист ніби присвоює собі чужий твір, а потім ще й його якось спотворює у своїй пародії. Ось така моя думка. Причому підкріплена Законом. Ось і все. :) Прошу сприйняти з розумінням. :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-06-23 00:32:44 ]
Мене завджи цікавило, чому на деяких сторінках виникає таке "затяте" псевдо-обговорення із поступовим і невблаганним переходом на особистості і так само неминучим відривом від самого твору і його автора... Щось і мене занесло - на таке довге і заплутане "щось" спромоглася!!! (смайлики:)))

Марино, справді вдала пародія, як на мене! Приємно, що ти не полишаєш поезію... (знов смайлик - для тебе особисто):)))

Юлін вірш того вартий! У мене до нього є одна зачіпка - здається, не потрібно уточнення, якою саме мовою співає Магомаєв... але то дрібниця...

Дівчата, Ви просто СУПЕР!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 01:55:22 ]
Емоції емоції емоції
амбіції амбіції амбіції
зашкалюють зашкалюють зашкалюють
Мабуть, тому і зриваються на чиїхось сторінках. Де стикнуться коментами. Мабуть, не лише на війні і в коханні всі засоби допустимі. :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 08:30:54 ]
А ще коли майстри слова сходяться у словесних баталіях - це взагалі щось із чимось. :))) Колись це відбувалось на сторінках газет та журналів, а зараз - у прямому ефірі в он-лайні. Зате читачам буде що почитати. :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 08:33:08 ]
О, так, вечірка вчора тут вдалась на славу! ;)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 09:19:46 ]
дякую, Вікторіє, що повернула в правильне русло бесіду!
і за комплімент моїй пародії - теж:)

а то читаю оце зранку і дивуюся: я точно на своїй сторінці, чи на сайті МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ сиджу...

та да, я аж сама зраділа: виявляється, ще трохи римується і образи оживають) правда поки що у вигляді пародій) а так глядь - і повернуся в стрій поетів:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 10:44:45 ]
До речі, це в нас Юля юрист за фахом.)))

Десь я загубив, Мариночко, твій коментар про моє жлобство))) - поки писав відповідь, вийшов випадково з мережі, то відповім з твоєї згоди тут.)))

Справа у тому, що я абсолютно випадково дізнався про існування мережевої поезії десь півтора роки тому. Я розшукував автора одного вірша. Розшукав, а автор мені поскаржився, що дуже часто плагіатять його один дуже популярний у мережі вірш (навіть до цих пір). На прохання автора я й сам підключився до боротьби з плагіаторами цього вірша.)))
Так от, я розповів цьому автору, як саме засвідчити своє авторське право, оскільки мій основний фах теж частково стосується цього.
Відтоді розповідаю всім, вказуючи на кожній своїй авторській сторінці пункт Закону України про відповідальність за порушення авторських прав.
Тим самим застерігаю можливих плагіаторів.
І, бачу, є приклади, коли і інші автори починають вказувати цей пункт на своїх авторських сторінках (причому, до літери і крапки-коми-дужки те ж саме, що й я) :))).

А за згоди автора вірш і справді можна подавати повністю. Законом це дозволено. Автор навіть може передати іншим свої авторські права.

І я не вважаю, що закони існують для того, аби їх порушували.

Наведу приклад. Ось тобі було би приємно, Марино, якби хтось присвоїв собі наприклад, твій, вважаю, просто геніальний вірш, де є оце "Упаду - впаду-впаду-впаду"?

А, як ти вважаєш, далеко від плагіаторів втекли пародисти, які копіюють повністю на своїй сторінці вірш іншого автора під приводом того, що вони його пародіюють?

На деяких сайтах, наприклад, пародії подають як коментарі до вірша. І навіть не публікують на своїх авторських сторінках. Таким чином, відсутній навіть натяк на порушення авторських прав.)))

А цитати цілком достатньо для пародії. Але цитати із обов'язковим вказанням авторства і не менш обов'язковим вказанням джерела.

Джерела натхнення пародиста.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 10:54:26 ]
щодо порушувати, я образно)
плагіат - то да, погана штука.
але от коли хтось пародіює, вказує повністю вірш, на який пародія - то це краще, як на мене, ніж уривок... бо пародія може бути геть бездарна, але читач зможе ознайомитися з оригіналом і "оцінити"... А якщо використати лише маленький шматочок, то сприйматиметься теж як щось бездарне... плагіат - це коли я ваш вірш під своїм іменем подам, повністю чи частково... а тут усе нормально, не треба так заводитися!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-23 10:59:21 ]
погоджуюсь з Мариною


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 11:38:20 ]
Якщо вірш геніальний, то навіть його маленький шматочок геніальний. :) Для прикладу можна взяти будь-який шматочок з Шевченка чи Пушкіна. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 11:39:59 ]
А я не погоджуюсь! (а баба Яга проти!) :))) Тільки цитату, і то якнайменшу! З вказанням імені і джерела! На тому стояв, стою і стоятиму! ;))))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 14:43:26 ]
зайшла ото знов, і побачила, що нікуди янічого НЕ-повернула, в ніяке інше русло! Щось я не "в"їжджаю" у зміст цих суперечок, і ще таких запеклих!!! І є з у людей зайвий час?!

Марино, у лавах поетів тобі завжди раді! Повертайся!!! Але і прози не полишай - надто вона "бойова" (у всіх най-най-кращих сенсах)...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-06-23 11:56:34 ]
Марино, пробач, не хотілося би знову повертати розмову в "попереднє" русло на твоїй сторіночці, але мушу дати відповідь Валері. Мій попередній комент жодним чином не стосувався авторських прав, а ставленням Імператора і твоїм, Валеро, до жанру пародії (і пародистів) в конкретній ситуації. Я би дуже м’яко його розцінив, як зневажливе. Твоя відповідь про авторські права тут ні до чого. Власне, мене з вас двох здивувала твоя позиція - ти ж сам пишеш пародії, принаймні пробуєш. І тому "абсолютна згода" з приведеними коронованими особами "аргументами" мене надзвичайно розчарувала. Реально. Прикро просто стало.
Щодо твоїх посилань до Закону про авторські права.
То лише твоє бачення. До слова - в цивілізованих країнах (США, Англія, Німеччина і ін.) давно узаконено використання оригіналу (повністю!) в ЛІТЕРАТУРНІЙ пародії без згоди автора. В Росії теж, трохи пізніше, десь пару років назад. Наші законотворці теж до цього йдуть (і таки прийдуть невдовзі), але в них зараз часу на те немає - на часі нагальніші справи. То наразі пародія використовується як епіграф. Але, повторююся, мене здивувало не твоє бачення законів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 12:20:09 ]
Иван Иваныч (о твоем отчестве мне поведало одно из Ваших стихотворений), о Вас лично мною не было написано ни слова, ни полслова, а зачем же Вы переходите на личности - более того, незаслуженно называя меня Императором? Это, наверное, есть ничто иное как проявление Вашей доброго отношения ко всему, что, так сказать, "плохо лежит" - и его нужно обязательно поднять и подержать в своих трудовых ладонях. Не нужно меня задевать, пропагандируя то, чему Вы, наверное, посвятили свою творческую жизнь. Посудите сами - Вы занимаетесь пародиями, в них, наверное, Вы находите смысл своей творческой жизни, а я, какой-то неавторитетный читатель, посмел молвить слово в их (пародий) адрес. Я понимаю, Вас это задевает. Но при чем здесь я и зачем присваивать мне титулы, совершенно нестыкуемые с моим социальным статусом?
Меня беспокоит вопрос пародий ровно настолько, насколько они приникли в нашу творческую жизнь. Ведь что мы в ней наблюдаем? Круги. Стихотворение - пародия (а то и перепев) - пародия (уже следующая, а то и перепев) - ха-ха, ха-ха, ха-ха. Причем, высмеивается чувство, уж не говоря о самом половом акте, как было в данном случае). Я понимаю, что смех лечит. Но не всех, и не всем смешно, и не все стоит высмеивать. А что мы видим - если не алкоголь, то трусы, если не трусы, то колбаса, если не колбаса, то половой акт.
И конца этому нет. Ха-ха, ха-ха, ха-ха, ха-ха...

Благодарствую за понимание, спасибо за титул. Но он не мой. А если и мой, то не заслуженный, а если и заслуженный, то мною не принятый, а если и принятый, то лишь в рамках шутки. Вы же любите смеяться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 12:22:14 ]
Участвовать в скандале, доведенным до вершин полнейшего взаимонепонимания, я не намерен.
Мои следующие стихи будут из кельи. Я уже договрился. Существуют дивные места, где думается о вечном, нежели о каких-то хи-хи да ха-ха...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 13:44:42 ]
Алексій мене випередив з відповіддю. :)
Погоджусь з ним у тому, що дискусія майже зайшла у глухий кут і йде абсолютне несприйняття думки опонента. Я кажу тільки про авторське право. Виключно. Я кажу про те, що пародист має право лише цитувати іншого автора, і обов'язково залишати посилання на джерело. Зрештою, хоча б із вдячності, що автор своїм віршем надав йому можливість написати пародію. Джерело пародії - авторський твір. І про це пародистам не потрібно ніколи забувати. Коли ж пародист бере в епіграф повністю твір автора і не вказує посилання на джерело (лінк, газету, журнал, збірку), то він тим самим порушує авторське право.
А жодного зневажливого ставлення до пародистів у мене ніколи не було (завжди був втішений пародіями на мої вірші і завжди за це щиро дякував пародистам), немає (сам пишу - хіба ж я можу сам себе зневажати? :))), і, сподіваюсь, не буде (хіба що втрачу повністю чи частково почуття гумору). :)
Перепрошую, Іване, що я, можливо, не достатньо зрозуміло висловив свою позицію, і це завдало тобі (чи ще комусь) прикростей. Адже насправді я завжди був, є і буду щиро вдячний тобі (та іншим) за підтримку, схвальні чи критичні рецензії та слушні чи не зовсім підказки.
А щодо дискусії, то притримуюсь такої думки, що якщо ще залишаються якісь незрозумілі моменти в позиції один одного, то їх завжди можна вислухати, узгодити або хоча б прийняти до уваги.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 14:05:38 ]
епіграф не вимагає повного посилання на текст, достатньо навзи твору і автора, це ви могли помітити в будь-якій книзі будь-якого автора...

знайти джерело - то вже за бажанням читача, і як він те зробить, то уже його проблеми. але при цьому автор, твір якого взятий у епіграф, ображеним не буде, бо на нього ж посилаються, авторства не відбирають.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 14:37:41 ]
Якщо твір іншого автора повністю знаходиться в епіграфі, то немає вже жодної потреби його шукати, чи твір, чи автора. От я й про це і кажу. Але мене ніхто не чує.

Пацієнт заходить в кабінет до лікаря.
- На що скаржитесь?
- Лікарю, мене ніхто не помічає...
- Наступний!




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 14:42:40 ]
в епіграфі весь твір не подається!!!
не плутайте епіграф і вірш, на який робиться пародія! останній цілком адекватно подавати повністю...

"...то немає вже жодної потреби його шукати, чи твір, чи автора..." - то ж добре, що нема потреби! значить автор нє в абідє)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 14:57:59 ]
Ну, нє в абідє, то й нє в абідє.))) А то на абіжених воду возять))) Приму к свєдєнію.) Якщо щось, посилатимусь на Марину Єщенко.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 15:04:47 ]
Ото власне, в епіграфі твір, весь, повністю, автор, читай не хочу, якого милого, чи дідька лазити по сайтах, шукати книжки, газети, журнали. Ось готовеньке, на блюдечку, жри, читачу, що тобі ще. Ні, ще подай лінк. У даному конкректному випадку бачила це творіння на трьох сайтах, і писала панові Валерію, на котрий посилатися. чи ще маю слідкувати, на котрому вперше було опубліковано? Ну бред сивої кобили, а не захист авторських прав. Ліпше вже пишіть самі собі пародії, менше клопоту.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 15:48:38 ]
Говорили-балакали, сіли та заплакали. :) Ну ніхто не хоче зрозуміти абіжєнава аффтара. :)))) Выпить йаду, что ли? :))) И в Бабруйск? :))) Или ап стену? :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 14:54:49 ]
Дозволю собі продовжити, пані Марино, саме на Вашій сторінці, відповідати панові Валерію. Оскільки саме тут він дістав мене якнайповніше.
Дивно, пане, валерію, що Ви так і не зрозуміли, що я зрозуміла з першого разу (на голову, хвала Господові, не скаржусь), що Ви печетесь виключно про дотримання свого виключного права власності на свій дорогоцінний твір. Та мені теж дивно, що Ви не зрозуміли, що я теж трохи знаю право, хай не магістр, але елементарні правові норми знати мус,щоб не вляпуватися. Тож у статті, котрою Ви мені тичете, як тупому кошеняті, йдеться про цитування де? Прочитайте уважно. Та іншою Вашою метою, як я зрозуміла після другого тику, є привертання до себе уваги, Ви самі десь написали, що лаври когось-там не дають спокою. Тож я знала, що буде і третій раз. І він не забарився. Ви дописалися до того, що обізвали мене і інших пародистів останніми. А Ви, либонь, перший? Чи, може, все-таки другий? І той факт, що Ви вхопилися за мою пародію як за червону шматку для биків, не робить Вам честі. Бо так, як пишу я, роблять інші автори, та їх Ви не посміли зачепити. А на мені вирішили зробити собі ім"я? То знайте, шановний, я можу бути биком, можу бути тореадором, та шматкою я не була і не буду. Тому і припинила існування пародії на Вашого вірша. Вона існує самостійно і незалежно від Вашого геніального творіння, бо я так хочу. І маю право, як Ви правильно підмітили.
І як добре, що я зранку прочитала Ваші аргументи і не поспішила відповідати. Це зробили інші, пані Марина і пані Юлія. Вони, виявляється, теж дотримуються думки, що висмикуванням окремих рядків з оригіналу можна опустити оригінал, а разом з ним і автора. Що Ви майстерно зробили у творі Сергія Гольдіна, хай вибачить мені пан Сергій, що згадую його тут. І про що Вам вказали інші читачі, не лише я.
І наостанок кілька слів про сарафанне радіо. Хтось, мій друг, його плагіатять, кілька років. Чи розумієте Ви, що ці слова - чистої води лапша. Якщо хтось когось плагіатить, то говориться конкретно - паролі, явки, адреси, хто кого як коли де і скільки разів. Так, як це зробила на іншому інтернет-ресурсі інша людина. НЕ вказую прізвища, кому цікаво, хай шукає, мене ця людина не просила ставати арбітром. А притягувати за вуха когось невинно ображеного поетичною долею до свого прізвища я не дозволю, о Валерію. Бажаю Вам з честю відстоювати Ваші виключні права і надалі. Я Вас більше не пародіюватиму.Казала бабця одну хорошу фразу, ну буду продовжувати. Сподіваюсь, читачі потішаться. :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 15:09:27 ]
Перепрошую, пане Валерію, за одруківку. У мене клавіша Шіфт спрацюовує іноді з третього разу. Це суто технічний ляп.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 15:24:53 ]
Ви дописалися до того, що обізвали мене і інших пародистів останніми (С) - де? не вірю, адже я теж серед вас, хіба забули?)))

припинила існування пародії на Вашого вірша. Вона існує самостійно і незалежно від Вашого геніального творіння, бо я так хочу. І маю право, як Ви правильно підмітили.(с) - так, підтверджую, маєте повне і виключне право.

пані Марина і пані Юлія. Вони, виявляється, теж дотримуються думки, що висмикуванням окремих рядків з оригіналу можна опустити оригінал, а разом з ним і автора.(С) - хіба? мені здається, це лише Ваша думка, пані Галино.

Що Ви майстерно зробили у творі Сергія Гольдіна,(С) - Сергій з гумором віднісся до моєї пародії, сказавши, що пародію інакше і не можна сприймати, як з гумором.)

Якщо хтось когось плагіатить, то говориться конкретно - паролі, явки, адреси, хто кого як коли де і скільки разів (С) - а навіщо? Ви сумніваєтесь, що справді така історія є і досі продовжується? Хіба не можна просто повірити мені на слово? А що, як хтось раптом захоче стати на сторону плагіаторів, як це і відбувалось у згаданій мною історії? А хто дуже захоче, той знайде і паролі і явки і адреси (як, приміром, твори і авторів пародійованих віршів). :)

Пані Галино, пропоную припинити цей зненацька і досить несподівано для мене і, напевно, вже добряче-таки набридлий усім конфлікт. Все це яйця виїденого не варте. ОК?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 16:03:03 ]
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 08:22:00 ]
;) Пані Галино, дивно, що Ви так і не зрозуміли, до чого я закликаю і Вас і всіх останніх пародистів.
Ось де, пане Валерію. тут цілком вистачало слова "інших", чи "решту", бо "останніх" трошки теє то як його.
Щодо думки пані Марини і пані Юлії, читайте уважно коентарі, так як уважно читали Закон України про авторські права.. Ось вони.

Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 10:54:26 ]
щодо порушувати, я образно)
плагіат - то да, погана штука.
але от коли хтось пародіює, вказує повністю вірш, на який пародія - то це краще, як на мене, ніж уривок... бо пародія може бути геть бездарна, але читач зможе ознайомитися з оригіналом і "оцінити"... А якщо використати лише маленький шматочок, то сприйматиметься теж як щось бездарне... плагіат - це коли я ваш вірш під своїм іменем подам, повністю чи частково... а тут усе нормально, не треба так заводитися!)

Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-23 10:59:21 ]
погоджуюсь з Мариною

Щодо конкретного вірша і конкретно пана Сергія, це говорить лише про його життєву мудрість. Що дуже і дуже немало у цьому житті.

Щодо історії з плагіатом, це справа автора і плагіатора, хто зна, що там за історія, можливо, теж не вказано лінки на десяок сайтів з оригіналом. Я не в курсі, і добровільно лізти в те не маю ні найменшог бажання. Просто мого вірша Ви приписали до посту про розкрадання думок, рим, образів, ідеї, теми твору, ще додайте ритм, мелодику і все, що так довго і мученицьки виношувалось,поки розродилось. А пийшла я, прочитала, за десять хвилин накатала пародію, взявши Вашого Миколу, і о горе автору, на мою пародію залазять більше, ніж на оригінал. Це немислимо. Правда? Давайте лінки, щоб було відвідувачів більше, ніж в пародистки. На що це схоже, пане Валерію? Та нацикайте собі самі ті лінки, матимете рекордну кількість відвідувачів. Бо коли нормальна людина прочитає оригінал в епіграфі, вона не полізе шукати його ще кудись, ну хіба особливо підозріла особа. А якщо Вам потрібен піар, то давайте піарити одне одного взаємно, розміщуйте на сторінцісвого твору імена і прізвища пародистів, хай і їх літературний світ знає. Як Вам такий поворот?
А конфлікт не я розпочинала, Ви його роздмухували. Прикро, що так усе вийшло. Я розуміла, що все не варте виїденого яйця, ще коли не реагувала на Ваші рекомендації. Бо знала, до чого вони хилять. Теж пропоную припинити. ОК. :-) З повагою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 16:15:44 ]
А, та тут просто не те слово вжите.) Треба було й справді "інших", а не "останніх". Але ж з контексту цілком зрозуміло, що я мав на увазі. Так що вже схоже на явне пересмикування.)

Ну що ж, радий, що Ви з Мариною та Юлею однодумці.) Я залишився в одностайній меншості.) З Алексієм на пару.) Зате кожний з нас має свою думку.)

ОК, залишаємось кожен при своїй думці, а обговорення припиняємо.) Дякую всім за участь!)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 16:31:14 ]
Іноді слова диктуються підсвідомістю, і судячи з того, що "пародисти плодяться, як крілики", "пародисти взяли вірша в зуби і носять по сайту", це слово не просто так неправильно вжите. Та я не Фройд, плакати не буду.
Тішить, що Вм залишились при своїй думці і перестали її впарювати іншим. А пан Олексій мабуть, просто дуже тішиться появою синочка, що іноді думає виключно про нього. Бо заява про новий паспорт з новою датою народження мене трошки здивувала. Це цікава оригінальність. Та це лише моя думка. :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 16:37:29 ]
думаю, ви повно відповіли на всі питання, що турбували ображених авторів.
підтримую!
треба боротися зі справжнім плагіатом, а не проводити профілактику поміж друзів, а то раптом ми почнемо плагіатити?:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 17:01:02 ]
Боже борони, Марино, опускатися до рівня плагіату. Що нам, своїх думок в голові мало? Своє би встигнути записати. А весело пожартувати з когось з друзів - то ж хіба гріх. Це ж як гудзики через один позастібати, такий цікавий фасон виходить, з драпіровкою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 20:48:34 ]
от я й кажу, що нехай шановний пан Валерій бореться з плагіатом, а не нас тут напружує:):):)
бо ми із плагіаторами різними стежками ідемо)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 20:41:19 ]
... не знаю, що там писали інші люди, але мене зацікавило оте "67" коментарів... Дійсно, цікава ситуація, але й сумна водночас: у Юлії - класний вірш: справжній і пульсуючий, у Вас, Марино, сороміцький, я б сказав - нежіночий... Це не пародія, а дошкульна вульгаризація... Шкода, що Ви цього не відчуваєте...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 20:51:33 ]
Костя, мною здесь уже пугают детей почти так же, как и тобой. В шутку, конечно, но шутка - это дело тонкое. И пародия, кстати, тоже.
Твое мнение разделяю, потому что оно правильное, да и я стал другим.
Я присутствовал при родах.
Давайте будем беречь и любить (не по-скотски) друг друга.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 20:53:30 ]
ваша думка має право на життя
про нежіночий вірш я б посперечалася - це пародія, що треба враховувати...
ой, про вульгаризацію... може, звісно, вам і видніше, однак ніякої такої мети не переслідувала, та й вульгарність - це трохи інше, я б сказала...

P.S. Не шкодуйте, воно того не варте:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 21:20:24 ]
гм...
ну, я зараз, якщо захочете, так вульгаризую усе це, таку вульгарну пародію напишу на Шешуряк, що пародію Марини Єщенко відразу уведуть у шкільну програму з літератури за 5й клас :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 21:21:15 ]
:):):)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 21:59:02 ]
...карочє, *****сь ми якось з тобою уранці,
за вікном по-англійськи *****ть шось заср**ці,
ти й***ув віагри сто міліграмів здуру,
та й я тобі в пиво ще якусь підмішала мікстуру...

тепер ти не можеш ЙОГО ні на мить зупинити:
як тільки виймаєш - ВІН починає диміти,
ВІН світиться хижо, червоним, як лазер, світлом,
і навіть панки надворі від страху волають хрипло

коли ж я всередині висхну Аральським морем -
почну я паскудство, тобто - ЙОМУ рукоблудство,
хай каже, що я вульгарна, поетична коморра,
а я ж не така - я просто рятую людство!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 22:01:03 ]
або краще так:

коли ж я всередині висхну Аральським морем -
почну я паскудство, тобто - ЙОМУ рукоблудство,
хай кажуть, що я вульгарна содомітко-гоморра,
а я ж не така - я просто рятую людство!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 22:18:21 ]
бачите, уже починає діяти :)
Костянтин уже переключився на мою особу :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 22:11:07 ]
Ну, звісно Кока писав гидоту, яка не має відношенні ні до пародії, ні до вірша Юлі Шешуряк, ні до поезії... Намагання вдягнути паскудство у віршовану форму і піднести це, під замружені задоволені посмішки панянок, як "дещо таке" полуничне - цілковита профанація.
Мені справді шкода (як кажуть в американських фільмах). Це викликає не сміх, не регіт, не посмішку, а взагалі нічого не викликає, адже це все - он : за вікном, на вулиці, за парканом у дитячому садочку ввечері, шприци у підїзді, пяні школярі, підляткова вагітність... Так, дійсно розрегочешся... Якщо так смішно, почитайте, Коко свій твір своїй дитині чи мамі, чи батьку...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 22:17:29 ]
ну а як ви хотіли? Справжні ж поети повинні висміювати недосконалу дійсність, чи не так? Чи вам дуже весело від жартів про те, чого немає за вікном? До речі, я вже писав, над чим Ви особисто любите сміятися? Давайте Ви скажете, з чого Ви любите сміятися, а я спеціально для Вас напишу на цю тему смішнючий вірш. Згода??


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 22:55:20 ]
Костянтине, ну що ви, право. Кожен жартує, як вміє. От пан КОКО вміє так - такий його рівень, значить.

Це стосується і пародій взагалі. Я їх люблю. Коли вони талановиті і дотепні. На жаль, "пародіємія", яку занесли очманілі від спеки демони на ПМ, якось застрягла на рівні статевих органів і ніяк не хоче звідти вирушати. І кожен знов-таки показує свій рівень у цьому. Але я, наприклад, сприймаю все це, як лихоманку - потрусить і відпустить )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 23:14:06 ]
а я ось теж люблю відгуки - коли вони талановиті і дотепні, а також коли не переходять з твору автора на особу автора; а коли у рецензента клепки в голові не вистачає нормально прорецензувати твір, і коли рецензент замість рецензувати твір починає обсмоктувати статеві органи та інші частини тіла рецензованого автора - то я такі відгуки не люблю, а авторів цих відгуків вважаю за недоумків.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 23:16:58 ]
а де ви тут бачите твір, який варто рецензувати?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-24 00:46:58 ]
а як Ви не бачите самі тут таких творів,котрі б варто було рецензувати, то навіщо сюди взагалі заходите і щось пишете? Не вистачає серіалів по ТБ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-06-24 01:02:02 ]
голубчику Коко, навіщо ж так узагальнювати? я казала конкретно про ваш текст, який ви спромоглися написати, щоб показати, що таке вульгарність. тому і кажу, що не вважаю його твором, який взагалі варто рецензувати.
а серіали, як і взагалі ТБ, не дивлюсь вже давно. чого і вам бажаю - здоровіші будете.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 22:24:59 ]
... напишіть, пане Коко, смішний вірш про те, що Шевченківську премію потрібно давати тому поету, хто має найвищий рейтинг на "Поетичних Майстернях", а виходячи з цього сам Т.Шевченко не заслуговує на цю премію, адже його рейтинг не найвищий...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-24 00:08:16 ]
Експромт:

Кожен хоче жити так,
Щоб все, як в людей.
А для цього треба мало:
Побільше грошей!

Щоб була квартира, дача,
Щоб авто було.
А для цього що потрібно?-
Щоб було бабло.

Добре, коли ти шахтар
Чи, там, президент:
Заробити ті мільйони
Можеш у момент!

Гарно й муляр заробляє:
Вранці ти ще - нуль.
А вкинув три піддони цегли,
Й надвечір - куркуль!

І дівчатоньки-путани,
Що на Окружній,
Заробляють непогано,
Їх там - цілий рій!

Прокурори і мєнти,
Продавці селери,
Комбайнери і доярки-
Всі справжні мільйонери!

Циган заробля, єврей,
Вірмени, грузини,
Найостанніший бомжара
Їздить в лімузині.

Лиш одних у цілім світі
Не люблять монети:
Це-над прірвою у житі-
Вкраїнські поети.

Бідаки і бідакині,
Ходять брудні, як ті свині,
А під шаром бруду голі, -
Отака в поетів доля!

Цілий день нема шо їсти,
Ані пити, ні присісти,
Всі женуть їх звідусіль,
Нема грошей і на сіль.

А комусь як для душі
Раптом схочеться віршів, -
То впіймають небораку
І поставлять його раком,

Щоби запобігти страті-
Змусять вірш здекламувати,
Потім -в дупу копняка
І зеленого Франка,
Плата, звісно, невисока,
Та, ніж ніяка - хоч така.

Отака в поетів карма,
Не життя - тюрма, казарма.
Ще й обіця Всесвітнє Зло
Щодень гірше, ніж було!
Бо поету не годиться
Буть багатим на бабло!







Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-24 00:39:32 ]
Експромт:

Кожен хоче жити так,
Щоб все, як в людей.
А для цього треба мало:
Побільше грошей!

Щоб була квартира, дача,
Щоб авто було.
А для цього що потрібно?-
Щоб було бабло.

Добре, коли ти шахтар
Чи, там, президент:
Заробити ті мільйони
Можеш у момент!

Гарно й муляр заробляє:
Вранці ти ще - нуль.
А вкинув три піддони цегли,
Й надвечір - куркуль!

І дівчатоньки-путани,
Що на Окружній,
Заробляють непогано,
Їх там - цілий рій!

Прокурори і мєнти,
Продавці селери,
Комбайнери і доярки-
Всі справжні мільйонери!

Циган заробля, єврей,
Вірмени, грузини,
Найостанніший бомжара
Їздить в лімузині.

Лиш одних у цілім світі
Не люблять монети:
Це-над прірвою у житі-
Вкраїнські поети.

Бідаки і бідакині,
Ходять брудні, як ті свині,
А під шаром бруду голі, -
Отака в поетів доля!

Цілий день нема шо їсти,
Ані пити, ні присісти,
Всі женуть їх звідусіль,
Нема грошей і на сіль.

А комусь як для душі
Раптом схочеться віршів, -
То впіймають небораку
І поставлять його раком,

Щоби запобігти страті-
Змусять вірш здекламувати,
Потім -в дупу копняка
І зеленого Франка,
Плата, звісно, невисока,
Та, ніж ніяка - хоч така.

Отака в поетів карма,
Не життя - тюрма, казарма.
Ще й обіця Всесвітнє Зло
Щодень гірше, ніж було!
Бо поету не годиться
Буть багатим на бабло!







Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-24 00:40:44 ]
Експромт:

Кожен хоче жити так,
Щоб все, як в людей.
А для цього треба мало:
Побільше грошей!

Щоб була квартира, дача,
Щоб авто було.
А для цього що потрібно?-
Щоб було бабло.

Добре, коли ти шахтар
Чи, там, президент:
Заробити ті мільйони
Можеш у момент!

Гарно й муляр заробляє:
Вранці ти ще - нуль.
А вкинув три піддони цегли,
Й надвечір - куркуль!

І дівчатоньки-путани,
Що на Окружній,
Заробляють непогано,
Їх там - цілий рій!

Прокурори і мєнти,
Продавці селери,
Комбайнери і доярки-
Всі справжні мільйонери!

Циган заробля, єврей,
Вірмени, грузини,
Найостанніший бомжара
Їздить в лімузині.

Лиш одних у цілім світі
Не люблять монети:
Це-над прірвою у житі-
Вкраїнські поети.

Бідаки і бідакині,
Ходять брудні, як ті свині,
А під шаром бруду голі, -
Отака в поетів доля!

Цілий день нема шо їсти,
Ані пити, ні присісти,
Всі женуть їх звідусіль,
Нема грошей і на сіль.

А комусь як для душі
Раптом схочеться віршів, -
То впіймають небораку
І поставлять його раком,

Щоби запобігти страті-
Змусять вірш здекламувати,
Потім -в дупу копняка
І зеленого Франка,
Плата, звісно, невисока,
Та, ніж ніяка - хоч така.

Отака в поетів карма,
Не життя - тюрма, казарма.
Ще й обіця Всесвітнє Зло
Щодень гірше, ніж було!
Бо поету не годиться
Буть багатим на бабло!







Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-24 00:39:49 ]
ЧАСТИНА 2

Та прийшов до цих людей,
Якийсь дід, старий єврей.
Каже:
- Бідні! Бідолашні!!
Ви що, зовсім без грошей???

Вам же ж пачку цигарок
Треба в день! А краще - блок!
І горілки по пів-літри,
Я мовчу вже про дівок!

Ви ж - еліта! Ви- б-ги!
А всі ж навколо - вороги!
Вони ж вашого не варті
Тапка з лівої ноги!
Ви ж такі талановиті,
А вам - борги і батоги?

Я займуся цим негайно,
Обіцяю: буде файно.
Хто з поетів "за"? Хто "проти"?
Добре. Бачу - одностайно!

Значить, мій план - не секрет.
Ми тут створим Комітет,
Щоб рішать на Комітеті,
Хто найдостойніший поет.

Створимо таку табличку-
Кожен в ній получить стрічку.
І кожен буде мати бали,
Котрі решта йому дали.

Хто з вас кращі пише вірші-
Обжене того, хто гірші.
Ця табличка нескладна,
Звться рейтингом вона!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-24 00:41:56 ]
далі вже дивіться у мене на сторінці....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-24 00:43:33 ]
чому перша частина аж тричі?
мо’ видалити повтори?