ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Валерій Хмельницький / Вірші

 Патріот напоказ

Не питай, що Америка може зробити для тебе, але, що ти можеш зробити для Америки

Джон Кеннеді

«Я – патріот Вкраїни-неньки!» -
Облиш, не треба зайвих слів…
Лиш запитай себе, рідненький,
Для України - що зробив?

Щосили б’єш себе у груди,
Кричиш усім: ”Я – патріот!” -
А потім (за срібняк Іуди!)
І землю віддаси й завод,

Цехи та акції фабричні -
За пачки доларів, рублів,
В оренду - вулиці столичні
Тим, хто торгує „на розлив”...

Ти патріот, бо синьо-жовтий
Собі на лацкані вчепив?
Але народ уже оговтавсь
І не повірить в жодне з див.

Як патріот, чи в час тривожний
За вила візьмешся й граблі?
Кажи - загарбників спроможний
Прогнати з рідної землі?

Що, патріоте, про Вкраїну
Ти дбаєш день і дбаєш ніч?…
А, може, й мові солов’їній
Свою дитину рідну вчиш?..

Й немилосердно сам калічиш
Ту мову суржиком щораз...

Чого змінився на обличчі
Ти, патріоте напоказ?..


30.06.2011

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-06-30 11:32:12
Переглядів сторінки твору 15066
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.819 / 5.5  (5.063 / 5.42)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.995 / 5.44)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.730
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Портрети
Автор востаннє на сайті 2023.04.12 17:19
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
ккк ох (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-30 12:02:06 ]
Да гімнюки вони усі, патріотизм в серці! Про нього не кричать на кожному кроці. І вишиванка і кольори не долучають до патріотизму, то все, мої друзі, напоказ.
Я останнім часом задумалась над цією фразою, і зрозуміла, що теж голослівна. Бо ж, чому чекати від Вкраїни чуда, якщо сама ж нічого ще не зробила!
А що ти зробив для України????


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 13:22:27 ]
Це правда, починати зміни завжди потрібно з себе, тут ти права, Палагеє! Змінюєшся сам - змінюється світ навколо тебе. Тому не потрібно аж так перейматись, що ти зробив для цілої країни, коли ти, за висловом одного з Президентів України, "маленький українець". Поки ти "маленький" - починай з маленького - змінюйся сам. Для початку цього достатньо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
ккк ох (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-30 14:57:40 ]
Згодна, але ж це все теревені. Давайте ближче до діла, як то кажуть, що саме треба (?) міняти? З чого треба починати?
п.с. я не вважаю себе "маленьким українцем", у тому сенсі що ви сказали.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 16:53:43 ]
Це не мій вираз, це Ющенка, якщо не помиляюсь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 17:01:17 ]
Ну, можна починати з написання патріотичних віршів.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
ккк ох (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-30 17:22:18 ]
Щось я не бачу щоб він щось зробив,хорошого звісно.
А може то тільки я не бачу, як гадаєте?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 09:00:27 ]
Це Ви про кого, Палагею? Про Ющенка? Ну, на мою думку, історія все розставить по своїх місцях.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-30 12:07:58 ]
Тисну Вам руку, Валерію і Пелагеє! Все так!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 13:02:51 ]
Дякую, Маріє! Взаємно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
ккк ох (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-30 14:57:59 ]
Мерсі великодушно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-30 12:10:19 ]

ВГО «Кобзар» оголошує регулярну літературну нагороду «Золотий тризуб», присвячену річниці Незалежності України. У цьому році нагорода «Золотий тризуб» включає в себе поетичний конкурс «Я люблю тебе, Україно!".

Переможець конкурсу отримає герб України - золотий Тризуб (ювелірний виріб), диплом переможця та публікацію твору у найкращих літературних журналах України. П'ять лауреатів конкурсу отримають дипломи лауреатів та заохочувальні призи. Твори 50 авторів, які увійдуть в шорт-лист, складуть антологію патріотичної поезії, присвячену річниці Незалежності України.

На конкурс приймається тільки один твір від одного автора, присвячений Україні, обсягом до 30 рядків. Заявки та тексти приймаються з 1 липня по 1 серпня на електронну пошту info@kobzary.com.ua . У заявці необхідно вказати ПІБ автора, електронну адресу, місто проживання.

Переможець та лауреати будуть оголошені 23 серпня 2011 на урочистому нагородженні. Члени журі - Дмитро Папета, Володимир Шовкошитний, Павло Вольвач. Положення про конкурс на сайті www.kobzary.com.ua

Координатори конкурсу:

Лера Крок

Тетяна Шкурак

Тел. 067-10-100-90


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 13:02:23 ]
Юлю, ти що, теж з наших? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-30 13:07:41 ]
бог милував


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 13:14:18 ]
:) А звідки тоді ця інформація?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-30 13:25:54 ]
з фейсбуку)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 13:55:17 ]
А, вона вже є на на фейсбуку?) Ну, тоді участь у конкурсі приймуть, напевно, українські поети зі всієї планети.) Ти не плануєш?)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-30 14:24:18 ]
так, треба щось придумати)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 14:46:51 ]
Давай!) Вважай, що премія в тебе в кишені!) А ні, на шиї, напевно.) Тій, що містер А по запаху відшукає.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-30 14:48:08 ]
та ні, я ж не патріот, навряд чи вийде шось путнє


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 16:52:41 ]
А ти ж десь казала, що націоналіст. Ці поняття хіба не поряд?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-30 16:56:19 ]
"нація" і "патрія" - різні поняття


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 17:00:12 ]
Ну, так, але словосполучення "український націоналіст" і "український патріот" все-таки близькі.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 13:05:31 ]
До речі, був би тобі щиро вдячний за конструктивну критику. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-30 13:08:41 ]
а яка тут може бути критика. вірші про дітей, україну та інші слизькі теми критикувати важко, бо надто пов"язані вони з питаннями моралі


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 13:16:53 ]
Та ні, ти покритикуй техніку, якщо маєш бажання. :) Рими і т.п. Проведи давно обіцяний мені майстер-клас. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-30 13:26:04 ]
ліньки)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 13:55:46 ]
А ще друг називається!)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-30 12:15:31 ]
Невже знайдеться хто любить Україну більше ніж бразильські легіонери футбольні?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 13:17:52 ]
:) Чому ж, є ще більші патріоти! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-06-30 12:44:01 ]
Валєра, а що так скромно: вила-граблі, якийсь кріпосницький вік. Технології вже давно попереду наших патріотів. Невже ніхто не вигадав самонавідну рогатку з оптичним прицілом? Чи на худий_ізвінітє_кінець можна замінник біологічної зброї у вигляді отруєних "листів щастя" застосувати.
Невже і справді нашим патріотам під кожним кущем загарбники рожи корчать?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 13:13:35 ]
Ну, так це ж у переносному значенні, Чорі, про вила і граблі. :) Я, сподіваюсь, трохи більше інших в курсі досягнень військових технологій. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 14:22:45 ]
А загарбники вже давно загарбали все, що можна було. :) І кущі, і дерева, і ліси, і поля, і фабрики, і заводи, і надра, і води. Повітря лише лишилось нічиє. І Сонце. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 14:34:59 ]
Чорі, а, може, Ви покритикуєте мого вірша?) Може, щось підкажете? А то я сам можу не побачити всіх недоліків - це й так вже перероблений вірш з моєї літературної відповіді. Постарався забрати дієслівні рими та ще щось підправити, але не знаю, наскільки і чи взагалі покращив вірш.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-01 13:10:18 ]
Ні, Валерочко, даруйте. Я не зможу відокремити техніку від змісту і подачі. І вийде дуже жорстко, воно Вам тре? :)

До речі, ось прекрасний приклад патріотичної лірики, коли про предмет говорять, не називаючи предмета. І все зрозуміло і йде прямим шляхом у серце.
http://maysterni.com/publication.php?id=63826


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 14:46:20 ]
Вау, щойно прочитав - супер! Дякую, Чорі!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 13:25:56 ]
Давайте дуже жорстко, Чорі! Мені то тре!:) Он мене у юності як жорстко покритикували критики журналу "Юность" - на десятки років забув про своє прагнення писати вірші. :))) А зараз розписався - спасу нема! ;) А так, дивись, на одного графомана стане менше на сайті "Поетичні Майстерні", а то й взагалі в мережевій поезії. :) А заодно і в не мережевій. :))) Так що чекаю! :)

Жорсткої "адекватної" відповіді не буде, це можу пообіцяти на повному серйозі. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-01 13:39:10 ]
Знаєте, рік назад я, мабуть, так і зробила б. Зараз дещо змінилося, тому не буду. Єдине скажу, що це ближче до римованої публіцистики не дуже високого ґатунку. Такі тексти зазвичай добре діють на натовп десь на майданах і майданчиках. Добре, що у ньому немає прямих закликів до крові і ненависті, як у інших "патріотописців". Але це не поезія :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 15:07:09 ]
Ні-ні, не подумайте чогось, ніколи на майданах не виступав. Максимум - перед аудиторією в 200 чоловік. І зовсім з іншої теми. :)

Заклики? Ой, вже майже є. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-06-30 15:53:45 ]
Закінчення цікаве - так би мало бути. Але насправді, ці патріоти "в обличчі" не змінюються - вони спокійні, як удави. В них цІлі інші, грандіозніші, їм не до емоцій. Актуально, як ніколи. Вірніше, як завжди.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 15:58:52 ]
Дякую, Іване, за відгук! Можливо, ти й правий, будуть вони змінюватись в обличчі через якусь там критику.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 15:04:46 ]
Прислухався до твоєї поради, Іване - все, вже не змінюється патріот в обличчі. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-30 16:39:23 ]
Поетичні майстри та майстрині, запрошую всіх до конструктивної критики мого вірша.) Перш за все з точки зору техніки. Ну і всього останнього.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-06-30 18:43:01 ]
Друже, то тут роботи і роботи.
По-перше, чому саме «Вкраїни»? Збіг приголосних довжиною у чотири літери ТВКР я би розцінив як критичний. Звертання на «рідненький» я розцінюю як фамільярне.
«Срібняк Іуди» - це відомий образ. А якщо зазирнути углиб питання, то хто кому що віддає? Сучасна влада тільки віднімає, і ці всі фабрики-заводи залишаться в Україні. То вже інше питання, під ким. Під українцем, якщо мати на увазі його місцеперебування або якісь там додаткові кондиції.
А що таке «заженеш» з авторським наголосом? І хто і що куди заганяє?
Яке смислове навантаження несуть граблі? Я розумію, що ними можна назвати артилерійську установку «Град», але граблі давно вже як беруть участь у іншому процесі. Він теж загальновідомий. На них наступають, а як ними проводити наступальні операції, я не знаю. Хіба що під час сінокосів.
«Дбаєш день і дбаєш ніч». А куди поділись прислівники, а чи не можна якось покращити цей рядок?
Про мову солов’їну не кажу. У деяких колах вона порівнюється з балаканиною. А як поетичний образ вона давно як відома.
А я вітав би людські намагання через суржик, через будь-що, але рухатись у напрямку до рідної мови. Бо сам рухаюсь, і сам себе заохочую.
Не знаю, як можна викликати зміни у обличчі того ЛГ, про якого йдеться.
Про настрої у суспільстві не писатиму, а у Княжичах ми цю владу проклинаємо, водночас радіючи тому, що не маємо гіршої.
Ви цікавились думкою читача. Ось вона. Принюхався – критикою не пахне.

З повагою,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 08:01:00 ]
Дякую дуже, Гаррі! Надзвичайно слушні всі зауваження, приймаю і йду виправляти недоліки. Критикуйте ще (коли (якщо) виправлю ці), я критиків люблю і поважаю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-30 21:23:48 ]
Вірш не дотягує навіть до критики. Може бути, як творчість передового бригадира з поетичного гуртка при заводі по виробництву граблів. Та й не вірш це. Цікавіше було б якусь статтю Лещенка з УП заримувати)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 08:16:00 ]
Розвеселили з самого ранку, Фігляре Шико. :)
А щодо статті Лещенка на УП - цікава ідея! :) Піду почитаю. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 13:49:42 ]
Дорогий Фігляре, але невже ви і справді вважаєте, що більшість читачів української поезії здатна зрозуміти і відчути щось вище?
Щось значно тонше і глибше?

У мене, особисто, склалося чітке враження, що багато авторів на ПМ відчувають отой реальний рівень сприйняття пересічного українця. І розмовляють саме з ним - таким як він є.
Ось, як ви думаєте, шановний Фігляре, кого зрозуміє отой наш хитромудрий піскар-земляк краще - ваші витончені посили, чи тверду прямоту "Патріота напоказ" пана Валерія Хмельницького?

Можливо ваше розуміння поезії аж надто скероване до ідеального майбутнього, а тут ми маємо те, що маємо?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-07-01 13:51:12 ]
а хіба ми не розділяємо поезію і віршування?
в даному випадку це не поезія.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 13:55:56 ]
Не розділяємо :)

Віршування - гарне слово, багато чого охоплює...

Має таку підозру, що і для найпрозаїчнішої особи таки існує поняття "поезії", нехай воно і залишиться для такої особи лише на рівні "очі"-"ночі", але переживання які!

Хто з такою особою розмовлятиме?
А їх десятки мільйонів українців?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 13:57:16 ]
Починати, чи продовжувати, на жаааааль, потрібно на всіх рівнях...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-01 14:10:35 ]
Хочу скромно зазначити, що якщо задовольнятися таким сьогодні, майбутнє кращим не стане :)

Особисто для мене вірші і поезія - це різне.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 14:26:43 ]
І скільки відсотків авторів ПМ зуміють тоді написати найнайнайсправжнісіьку поезію?
А скільки відсотків здатні сприйняти отой найвищий "стандарт"? )

Але ваші-наші смаки вже визначають розшарування двокласової моделі на багаторівневу систему, це вже певний прогрес, як на мене...

Я думаю, що ми повинні погодитися - що зростання відбувається, чи повинно відбуватися, на багатьох рівнях, у багатьох сферах...
Література - це кожному своє?
А якщо говорити про рівень магів і богів, то вони взагалі невидимі, чи ні? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 14:32:25 ]
Але якщо говорити про оптимальне звучання на кожному рівні, то напевно, можна зробити ряд корисних підказок саме по цьому віршеві...
Аби він "працював" на добро. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-01 14:46:00 ]
Володю, смішне питання, хай і риторичне :) найнай-поезію взагалі пишуть дуже мало - не тільки на ПМ, а взагалі. Але це робить її тільки більш цінною.
А от щодо сприйняти - я впевнена в тому, що дуже багато читачів здатні це зробити. Якщо їм штучно не занижувати планку, звісно :)
Боги і маги діють за іншими законами, так що не треба все в один кошик складати :)
"Тверда прямота" у даному вірші, НМД, тільки шкодить як віршу, так і читачу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 14:53:49 ]
Можливо цю прямоту можна було підправити аля Маяковський...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 15:09:28 ]
Шановна Редакція Майстерень, прошу звернути увагу на те, що у мене все-таки сатира на патріота, а не патріотичний вірш. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-01 19:47:21 ]
таки дійсно, шановна Редакціє, маємо те, що маємо)
і сумно від всього цього. Колись Олександр Блок довго не хотів висловлювати свою думку про молоду ще тоді Анну Ахматову. І коли все-таки наполягли, щоб він висловився, Блок відповів: «Вона пише вірші, як перед чоловіком, а треба писати - як перед Богом».
Це я про аудиторію, на яку орієнтується поет)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 20:16:11 ]
Ну проти цього не попреш :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-07-01 13:49:54 ]
Валеро, менш лінива ніж я Чорі все дуже гарно пояснила, бач... І Шико.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 14:49:14 ]
Получается, что и мои стихи не поэзия, а тупо (или типа) стихи. Плохо это.
Но хорошо, что я не строю никаких планов - ни на публикацию сборника, ни на создание собственной литературной студии, ни на получение нобелевской премии... И хорошо, что я не опыляю своими стихами иные литературные ресурсы.
Но если и мои стихи - не поэзия, то что тогда эти рифмованные не самыми лучшими рифмами, переклички?
А ведь мы к ним начинаем привыкать.
Я в свое время привык к бездомной жизни...
Но однажды сказал - хватит. Сколько можно?

И мои стихи, получается - не поэзии...
Капец. Пардон, аминь.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-07-01 14:52:52 ]
ти такий егоцентричний )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 15:00:50 ]
Ось бачиш, Алексію, як не мені, то хоч тобі критики відкрили очі на справжню цінність наших віршованих спроб. :) Мені то вже давно, дякуючи рецензентам "Юності"! :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 14:59:10 ]
Заперечуючи конституційні права меншої краси щодо більшої, можна дійти і до того, що далеко не кожна жінка має право на свого щасливого цінителя? :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-01 15:08:11 ]
та ніхто ж ці права не заперечує... просто варто намагатися чесно (хоча б для себе) відрізняти одне від іншого. а на щастя заслуговують всі :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 15:11:36 ]
Всі жінки красиві, просто деколи буває замало алкоголю.:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 15:11:56 ]

Чудово! Взагалі, найкраще в житті говорити про чоловіків і жінок - тут консенсус завжди знаходиться...
І чому ж?
Якась Вища пастка...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-01 15:15:55 ]
Ой, Валеро... а я ще про чоловіків таке знаю, що цей жарт Вам дитячою забавкою видасться :)

Так, дорога РМ, це пастка спеціальна, бо всі шляхи ведуть у неї, як у Рим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 15:19:21 ]
Чорі, та це загальновідомий жарт. :) А у Вас який? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 15:20:08 ]
Чорі, і що ж це за пастка, в як ведуть всі шляхи? :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-01 15:22:31 ]
Жарт? Там щось про чоловіків і мавп :)

А пастка - це Він і Вона, і все, що між ними було, є і буде.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 15:32:00 ]
А, теж загальновідомий. Чоловік має бути трішки красивіший за мавпу, й цього вже достатньо. :) Так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 14:56:01 ]
Знайдіть десять відмінностей. :) Нібито кардинально переробив вірш. Цікаво, чи хоч трохи наблизився до кращих зразків патріотичної поезії? :) Ще цікавіше, що (чесно!) не читав до публікації своєї нової версії вірша Олексія Бика, і раптом з'явились у моєму вірші шаблі і сідла... :) Ноосфера!

Чекатиму з нетерпінням відгуків!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 16:11:18 ]
"чаС ЗНегод". И этому явлению есть название. Сибилянт + слияние трех согласных.
Не читается оно.
Слушай, выбрось этот вирш куда-нибудь подальше.
Я понимаю - жаль, детище, четыре страницы комментариев и едва ли не триста посещений. Но это все второстепенно.
Анекдот насчет хвойного экстракта слышал?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 16:31:24 ]
Сібілянт? Не чув.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно? :)
Та ні, я ще трішки "побарахтаюсь", "авось" з молока масло вийде. :)
Ні, про хвойний екстракт теж не чув. Давай, розкажи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 16:45:10 ]
От мужика плохо пахло. То ли он ассенизатором работал, то ли такие у него феромоны. И говорит ему жена, что, мол, нехорошо от него пахнет. Калом.
И посоветовала помыться.
А у него был хвойный экстракт - шампунь такой.
И он тщательно помылся. И на всякий случай пошел к соседу - как, мол, пахну? А тот ему и отвечает - да так, словно бы в хвойном лесу кто-то кучу навалял.
Можно смеяться.
Зачем тебе это стихотворение?
Неужели настолько дороги судьбы Родины?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 16:49:16 ]
А, чув. :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 16:50:14 ]
Та, хочу ще трішки над позірними патріотами поприкалуватись. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 17:14:05 ]
Не знаю на рахунок сібілянта, :) але злиття трьох вже виправив. :) Дякую, Алексію!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 16:24:59 ]
Или напиши прозаическое произведение. Ты же уже писал одно - о комментировании, если я не ошибаюсь.
А теперь можно было бы о том, как писать поэзии.
Например, рекомендации могли бы быть следующими:
- пройтись, например, китайскими поэзиями древних веков. Нахвататься образов, проникнуться ими. Представить себя на горе, с которой все видно, а в моменты особой тишины слышно, как колосится рис и растет трава;
- придумать тему. Она может, кстати, возникнуть по ходу ознакомления;
- затем подумать, как на эту тему выйти издалека. Сразу не нужно.
Обо всем писать не буду, потому что сам не знаю, что бы я делал. Мои стихи и образы ко мне приходят, по-моему, из какой-то иконы. А их у меня пять. И я чувствую некое тепло. Но я плохо улавливаю, о чем оно. И, как всегда, начинаю писать о себе.
Нечто подобное происходит и во время литургий. Я иной раз вижу нимб, который спускается прямо на макушку священнослужителя. Но тогда "приход" ощущает он. А я - резонирую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 16:33:49 ]
Та щось ніяк до прози не вдається взятись. І, головне, ідею вже маю, і головних героїв, і сюжет. Треба себе змусити. А то пишу римовану прозу - ану її, краще таку піду писати. :) Не вийшло з мене поета - може, хоч письменник вийде? :) На крайняк - критик. :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 16:40:20 ]
Зря ты думаешь, что все потеряно. Нужно просто остановиться.
Анекдот насчет того, что нужно было кому-то одному из двух остановиться, ты тоже знаешь. Я о нем частенько вспоминаю. И исчезаю сразу едва ли не на целую неделю. Зато потом сколько новостей...
Еще раз покедова.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 16:42:48 ]
Ага, бувай. Зустрінемось на проза.ру. :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 16:37:27 ]
И пою вместе с хором как не простой певчий, а как маленький карузо, о котором никто не знает, а, может быть, даже не слышит, но улавливает неведомо какими антеннами своей души. Своеобразный "волшебный голос Джельсомино", но наоборот - ничто не рушится, а происходит процесс созидания, называемый слиянием душ.
Покедова. Мне нужно готовиться к завтрашней литургии.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 16:43:50 ]
Респект і уважуха. Чао!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-01 16:44:51 ]
Змінив назву. Може, хоч це допоможе? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 19:30:35 ]
О-о-о-о-о, та тут дискусія...
Вже нова назва. Це, НМСД, як нові міхи для старого-нового вина.
То, може, варто змінити епіграф? Наприклад,
"Не питай, що Америка може зробити для тебе, але, що ти можеш зробити для Америки", на інший, наприклад, такий:
"Не питай, що Поезія може дати тобі, але, що ти можеш зробити для Поезії".
Не виключаються інші варіанти - про зустрічні внески або витрати (бо вона віднімає час), а потім написати новий вірш, бо до теми патріотизму, самі розумієте, хто звертається частіше за всіх інших. І навіть існує відповідна цитата.

У сподіванні на Вашу ерудованість і адекватність,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-07-01 20:18:35 ]
А потім під цим епіграфом ми побачимо новий вірш, орієнтований на читача, який має високий поетичний смак. Цей читач теж може бути по-жіночому чутливим, але його цікавитиме не щось знайомо-пісенне-попсове, а більш високе і не спекулятивно-смішне і просте.

З повагою,
Г.С.
P.S. Але наскільки численною буде читацька аудиторія?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 10:38:36 ]
Навіть не уявляєте, Гаррі, наскільки мені було приємно прочитати ці Ваші слова про очікуваний "новий вірш, орієнтований на читача, який має високий поетичний смак".
До речі, у мене й справді вже є новий вірш на цю ж тему, але тепер вирішив трохи зачекати з публікацією.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 10:30:22 ]
Визнаю, Гаррі, помилку, повертаю сюди вірш, який, власне, і був підданий критиці, а новий варіант опублікую окремо.
А хто там звертається частіше за всіх інших до теми патріотизму? І що за цитата? Просвітіть.

Щодо моєї ерудиції (все ніяк не зберусь піти виграти мільйон на однойменному шоу)) та адекватності можете навіть не сумніватись)))