ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Публіцистика):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.04.19
08:13
А я стояла на глухім розпутті.
Гойдались зорі у ставочку.
Шляхи ожина застеляла пруттям,
Немов вдягала оторочку.
І та любов, як квітка на лататті,
Закрилась у вечірню сутінь.
На диво, щезло із душі сум'яття.
Гойдались зорі у ставочку.
Шляхи ожина застеляла пруттям,
Немов вдягала оторочку.
І та любов, як квітка на лататті,
Закрилась у вечірню сутінь.
На диво, щезло із душі сум'яття.
2024.04.19
08:00
Залишся у мені теплом осіннім,
І заходом не гасни у думках.
Бо то давно не мрія, то легка
Рожева тінь пелюстки, то - тремтіння
З чола спадаючого завитка.
То - тріпотіння крил, що не збулися,
Згубились на ходу, незвісно де.
І заходом не гасни у думках.
Бо то давно не мрія, то легка
Рожева тінь пелюстки, то - тремтіння
З чола спадаючого завитка.
То - тріпотіння крил, що не збулися,
Згубились на ходу, незвісно де.
2024.04.19
07:14
Пам'ять тобі, друже Варяже,
із Богом покойся, братику.
Слово лихе хіба хто скаже?
Один я пройду Хрещатиком.
Тільки спогад колючим дротом,
де ми до війни приковані.
Повзе крізь дим їдкий піхота,
через міста йде зруйновані.
із Богом покойся, братику.
Слово лихе хіба хто скаже?
Один я пройду Хрещатиком.
Тільки спогад колючим дротом,
де ми до війни приковані.
Повзе крізь дим їдкий піхота,
через міста йде зруйновані.
2024.04.19
06:07
Посадили квіти
Біля школи діти
І весняна клумба аж вогнем зайшлась, –
Іскорки шафрану,
В полум’ї тюльпанів,
Запашіли жаром з рястом водночас.
Квітів аромати
Стали наповняти
Біля школи діти
І весняна клумба аж вогнем зайшлась, –
Іскорки шафрану,
В полум’ї тюльпанів,
Запашіли жаром з рястом водночас.
Квітів аромати
Стали наповняти
2024.04.18
21:10
Я не сумую, просто – білий вальс,
А думка в пелюстках стоїть безвітрям.
І впала б вже, та звичка, Ісабель!..
А ти чи так дивилась і на нас,
Як на бездення прорваного неба,
Коли ми світ розрізали навпіл?
А думка в пелюстках стоїть безвітрям.
І впала б вже, та звичка, Ісабель!..
А ти чи так дивилась і на нас,
Як на бездення прорваного неба,
Коли ми світ розрізали навпіл?
2024.04.18
19:59
Ать-два! Ать-два!
В генерала голова.
Сам придумав, сам зробив.
Мабуть, орден заробив
Ще й підвищення звання.
А все інше – то дурня.
Легко було при Союзі.
Перед старшими – на пузі,
В генерала голова.
Сам придумав, сам зробив.
Мабуть, орден заробив
Ще й підвищення звання.
А все інше – то дурня.
Легко було при Союзі.
Перед старшими – на пузі,
2024.04.18
19:35
Отримав нагороду мовчанням –
Найвищу нагороду нинішніх рапсодів,
Що шиють собі сорочки-мантії
Для буття-блукання в царстві марень,
Братів кіфари, сестер ірландської арфи,
Нагороди сумної білої тиші
Пелюстками анемон посипаної –
Нагороди мовчання
Найвищу нагороду нинішніх рапсодів,
Що шиють собі сорочки-мантії
Для буття-блукання в царстві марень,
Братів кіфари, сестер ірландської арфи,
Нагороди сумної білої тиші
Пелюстками анемон посипаної –
Нагороди мовчання
2024.04.18
19:12
Уранці 17 квітня російські варвари завдали ракетного удару по Чернігову.
Є загиблі. Багато поранених. Серед них четверо дітей…
Старенький Чернігів - в крові без сил…
Кремлінський палець униз: вбий його!
Святі мовчки виходять з могил.
Сльози в оча
Є загиблі. Багато поранених. Серед них четверо дітей…
Старенький Чернігів - в крові без сил…
Кремлінський палець униз: вбий його!
Святі мовчки виходять з могил.
Сльози в оча
2024.04.18
19:05
Ти виходиш з будинку, що носить прізвище якогось поета чи композитора,
А вона вже чекає тебе на балконі у свиті з каріатидами
І погляд її, як у звичайного, пристойного інквизитора,
Який знає, що буде далі, а тому милується міськими видами;
А тоді огля
А вона вже чекає тебе на балконі у свиті з каріатидами
І погляд її, як у звичайного, пристойного інквизитора,
Який знає, що буде далі, а тому милується міськими видами;
А тоді огля
2024.04.18
15:16
Терпіти несила, мовчати не можу,
бо замість весільного – траурне ложе.
Загинув хлопчина – йому дев’ятнадцять.
В матусі життя обірвалось неначе.
Її зрозуміють лиш ті, що втрачали.
Бо після такого – дорога печалі.
Дорога постійного смутку та болю.
бо замість весільного – траурне ложе.
Загинув хлопчина – йому дев’ятнадцять.
В матусі життя обірвалось неначе.
Її зрозуміють лиш ті, що втрачали.
Бо після такого – дорога печалі.
Дорога постійного смутку та болю.
2024.04.18
10:34
Політики, філософи, експерти…
Усіх несила і порахувать!.
Куми, свати, недоумки і смерди –
ота наразі «королівська рать»
аналізує, пророкує, пише,
висвітлює, доводить, викрива,
розбурхує і каламуте тишу…
Ярять і шаленіють нувориші –
Усіх несила і порахувать!.
Куми, свати, недоумки і смерди –
ота наразі «королівська рать»
аналізує, пророкує, пише,
висвітлює, доводить, викрива,
розбурхує і каламуте тишу…
Ярять і шаленіють нувориші –
2024.04.18
09:44
Люблю какао в молоці…
Моє їм привітання --
То друзі справжні, молодці
А особливо зрання…
Тако сьорбнеш ковточок їх
І завібрірує щодення…
І не згадати буде гріх
Любязність їх, і ймення…
Моє їм привітання --
То друзі справжні, молодці
А особливо зрання…
Тако сьорбнеш ковточок їх
І завібрірує щодення…
І не згадати буде гріх
Любязність їх, і ймення…
2024.04.18
08:39
Якщо серця співають, то вона, мов пісня.
Солодка чи гірка, але в житті не прісна.
І пишуться вірші, сонети й навіть оди.
І з розуму бентежно чарівниця зводить.
А очі набувають сонячного блиску,
І ось вона велична зовсім близько-близько.
Пірнають в г
Солодка чи гірка, але в житті не прісна.
І пишуться вірші, сонети й навіть оди.
І з розуму бентежно чарівниця зводить.
А очі набувають сонячного блиску,
І ось вона велична зовсім близько-близько.
Пірнають в г
2024.04.18
08:26
Циклопу треба жертва, voila,
і він знайшов її в центрі Европи,
нема потвори гірше москаля,
не люди, а трикляті азіопи.
У світі всі стурбовано мовчать.
Не можна, кажуть, монстра турбувати.
Коли вода затопить Арарат,
то хай потопить й полчища сохатих
і він знайшов її в центрі Европи,
нема потвори гірше москаля,
не люди, а трикляті азіопи.
У світі всі стурбовано мовчать.
Не можна, кажуть, монстра турбувати.
Коли вода затопить Арарат,
то хай потопить й полчища сохатих
2024.04.18
08:16
Не ласкає нас море життєве лазурними хвилями.
Не втішають його буруни, у вітрах неприкаяні.
Ми - дві чайки утомлені, низько літаємо й квилимо.
І чи крила піднімуть у завтра, напевно не знаємо.
Ми з тобою - дві чайки. І берег в такій невідомості.
З-
Не втішають його буруни, у вітрах неприкаяні.
Ми - дві чайки утомлені, низько літаємо й квилимо.
І чи крила піднімуть у завтра, напевно не знаємо.
Ми з тобою - дві чайки. І берег в такій невідомості.
З-
2024.04.18
05:58
Ширяє ластівка над мною
І так щебече угорі,
Що довго мовчки я не встояв
У співом збудженім дворі.
Почав підспівувати пташці –
І звеселіли небеса, –
І у конвалієвій чашці
Заграла перлами роса.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...І так щебече угорі,
Що довго мовчки я не встояв
У співом збудженім дворі.
Почав підспівувати пташці –
І звеселіли небеса, –
І у конвалієвій чашці
Заграла перлами роса.
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Публіцистика):
2023.11.22
2023.02.21
2022.02.01
2021.07.17
2021.01.08
2020.03.12
2020.01.18
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Наталя Чепурко (1964) /
Публіцистика
ПРЕВРАЩЕНИЕ РЕМЕСЛА В ИСКУССТВО.
Кто же такой мастер? - Это человек, особенно сведующий и искусный в деле своем.
Чтобы достичь мастерства, большинство людей используют два принципа: принцип подражания и принцип многократного повторения.
Большим плюсом принципа ПОДРАЖАНИЯ есть то, что не нужно придумывать ничего нового, просто стараешься повторять за учителем и получаешь результат. Минус заключается в том, что ученик может не быть похожим на учителя и не сможет его скопировать. Второй минус заключается в том, что, пользуясь этим принципом, лучше учителя ты никогда не сделаешь.
Плюс принципа ПОВТОРЕНИЯ является и его минусом- наши действия мы записываем на подсознание, и от сознательных действий уже ничего не зависит. Эти принципы хороши на начальных уровнях, но для достижения совершенства их маловато.
МЕТАФИЗИКА МАСТЕРСТВА.
Человек- это не только физическое тело. На уровне ЭФИРНОГО тела человек должен ощущать предмет действия. На уровне АСТРАЛЬНОГО(эмоционального) тела действовать надо со спокойной уверенностью. На уровне МЕНТАЛЬНОГО тела к действию нужно подходить с четко сформированным образом: как образ конечной цели, так и сам образ движения. Нечеткий образ оставляет много степеней свободы для воплощения чего угодно, но не вашей воли. Именно отсутствие четкости образа и породило фразу "хотелось как лучше, а получилось как всегда". Такое действие называют безобразным. Нужно развивать свое воображение, фантазировать, представлять- проэцировать в явь! На уровне ПРИЧИННОГО тела дело просто должно делаться. Ключевым словом этого уровня можно назвать решимость! Как только есть решимость действовать, ничего кроме воплощения действия не должно быть. И если за волевые качества души отвечает причинное тело, то за такие качества, как проявление любви, отвечает БУДХИЧЕСКОЕ тело. Поэтому надо приучить себя находиться в состоянии любви. Само слово "любовь" означает как ЛЮди БОга Ведают- состояние единения со всем вокруг. Истинный мастер творит только в таком состоянии... На уровне АТМИЧЕСКОГО тела, или духа, надо ставить мудрые цели. Причем для каждого человека они будут своими. Для близких по духу людей они будут похожими. Само слово "цель" означает действие, которое приведет к тому, что человек станет одним ЦЕЛым с Творцом, окружающим миром и самим собой. Цель должна приводить к исЦЕЛению духа, Души и Тела.
Если потратить некоторое время на синхронизацию по всем этим параметрам, то будет видно насколько качественнее и быстрее станут выполняться дела, на которые ранее уходила уйма времени. Таким образом будет освобождено время для любимых занятий. А если применять принцип мастерства ко всем действиям своей жизни, т.е. начать жить осознанно, можно стать не просто мастером одного дела- СТАТЬ МАСТЕРОМ СВОЕЙ ЖИЗНИ!
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
ПРЕВРАЩЕНИЕ РЕМЕСЛА В ИСКУССТВО.
Свое дело нужно знать
на уровне ремесла,
но подходить к нему,
как к искусству.
Мудрость
Среди нас есть люди, вызывающие уважение, от деятельности которых захватывает дух.Кто же такой мастер? - Это человек, особенно сведующий и искусный в деле своем.
Чтобы достичь мастерства, большинство людей используют два принципа: принцип подражания и принцип многократного повторения.
Большим плюсом принципа ПОДРАЖАНИЯ есть то, что не нужно придумывать ничего нового, просто стараешься повторять за учителем и получаешь результат. Минус заключается в том, что ученик может не быть похожим на учителя и не сможет его скопировать. Второй минус заключается в том, что, пользуясь этим принципом, лучше учителя ты никогда не сделаешь.
Плюс принципа ПОВТОРЕНИЯ является и его минусом- наши действия мы записываем на подсознание, и от сознательных действий уже ничего не зависит. Эти принципы хороши на начальных уровнях, но для достижения совершенства их маловато.
МЕТАФИЗИКА МАСТЕРСТВА.
Человек- это не только физическое тело. На уровне ЭФИРНОГО тела человек должен ощущать предмет действия. На уровне АСТРАЛЬНОГО(эмоционального) тела действовать надо со спокойной уверенностью. На уровне МЕНТАЛЬНОГО тела к действию нужно подходить с четко сформированным образом: как образ конечной цели, так и сам образ движения. Нечеткий образ оставляет много степеней свободы для воплощения чего угодно, но не вашей воли. Именно отсутствие четкости образа и породило фразу "хотелось как лучше, а получилось как всегда". Такое действие называют безобразным. Нужно развивать свое воображение, фантазировать, представлять- проэцировать в явь! На уровне ПРИЧИННОГО тела дело просто должно делаться. Ключевым словом этого уровня можно назвать решимость! Как только есть решимость действовать, ничего кроме воплощения действия не должно быть. И если за волевые качества души отвечает причинное тело, то за такие качества, как проявление любви, отвечает БУДХИЧЕСКОЕ тело. Поэтому надо приучить себя находиться в состоянии любви. Само слово "любовь" означает как ЛЮди БОга Ведают- состояние единения со всем вокруг. Истинный мастер творит только в таком состоянии... На уровне АТМИЧЕСКОГО тела, или духа, надо ставить мудрые цели. Причем для каждого человека они будут своими. Для близких по духу людей они будут похожими. Само слово "цель" означает действие, которое приведет к тому, что человек станет одним ЦЕЛым с Творцом, окружающим миром и самим собой. Цель должна приводить к исЦЕЛению духа, Души и Тела.
Если потратить некоторое время на синхронизацию по всем этим параметрам, то будет видно насколько качественнее и быстрее станут выполняться дела, на которые ранее уходила уйма времени. Таким образом будет освобождено время для любимых занятий. А если применять принцип мастерства ко всем действиям своей жизни, т.е. начать жить осознанно, можно стать не просто мастером одного дела- СТАТЬ МАСТЕРОМ СВОЕЙ ЖИЗНИ!
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію