ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Гриць Янківська
2024.04.17 00:24
Аж раптом – ніч. На згарищі вітрів
Бузкова мить не випускає з круга.
І яв мені – недбало зшита чуга,
А сон мені – бездоння рукавів.

Кружляй мене! Одним із тих кружлянь
Під спів горян, у попелі натуги!..
Аж раптом – день порозриває пруги

Іван Потьомкін
2024.04.16 23:09
Якщо не зведе Господь дім,
Марні зусилля тих, хто його будує.
Якщо не встереже Господь місто,
Намарне старається варта.
Надаремне ви рано встаєте,
Допізна сидите, їсте хліб печалі.
Навіть уві сні Він дасть усе те тому,
Кого любить.

Юрко Бужанин
2024.04.16 22:33
Тут колись росли кущі кизилу,
А тепер - потрісканий асфальт...
Всі сліди мого дитинства змило
Дощем-часом у тайну скрижаль.

Найріднішим йду на світі містом...
Порух вітру - в серці резонанс.
А під сірим снігом, жовтим л

Володимир Каразуб
2024.04.16 20:19
Це безліч сонць зійшло на небесах
Звабливих щік, що з них складе сузір’я
Поезія торкаючи вуста
Сльозою радості, сльозою сновидіння.
А ти — язичник, що вершить обряд
І прагне трунку від сосків Астарти;
Холодний мармур, що ховає плаття
В мережі рік

Ніна Виноградська
2024.04.16 20:03
Цей тихий ранок з квітами в гіллі
І з келихами золотих тюльпанів
Панує на відновленій землі,
Не змінюючи настроїв та планів.

Йому одне – радіти із весни,
Нести вселенську радість і турботи
Про білий світ, про наші з вами сни -

Микола Дудар
2024.04.16 13:26
Не чіпав я тої бляшки…
Не чіпав, їй-бо, клянусь
Бачиш слід? Це від упряжки
Хочеш виправдати? Змусь
Сторонитись… краще зникни
Замовчи, не сердь… не час
Чи звикай… навряд чи звикнеш
Сплигни з тенора на бас…

Ольга Олеандра
2024.04.16 09:56
З листка на листочок стрибають краплини.
Муркоче волога, голубиться, лине.
Прямує до лон, проникать й напувати.
Дощем сходить небо, щоб землю кохати.

16.04.24

Микола Дудар
2024.04.16 09:10
Ось вони, мої сулійки…
Вузьке горлечко, пугар
Нас у погребі лиш трійко
З променем іржавих фар...

Хто кого осилить з трійки?
Той, хто важчий у вазі…
Обійдемося без бійки

Микола Соболь
2024.04.16 05:52
На Парнасі відучора гуд
«геній» роздає свої вказівки
це, друзяки, небезпечний труд
і стило в руках його – гвинтівка.
Зизооко цілиться під зріз,
вибирає жертву пожирніше…
затуляйте свої вуха, плиз,
дочекайтесь, хай настане тиша.

Віктор Кучерук
2024.04.16 05:42
Галки жовтороті
Всілися на дроті,
Гомоном дратуючи людей, –
Наче зранку в місті
Зграї голосистій
Більше примоститися ніде.
Поки гомоніли
Птиці зголоднілі

Віктор Михайлович Насипаний
2024.04.15 20:46
У маршрутці шоколадку
Їсть дівча, смакує.
- То шкідливо для школярки! –
Тип якийсь кепкує.

Розкудахтався, мов квочка:
- Ти ж здоров’я згубиш!
Бо ж поправишся, мов бочка!

Артур Курдіновський
2024.04.15 19:23
Небо зоряне...
Поле зоране...
А між ними в повітрі - війна.
Над криницею,
Над пшеницею
Чорна хмара та злість вогняна.

Поле зоране...

Микола Дудар
2024.04.15 14:53
Відтінки радісного сплеску --
Як свідки зламаних спокус...
І світлим гумором Одеським —
Я вже нічого не боюсь!
Впливові дядечки принишкли…
Хвости стурбовані… є шанс:
У ніч виходити лиш нишком,
Чим будуть радувати вас…

Ніна Виноградська
2024.04.15 14:28
Поламав усі мої думки,
У минуле викинув надії.
Впали з неба – загасив зірки,
Щоби не збулися наші мрії.

Падав сам у прірву небуття
І мене за руку за собою.
Зрозуміла, що моє життя –

Юрій Гундарєв
2024.04.15 09:58
І знову у Вибраному - суцільні вірші й оповідання Олександра Сушка. По 6-8 текстів на добу - малохудожніх і з численними помилками! Цей автор намагається виправдовуватися: розумієте, друже, я пишу в електричках і без окулярів, тому ось так виходить… Підт

Юрій Гундарєв
2024.04.15 09:53
СупрОтив і талановитА непотріб

Стосовно питання, що я починаю першим.
Так, Микола Дудар, про якого я до сьогодні не сказав жодного слова, 12 квітня цього року написав у своїй рецензіїї на мій «Відкритий лист головному редакторові ПМ» такі слова про ме
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори на сторінці:

Ілахім Поет
2024.04.15

Павло Босота
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Степанчук Юлія
2024.04.15

Степан Коломиєць
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




 
 
Огляд Дата
Дикий Жорж Основна з проблем у мистецтвознавстві - це навчитися оцінювати твори мистецтва, і цього не оминеш - бо ще більша проблема - б...
2006.02.25
Рейтинги
 
Народний
Ім'я Рейтинг
R2+
Губерначук Сергій 5.76
Івченко Юлія 5.67
Бойко Володимир 5.53
Олехо Олександр 5.51
Палій Анна Віталія 5.47
Майстерень Редакція 5.44
R2 i Люб.Поезії
Маньєрист Галантний 5.49
Гундарєв Юрій 5.49
Кучеренко Галина 5.37
"Майстерень"
Ім'я Рейтинг
R2+
Губерначук Сергій 5.87
Івченко Юлія 5.76
Бойко Володимир 5.68
Олехо Олександр 5.61
Палій Анна Віталія 5.48
Майстерень Редакція 5.25
R2 i Люб.Поезії
Маньєрист Галантний 5.50
Гундарєв Юрій 5.49
Кучеренко Галина 5.39

Про рейтинги
1. Рейтинг авторського потенціалу. Формується оцінками (суто за вірші), які отримані від усіх користувачів ("Народний") і статусних авторів ("Майстерень"). Рейтингований автор може впливати на цей рейтинг - видаляючи низькооцінені твори, чи обмежуючи кількість творів, на які дано ним дозвіл "оцінювати". Тобто, автор певною мірою сам формує цей рейтинг, вказуючи про рівень своїх творчих "претензій". Обчислюється рейтинг, як середньоарифметичне від усіх отриманих оціноку загальному і кваліфікованому режимі.
Докладніше >>>
2. Рейтинг оцінюваності авторів (або ж рейтинг за коефіцієнтом Замшанського).
Коефіцієнт оцінюваності (коеф.Замшанського) дає можливість внести поправку до значення рейтингу авторського потенціалу, у залежності від кількості отриманих автором оцінок (за вірші). Тобто, чим більше автор отримав оцінок, тим у цілому його рейтинг має бути точнішим. Велика різниця між цими рейтингами (№1 і №2) може засвідчувати або суттєву недооціненість автора, або ж суттєвий авторський вплив на рейтинг №1 з ціллю його завищення.
Докладніше >>>
3. Рейтинг за коефіцієнтом прозорості. Дає можливість орієнтовно розділити авторів за легкістю (що зовсім не означає високосенсовістю) їхньої поетичної мови в цілому. Для розрахунку середньоарифметичного, загального коефіцієнту прозорості мови автора беруться коефіцієнти лише опублікованих автором "віршів".
Докладніше >>>
4. Рейтинг за потенціалом автора із врахуванням коеф.прозорості. Таке поєднання, на думку адміністрації ПМ, дає можливість (в ідеалі) уточнити авторський потенціал (рейтинг №2) середнім коефіцієнтом прозорості віршів автора (з уточненням, що йдеться саме про поетичну мову), тобто прийнятного для автора потенціалу і фактичної милозвучності його поетичного слова.
Докладніше >>>
5. Остаточний рейтинг. Цей рейтинг бере до уваги всі основні індикатори, якими на сьогоднішній день адміністрація тестує авторські творчі світи. Середньо-арифметичний авторський рейтинг (з №1 і №2 ) уточнюється середнім коефіцієнтом прозорості віршів (з уточненням, що йдеться саме про поетичну мову)...
Докладніше >>>

Коментарі
Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-03-06 15:00:27 ]
Ми нарешті змінили, покращили, зробили коректнішим вигляд Рейтингової сторінки, як про те нас просили наші автори.
Зміни торкнулися відображення вічноживих наших авторів, авторів найвищого рівня.
Додалася і можливість коментування, і деякі інші корисні дрібнички ...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Буняк (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-08 14:22:57 ]
Шановна Редакціє,
Хотілося б знати, на яких підставах даються рейтинги? Що окреслює рівень вірша?
Чи це залежить від читачів чи від редакції?
Дякую за увагу


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-03-30 21:14:40 ]
Шановна Наталіє, зараз ми спробували дати розширені пояснення, якщо цікавитиме щось більш конкретне, запитуйте.

Про рейтинги
1. Рейтинг авторського потенціалу. Формується оцінками суто за вірші від колег ("Народний") і статусних авторів ("Майстерень"). Рейтингований автор може впливати на цей рейтинг - видаляючи низькооцінені твори, чи обмежуючи кількість творів, на які дано ним дозвіл "оцінювати". Тобто, автор певною мірою сам формує цей рейтинг, вказуючи про рівень своїх творчих "претензій". Обчислюється рейтинг, як середньоарифметичне від усіх отриманих оціноку загальному і кваліфікованому режимі.
Докладніше >>>
2. Рейтинг оцінюваності авторів (або ж рейтинг за коефіцієнтом Замшанського).
Коефіцієнт оцінюваності (коеф.Замшанського) дає можливість внести поправку до значення рейтингу авторського потенціалу, у залежності від кількості отриманих автором оцінок (за вірші). Тобто, чим більше автор отримав оцінок, тим у цілому його рейтинг має бути точнішим. Велика різниця між цими рейтингами (№1 і №2) може засвідчувати або суттєву недооціненість автора, або ж суттєвий авторський вплив на рейтинг №1 з ціллю його завищення.
Докладніше >>>
3. Рейтинг за коефіцієнтом прозорості. Дає можливість орієнтовно розділити авторів за легкістю (що зовсім не означає високосенсовістю) їхньої поетичної мови в цілому. Для розрахунку середньоарифметичного, загального коефіцієнту прозорості мови автора беруться коефіцієнти лише опублікованих автором "віршів".
Докладніше >>>
4. Рейтинг за потенціалом автора із врахуванням коеф.прозорості. Таке поєднання, на думку адміністрації ПМ, дає можливість (в ідеалі) уточнити авторський потенціал (рейтинг №2) середнім коефіцієнтом прозорості віршів автора (з уточненням, що йдеться саме про поетичну мову), тобто прийнятного для автора потенціалу і фактичної милозвучності його поетичного слова.
Докладніше >>>
5. Остаточний рейтинг. Цей рейтинг бере до уваги всі основні індикатори, якими на сьогоднішній день адміністрація тестує авторські творчі світи. Середньо-арифметичний авторський рейтинг (з №1 і №2 ) уточнюється середнім коефіцієнтом прозорості віршів (з уточненням, що йдеться саме про поетичну мову)...
Докладніше >>>


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Буняк (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-06 02:08:27 ]
Шановна Редакціє,

Дуже дякую за роз'яснення. Отже, вірш стає вартісний завдяки "одобрення чи зацікавлення" колег. Це, безпереречно, якщо вони є. Люди, які читають вірші авторів, оцінюють твір не за якістю чи темою, чи правильністю будови вірша, а просто лиш том,у що даний вірш їм подобається, бо його написав "колега". Чи правильно я зрозуміла ці оцінки? Мені цікаво бути на ПМ, бо я сама себе можу виправляти і то зразу" Прозорість мені підказує чи вірш добре написани,й чи потребує поправки. Дуже мудро придумано. Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-06 09:00:31 ]
Дорога Наталіє, все і так, як ви кажете, і не зовсім так. Вірш реально не міняє своєї вартості в залежності від чиїхсь поглядів. Просто часто досвід і смак одного автора значно вужчі, аніж досвід "колективний".
Безумовно, "колективний" досвід збирається. Можна створити колективний досвід сталінського типу, можна створити колективний досвід цинічного, чи ультрамодерністичного штибу, але Майстерні відразу позиціювали себе в руслі класичних традицій - отже, тут і збираємо. :)
Безперечно, "мотор" Майстерень підживлює щораз більша величина нашого сумарного авторського смаку і досвіду. Ми з кожним твором стаємо досвідченішими. Скажу прямо, майже всі найвідоміші (із живих) поети України, і не лише України, торкалися Майстерень прямо чи опосередковано. Їхній досвід напряму чи через редакторів, які з ними безпосередньо контактують, чи через "просто" авторів, що спілкуються з Майстрами, теж підживлює нас. Є ще і Промисел кожного автора Майстерень. Тобто, Майстерні мають такий ось курс - даючи кожному проявити свою авторську доцільність Промислу на тлі живих традицій.
І хоча, більш відомі поціновувачу автори і є йому зрозумілішими, та відхилення у смакуванні поезії в цілому не такі вже й великі, аби це створювало значну проблему для тих, в кого виробився класичний смак, що як і класична освіта, саме те, що потрібно.
Дякую :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Буняк (Л.П./Л.П.) [ 2011-09-15 17:09:14 ]
маю коротеньке питання- чому твори подані як "Найновіші надходження" появляються лиш деяких авторів, але не всіх хто написав твір. Чи це залежить від рейтинґу, вибраних авторів, чи їх подають читачі.
Дякую за увагу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-11-20 13:56:46 ]
Для статусу "ЛП" це залежить від їхнього рейтингу (від Майстерень) - наразі для того, аби останні надходження авторів "ЛП" анонсувалися на відповідних головних сторінках, їхній зведений рейтинг повинен бути не менший 5,20


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Буняк (Л.П./Л.П.) [ 2012-01-17 02:06:13 ]
Щиро дякую за відповідь. Все стало на своє місце


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Козаченко (М.К./М.К.) [ 2012-02-20 20:37:37 ]
Шановна РМ. Кілька разів перечитала Ваші пояснення щодо рейтингування, все ніби зрозуміло.
Неясно одне: чому мій рейтинг, який видно при вході на рейтинги з головної сторінки, раптово впав на недосяжну глибину? Усі мої твори раптово погіршились?
Чи причина - моя нещодавня відмова від оцінювання? Але ж це не споганило моїх віршів і не знівелювало попередніх оцінок.
Чи рейтинг, як пишуть інші автори, тут залежить виключно від Вашої волі, пане Ляшкевичу? Чим я Вас образила?
Тільки не пояснюйте, що це залежить від щоденного оцінювання. Хто тут у Вас оцінює класиків? Чи їхній рейтинг теж десь унизу?
Якщо оцінювання грає роль - прошу відновити цю функцію на моїй сторінці.
Тільки звертайте іноді на неї увагу... Дякую. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-02-20 21:48:50 ]
Вітаю, Світлано.
У нас різні рейтинги.
Остаточний 5.Рейтинг - він наразі підсумковий - і у всіх він нижчий, аніж 1. Рейтинг (потенціалу).
Між тим, саме за рейтингом потенціалу автори потрапляють на головні сторінки своїми новими творами, ви теж потрапляєте.
Ваш 1.рейтинг Козаченко Світлана - 5.46 (Майстерень), а 5.Рейтинг - Козаченко Світлана 4.52 (Майстерень) - це нормально. У всіх 5.рейтинг нижчий...
Але оцінювання відновимо вам - тим більше, що ви самостійно можете вибирати, які твори можуть бути оцінювані, які - ні.
Наостанок прошу мати на увазі, що вас, шановна Світлано, забезпечує тех.обслуговуванням саме адміністрація ПМ, тож є сенс саме про неї говорити, а не про Ляшкевича. Ляшкевич такий самий автор, як і ви. )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-03-19 14:07:56 ]
Шановна РМ, вибачте, але щось незрозуміле діється з анонсуванням моїх творів у рубриці "Останні надходження". То вони там з'являться, то ні (як ось сьогодні) при публікації моїх нових творів. У чому тут справа, ви не могли б пояснити?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-03-19 15:39:33 ]
Шановний Валерію, вам напевно є сенс більш уважно ставитися до тих віршів, які ви розміщуєте на своїй головній поетичній сторінці. Краще проявити максимум смаку - і тоді ваш рейтинг "Майстерень" відразу підніметься. Адміністрація в жодному випадку не хоче бачити на головних сторінках ПМ будь-що. Вибирати, що повинно бути на головних сторінках - це завжди пріоритет видання. Але видання вам пропонує певні кроки, які автоматично вас повернуть на головні сторінки. Не публікуйте будь-що вами написане і все налагодиться...
У вас зараз Рейтинг редакторів: 5.14286 , тож на головних сторінках ПМ ваші публікації, в цілому, на цю хвилину не акцентовані.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-03-20 08:20:15 ]
Шановна РМ, так ви хоч поясніть, за що вами виставлені оцінки 5 (гарно! :) ) за вірш "Про статус від адміністрації", та оцінка 4.5 за продовження вірша "А в слоненятка" (виділений окремо з давно вже надрукованого тут вірша "6 продовжень віршів Катерини Єгорушкіної", який, до речі, самій Касі дуже сподобався, і вона навіть при особистій нашій зустрічі у Києві презентувала мені свою збірку та книжки казок з автографами), в результаті яких мій рейтинг від адміністрації впав з 5.3 до 5.14, тим самим позбавивши можливості анонсування моїх нових творів у розділі "Нові надходження", а то я цього просто не розумію.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-03-20 09:28:20 ]
Валерію, ви справді вважаєте, що таке, як "А в слоненятка" повинно з'являтися на наших головних сторінках?
А я вважаю, що ні...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-03-20 13:35:58 ]
А чому б і ні? Почитайте мою дискусію з Гаррі під цим віршем, де я посилаюсь на незаперечний авторитет в поезії, який написав передмову до Касиної книжки (що, в свою чергу, виграла грант Президента України на видання цієї збірки) і, можливо, ви зміните свою думку.
А ще цікаво, чим вам не сподобався мій жарт "Про статус від адміністрації"? Нічого аж такого крамольного я в ньому не бачу, аби за це позбавляти всі мої наступні нові твори анонсування.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-03-20 20:16:27 ]
Шановний Валерію, таки варто починати із найпростішого - із вміння читати. Ви публікуєте два рядка в розділі "вірші, ритмізована (чи навіть римована) поезія". Адміністрація вважає, що це вельми посередньо - як для тематики "вірші", так і за якістю публікації, і ставить відповідну, напевно навіть зависоку оцінку...
Щодо книжок, то в нас видають різне і різні персони пишуть передмови, і це абсолютно ніяк не стосується редакційної політики ПМ.
Щиро раджу вам суперечливі твори перенести наприклад до розділу "Інша поезія" і надалі розділяти переконливі і малопереконливі публікації. Хоча "Інша поезія" створена також для переконливих поетичних творів, але з не очевидною ритмізацією...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-03-21 10:31:21 ]
Але ж мої два рядки ритмізуються і римуються з двома рядками Касиного вірша, винесеного у епіграф, що при уважному прочитанні не можна не помітити.
Якщо ж думка лауреата Народної Шевченківської премії, представленого в багатьох якостях в тому числі і на цьому сайті, для адміністрації сайту виглядає непереконливо, то її редакційна політика, напевно, як мінімум, потребує коригування.
І вперше чую, аби автор мав поділяти свої твори на суперечливі і несуперечливі (кому чи чому?), а також на переконливі чи непереконливі (кого і в чому мав би переконувати?).
Шкода, що так і не дочекався вашої відповіді щодо моєї мініатюри "Про статус від адміністрації".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-03-22 00:43:21 ]
Ну, не відкрию америки, якщо зауважу, що дуже багато Шевченківських лауреатів далекі від поезії...(
Пане Валерію, мені теж шкода, що ви втрачаєте свій талант не на те, але це ваш вибір - пишіть і далі "касині" вірші - ніхто ж не проти. Ви ж вимагаєте визнання - а це вже геть інше, такі вимоги, схоже, повинні грунтуватися на серйознішому підході до поезії...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-03-23 13:12:10 ]
WOW, а хто ж тоді для вас авторитет в сучукрпоезії?

"Не потребую я ані литавр, ні слави" (С)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-03-23 22:54:48 ]
Не так вже й багато, Валерію, тих, хто дійсно досі ще пише на найвищому рівні - принаймні серед чоловіків, це, для мене, Петро Сорока, Мойсей Фішбейн - в них є чому повчитися...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Буняк (Л.П./Л.П.) [ 2012-06-22 22:29:52 ]
Шановна редакціє. Звертаюся до вас без жодних претензій.
Просто і надалі цікавлюся рейтингами, а саме - їхнім підняттям чи падінням. Чи не могли б ви пояснити ,чому мій рейтинг падає в оціненні "Майстерень" Дякую за увагу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-01-26 09:34:45 ]
Шановна Редакціє, поясніть, будь ласка, як занести небажаного коментатора в "чорний список".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2013-01-26 10:36:31 ]
Нащо Вам Редакція?
Ця процедура не потребує долучення для її усунення додаткових людських ресурсів.
1. Авторизуєтесь (як звичайно).
2. У правому верхньому куточку бачите свою рамочку - псевдо-прізвище та все таке инше.
3. Натискаєте на "Змінити дані".
4. Відкривається Ваш профайл.
5. Десь унизу побачите "Список заборонених читачів".
6. Побачите і "редагувати список".
7. Натискаєте на цю команду.
8. Вносите ID цього читача.
Цей ID бажано знати перед початком процедури. Це чотири цифри, які містяться у Інтернет-адресі цього читача. Щоб їх побачить, треба відвідати його авторську сторінку.
Моя така:
http://maysterni.com/user.php?id=6235
Якщо йдеться про мене, то не шукайте. 6235.
9. Потім натискаєте на команду "поновити профайл".
І Ви зможете побачить вже і ім'я тв прізвище (псевдо) цього читача.
Ніяких инших змін не вносьте, бо потім дійсно може знадобитись допомога Редакції.

Приблизно так само step-by-step можна відіграти все назад, коли (якщо) замиритесь.
Щасти :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-01-27 07:54:07 ]
Дякую, Семене!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-02-08 08:12:23 ]
І як Ви тільки таке могли подумати на мене, Семене?) Не знаю, що б то мало статись, аби я Вас захотів занести у чорний список - адже у нас досить довга історія плідного спілкування, за яке я Вам щиро вдячний.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Колесник (Л.П./Л.П.) [ 2013-03-24 00:32:48 ]
Шановна редакціє, прошу повідомити - хто і з якої причини виставив двійки за мої вірші, чому це зроблено анонімно?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-24 13:55:31 ]
Шановний Валерію, ніхто не наставив двійок, просто мала кількість віршів і оцінок - впливають на остаточний рейтинг (№5).
Я радив би вам більше публікуватися, але звернути увагу на те, що найкраще подавати твори бе(з з)бігів і з добротною ритмізацією...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Христина Мулик (Л.П./Л.П.) [ 2013-03-25 20:05:02 ]
А яка різниця який рейтинг?) пишіть собі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-26 16:34:50 ]
Ні, в поезії важливим є усе, навіть оцінки. Оцінки можуть бути не справедливими, а буває і автори не бачать суттєвих речей. Оцінки і рейтинги переглядаються і уточнюються.
В будь-якому випадку, як на мене, вміння оцінювати і оцінювати все точніше робить із варварів щось схоже на цивілізацію...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2013-03-27 19:29:18 ]
Сподіваюся, що коментар не видалять. Подумалося: завдяки новим переглядам-уточненням рейтингів... хто був ніким - той стане всім. І навпаки. Зазирнула, дивом дивуюся, хто тепер вище за мене в списку рейтингів... Не називатиму імен... Овва! Головне - мати високий коеф. прозорості, бути толорантним до більшості авторів. І ти - на Олімпі ПМ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-27 20:00:53 ]
Коефіцієнт прозорості важливий математичний показник, який опосередковано свідчить про милозвучність мови. У вас, шановна Світлано-Майє, надмірно низький цей коефіцієнт. І це не провина адміністрації сайту, це реальна картина. Літературна мова в цілому у нас - від 0,75.
Між тим ви знаходитесь у групі стильних і модних авторів, які з часом перейдуть вище.
Рейтинг творчого потенціалу у вас високий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2013-03-27 19:30:27 ]
там --толерантним)))(поспіх)...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2013-03-27 19:43:56 ]
Що там мені казати... Анна Ахматова он як низько))).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-27 19:50:45 ]
Чому низько Ахматова? Вище всіх - окрема група, чи би її вище Гомера навіть розмістили? ) Вони там, між іншим - за роками народження...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2013-03-27 20:53:34 ]
Вельмишановна редакціє... Дякую вам за все. У мене ілюзій не лишилося. Вище мене, крім справжніх поетів, є й віршороби - у Вашому рейтингу. Щоб не ображати авторів, не називатиму. Тасуйте, сайт Ваш.
Але ж від того я не стану гіршою.
Щодо коефіцієнту прозорості. В Оксани Забужко він ще нижчий - о, 728, у В. Стуса - о, 74.
Чому ж мій 0,73 - "надмірно низький?". То ж на Вашу думку. І куди я перейду... залежить таки не від Вашої волі, а волі Творця. Дякую, що і Ви помічаєте мій потенціал. Щасти!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-27 21:57:53 ]
До речі, добре, що нагадали, дуже мало тут віршів В.Стуса і О.Забужко, потрібно буде додати. Тоді яснішою буде ситуація.
Чого тут ображатися? Рейтинги ще вдосконалювати і вдосконалювати - точніше зважити взаємодії різних факторів, можливо і справді зараз коефіцієнт прозорості надто сильно впливає. Потрібно подумати...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2013-03-27 21:10:02 ]
За повернення мені рейтингу (групи творчого перебування) - ЩИРО ДЯКУЮ, Володимире! Щойно помітила.
Сподіваюся, що не розчарую. Над прозорістю працювала три роки. І ще працюю. )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-03-28 10:27:36 ]
Оскільки у авторів остаточний рейтинг зараз має 3 знаки після коми, напевно, варто, аби так само було і в цій таблиці.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-04-01 10:58:07 ]
А чи враховується у рейтингуванні твори з інших рубрик (Інша поезія Поеми Проза
Публіцистика Аналітика), оскільки, знаю, була така практика, коли твори, що отримали низькі оцінки, можна було перенести з рубки Вірші в рубрику Інша поезія, і ці оцінки переставали впливати на загальний рейтинг.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-04-01 11:02:17 ]
І ще одне: КП віршів українською = 0.75, російською - 0.65. Отже, білінгвісти (і ті, хто пише вірші лише російською), знаходяться у більш невигідному становищі шодо рейтингів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-11-20 15:03:50 ]
Чомусь мої вірші перестали з'являтись у стрічці "Останні надходження".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-11-21 10:29:03 ]
і рейтинг Майстерень автора чомусь неправильно рахує програма: у мене 2 вірші мають 5.5, а ще 2 - 5.25 від Майстерень. Отже, середнє арифметичне має бути 5,375, а не 5.25.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-11-21 12:01:51 ]
Перепрошую, щойно помітив, що є навіть 3 оцінки 5.5. від Редакції Майстерень. Отже, середнє арифметичне від Редакції Майстерень автора має бути 5.4.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександра Камінчанська (Л.П./М.К.) [ 2016-01-08 18:53:23 ]
Христос народився! ...шановна редакціє, довго вагалася над тим писати чи не писати... манії самолюбства не маю, але...хотілося б знати Вашу думку на рахунок творчого рівня росту автора (маю на увазі статуси R...)...Щиро...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-03-27 13:10:20 ]
Шановна адміністрація ресурсу "Майстерні"! Поясніть мені, будь ласка, чому за мої твори немає зовсім ніяких оцінок? Ні народних, ні від адміністрації Майстерень. Може, я як новичок, щось не так роблю? Мені не муляли б оцінки, якби мої нові твори з"являлися на Головній сторінці, але їх там немає, і я так розумію, із-за відсутності оцінок.
Чекатиму на конструктивне пояснення.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Локос (Л.П./Л.П.) [ 2016-07-27 16:35:44 ]
у мене така ж ситуація.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2018-01-22 20:34:33 ]
Доброго дня, шановна редакція! Щойно зареєструвалася на Вашому сайті. Так, як Ваш сайт мені не зрозумілий, то хочу видалити свою сторінку. Намагалася зробити це самотужки, та це мені, на жаль не вдалося. Буду вдячна Вам за допомогу. З повагою, Лариса Маковей.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2018-01-22 20:34:33 ]
Доброго дня, шановна редакція! Щойно зареєструвалася на Вашому сайті. Так, як Ваш сайт мені не зрозумілий, то хочу видалити свою сторінку. Намагалася зробити це самотужки, та це мені, на жаль не вдалося. Буду вдячна Вам за допомогу. З повагою, Лариса Маковей.