ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Леся Горова
2024.09.27 15:47
Дощ у шибку стукає косий
Вітром кинутий іздаля,
Сотня крапель дзвінкоголосих
Ніжно ім'я твоє промовля.

Він малює й змиває букви ,
Я вдивляюсь у мокре скло.
Скільки ще цій розлуці бути ,

Юрій Лазірко
2024.09.27 08:08
Геееей!...
Гея-гея-гея-Геееей.

А війна війною,
а поля кістками...
Запеклися кров'ю
імена у камінь,

Микола Соболь
2024.09.27 06:08
Посіє осінь мжичку. Хай росте.
Такі часи: нікому не догодиш.
Стає все більше листя золоте
і сонячної меншає погоди.

Примружу очі, обпекла краса,
всі літні барви в першім падолисті,
високі до нестями небеса,

Віктор Кучерук
2024.09.27 05:24
Твоє волосся вбране в квіти
Леліло барвами лугів
І сильно пахло розігрітим
Манливим духом літніх днів.
Воно текло привабно в жменю,
Долоні повнячи теплом, –
І серце билося шалено,
І мріям ліку не було…

Микола Дудар
2024.09.27 04:59
Збережи для себе пам’ять… Будь-яку
Зупинись, заляж та хоч би де
Бажано без сліз, до коньяку
І ніяких мов щоб про буфет…

Вигукни собі щось… вигукни будь-що
Запереч тим вигукам, станцюй…
І не передумаєш якщо,

Артур Сіренко
2024.09.27 01:07
Сталося це 7 липня 1977 року, в день коли совкові містики і повітові пророки вважали, що настане кінець світу сього. Всесвітньої катастрофи не сталося, але кінець світу настав в межах однієї комунальної квартири в місті, що було забуте Богом і літераторам

Сонце Місяць
2024.09.26 18:39
теми що давно & всім від них тошно
операції в маніпуляційній о так
скидання масок демаскує тотожні
злотогінний сезоноксамит ну-да

& де-небудь у жмеринці чи в криворівні
сходить місяць сріблиста його печать
на устах тліє млість і мовчатимуть півні

Євген Федчук
2024.09.26 14:51
Тихий вечір. Зорі небо всіяли, як маком.
Місяця іще немає, тож вони і сяють.
Вітер десь у очеретах сонний позіхає,
Шарудить та постіль стеле, аби було м’яко.
По балці тече потічок невеликий зовсім.
На вигині старі верби буйно розрослися,
Стоять тісн

Світлана Пирогова
2024.09.26 09:30
Любити й вірити - є справжнє.
Усмішку дарувати іншим.
Добра надати хоч би краплю,
У серці щезнуть муки тіні.

Метеликом - в політ на світло,
Любити й вірити - є справжнє.
Очиститься від лжі повітря.

Іван Потьомкін
2024.09.26 08:31
Навіки батько попрощавсь зо мною,
Коли я дозрівав у материнськім лоні.
Дозволили востаннє притулитись вухом
І, що роблю я там, він хвильку слухав.
Батько живий дістався од дружини –
Тільки таким його сприймаю і донині...
...Стелилась перед хлопч

Віктор Кучерук
2024.09.26 06:15
Давай поїдемо в Карпати
На довгождані вихідні,
Бо голосисті водоспади
Вже стали снитися мені.
Сріблясті бризки на камінні,
І на обличчях наших теж, –
Побачить зможем неодмінно
Й відчуєм шкірою, авжеж.

Микола Дудар
2024.09.26 06:15
Ворог він є ворог… ворох
Душа в тілі лає… морок
А у небі ворон… вибач братів, вдово…
Маєм те, що маєм… скоро

Серпень ось-ось зникне… будні
Сльози перев’язки… буде
Світ вже розуміє: не цілуйтесь з Дурнем

Іван Потьомкін
2024.09.25 20:57
Хоч зір з літами дещо підупав,
Саме тепер поволі прозріваю:
Щось неповторне з воза впало,
Як безоглядно завтра підганяв.
«Що? Де? Коли?»-
Не знати до пуття.
Без остраху вернувся б пішки,
Якби були не коні, а воли.

Володимир Каразуб
2024.09.25 20:35
Цей хрущ, що втопився у бочці з водою
Чи голуб, що залетів під колесо автомобіля —
Ніколи б не стали жертвою таких історій,
Позаяк природа не вміє збивати бочки,
І немає автомобільного заводу,
І так далі і таке інше,
Але людина стала її частиною,

Юрко Бужанин
2024.09.25 13:41
Чим ти приваблюєш мене?
– Парадоксальністю своєю,
Непередбачувана ти,
наднезбагненна твоя суть...
Над виднокраями світів
зійшла надновою зорею,
Обпалюєш ти, водноча

Микола Дудар
2024.09.25 09:37
…безпосередньо породив
Себе з відродженої правди
Про те в житті як начудив
Напрочуд більш любого найди…

Дозволим вслухатися в щем
Котрий на вигляд не болючий
Котрий не виплаканий ще
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Проза):

Тетяна Стовбур
2024.07.02

Самослав Желіба
2024.05.20

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Меланія Дереза
2024.02.08

Ольга Чернетка
2023.12.19

Артур Курдіновський
2023.12.07

Галюся Чудак
2023.11.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Олександр Христенко (1958) / Проза

 Енштейн, здається, був правий




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-05-16 14:20:55
Переглядів сторінки твору 6316
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.950 / 5.51)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.851 / 5.42)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.794
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2020.06.25 11:23
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-16 14:43:06 ]
Здається до року розлучають без рішення суду. А взагалі питання не риторичне - навіщо люди одружуються, щоб потім розлучатися? Відповідей є достатньо від - "муж и жена, одна сатана" до "бачили очі що купували, їжте, хоч повилазьте".
А Ейнштейн, дядько авторитетний, тільки напевно і для нього чужа душа - пітьма.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2011-05-16 15:18:57 ]
Дякую, тезко:)
Скористався порадою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-05-16 15:03:41 ]
Життєва замальовка, Олександре. Тільки сумніваюсь, що корінь зла - саме в благах цивілізації. Напевно, все залежить від людини, від стану її душі... Про "місце розриву" ти дуже влучно зауважив.
А ось тут я не впевнена:
"милується на відображення" чи все-таки "милується (чим?) відображенням"?

і "дурно пахне" - звучить якось надто по російськи. Може "неприємно пахне"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2011-05-16 15:32:03 ]
Дякую, Любо!
Врахував твої зауваження.
Що до "кореня зла" - він, на мою думку, в тому, що ні чоловік, ні жінка по своїй природі не є моногамними істотами.
Є причини, які спонукають бути у шлюбі, а є ті, що діють навпаки. Тут я розглядаю лише одну з причин - наявність вибору. На території, де лише один чоловік і одна жінка - вони з величезною вірогідністю будуть жити разом. А в сучасному суспільстві процент розлученнь дуже високий. І він зростає. Стан душі людини, її мораль і почуття будуть важливими завжди. Але, як стверджує філософія: "бытиё определяет сознание". Я маю на увазі, що матеріальна незалежність жінки і інші свободи, надані цивілізацією послаблюють інститут шлюбу. Ось таке воно - життя.(Я не проти цивілізації. Маємо - що маємо).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2011-05-16 18:11:36 ]
Привіт рідненький )

Так звичайно можна все зіпхати на бытиё или бИтие та тяжку долю, але виходить що ото в полі вони не так хочуть, як змушені жити разом... Яке вже тут щастя. Мені більше подобається коли є свобода вибору, бо ще більше цінуєш серед усього, те що маєш.
А тоді у полі по всякому бувало вимащені дьогтем брами там всякі спокути за позор... Але твоє прагнення до ідеалу як на мене вказує що ти у цій розповідці саме суддя. І з того я щаслива )
Прочиталось легко
Дякую
Люблю
Юля


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2011-05-17 12:30:38 ]
Привіт, Юленько!
Радий тобі:))
Дякую за твою думку. Вона допомагає наблизитись до істини.
Що до свободи - цілком розумію. Сам її дуже ціную. Якраз оце розмірковую над тим, що шлюб - це не свобода, а навпаки: договір про співіснування із законодавче закріпленим правом власності одне на одного і,звісно, з певними обов'язками. Саме несвобода шлюбних відносин і вбиває любов.
Ти вгадала, що в цій оповідці мені найближчий ЛГ судді. Насправді хочеться зрозуміти. А хто розуміє - той не судить.
Дякую за твоє тепло, Юленько:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-05-16 17:13:13 ]
Енштейн, здається, мав рацію. Бо правий берег, лівий берег!

Якщо жінка витрачає гроші, ніби вона є дружиною мільйонера, значить у її чоловіка і справді гроші кури не клюють. Це так, роздуми!

зверніть увагу на це речення: Місце розриву ще довго нитиме.

Гарна повчальна історія! А, може, вони ніколи не любили один одного? Меркантильність жінки аж пре!!!! Мабуть, вона тільки спокусилася на гроші й невеличкий бізнес свого чоловіка.
Цікаво, вони все ж таки розлучилися чин ні?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2011-05-17 12:41:34 ]
Вітаю, Маріанно!
Парадокс цієї ситуації в тому, що через рік шлюбу обом не подобається те, що сподобалось при знайомстві.Бо шлюбні відносини якісно відрізняються від дошлюбних, вимагаючи від партнерів зовсім інших якостей.
Чи любили вони?
Надважке запитання. Скільки людей - стількі і думок стосовно того - які саме почуття називати коханням.
Герої вигадані:)
Дякую за ваші думки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-05-16 17:19:22 ]
Привіт, Сашо.:) Цікава замальовка вийшла, а головне є над чим замислитись, пошукати відповідь на питання, яке в сучасному світі постає щораз частіше. Прочитала Твою відповідь на коментар пані Любові, і дозволю собі теж сказати кілька слів. Не можу погодитись з думкою, що наявність вибору грає важливу роль. Вибір був колись, є зараз, і буде в майбутньому.
Мені здається, що проблема полягає в тому, що ми втрачаємо терпимість. Цивілізація, безумовно, неабияк цьому сприяє, бо виховуючи своїх дітей, прищеплюємо їм не ті цінності, не на те акцентуємо увагу, не той приклад подаємо. Гонитва за сучасним і модним, що, як відомо, далеко не є синонімами до поняття "добре", забуваємо про прості, щирі, природні потреби. Носимо маски і надягаємо їх на юні личка своїх дітей, та так старанно, що подекуди й самі не можемо відрізнити їх від власних облич.
А буденність незмінно зриває їх, бо вони, як будь-яке чужорідне тіло викликає відторгнення. Ось тоді і виникають "проблеми", до яких ми не готові, не готові й інші, бо тоді треба занурюватися у своє справжнє єство, а подорож ця складна і тривала.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2011-05-17 12:58:00 ]
Дякую, Адель!
Майже з усім погоджуюсь з тобою.
Зауважу лише, що в житті завжди має бути баланс між сободою і відповідальністю. Життя в суспільстві можливе, якщо кожен його член буде власні бажання і потреби узгоджувати з бажаннями і потребами інших. Чим доросліша людина, чим більше здатна до самообмеження, тим більше свободи їй можно надати. В сучасному суспільстві, думаю, ріст свобод (особливо у молоді)не супроводжується відповідним зростанням етичних і моральних норм поведінки. В цьому вбачаю велику проблему. І як би не намагались батьки виховати свою дитину, суспільство вносить свій, не надто гармонійний, вклад у формування особистості.
Дякую, Адель:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-05-17 19:36:06 ]
Батьків, Сашо, не можна виокремити з суспільства, бо вони є його невід"ємною частиною. Коли я вживала займенник "ми", то говорила не про когось конкретно, а якраз про "ми", як суспільство. Суспільство, що хворіє на різні хвороби, котрі з плином часу стають хронічними, а отже їх не так вже й легко позбутися. "Лікування" має бути тривалим, добросовісним і систематичним, а "хворий" має щиро прагнути бути здоровим. Аби праця не була марною.
Дякую, що змусив думати і шукати.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2011-05-18 12:04:42 ]
Не зовсім погоджуюсь.
Суспільство, особливо коло спілкування (для молоді) вносить свій вклад у виховання, а батьки - свій. У сім'ї дитині можуть прививати найвищі моральні і етичні норми поведінки, але суспільство обов'язково внесе свої корективи, часто не найкращі.
Дякую:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-05-16 17:54:44 ]
Неточності -
1. якщо немає дітей, розлучають по перебігу 1 місяця в відділі РАЦС після подання заяви про розлучення без жодних засідань і з'ясовування обставин;
2. поділу підлягає тільки те майно, яке є спільною власністю (тобто те, що вони придбали за спільно прожитий рік)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2011-05-17 12:58:39 ]
Дякую, Андрію!
Врахую:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-05-16 17:59:09 ]
До речі, картина ідилічної праці на полі нагадала "Тихий Дон"(ч. 1) - там ніби теж всі працювали по своїх місцях, телефонів, магазинів тощо - не дуже, мораль сувора, а наслідок -?



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2011-05-17 13:04:11 ]
Є різні приклади.
Чимало фільмів і книг розповідають про історії, коли чоловік і жінка, волею випадку зведені в одному місці, попри розбіжності поглядів, виховання і звичок, знаходили компроміси, будували стосунки і добре вживались разом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-05-17 18:36:30 ]
То що - вірність як вимушеність і відсутність вибору?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2011-05-18 11:56:35 ]
Вірність буває добровільною, коли людина закохана. Однак, кохання до однієї особи дуже рідко може тривати все життя.
Всі інші варіанти вірності - результат вимушеності.