ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Леся Горова
2024.09.27 15:47
Дощ у шибку стукає косий
Вітром кинутий іздаля,
Сотня крапель дзвінкоголосих
Ніжно ім'я твоє промовля.

Він малює й змиває букви ,
Я вдивляюсь у мокре скло.
Скільки ще цій розлуці бути ,

Юрій Лазірко
2024.09.27 08:08
Геееей!...
Гея-гея-гея-Геееей.

А війна війною,
а поля кістками...
Запеклися кров'ю
імена у камінь,

Микола Соболь
2024.09.27 06:08
Посіє осінь мжичку. Хай росте.
Такі часи: нікому не догодиш.
Стає все більше листя золоте
і сонячної меншає погоди.

Примружу очі, обпекла краса,
всі літні барви в першім падолисті,
високі до нестями небеса,

Віктор Кучерук
2024.09.27 05:24
Твоє волосся вбране в квіти
Леліло барвами лугів
І сильно пахло розігрітим
Манливим духом літніх днів.
Воно текло привабно в жменю,
Долоні повнячи теплом, –
І серце билося шалено,
І мріям ліку не було…

Микола Дудар
2024.09.27 04:59
Збережи для себе пам’ять… Будь-яку
Зупинись, заляж та хоч би де
Бажано без сліз, до коньяку
І ніяких мов щоб про буфет…

Вигукни собі щось… вигукни будь-що
Запереч тим вигукам, станцюй…
І не передумаєш якщо,

Артур Сіренко
2024.09.27 01:07
Сталося це 7 липня 1977 року, в день коли совкові містики і повітові пророки вважали, що настане кінець світу сього. Всесвітньої катастрофи не сталося, але кінець світу настав в межах однієї комунальної квартири в місті, що було забуте Богом і літераторам

Сонце Місяць
2024.09.26 18:39
теми що давно & всім від них тошно
операції в маніпуляційній о так
скидання масок демаскує тотожні
злотогінний сезоноксамит ну-да

& де-небудь у жмеринці чи в криворівні
сходить місяць сріблиста його печать
на устах тліє млість і мовчатимуть півні

Євген Федчук
2024.09.26 14:51
Тихий вечір. Зорі небо всіяли, як маком.
Місяця іще немає, тож вони і сяють.
Вітер десь у очеретах сонний позіхає,
Шарудить та постіль стеле, аби було м’яко.
По балці тече потічок невеликий зовсім.
На вигині старі верби буйно розрослися,
Стоять тісн

Світлана Пирогова
2024.09.26 09:30
Любити й вірити - є справжнє.
Усмішку дарувати іншим.
Добра надати хоч би краплю,
У серці щезнуть муки тіні.

Метеликом - в політ на світло,
Любити й вірити - є справжнє.
Очиститься від лжі повітря.

Іван Потьомкін
2024.09.26 08:31
Навіки батько попрощавсь зо мною,
Коли я дозрівав у материнськім лоні.
Дозволили востаннє притулитись вухом
І, що роблю я там, він хвильку слухав.
Батько живий дістався од дружини –
Тільки таким його сприймаю і донині...
...Стелилась перед хлопч

Віктор Кучерук
2024.09.26 06:15
Давай поїдемо в Карпати
На довгождані вихідні,
Бо голосисті водоспади
Вже стали снитися мені.
Сріблясті бризки на камінні,
І на обличчях наших теж, –
Побачить зможем неодмінно
Й відчуєм шкірою, авжеж.

Микола Дудар
2024.09.26 06:15
Ворог він є ворог… ворох
Душа в тілі лає… морок
А у небі ворон… вибач братів, вдово…
Маєм те, що маєм… скоро

Серпень ось-ось зникне… будні
Сльози перев’язки… буде
Світ вже розуміє: не цілуйтесь з Дурнем

Іван Потьомкін
2024.09.25 20:57
Хоч зір з літами дещо підупав,
Саме тепер поволі прозріваю:
Щось неповторне з воза впало,
Як безоглядно завтра підганяв.
«Що? Де? Коли?»-
Не знати до пуття.
Без остраху вернувся б пішки,
Якби були не коні, а воли.

Володимир Каразуб
2024.09.25 20:35
Цей хрущ, що втопився у бочці з водою
Чи голуб, що залетів під колесо автомобіля —
Ніколи б не стали жертвою таких історій,
Позаяк природа не вміє збивати бочки,
І немає автомобільного заводу,
І так далі і таке інше,
Але людина стала її частиною,

Юрко Бужанин
2024.09.25 13:41
Чим ти приваблюєш мене?
– Парадоксальністю своєю,
Непередбачувана ти,
наднезбагненна твоя суть...
Над виднокраями світів
зійшла надновою зорею,
Обпалюєш ти, водноча

Микола Дудар
2024.09.25 09:37
…безпосередньо породив
Себе з відродженої правди
Про те в житті як начудив
Напрочуд більш любого найди…

Дозволим вслухатися в щем
Котрий на вигляд не болючий
Котрий не виплаканий ще
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Публіцистика):

Самослав Желіба
2024.05.20

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Іван Кушнір
2023.11.22

Олена Мос
2023.02.21

Саша Серга
2022.02.01

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Валерій Хмельницький / Публіцистика

 Hasta la vista, пародисти?..

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2015-04-17 11:54:47
Переглядів сторінки твору 37512
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / --  (5.063 / 5.42)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.995 / 5.44)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.774
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ЛІТПРОЦЕСИ
ПРО ПОЕЗІЮ
ПРО МИСТЕЦТВО
Соціум
Культурологічна тематика
Автор востаннє на сайті 2023.04.12 17:19
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2015-04-19 11:53:30 ]
У мене чомусь складається дивне враження, що Ви, Яно, самі час від пишучи пародії, виступаєте за їх знищення як жанру - бо саме так я чомусь сприймаю запущену Вами інформацію на цьому сайті.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2015-04-19 11:57:18 ]
"використавши без дозволу автора твір, який пародіюється, і видавши його друком разом з власнрими пародіями, парродист ризикує стати перед судом за порушення авторського права." - тут я з Вами погоджусь.
Цитата - не весь твір, з цим Ви погоджуєтесь?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2015-04-19 13:09:19 ]
Можна, Яно, все можна, було б бажання і знайомий судовий експерт.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-04-19 15:40:19 ]
так, я пишу пародії. але водночас не порушую закону.
тим більше не збираюся видавати ці пародії на папері :)

якщо хтось хоче собі заробити популярність ( здорову чи дешеву), видаючи збірки пародій, то прошу дуже, але не за рахунок моїх віршів. тільки з мого дозволу)). маю повне право, бо закон на моєму боці.

якщо говорити ширше, то тут справа не тільки в пародіях.
по перше, зараз за власний кошт можна видати дідька з хвостиком, видається повно графомані.
по-друге при публікації, сама б ретельно вибирала вірші. бо серд них, як і у всіх авторів , є сильніші і слабші, є просто жарти і експромти, які можна викласти на поетичних сайтах для розваги, але не варто мішати з сильнішими, вибраними до збірки.
з цих двох причин я не хочу аби будь-які мої вірші фігурували де попало.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2015-04-19 16:49:31 ]
Слушно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирохович Андрій (М.К./Л.П.) [ 2015-04-22 07:15:52 ]
хм, якась дивна логіка - використала без дозволу твір, який пародіюється. а якщо в мене інтертекстуальність, чи я взагалі епіграфом взяв, чи взагалі - запозичення з третього джерела (тобто, наприклад, я пародіюю пародію)? це був би гарний судовий процес


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марися Лавра (Л.П./Л.П.) [ 2015-04-18 22:22:22 ]
Гмм...чомусь дана тема турбує лише тих авторів хто пише в цьому жанрі. Ну, воно й не дивно!))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2015-04-18 22:57:03 ]
Мені легше. Мої вірші пародіювались то на знак підтримки, то заради самоствердження на кшталт "я стверджуюсь, я утверждаюсь, бо я живу"(с).
І легше ще тому, що пародійовані вірші викликали інтерес нашої з Вами аудиторії. І вони на той час були не у збірках, а т.б.м., новонародженими. Бери і викохуй, бери і виховуй або сам виховуйся. А коли уявляєш себе вихователем, то справи, нмсдд, кепські. І пахнуть бронзою. Або чимсь гіршим.
Гумор В.Хм. і Ян. Уст. мене зазвичай влаштовував. Це я вже пишу, щоб було посутньо. Про тих, хто, т.б.м., не з нами, також нічого ні поганого, ні особистого.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2015-04-19 11:37:47 ]
Дякую на доброму слові, Юріо!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-04-19 11:43:13 ]
ради забави у вузькому колі при певних умовах можна і не питати дозволу.
але друковане видання - це вже інша справа. це винесення " на люди " не лише свого творіння, але і творів інших авторів, з чим вони можуть бути категорично незгодні. публікації на інших сайтах і друк - це воно і є.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2015-04-19 11:58:57 ]
Про що Ви говорите, Яно? Чим відрізняється публікація на одному сайті від публікації на іншому?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-04-19 15:41:27 ]
Валерію, на одному ресурсі можна без дозволу використовувати авторські вірші для пародій, я колись наводила цитату з закону, шукайте, бо я не буду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2015-04-19 10:50:53 ]
На мою думку, ця тема найбільше турбує авторів, які самі себе вважають геніями, а свої витвори - шедеврами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2015-04-19 01:59:30 ]
Пародист для того і існує, щоб поети не дрімали. Без пародій літературний процес стає НЕПОВНОЦІННИМ і нікчемним. І "Поетичні майстерні" тоді не виправдовують свою назву. Пародії пишуться чесними і талановитими пародистами суто для покращення і вдосконалення літературних творів, а не для знущання над творчими особистостями. Пишіть гарні вірші, шановні колеги, і пародисти не будуть Вас чіпати взагалі, або будуть писати на Вас хвалебні і "сладкодрищенські" пародії, так, що Ви стрибатимете під стелю від радості.
Ми, пародисти, взагалі можемо піти звідси або перестати писати пародії і бути суто поетами і настане вам мир і благодать. Але не надовго. За якийсь час стане на сайті так нудно і нецікаво, що потім самі проситимемо пародій. Ось немає Івана Гентоша на "ПМ" і ніби пустка зяє. А його нещодавно прийняли до лав НСПУ і хвалив його творчість на вечорі у Києві особисто заступник Голови НСПУ знаний майстер пера Володимир Шовкошитний.
І не треба залякувати судами. Це роблять самозакохані амбітні і ЗЛІ люди, в яких не вистачає почуття гумору і таланту. Не думаю, що до них належить хтось із тут присутніх. Просто іноді темна сила нами володіє надміру. Треба бути просто вище від цих думок і творити якісну літературу. І тоді пародист може написати пародію-оду і піднести до небес реноме і рейтинг пародійованого поета чи поетеси, тобто створить йому гарну рекламу. Розумні поети, як Ігор Павлюк чи Світлана Луцкова самі іноді підставляють свої вірші під пародії аби набути більшої популярності. Хіба Ви цього не знаєте?



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2015-04-19 11:24:35 ]
Отже, я думаю, аби не виникало ось таких спроб погрози судом за пародію від, цитуючи Вас, Ярославе, "самозакоханих амбітних і ЗЛИХ людей, в яких не вистачає почуття гумору і таланту", в законі про авторське право і потрібно заповнити цю прогалину щодо незгадування пародій, аби не було домислів і різноманітних прочитань. Бо написання пародій на оригінали тільки після попереднього дозволу авторів оригіналів - це абсолютна нісенітниця. Тоді це будуть, вибачте, не пародії, а лібретто до вже написаної опери чи сценарії до фільмів на основі раніше виданих романів. І кому, як не творчим спілкам, це питання варто і підняти. Звісно, не дозволяючи авторам пародій видавати чужі твори під виглядом пародій на них. Цитата - ось і все, що потрібно для пародії. А якщо для пародії конче потрібен весь текст оригіналу, то, звісно, що його можна видавати тільки з попереднього дозволу автора оригіналу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-04-19 11:39:37 ]
судами не залякують. просто вказують на закон. бо його не дотримуються лише самозакохані і пихаті рагулі. або грошові мішки. а також графомани, які думають, що пишуть шедеври і закон їм не писаний.

і, власне, треба творити літературу, а не примітив, але в першу чергу питати зі себе, перед тим як дозволити собі повчати інших.

пародія-ода? шось нове)))

і, якщо автор поважає не лише себе, а й інших, а також дотримується норма суспільства ( в даному випадку законів), то для пародіювання питатиметься дозволу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2015-04-19 12:29:03 ]
О, Яно, невже Ви щоразу перед написанням пародії питали у автора оригіналу дозволу на її написання? Це щось новеньке, вперше чую про таке. А чому ж Ви іншим пародистав не пояснювали цього, аби вони, біднесенькі, не наражали себе на небезпеку подання ни них у суд після кожної написаної ними пародії? А лиш тепер ставите їх, нещасних, перед страховинним фактом можливості спілкування у суді з судовим експертом, якому вони щось там повинні будуть пояснювати про речі, щодо яких вони поняття зеленого не мають, не те, що судовий експерт - вершитель судеб! Яй-я-яй, як негарно - ось так підставляти людей!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-04-19 15:42:42 ]
Валерію, я не попереджую нікого, і Вас теж. я просто висловлююся під Вашою статтею. називаючи Вас, я маю на увазі збірний образ пародиста)), і себе в т. ч.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2015-04-19 17:06:56 ]
ОК, будемо відтепер питати дозволу у авторів, чи можна на їхній вірш написати пародію. Якщо відмовлять, то так їм і треба!)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марися Лавра (Л.П./Л.П.) [ 2015-04-19 02:50:09 ]
Ха і ще раз ха, Ярославе! Дотепність так і витікає з таких спітчів. Ви вже показали себе у всій красі на ФБ, і як пародист і як джентельмен. Можу Вас запевнити, шановний, що без пародій поети не помруть від нудьги, а погигикати можна будь-де, і з ким завгодно, звичайно ж з однодумцями, такими ж як деякі тут персонажі. А щодо гарних віршів, мислю це побажання стосується УСІХ, навіть коронованих! І, Ярославе, не бійтеся тендітних жіночок, ми ж не кусаємося, хоча подряпати можемо, щирий Ви наш!))))))

1   2   3   4   5   6   ...   8   Переглянути все