ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!

Світлана Пирогова
2024.04.23 09:40
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує поміж нас,
Хоч зазирають в душі ще зловісні дії,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Єднання сила здійснюює все ж мрію.
І попри труднощі в воєнний час,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує б

Володимир Каразуб
2024.04.23 09:17
І слова, наче, хвилі, хвилі,
Гойдаються, хвилі, мов коми,
І скільки, любові, за ними,
І скільки, іще, невідомих.
І скільки, безмовних, схлипів,
У цьому, голодному, морі,
І лякає, не те, що квилить,
А те, що, не може, промовити.

Ілахім Поет
2024.04.23 07:19
Хтось скаже, що банально вию вовком.
Для мене це є блюзом самоти.
На перехресті не простоїш довго.
А на узбіччя тяжко відійти.
Я підкотив би Принцем, наче в казці.
Та побут твій спаплюжити боюсь.
Хтось скаже – меланхолія якась це.
А як на мене, рад

Віктор Кучерук
2024.04.23 04:48
Віддаляється вчорашнє
І послаблюється шум
Од учинків безшабашних,
І від плину мрійних дум.
Тільки згадки пам'ять мучать
Повсякчасно й без пуття
Про, на жаль, скороминуче
Богом дане раз життя.

Хельґі Йогансен
2024.04.22 21:05
Закривавлена, знищена, спалена
Вже не вперше й не вдруге весна.
Вона — звістка, якої чекаємо,
Але досі до нас не дійшла.

У молитвах, прокльонах "оспівана",
Хоч нема її в тому вини.
Почуттями брудними, незрілими

Іван Потьомкін
2024.04.22 10:25
Не блудним сином їхав в Україну
Із того краю, що не чужий тепер мені.
До друзів поспішав, щоб встигнути обняти,
До кладовищ, щоб до могил припасти...
...Вдивлявсь- не пізнавав знайомі видноколи,
Хоч начебто й не полишав я їх ніколи,
Та ось зненацьк

Олександр Сушко
2024.04.22 08:52
Ви чули як чмихають їжаки? Ні? Дивно. Спробуйте увечері натерти пусту собачу тарілку під порогом шматочком тушкованого м’яса. Як сяде сонце – вдягніть щось балахонисте з каптуром та сядьте в кущах на ослінчику. Гарантую: на густий запах тушонки їжак

Леся Горова
2024.04.22 08:32
Верба розплела свої коси за вітром
Під ними у брижах виблискує став,
Скотилися з берега запахи літа ...
Втікаючи геть очерет захитав

Сполоханий крижень. У сірої чаплі
Сьогодні в болоті скрипучий вокал,
А сонце розсипалось плесом по краплі,

Ілахім Поет
2024.04.22 07:03
З гори, з Сіону видно все і скрізь! Дивись, запам’ятовуй, Єшаягу! Як паросток башанський нині зріс, яку він приписав собі звитягу.

- Я бачу – в наступ знову йде Арам; і смертю Манасія та Єфрем нам загрожують. Їм кістка в горлі – Храм! Хизуються – баг

Козак Дума
2024.04.22 07:01
Словами не відтворюються ноти,
а ключ скрипковий – музи реверанс.
Приємно спілкуватися на дотик,
коли у тиші слово – дисонанс.


Віктор Кучерук
2024.04.22 05:47
Клекоче й булькає вода,
І піниться, мов юшка, –
Мигоче блякло, як слюда,
Повніюча калюжка.
Навколо неї, як вужі,
Снують струмки глибокі,
Бо для калюжі не чужі
Оці брудні потоки.

Артур Курдіновський
2024.04.21 22:16
МАГІСТРАЛ

Бездонна ніч своєю глибиною
Створила непохитний нотний стан.
А сивий сніг спостерігав за мною:
Чи впораюсь я з болем свіжих ран?

Мелодія, пригнічена журбою

Микола Дудар
2024.04.21 21:42
Квітні, травні, липні, червні…
Серпнів я би не чіпав…
Не помістяться в майстерні —
Нечитайло підсказав…

Що робити, де та правда?
Що такого я зробив?
Серпні наче — не завада,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Лариса Пугачук (1967) / Вірші

 Пропозиція
Чого ти, тiло, тонко скавулиш?
Косервування, кажеш, забагато?
Вiд того, що на мене ти гарчиш,
Окріп у банку швидше буде пхатись?

Сиди й мовчи. А хочеш… – заспiвай!
Гормони пiдключи, поклич лелеку.
Не травень зараз, зовсім не розмай,
Але i до зими iще далеко.

Давай розквітнемо, ще сили є.
Чого боятись? Що забракне духу?
Давай утнемо в радощах своє,
Не прилетіли заки білі мухи.

29.07.2015

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2016-12-03 14:45:41
Переглядів сторінки твору 7899
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / 0  (4.941 / 5.49)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / 0  (4.875 / 5.55)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.778
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2021.05.10 03:34
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Потьомкін (Л.П./М.К.) [ 2016-12-03 18:44:54 ]
Мені здається, що до свого тіла треба поважніше й шанобливіше ставитись. Не панібратськи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-03 20:18:13 ]
Тут скоріше жартівливо та по-дружньому)
А шанувати тіло треба, згодна з Вами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2016-12-03 18:56:38 ]
ой, а приліт лелеки просто так для тіла не минає)))

Файно. Мені до душі Ваш вірш. Розквітайте і тілом і Духом!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-03 20:22:10 ]
Мружуся радісно від Ваших побажань!))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирохович Андрій (М.К./Л.П.) [ 2016-12-09 00:14:00 ]
ну, коли кажу, що тішиш відсутністю пошлості міщанської - ну, от такі гарні реакції, мружуся радісно - гарна інверсія, здорова тілесність, все разом змушує усміхнутись, хм, уявити, як мружишся, радісна


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2016-12-03 19:00:02 ]
П.С. "щось своє" - це те, що лелеки приносять? )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-03 20:19:49 ]
таке ніколи не завадить)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Луцкова (Л.П./М.К.) [ 2016-12-03 20:33:04 ]
Та хіба зима на заваді? Квітуйте собі разом із тілом! :)) Посміхнулася :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-03 20:51:49 ]
приємно, дякую, передам наказ непокірному тілу)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталя Мазур (М.К./М.К.) [ 2016-12-03 21:30:40 ]
З гумором! Гарно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирохович Андрій (М.К./Л.П.) [ 2016-12-05 15:04:45 ]
усміхнула.
другий рядок - дуже важко промовити, там мені направду якої ще однієї голосної бракує, хоча б таке невибагливе - а то і з боку, чи - поштрикуючи, коли в спину, коли й збоку. або - чого ти штрикаєш у спину або збоку
хм, а лелека - воно тобі дійсно тотемний птаха якийсь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-05 18:01:33 ]
другому рядку мені сумнівне "то в-то із", буду думати, дякую.
А відносно лелеки, то щось дійсно в мене забагато їх у творах, правильно зауважив, але переросту) А от в конкретному вірші таки в тему цей птах, але то попередні лелеки тебе з пантелику збили)
і згодна з тобою, що автору читач потрібен, при тому уважний читач


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирохович Андрій (М.К./Л.П.) [ 2016-12-07 11:29:33 ]
о, бач, сама відчуваєш, що не айс - але публікуєш - кокетуєш, Ларисо, і легковажиш. я канєшна, пірат пєра і різкий нахаба, но сказати мушу - нє, це хибна метода, хіба направду хочеш який експеремент перевірити, но тоді моєш дослідну групу виокремити, ібо тут дехто і очі-дівочі похвалить, ібо - щиро.
а чо тут - лелека в тему? в сенсі, того що подумав я, вагітність як стресовий спосіб оздоровити, чи маєш яке своє міркування?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-07 12:13:20 ]
Одна справа відчувати помилки та щиро прагнути їх виправити, друга - брак вміння, а деколи дійсно думка, а раптом не дуже видно буде, що мілко виорано (все пригадую цю твою класнючу річ). Більше працювати треба, згодна з тобою і прошу на майбутнє не давати мені забувати цю істину)))
Відносно лелеки. то в мить написання літали думки, що в СПРОБАХ)) докликатися цього птаха тілу, як не легше стане, то хоча б приємно).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирохович Андрій (М.К./Л.П.) [ 2016-12-07 12:51:49 ]
подобається мені ця твоя чуттєвість така, грайливість без такої любої і милої декому міщанської пошлості, яку невідь з якого дива трактують яко еротику, власне цієї пошлості, що її інша Лариса, Лариса Петрівна Косач, вважала противною духу людському.
от, а ця думка - ну, і так зійде - хм, вона більше кондитеру личить, що збитими вершками недоліки тіста прикриває, а не автору, що мав би показати своє м'ясо , здерши не тільки одяг, але й шкіру. во бля, як мене в патос понесло, того й гляди, почну франциска асізького косплеїти


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-07 23:35:02 ]
Допрацювала другий рядок. Ради нього весь стовпчик практично змінила. А як воно вийшло, завтра уважно подивлюсь)
Таки варто не лінуватися та бути уважнішим до слова. Брак він всюди брак...
А відносно "міщанської пошлості", то в мене є її, особливо в перших творах, та й зараз не завжди розумію, що пишу.
І про "здерши шкіру", то іноді й здираю, а поки нова наростає, бережусь)
Дякую тобі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирохович Андрій (М.К./Л.П.) [ 2016-12-08 08:23:57 ]
*консервування, напевно. хм. тільки он що - окріп не пхається, а л'ється, пхають огірки-помідори. так що - ще думай


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-08 10:46:01 ]
є окріп - гаряча вода, а є окріп - рослина. От його я в банку і запихувала)
Перевірила по словнику - таки є.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирохович Андрій (М.К./Л.П.) [ 2016-12-09 00:07:53 ]
http://sum.in.ua/s/okrip мда, сам в шоці, це пишний яр, а не сумне провалля - но, я б все ж таки, ну, тобто, кріп - да, а цей п. 2 - якийсь явно надто діалектний, наш атвєт російському укропу, та й співзвучність з киплячою водою не додає


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-09 12:52:52 ]
цей вірш є простою реакцією на скарження спини, тому діалект допустимий, тим більше, що ніколи не вживала "кріп", а тільки "окріп", ну виросла в селі, де тільки так і кажуть


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-05 18:06:17 ]
На днях побувала на зустрічі білгородських поетів умовно трьох поколінь (зібрання "односайтівців"). Поспостерігала і зрозуміла, що бачу зріз практично будь-якого літературного сайту. Одні й ті ж манери, думки, прохання-вимоги, претензії, виступи. Цікаво було і пізнавально.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирохович Андрій (М.К./Л.П.) [ 2016-12-07 11:32:55 ]
фуршет був? не побились? хм, якщо не побились - то були несправжні поети, а якщо й фуршету не було - то якісь сектанти, бійся їх. особливо бійся, коли вони читають стіхі і при тому чай з тортом хомячать - такі хвалять все, і ще й так щиро хвалять, що піздєц, і ще норовлять в районці надрукувати з анотацією - творчість нашої краянки, поетесси, патріотки і просто чарівної жінки (ну, це про тебе, звісно)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-07 12:10:43 ]
Фуршету не було, бо зустріч була в приватному театрі із глядачами. Бійка була, аж іскри сипалися - поети були справжні. Я також додала свої п'ять копійок, хоча і була серед глядачів (ну який з мене російський поет?)
Молодняком милувалась - талановиті, поки не майстерні (але при бажанні то набувне), пробивні, сміливі.
Побачила двох Майстрів. Один був обліплений учнями різного віку, декотрі вже й його переросли. А другий - надталановитий, але не розуміючий нікого, окрім себе та тих, хто його вголос шанує - був сам.
І читали так, що затягувало, і сперечалися від душі. Не вистачає мені отакого живого спілкування.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2016-12-05 23:15:02 ]
То як, тіло від пропозиції не відмовилося? Люблю іронію, а насамперед самоіронію... щоб жартувати з іншими, треба спочатку потренуватися над собою. файно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-06 11:35:01 ]
Тіло - коли слухається, а коли своєї гне. Ну і я відповідно - коли дослухаюсь до нього, а коли й прошу сидіти тихо)
Це я так в липні закрутку робила до другої години ночі, і поперек розстогнався на всю кухню, то мусила все кинути і письмово йому відповісти))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віктор Кучерук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-06 08:49:14 ]
Так і потрібно жити - не скаржитися і не шукати співчуття.
Вперед - і з піснею!..)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-06 11:28:45 ]
Тільки так, Вікторе!))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2016-12-08 10:01:07 ]
Оскільки вірш досі в процесі доопрацювання-перероблення, думаю, вважаю правильним відмінити свою оцінку. Вдосконалення це добре, головне, не наконсервувати чогось такого... неїстівного. ))) Це жарт, звісно.
Спдіваюсь, правильно мене зрозумієте, Ларисо.
Оцінювати треба завершені(довершені) "страви". Це моя помилка)

Успіхів Вам!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-08 10:43:03 ]
Розумію і схвалюю Ваші дії.
Час від часу переглядаю своє і, якщо бачу щось не те, а чи люди бачать, то й допрацьовую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-08 11:28:52 ]
І я не боюся змінювати вірші. Згодна з Вами, що можна довдосконалюватися до пшику, але зрештою до першого варіанту завжди можна повернутися, а так в процесі пошуків щось та й можна надибати влучне.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2016-12-08 11:39:47 ]
Ви на правильному шляху)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирохович Андрій (М.К./Л.П.) [ 2016-12-09 00:03:19 ]
а яка оцінка була?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-09 12:43:34 ]
5.5


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2016-12-09 10:43:18 ]
Не знаю, яка була оцінка, але якщо вона відповідала тодішньому стану речей і на це було вказано автору - то що ж такого? - в мене ось теж є речі, які я згодом кардинально переробив, але оцінки на них стоять такі, які поставили по гарячих слідах, вказавши на якусь тодішню помилку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2016-12-09 10:45:40 ]
А якщо "оцінювати треба завершені(довершені) "страви"", тоді оцінювання на сайті, де будь-яку "страву" в будь-який момент можна змінити, варто взагалі відмінити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-09 12:46:07 ]
я на оцінках не зациклююсь, хоча приємно, звісно, не буду лукавити
але думка Ваша слушна, питання принципове по суті


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2016-12-09 13:03:08 ]
от бачите, оцінки навіть ніхто не зауважив, отже вона не була суттєвою)

Щодо інших тут дискусій, точніше, щоб якось розставити крапки над і, скажу так

за твір - несе відповідальність автор і має повне право робити з ним, що вважає за потрібне - аж до видалення

за оцінку - несе відповідальність поціновувач і теж має право робити з нею те, що вважає за потрібне - підвищувати, знижувати, навіть видаляти.

В чому проблема? Який привід для дискусій?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирохович Андрій (М.К./Л.П.) [ 2016-12-11 10:12:21 ]
ну, тут така штука - я на оцінку рідко дивлюсь, бо воно таке, якщо маю що про текст сказати - то що мені чужа оцінка, а якщо нічого сказати - тим паче. але - оцінка має значення для афішування на головній - так що, розмір має значення


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2016-12-11 10:55:34 ]
і правильно робите)
По суті, все чисто суб'єктивне і відносне в цьому світі, тим паче оцінки)
А розмір, звісно, має значення, тут зокрема ще й для рейтингу, але то теж... див. вище

А щодо текстів Лариси, головне, що про них є що сказати. І вони й так анонсуються, цілком заслужено.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-12-11 12:08:23 ]
Такі слова перекривають будь-які оцінки. Вдячна, Любове!