ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Віктор Кучерук
2024.04.20 05:27
Хмарки струмують понад дахом,
Немов сріблясто-біла ртуть,
І, пил здіймаючи над шляхом,
Корови з випасу ідуть.
Звисають яблука та груші,
З донизу зігнутих гілок,
І, мов його хтось міцно душить,
Кричить на Лиску пастушок:

Володимир Бойко
2024.04.19 22:47
Високі небеса, далекі виднокраї,
Галяви і луги виблискують в росі,
Прадавнішні дуби дива оповідають
І молоді гаї чудуються красі.

Там неба голубінь і жовте сяйво поля,
Зо світом гомонить одвічна давнина,
Але ота краса не вернеться ніколи,

Іван Потьомкін
2024.04.19 18:27
Якби товариш Сі
пройшовся по Русі,
тільки Московію
лишив ісконно руським,
на повні груди
дихнуві би світ тоді,
сказавши розбещеній орді
належне їй: "Дзуськи!"

Микола Дудар
2024.04.19 12:49
За чередою череда…
Роки біжать, мов коні
А з неба сочиться вода,
Але не на долоні…
Ступає кожен по землі
Куди — кому, є розклад
Старі похилені й малі
Спішать чомусь на розпад

Світлана Пирогова
2024.04.19 08:13
А я стояла на глухім розпутті.
Гойдались зорі у ставочку.
Шляхи ожина застеляла пруттям,
Немов вдягала оторочку.

І та любов, як квітка на лататті,
Закрилась у вечірню сутінь.
На диво, щезло із душі сум'яття.

Леся Горова
2024.04.19 08:00
Залишся у мені теплом осіннім,
І заходом не гасни у думках.
Бо то давно не мрія, то легка
Рожева тінь пелюстки, то - тремтіння
З чола спадаючого завитка.

То - тріпотіння крил, що не збулися,
Згубились на ходу, незвісно де.

Микола Соболь
2024.04.19 07:14
Пам'ять тобі, друже Варяже,
із Богом покойся, братику.
Слово лихе хіба хто скаже?
Один я пройду Хрещатиком.
Тільки спогад колючим дротом,
де ми до війни приковані.
Повзе крізь дим їдкий піхота,
через міста йде зруйновані.

Віктор Кучерук
2024.04.19 06:07
Посадили квіти
Біля школи діти
І весняна клумба аж вогнем зайшлась, –
Іскорки шафрану,
В полум’ї тюльпанів,
Запашіли жаром з рястом водночас.
Квітів аромати
Стали наповняти

Гриць Янківська
2024.04.18 21:10
Я не сумую, просто – білий вальс,
А думка в пелюстках стоїть безвітрям.
І впала б вже, та звичка, Ісабель!..

А ти чи так дивилась і на нас,
Як на бездення прорваного неба,
Коли ми світ розрізали навпіл?

Євген Федчук
2024.04.18 19:59
Ать-два! Ать-два!
В генерала голова.
Сам придумав, сам зробив.
Мабуть, орден заробив
Ще й підвищення звання.
А все інше – то дурня.
Легко було при Союзі.
Перед старшими – на пузі,

Артур Сіренко
2024.04.18 19:35
Отримав нагороду мовчанням –
Найвищу нагороду нинішніх рапсодів,
Що шиють собі сорочки-мантії
Для буття-блукання в царстві марень,
Братів кіфари, сестер ірландської арфи,
Нагороди сумної білої тиші
Пелюстками анемон посипаної –
Нагороди мовчання

Юрій Гундарєв
2024.04.18 19:12
Уранці 17 квітня російські варвари завдали ракетного удару по Чернігову.
Є загиблі. Багато поранених. Серед них четверо дітей…


Старенький Чернігів - в крові без сил…
Кремлінський палець униз: вбий його!
Святі мовчки виходять з могил.
Сльози в оча

Володимир Каразуб
2024.04.18 19:05
Ти виходиш з будинку, що носить прізвище якогось поета чи композитора,
А вона вже чекає тебе на балконі у свиті з каріатидами
І погляд її, як у звичайного, пристойного інквизитора,
Який знає, що буде далі, а тому милується міськими видами;
А тоді огля

Вікторія Лимар
2024.04.18 15:16
Терпіти несила, мовчати не можу,
бо замість весільного – траурне ложе.
Загинув хлопчина – йому дев’ятнадцять.
В матусі життя обірвалось неначе.

Її зрозуміють лиш ті, що втрачали.
Бо після такого – дорога печалі.
Дорога постійного смутку та болю.

Козак Дума
2024.04.18 10:34
Політики, філософи, експерти…
Усіх несила і порахувать!.
Куми, свати, недоумки і смерди –
ота наразі «королівська рать»
аналізує, пророкує, пише,
висвітлює, доводить, викрива,
розбурхує і каламуте тишу…
Ярять і шаленіють нувориші –

Микола Дудар
2024.04.18 09:44
Люблю какао в молоці…
Моє їм привітання --
То друзі справжні, молодці
А особливо зрання…
Тако сьорбнеш ковточок їх
І завібрірує щодення…
І не згадати буде гріх
Любязність їх, і ймення…
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Огляди конкурсів):

Руслана Василькевич
2009.05.31

Редакція Майстерень
2006.12.10

Майстерень Адміністрація
2006.07.31






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Огляди конкурсів

 Конкурс «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2007»
Ось і все, перша четвірка перетнула фінішну лінію. Я так розумію, що і цього разу основним суддею став математичний підрахунок редакторських голосів.

Переможцями стали:
Олег Король, Юлія Овчаренко, Ярослав Нечуйвітер, Богдана Шацька.
Щиро радий і за них і за нас усіх!
Трохи нижче ви зможете ознайомитись із тим, як проходило визначення переможців конкурсу «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2007»


Кращі конкурсні автори "Поетичних Майстерень" першого півріччя 2007 року названі раніше - Як все те відбувалось у першому півріччі 2007 р

Це автори: Серж Ко, Юрій Лазірко, Вірлена Ната, Клименко Наталя.
Вітаючи лауреатів І півріччя 2007, адміністрація "Майстерень" запропонувала їм отримати і статус наших редакторів ("Основні положення, щодо редакторів": ). Приємно, що пропозиція виявилась прийнятною.


Основні правила, домовленості, автори-учасники, їх рейтинги >>>

ДЕЯКІ УЗАГАЛЬНЕННЯ
Сподіваюся, що нинішнє визначення буде ще цікавішим за минуле, адже редакторів буде більше, об'єктивність вища.
Як інформативну основу маємо опубліковані вірші авторів "Самвидаву", а також їхні рейтинги.
Адміністрація скромно нагадує, що історично вирішальними для визначення переможців були рейтинги редакторів "Майстерень".
Хоча, народний голос завжди звучав вагомо. Звичайно, корисно почути усіх, хто має бажання висказатися, але вирішальними таки задля визначення переможців є погляди наших редакторів.
Нагадаю їх імена:
Наталія Білецька;
Лариса Вировець;
Ната Вірлена;
Богдан Гордасевич - більш відомий, як Жорж Дикий.
Тетяна Дігай;
Наталія Клименко;
Серж Ко;
Юрій Лазірко;
Володимир Ляшкевич;
Ганна Осадко;
Вікторія Осташ;
Юрій Перехожий;

"Визначення переможців - другого півріччя 2007 року"

Отож, які є думки щодо процедури відбору, рейтингування, які застереження?
Ось наприклад, основні правила:
1) Учасники "Самвидаву", які час від часу самі не оцінюють інших наших авторів, і зовсім не пишуть коментарів - не можуть бути визнані переможцями конкурсу "Самвидаву" "Поетичних Майстерень";
2) Оцінених творів на авторській сторінці не повинно бути менше 15;
3) Основний масив творів автора-претендента повинен бути розміщений і заявлений до участі в конкурсі, щонайменше за 2 місяці до чергового проміжного підведення результатів (до 01 січня, або до 1 липня);
4) До розгляду приймається творчість авторів верхівки конкурсного рейтингу “Майстерень”;
5) Кожний редактор має право надіслати свою послідовність переможців - у кількості 3-4 кандидатур;
6) Голос головного редактора тотожний двом редакторським голосам;
7) Головний редактор повинен першим оприлюднити свій список претендентів - 1 січня 2008 року;
8) Переможці наших поетичних “Самвидав” конкурсів не можуть бути оголошені нашими переможцями повторно.
Отож, оцінюємо, пропонуємо, але, передусім, творимо.

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2007-08-01 17:23:25
Переглядів сторінки твору 36254
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.760
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Головний поетичний конкурс «Майстерень»
Автор востаннє на сайті 2024.04.17 13:01
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2007-10-07 14:17:00 ]
Останнім часом турбує одне питання, яке адміністрація сайту виносить ( як те вона робила й раніше) на ваш креативний розсуд - редакторський і народний в цілому.

Суть питання: адміністрація хоче запропонувати нашій авторці, шановній Тетяні Дівгай, отримати статус редактора "Майстерень". Нам очевидна висока аналітична кваліфікація Тетяни, нам очевидна і поетична майстерність авторки, як цілком зрілої поетеси. Хотілося б почути і ваші думки, шановні колеги.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2007-10-07 15:23:27 ]
А чому ні? Рівень поезії в Тетяні дуже пристойний. Хоча в редакторській роботі навіть не це найважливіше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2007-10-07 17:19:15 ]
З повагою ставлюся до Тетяни.
Думаю - це буде тільки плюс Майстерням...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2007-10-07 18:01:58 ]
Голос народу: ЗА ! Твори, наполегливість, працьовитість, розуміння і взаєморозуміння та майстерність Тетяни чудово до цього пасують :)

Заувага для Редакції Майстерень - виправте прізвище Тетяни Дігай (зайва буква=одруківка)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2007-10-07 20:04:23 ]
Якщо співпадають бажання Редакції і шановної пані Дігай, не бачу смислу виносити на загальнонародне голосування. Приймається і крапка :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2007-10-07 20:17:28 ]
Дякую колеги за участь в обговоренні. Ми шановну Тетяну ще й не питали, але ось зараз запитаємо.
Шановна Тетяно, прийміть будь-ласка нашу пропозицію стати одним із редакторів "Майстерень". :)
Ваш досвід поетичного бачення вельми корисний для нас усіх, подекуди поставлені вами оцінки, чи дані вами інколи зауваження - об'єктивно служитимуть Поезії в цілому. І жодної самопожертви, лише ваше буття поруч з нами.
Такий лист щойно відправлено адресату.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2007-10-08 10:58:17 ]
Доповідаю - все складається найкращим чином. І Тетяна Дігай і Ната Вірлена - не проти. А це значить, що наша поетична стереоскопія серйозно додала в якості і в розмірах.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2007-11-22 12:07:48 ]
Що ж, трохи більше місяця до чергових редакторських баталій на тему: "хто цього разу кращий". Ситуація ж, як на мене, непрогнозована. Я, звісно, запропоную перші чотири кандидатури з рейтингу "Майстерень", але ж різниця балів у першій десятці не така суттєва і все може бути.
А що може бути?
По-перше, автори-кандидати можуть звернути увагу на твори з ніби-то низькими оцінками, уважно їх переглянути і запропонувати їх для повторного оцінювання кожному з редакторів :)
По-друге, дехто з наших високорейтингових авторів, як наприклад Я ВЕЛЕС, попри прекрасний рівень опублікованих творів, не зможе бути серед номінантів цього року, бо, на приклад, Я Велес зареєстрований 8 жовтня 2007 року, тобто діє правило 3) -
Основний масив творів автора-претендента повинен бути розміщений і заявлений до участі в конкурсі, щонайменше за 2 місяці до чергового проміжного підведення результатів (до 01 січня, або до 1 липня); Але ж який потенціал у Я Велеса, непереможний!
Також кількість оцінених творів повинна бути не менше 15 - тут вже пан Старий Сірко не додає вугілля на гора.
Отож, все може бути! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2007-11-26 16:19:23 ]
Редакціє,
За моїми скромними спостереженнями, я би не залишав поза увагою таку особистість, як Вячеслав Семенко. Хоча Він сам і не частий гість на ПМі, все ж його творчість є стабільною і на належному для кандидата у переможці рівні...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2007-11-26 17:50:22 ]
Згідний з вами, Юріє.
Запрошую редакторів у вільну хвилину уважно переглянути творчі сторінки пана Вячеслава Семенка, бо багато творів нами просто не оцінені. Ставте свої оцінки, не погоджуйтесь подумки із вже існуючими оцінками, бо середнє арифметичне значення уточнюється саме більшою кількістю поставлених вами оцінок.
Прошу також звернути увагу і на інших чільних за рейтингом конкурсу "Майстерень" авторів >>>


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-01 13:38:43 ]
Усе. 2007 рік позаду. :(
І, напевно, потрібно, озираючись у пошуках хоч якого небудь сенсу в минулому існуванні, відшукати щось умовно краще (поки пам'ять ще явно не підводить).
Це стосується і наших традиційних поетичних відзначень. Ось рейтинг "Майстерень", зафіксований станом на 01.01.2008
Король Олег 5.37 з нами з 2007-05-15
Лютий Григорій Іванович 5.35 з 2007-07-24
Нечуйвітер Ярослав 5.35 з 2007-02-07
Овчаренко Юлія 5.33 з 2007-02-02
Черезова Варвара 5.33 з 2007-08-18
Велес Я 5.31 з 2007-10-08
Шацька Богдана 5.31 з 2007-05-14
Замшанский Владимир 5.31 з 2006-11-20
Семенко Вячеслав 5.31 з 2006-06-02
Шувалова Ірина 5.3 з 2006-01-03
Сірко Старий 5.3 з 2007-07-06 (поезій 9)
Роман Василь 5.29 з 2006-09-20
Н Ванда 5.29 з 2007-07-25
Пасічник Наталія 5.29 з 2006-02-20
Доротяк Руслан 5.29 з 2007-02-02
Кремінь Тарас 5.29 з 2006-11-16

Отож, я на правах головного редактора віддаю свої два голоси першій четвірці.
1. Король Олег 5.37 - 2 голоси
1. Лютий Григорій Іванович 5.35 - 2 голоси
1. Нечуйвітер Ярослав 5.35 - 2 голоси
2. Овчаренко Юлія 5.33 - 2 голоси

Запрошую редакторів пропонувати своїх кандидатів, а читачів - відкривати нам очі на ті, чи інші явища.
Нагадаю, що а) зверху написані правила, б) після модернізації рейтингування за рахунок введення уточнюючого коефіц. Замшанського буде значно точнішим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-01 13:47:02 ]
Насправді ситуація вельми багатозначна. У четвірку кращих цілком імовірним є входження будь-кого із зазначених вище авторів, окрім Старого Сірка - не достатньо творів.
Наприклад Я Велес, Т. Кремінь, Н. Пасічник, Роман Василь, Р.Доротяк, - явно недооцінені редакторами. Щоправда Т. Кремінь при усій своїй блискучій талановитості явно не серйозно ставиться до акцентування своєї творчості на наших сторінках, але це його право.
Отож, ваші пропозиції, колеги!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 13:29:25 ]
Хотілося б зазначити, що визначення переможців процес скоріше суб’єктивний, аніж об’єктивний (особливо в поетичній сфері) – кому що ближче, той за те і голосує. Рейтингові показники також є занадто відносними критеріями відбору кращих (автор А з рейтингом 5.4 і кількістю творів 15, і автор Б з рейтингом 5.0 і кількістю творів 200 – серед яких 100 - творів з рейтингом 5.5, як приклад ). Кого визначити кращим ..? Але то таке, ліричний відступ.
Розглядаючи ж питання “по суті”, місця (суб’єктивно) розподіляю таким чином:

1. Шацька Богдана – з усіх претендентів, авторка, поезія якої найближча передусім образним мисленням і експресією. Проводячи історичні паралелі, Богдану назвав би Жанною д’Арк сучасної української поезії. Одне побажання – постійно шукати натхнення для написання більшої кількості творів (і так до видання, як мінімум, однієї власної збірки).
2. Король Олег – відчувається професійність у написанні творів. Поєднання музики і слова - дуже непроста річ, а тому відразу вимагає від автора максимальної концентрації. Лірика і образи маленького містечка приваблюють якоюсь доброю ностальгічністю. Творчість, до якої хочеться повертатись.
3. Овчаренко Юлія – авторка, яка зросла саме на Майстернях. Незаяложені образи любовної лірики і безумовна присутність зрілого поетичного мислення , як на мене, гідні відзначення редакторським колективом. Побажати ж хочеться того самого, що і Богдані. Юльцю, шукай де хочеш і не хочеш своє натхнення, і пиши, пиши, пиши...
4. Нечуйвітер Ярослав – не можна не відзначити видатного організатора і координатора поетичного руху славетного міста Лева (а може навіть і всієї України)...
Отже:

1 Шацька Богдана
2 Король Олег
3 Овчаренко Юлія
4 Нечуйвітер Ярослав

Пропоную Редакції розглянути питання про переведення неординарного і талановитого автора Володимира Замшанського до категорії R1 і R2 max.

P.S.
Вже поза конкурсом, хотілося б відмітити творчість “нерейтингової” Ірини Заверухи, яка, ти м не менше, дуже скоро може стати помітною загальноукраїнською авторкою. Наголошуючи вище про відносність рейтингових оцінок, мав на увазі передусім творчість Ірини.
Дуже сильною авторкою вважаю ще одну Ірину - Шувалову, поезія якої настільки глибинна, що навіть, маючи деяку “поетично-образну підготовку” дуже непросто допірнути до самого дна її неординарного, а втім прекрасного поетичного мислення.
Також хотілося б виділити Ванду Н, яка помітно зростає як талановитий автор і досить впевнено крокує до своєї поетичної вершини.

Від себе вітаю всіх авторів і редакторів з Новорічними святами! Бажаю постійного натхнення, здоров’я і зрозуміло кохання, яке б підтримувало в усіх життєвих негараздах і зігрівало при самих лютих морозах...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-01-02 16:15:51 ]
Щодо Володимира Замшанського, то я підтримую таке редакційне переосмислення. І якщо ніхто не приведе серйозні аргументи проти - то з великим задоволенням перенесемо творчі сторінки нашого колеги на вищу ступінь нашого розуміння поезії :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-01-02 16:18:17 ]
Шановний Серже, дякую за ваші пропозиції, а принагідно і за здійснений ситуативний аналіз.
Я тільки не зрозумів остаточно - 1,2, 3, 4 -
1 Шацька Богдана
2 Король Олег
3 Овчаренко Юлія
4 Нечуйвітер Ярослав
Це розміщення на різних сходинках ваших уподобань, чи просто перелік?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 17:07:19 ]
Відношуся з повагою до всіх перерахованих авторів.
Звичайно, що переможцями стануть ті кандидати, яких вибрав головний редактор.
Це вже традиційно для ПМ. Тому марно, як на мою думку, сперечатись :)
Щоби не применшувати заслуг жодного(ї) з кадидатів(ок), я віддаю свій єдиний голос за Семенко Вячеслава. Цим я просто поширюю листу кандидатів.
Вважаю поезію Вячеслава цікавою, мовно-багатою, глибокою, на високому та стабільному рівні.
Дякую за увагу,
Л.Ю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 17:12:22 ]
Я все ж таки розмістив цих авторів на різних сходинках, згідно суб`єктивного сприйняття їхньої творчості. А отже:
1-е місце - Шацька
2-е місце - Король
3-є місце- Овчаренко
4-е місце- Нечуйвітер
У спорті є така штука, як фотофініш. Можливо я і помиляюсь, але усім чотирьом надавати статус 1-го місця не став би, адже їхні твори все ж дещо різняться.
Дякую за підтримку Замшанського :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 17:33:52 ]
Юрко, я тебе щось не зовсім зрозумів... Як на мене, Володимир не такий вже і страшний, як його дехто змальовує... На ПМ як і у житті любої фірми - хочеш працювати, знаходь спільну мову з керівництвом, адже воно створило цей проект, вклало сили і кошти в його розвиток і першим несе за нього відповідальність. Якщо щось не влаштовує - світ великий... Але коли маєш власну думку - коректно відстоюй її! Навіщо ж отак зразу "ну от все і вирішено..."

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 17:50:56 ]
Я поважаю Володимира - інакше би мене тут давно не було!
Вибачаюсь, коли мій тон видався некоректним. Я не сперечаюсь щодо вибору кандидатів. Просто пікреслюю традиційність ПМу. Як головний редактор скаже - так і проголосуємо - хіба не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 17:54:03 ]
Ось у Тебе, Сержко,
Є власні кандидати на "Переможця" чи Тобі не має різниці?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 17:56:02 ]
Якщо так, тоді вибачаюсь за Шацьку і відповідно за пана Лютого, але навіть і не подумаю змінювати власну думку. Можливими наслідками абсолютно не переймаюсь... :о)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 17:57:59 ]
До речі, твій Семенко також не зі списку Редактора ;о)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 18:06:34 ]
Мені просто так збоку видалось, що редакторам є насправді байдуже хто буде переможцем і по інерції голосують за поданими голредом кандидатами.
Але побачимо, як решта проголосує... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 18:08:42 ]
Славцьо є у списку (зафіксований станом на 01.01.200)! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 18:14:30 ]
Тут є два Лютих.
Один і так вже R1...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 18:18:17 ]
Замшанский Владимир заслуговує на "перенесення".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 18:22:51 ]
Байдуже?! Тоді мені сумно... Але все ж маю надію, що це не так. Подивимось...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 18:24:31 ]
І ще.
Якщо зовсім відверто, я дуже жалкую, що свого часу (абсолютно справедливо) визначили переможцями Татчина і Пиріг, які після перемоги майже перестали писати і зникли з нашого поетичного обрію :(
Це дуже відповідальний крок - визначення лідерів. Я, наприклад, спокійний за Короля (він майже профі, тому має писати й після перемоги), а от за Юльцю маю деякі побоювання, що після цих символічних лаврів вона зовсім закине поетичну діяльність.
Зрозуміло, потрібно визначати сильніших, але дуже хотілося б, аби вони і після п`єдесталу продовжували писати. Хоча натхнення і дійсність - штука тонка, бува і рветься... :(

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-01-02 18:34:12 ]
Юрію, Серже, ваші голоси важливі, а вирішує все арифметика. :)
Щодо кожного нашого переможця, то в одних є час і змога допомагати іншим, а через це і собі, а в інших не має. Що тут поробиш...
Юрію, подайте, будь-ласка, повний список ваших уподобань :)
Я думаю, це важливо з усіх цяток зору.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-02 19:01:31 ]
1.Семенко Вячеслав
2.Шувалова Ірина
3.Овчаренко Юлія
4.Нечуйвітер Ярослав


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-02 22:16:07 ]
Я так розумію, що потрібно встановити кількість балів за перше місце, друге, третє, четверте місця пропозицій?
Можливо за 1 - чотири, за 2 - три, за 3 - два, за 4 - 1 бал?
Отож, подані голоси:

Король Олег - 2(1м)+1(2м)
Лютий Григорій Іванович - 2(1м)
Нечуйвітер Ярослав - 2(1м)+1(4м)+1(4м)
Шацька Богдана - 1(1м)
Овчаренко Юлія - 2(2м)+1(3м)+1(3м)
Семенко Вячеслав - 1(1м)
Шувалова Ірина - 1(2м)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Дігай (М.К./М.К.) [ 2008-01-03 14:33:30 ]
Віддаю свій голос за авторів у наступній послідовності:
Н. Ванда - 1-е місце
Нечуйвітер Ярослав - 2-е,
Велес Я. - 3-е
Семенко Вячеслав - 4 -е,
Черезова Варвара - 5 -е.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ната Вірлена (М.К./М.К.) [ 2008-01-03 15:46:43 ]
1. Шувалова Ірина.
2. Шацька Богдана.
3. Овчаренко Юлія.
4. Нечуйвітер Ярослав.

Перечитала усіх претендентів, але так і не спромоглася на об*єктивні оцінки. Тому мій вибір - абсолютно суб*єктивний. Як читач, я ціную власні, особистісні поетичні світи, створені авторами; невимушеність поетичного рядка; щирість і відкритість поезії, а також те, щоб мені відкрили і показали щось нове - або старе "по-новому".
Це - загалом. Тепер трішки конкретики.

Ірина Шувалова вразила "Псевдопоемою" та "Аргонавтами". "Аргонавти" нагадали Савку певною містичністю та побудовою образів. "Псевдопоема" - взагалі окрема розмова, там багате поєднання різних мотивів та прийомів.

Шацька Богдана зачарувала високою емоційністю, певним філософським настроєм та високою тональністю рядка - інколи виникає враження, що строфа аж тремтить від напруги. Особливо хочу відмітити цикл "Тайна вечеря".

Овчаренко Юлія - гострі рядки, чудові рими, лаконічність у поєднанні з образністю. Вірші "Білий", "А місто вдяга..."

Нечуйвітер Ярослав - ніжна і світла поезія, але мені найбільше сподобались сумні та гострі вірші: "За дерево ухопившись", "Загарчав автомат".



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-01-03 15:50:16 ]
Шановна Тетяно, тільки чотирьох можна. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-01-03 16:15:07 ]
Дякую Тетяно, дякую Нато. Прекрасно - маємо вже 6 редакторських голосів.
Щодо Варвари Черезової, яка, як на мене, має неймовірний потенціал і цікавий творчий доробок, то тут, вважаю, "спрацьовує" бажання редакторів не випробовувати молоду авторку швидкими перемогами? Думаю, схожа ситуація і з Я.Велесом - теж надзвичайно талановитим автором.

Отож, станом на цю мить, подано голосів (2 - від гол.редактора, 1-від інших редакторів):
Король Олег - 2(1м)+1(2м)
Лютий Григорій Іванович - 2(1м)
Нечуйвітер Ярослав - 2(1м)+1(4м)+1(4м)+1(2м)+1(4м)
Шацька Богдана - 1(1м)+1(2м)
Овчаренко Юлія - 2(2м)+1(3м)+1(3м)+1(3м)
Семенко Вячеслав - 1(1м)+1(4м)
Шувалова Ірина - 1(2м)+1(1м)
Н. Ванда - 1(1м)
Велес Я. - 1(3м)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-01-03 16:52:45 ]
Отож, 6(голосів)х4(позиції)=24 - ніби нікого не забули. Але ще вся боротьба попереду. Які будуть прогнози?
Можливо є зауваження? Чому не чути народних голосів, на кшталт, "Ганьба узурпаторам!" :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-01-03 17:00:42 ]
Хочете народних голосів? Прошу)) Руками й ногами за перелічених кандидатів, в тому числі (читайте особливо) за Ванду. Хоч і молода, але дуууууже талановита, думаю у неї голова від слави не закрутиться, а от Шувалової тутечки давненько не було, чи я не помітила? Хоча її творчість мені страшееееееееено подобається! Про Ярослава і Олега і говорити немає чого - давно заслуговують! Творчість Юлії, Богданки, Григорія та Велеса теж дуже цікава, оце перечитувала сьогодні, справді достойні перемоги. Шкода, що місця лише 4, я б розгубилась на місці редакторів;)---
З любов"ю, Варця!;)---


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-01-03 17:01:08 ]
Потім за кожну отриману позицію, автори, як я розумію, отримають ту чи іншу кількість балів, все підрахуємо і визначимо кращих.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-03 18:12:52 ]
Дякую Варцю, ах де мої 20! :)
Ви справжній друг, товариш і брат!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-01-03 18:21:28 ]
Навіщо Вам ті 20 років? І так добре;)---
Вам дякую за таку похвалу))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Клименко (Л.П./М.К.) [ 2008-01-04 20:39:55 ]
Олег Король
Барбак Оксана
Овчаренко Юлія
Заверуха Ірина


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 20:48:48 ]
Наталю - а чо` 3 дівки і єден хлоп? По феміністичному якось... :)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 20:59:09 ]
Юрко, де таке побачив ? - подивись на якому "єден хлоп" місці... :)
Шось твої прогнози геть не виправдовуються. "Бунт на кораблі, понімаєш..." ;о)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 21:05:48 ]
Я за рівно-прав-бабьє :)))))))
На якому то місці хлоп - я бачу, але листа лиш розпорошує дівочий корпус...
Бо виберуть по 2 anyway...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 21:08:13 ]
Мені ось тоже хтілось всіх хлопів подати, але ж - маю совість. О!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ганна Осадко (М.К./М.К.) [ 2008-01-04 21:30:27 ]
Юрцю, як хотілося, то й подав би:) Бажання не можна стримувати:)))
Отож, шановне панство, мій вибір:
1. Король Олег
2. Шувалова Ірина
3. Нечуйвітер Ярослав
4. Овчаренко Юлія

І величезна симпатія до Заверухи Ірини, Шацької Богдани і Ванди. Дівчатка, ви - наступні!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-04 21:38:16 ]
Дякую, Аню, дякую Наталю!
Завтра видам зведену табличку голосів.
Чи всі згідні, що найкраще оцінювати кожну запропоновану позицію ось так:
за 1 місце - чотири бали, за 2 - три, за 3 - два, за 4 - 1 бал?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 21:43:15 ]
Я за!
Абама ренчкамі :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 22:07:27 ]
Володимире,
Ваші кандидати не прономеровані вірно.
1,1,1,2 - чи то так задумано?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-04 22:13:58 ]
Юрію, я на першому місці розмістив трьох авторів, а на другому - одного.
Ви теж так можете, шановні колеги, можна всім віддати перше, чи будь-яке інше призове місце.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 22:19:33 ]
Давайте може вже тоді не бавитись у бали - а просто за кількістю голосів?
Якщо ні - то я всім кандидатам даю 1е місце...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-04 22:22:52 ]
Юрію, можна і так.
Якщо ваша ласка, Юрку, по дружбі, займіться підрахунками - мені буде значно легше.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 22:31:20 ]
Овчаренко Юлія - 2+1+1+1+1 = 6
Нечуйвітер Ярослав - 2+1+1+1+1 = 6
Король Олег - 2+1+1+1 = 5
Шувалова Ірина - 1+1+1 = 3
Лютий Григорій Іванович - 2
Шацька Богдана - 1+1 = 2
Семенко Вячеслав - 1+1 = 2
Н. Ванда - 1
Велес Я. - 1
Барбак Оксана - 1
Заверуха Ірина - 1


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Магадара Світозар (Л.П./М.К.) [ 2008-01-04 22:35:05 ]
Згідно пункту першого Домовленостей щодо визначення переможців Лютий Григорій Іванович не може претендувати на лауреатство. Так що, Редакціє Майстерень, спробуйте дотримуватися своїх же слів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 22:40:36 ]
Вибачаюсь це пє правильніше:
Овчаренко Юлія - 2+1+1+1+1+1 = 7
Нечуйвітер Ярослав - 2+1+1+1+1+1= 7
Король Олег - 2+1+1+1 = 5
Шувалова Ірина - 1+1+1 = 3
Лютий Григорій Іванович - 2
Шацька Богдана - 1+1 = 2
Семенко Вячеслав - 1+1 = 2
Н. Ванда - 1
Велес Я. - 1
Барбак Оксана - 1
Заверуха Ірина - 1


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 22:43:16 ]
Сержко,
Коли робити тка як Володимир кажуть:
то всі даватимуть 1ше місце своїм кандидатам...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 22:44:28 ]
Коли ж Володимир змінять власну думку, то картина мо` дещо помінятись...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Магадара Світозар (Л.П./М.К.) [ 2008-01-04 22:52:20 ]
Овчаренко Юлія - 3+3+2+2+2+2+1=15
Нечуйвітер Ярослав - 4+4+1+1+3+1+2=16
Король Олег - 4+4+3+4+4=19
Шувалова Ірина - 3+4+3=10
Лютий Григорій Іванович - 4+4=8
Шацька Богдана - 4+3=7
Семенко Вячеслав - 4+1=5
Н. Ванда - 4
Велес Я. - 2
Барбак Оксана - 3
Заверуха Ірина - 1

У мене вийшло ось так.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 22:55:50 ]
"Всім сестрам - по сережкам"? :)
До цього, окрім Головного редактора, так ніхто не робив. Вибачаюсь, я проти "рівноправ`я" - у кожного з претендентів різний стиль написання, але і, будемо відвертими, різний рівень майстерності. Не хотілося б "міняти коней на переправі" і змінювати правила гри. А тому я упевнено залишаюсь на поданому послідовному розташуванні авторів.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 22:58:37 ]
Підрахунок Музи, як на мене, більш реальний :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-04 23:01:52 ]
Чому лютий не може? А він хіба не коментував, не оцінював? Зараз поглянемо на його сторінку:
Якісь коментарі Григорій Лютий подавав http://maysterni.com/user.php?id=1294&t=4&type=2
щодо оцінок, то ним оцінений тільки твір 15488.

Отож, теоретично Муза Медуза права, - потрібно брати участь у роботі ресурсу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 23:13:45 ]
Хіх - що маємо тоді - на топі всі кандидати від голреда :))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 23:14:17 ]
Решта - як фанера над Парижем.....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 23:24:41 ]
За правилами, визначеними самим же головним редактором, найбільш прозорий і зрозумілий підрахунок Музи. На ньому, певно, і слід зупинитись.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 23:28:18 ]
Нехай головний редактор прийме рішення...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-04 23:30:32 ]
Потім, колеги, а чому я, або ви, не можемо розмістити декількох авторів на одній позиції?
Особисто я своїх кандидатів на перше місце оцінюю як майже рівних. Звичайно, якби оцінювалася тільки позитивна енергетика слова, то я би безапеляційно віддав першість (свій голос) Ярославу Нечуйвітру. Але ж не тільки енергетику оцінюємо, правда ж?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-04 23:51:13 ]
Критеріїв дуже немало, а отже має перемагати той, у кого їх найбільше :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-05 00:15:33 ]
Гммм,
Цікаво стає...
На кого ж випаде заміна?
Це мо` дещо змінити ситуацію...
Коли дотримуватись Вашої системи, то прошу поставити від мене
всім моїм кандидатам (1ше місце) чи мо` залишити цей привілей лищ головному?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-05 00:19:36 ]
Юрію, я вважаю, що ви теж можете всім поставити перше місце, якщо вважаєте їх рівними авторами.


Отож прошу всіх редакторів зважити на цю можливість і дати свої остаточні пропозиції.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-05 00:22:24 ]
Так, як говорив Сержко - у кожного свої переваги.
Раз я висуваю кандидатів - то вони всі того варті...
1.Семенко Вячеслав
1.Шувалова Ірина
1.Овчаренко Юлія
1.Нечуйвітер Ярослав


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-05 00:30:19 ]
1-е місце - Шацька
2-е місце - Король
3-є місце- Овчаренко
4-е місце- Нечуйвітер

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Білецька (М.К./М.К.) [ 2008-01-05 21:00:23 ]

1. Н. Ванда
2. Шацька Богдана
3. Король Олег
4. Нечуйвітер Ярослав

Отож, це мій міні-рейтинг номінованих авторів, інакше кажучи – моя пропозиція щодо визначення наших новітніх переможців. Якщо відверто, перечитуючи останнім часом твори нинішніх конкурсантів, я і відверто раділа, і відчувала нотки невеличкої депресії в душі (останнє – не через брак сонця за вікнами комп’ютерної чи типово- зимовий-фактично-загальнолюдський авітаміноз). Річ у тім, що (по-перше) такого буяння талановитої поезії у виконанні сучасної української молоді – та ще й у такому оригінальному букеті – мені не доводилось спостерігати давно. Тут, гадаю, відпочиватимуть навіть деякі вже класичні сучукрлітівські молодіжні альманахи... А от сумним виявилось те, що з 16-ти, здається, імен, котрі являють собою верхівку рейтингу, за нашим „майстернівським” законом, необхідно обрати лише чотирьох. Отже, я, чесно кажучи, спочатку просто розгубилась. Знову і знову перечитувала вірші цих молоденьких митців, „забувала” їх, аби (за внутрішнім голосом) почути, чиї ж рядки звучать у душі голосніше, чия харизма найбільше приваблює, енергетика – надихає... Будучи переконаною в тому, що інтуїтивне, чуттєве знання є найбільш об’єктивним, я саме цих авторів (див. на початок) і саме в такій послідовності запропонувала. Чому?
Якщо говорити по іменах:
1. Н. Ванда.
Перечитавши вірші всіх конкурсантів, я збагнула, що (це як писав Андрухович – але не дослівно і не про Ванду) в поезії цієї авторки фактично немає зайвих слів чи образів, кожен її порух майстерний і точний, як хода професійного канатохідця під куполом цирку. Н. Ванда, як на мене, - це Поетка з великої літери вже нині. І тут мої подальші коментарі зайві.
2. Шацька Богдана.
Наскільки не помиляюсь, дівчина зізнається, що писала весь час „для себе”, тобто, як я розумію, - в щоденник чи шухлядку. Якщо це дійсно так – тоді приємно напрочуд, адже лірична героїня Богдани на стрінках своїх записників виросла у цілком сформовану - в художньо-ідейному сенсі - особистість, звідки сама Богдана – у доволі оригінальну поетесу. Її поетичний голос (даруйте за часткову тавтологію) не почути просто не можливо, бо в ньому – наше з вами життя, його найвразливіші і найвиразніші інтонації як голосу, так і жестів, міміки, загального руху. Богдана Шацька видається мені доволі харизматичною поеткою. Богданочко, так тримати!
3. Король Олег.
Сподобались майже всі вірші. Прекрасна чоловіча поезія. Актуальна і правдива.
4. Нечуйвітер Ярослав.
Цю людину варто відзначити хоча б тому, що такого світла, такої духовної чистоти від сучасних поетичних рядків практично не дочекатися. І не дошукатися. Хоча б тому, що ідейний акцент КОЖНОГО Яросиного (можна лагідно?) тексту – то заклик до духовного очищення як окремої особистості, так і світу в цілому. Принаймні мені така поезія асоціюється з катарсисом. І вможливлює його. А ваш, Ярославе, манюсінькій шедеврик „Вже вечір. Збираю квіти...” я встигла перечитати багатьом своїм знайомим. Переконана, усі вони з першого прослуховування вивчили його напам’ять. І зовсім не тому, що він коротенький, - просто такі рядки не забуваються.

Окремо хочу відзначити (вже, здається, вдруге) творчість Тараса Креміня. Так математично в нас насьогодні склалася ситуація, що він замикає верхівку номінантів. Утім, мені дуже імпонує його лірика. Бачу, що вона високо поцінована й іншими шанувальниками молодої поезії, котрі презентують свої твори на сторінках „ПМ”. Вірю, що до наступного визначення переможців рейтинг Тарасових творів (хочеться сподіватись, що нових) значно підвищиться, і ці тексти не лише я, але й більшість рецензентів визнають переможними.
Із відносно незнаних (якщо довіряти виключно псевдонімові), як на мене, досить виразно виокремлюється й творча особистість Я Велеса (далі – аналогічно ремарці до текстів Тараса Креміня).
Отож, шановні колеги, така моя думка-позиція щодо сучасних конкурсантів „ПМ”. Зі святами!





Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-05 22:15:46 ]
Гарний огляд ви, Наталю, зробили. Дякуємо!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-06 15:55:27 ]
Зваживши, на справді існуючу проблему з пунктом 1) наших конкурсних правил щодо Григорія Івановича Лютого, змінюю його на Я. Велеса. Взагалі стосовно Я. Велеса я помилявся, вважаючи, що шановний автор "не встигає" за пунктом "3" наших правил на це конкурсне визначення.
Щодо майстерності і талановитості автора, то вони для мене безперечні.

Отож, замість майстерного Григорія Івановича Лютого подаю не менш майстерного Я Велеса.

1. Король Олег - мої 2 голоси
1. Я Велес - 2 голоси
1. Нечуйвітер Ярослав - 2 голоси
2. Овчаренко Юлія - 2 голоси


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-06 16:18:48 ]
Отже, почуто голоси гол.редактора (В.Ляшкевича) і сімьох редакторів:
Ю.Лазірка, Сержа К., Н.Клименко, Т.Дігай, Н.Верлени, Г.Осадко, Н.Білецької.

Станом на цю мить, подано голосів за ті чи інші кандидатури по 2 - від гол.редактора, і по одному від інших редакторів:
(Найкраще, як на мене, перевести число набраних позицій у бальну систему - за 1,2,3,4 місця давати відповідно 4,3,2,1 бали.)
Король Олег - (1(1м)+1(1м))+1(2м)+1(1м)+1(1м)+1(3м)=21
Нечуйвітер Ярослав - (1(1м)+1(1м))+1(1м)+1(4м)+1(2м)+1(4м)+1(3м)+1(4м)=20
Шацька Богдана - 1(1м)+1(2м)+1(2м)=10
Овчаренко Юлія - (1(2м)+1(2м))+1(1м)+1(3м)+1(3м)+1(3м)+1(4м)=17
Семенко Вячеслав - 1(1м)+1(4м)=5
Шувалова Ірина - 1(1м)+1(1м)+1(2м)=11
Н. Ванда - 1(1м)+1(1м)=8
Велес Я. - (1(1м)+1(1м))+1(3м)=10
Барбак О.- 1(2м)=3
Заверуха І.-1(4м)=1

Отож, є 9(голосів(2 гол.ред. і 7 редакторських)х4(позиції)=36 заявлених позицій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-01-07 09:14:52 ]
Перепрошую, шановне товариство: на свята я лилишася практично без зв’язку.
Швиденько скажу свою думку, бо не знаю, коли найближчим часом матиму доступ.

Високий рівень учасників. Навіть розгубилася. Важко визначити лише чотирьох. Але поки що, на мою думку, хай це будуть:
Н. Ванда
Олег Король
Овчаренко Юля
Ярослав Нечуйвітер

Далі я би написала:
Лютий
Велес
Ірина Шувалова
Шацька Богдана
Але це приблизно... Щось важкувато визначитися.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-07 19:24:15 ]
Лариса ще встигла дописати в листі до редакції, що розміщення її конкурсних симпатій відповідне до розміщення.
Отже,
1.Н. Ванда
2.Олег Король
3.Овчаренко Юля
4. Ярослав Нечуйвітер


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-07 19:28:21 ]
Отже, дамо цей тиждень для редакторів, які ще висловили своє бачення. Тобто, Юрію Перехожому, Жоржу Дикому, Вікторії Осташ.
А також, я сподіваюсь, що нинішні наші нові переможці будуть не проти редакторського статусу, який традиційно пропонується переможцям.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Перехожий (М.К./М.К.) [ 2008-01-08 09:32:14 ]
Доброго дня, шановне товариство! Після довгих роздумів врешті-решт погоджуюся з пропозицією Сержа:
1-е місце - Шацька
2-е місце - Король
3-є місце- Овчаренко
4-е місце- Нечуйвітер.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-08 13:52:40 ]
Отже, почуто голоси гол.редактора (В.Ляшкевича) і дев'ятьох редакторів:
Ю.Лазірка, Сержа К., Н.Клименко, Т.Дігай, Н.Верлени, Г.Осадко, Н.Білецької, Л.Вировець, Ю.Перехожого
Станом на цю мить, подано голосів за ті чи інші кандидатури:
(Найкраще, як на мене, перевести число набраних позицій у бальну систему - за 1,2,3,4 місця давати відповідно 4,3,2,1 бали.)

Король Олег - (1(1м)+1(1м))+1(2м)+1(1м)+1(1м)+1(3м)+1(2м)+1(2м)=27
Нечуйвітер Ярослав - (1(1м)+1(1м))+1(1м)+1(4м)+1(2м)+1(4м)+1(3м)+1(4м)+1(4м)+1(4м)=22
Шацька Богдана - 1(1м)+1(2м)+1(2м)+1(м)=14
Овчаренко Юлія - (1(2м)+1(2м))+1(1м)+1(3м)+1(3м)+1(3м)+1(4м)+1(3м)+1(3)=21
Семенко Вячеслав - 1(1м)+1(4м)=5
Шувалова Ірина - 1(1м)+1(1м)+1(2м)=11
Н. Ванда - 1(1м)+1(1м)+1(м)=12
Велес Я. - (1(1м)+1(1м))+1(3м)=10
Барбак О.- 1(2м)=3
Заверуха І.-1(4м)=1

Отож, є 11голосів (2 від гол.ред. і 9 редакторських) х 4(позиції) = 44 заявлених позицій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-08 15:54:04 ]
Гмм - цікава картина...
Про 3х кандидатів - я і не сумнівався.
А ось хто буде у хвості?
Хвостатими можуть стати:
Шацька Богдана
Шувалова Ірина
Н. Ванда
Велес Я.

Цікаво - залишилось 2 редактора to go!
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оріяна Свобода (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-08 19:12:43 ]
Щопівріччя повторюється та сама ситуація!
Різнопланових авторів починають розсовувати по місцях. Якщо вже й виказуєте таку честь - бути визнаним і достойним лауреатства, навіщо тоді комусь її принижувати, ставлячи на місце нижче інших. Адже не раз відзначали просто трьох достойних авторів. Без хвостів. Без місць. Достойних звання і визнання.
Або вже покластись на чітку математику.
Не розумію, навіщо повторювати ту саму розмову і товкти воду в ступі.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-08 22:52:33 ]
:( Ви праві, Оріяно, та сама ситуація повторюється! Але не йдеться про приниження. Як на мене, тільки про відкрите обговорення.
Щодо хвостів, то це ви до Юрія Лазірка звертайтесь, його не зовсім вдалий жарт.

І ви праві - ми збираємось покластися на чітку арифметику.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-08 23:00:20 ]
Вибачаюсь за невдалий жарт!
Так - у нас "хвостів" немає, а є ті котрі "не добирають"...
Але це справа часу. А чо` Оріянцю Вас так заділо?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-08 23:01:42 ]
Це той Зеньо все - чортяка, все хвостом ктутить...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-08 23:37:38 ]
Нічого, для Зеня скоро (завтра) буде цікаве продовження серіалу. Схоже, що Зеньо влип у непросту ситуацію... :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оріяна Свобода (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-09 10:49:58 ]
to PM: Так, власне, поводження пана Юрія і непокоїть. З огляду на його статус. Ніби зовсім недавно він не був на місці лауреата ;) Як же посада, бува, змінює людей.
Наскільки я пам'ятаю, питання місць не стояло так гостро минулих разів... Але то таке, зрештою, якось воно має відбутися за законами жанру...
to Юрій Лазірко: Легко ж Ви прикриваєтесь Зеньовим хвостом. Дивіться, щоб хто не вкрутив :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-09 11:10:03 ]
Оріяно, добре, що ви жартуєте. :)
І важливо, що кожен із нас є іншим. І всі ми різні. А чим більше ти поет, тим гостріша ніби й ця різність, іншість? Мене у творчості Юрія Лазірка непокоїть лише одне, коли в якомусь одному творі відчуваю ніби надмір експериментів.
Проте, з іншого боку, давно пора мові обіймати нові й нові простори, новітні обсяги нашого існування.

А ще варто зауважити, що нині напевно ніхто з редакторів не перечитує стільки ж бо творів на "Майстернях", як пан Юрій.

А щодо статусу редактора, то, Оріяно, це таки навантаження, яке сильно відволікає від природного існування автора в царині поезії. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оріяна Свобода (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-09 11:23:39 ]
Я завжди жартую... (з милою посмішкою погладжує лезо топірця)
Звісно кожен є іншим, але, як на мене, не через бульшу поетичність, а тим більше різниця, чим більше ти є Людиною.
Я готова поговорити і про чесноти пана Лазірка, і про важку долю редакторів, але не хочу відходити від теми сторінки.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-09 12:32:30 ]
:)
Рекомендую відповідну сторінку
http://maysterni.com/publication.php?id=14744


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-09 21:39:08 ]
Так, почну з кінця, тобто визначу свій список:
1 місце: Овчаренко Юлія і
Король Олег
2 місце: Шацька Богдана і Нечуйвітер
Ярослав.

А тепер виконаю свій обов’язок і зроблю необов’язковий коментар до всього того сумбуру, що свище звище:
- як один об’єкт не може об’єктивно оцінити інший об’єкт, так і суб’єкт не спроможний оцінити інший суб’єк без суб’єктивізму. Висновок: перестаньте вибачатись за суб’єктивізм - це цілковита норма, це норматив нормальності кожного. Нас тому і зібрали до купи, щоб через сумарне погашення плюсів і мінусів суб’єктивізму одиниць вивести більш-менш об’єктивну оцінку, яка взагалі як об’єкт повністю суб’єктивна, бо фактично нічого не значить для авторського самоствердження. Все як в анекдоті: летять Чапаєв з Петькою в літаку де Чапаєв за штурвалом, а Петька за штурмана.
- Петька,- кричить Чапаєв,- що показує прибор7
- Двадцять, - відповідає Петька.
- Що двадцять?
- А що за прибор?

Я думаю, що кому треба, той мене зрозумів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-14 12:45:48 ]
Отож, раз пані Вікторія Осташ не зголосилася, то підводимо підсумки без неї. :(

А також, потрібно було би, напевно, ввести правило, - якщо редактор протягом року не бере участі у визначенні переможців, то вважаємо, що він відмовився від цього статусу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-14 12:55:58 ]
Отже, почуто голоси гол.редактора (В.Ляшкевича) і десятьох редакторів:
Ю.Лазірка, Сержа К., Н.Клименко, Т.Дігай, Н.Верлени, Г.Осадко, Н.Білецької, Л.Вировець, Ю.Перехожого, Ж.Дикого
Подано голосів за ті чи інші кандидатури:

Король Олег - (1(1м)+1(1м))+1(2м)+1(1м)+1(1м)+1(3м)+1(2м)+1(2м)+1(м)=31
Нечуйвітер Ярослав - (1(1м)+1(1м))+1(1м)+1(4м)+1(2м)+1(4м)+1(3м)+1(4м)+1(4м)+1(4м)+1(2м)=25
Шацька Богдана - 1(1м)+1(2м)+1(2м)+1(1м)+1(2м)=17
Овчаренко Юлія - (1(2м)+1(2м))+1(1м)+1(3м)+1(3м)+1(3м)+1(4м)+1(3м)+1(3)+1(1м)=25
Семенко Вячеслав - 1(1м)+1(4м)=5
Шувалова Ірина - 1(1м)+1(1м)+1(2м)=11
Н. Ванда - 1(1м)+1(1м)+1(м)=12
Велес Я. - (1(1м)+1(1м))+1(3м)=10
Барбак О.- 1(2м)=3
Заверуха І.-1(4м)=1

Отож, є 12голосів (2 від гол.ред. і 10 редакторських) х 4(позиції) = 48 заявлених позицій.

(У бальній системі - за 1,2,3,4 місця відповідно 4,3,2,1 бали.)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-14 12:59:44 ]
Отже, підсумки:
1. Олег Король - 31;
2. Юлія Овчаренко і Ярослав Нечуйвітер - 25;
3. Богдана Шацька - 17.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-01-14 13:06:19 ]
Вітаю переможців!!! Розціловую і обіймаю!
З любов"ю, Варця!;)---


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-14 13:11:53 ]
Ах, Варю, серед переможців є двоє вкрай небезпечних чоловіків. А раптом при зустрічі вони попросять ось цього - "Розціловую і обіймаю!
З любов"ю..." ? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-14 13:22:12 ]
Переможці названі.
Утім, вони, за виключенням автора, що здобув Перше Місце, можуть і далі брати участь у конкурсі "Майстерень".

З адміністрації, як завжди, грамота і запрошення на безоплатне перебування у Львові в межах 3-4 днів, а також пропозиція - стати редакторами "Майстерень".
Нагадую, що і редакторами ви
збережете за собою голос у народному рейтингу, а також матимете на рівні із іншими редакторами один голос у формуванні поетичного рейтингу "Майстерень".

Переможці, сподіваємось на вашу згоду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-01-14 13:24:24 ]
Володимире, я буду тільки рада, мало того, я не буду чекати доки попросять!;)---


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-14 13:32:41 ]
:) Оце по нашому!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2008-01-14 13:43:33 ]
Щирі вітання переможцям конкурсу, зокрема, Ярославу та Олегові, з якими маю задоволення бути знайомою особисто :) Успіхів вам усім і творчої наснаги!

Дяка усім, хто висловився на мою підтримку :)Особливо хотілося б подякувати редакторам Наталії Білецькій, Ларисі Вировець і Тетяні Дігай за їх голоси та за схвальні відгуки про мій творчий доробок. Ваша прихильність та увага надзвичайно важливі для мене, сердечно дякую.
З повагою, Ванда


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-14 14:18:26 ]
Маю суб`єктивно-особисте задоволення привітати кожного з переможців цього етапу Конкурсу. Боротьба (принаймні за призове 4-е місце) точилась як ніколи. І це не може не тішити (тим більше, що "прєдчуйствія єго нє обманулі...") ;о)

Приєднуючись, до піднятого головним редактором питання , хотілося б дійсно мати чіткі критерії виходу з редакторства (добровільні чи примусові) - так само чіткі, як критерії надання статусу редактора.
Дуже прикро, що пані Осташ "безслідно" зникла з поля зору Майстерень. Певно, хоча б головного редактора слід було попередити про "самозвільнення". Від себе можу тільки сподіватись, що з нею нічого не трапилось лихого і у неї все гаразд.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-14 14:31:26 ]
Ви праві, Серже, критерії повинні бути прозорими і заздалегідь відомими.
Вносіть свої пропозиції.
До речі, у нас вибудовується і сторінка традицій,
http://maysterni.com/publication.php?id=17301
на якій планується увиразнювати писані і неписані традиції ресурсу, яких варто притримуватись, чи згідно з якими, можна вирішувати ті чи інші проблеми.

Щодо призового 4-го місця (бо кандидатів 4 подається від кожного, наприклад, редактора), то можливо є сенс 3 і 4 набрані за балами місця групувати одним Третім лауреатським місцем?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-14 17:28:50 ]
Перепрошую за нагадування стосовно переведення Володимира Замшанського до категорії R1 і R2 max.
"Проти" ніхто з редакторів не висловився, а тому, мабуть, доцільно підвищити статус цього автора.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-14 19:10:27 ]
Серже, дякую за нагадування, воно було вчасним, - отже, Володимира Замшанського переведено до нас з вами, Серже, на рівень R2 max. Вище тільки визначні Майстри, і Титани. Невдовзі ми виправимо рейтинг, і він буде більш точно розділяти тих, хто вчиться (нас з вами), від тих, хто навчає.
Але тепер шановному Володимиру Замшанському буде важче, чіплятимуться різні привереди більш строго. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Дяченко (Л.П./М.К.) [ 2008-01-14 19:26:00 ]
:-) Одна з цих приверед своїм теплим відгуком на досить посередній твір, в якому відчувається деяка пронизлива думка, скінчила свої екскурси в країну невивчених уроків з російської та української мов.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-15 09:23:33 ]
Тут була невеличка дискусія не про конкурс. І зауваження про її доцільність саме на цій сторінці.
Отже, переніс розмову щодо бачення поезії та авторських поетичних шляхів на відповідну сторінку.
http://maysterni.com/publication.php?id=17280


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-16 13:58:23 ]
Так, як у Богдани Шацької сьогодні День Народження, то вона не змогла відмовити "Майстерням", які разом із скромним привітанням, нескромно запропонували і редакторство на нашому ресурсі.
Для нас це приємне долучення, сподіваємось на згоду й інших наших лауреатів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-16 21:36:14 ]
Вітаю переможців! З них там щось належить! Зрозуміло, що не нежить...
В редактори вступили, а вступного не вкусили
без смаку немають сили всі накази про просили...
Це щодо: "Просили тато, просили мамо і ми вас просимо..."


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-16 21:42:49 ]
Я теж приєднуюсь до привітань!
Володимире, а чому переможці (2-3 місця) можуть знову брати участь у конкурсі.
Я думав - це мо` робити 1 раз. Так у нас є більше шансів помножити ряди переможців та редакторів. Я принципово не буду голосувати за теперішніх переможців, якщо вони подаватимуться знову.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Нечуйвітер (М.К./М.К.) [ 2008-01-16 22:39:59 ]
Висловлюю свою щиру дяку всім редакторам і радісні привітання переможцям! Приймаю пропозиції редактора.
Жорже, за вступним - діло не стане: в першу неділю наступного місяця...
Серже, сподіваюсь, що віддав ти свій голос за мене не лише по тій причині, про яку написав у коментарі (десь дряпнуло воно мене по серцю - визнаю).
Богданцю! Вітаю з днем Народження!
Щодо повторної участі в конкурсі - теж не зрозумів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-16 22:48:20 ]
Юрію, Ярославе, це питання тонке, бо наші автори-лауреати можуть бути справедливо трохи незадоволеними своїми тими, чи іншими отриманими місцями.
Але доцільніше, напевно, організувати в такому випадку для лауреатів, якісь інші випробовування? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдана Шацька (Л.П./М.К.) [ 2008-01-16 22:52:09 ]
Привіт усім!!! найперше хочу подякувати за лаври:) мені дуже приємно. окреме вееличеееееееезне спасибі Сержу! те, що це співпало з моїм днем народження, особливо цікаво:)
Бути редактором на цьому проекті для мене велика честь. Справді, як би пафосно це не звучало. Тут для мене надзвичайне джерело натхнення.
Цікава і демократія в процесі голосування:) перечитала всі ці баталії - просто СУПЕРОВО!
Одним словом, приємна несподіванка:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдана Шацька (Л.П./М.К.) [ 2008-01-16 22:58:16 ]
ітаю Юльцю, Славця і Олега! Усім вдячна за привітання з Днем народження:)
Таак, що ще. ага... пр вступне: як тільки буду у Львові (а я там буду обовязково), попереджу заздалегідь. відмови не приймаються.
Про повторну участь у конкурсі. Особисто для себе не бачу сенсу абсолютно ніякого.Тому однозначно не братиму участі. Повністю підтримую Юрка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-16 23:04:08 ]
Раз так, то знімаємо таку теоретичну можливість, як повторно брати участь у одному й тому ж конкурсі, після свого лауреатства.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-16 23:19:10 ]
Вітаю, колеги! Чим далі в ліс, тим товщі партизани. :)
Дякую редакторам за пильність ока та прихильність серця. Без вас нічого б не було!
Богданцю, прийми і від мене вітання зі святом! Букв тобі і цифр!!!
Повністю погоджуюсь з тим, що нема необхідності повторної участі лауреатів у конкурсі.
Зі щирою повагою та бажанням скоріше побачитись з усіма на творчому возліянії,
Юльця

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-16 23:38:45 ]
Яро, ні в якому разі не хотів тебе якось образити, - ти абсолютно гідний перемоги і твоє місце це підтвердило. Але якщо "дряпнуло", без всіляких виправдовувань приношу щире вибачення. Твоя поезія - поезія Добра, а таку поезію у наш час не кожному дано розуміти (можливо я відношусь до таких), але від цього вона не перестає бути Прекрасною. А тому, ще раз щиро вітаю з заслуженою перемогою!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Некрот (М.К./М.К.) [ 2008-01-17 08:21:48 ]
Приєднуюсь до всіх привітань переможцям конкурсу!
І Тебе, Богданочко, вітаю зі щойноминулим святом!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-19 13:55:05 ]
Я теж радий, що наші лауреати, всі як один, погодилися нести нелегку ношу редакторства.
Залишилося тепер донести гарному авторові Григорію Івановичу Лютому, що для можливої перемоги у наших конкурсах, обов'язково потрібно час від часу оцінювати і коментувати інших авторів.