Логін   Пароль
 
  Зареєструватися?  
  Забули пароль?  
Редакція Майстерень (1963)

Отримані коментарі | Залишені коментарі| Інші коментарі

Коментатор Редакція Майстерень, [ 2013-03-17 16:40:34 ],
на сторінці твору     "***"  

Гарне запитання, Оленко.

І справді, зараз акцент стоїть суто на більш-менш виваженому звукописі, хоча інші проблеми теж нікуди не зникли. Але - що таке грубі (необов'язкові) збіги?
На думку адміністрації це:
- дуже часто штампи мислення, образні штампи-трафарети (як то "над дверима", "під дверима"), адміністрація вимагає в автора змінити кут зору, аби оминути збіги,

- збіги дуже часто прояв образної затиснутості, а значить, насильства над гармонією сполучення образів, тобто, поетичний ефір, поетична прозорість композиції - це, нмсд, погляд, який не впирається в образну стіну, а крізь акуратні продихи між образами лине далі, вглиб...

- зважання на збіги, це і зважання на реакцію поетичного простору на наше вторгнення туди... Це "вторгнення" мало би бути природнім, а в природі нам не надто подобається купа каміння, - подобається з часом бачити цю купу розмежованою травою, землею, повітрям, деревами, кущами - природа поволі розбирає завали, то й нам ці завали ні до чого...

- Коли автор починає хоч якось розумітися у звукописі, тоді він автоматично вже розуміється і з римами, з ритмізацією... Звичайно, музикальний слух можна розвинути в кожному, але починати потрібно від звуків, окремих звуків.
Тому спершу - звукопис...
Коментатор Редакція Майстерень, [ 2013-03-17 18:34:56 ],
на сторінці твору     "***"  

Коментатор Редакція Майстерень, [ 2013-03-17 20:03:44 ],
на сторінці твору     "***"  

1   ...   123   124   125   126   127   128   129   130   131   ...   144