|
Он вони, редактори "Майстерень"
|
У "Майстернях" в цілому:
Важливо пам'ятати, що редактори "Майстерень" зовсім не праві судді, а тільки індикатори, каталізатори певних творчих напрямків. Їх авторське існування і їх редакторство "Майстерень" - окремі речі. Назва "редактор" у нашому випадку використовується не традиційно, бо стосується впливу не стільки на авторів "Майстерень", скільки на балансування самих "Майстерень", курсу, ареалу існування, тощо... Володимир Ляшкевич - головний редактор, адмін "Майстерень", Львів. Всі мистецькі напрямки * В ефірі - постійно.
Скайп lyashkevuch@ukr.net
Вікторія Осташ , Київ , філолог, викладач ВНЗ, модерністичні напрямки.
В ефірі - час від часу.
Лариса Вировець, художник, дизайн-редактор Харків, в основному класика.
В ефірі - час від часу.
Ганна Осадко , філолог, літ.редактор Тернопіль , усі напрямки.
В ефірі - досить часто.
Юрій Перехожий , Луганськ, літ.редактор неокласицизм, неореалізм.
В ефірі - час від часу.
Серж Ко, Харків, новаторська поезія. Колишній редактор ПМ (з 2007 р. по 2009р)
Наталя Клименко , Київ, містичн. cентименталізм.
В ефірі - досить часто.
Тетяна Дігай, Тернопіль, поезія і музика. В ефірі - досить часто.
Наталія Дьомова , Львів, від необароко до постфемінізму.
В ефірі - час від часу.
Ярослав Нечуйвітер, Львів, романтичний експресіонізм (?). В ефірі - досить часто.
Богдана Шацька, Київ, романтизм. В ефірі - досить часто.
Юлія Овчаренко , Дніпропетровськ, модернізм, традиційна поезія.
В ефірі - час від часу.
Олег Король, Жашків, маньєризм, співана поезія. В ефірі - досить часто.
Юлія Броварна, Вінниця, модернізм, співана поезія.
В ефірі - час від часу.
Леся Романчук, Тернопіль, поезія та проза В ефірі - досить часто.
Ігор Павлюк, Львів - Київ, Магічний реалізм. Модернізм. Неоромантизм.
В ефірі - час від часу.
Лариса Коваль, Запоріжжя, поезія В ефірі - досить часто.
Ванда Нова , Львів, поезія.
В ефірі - досить часто.
Варвара Черезова, Луцьк, поезія. В ефірі - досить часто.
Наталя Терещенко, Миколаїв, поезія та проза В ефірі - досить часто.
Тут редактори можуть обговорити ідеї подальшого розвитку "Майстерень" >>>
В. Л. :
Як стають редакторами? Автори, що протягом, щонайменше, півроку публікуються в "Майстернях", мають високий рівень (редакторський рейтинг) творів, коментарів, чи є переможцями конкурсів "Майстерень", можуть отримати запрошення на "редакторство" від головного редактора, чи ж бо від інших редакторів (за кваліфікованою більшістю голосів, відкрито висказаних на сторінках "Майстерень").
Яка місія у редакторів ресурсу "Самвидаву Поетичних Майстерень"? Це не вчителі, не цензори, і, тим більше, не слуги народні. Це хороші, витончені, незалежні, у своїх, часто суто своїх (як то Жорж Дикий в Андеграунді) напрямках поетичного мистецтва, автори. І на яких покладено, в основному, індикативні обов'язки - проявляти свої творчі смаки у стосунках із поетичною творчістю інших авторів "Самвидаву".
Ззовні, і формально, це виглядає, як реакція на написане, редакторський діалог, поради, оцінювання творів "Самвидаву", встановлення і відслідковування авторських рівнів, визначення переможців, тощо, але, по-суті, редакторська творча присутність стимулює розвиток на теренах "Самвидаву" певних художніх поетичних напрямків, що і є найголовнішим у діяльності "Майстерень".
Права і обов'язки адміністрації:
Вступають в дію з 1.08.2006 року.
1. Адміністрація ресурсу та редактори "Майстерень" - це як прокуратура і адвокатура, різні інститути.
2. Адміністрація слідкує за справністю ресурсу і за дотриманням користувачами правил життя-буття на сайті, - попереджає і припиняє реєстрацію особливо неслухняних користувачів- революціонерів та анархістів.
3. Редактори, при потребі, пропонують необхідні зміни в правилах функціонування сайту, а значить і його подальшу модернізацію, якщо це можливо технічно і доступно по грошах.
4. Адміністрація відміняє реєстрацію рейтингових користувачів (що мають оцінені редакторами твори) тільки після погодження із усіма редакторами. Утім, адміністрація має право тимчасово припинити реєстрацію користувача до надходження усіх редакторських погоджень.
5. Адміністрація не гарантує абсолютного захисту ресурсу від можливих пошкоджень, тому авторам радимо зберігати важливі для них матеріали, в цілях їх поновлення, і десь інде за межами "Майстерень"
Основні вимоги до редакторів:
1. Вони незалежні, і за своїми мистецькими переконаннями намагаються бути максимально об'єктивними в оцінці творчості авторів, формуванні рейтингів, визначеннях переможців, вирішенні творчих конфліктів...
2. Вважають корисним для свого творчого розвитку бути редакторами "Самвидаву".
3. Їхні вірші в достатній кількості присутні на сайті.
4. Їх рівень не нижчий рівня R1-R2max авторів "Зведеного рейтингу".
5. Вони проти того, аби будь-кого публічно називати графоманом, і дотримуються поглядів, що всі наші автори за бажання можуть зростати у своїй майстерності.
6. Вони вважають, що оцінювати поезію можна, це корисно як самим авторам, так і читачам, і що трохи завищена оцінка підтримує автора, а низька оцінка, поставлена редактором, має бути, як правило, прокоментована.
7. Редактори вважають прийнятним, що "Самвидав" знаходиться в основному руслі поезії і явно не підтримує (здебільшого - не оцінює, не пропагує, не наполягає на лауреатстві) "біляпрозової" частини текстів ( в яких слабо помітне, або зовсім непомітне римування, чи ритмування).
8. Редактори проти жорсткої конфронтації з тими, хто має інші погляди на мистецтво, і є не проти, якщо такі автори в допустимій, не образливій формі, обстоюють свої погляди.
9. В цілому, згідні, що до автора із якісно потужним поетичним доробком потрібно серйозно прислухатись попри усю можливу незвичність його поглядів.
10. Редактори поділяють погляди, що критикувати творчі методи, чи авторські концепції потрібно: а) тільки акцентуючи суто своє бачення;
б) без приниження гідності автора,
с) маючи на увазі "презумпцію кращого розуміння авторського тексту".
11. У випадку, якщо редактори не згідні з діями адміністрації, чи головного редактора, вони не влаштовуватимуть публічної стрілянини. Всі питання вирішуються через приватне спілкування або e-mail.
а також Експертиза "Книжка року" - поезія "Голоси"
|
|
|