Логін
Пароль
Зареєструватися?
Забули пароль?
&
Автори
Поеми
Інша поезія
Рецензії
Публіцистика
Рейтинги
Статистика
|eng|
?
Вірші,
проза,
аналітика,
огляди
Автори
/
Чорнява Жінка
(1965)
Сестра Золотої Жінки.
"Я веду интеллектуальные споры, выстраиваю логические цепочки, аргументирую, лишь потому, что не могу сразу зарядить с ноги в челюсть" (с)
Автор
Вірші (253)
Інша поезія (3)
Поеми (0)
Аналітика (1)
Проза (9)
Рецензії (0)
Публіцистика (12)
Коментарі
Інтерв’ю
Юлія Шешуряк
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2011-02-07 20:56:03 ]
лише прийшовши до ЛК у київський театр Франка, я зрозуміла, як мені пощастило, що я туди мала запрошення
Чорнява Жінка
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2011-02-07 20:57:51 ]
так, мабуть, у нас nt; у зал потрапили ты, що sp запрошенням були :)
Чорнява Жінка
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2011-02-07 20:56:39 ]
Штурм ХАТОБа з метою потрапити на творчий вечір Ліни Костенко для мене, як і для ще понад 500 бажаючих не закінчився нічим. Ще за півтори години до початку двері були зачинені, бо всі міста (1500 сидячих + всі стоячі) скінчилися. Скажу чесно, Харків такого не знав багато років. Як би там не було, які бронзові покриття б не робили Л.К., вона залишається королевою :) До речі, публіка перед ХАТОБом була від 15 до 70.
Тому порада львів"янам: займайте місця години за 2 до початку ) Хоча у Львові вона буде 2 дні.
Сергій Рожко
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2011-02-08 00:25:07 ]
Побачив напис "Штурм ХАТОБа" і не зміг не приєднатись до теми... Так, Любо, аналогічно я також був у глибоченному шоці від побаченного (цифру 500, імхо, ти набагато знизила). От чого я не чікав від Каркова, так такої зустрічи уславленої поетеси... "кіркорови" просто відпочивають, хоча "організаторам" одне слово "ганьба" за таке знущання над людьми. Про себе скажу - не маючи ніякого запрошення, таки потрапив на вечір, бо в потрібний час опинився біля потрібного "чорного" входу. І досі перед очима стоїть картина, коли 15 річні тінейджерки лізли через 3-метрову металеву огорожу, аби послухати Ліну... Блін, я почав дивитись на рідне місто іншими очима...
Чорнява Жінка
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2011-02-08 11:20:17 ]
А я завжди знала, що Харків – місто з високою "інтелектуальною чутливістю", як любить казати РМ :)
Серже, поділись враженнями - як було?
Сергій Рожко
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2011-02-08 13:22:19 ]
У двох словах важко все розповісти - трохи поезій, трохи спогадів, роздуми про минуле і сучасне, Богомолець гарно співала (хоча краще б акапело, бо муз. супровід - жах). Всі місця були забиті, навіть на сходинках сиділи дівчата із "запрошеннями" в руках... Книжку придбав, проте за автографом навіть і не думав стояти, бо та черга, напевно, десь під ранок закінчилась... )))
І ще про "запрощення". Вони наче були безкоштовні, хоча ще перед початком вечора на вулиці особисто мені якийсь "крендель" пропонував "запрошення" за ... 250гр., іншим нашим за 100 хотіли продати... Напевно, у мене був якийсь "неправильний" одяг :о)
Одним словом "і сміх, і гріх"...
Юлія Шешуряк
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2011-02-08 13:26:36 ]
У Києві черга за автографами була далеко за північ. А про що говорила ЛК, про політику багато?
Сергій Рожко
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2011-02-08 13:52:23 ]
Зрозуміло, немало було і про політику, хоча більшість часу ЛК відповідала на питання глядачів, бо як сказала - у інших містах не вистачало часу саме для цієї процедури
Чорнява Жінка
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2011-02-10 19:34:51 ]
Зустрічі Ліни Костенко з читачами Кривого Рогу та Острогу переносяться на невизначений термін, а львівські зустрічі – скасовуються.
Про своє рішення Ліна Костенко сповістила 9 лютого Іванові Малковичу, директорові видавництва «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА». Каталізатором такого рішення видатної письменниці стали провокативні інсинуації деяких львівських письменників, журналістів та діячів театру.
Більш докладно тут
http://texty.org.ua/pg/news/editorial/read/27017/Linu_Kostenko_nazvaly_zmarazmatiloju_vona_obrazylasa_i_prypynala_promotur
Чорнява Жінка
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2011-05-09 02:16:18 ]
Усіх, для кого перемога над фашизмом була і є святом,- вітаю! "Со слезами на глазах" (с)
Вероніка Новікова
(
Л.П.
/
М.К.
)
[ 2011-10-05 16:44:44 ]
Люба, жах який, навіщо ти це запостила? навряд сюди заглядають ті, кого потрідно "просвітлювати" у цій темі. а для решти це відео - як лезом по нервах :(
Чорнява Жінка
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2011-10-05 18:33:45 ]
то тут на ПМ була дуже неприємна суперечка напереродні 9 Травня. тому це нагадувалка декому.
Чорнява Жінка
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2011-10-09 23:00:37 ]
Nota bene!
Осока Сергій (Л.П./М.К.) [ 2011-10-09 15:54:40 ] - відповісти
Читаючи – один за одним – тексти Л.Ніколаєнко, не можу не помітити, що авторка майже повсюдно намагається торкатись сфер не так емоційних, як моральних:
Жалеть до слёз отверженных поэтов,
И пред фальшивым солнцем падать ниц!
Жить на виду у всех, как в клетке зверь,
Обман и грязь впускать в святую дверь…
і т.д.
Цей вірш намагається навчити нас, читачів, розумному, доброму, вічному, святому, правдивому. Проте в основі вірша не сюжет чи історія, а просто загальні переживання ліричної героїні, роздуми про недосконалість людського суспільства, нерідко – злиття себе самої з оточуючим світом, а потім – гостра самокритика, аж до самоїдства, жаль до самої себе. Авторка щедро черпає архетипи з культурних шарів минулого: „маски праздничного цвета”, „в клетке зверь”, „святая дверь”. Вона іноді послуговується настільки усталеними, збаналізованими словесними парадигмами, що вони, на мою думку, вже ніяк не можуть насправді промовляти до душі читача – за два століття активного використання стерлися, втратили здатність хвилювати: „бледность лиц”, „покинутые сердца”, „развеивать, как прах” тощо.
Щодо образів і свіжості, то в цьому вірші мені вдалося знайти лише один, який ніде не зустрічався до цього: „остолбеневшим музам”. Хоча сама думка для мене геть незрозуміла: вірші ж бо пишуться не ДЛЯ муз, а з ЇХНЬОЮ ДОПОМОГОЮ. Вочевидь, авторка намагається сказати, що музи остовпіли, і їй доводиться писати самій, без їхнього натхнення. Трактувати цей образ якось інакше мені важкувато.
Поетичний простір вірша тримати в полі зору надзвичайно важко, адже все відбувається в емоційному світі ЛГ, хоча три прив*язки до місця у вірші все ж є: „В чужом романе” (культурологічне) – „В покинутых сердцах” (емоційне) – „В клетке зверь” (підсвідоме). Це щодо архетипів.
Поетичний час вірша – пасивний, адже все відбувається одномоментно. Жодної динаміки, жодного руху не прослідковується.
Фонетика. Загалом на фонетичному рівні текст сприймається нормально, себто придатний для декламування. Проте в останньому рядку є серйозний збіг приголосних: „впускать в святую” (ТЬВСВ).
Граматика. „Не настоящее” в даному випадку слід писати разом, а не окремо. Після „в романе” потрібна кома, хоча тут можлива авторська пунктуація.
І загалом – на мою думку, авторці варто більше слухати себе, свої власні емоції, еманувати з них, а не з поверхневих шарів культури. Не просто декларувати біль, муку, спротив, а намагатися передати їх за допомогою художніх засобів. Можливо авторці варто також іноді давати читачеві можливість зробити висновок самому, залишити йому простір для думки. І нарешті – намагатися не тяжіти до моралі, бо, як правило, сьогоднішні читачі її вже погано сприймають. Ваша, і тільки Ваша емоція, Ваше, ні на кого не схоже, переживання обов’язково вдихнуть у Ваші тексти життя.
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2011-10-09 22:10:08 ] - відповісти
можливо, я й пройшов би мимо, але оскільки мене /дотично теми/ згадали, то:
цей мій спіч зовсім не для авторки, а /швидше/ в підтримку
конструктивної критики. і не тільки конструктивної, а критики взагалі -
будь-якої!
ситуація на Майстернях така, що критики не те, що мало, а взагалі нема.
сам принцип ресурсу - погодьтеся! - культивування авторського зросту
через читацькі враження і критику колег. робота автора над собою -
передусім.
якщо крилато - критики критично мало! це загальна тенденція. тому
будь-яка робота в цьому напрямку - на вагу золота: це хороша школа і
приклад для інших - як треба аналізувати вірші. і прикро, коли це золото
не ціниться.
тому автору рецензії респект.
разом з тим, я подивований, що він спромігся на таку розлогу предметну
критику тексту, який є досить складним для аналізу, бо аналізувати,
прямо кажучи, майже нема що. для мене - це заримована вправа, якій
бракує справжнього поетичного змісту: того, що стоїть за рядками і,
власне, робить вірш віршем. і я підозрюю, що таку /хоча би за розміром/
детальну рецензію стосовно якогось свого окремого твору авториня отримує
вперше. але схоже, що потрібно їй це в останню чергу.
в зв*язку з цим - мій респект на ту саму адресу ще раз, бо це вже
подвижництво.
втім, головне у цій справі - не переходити на особистості, що є
загальною помилкою. текст і тільки текст! а препарувати його можна
будь-як. це ніяк не є образою автора - це тільки робота над текстом!
дякую автору коментаря за фаховий підхід.
якщо хтось вважає інакше - обгрунтуйте так само детально і предметно.
можливо, у обговоренні народиться "істина".
Осока Сергій
(
Л.П.
/
М.К.
)
[ 2011-10-09 23:07:07 ]
омг лол! - як кажуть у нас у варкрафті
Чорнява Жінка
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2012-07-21 16:44:39 ]
"Я понял, в чём ваша беда: вы слишком серьёзны! Умное лицо — это ещё не признак ума, господа. Все глупости на земле делаются именно с этим выражением лица. Улыбайтесь, господа! Улыбайтесь!" ("Тот самый Мюнхаузен")
Чорнява Жінка
(
М.К.
/
М.К.
)
[ 2012-07-25 16:01:38 ]
Дорогі друзі і не_друзі! Оскільки вчергове Адміністрація ПМ почала "полювання на відьом" і опустилася до примітивної помсти, я з вами прощаюся.
Кого образила - звиняйте, без злих намірів.
Головне - залишайтесь собою і пам"ятайте: ви - люди, а не знаряддя до маніпулювання.
Усім щасти :)
Олександр Комаров
(
Л.П.
/
Л.П.
)
[ 2012-07-25 16:12:18 ]
Не поспішайте так Любов Марківна. В мене зараз напряг з таймом, треба йти за патрона селектор відбувати, поки він рибку соваю десь на Березині, але за якийсь час повернуся. Поговоримо.
Я за всім слідкував, нічого особливого.
1
2