Логін   Пароль
 
  Зареєструватися?  
  Забули пароль?  
Валя Савелюк (1968)

Отримані коментарі | Залишені коментарі| Інші коментарі

Коментатор Валя Савелюк, [ 2012-11-12 09:30:31 ],
на сторінці твору     "***"  

Дякую за увагу, шановний пане РМ!
стосовно "допитливого" - за цим словом багато значення... і - чи не здається цікавим саме поєднання слів - "допитливий промінець"?... мені здалося цікавим, бо промінець одразу ж стає схожим на дитину, яка, допитлива, вивчає все, що тільки їй на очі потрапить - чи до рук... тому за дітками уважно додивляються дорослі - потреба дітей пізнавати і осмисляти світ цей - (і розетку - що там за дірки, і що там у дірках... і сірника, який так гарно розквітає червоною живою квіточкою, і чайника з окропом і т.д.)- процес НЕ безпечний... крім того - Єва зірвала заборонене яблуко саме із цікавості і допитливості людської (а чому не можна, і що ж буде, якщо... чи справді ж буде?...), душа, яка приходить у наш світ - приходить набути знань, досвіду - тому допитлива (у Моуді, якщо цікаво, ті його "піддослідні", які пережили смерть, відмічали, що у розмові із Світлою Особистістю (Світлом, але це була Особистість, інколи навіть із почуттям гумору...) про прожите людиною життя - було два найважливіші акценти - любов і пізнання, набування знань)... і ще одне - допитливість наша (любознательность) - це і поштовх до відкриттів усеможливих, і пастка... у яку ми часто потрапляємо, не оминаючи небезпечних якихось "експериментів" - повернімося до Єви, чи до Марії Склодовської Кюрі...
тому - викинувши слово "допитливим" -я викину цілий пласт інформації, яку свідомо за цим словом розмістила... і позбавлю промінця - "забарвлення" - він стане просто звичайним "невидимим" позбавленим індивідуальності промінцем...

а щодо спіткань, знаєте пане РМ, це не заради того, щоб відстояти себе до крапки і до риски (що теж не погано, бо свідчить про усвідомленість того, що зроблено, а не випадковість, "підганяння" під якесь завдання... лекало...)- то отже, ЯКЩО ЙТИ ЗА РИТМОМ ВІРША (Я НАЗИВАЮ ЦЕ - ЗА ДИХАННЯМ ВІРША), А НЕ ВИМАГАТИ ВІД НЬОГО ІНШОГО "ДИХАННЯ" (заголовні букви - випадково переключила шрифт - це не крик...)- дихання того, хто читає (бо в кожного, хто читає "дихання" своє...) то "допитливість" оця вкладеться в ритм... розриваючи рядки - я пропоную невеличкі паузи - як іще графічно я можу підказати ритм?..._)
цей ритм - не вигаданий мною (чи можна вигадати ритм? і стиль?...) колись розповім при нагоді (і якщо комусь буде цікаво) звідки він (як я собі це можу пояснити...) половину життя я писала строфами... по чотири струнких рядочки... а тоді, через 17 років "мовчання" - "походка" змінилася... чому? тому, мабуть, 17 років і було мовчання...)

"між жонами" - це з Богородичної молитви - Благословенна ти між жонами... попи у всіх церквах україномовних справляються з цим збігом... тому, думаю, і читач мій справиться, хоча формально (з точки зору виключно графічної, "начертательной"), це не дуже досконало виглядає... але ж досконалість - це як горизонт - до нього усе життя прагнеш добратися, тому і йдеш невтомно...

на(ш, щ)о стоїть" - цей збіг рознесено "новим рядком", що - з нового рядка, якщо допустити невеличку паузку - яка і допускається завжди в кінці кожного поетичного рядочка, то... мовний апарат справиться... (бо стоїть - тут ніби причина - "бо", я "що" - це як ніби ствердження предмета... що - той самий предмет, іменник - світ, тільки "захований" за "зв"язкою", сухожиллям...)
не знаю... якою буде Ваша реакція на ці пояснення... передчуваю, що зараз знову почнеться "завірюха"... налетять "північні вітри"...

але, для чого примушувати автора відмовлятися від того, у чому він впевнений - хай це навіть хибна впевненість... (не маю на увазі спокійних Ваших пропозицій... - вИ ЗАПРОПОНУВАЛИ, Я ВІДПОВІЛА, ЧИМ Я ВМОТИВОВУЮ (вибачайте за "крик"..) свої хиби...) якби автор не помічав чогось і йому підказали - він буде вдячним (і я, безперечно, також...) - але чи мушу я відмовлятися від "свого" - щоб хтось мене похвалив, або хоч би - не посварив, не помітив?

чи справді так цікаво буде, якщо всіх вмонтувати у якусь наперед кимось вигадану форму... звідки взагалі узялися "форми" у поезії, звідки взялися критики, і що першопочаткове, основне - творчість поета - чи аналіз цієї творчості?...

а може, сучасні творці, лицарі слова - віділлють нові форми? може сучасна думка не вкладається у форми, у які вкладалася думка наших античних і середньовічних "витоків", джерел, "патріархів", зачинателів... мова ж розвивається... мислення пішло ого! як далеко вперед... а форма має залишатися усталеною?.. "неприкосновенной"...

тобі б компьютери мали б мати форму кірогазів і примусів... 9в жодному разі не натякаю на якесь моє "новаторство" - я - сама спонтанність...)

вибачайте, якщо що... у крайньому разі так я мислю і розумію...
у чужий монастир зо своїм статутосм не ходять - то, справді шановний пане РМ, якщо "люфт" не можливий (як от "між жонами"), то ніхто ж нікого не образить, якщо "неофіт" (тобто я) піде собі далі своєю польовою дорогою... так? скажіть... це ж нормально - хтось кудись не вписався...
Коментатор Валя Савелюк, [ 2012-11-12 09:41:57 ],
на сторінці твору     "***"  

Коментатор Валя Савелюк, [ 2012-11-12 12:14:26 ],
на сторінці твору     "***"  

Коментатор Валя Савелюк, [ 2012-11-12 12:44:50 ],
на сторінці твору     "***"  

"...хтось душею пролетів" - пропонуєте Ви, шановний пане РМ... як ніби літаком, чи ще чимось (скориставшись, хай навіть таким дивним транспортним засобом, як душа - пролетів)... але ж я не про того, хто "душею пролетів" - а про таке відчуття ЛГ, ніби в неї (нього) над душею - зверху, у повітрі, під низьким сірим небом але саме над душею, яка перебуває в тілі ЛГ, чи десь зовсім поруч (інакше це вже був би труп, якби душа одірвалася у самостійний політ)... цей хтось - від уяви залежить: чи янгол-охоронець, чи мрія безтілесна, але "летюча", чи думка... чи якась пережита але не віджила любов, чи саме надвечір"я пролетіло... саме "над душею" - і душа цей порух найнепомітніший відчула, уловила, передала відповідним світло-сумним відчуттям...бо думка, чи мрія, чи янгол - для "душевного" світосприйняття досить сутні і відчутні духотілі істоти...
ні - літати душею - це, в переносному значенні, - мріяти... тут не про мрії йдеться, а про перед-відчуття... так само тонкі і невловимі, як невловимо міняється освітлення, переходячи від надвечір"я у вечір...

хтось, десь -- та не видно цих предметів, осіб і дій, а тільки звуки долітають... і корови тієї не видно -- видимість зовсім погана, бо сіро, бо надіечір"Я, бо все це реальне десь там - у селі, за селом - серед людей, а ЛГ - на відстані, і світ знайомий чує, а не бачить... бо долина "повна задуми" - неявного ще, але вже туману, і сутінок, які густішають...

отак-о...
1   2   3   4   5   6