Про жінок і чоловіків | Поетичні майстерні - Львів

FeminaГерої
ОЕТИЧНІ МАЙСТЕРНІ" -
ПРО ЖІНОК І ЧОЛОВІКІВ

СПРОБА ДОСЛІДЖЕННЯ
 
УЧАСНИКИ:
Домовленості

Ведучий

      Ти - дика флора, все безглуздя часу 
кидаю я до твоїх ніг. 
Якби я тільки міг, 
відразу,
я сотворив би світ твого екстазу:
як острів у воротах Гібралтару;
як невідомий материк
у павутині рік;
як чару,
додатком, в обрис ніжок твоїх пару
берегових, приємних оку ліній,
по оба боки від води,
в якій і я, і ти 
цей синій
купали б обрій,
що новітній Пліній
опише безумовно цікавіше -
пізніше,
в хвилі твого ревносного гніву
Володимир Ляшкевич
м.Львів
Літератор, 41 рік, капітан "Майстерень", освіта вища технічна, керує і бізнесовими проектами, одружений.
Надіслати   зауваження        

Учасники:

        Між мною й небом струменіє дощ, 
Між мною й сонцем простяглося небо - 
Ти не осягнеш їх і не пройдеш, 
складається все так, що і не треба...

Вікторія Гупаловська
Львів
32 роки, біолог, психолог, викладач, практик і теоретик.
Поділитися   враженнями  

        Я можу бути різною, 
Як різні - живі люди. 
Але! М у ш у бути коханою. 
Інакше - не можу б у т и...

Поліна Михайленко
Київ
40 років, біолог-науковець, лідер громадської організації "Екологія. Жінка. Світ."
Поділитися   враженнями  

    А може ми створимо віртуальний жіночий журнал - усі автори чоловіки? Сегрегований, сексистський, аполітичний  гіпертекст. Жінка, що прагне самовизначення, може лише клікнути і знайти себе у нашій віртуальності.

Максим Бучацький
Київ
30-з чимось років (thrity-something). Метросексуал-початківець. Одружений на чудовій і коханій жінці. Позаду факультет філософії КНУ.
Написати   зауваження        


       

Олексій Пришляк.
Львів
Вільний художник. Цікавиться психологією. Не одружений, 35 років.
Написати   листа          


  Спробуйте долучитися до нас

 







 А ДАЛІ? Чоловічий Образ

Бєлла Ахмадуліна

у перекладі Р. Скиби
* * *
В старого дзеркала в очах,
В тумані вічності,
Я хочу видивитись шлях,
Що Вам провіщений.
І бачу: щоглу корабля,
У небо впечену,
І сивий поїзд, і поля
В жалобі вечора.
Поля в росі, в росі, в росі,
Над ними ворони.
Благословляю вас на всі
Чотири сторони.



Володимир Ляшкевич (Далі В. Л.): Розпочнемо? З якої епохи? Від прощання Одісея з Пенелопою? - "Ти куди, Одісей, від дружини й дітей?.." Чи від Енея з Дідоною?
"Великий муж дивився у вікно,
для неї ж увесь світ скінчався краєм
його м'якої грецької туніки,.."
Так ось, почув, чи там прочитав я одну, таку приємну моєму, чоловічому, вуху думку, що для любячої жінки мужчина є тінню Господа на землі. Як це розуміти? А потім, усе ж, як тінь, чи як Господа?











































Ми заполонили сцену! Лишилось вповзти на стіну!
Знестись соколом під купол! Зменшитись до аскарида!
Або всім, з ляльками вкупі, язиками б'ючи піну,
хором раптом спокуситись, щоби вивести гібрида.
Бо з обмеженості місця, як відлитись в форму масі,
крім кладовища і, звісно, черги чорноти при касі?
Ех, даєш степи й моря без піврозпаду ядра!
''Строк без осуду волів б я!''
''Хто кричить:''Тримай злодія!''?''
''Малювала члена в зошит''.
''Відпустити, Христом просить''.
''Від любові будуть діти.
Ти тепер один на світі.
Пам'ятаєш як, бувало,
я в пітьмі нічній співала?

А то - кицька, а то - мишка. 
А то - табір, а то - вишка. 
То - плин часу тихим сапом 
зводить в пам'ять маму з татом''.

Вболівальники:
Актори і Митці: (зліва - на право)
Оленка, Іринка, Катя
Володі, Женя і Тарас

Матеріали надіслані нам із "Укрнету".
Між тим дружньо застерігаємо - приведені імена і описи природніх
і неприродніх явищ можуть не відповідати дійсності.
   
  • "ВІН і ВОНА"
    від "Укр.центру"


    ЛІНІЇ

  • "Що вона (він) прагне?"

  • "Яким чином вона (він) діє?"

  • "Чим все закінчується?"


    Їх листування

    АТРИБУТИ:

    Жіноча Поезія

    Жіночі обличчя

    Постфемінізм


    ТЕЗИ:

    НЕГАТИВ:
    Вони ніколи не порозуміються, бо хочуть різного -
    вона його, а він - її
    ................................. ПОЗИТИВ:
    А з ким їм ще розумітися?
    .................................


    Енциклопедійні
    тлумачення:

    Академізм
    Андеграунд
    Маньєризм
    Модернізм
    Постмодернізм
    Класицизм
    Неокласицизм
    Неоготика
    Необароко
    Екзистенціалізм