Логін   Пароль
 
  Зареєструватися?  
  Забули пароль?  
Редакція Майстерень (1963)

Отримані вами коментарі| Залишені коментарі| Інші коментарі


Знову і знову переглядаю сторінки претендентів на перемогу першого півріччя-2007...
Щодо запропонованих - Золотої Жінки та Святослава Синявського - жодного вияву протесту. Хоча мені більше імпонує поезія Золотої Жінки: неординарність трактування класичної інтимної тематики і мотивації, тверда (ніби виписана чоловічою рукою) думка, свіжість художніх ідей, несподівана і непередбачувана образність...
Святослав Синявський - протилежність (ці два представники - як "плюс" і "мінус" в енергетичній системі поезії):це поет-філософ, зрілий, виважений, дещо інтровертний (але, при цьому, заглиблений душею і у світ). Це митець, творчість якого анонсується глибинним натхненням і непростою (дещо складною для тлумачення-прочитання) Музою.
Якщо говорити про інших авторів сайту, котрі, на мою думку, варті "лаврових" відзнак, то це, безперечно, Наталя Клименко. У її віршах - пульсує життя (не вигадане, не імітоване, а наше з вами, дійсне), первинні і прекрасні від того емоції, почуття. Це поезія жіночої душі, що так нагадує загадкову книгу, кілька сторінок якої відкрила-таки своєму читачеві поетична Муза Наталі Клименко.А чого тільки варті візуальні прийоми цієї авторки чи назвемо це як "пейзажні" елементи поетичної тканини Наталчиного твору: це і осінній (здається) Київ, і батькове село, і незабутнє літо в ньому (тощо), котрі допомагають авторці прикликати свого й без того захопленого читача у світ власного настрою, ситуації, часу...
Наталя Клименко пише просто і вишукано в художньому плані (водночас). Її тропи - свіжі і неповторні. Її лірична героїня - закохана і вразлива, витончена і примхлива (мовби змальована з духовного (-шевного) "спільного" портрету більшості нас, жінок). Її заклики - непередбачувані. Ця поезія акумулює в собі і буденність нашу, і свята у такий спосіб,що, прочитавши вкотре ці рядки, неодмінно хочеться жити - і просто, і вишукано. Одним словом - так, як пише Наталя Клименко...

Шановний Володимире, можливо редактор Жорж трохи передчасно почав говорити про переможців. Власне, до 1 липня 2007 року оптимальними могли би бути розмови, щодо майстерності певних авторів і їх розміщення адміністрацією сайту в тих чи інших групах.
Як на мене, авторів, які цілком на рівні R1+R2мах, але тимчасово знаходяться серед "Любителів Поезії" - більше ніж 2-3. Зрозуміло, що бути серед "Любителів Поезії" зовсім непогано, але загальне оцінювання на такому рівні трохи поблажливе (за концепцією сайту).
Але, якщо повернутися до нашого скромного конкурсного відбору, то слід, напевно, зазначити, що якась динаміка творчих процесів таки наявна і очевидна. Ось, Володимир Замшанський, як на мене, показує певну позитивну динаміку у вибраному ним творчому напрямку - редактор Жорж це акцентує. Процес нормальний. І все на виду.
А ось коли високі державні комітети дістають із потаємних кишень раптових номінантів - це не нормально.
Отож, спілкуємось далі :)


Продовжую своє втручання певною пропозицією:

Вказуючи рейтинг. будьласка, звертайте увагу на кількість
оцінених (редакторами майстерень) віршів обраного автора .

Так - автор, що лишив на своїй сторінці лише 15 віршів,
що мають високий рейтинг, отримує перевагу над тим,
хто тримає поряд з рейтинговими віршами і ті, які оцінені
більш низько.

Приклад:
автор Пупкін маючи лише два вірші (один з яких оцінений
редакторами на 5.5, а інший на 5 ) отримує рейтинг 5.25
як і автор Задовський, що маючи 24 оцінених вірші,
(частина яких оцінена навіть на 6) дістав ту саму оцінку.

Пропоную формулу, яка дасть можливість редакторам оцінити
творчість номінантів з урахуванням загальної кількості
оцінених творів і відповідного рейтингу "майстерень".

---------- R = K/7 x (1 - 1/N) -----------

R - коефіцієнт редакторського рейтингу
K - рейтинг "майстерень"
N - кількість творів оцінених редакторами
7 - максимально можливе значення рейтингу "майстерень"

N - не може бути менше ніж "2" (за умовою конкурсу "15")
R - набуває значення менше або рівно одиниці.
При цьому: рівність одиниці (макс.) можлива лише
якщо К (рейтинг майстерень) рівний "7",
а кількість оцінених творів (N) -
прямує до безкінечності.

Приклад практичності формули.

Маємо:
--------автор Пупкін.-----------
Оцінених творів__________N = 2.
Рейтинг майстерень_______K = 5.25

--------автор Задовський--------
Оцінених творів__________N = 24
рейтинг майстерень_______K = 5.25

Бачимо: рейтинг не дає об"єктивної картини,
бо не врахована кількість творів автора.

Застосуємо формулу:

Пупкін____________R = 5.25/7 x (1 - 1/2) = 0.36
Задовський________R = 5.25/7 х (1 - 1/24) = 0.72
__________________(макс. можливе значення = 1)

Висновок: творчість авторів оцінена відповідно.

Звісно, творча об"єктивність оцінки - доволі сумнівна.
Та. у випадках роздоріжжя, цей метод дає редакторам
можливість вирішити спірність лідерства (рівних
за рейтингом авторів) не заангажовано, а відповідно
до певного факту.

Реальний приклад:
__________________Серж Ко__________________
Оцінених творів._______N = 15
Рейтинг майстерень_____K = 5.4
_______________________R = 5.4/7 x (1 - 1/15) = 0.720

--------------Мирослава Меленчук-----------
Оцінених творів._______N = 39
Рейтинг майстерень_____K = 5.19
_______________________R = 5.19/7 x (1 - 1/39) = 0.722

________________Золота Жінка_______________
Оцінених творів._______N = 22
Рейтинг майстерень_____K = 5.27
_______________________R = 5.27/7 x (1 - 1/22) = 0.719

____________Святослав Синявський___________
Оцінених творів._______N = 5
Рейтинг майстерень_____K = 5.45
_______________________R = 5.45/7 x (1 - 1/5) = 0.622

________________Юрій Лазірко_______________
Оцінених творів._______N = 34
Рейтинг майстерень_____K = 5.4
_______________________R = 5.4/7 x (1 - 1/34) = 0.749

________________Ната Вірлена_______________
Оцінених творів._______N = 20
Рейтинг майстерень_____K = 5.31
_______________________R = 5.31/7 x (1 - 1/20) = 0.721

_______________Мандрівний Поет_____________
Оцінених творів._______N = 9
Рейтинг майстерень_____K = 5.28
_______________________R = 5.28/7 x (1 - 1/9) = 0.670

______________.Клименко Наталія____________
Оцінених творів._______N = 47
Рейтинг майстерень_____K = 5.28
_______________________R = 5.28/7 x (1 - 1/47) = 0.738

________________Шацька Богдана_____________
Оцінених творів._______N = 20
Рейтинг майстерень_____K = 5.26
_______________________R = 5.26/7 x (1 - 1/20) = 0.714

_______________Наталія Пасічник____________
Оцінених творів._______N = 29
Рейтинг майстерень_____K = 5.21
_______________________R = 5.21/7 x (1 - 1/29) = 0.718

______________Владимир Замшанский__________
Оцінених творів._______N = 27
Рейтинг майстерень_____K = 5.24
_______________________R = 5.24/7 x (1 - 1/27) = 0.721

Нагадую, що до уваги брав тільки кількість творів
оцінених "майстернями".

Підсумок:
---------------Рейтинг "майстерень"---------------

1. Ко Серж------------------------5.5
2. Синявський Святослав---------- 5.5
3. Лазірко Юрій------------------ 5.4
4. Вірлена Ната------------------ 5.31
5. Мандрівний Поет--------------- 5.28
6. Клименко Наталя--------------- 5.28
7. Жінка Золота------------------ 5.27
8. Шацька Богдана---------------- 5.26
9. Владимир Замшанский------------5.24
10 Пасічник Наталія---------------5.21
11 Меленчук Мирослава-------------5.19

-------Коефіцієнт редакторського рейтингу (R)-------

1. Лазірко Юрій------------------ 0.749
2. Клименко Наталя--------------- 0.738
3. Меленчук Мирослава------------ 0.722
4. Вірлена Ната------------------ 0.721
5. Владимир Замшанский----------- 0.721
6. Ко Серж----------------------- 0.720
7. Жінка Золота------------------ 0.719
8. Пасічник Наталія-------------- 0.718
9. Шацька Богдана---------------- 0.714
10 Мандрівний Поет--------------- 0.670
11 Синявський Святослав---------- 0.622

(свою кандитатуру розглянув лише щоб не було нарікань
на упередженість формули)

Бачимо:
що рейтинг "майстерень" не повністю відповідає реальному
стану речей. Так. наприклад. Мирослава Меленчук нія не
може бути в самому низу рейтингу вказаного списку. Бо
маючи більше 30 оцінених робіт (серед яких і шістки)
нівілює свій рейтиг саме тим, що лишає на своїй сторінці
і менш рейтингові роботи.

Висновок:
лідерство у рейтингу "майстерень" не повинно давати перевагу,
якщо у автора мало оцінених творів.
Метод повинен спонукати авторів частіше публікуватися,
а редакторів (якщо вони хочуть просувати своїх протеже) більш
плідно працювати в оцінюванні робіт.

Щоб використати даний метод, редактору достатньо
підрахувати кількість оцінених (редакцією) творів
номінанта (N), і (разом з рейтингом майстерень(К))
підставити дані в формулу (R).

---------- R = K/7 x (1 - 1/N) -----------

При застосуванні методу автори не мають необхідності
позбуватися більш низько оцінених віршів з своєї
сторінки. бо тепер кількість опублікованих і оцінених
творів теж впливатиме на рівень рейтингу автора.

МАв достатньо вільного часу, тож вийшла ціла "наукова праця"
(хоч кандитатську захищай). Автори мають змогу перевірити
підрахунки самостійно. бо могла вкрастися механічна помилка.

Це все, що моя "технарська" натура може запропонувати.
Маєте лише технічність думки, а неординарність інтуіції
і загальна оцінка - то вже - Вам.
Бай, бай.
1   ...   7   8   9   10   11   12   13   14   15   ...   169