Логін   Пароль
 
  Зареєструватися?  
  Забули пароль?  
Володимир Ляшкевич (1963)

Отримані вами коментарі| Залишені коментарі| Інші коментарі


Щодо викладення на своїх сторінках відеороликів з Ютубу, чи з подібних сервісів.
Найперше, їх потрібно там розмістити. Або скористатися вже розміщеними відео.
2) Відтак вже створювати на своїй сторінці тут відповідне віконце відео звідти.
3) Якщо ви тицьнете по екрану відеоролика ютубу правою кнопкою мишки, то вирине меню пропозицій, одна з яких - "скопіювати код вставки".
4) Копіюєте цей нтмл код, який ви можете вставити під віршем у полі "пояснення до публікації",

5) скопійований код вставки виглядатиме спершу так (приклад для мого ролика)

<iframe width="873" height="491" src="https://www.youtube.com/embed/SRWP1xckRAM" title="Панна з Середмістя/"Очі чорні"/ Лицарська сага. Вступна частина" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen;</iframe>

6) але обов'язково потрібно поміняти в цьому коді довжину і ширину розмірів ролика.
Суттєво зменшити їх, наприклад до 350 по ширині і 210 по висоті (width="350" height="210"), бо інакше ролик виглядатиме надто великим.
І тоді вийде такий запис коду

<iframe width="350" height="210" src="https://www.youtube.com/embed/SRWP1xckRAM" title="Панна з Середмістя/"Очі чорні"/ Лицарська сага. Вступна частина" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen;</iframe>

7) Після цього завершуємо редагування публікаційної форми, натискаючи "зберегти" - там у нас "внести зміни".


8) в разі невдалої спроби і чогось не того на сторінці, написати адміну (зв'язок з будь якої сторінки творів), і він виправить. )

Успіху, бо це важливе скерування!
Коментатор Сонце Місяць, [ 2024-08-12 10:58:16 ],
на сторінці поезії     "Перша ведична е-симфонія «Заборонена симфонія»"   Ляшкевич Володимир

о, музика належна

у 60х такі композиці сприймалися радше контркультурально
й хоч по більшості звукова контркультура 60х в наступні десятиліття
перетворилася на мейнстрім, орієнтальні мотиви якось убереглися від
трансформації на попсу, не конвеєрувалися в промисловому розумінні ~

(наскільки я вже можу орієнтуватися в тих загравах
вжеж, чудово пам'ятаю 80ті & індійську популярну кіноіндустрію
але й вона рухалася, в музичному плані, в напрямку західних, навіть
американських стандартів комерційної музики, фанк, диско, тощо
хоч аранжування нерідко залишалося автентичним, і вабило, авжеж
екзотикою)

сам я ніколи не переймався жодними вченнями духовними, чи герметичними
тобто, на рівні ознайомлення з ідеями, які мали би зацікавити будь-кого
якщо б у неї/нього появилося бажання зануритися належніш, так

конкуренція між духовними практиками або й релігійними течіями
видається трохи блюзнірською часом навіть
хоч я мислю, все, що не відштовхує в силу якихось особистих смаків
чи установок, чи травм ~ воно впливає певним чином
і ніхто не проти жеж

Коментатор Сонце Місяць, [ 2024-08-19 08:31:27 ],
на сторінці поезії     "Перша ведична е-симфонія «Заборонена симфонія»"   Ляшкевич Володимир



Колискову ретельно прослухав, мислю, тут в кожного будуть свої особисті рефлексії
загалом, імовірно ~ спроба додати різних інструментів, або їхніх комбінацій
традиційніших для нашого музичного сприйняття

це вже не східні інструменти, хоч цікаво було б, якщо би замість скрипки-соло
подеколи мелодію вела, скажімо, ділруба, але про це трохи нижче

тобто, я взагалі не критикую, тут треба реальну капельмейстерську підготовку, аби
осягнути це в гармонійному плані & вжеж, це є Колискова в символічному
або поетичному сприйнятті, й засинати під неї непросто, або навіщо ж

якби тут підхід не з утилітарного боку, радше символічний, нмсд

романтики, які ретельніш від інших мистецьких течій, ставилися першочергово
до музики, сприймали цивілізацію, як-от європейську
або навіть ще вужче, як ідеалізовану середньовічну модель
котра надалі зазнала занепаду

а все поза Європою ~ в найліпшому випадку екзотика
у чимсь привабливо, хай менш суттєво
тобто, Петер Шлеміль може милуватися невідомими загалу квітами
зірваними на вершині Чимборасо
у берлінський захурделеній новорічним снігом пивниці

але комбінувати в загальнолюдских первісних ритмах, як-от колискових
звучання інших цивілізацій, інків, китайців, хай би навіть індійців
це, мабуть, незапросто, а чи взагалі можливо?

авжеж, митець тут відштовхується від звуків, що вертають його самого
у своє власне минуле, дитинство, іще раніші відлуння

і там, з огляду на походження, належність, всякий, хто оттак звертається
до більш первісного свого, стає, безперечно, девуальованим

вразливо відкритим


1   ...   117   118   119   120   121