Логін   Пароль
 
  Зареєструватися?  
  Забули пароль?  
Орися Савлук (1993)
Я колись ходила цими вулицями -
колись ці вулиці йшли крізь мене,
закидали по камінцю у судини –
я вмирала, по сонцю клали в очі -






Інша поезія

  1. Мадрид
    Мадрид насувався й прослизав у очі. Зіниці збільшувалися ,а тоді шукали
    поміж поличок ,серед людей і м’яса пояснення, чому

    нам стало замало двадцять шостого листопада дві тисячі десятого року,
    чому, не розрахувавши відстань, не розбивши її на кроки,

    ми
    прямували в один із тих загнузданих димом барів, де легше переноситься
    зміна клімату.

    Повільно розгойдували вервечку часу зім’ятого , нагнітаючи атмосферу

    сімдесят п*ятого ,
    двадцятого листопада, про що свідчить газета.

    Якісь атрибути натякають на присутність тут фашистів і геїв.
    Порозкидані буклети
    й тіла.
    І ми, наче колись спудеї ,
    навчаємося ..
    оминати
    втрат.

    При чому не факт ,
    що хтось водночас не є тим та іншим: фашистом і геєм.
    Є ще варіант, що нас запідозрять
    одні - у фашизмі, а інші - в нетрадиційній сексуальній орієнтації.
    Тут завжди так: усі всіх підозрюють, усі з усіма п’ють, усі з усіма сплять.
    І ще один нефакт, що перші не сплять з останніми, але однозначно факт, що останні п’ють з першими.

    Посилена конспірація.

    Ми не ті і не інші, але з усіх сил вдаємо, що воно так і є, вдаємо, що ми бодай хтось.

    Вулиця ще не засніжена, але вже була провокація і через кілька хвилин доведеться йти з Іспанії, аби шукати себе у цьому місті, яке не варто навіть тут називати.
    Час іти до таксистів , до банкоматів.
    Час
    повертатися
    у сьогоднішню дату.

    Голос твій вбирає, мов губка, терпіння моє.
    Замовчи.

    Давай просто, аби піти,
    когось покличемо, із багатьох тут відсутніх, але тих, що
    імовірно існують.
    Може тоді …

    засну я,
    не діждавши закриття експозиції нутрощів та корів. Прямо тут посеред
    висяканого щойно Богом, прямо тут біля нутрощів, антибіотиків та в крові.



    Коментарі (1)
    Народний рейтинг: -- | Рейтинг "Майстерень": --

  2. давай домовимося
    Давай домовимося так: я шукатиму сонце
    в Інтернеті чи десь під газетами,
    а ти поки перевір кишені .

    Запевняю, воно там.

    Як зробиш, то
    розплутуватимеш чужі голоси, трансформуючи їх
    у тишу. А в місті офруктизованому політикою,
    певно, що Бога давно ніхто не просив , тому
    він нас і залишив
    на поталу:
    короткометражок, Сальвадора та акцій протестів.


    Вони йдуть , вигукуючи «революція».
    А що воно таке?
    На їхніх обличчях -
    протиінфекційні маски – клята конспірація. Вони готові гавкати
    по обіді, навіть не пообідавши ( чи не біда,люди?) ,
    поки легені чиїсь не порвуться, а потім продовжать,
    зрадівши секундному перепочинку..
    Ти скажеш:
    - Чуєш , я віднедавна боюся.
    - Що вони далі вчинять?
    Існувати тут……………………………… чи є шанс жити тут?
    Скажеш і знову займеш свою халабуду,
    винайняту квартиру десь на Мінській.
    Поскавчиш - поговориш, собакою ще трохи
    побудеш,
    та

    гавкіт той точно не пропишеться в небесно - фруктових вухах,
    не вплине на великі вчинки.
    Куди так прагне емігрувати громадянська думка.
    Де ж наше сонце?
    Шеренги , що рухаються не в унісон,
    що пливуть не за течією, а в стічній канаві,
    розливаються на асфальті штучні ідеї,
    наче кольоровий лосьйон
    для бриття нашої України – нені,
    дідько,
    тюбик з-під сонця
    викинули.







    Коментарі (2)
    Народний рейтинг: -- | Рейтинг "Майстерень": --
    Самооцінка: 6

  3. бездахостінне
    Коричневий килим у винайнятій квартирі вкриває голу підлогу.
    Чи вистачить сили ввімкнути французьке кіно
    і заснути , розливши пляшку з вином ; заледве пересуваю ноги.
    Трохи розпачу муркоче; нежить, по закутках тихий мінор
    із стерео, за вікном вигинається дерево, наче насуплена кобра, гілка.

    Шукає, де там твої очі, твоє печінка чи серце, де там твоя гомілка?
    І тобі ж вже набридло все це. Бувай , до понеділка. Ще один день крізь
    нас пронесеться, залишивши після себе лиш коричневі скельця.
    Я була на Андріївському, йшла повз роки,
    відчуваючи під ногами гостру бруківку, розмовляла з кимсь,
    кидалася словами, купувала радянські листівки і чула твоє мовчання,
    воно текло землею , вимиваючи пісок між камінням, одне твоє слово – веління,
    одне моє слово - вагання.
    Акорди твоїх пісень – це вкрадене і зачумлене часом музло,
    а моїми внутрішніми трюмами
    ходить капітан, ним зробились зло.
    Відьма ,
    я сплю біля театральних кас, на Андріївському узвозі, дивлюся вистави,
    ніякі актори з вас,
    бо зіграти мене не в змозі.
    Коричневі окуляри , крізь скельця - «неочі», я ходитиму за вами
    примарою, розплітатиму тихі ночі, я літатиму , розглядаючи силуети дівочі, чоловічі,
    я застигатиму на чужих , незнайомих обличчях,
    падатиму у думки, спростовуватиму факти, а якісь красиві жінки
    бачитимуть мене в ілюстраціях

    до світанків.


    липень 2010



    Коментарі (2)
    Народний рейтинг: -- | Рейтинг "Майстерень": --

  4. художник
    ось грачують таксисти. день повільно котиться зі сходинок.

    ікони ідуть тротуаром, милуються смаглявими азіатами.

    шепочуть до тихого голосу сутінок.

    ти буваєш тут часто, майстерно виводиш
    пензлем чужі почуття. і кожний мазок робить їх незабутими ,
    схопленими і вплетеними у вінки безлічі вічностей,
    кожен сам вирішує, яку вічність купувати.

    усе – продається. відкриваєш каналізаційні люки часто насправді, рідко

    подумки . і, як дівчата на Івана Купала, пускаєш свої вінки, топиш свої вічності.

    найсолодші дні, які минають, найсолодші миті , які губляться.

    понеділками це така замальовка, що можна дивитися під дозою Рамштайну , а неділями, коли вулицями гуляє більше людей , під завивання Дженіс.

    сонячний Туніс криється віднедавна в тобі.

    звуки трембіт. ти у білому. , ставиш діагнози перехожим,

    вони уважно слухають і вдають , що розуміють.

    ти продовжуєш, вони ще кивають , але вже не вдають нічого,

    роздивляються будинки і лише на останніх словах твоїх

    заплутаних речень кидають поглядом в твоє обличчя і так само кивають

    як ти малюєш? так само. як я дивлюся внутрішнє кіно, коли сплю.

    сон-це.



    липень 2010



    Коментарі (5)
    Народний рейтинг: -- | Рейтинг "Майстерень": --

  1. зона відчуження
    зона відчуження обмежується уявною лінією
    що відділяє їх від світу
    цих лицарів привокзальних площ
    які попри холод та охоронців порядку
    усе ж дотягнули до літа

    вони пам’ятають дати навряд
    та з п’яною вірністю
    вимовляють усі імена
    так наче клянуться щораз в повітря
    не залишати своїх у походах
    надопікає тільки одне -

    зміряна алкогольними літрами
    погана. чужа. погода


    2010



    Прокоментувати
    Народний рейтинг: -- | Рейтинг "Майстерень": --

  2. жаби
    кмин збуджує чужу пам’ять
    треба
    прийти до тями
    вирвати з горла той день як ви востаннє купували
    білоруський хліб
    ділилися ним з чужими котами
    латаючи на сонці німими очима
    такі непропорційні зелені
    плями
    цілий рік хтось їх носив за плечима
    у великій біло – блакитній сумці
    ті яким завжди до дідька хотілося
    відбиватися молотком
    під чужі мотиви
    то ж були твої однодумці
    вони прямували напахнюкані в паб і
    не ділилися більше з жодним котом
    кісточками від французьких
    солодких жаб


    червень 2010



    Прокоментувати
    Народний рейтинг: -- | Рейтинг "Майстерень": --