ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.04.30
14:02
Перенеслись у перше травня!!!
Ніяких більше зобов’язень...
Мотив й мелодія їх давня
Поміж всіляких зауважень.
Перенеслись… ну що ж, доцільно
Було б усе перечеркнути,
А те, що зветься "не стабільно" —
Згорнути з часом, щоб не чути…
Ніяких більше зобов’язень...
Мотив й мелодія їх давня
Поміж всіляких зауважень.
Перенеслись… ну що ж, доцільно
Було б усе перечеркнути,
А те, що зветься "не стабільно" —
Згорнути з часом, щоб не чути…
2024.04.30
13:53
М-оя душа проникливо сприймає
О-цей прекрасний Божий світ.
Є в нім ті закутки, немов із раю.
Н-атхнення - із емоцій квіт.
А глибина думок у ритмі моря
Т-анок плете зі слів та фраз.
Х-аризма Всесвіту, вечірні зорі...
О-цей прекрасний Божий світ.
Є в нім ті закутки, немов із раю.
Н-атхнення - із емоцій квіт.
А глибина думок у ритмі моря
Т-анок плете зі слів та фраз.
Х-аризма Всесвіту, вечірні зорі...
2024.04.30
11:05
Ходить бісова невіра
І шукає собі віру.
Як давали колись їсти,
Він пошився в атеїсти,
А тепер така дорога,
Що без віри жить незмога.
Навіть ленінці в законі
Припадають до ікони.
І шукає собі віру.
Як давали колись їсти,
Він пошився в атеїсти,
А тепер така дорога,
Що без віри жить незмога.
Навіть ленінці в законі
Припадають до ікони.
2024.04.30
09:40
У розтині часу нам істини вже не знайти,
плачуть старезні дерева шрапнеллю побиті,
у герці смертельнім схрестили мечі два світи –
діти козачі й нащадки орди – московити.
Глянь, кров’ю омиті до краю безкраї степи,
небо жаріє, як бабина піч оксамитом…
плачуть старезні дерева шрапнеллю побиті,
у герці смертельнім схрестили мечі два світи –
діти козачі й нащадки орди – московити.
Глянь, кров’ю омиті до краю безкраї степи,
небо жаріє, як бабина піч оксамитом…
2024.04.30
09:33
Ти з дитинства не любиш усі ті кайдани правил.
Ти відтоді ненавидиш плентатись у хвості.
Де усі повертають ліворуч, тобі – управо.
Незбагненні та недослідими твої путі.
Ти не любиш також у житті натискать на гальма,
Бо давно зрозуміла: найшвидше на
Ти відтоді ненавидиш плентатись у хвості.
Де усі повертають ліворуч, тобі – управо.
Незбагненні та недослідими твої путі.
Ти не любиш також у житті натискать на гальма,
Бо давно зрозуміла: найшвидше на
2024.04.30
09:00
Росою осідає на волосся
Невтішний ранок, мул ріка несе.
Вся повість помістилася в есе,
У сотню слів. В минуле переносить
Вода кушніру порване плісе,
В заплаву хвилі каламутні гонить.
І коливається на глибині
Стокротка, що проснулася на дні -
Невтішний ранок, мул ріка несе.
Вся повість помістилася в есе,
У сотню слів. В минуле переносить
Вода кушніру порване плісе,
В заплаву хвилі каламутні гонить.
І коливається на глибині
Стокротка, що проснулася на дні -
2024.04.30
06:01
Так вперіщило зненацька,
Що від зливи навіть хвацька
Заховатися не встигла дітвора, –
В хмаровинні чорно-білім
Блискотіло і гриміло,
І лилося звідтіля, мов із відра.
Потекли брудні струмочки,
Від подвір’я до садочка,
Що від зливи навіть хвацька
Заховатися не встигла дітвора, –
В хмаровинні чорно-білім
Блискотіло і гриміло,
І лилося звідтіля, мов із відра.
Потекли брудні струмочки,
Від подвір’я до садочка,
2024.04.29
23:07
Шепіт весни над містом
В шелесті яворів…
Люляй, Маля, -
Мати-Земля
Квітом укрила Львів.
Люляй-люлій, Леве, радій,
Сонце встає огненне.
В шелесті яворів…
Люляй, Маля, -
Мати-Земля
Квітом укрила Львів.
Люляй-люлій, Леве, радій,
Сонце встає огненне.
2024.04.29
13:58
Найважливіший перший крок…
І якби там вже не шкварчало,
Ти зголосись, полюбиш рок
І зрозумієш, що замало…
А вже тоді оглянь мотив
І всі навколишні акорди,
І налагодиться порив
Твоєї древньої породи…
І якби там вже не шкварчало,
Ти зголосись, полюбиш рок
І зрозумієш, що замало…
А вже тоді оглянь мотив
І всі навколишні акорди,
І налагодиться порив
Твоєї древньої породи…
2024.04.29
12:22
Хочеш вірити в бога - вір.
Хочеш їсти - сідай та їж.
За війною ховається мир,
За халявою гострий ніж.
За безпам'яттю - кров, біда,
А за зрадою темні дні.
Пахне болем свята вода,
Хочеш їсти - сідай та їж.
За війною ховається мир,
За халявою гострий ніж.
За безпам'яттю - кров, біда,
А за зрадою темні дні.
Пахне болем свята вода,
2024.04.29
11:37
ІІ
У кожного митця своя тусовка
в його непримиримій боротьбі,
якою виміряє по собі,
коли і де від нього більше толку.
А буде воля вишніх із небес,
то і німих почуємо, напевне,
у ніч ясну чи у годину темну,
У кожного митця своя тусовка
в його непримиримій боротьбі,
якою виміряє по собі,
коли і де від нього більше толку.
А буде воля вишніх із небес,
то і німих почуємо, напевне,
у ніч ясну чи у годину темну,
2024.04.29
07:54
Черевички мені дарував кришталеві. Як мрію.
Не бажала у тім, що тісні, і собі зізнаватись.
А розбились - зібрала осколки із них, і зоріє
Мені згадка під місяцем, що, як і ти, хвалькуватий.
Жменя іскорок блимають звечора. Терпко-холодні
Кришталеві
Не бажала у тім, що тісні, і собі зізнаватись.
А розбились - зібрала осколки із них, і зоріє
Мені згадка під місяцем, що, як і ти, хвалькуватий.
Жменя іскорок блимають звечора. Терпко-холодні
Кришталеві
2024.04.29
07:50
Ось чути здалеку могутню мову лісу.
Він кличе стоголоссям, шумом.
Співає звучно вічності щоденну пісню.
І радість в ній, і ноти суму.
Немає від людей ніякої завіси.
Прозоре небо - оберегом.
Важливі, звісно, пропонує компроміси,
Він кличе стоголоссям, шумом.
Співає звучно вічності щоденну пісню.
І радість в ній, і ноти суму.
Немає від людей ніякої завіси.
Прозоре небо - оберегом.
Важливі, звісно, пропонує компроміси,
2024.04.29
07:39
Ти взірець української дівчини.
Орхідея в розквітлій красі.
Ти перлина Івано-Франківщини.
Та чесноти далеко не всі
Видно зовні, бо кращими гранями
Ти виблискуєш не вочевидь,
Як буває із юними-ранніми,
Що привернуть увагу на мить –
Орхідея в розквітлій красі.
Ти перлина Івано-Франківщини.
Та чесноти далеко не всі
Видно зовні, бо кращими гранями
Ти виблискуєш не вочевидь,
Як буває із юними-ранніми,
Що привернуть увагу на мить –
2024.04.29
05:28
Розкричалися ворони,
Розспівалися півні, -
Ніччю спущена запона
Відхилилась вдалині.
Показався обрій дальній
І поблідло сяйво зір, -
Світ ясніє життєдайно
Темноті наперекір.
Розспівалися півні, -
Ніччю спущена запона
Відхилилась вдалині.
Показався обрій дальній
І поблідло сяйво зір, -
Світ ясніє життєдайно
Темноті наперекір.
2024.04.28
23:06
Наприкінці двадцятого сторіччя,
Без дозволу прийшов у цей я світ.
Від сонця не ховав своє обличчя,
Але не знав, як стати під софіт.
Тоді мені дитинство наказало
Повірити мелодії душі.
Я йшов крізь простір чарівного залу,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Без дозволу прийшов у цей я світ.
Від сонця не ховав своє обличчя,
Але не знав, як стати під софіт.
Тоді мені дитинство наказало
Повірити мелодії душі.
Я йшов крізь простір чарівного залу,
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
2024.04.01
2024.02.08
2023.12.19
2023.11.15
2023.10.26
2023.07.27
2023.07.15
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Ірина Окорокова (1984) /
Проза
Мельпомена-2, або парадокси південноукраїнської залізниці.
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Мельпомена-2, або парадокси південноукраїнської залізниці.
Така гірким-гірка наука –
шукати іскру з-під золи.
І що сказать? Казать не штука.
Аби лишень відповіли…
(П.Вольвач)
Емоційний бодун розпочався ще в потязі 208 «Симферопіль-Москва», на який ми, доречі, мало не спізнилися. Притиснувшись щокою до вагонної полиці, я балансувала між сном та дійснісю, при цьому свідомість моя вперто не сприймала навколишньої реальності. Вона залишалася у Генуезькій фортеці та ще й вирішувала якісь нагальні справи, штибу «треба зранку помити голову» і т.ін.
Мабуть, то душа моя, сповнена відчуттям протиприродності цього від’ їзду, ще блукала стежками серед фортечних мурів та наметів, може, й досі чогось там видивлялася та дослухалася з боку табору за стіною. Тому, час від часу прокидаючись, таки у запилюченом употязі з вічноголодними пасажирами, я тоскно роздивлялася довкола повними нерозуміння очима. Остаточно прокинулася я, коли ми саме під’їжджали до якоїсь станції. Мабуть, саме в цю мить душа моя наздогнала втомлене тіло, і я відчула всю гамму пост ейфорійних емоцій. Перед моїми очима пропливла будівля із написом півколом «Мелітополь». І щось таке було в них, цих нещасних літерах, поставлених так дурнувато, що раптом я відчула… … ніби відверто й нахабно кричали вони тобі, що життя не вдалося, що це дійсно п…ць, що життя не вдалося – саме про це, на мою думку, віщував проклятий напис. Мені стало страшно.
З іншого боку, приходило певне розуміння. Бо, можливо, якби я жила в такому місті, яке ось так тебе зустрічає, то, будучи його аборигеном, теж ходила б по фесту у дурнуватих темних окулярах, за руку з іншою, також демонстративно ігнорувала б мене – те дівчисько, до якого і сам не розумів, як ставився. Можливо, будучи ним, я б теж… та досить вже, не важливо. Дивні думки лізуть мені в голову. Дивні й примітивні водночас. Наприклад, про те, що вже не встигну до Запоріжжя нормально поспати, хоч це так класно, що, може, коли я відчую, що таки все, капець, і навіщо і для чого, то буду просто купувати квитки на потяги і спати в них, інколи із розумінням поглядаючи на такі сповнені безвиході станції, як ця. (серпень 2007 р.)
шукати іскру з-під золи.
І що сказать? Казать не штука.
Аби лишень відповіли…
(П.Вольвач)
Емоційний бодун розпочався ще в потязі 208 «Симферопіль-Москва», на який ми, доречі, мало не спізнилися. Притиснувшись щокою до вагонної полиці, я балансувала між сном та дійснісю, при цьому свідомість моя вперто не сприймала навколишньої реальності. Вона залишалася у Генуезькій фортеці та ще й вирішувала якісь нагальні справи, штибу «треба зранку помити голову» і т.ін.
Мабуть, то душа моя, сповнена відчуттям протиприродності цього від’ їзду, ще блукала стежками серед фортечних мурів та наметів, може, й досі чогось там видивлялася та дослухалася з боку табору за стіною. Тому, час від часу прокидаючись, таки у запилюченом употязі з вічноголодними пасажирами, я тоскно роздивлялася довкола повними нерозуміння очима. Остаточно прокинулася я, коли ми саме під’їжджали до якоїсь станції. Мабуть, саме в цю мить душа моя наздогнала втомлене тіло, і я відчула всю гамму пост ейфорійних емоцій. Перед моїми очима пропливла будівля із написом півколом «Мелітополь». І щось таке було в них, цих нещасних літерах, поставлених так дурнувато, що раптом я відчула… … ніби відверто й нахабно кричали вони тобі, що життя не вдалося, що це дійсно п…ць, що життя не вдалося – саме про це, на мою думку, віщував проклятий напис. Мені стало страшно.
З іншого боку, приходило певне розуміння. Бо, можливо, якби я жила в такому місті, яке ось так тебе зустрічає, то, будучи його аборигеном, теж ходила б по фесту у дурнуватих темних окулярах, за руку з іншою, також демонстративно ігнорувала б мене – те дівчисько, до якого і сам не розумів, як ставився. Можливо, будучи ним, я б теж… та досить вже, не важливо. Дивні думки лізуть мені в голову. Дивні й примітивні водночас. Наприклад, про те, що вже не встигну до Запоріжжя нормально поспати, хоч це так класно, що, може, коли я відчую, що таки все, капець, і навіщо і для чого, то буду просто купувати квитки на потяги і спати в них, інколи із розумінням поглядаючи на такі сповнені безвиході станції, як ця. (серпень 2007 р.)
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію