ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Іван Потьомкін
2024.05.25 13:57
Бризками сміху виринаєте з моря –
Демонстрація грації,
В дивній в’язі м’язи...
«Не зникайте!»
Ще не встигли літні юність свою відтворити.
«Не зникайте!»
Ще не встигли ви символом стать для малечі.
«Не зникайте!!!»

Олександр Сушко
2024.05.25 11:41
Жінка варить курячі пупи,
В мене ж дума визріла в макІвці:
Генія по носі не лупи,
А погладь поштиво по голівці.

А мене - будь-ласка! Тільки за!
Дозволяю торсати й за вуха.
Бо в літературі байбуза,

Володимир Ляшкевич
2024.05.25 10:45
Обійми мене, будь-ласка.
Нічка темна,
Нічка-казка -
Відчуттями заворожить,
Буде лячно - cкажу "досить".

І тонкі п'янкі торкання,
серця запальне дихання...

Світлана Пирогова
2024.05.25 08:10
А музика звучить завжди по-різному:
То хвилею бурхливою, а то дощем,
То громовицею здається грізною,
То зігріває сонцем теплим серця щем.

А музика легка летить пір*їною,
Мов вільна пташка лине до святих небес.
Здається світ навкруг аквамариновим,

Микола Соболь
2024.05.25 07:20
У вранішнім тумані клекіт,
бузьки вернулися на став,
і на стовпі стоїть лелека,
неначе птах не відлітав
і хоч весна не надто рання
та буде тепла ще бодай,
птахів не стримати бажання
вернутися у ріднокрай.

Віктор Кучерук
2024.05.25 05:29
Тіло пронизує вітер холодний
І порожніє садок гамірний, –
Як же так сталось, що я відсьогодні
Буду надалі незвично сумний?
Згнічений вітром спішить перехожий
Швидше потрапити в затишний дім, –
Як же так сталось, що я вже не зможу
Тішити губи цілу

Наталя Мазур
2024.05.25 01:46
У час війни, у час біди,
Щоб Україну зберегти,
Ти не втікав бозна-куди,
Зробив свій вибір.
До оборони мужньо став,
Життя свого не шкодував!
Тобі – спасибі!
Ти бачив ворога в степах,

Наталя Мазур
2024.05.25 01:43
Чую, як шепче до мене велика ріка,
Чую, як молиться сонцю і небові вітер.
Час, що ловила, сюди, поміж товтри втікав,
От якби він все болюче із пам’яті витер.

«Що у минулім? Дивись безупинно вперед!» -
Рада хороша і їй опиратися марно.
Тільки минул

Артур Курдіновський
2024.05.25 01:38
Живу, неначе не живу...
А кожний видих - мов останній.
Тінь безпорадного кохання
Вже не призначить рандеву.

Дивлюсь на скошену траву,
Як на даремні сподівання.
Живу, неначе не живу...

Ілахім Поет
2024.05.25 00:11
Переводиться сірим побутом
Кількість днів у нічну неякість.
Ось тому і пропало пропадом
Все, чим жив я до тебе якось.
То й займаюся побудовою.
З цегли слів та цементу рими
Вийшло з сірістю побутовою
Апріорі непримириме.

Борис Костиря
2024.05.24 23:32
Крик пролунав у пустелі.
Як у просторах німих,
У безкінечній пожежі
Здибався я із людьми?

Крик пролунав… Хтось на поміч
Кличе безтямно мене.
Хочу побачити поруч

Роксолана Вірлан
2024.05.24 20:32
Мандрівка пахне димом і золою,
рудим цілунком ватри в небозвід,
мов лис гибкий, стежею торопкою,
хвостом вильнувши, внюхується в слід.

Серпанком пахне, дивом реп'яховим,
терпкавим соком зел, де навкруги, небесним барвом голубої крові, яскріють Пер

Володимир Каразуб
2024.05.24 19:46
Гучні слова: любов, відвертість, докір,
Слова зашерхлі: кров, вино, вуста.
Заледве слухаю про що вона говорить.
Які у тишу кидає слова?!
І чую, щось достоту: мандри, треба,
Кудись, тягнути, далі, до кінця.
Гучні слова: фатальність, воля, небо.
Сл

Леся Горова
2024.05.24 18:09
До півонії лащиться вітер. Узявся нізвідки.
Мить назад порозборсував хмари порожні, і зверху,
Певно, вглядів це диво яскраве - незайману квітку,
Яку тільки-но ранок згубив із рожевого глеку,
Що висів у зорі на тонкого проміння позлітку.

І всотавши

Юрій Гундарєв
2024.05.24 12:07
У бою на Харківському напрямку поліг доброволець, грузин
Серго Горнакашвілі.
Він виступав за український футбольний клуб «Колос».
У нього залишилося троє дітей…

Він покинув свою родину,
хоч у серці забрав Грузію…
Та для себе відкрив Україну,

Іван Потьомкін
2024.05.24 11:28
По довгих блуканнях, по нетрях –
Широка галява.
Це ще не вихід.
Ще густіші попереду нетрі.
Але трава гамірлива
Та мірковні статечні дерева,
Та навскісне, наскрізне сонце ранкове...
Слухаю Гріга.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Галина Украйна
2024.05.18

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Тетяна Роса (1964) / Вірші / Вітрами ПМ

 Присвята коефіцієнту прозорості… :)
Сиреною співучою над Сциллою
Твоя мелодія поета зачаровує.
Милуюсь я спокусою і силою
Ідеї, що фонеми відсотковує.

Стаю перед тобою на коліна я,
Твоєї милості прошу – аудієнції,
Бо чую, як несе мене билиною
За течією ліро-квінтесенції.

Ти явище, не вивчене наукою,
Що називаємо її психіатрією,
Явись мені - молюсь і лобом стукаю
У ейфорії дотику із мрією.

Прозоросте! О, будь мені опорою,
У милозвучності моєю панацеєю…
Луною відповідь: «…і станеш хворою
У психлікарні білою лілеєю…»



Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-02-21 16:36:54
Переглядів сторінки твору 9759
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 1.111
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2020.03.17 20:38
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-21 16:56:48 ]
Тетяно, вітаю! Суперова ода КП! Але ж він в тебе івдався - ти певно формулу взнала чи вивела! То
джек -пот!Вітаю і признаю!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:00:31 ]
Ну, не те, що формула, Іване, але дещо є. :) Відмінки, що дають дві приголосні у кінці плюс підбір слів з приблизно рівною кількістю голосних і приголосних, та слів, у яких голосних більше. Коефіцієнт зростає, чого не скажеш про милозвучність. :) Це не джек-пот, це липа.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-21 17:01:56 ]
Оце коефіцієнт - 1,111! Цікаво, а більший може бути? І який максимально допустимий, ще цікавіше.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:05:30 ]
Ну, якщо одними голосними напишете – буде двісті, тобто два :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2011-02-21 17:23:06 ]
А тут нічого дивного - ...лілЕЄЮ, психіатрІЄЮ... і так далі . Як бачимо переважають голосні - тому і прозорість росте . Як гриби після дощу:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:06:43 ]
Правильно, а ще «аудієнція», «моя», «панацея». Нічого особливого, просто експеримент.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 17:46:19 ]
Мне кажется, что наступила эра какой-то профанации.
1. Хотели демократии - нате. Наелись?
2. Хотели державности? Нате вам президентов и прочих аппаратчиков - да еще каких и откуда, а не союзных. Причем, в значительно большем количестве.
И каких президентов, с каким послужным списком, генеалогическим древом... И с какими запросами...
Да ладно. Хотя при желании список можно продолжить.
Мне кажется, что 1,111 - это еще не рекорд.
Слияния согласных, к сожалению, присутствуют, а лучше было бы, чтобы присутствовало абсолютное благозвучие, глагол в предпоследней строчке можно было бы подобрать с меньшим количеством согласных, рифмы могли бы быть менее прозрачными, но тогда не было бы Джекпота.
А шутка мне понравилось. Это ведь была она?

Удач-дач-дач.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:07:48 ]
Указанная эра, о Алексий, настала давно, а сейчас, наверное, пришло время осознания происходившего и происходящего. :) Кстати, первые несоюзные аппаратчики ещё только высшие мучебные заведения оканчивают, ибо все ныне действующие совкового происхождения. Я, правда, не поняла, какое это отношение к моему шутейному издевательству над коэффициентом имеет, ну да ладно. Относительно согласных, то я считаю, что есть милозвучные их сочетания, и в то же время сочетание гласных, далёких в артикуляции, почти ничем не отличаются от сочетания таких же согласных, а коэффициент учитывать это не приспособлен.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 21:49:48 ]
Мы собрались вроде бы как серьезные люди (особенно я) в месте, где рождается поэзия. Где стены ею дышат.
На чью мельницу льется эта смешная вода с хахоньками и хихоньками вокруг коэффициента?
Правильно - на мельницу тех мельников, которым лень работать над словом, но не лень постебаться.
А всему д.б., как мне кажется, свое место и свое время. Иначе как профанацией я назвать происходящее не могу. Единственным смягчающим обстоятельством может быть Ваша добрая улыбка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 02:03:13 ]
Алексий, о Алексий! Вы чересчур серьёзны. :) Чрезмерная серьёзность порой вредит делу: некоторые (я не о Вас конкретно, а о тенденции), особенно люди с не устоявшимися ещё взглядами, начинают называть поэзией всё, что имеет хотя бы какой-то на неё намёк. Можно сколько угодно работать над словом, полируя поверхность, не имеющую никакой ценности, потому как слово само по себе всего лишь элемент системы, выработанной живыми существами для общения. Чтобы оно обрело вес, глубину, высоту и действительную мощь, необходима живая, высокая энергетика автора. Я вновь вынуждена обратиться к религии, чтобы легче объяснить свою мысль. «Вначале было слово» - вот образец наивысшего наполнения слова энергетикой автора, его произнёсшего. Чтобы наполнить ручеёк слов Поэзией, мало умения работать с рифмами да размерами, нужно обладать некоей толикой такой энергетики. Я могу сколько угодно заниматься рифмоплётством, у которого будет высокий коэффициент прозрачности, оставив за бортом наполненные смыслом и эмоциональными оттенками слова только потому, что в них многовато согласных, но будет ли это иметь хоть какое-то отношение к Поэзии? Между прочим, я не один день шлифовала этот «стёб», дабы донести до читателя ту мысль, что бездумная погоня за коэффициентом есть искажением понятия Поэзии. Чтобы читатель воочию убедился, что высокий КП не есть гарантией отсутствия слияний согласных к красоты сказанного. Тем более, что простое соотношение гласных и согласных ещё не показатель, потому что, как я уже говорила, есть благозвучные сочетания согласных и довольно неприятные по артикуляции и на слух сочетания гласных. Так что, Алексий, эта «смешная вода» льётся затем, чтобы , может быть, хотя бы на несколько капель, уменьшить поток тех самых профанаций, которые мешают вращаться колесу мельницы её величества Поэзии. А ещё, исходя из того, что я не люблю и , по возможности, избегаю приблизительных рифм, прозрачные рифмы всегда будут мне близки. Смысловое и эмоциональное наполнение мне важнее всего, и, нужно честно признать, что не всё мне даётся, чтобы на что-то претендовать. Но к своему званию ЛП я отношусь достаточно серьёзно, так что не спешите обвинять меня в профанации, не сопроводив своё обвинение доказательной базой. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-21 17:52:06 ]
Тетяно, це геніально!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:08:46 ]
Угу, «баю-баю» - ще геніальніше, а «ау» і «уа» взагалі поза конкуренцією. : ))



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Сидорович (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-21 18:25:57 ]
Натхненно, цікаво, креативно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:09:39 ]
Лесю, «цікаво» - це найбільше, на що подібна річ тягне, інші два слова тут зайві… хоча «креативно» - то таки приємно. Дякую за відвідини, Лесю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-02-21 19:25:26 ]
Цікавий задум, цікаве вирішення і "цікавий" коефіцієнт. Тетяно, Ви так задумали - чотири 1-ці, чи так саме вийшло?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:16:01 ]
Саме вийшло, хоча те, що саме чотири одиниці - мені подобається.:) Щоб так прораховувати, треба поєднати художнє сприйняття світу з математичним, то була б дійсно геніальна людина, а я (по секрету)навіть таблицю множення до кінця не знаю. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-21 21:39:33 ]
Оу! Пітримую стовідсотково!

Але і сам по собі вірш вартий уваги, як витвір!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 02:03:58 ]
Дякую, Вікторіє, я старалась. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зоряна Ель (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 22:08:10 ]
:))) І коефіцієнт - як на замовлення! :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 02:04:54 ]
Зорянко, він і є «на замовлення», хоча і приблизне.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Зубар (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-22 00:12:30 ]
Шановна пані Тетяно, цілую ручки :)
неперевершений майстерний жарт, правдивий на всі оті чотири одиниці :)
А знаєте, в школі вивчають ще й
алітерації та асонанси :))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 02:05:44 ]
Дякую, Іване. Алітерації та асонанси переді мною ще «не роздягались», а я не жартую з «малознайомими особами». : ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 09:49:46 ]
Якщо моя інформація бодай хоч кого-небудь цікавить, то я спробую нею поділитись. Вона буде про містику, прояви або вплив якої я відчуваю мало не кожного разу, коли друкую свій вірш на сторінках "майстерень".
Так от. Я зовсім не цікавлюсь коефіцієнтом, а просто (чи навіть тупо) віршую про те, про що мені хочеться. І воно все виходить само - і віршовий розмір, і віршова форма, і цей самий коефіцієнт.
Це, напевне, містика.
Бо я відчуваю, як щось водить моєю рукою.
А я не знаю-не відаю, що воно таке.
Ймовірно, це якесь поетичне XTRO. Бо про майстерність казати не можу, на кафедрах філологічних навчальних закладів мене ніхто ніколи не бачив. І в Княжичах теж. А у нас зараз така ж сама зима, як і на Печерському узвозі.

З повагою і купою вибачень
за можливий офф-топ,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 23:50:58 ]
Гаррі, те, що водить рукою, швидше за все є нашою підсвідомістю. Підсвідомість – це щось особливе, вона не тільки керує складним оркестром, що зветься людським організмом, підтримує зв'язок з навколишнім і вирішує, які з отриманих даних передавати свідомості, а які ні. Вона пам’ятає купу речей, але чомусь не дозволяє свідомості вільно користуватись своєю «бібліотекою». Це схоже на розумний «корабель», що слухається свого капітана-свідомість, доглядає його, а в момент небезпеки може навіть взяти керування на себе. Капітан поки що не здатен осягнути свій корабель, ну хіба що поверхнево. І я думаю, що в творчих процесах підсвідомість приймає неабияку участь, можливо навіть підключаючись при цьому до якихось вищіх «каналів», котрі свідомості поки ще не дано осягнути… Це так, частина моїх давніх фантазій на тему… :)

Із вдячністю за можливість поспілкуватись,
Роса.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-23 08:38:33 ]
Так, я теж це помітив. Коли у мене з'являються в голові рядки вірша і я їх одразу ж не записую, то при наборі цього вірша деколи виходить щось дуже далеке від першого варіанту (і краще). Чому б це, цікаво? :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-23 09:57:36 ]
Тетянко, повністю поділяю ваші погляди на глибінь підсвідомості, додам лише, що вона, як і кожна жінка, не проти дбайливої уваги, і тоді вона згідна брати участь у багатьох проектах свідомості. Наразі, для абсолютної більшості наших авторів, підсвідомість, схоже, не виходить за рамки звичного терпіння... :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-23 22:21:29 ]
То не дивно. Нам, сьогоденним, важко навчитись прислухатись до своєї підсвідомості і розуміти її – адже на протязі чи не усього свідомого існування суспільства владні істоти знищували підвладних з високо розвиненою підсвідомістю, бо ті інтуїтивно відчували брехню і чинили опір поневоленню своєї свідомості іншими, були потенційними лідерами… :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-22 10:51:38 ]
Браво, Тетяно! Я вже колись писав , як я сприймаю твої розгорнуті коменти. Це щось! І оскільки в моєму компі встановлена програма не розташовує мій комент під необхідним після "відповісти" - то уточнюю, що "Браво!" відноситься до другого твого коменту-відповіді "достопочтенному" Олексію ІІІ. БРАВО!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 23:52:18 ]
Дякую, Іване. : ) Думаю, якщо вже «браво», то ми з Алексієм заслужили його порівну. Я поважаю Алексія, як людину, що має не тільки власну думку, а й сміливість її висловлювати і відстоювати. Щодо проблем з функцією «відповісти»: у мене теж така проблема, коли я користуюсь «Opera», тому син порадив перейти на «Explorer», чи «Google Chrome». Можливо, є ще варіанти, але у синів на комп’ютері така сила-силенна значків, що я не намагаюсь навіть розібратись. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-23 08:33:27 ]
Це правда, я теж не міг деякий час правильно користуватись функцією "відповісти", поставивши оновлену "Оперу", але після встановлення Mozilla Firefox все стало чудово.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-23 08:35:04 ]
Та це я Алексія переконав, що в Україні повна демократія і можна без побоювань висловлювати свою точку зору. :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-23 23:21:48 ]
Власна думка або є, або ні – це не залежить від рівня «демократії». :)То що,виходить, Алексій не такий незалежний, як я думала? Ая-яй, Валерію, ну нащо ж Ви мене розчаровуєте.:))
Щодо подій з одразу не записаними або загубленими, а потім «відновленими» віршами – у мене точно така історія. : ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-22 11:17:05 ]
Тепер, Тетяночко, у тебе з тим хитрим коефіцієнтом проблем не буде.;-))) Як кажуть: Доброе слово и кошке приятно, а тут ціла присвята!!! Він вже десь розімлів від такої уваги. Гарно, мені поплявдувало! ;-)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 23:53:27 ]
Патаро, думаю, навряд чи йому мій жарт до смаку прийшовся :) Патаро, а «поплявдувало» - то є шо? Я такого слова наче не зустрічала ще…


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-23 10:40:48 ]
У нас так кажуть на те, що лягло на душу, сподобалось... Це, скоріш за все, польське слово. Не лякайся, нічого паганого я не написала.;-)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-23 23:27:44 ]
Дякую, Патаро, за відповідь. :)У мене немає підстав тобі не довіряти, а отже лякатись, просто цікаво було знати, чи правильно я зрозуміла незнайоме слово.А у словниках не знайшла. :))