ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.11.24
06:40
Над рікою стелиться туман,
холодіють листопада ночі.
Ти була найкращою з оман
і від тебе геть іти не хочу.
Для розлуки ніби ще не час
дзиґарі відлічують хвилини.
Господи, помилуй грішних нас
від Адама з Євою до нині.
холодіють листопада ночі.
Ти була найкращою з оман
і від тебе геть іти не хочу.
Для розлуки ніби ще не час
дзиґарі відлічують хвилини.
Господи, помилуй грішних нас
від Адама з Євою до нині.
2024.11.24
06:22
Як розповів, то пожурила,
Іще й очам вказала шлях
Повз чорториї повносилі
До очеретяних дівах.
Я сотні раз до них приходив
У снах сполоханих своїх
І зі снопами хороводи
Водив щоразу їй на сміх.
Іще й очам вказала шлях
Повз чорториї повносилі
До очеретяних дівах.
Я сотні раз до них приходив
У снах сполоханих своїх
І зі снопами хороводи
Водив щоразу їй на сміх.
2024.11.23
20:48
Мчав потяг на семи вітрилах
із осені в зимову казку.
Натхненна Муза білокрила
з сонливих віч знімала маску.
А за вікном купейним бігли
засніжених картин пейзажі.
Зима минуле вкрила білим,
із осені в зимову казку.
Натхненна Муза білокрила
з сонливих віч знімала маску.
А за вікном купейним бігли
засніжених картин пейзажі.
Зима минуле вкрила білим,
2024.11.23
17:20
З такої хмари в Україні
Такий би дощ зненацька ринув,
Що спраглі од чекання ринви
Діжки і відра перекинули б...
...Натомість із Єрусалиму
Хмара в Єгипет чомсь полинула.
Дощу благають синагоги,
Здіймають голоси до Бога,
Такий би дощ зненацька ринув,
Що спраглі од чекання ринви
Діжки і відра перекинули б...
...Натомість із Єрусалиму
Хмара в Єгипет чомсь полинула.
Дощу благають синагоги,
Здіймають голоси до Бога,
2024.11.23
16:51
І
Минуле на віки не радує нікого,
але у той же час на фініші доріг
вертаємо роки, які вартують того,
аби на схилі літ не забувати їх.
ІІ
Ганяли і мене як у окропі муху.
Минуле на віки не радує нікого,
але у той же час на фініші доріг
вертаємо роки, які вартують того,
аби на схилі літ не забувати їх.
ІІ
Ганяли і мене як у окропі муху.
2024.11.23
16:11
У світі нема справедливості,
Ні правди, ні ґлузду, ні рівності,
Зневажені мамині цінності,
Поламане правді крило.
Торгуємо тілом і гідністю,
У бога випрошуєм милості,
А в пазусі - пригорща підлості,
Ні правди, ні ґлузду, ні рівності,
Зневажені мамині цінності,
Поламане правді крило.
Торгуємо тілом і гідністю,
У бога випрошуєм милості,
А в пазусі - пригорща підлості,
2024.11.23
15:55
А пізня осінь пахне особливо,
Лоскоче листям тротуари і дороги.
Хоч небо сизе кліпає мінливо,
Вдивляється: чиїсь рахує кроки.
Такі бажані, тихі, неповторні,
Як сонця довгожданого танок проміння
В кущах шипшини, у кленових кронах.
В оголеній душі ле
Лоскоче листям тротуари і дороги.
Хоч небо сизе кліпає мінливо,
Вдивляється: чиїсь рахує кроки.
Такі бажані, тихі, неповторні,
Як сонця довгожданого танок проміння
В кущах шипшини, у кленових кронах.
В оголеній душі ле
2024.11.23
10:26
Щодо вічності. Там де сходяться
Вітер в пару сплітаючись з хмарою,
Безконечність лихою подобою,
Звіром кинеться до очей.
Щодо погляду. Погляд втоплений,
І нажаханий часоплинністтю,
Завмирає і далі без префіксу
Розчиняється в крові твоїй.
Вітер в пару сплітаючись з хмарою,
Безконечність лихою подобою,
Звіром кинеться до очей.
Щодо погляду. Погляд втоплений,
І нажаханий часоплинністтю,
Завмирає і далі без префіксу
Розчиняється в крові твоїй.
2024.11.23
09:17
Надмірним днем, умовним днем
Приблизно по обіді
Зійшлись з тобою з різних тем —
Віват — у цьому світі
Такі красиві, молоді
Аж надто моложаві
Серед мовчань, поміж подій
В своїй недодержаві…
Приблизно по обіді
Зійшлись з тобою з різних тем —
Віват — у цьому світі
Такі красиві, молоді
Аж надто моложаві
Серед мовчань, поміж подій
В своїй недодержаві…
2024.11.23
05:40
Зарано смеркає і швидко ночіє
Відтоді, як осінь прискорила хід, –
Відтоді, як гаснути стали надії,
Що Бог допоможе уникнути бід.
Все ближче і ближче лихі сніговії
Та лютих морозів до нас ненасить, –
Від страху загинути кров холодіє
І серце схвиль
Відтоді, як осінь прискорила хід, –
Відтоді, як гаснути стали надії,
Що Бог допоможе уникнути бід.
Все ближче і ближче лихі сніговії
Та лютих морозів до нас ненасить, –
Від страху загинути кров холодіє
І серце схвиль
2024.11.23
05:08
Сьогодні осінь вбралась у сніги,
тепер красуню зовсім не впізнати,
ріка причепурила береги,
напнула шапку посіріла хата,
калина у намисті та фаті,
похорошіли геть безлисті клени,
а кущ якийсь на побілілім тлі
іще гойдає листячко зелене.
тепер красуню зовсім не впізнати,
ріка причепурила береги,
напнула шапку посіріла хата,
калина у намисті та фаті,
похорошіли геть безлисті клени,
а кущ якийсь на побілілім тлі
іще гойдає листячко зелене.
2024.11.22
19:35
«…Liberte, Fraternite, Egalite …»-
На істини прості тебе, Європо, Я наупомив нарешті,
Щоб ти жила , як споконвіку Тора Моя велить.
І що ж? Цього тобі видалось замало?
Як у пастви Мойсея м’ясо, демократія із носа лізе?
І ти силкуєшся прищепить її
На істини прості тебе, Європо, Я наупомив нарешті,
Щоб ти жила , як споконвіку Тора Моя велить.
І що ж? Цього тобі видалось замало?
Як у пастви Мойсея м’ясо, демократія із носа лізе?
І ти силкуєшся прищепить її
2024.11.22
12:01
Я без тебе не стану кращим,
І вічність з тобою безмірно в цім світі мала,
Холодком по душі суне хмарами безконечність,
І сміється над часом, якого постійно нема.
08.02.2019
І вічність з тобою безмірно в цім світі мала,
Холодком по душі суне хмарами безконечність,
І сміється над часом, якого постійно нема.
08.02.2019
2024.11.22
09:46
Ось тут диригент зупинився і змовкли литаври,
Оркестр продовжував далі без грому литавр,
Диригент зупинився і арфи, і туби пропали,
І далі для скрипки та альтів диригував.
А потім замовкли і альти, і стишились скрипки,
Пропали гобої, кларнети, валто
Оркестр продовжував далі без грому литавр,
Диригент зупинився і арфи, і туби пропали,
І далі для скрипки та альтів диригував.
А потім замовкли і альти, і стишились скрипки,
Пропали гобої, кларнети, валто
2024.11.22
09:04
Нещодавно йшли дощі
Славно, строєм, жваві
І зайшли чомусь в кущі,
Кажуть, що по справі
Що за справа? хто довів? —
Я вже не дізнаюсь…
Краще бігти від дощів —
А про це подбаю…
Славно, строєм, жваві
І зайшли чомусь в кущі,
Кажуть, що по справі
Що за справа? хто довів? —
Я вже не дізнаюсь…
Краще бігти від дощів —
А про це подбаю…
2024.11.22
08:12
Аби вернути зір сліпим,
горбатим випрямити спини,
з омани змити правди грим
і зняти з підлості личини.
Ще – оминути влади бруд,
не лицемірити без міри,
не красти, спекатись іуд,
у чесність повернути віру!
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...горбатим випрямити спини,
з омани змити правди грим
і зняти з підлості личини.
Ще – оминути влади бруд,
не лицемірити без міри,
не красти, спекатись іуд,
у чесність повернути віру!
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
2024.10.17
2024.08.04
2024.07.02
2024.05.20
2024.04.01
2024.02.08
2023.12.19
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Сергій Рожко /
Проза
«Андеґраунд татуся Карла»
Велика зала казкового театру для дорослих «Андеґраунд татуся Карла» заповнена не те що під зав’язку, а навіть більше. Кожне сидіння, важко поскрипуючи і клянучи долю, тримає на собі по одному, а то і двох літературних (і не дуже) героїв, які залишили сторінки книжок та екрани телевізорів аби визначити кращого серед «собі подібних».
Ця непересічна подія відбувається лише раз на рік, а тому ніхто не хоче пропустити нагоду , якщо і не отримати «Головний титул» , то принаймні зайвий раз «засвітитись» перед богоподібними режисерами, продюсерами чи авторами «Великої казкової академії», або в крайньому випадку надурняк поплямкати на урочистому фуршеті.
В залі, що нагадує бджолиний вулик, панує передсвяткове збудження. Хтось розказує не дуже пристойні анекдоти, хтось через пластикові трубочки дудлить пиво з пляшок, що заховані у внутрішніх кишенях простих курточок чи святкових фраків (пити навіть слабоалкогольні напої офіційно забороняється) , хтось безперестанку лускає зернята, тихенько плюючи лушпиння на спини попереду сидячих колег по жанру…
Відчувається повна гармонія та безпосередність. Навіть офіціозна червона доріжка у міжрядді, безліч строкатих стрічок і штучних квітів на обшарпаних стінах не можуть зіпсувати загального веселого настрою.
І ось…
Нарешті!
Світло у залі раптово згасає, і у променях сценічних софітів з’являється епатажно лисий художньо-фінансовий керівник театру «татусь Карло». Трохи втомлений погляд і дещо запухле обличчя видають досить напружений робочій графік його останніх днів і ночей… Але багаторічне тренування не минає безслідно, а тому він тримається в межах «як і має бути за сценарієм».
В різних частинах залу починають лунати несміливі аплодисменти, які відразу ж замовкають.
Тихенько відкашлявшись, Карліто (як його називають знайомі дівчата з нічних вулиць) розпочинає:
татусь Карло. Шановні пані і панове! Медам унд мус’є! Сери і … хммм… сеньйорити! Церемонія визначення «Головного казкового титулу» оголошується відкритою…
Несподівано із-за лаштунків на сцену вибігає оголений П’єро, прикриваючи причинне місце аркушами з віршами... (зал починає голосно сміятись)
П’єро. Вибачте, а Ви Мальвіну не бачили...?
татусь Карло. Оххххххх... Бачив, П’єрику, бачив! Приблизно в такій же уніформі до Карабаса Барабаса на самокаті перла... Куди саме? Три квартали прямо, чотири квартали по колу, туристичний намет №13 , дзвонити 4 рази (там кажуть комуналка)... Біжи, дурень, може ще встигнеш... якраз в антракт потрапиш.
Щасливий П’єро (так само ніжно тримаючи аркуші з віршами) зникає в глибині сцени.
татусь Карло. Sorry! Продовжуємо... Відразу хочу вибачитись за те що не буду вибачатись перед “сильною половиною – хлопці, нинька ви відпочиваєте
(чоловіча половина залу починає нервово напружуватись)
татусь Карло. А що робити! Як кажуть хранцузи у хранцузьких ресторанах , сумлінно вивчаючи меню: “шерше ля жабку...”
Отже!
Переможцем оголошується... оголошується переможцем....
(лізе в бездонну кишеню, настільки бездонну , що прямо в штанях десь з району шкарпетки дістає невеликого аркуша...)
татусь Карло. Тееекс...
Упсь...
А тут про переможців нічого нема...
(в залі здіймається здивований гомін).
татусь Карло. Що написано? Намагаюсь розібрати...
(деякі глядачі трохи привстають з місць у спробі розгледіти - а що ж там написано...)
татусь Карло. Текс, фекс, пекс...Що ж тут ...? Єгипетські ієрогліфи, писемність майя, арабська, трохи івриту, українською “а шоб ти ...!” Кхе... Українська не перекладається...
Ага, наче розбираю...
Несподівано із-за лаштунків на сцену вибігає оголений Бармалей, прикриваючи причинне місце букетом квітів...
(зал починає голосно сміятись)
Бармалей. Вибачте, а Ви... П’єро не бачили...?
(зал миттєво перестає сміятись, ведучий втрачає дар слова, але виходить із такого скрутного становища і мовою німих із себе вичавлює:
“Три квартали прямо, чотири квартали по колу, туристичний намет №13 , дзвонити 4 рази (там кажуть комуналка)...”
Щасливий Бармалей (так само ніжно тримаючи букет з квітами) зникає в глибині сцени.
татусь Карло. (вже вголос) Ахххмурєть можна...
(ведучий приходить до тями, і трохи розгублено починає читати те, що зашифровано різними мовами в аркуші ):
татусь Карло. "Солоденький, якщо ти ще раз припрешся додому в три години ночі в дупель п’яний з трьома бюстгальтерами в кишені, будеш цією білизною снідати, обідати і вечеряти. Так і знай, маленька лиса сволота. Твоя, поки любляча, Фрекенбок! "
Тееееексь...Шо за ахінея?!!
(Карліто знизує плечима)
татусь Карло. геть нічого не второпаю. Які "бюстгальтери", яка "лиса сволота"? Марево коротше.
Sorry, напевно заліз не в ту кишеню...
Отже! Спроба " намбе ту”!
(з оркестрової ями починає лунати музика нервового ритму (наче в цирку, перед смертельно небезпечним номером)...
Друга кишеня виявляється такою ж бездонною, як і перша... Десь з району шкарпетки вже не дуже веселий ведучий дістає другого аркуша.
Нервово переглядає написане... Обличчя трохи світлішає...
татусь Карло. Хух! Нарешті! Переможцем оголошується... оголошується переможцем....
Несподівано із-за лаштунків на сцену вибігає оголений П’ятачок, прикриваючи причинне місце зеленою повітряною кулькою...
П’ятачок. Вибачте, а Ви...
Бідна тваринка не встигає договорити, адже ведучий з перекошеним від люті обличчям вихоплює із задньої потайної кишені обріз двостволки, прицілюється у маленького веприка і натискає відразу на всі спускові гачки...
БА-БАХ!!!
(частина жіночої глядацької аудиторії піднімає страшенний лемент, частина просто падає без свідомості на руки не менше переляканих кавалерів...)
Зелена повітряна кулька , що якось вціліла у цій “катавасії” неспішно і граційно піднімається угору. На місці де стояв веприк (після того як розсіюється дим) – геть нікого.... тільки залишається лежати аркушик, що випав невідомо з якого місця...
Геть знервований Татусь Карло підіймає того аркуша і читає вголос
татусь Карло. “Прошу считать меня коммуні...”. Так! Стоп! Ніякої політики... Мистецтво і тільки мистецтво!
(спітнілий ведучий ховає обріз у потайну кишеню)
татусь Карло. Отже! Всім, всім, всім! Хто ще досі залишився при свідомості і здоровому глузді! Переможцем оголошується…
Несподівано із-за лаштунків на сцену вибігає оголена Мальвіна, яка геть нічого не прикриває (навіть бюст «четвертого розміру»)...
Мальвіна. Вибачте, а Ви … Робота Вердера не бачили...?
(оркестр перестає грати на пів ноті, “сильна половина " глядачів відкидають убік своїх напівпритомних сусідок, Карліто, як за командою, “ТРИВОГА!” прямо на сцені швидко перевдягається у залізяки робота... )
Всі хором (оркестранти, глядачі і ведучий) в унісон видихають:
масовка (+ ведучий) . “БАЧИЛИ! МИ ЙОГО БАЧИЛИ!!!!!!!!”
(і починають скаженою навалою ломитись на сцену... )
Мальвіна, кокетливо скрикнувши, зникає в глибині сцени...
За мить там само зникає вся чоловіча аудиторія, за якою, з не меншою спритністю , зникає і вся жіноча частина глядацького залу (включаючи терміново прийшовших до тями панянок, що за мить до того видавали з себе непритомних... )
У залі – цілковите безлюддя...
Перевернуті сидіння, порожні пляшки з-під пива, накидані лушпайки від насіння і фантики від цукерок видають нещодавню присутність глядачів і акторів...
Тихо.
І тільки зелена повітряна кулька самотньо застигла під стелею, дуже горда собою за блискуче виконану роль «прикриття оголеного причинного місця нещасного П'ятачка» ...
Завіса!
Рейтингування для твору не діє ?
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
«Андеґраунд татуся Карла»
міні-п'єса однієї дії
(для дорослих)
Головні дійові особи:
«татусь Карло або Карліто» - керівник театру «Андеґраунд татуся Карла» і водночас ведучий святкового вечора (поважного віку , великого зросту, поголений «під Котовського» добродій з трохи запухлим обличчям і, напевно ж, збільшеною печінкою
«П’єро» - поет, закоханий у Мальвіну
«Бармалей» - бородатий добродій злодійської зовнішності, наче, небайдужий до П’єро
«П’ятачок» - заполітизоване поросятко із зеленою кулькою (не відомо у кого закохане)
«Мальвіна» - красуня-білявка, закохана у Робота Вердера
«масовка» - різноманітні казкові і мультяшні герої
Місце дії – трохи обшарпаний , втім святково прибраний зал театру «Андеґраунд татуся Карла»
Дія перша і єдина
Велика зала казкового театру для дорослих «Андеґраунд татуся Карла» заповнена не те що під зав’язку, а навіть більше. Кожне сидіння, важко поскрипуючи і клянучи долю, тримає на собі по одному, а то і двох літературних (і не дуже) героїв, які залишили сторінки книжок та екрани телевізорів аби визначити кращого серед «собі подібних».
Ця непересічна подія відбувається лише раз на рік, а тому ніхто не хоче пропустити нагоду , якщо і не отримати «Головний титул» , то принаймні зайвий раз «засвітитись» перед богоподібними режисерами, продюсерами чи авторами «Великої казкової академії», або в крайньому випадку надурняк поплямкати на урочистому фуршеті.
В залі, що нагадує бджолиний вулик, панує передсвяткове збудження. Хтось розказує не дуже пристойні анекдоти, хтось через пластикові трубочки дудлить пиво з пляшок, що заховані у внутрішніх кишенях простих курточок чи святкових фраків (пити навіть слабоалкогольні напої офіційно забороняється) , хтось безперестанку лускає зернята, тихенько плюючи лушпиння на спини попереду сидячих колег по жанру…
Відчувається повна гармонія та безпосередність. Навіть офіціозна червона доріжка у міжрядді, безліч строкатих стрічок і штучних квітів на обшарпаних стінах не можуть зіпсувати загального веселого настрою.
І ось…
Нарешті!
Світло у залі раптово згасає, і у променях сценічних софітів з’являється епатажно лисий художньо-фінансовий керівник театру «татусь Карло». Трохи втомлений погляд і дещо запухле обличчя видають досить напружений робочій графік його останніх днів і ночей… Але багаторічне тренування не минає безслідно, а тому він тримається в межах «як і має бути за сценарієм».
В різних частинах залу починають лунати несміливі аплодисменти, які відразу ж замовкають.
Тихенько відкашлявшись, Карліто (як його називають знайомі дівчата з нічних вулиць) розпочинає:
татусь Карло. Шановні пані і панове! Медам унд мус’є! Сери і … хммм… сеньйорити! Церемонія визначення «Головного казкового титулу» оголошується відкритою…
Несподівано із-за лаштунків на сцену вибігає оголений П’єро, прикриваючи причинне місце аркушами з віршами... (зал починає голосно сміятись)
П’єро. Вибачте, а Ви Мальвіну не бачили...?
татусь Карло. Оххххххх... Бачив, П’єрику, бачив! Приблизно в такій же уніформі до Карабаса Барабаса на самокаті перла... Куди саме? Три квартали прямо, чотири квартали по колу, туристичний намет №13 , дзвонити 4 рази (там кажуть комуналка)... Біжи, дурень, може ще встигнеш... якраз в антракт потрапиш.
Щасливий П’єро (так само ніжно тримаючи аркуші з віршами) зникає в глибині сцени.
татусь Карло. Sorry! Продовжуємо... Відразу хочу вибачитись за те що не буду вибачатись перед “сильною половиною – хлопці, нинька ви відпочиваєте
(чоловіча половина залу починає нервово напружуватись)
татусь Карло. А що робити! Як кажуть хранцузи у хранцузьких ресторанах , сумлінно вивчаючи меню: “шерше ля жабку...”
Отже!
Переможцем оголошується... оголошується переможцем....
(лізе в бездонну кишеню, настільки бездонну , що прямо в штанях десь з району шкарпетки дістає невеликого аркуша...)
татусь Карло. Тееекс...
Упсь...
А тут про переможців нічого нема...
(в залі здіймається здивований гомін).
татусь Карло. Що написано? Намагаюсь розібрати...
(деякі глядачі трохи привстають з місць у спробі розгледіти - а що ж там написано...)
татусь Карло. Текс, фекс, пекс...Що ж тут ...? Єгипетські ієрогліфи, писемність майя, арабська, трохи івриту, українською “а шоб ти ...!” Кхе... Українська не перекладається...
Ага, наче розбираю...
Несподівано із-за лаштунків на сцену вибігає оголений Бармалей, прикриваючи причинне місце букетом квітів...
(зал починає голосно сміятись)
Бармалей. Вибачте, а Ви... П’єро не бачили...?
(зал миттєво перестає сміятись, ведучий втрачає дар слова, але виходить із такого скрутного становища і мовою німих із себе вичавлює:
“Три квартали прямо, чотири квартали по колу, туристичний намет №13 , дзвонити 4 рази (там кажуть комуналка)...”
Щасливий Бармалей (так само ніжно тримаючи букет з квітами) зникає в глибині сцени.
татусь Карло. (вже вголос) Ахххмурєть можна...
(ведучий приходить до тями, і трохи розгублено починає читати те, що зашифровано різними мовами в аркуші ):
татусь Карло. "Солоденький, якщо ти ще раз припрешся додому в три години ночі в дупель п’яний з трьома бюстгальтерами в кишені, будеш цією білизною снідати, обідати і вечеряти. Так і знай, маленька лиса сволота. Твоя, поки любляча, Фрекенбок! "
Тееееексь...Шо за ахінея?!!
(Карліто знизує плечима)
татусь Карло. геть нічого не второпаю. Які "бюстгальтери", яка "лиса сволота"? Марево коротше.
Sorry, напевно заліз не в ту кишеню...
Отже! Спроба " намбе ту”!
(з оркестрової ями починає лунати музика нервового ритму (наче в цирку, перед смертельно небезпечним номером)...
Друга кишеня виявляється такою ж бездонною, як і перша... Десь з району шкарпетки вже не дуже веселий ведучий дістає другого аркуша.
Нервово переглядає написане... Обличчя трохи світлішає...
татусь Карло. Хух! Нарешті! Переможцем оголошується... оголошується переможцем....
Несподівано із-за лаштунків на сцену вибігає оголений П’ятачок, прикриваючи причинне місце зеленою повітряною кулькою...
П’ятачок. Вибачте, а Ви...
Бідна тваринка не встигає договорити, адже ведучий з перекошеним від люті обличчям вихоплює із задньої потайної кишені обріз двостволки, прицілюється у маленького веприка і натискає відразу на всі спускові гачки...
БА-БАХ!!!
(частина жіночої глядацької аудиторії піднімає страшенний лемент, частина просто падає без свідомості на руки не менше переляканих кавалерів...)
Зелена повітряна кулька , що якось вціліла у цій “катавасії” неспішно і граційно піднімається угору. На місці де стояв веприк (після того як розсіюється дим) – геть нікого.... тільки залишається лежати аркушик, що випав невідомо з якого місця...
Геть знервований Татусь Карло підіймає того аркуша і читає вголос
татусь Карло. “Прошу считать меня коммуні...”. Так! Стоп! Ніякої політики... Мистецтво і тільки мистецтво!
(спітнілий ведучий ховає обріз у потайну кишеню)
татусь Карло. Отже! Всім, всім, всім! Хто ще досі залишився при свідомості і здоровому глузді! Переможцем оголошується…
Несподівано із-за лаштунків на сцену вибігає оголена Мальвіна, яка геть нічого не прикриває (навіть бюст «четвертого розміру»)...
Мальвіна. Вибачте, а Ви … Робота Вердера не бачили...?
(оркестр перестає грати на пів ноті, “сильна половина " глядачів відкидають убік своїх напівпритомних сусідок, Карліто, як за командою, “ТРИВОГА!” прямо на сцені швидко перевдягається у залізяки робота... )
Всі хором (оркестранти, глядачі і ведучий) в унісон видихають:
масовка (+ ведучий) . “БАЧИЛИ! МИ ЙОГО БАЧИЛИ!!!!!!!!”
(і починають скаженою навалою ломитись на сцену... )
Мальвіна, кокетливо скрикнувши, зникає в глибині сцени...
За мить там само зникає вся чоловіча аудиторія, за якою, з не меншою спритністю , зникає і вся жіноча частина глядацького залу (включаючи терміново прийшовших до тями панянок, що за мить до того видавали з себе непритомних... )
У залі – цілковите безлюддя...
Перевернуті сидіння, порожні пляшки з-під пива, накидані лушпайки від насіння і фантики від цукерок видають нещодавню присутність глядачів і акторів...
Тихо.
І тільки зелена повітряна кулька самотньо застигла під стелею, дуже горда собою за блискуче виконану роль «прикриття оголеного причинного місця нещасного П'ятачка» ...
Завіса!
Рейтингування для твору не діє ?
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію