ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Каразуб
2024.04.27 10:19
Для чого ти дивишся на сонце у якому не має тепла,
Небо затягнулося хмарами і тисне посеред квітня.
А сонце на ньому безлике, розмите і невиразне,
І тепер воно заражає тебе своїм безкровним промінням.
За ним приходять дощі. І місяць пізнім вечором обг

Микола Соболь
2024.04.27 09:25
Понівечена хата край села,
Одарки уже п’ятий рік нема,
поза городом ніжиться Сула
і кицька доживає вік сама.
Але ж було, іще не каркне крук,
зоря не освітила небосхил,
а кітка ніжно тулиться до рук
і до ґаздині муркотить щосил.

Ілахім Поет
2024.04.27 08:53
Ти гарніша за Венеру.
Я далеко не Юпітер.
Мій маршрут до твого серця не збагне і ЦРУ.
Ти шляхетна є в манерах.
Ти небесна є в орбітах.
Та любов – знаменник спільний. Побажаєш – я помру.
Ти коктейль: напалм з тротилом.
Я смакую по ковточку.

Леся Горова
2024.04.27 08:49
Над містом вітер дзвін церковний носить,
Горять в руках свічки, тремтять зірки.
Холодний ранок опускає роси,
Як сльози,
В чисті трави під паски.

Христос Воскрес! І день новИй видніє.
Цілуєм Твій Животворящий Хрест,

Віктор Кучерук
2024.04.27 05:54
Щоб не показувати дірку
На мапі правнукам колись, –
Пора кацапам під копірку
По межах нинішніх пройтись.
Бо, крім московії, невдовзі
Нащадки ханської орди
Уже ніде узріть не зможуть
Нещадних пращурів сліди.

Микола Соболь
2024.04.27 05:19
Шлях спасіння тільки через церкву.
Ти не православний? Все, капут!
Принеси у Божий храм вареньку
і тобі на небі скажуть: «Good».
Влазить у «Porsche» владика храму,
поруч бабця черствий хлібчик ссе.
Люди добрі, це хіба не драма?
Ті жирують, ці живут

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Проза):

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Меланія Дереза
2024.02.08

Ольга Чернетка
2023.12.19

Галюся Чудак
2023.11.15

Лінь Лінь
2023.10.26

Світлана Луценко
2023.07.27

Гельґа Простотакі
2023.07.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Омелян Курта (1940) / Проза

 Грабунок посеред білого дня
За підсумками роботи нашого підприємства , дали квартальну премію. Кому більше , кому менше . Нам здавалося , що це ніби дармові гроші . Витрачав їх хто як знав , а більшість мешканців гуртожитку витратили їх на чергову п’янку . Хлопці з нашої кімнати вирішили не пропивати всі гроші , а купити собі монгольські кожанки . Купити їх можна було тільки з рук на базарі . У передмісті Караганди , у старому кварталі , що називався – Тихоновка , базар був чи не на всю Азію . Ніяких зручностей , ніякого облаштування не було , був просто величезний пустир і багато , багато народу . У порівняні із теперішніми ринками- базарами асортимент краму був бідний . Хоч нам , котрі тоді і товару справжнього ніколи в житті не бачили , здавалося , що тут все є , від старих дореволюційних гармошок до верблюдів . Базар був шумним . Наслухатися і надивитися можна було всякого . Ми іноді в неділю ходили на цей базар просто так , щоб цікаво провести час . Ми про цей базар були б і не знали , якби не Гена Гаріфулін , котрий жив у сусідній з нами кімнаті .
Гена курив анашу і любив пити кумис . Анашою там називали легкий наркотик , що виготовлялася із конопель . Один косяк анаші величиною з кукурудзяне зернятко коштував один карбованець . Коли вже у курців кінчалися гроші , то при економному використані , таким косячком могли покайфувати троє , а то і четверо . Робили це так . Витрушували з папіроси тютюн , старанно перемішували його з розтертою анашою і цією суміщу знову заповнювали папіросу . Один з курців складав долоні м’ячиком , в середину затискував папіросу і швидко , швидко розсмоктував . До нього підходили інші , хто мав долю в цьому косяку і теж швидко смоктали , спостерігаючи за тим , щоб ні най менший струмочок диму не пропав даром . Найдешевшу анашу можна було купити саме на базарі в Тихоновці . Про це знав Гена Гаріфулін , як досконалий товарознавець по наркотикам . По скільки Тихоновка від Теміртау була за декілька десятків кілометрів , то Гаріфулін їдучи туди в неділю , запасався крамом на цілий тиждень . То був золотий вік для радянських наркоманів . Подумайте – один карбованець за один косяк . При тому при всьому , я , що жив і працював , постійно спілкувався з наркоманами , не пам’ятаю випадку , аби когось покарали , або притягнули хоть би до якоїсь відповідальності . Аби одному не було нудно їхати на базар , Гена і нас загітував . Ось так ми відкрили для себе із усіх громадських , най громадськішше місце , де було багато різних атракціонів від всенародного гуляння , до всенародної бійки . Мене на цьому базарі більше всього приваблювали дві речі . Гена був хворякуватий , тому пив кумис і їв м'ясо молодих собак . До кумису він і мене привчив . У мене була постійна постачальниця цього чудо-напитку . Я ще був далеко , але вже чув з натовпу її дзвінкий зазиваючий клич : « Бейте кумис , бейте кумис» . Казахам важко вимовляти звуки «П» та «В». На воду вони кажуть «бада», на Київ – «Киїб» . Коли Ахмета запитали , чому в нього морда так кругла , він з гордістю відповів : « Моя шай пйом» . А коли запитали ,чому шия така тоненька він на це відповів: « Бада , єсть бада» .
Ще , що мене туди вабило , так це варені раки . Купка варених раків коштувала п’ять копійок , а купка рачиць , коли у них під хвостом була ікра коштувала десять копійок . За одного карбованця можна було купити повне відро . Принесу бувало в гуртожиток відро раків , посідаємо їх їсти , а після цієї трапези набиралося дві відра лушпиня . Тоді Микола Картовкін , цей неперевершений жартівник , який і хвилини не міг прожити аби з його вуст не зривалися всякі дотепності і каже : « Хлопці , у нас зявився новий чудотворець . Відром раків нагодував весь гуртожиток , та ще й дві відра відходів залишилося» . А тоді обсмоктавши кілька раків знову каже : « Хлопці , цікаво б знати ,
якою рибою Ісус годував євреїв , якщо нагодував двома кошиками риби п’ять тисяч голодних , а потім ще назбирав п’ять кошиків відходів . На це завжди серйозний мовчун , Сашко Мануйло з Кременчука каже : « Скоріше за все , окунем з Теміртауського водосховища .»
Постачальника раків теж мав постійного , якогось пенсіонера шахтаря . Дідок так знав готувати раки , що вони мені нагадували смак молодої вареної кукурудзи , яку я вже не куштував багато років . Бувало, тільки но дам старику карбованця за раки , як він тут-же просить мене поторгувати за нього хвилинку , поки він збігає похмилитися . Іноді він взагалі не повертався . Запився .
Гена Гаріфулін був великим шибеником та збиточником . З ним було і цікаво , в той же час і небезпечно . Цікаво , бо знав всі базарні традиції , а позаяк був татарином , то легко міг порозумітися із усіма тюркомовними азіатами . А небезпечним , бо як я вже казав був збиточним хлопцем . На базарі була чайхана , напівземлянка , мазанка . Відвідувачами цієї чайхани в основному були киргизькі та казахські аксакали . Аксакал – по нашому білобородий старик . Посідають на долівку , попереплітають криві ноги , та так , що я і руки на грудях не можу так переплести . Сидячи пють чефір і курять із довжелезних чубуків опіум . По їхньому – кайфують . Неначе в приємному райському самозабутті про щось цікаве розмовляють . Благодать. Гена збирає дітваків і обіцяє дати копійки на кіно . Дітваки мають зайти до чайхани взяти металічні підноси і гепнути ними об землю . Після цього всі стрімко мають тікати . Після дзвінкого металічного брязкоту , аксакали миттєво наче просипаються від сну , зразу тверезіють . Це в них називається – кайф зламати . Хапають в руки свої підперачки – бакулі , вискакують на вулицю і сердито кричать : «Хто кайф сльомал ! Убю , падло!» Не дай Боже , щоб когось вони запідозрили у безчинстві . Розірвуть на шматки . А Гена смиренно , поважно , шпацирує по базару , ніби він тут ні при чому . Шкода мені аксакалів . І прийшли здалеку , і гроші потратили на чефір та опіум , а тут тобі на! Одна мит і кайф зламаний .
Та сьогодні в нас інша турбота . Шукаємо кожані куртки . Для Павла Будакова вже купили . Як на нього шита . Добре ,хоч йому трапилася , бо він спав і бачив себе у кожанці , тоді вони були в моді . Микола Картовкін , Сашко Мануйло і я , на цей раз прийшли до дому без курток . Розмірів наших не було . На таких довготелесих як ми , казали , що коли ми родилися , то Бог мірку загубив . Під куртку Павлику купили кожані рукавиці і білий шарф-кашне , який тепер хіба що одеські «джнтельмени» носять . Це було тоді теж модно . Довге біле кашне із китичками на кінцях , як до речі і кепки- шести клинки , це суто єврейські деталі одягу . На Закарпатті колись на таке кашне казали – жидівське щастя . Для повного щастя Павло купив собі краватку , через що пустосміх Картовкін підонажував його любимою фразою : «Фраєр в галстуке атласном собрал обильний урожай». Або ще так : «Собака лаяла на дядю фраєра».
Коли ми одягли Павлика у все нове , сьогодні куплене , то Картовкін сміявся до сліз , приклякаючи ляскав себе долонями по колінах казав : « Ну , справжнісінький тобі Мойшо Даян ! Ні , справжнісінький Бен Гуріон . Ось би тобі Голду Меєр під ручку і в ЗАГС.» Павликові закортіло тут-же піти і сфотографуватися . На жаль всі фотоательє через пізній час були позакривані .
Хоча танцюрист із Павла Будакова був ніякий , але з нагоди таких покупок рішив піти на танці . Загітував і нас . Рішили , що найгарніші дівчата в палаці металургів . Туди і пішли . Та от біда . Конторолерша , що запускала до танцювального залу палацу нас пропустила , а Павла не пускає . Вона вимагала , щоб Павло здав куртку в гардероб . Вона недалекоглядна не розуміла , що Павлик прийшов не для того аби сховати куртку до якогось гардеробу , а щоб похизуватися перед дівчатами . Павло злився . Куртку в гардероб ?! Щоб украли! Нізащо! Контролерша казала , що адміністрація несе повну
відповідальність за збереження одягу . Павла це не переконувало . Конторлерша знову і знову доводила , що по їхнім правилам до танцювального залу заборонено запускати у верхньому одязі . Тоді Павло використав свій улюблений контраргумент , який завжди діяв майже стовідсотково .
-Який це верхній одяг , який це верхній одяг! А ти знаєш (перейшов на ти) коли товариш Ленін на день народження подарив таку саму куртку товаришу Дзержинскому , то знаєш як він на неї казав?
-Не знаю.
- Ага , не знаєш .Ану відійди в сторону!
Подіяло . Павло таки зайшов до зали в куртці. Або був ще випадок . Перед танцями зайшли в гастроном , купили пляшку «столичної» і пошепки попросили у продавщиці стакани . Продавщиця дала , але попросила скоренько випити , аби не було якоїсь неприємності . Ми стали біля вікна , стакани поставили на підвіконник і дивимося чим би відкоркувати пляшку .Павло взяв, тай закурив. Продавщиця підійшла та й каже: «Хлопці, я по людські дозволила вам випити , а ви вже й закурили». А Павло повернувся до неї тай каже : « А ти читала двадцять четвертий том товариша Леніна ? Товариш Ленін писав – де пють там і курять» Продавщиця не знайшовши що сказати пішла за прилавок . Ми добряче відчитали Павла за глупі недоречності . Він слухав , слухав , похнюпившись , а далі підійшов до продавщиці.
- Дай книгу скарг .
- Та що ви , за що .
- Книгу дай .
Що було робити , дала . Павло рішив виправити свої глупості і зробив в книзі таку лаконічну запись : « Зайшли три друга , попросили півлітру і три стаканчики . Продавщиця все чесно дала . Просимо оголосити їй подяку.» Бідна продавщиця аж плаче . Книга прошнурована , пронумерована і пропечатана . Ні витерти , ні видерти . Павло хотів як краще а вийшло як завжди . На танцях він познайомився з гарненькою дівчиною і не відходив від неї весь вечір . Ми його застерігали , казали , що не може бути аби така красуня була не зайнята . Можливо посварилася із своїм хлопцем , як це часто буває у закоханих , можливо , що він теж присутній на танцях . Після танців ще шию намилить . Ми , як у воду дивилися . Танці закінчилися . Павло напросився провести дівчину до дому .Ми трохи замешкалися біля гардеробу . Коли прийшли на трамвайну зупинку , то побачили , як декілька хлопців когось лупцюють . Били Павла Будакова . Хлопців нападників відігнали , а Павла заштовхали до трамваю , що саме зупинився . Коли всі посідали у вагон , то побачили , що Павликова куртка на спині розрізана від правого плеча до лівого стегна . Павло трохи було інфаркт не отримав . Втішали , як могли . А Микола Картовкін заспокоюючи його казав : « Нічого, нічого , Павлику . Завтра пійдеш , сфотографуєшся в новій куртці на весь зріст. Адже ти будеш передом фотографуватися а не задом. Хіба не правда ? На фотографії ніхто і не побачить що куртка порізана . Одну фотокартку шістнадцять на дванадцять подаруєш своїй новій знайомій .» На що Павло заматюкався благим матюком . Цей Картовкін , якщо не жартував , то співав , якщо не співав , то жартував . Пригадуючи Павлови проводи тієї красуні він приспівував :
Ех Павлуша нам лі буть в печалі
Брось гармонь тащи меня в кусти .
Інколи, коли був в доброму гуморі , то згадуючи свою рідну Вологодщину , приспівував:
Ех ти мілая моя, в Вологде бувала лі
Двадцяти п’яти дома етажниє видала лі
Володя Поліщюк , що проживав у кімнаті навпроти , вважав , що Картовкін аж занадто вихваляє свою Вологду . Він сердито казав : « Бреше москаль ! Ну й бреше ! Я три роки служив у Вологді . Там тільки один будинок двоповерховий , та й то обком партії . А всі решта деревяні одноповерхові . Кажу вам бреше , москаль .» Поліщюк , що більшість років своєї молодості прожив у російському середовищі , ніяк не хотів забувати свою рідну українську мову . Бувало граємо за столом доміно . Розмовляючи , я інколи переходив на російську мову . Поліщюк , штовхаючи мене під столом чоботом , сердито шептав : « Ти що , москаль ? Хай вони учаться по нашому говорити.»
Насправді Володя Поліщюк був єврей . Коли він розповідав проте , що йому прийшлося пережити в дитячі роки , то у всіх у нас сльози текли струмочком . Йому було п’ять років , коли під час війни у його рідне село , що на Волині зайшли німці . Німецькі вояки всіх євреїв того села зігнали на майдан . Там була зроблена довжелезна шибениця на котрій мали вішати євреїв . Всіх , від малого , до старого . Зігнали також всіх селян , аби дивилися і розуміли , що таке в майбутньому може і їх чекати . У суматосі , що була на майдані , жінки заховали маленького Волфа Лейбовича , саме таке було його справжнє імя та прізвище , поміж себе у натовпі , прикривши спідницями . Одна тітка притиснула його до себе , затуливши йому долонею рота , аби голосно не плакав ,щоб німці не почули , бо можуть і його повісити . Ця дитина бачила , як вішали його маму , тата , братів , сестер , діда, бабу . Та тітка , яка затуляла йому рота , була бездіткеня , жила одна як палець . Вона усиновила хлопчика , давши йому своє прізвище – Поліщюк . Жили вони в крайній хата за селом , по сусідству з елеватором . Після війни , коли відродилися колгоспи , біля їх хати довжелезним ланцюгом проїзжали машини та підводи , що везли зерно з цілого району до елеватора на здачу державі . Деколи на дорожніх вибоїнах зерно з кузовів падало на дорогу . Володя Поліщук з мамою віником згрібали зерно на маленькі купи , потім несли його до дому . Дома це зерно провіювали , просіювали , промивали , сушили на сонці , а потім засипали до слоїків . Слоїками у їхньому селі називали трилітрові скляні банки . У слоїки засипали тому , аби миші не нашкодили . Таким чином вони мріяли зробити собі хоч якийсь запас їжі на зиму . Якась зла душа настукала на них в міліцію . Міліціонери прийшли , зробили в будинку обшук і конфіскували десять заповнених зерном слоїків . Пізньої осені сорок восьмого року відбувся суд , який присудив Володіній мамі десять років тюрми , за кількістю слоїків , а самого Володю віддали до дитячої виправної колонії . Через кілька років в тюрмі його мама померла . Відбувши положений строк в дитячій колонії , Володя повернувся в рідне село . Тим часом їхню хату дали якимось приїзжим . Так він залишився без стріхи над головою , без засобів на існування , без рідних людей . Його , підлітка , взяли на ферму пастухом . Зимою розвозив по фермі силос , завозив сіно , чистив від гною корівник . Через якийсь час його призвали в армію. Демобілізувавшись , Володя не маючи куди йти , завербувався до міста Теміртау. Багато чого сумного розповідав Володя . Та чи не найбільше він сумував за тим , що не залишилось жодної фотографії з його батьків та братів . Слухаючи ці розповіді , молодий казахський хлопець , теж до речі вихованець дитячого будинку , Ахмет Нуртазин , стискаючи п’ястки казав:«Ой якби мені латомат ! Ой якби мені латомат ! Я би етот сабака Гітлер каждий ден разстрелал!»
Минула вже зима . Я вийшов з трамваю і попрямував до гуртожитку . Бачу , з боку міських туалетів біжить на зустріч Павло Будаков , і кричить мені , щоб швидко йшов до нього . Я побіг за ним , бо подумав , що трапилася якась біда . Забігаємо до туалету , а там на одному з унітазів сидить хлопець в кожаній куртці . В одну мить Павло приставив йому до горла перочинного ножика і крикнув : «Знімай куртку падло!» Бідний хлопець з переляку затремтів як кролик , побілів як стіна , покірно зняв куртку і віддав Павлові . Павло шепнув мені ,тікаймо і ми змилися додому так , що я не встиг зрозуміти що сталося .
В гуртожитку вимагав від Павла пояснити в чому справа . Він відповів , що то був саме той хлопець , який на трамвайній зупинці взимку розрізав йому куртку , так що вони зараз квити . Квити , то ви , кажу Павлику , квити , але це грабунок серед білого дня і ти туди ще й мене втягнув .
Куртка хоч була і нова , але по розміру Павликові не підходила . Продав її цілком за дешево . Через деякий час , може через тиждень , а може і трохи більше , пішли ми з Павлом у «вербовану» їдальню повечеряти . Робочий час у їдальні закінчувався . Біля вхідних дверей стояла прибиральниця котра випускала відвідувачів а до зали нікого не пускала . Ми її гарно попросили , кажучи що довго не затримаємося . Вона трохи понарікала , але таки запустила . Підійшли до каси виписувати талони . Коли це дивлюся , до їдальні зайшло ще хлопців сім або вісім і стали в чергу за нами . Я замітив , як вони переморгуються , щось шепчуть показуючи в наш бік . Серед них впізнав того , котрого Павло роздягнув у туалеті . Він теж нас впізнав . Я ліктем штовхнув Павла . Він озирнувся , все зрозумів , але не подав виду . Сіли ми за стіл їсти . Ті хлопці набравши в дві руки по два бокали пива підійшли до нашого столу . Чемно попросивши дозволу , присунули до нашого ще два столи , понаставляли пива , горілки , закуски і почали з нами знайомитися . Завели розмову проте , що не варто сваритися , ліпше жити дружньо , навіть тост випили за дружбу . Ми з Павлом чудово розуміли , що це тільки передмова , а справжні події розгорнуться тоді , коли вийдемо на вулицю . Там нас пошматують .
В цій їдальні харчувалися курсанти – міліціонери . Наша гулянка була в розпалі , коли до зали їдальні зайшла група молодих міліціонерів , десь так , чоловік тридцять . Курсанти роздяглися , шинелі повішали на групову вішалку що була тут же в залі біля буфету . Ми всі були на підпитку . Павло позбирав порожні бокали і черговий раз пішов до буфету наповнити . У мене весь час було тільки одне на гадці , куди і як звідси втекти .Визрів план ретировки через кухню . Піду ніби попросити солі пиво присолювати , а там через задні двері змотаємося . Треба тільки дочекатися Павла і шепнути йому про свою задумку . Павло поносив бокали на наші столи . Я чекав моменту коли п’яні наші знайомі розбалакаються , тоді непомітно повідомлю Павла . В цей час міліціонери дружньо по команді встали і почали одягатися . Виявилося , що в декількох із них із кишень шинелей пропали кожані рукавиці . А по скільки в залі їдальні крім нас і наших нових знайомих не було нікого , то курсанти оточили нас і наказали встати . Кожен з них намотав собі на руку кожаний ремінь із замашною бляхою . Нам по одному почали вивертати кишені . В наших нових знайомих , в зовнішніх кишенях пальто , таки виявили пропавші рукавиці . Нас із Павлом відпустили . Нових наших знайомих , курсанти почали виховувати вибиваючи з них бляхами пилюку . Ми з Павлом , маршовим кроком спішили до дому . По дорозі Павло мене питає : « Ну як , здорово я їм влаштував?» Так , дійсно , комедія з рукавицями , то була Павлових рук справа . Ну й Павло ! Ну й Будаков !

2013


Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2015-02-05 19:22:38
Переглядів сторінки твору 727
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / --  (0 / 0)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (0 / 0)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.769
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні оцінювати
Конкурси. Теми РОМАНТИЧНА ПРОЗА
Автор востаннє на сайті 2015.09.27 10:04
Автор у цю хвилину відсутній