ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Рецензії):

Наталія Близнюк
2021.12.12

Тарас Ніхто
2020.01.18

Сергій Губерначук
2019.07.07

Юля Костюк
2018.01.11

Олександр Подвишенний
2017.11.16

Ірина Вовк
2017.06.10

Олександр Сушко
2017.03.14






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Шпилька» (2010) / Рецензії

 «Крушовице» з Олександром Комаровим
Образ твору Уже втретє наш клуб відкриває гостю свої ніжні обійми.
Сьогодні пощастило Олександру Комарову.
Усі жінки можуть запитати під час "допиту" його все, що завгодно
(окрім політики та релігії).











      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-03-26 16:05:07
Переглядів сторінки твору 45348
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (0.419 / 5.58)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (0.415 / 5.54)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.798
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Дамський клуб, рецензії
Автор востаннє на сайті 2011.03.26 16:07
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-26 16:54:08 ]
Ксандре, я тут )
Проходь, влаштовуйся зручніше, звикни до інтер’єру. Як він тобі, до речі? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2011-03-26 17:50:03 ]
Н-да... Примушувати Мрію чекати - не по-джентльменськи якось. А обіцяв же: "...якщо раптом Лівія не нападе на Україну, ООН не об'явить загальнопланетну мобілізацію на ліквідацію наслідків землетрусу в Японії або не окиснуть контакти в господарствах Укртелекому, так я буду за десять хвилин до п'ятої і навіть поголений".
Піду-но включу телевізор - треба ж знати, яка з вищеперечислених халеп трапилася... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-26 17:57:58 ]
Тільки далеко не відходь )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2011-03-26 18:10:53 ]
Та нє. Ну, хіба що в погріб - і бігом назад ;))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-26 18:16:34 ]
За вишнячком? А з "Крушовице" воно нормально піде? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2011-03-26 18:42:06 ]
Пропоную поки що вишнячком погрітися (на вулиці холодрига - жах! Сніг іде...), а "Крушовице" нехай уже Олександра дочікує :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-26 18:45:18 ]
Можна і погрітися. Заодно виношувати план помсти. От прийде, і ми його... (твої варіанти) ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2011-03-26 19:03:51 ]
...Не дамо... гм... пива чи вишняку? а, нічого не дамо - поки у всьому не зізнається!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-26 19:37:13 ]
Так! Не тыльки нычого не дамо, а ще й заберемо. Наприклад, свободу рухів. Прив"яжемо до стільця. А самі перед ним будемо... пити )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2011-03-26 23:25:19 ]
Да-да-да!!! Так і зробимо. Головне - без свідків. А то боюся, що потім суд кваліфікує наші дії як тортури ;))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-03-27 17:16:33 ]
Ось такі вони, сучасні чоловіки - дають надію і не з'являються, а тут такі Дами!
Невже злякався?
Вам не здається, що на ПМ чоловіки можливо і не лякливі в цілому, але дуже боязкі, щодо висвітлення справжнього стану їхніх справ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-27 18:39:40 ]
Щодо особисто потенційно_завжди_ніжно_допитуваного О. Комарова, то я вірю, що він не злякався, а став жертвою технічних негараздів. Але нічого страшного - "Крушовице" в холодильничку. А ми - завжди напоготові )

А шо стосується чоловіцтва ПМ, то, можливо, не стільки боязкі, скільки закомплексовані (втім, цим страждає і більшість жіноцтва ПМ) ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 12:08:12 ]
Стан справ чоловіцтва ПМ - стан їх віршів) а він, найчастіше, як в українській економіці)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 13:05:36 ]
невже суцільні "критичні дні"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-03-28 13:29:40 ]
В економіці українській все в тіні!
І помисли наших чоловіків-авторів на ПМ звично сутінні? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 13:34:54 ]
а що не в тіні, то критичне )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 11:59:43 ]
Мила Мрія Поета, дорога пані Гренуіль де Маре, не знаю Вашого титулу, шановний(-на?) Брильянт-на-ПМ, і всі хто так чи інакше заглянув на курша… крушав…, словом як я зрозумів вишняк так чи інакше.
Офіційно і щиро від всього свого серцевого м’язу приношу офіційні і щирі вибачення й пробачення за віднятий у вас всіх час і потрачені даремно кілька нервів від нудьгування. Напевно просити вибачення справа невдячна, коли давав такі певні обіцянки і запевнення, але на жаль, а мо’ на щастя Комаров не належить до сильних світу цього і тому обставини порою бувають куди сильніші побажань і планів. Весь світ рятувати не довелося, але те чого так я побоювався справдилося. Це все звичайні сили природи і суспільно-людський фактор.
Не було в мене прямої фізично-технічної можливості зв’язатися з світом інакше ніж криком «Ау, ау, люди!». Бо при іншому розкладі карт, повірте, не існувало причини, щоб поміняти ваше приємне, ніжне, не боюсь сказати інтелігентне товариство із інтелігентним спілкуванням на… ну немає такої причини крім обставин незалежних.
Це граф де Ришельє ніколи не говорив «я зроблю», а тільки «я зробив». З тих пір люди трохи подрібнішали напевно, пані де Маре повинна це розуміти і не бути такою жорстокою.
Що ж до Мрійки Поета, то чомусь здається, що в неї як і у всіх жінок серце ніжно-ніжне і здатне пробачити навіть пропажу Комарова на кілька діб. До слова Комаров не бог зна який винахід в цьому світі. А Брильянт-на ПМі взагалі закриє очі на таке явище коли він чоловічої статі і приєднається до осіб які вибачають коли він статі протилежної.
Ще раз скажу звиняйте і не карайте жорстоко, обставини в нашому світі бувають куди сильніші бажання, волі і навіть віри.
Сподіваюсь ні в кого не виникло думки ніби сумнозвісний Комаров злякався чи чогось такого. Я і так тільки-но розгріб справи такі-сякі і заставив йти справи тако-сяко зразу кинувся писати чолобитну з повинною, що зробити раніше, навіть сьогодні в мене не було можливості.
То як, Мрійко, знімається догана чи мені за індульгенцією через рік приходити?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 13:04:38 ]
Сподіваюсь, всі ці слова сказані, стоячи на колінах? Чи хоча б на одному? )
То які в тебе плани на сьогодні? Як казали А_Б_С, "понеділок починається в суботу".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 13:15:27 ]
Щоб на коліна чи на коліно перед жінками не обов'язково "подвиги" сотворяти. Щодо сьогодні, так з перемінним успіхом можу з'являтися до години п'ятої, від п'ятої до приблизно до без десять шостої з успіхом постійним можу бути. Далі ні, аж до завтрашнього ранку. І так весь тиждень, місяць, рік, життя.... Батьківщину... роботу собі не вибирають.
В суботу і неділю (до обіду) так можу з'являтися, якщо не бісовий склад обставин (один вже зарікався). Але ж на допити самі громадяни в нас не ходют, як я розумію. Їх викликають по повістці або доставляють спеціальним транспортом, в час потрібний слідчій кумпанії?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 13:32:16 ]
Ну, тоді не будемо відкладати. От просто зараз (хв. через 10-15) і почнемо )
Цікаво, а в реальному житті ти часто спізнювався на побачення?
(Можеш поки діставати з холодильничка "Крушовіце")


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 13:31:47 ]
А_Б_С це хтось з Стругацьких? За музику уклін кивком голови, не знаю хто така Ілля (чи не одне з імен Альоши), але співає вона гарно.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 13:34:17 ]
Так, брати Стругацькі.

Нє, Ilya - це справжня, ныяка не Альоша.
А картинка тобі хіба не подобається?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 14:14:51 ]
Я тут браузер змінив, щоб відповідь було по питанню, а не в рядок.
А картинка мені подобається навіть дуже, тільки картинка завжди залишиться картинкою, як уяву не напружуй. Силует намальований файно і головне жодної непристойності.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 14:17:23 ]
ну, картинка може і надихнути на реальні речі ) тобі подобаються такі ігри? хоча б в уяві ти дозволяєш собі таке і все, що за ним?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Шанель ЯрКо (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 13:36:27 ]

О, Олександре,- дві кицьки в ліжку з кавалером це надмір чи політ?
Якщо політ, то куди?
А якщо надмір - то чому? :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 13:44:47 ]
В житті я на побачення не спізнився жодного разу, може по тій причині, що побачень в мене не було стільки, щоб дозволити собі розкіш спізнюватися. Я кажу про побачення на які тягнуло "всєя єство", а не "фони пристойності".
А з "Крушовіце" в цей момент не вийде, не та обстановочка. Мрійко хвилин на двадцять я зараз маю відлучитися, не більше. Я ж казав, клята робота.
Та і поясніть мені, що це фрукт "крушовіце"?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 14:19:06 ]
Крушовіце, дорогий Ксандре, це один з кращих сортів чеського пива. Щодо "не можна" - не комплексуй, у віртуалі можна майже все ) до речі, в тебе були віртуальні закоханості?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 14:31:30 ]
За пиво дякую, але в товаристві жінок і витончених і не дуже кажуть хлопці-жабоїди личить пити винятково вино. Від пива люди стають грубими і неповороткими, а вино тільки ледь туманить розум. До речі не підскажеш, алкоголь на жінок впливає як і на чоловіків, тобто при відповідній дозі всі особи стають одинаково привабливими? Чи в жінок поняття зовнішньої привабливості не втрачається?
А з віртуальною любов'ю, це напевно до епохи юності. Звичайно була любов віртуальна до принцес-цариць-богинь. Я навіть згадав як колись виник в мене потяг до героїні фільму "Альба Регія" і я не міг пояснити, що це таке, коли зимою здається весна навколо.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 14:39:05 ]
Ксандре, по-перше, тут питання ставлять жінки )) А по-друге, дивлячись в якій компанії пити пиво і в якій кількості )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 13:46:01 ]
Дорогі Яро і Коро. Я зараз повернусь і відповім.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 14:10:20 ]
Дві кицьки з кавалером милі Яро і Коро це вже не політ і не надмір. Це вже старість, вбогість і ожиріння. Політ і надмір це коли один-в-один, а очі-в-очі.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 14:20:14 ]
А де починається/закінчується надмір, коли один-в-один?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 14:37:12 ]
Коли починається говорив один з великих - з рис обличчя, а коли закінчується, так в кожного по своєму. Буває не закінчується ніколи, але це вже не щастя, а біда.
Закінчується коли люди торкаються ногами землі.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 14:46:06 ]
і що тоді? вогонь згас, шал минув, і...? шукати новий надмір?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-03-28 14:20:20 ]
а якщо дві кицьки без кавалера?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 14:22:44 ]
це вже суцільний політ - без усяких надмірів ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 14:35:10 ]
Якщо без кавалера, так це ж...Юля, в кицьок без кавалера є щось таке природне що заставить забути сердитися навіть святого Амвросія. А я кщо вони ще й того, в смислі товар по покупцю, так і взагалі "...где с казною сума? лето біло вчера, а сегодня зима...".

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 14:25:07 ]
Та я бачу тут роздягати зібралися по дорослому, це Кучму десять років журять.
Мила Мрійко, якщо такі милі губки і волосики як домальовує уява в силуета і насправді, так я з великим задоволенням ввірюсь в одійми мерлін_монро_іллі, коли це не призведе до втрати віри-батьківщини-гідності, словом розуму. Втарта свідомості не рахується.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 14:43:16 ]
"з великим задоволенням", кажеш? а ти колись від жінки "втрачав голову"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 14:53:59 ]
Якби я не втрачав голову чи розуму хоч частку від жінки, слово честі на ПМ мене не було б. По тій причині, що жодного рядка я не склав би. Та й взагалі моя поява тут випадкова, і той текст об'ємний це справа не одного дня.
Але голову я втрачав тільки один раз. Але з головою я втратив іще чогось. Зате здається не набув безумства.
Мрійко, невже є людина, на світі якщо не тут, яка ніколи не втрачала голову і здоровий глузд від погляду очей протилежної статі чи подиху? Я не можу пояснити, що відчуває жінка, бо я не жінка і відповідним фахом пояснювати фізіологію не володію, але що відчуває чоловік коли, словом коли відповідна обстановочка можу.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 14:59:02 ]
Як багато можна узнати з відповіді )
я взагалі-то не про тимчасове затьмарення у відповідній обстановці, але я тебе зрозуміла )

Ксандре, дай своє власне визначення еротики.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Шанель ЯрКо (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 14:37:20 ]

Як далеко, Олександре, ви можете зайти експериментуючи зі своєю чуттєвістю?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 14:42:26 ]
Боже мій, милі барсики, які можуть бути експерименти із своєю чуттєвістю? Вже якщо вечір настає томний, то краще експерементувати з чужою чуттєвістю. Із моєю власною хай інші управляються.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Шанель ЯрКо (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 14:42:36 ]

О, Олександре, напишіть хоч декілька рядків, дивлячись цей кліп, :)
Якийсь експромтик... Пліііз.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 15:05:41 ]
Олександре, на що ви здатні заради коханої жінки? йдеться, зрозуміло, не про стрибання з даху і різання вен. Але який розмах вашої готовності йти за/разом із нею у будь-яких напрямках і обставинах?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 15:23:37 ]
В межах здорового глузду, Принцесо. Це тільки кіношних робертівніро час не міняє. Я ж вважаю, що почуття повинні бути рівно однаковими. Ніяке "стерпиться-злюбиться" на рівному місці не виросте. І дозвольте, Принцесо, що значить за нею йти? Це питання скоріше до неї - за ним йти?
Буквально, з даху стрибну, а різати артерії не стану й іншим не дам.
Правда я не кажу що знаю про жінок все на світі.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 15:38:27 ]
Те, що почуття взаємні, було за дужками. Інакше все втрачає сенс.
А от щодо "хто за ким йде", мушу вас розчарувати.
Чоловік, звісно, голова. Але жінка - шия, на якій ця голова кріпиться (шкода, що не я це придумала) )
А те, що сінема, та й історія мають приклади, коли жінки йшли за своїми чоловіками чи то на каторгу, чи то в лапи піратів, доводить тільки те, на що здатні жінки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 15:11:30 ]
Здається в кліпі не вистачає класичних кадрів вертіння попкою Мерлін на вокзалі. Рядки, експромт? Я не Пушкін і не Крилов. Але вибачте.

Очі, губи, шия, ножки
Навіть те, звідкіль ростуть
Не забавить навіть трошки,
Це коли тебе не ждуть.
Якщо вогнище любовне
Шаленіє й блиск очей
Не потребує речей
То вважай усе тактовне.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 15:19:51 ]
До речі, про Пушкіна. Він був неабиякий знавець і поціновувач прекрасних дам. І геніально вмів це сублімувати в поезії. От якби тобі довелося задати йому одне-єдине питання, про що б воно було?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 15:29:28 ]
Та хіба можна обійтися одним питанням до Пушкіна? Мрійко, дай хоч склянку води. Те що він був маестро в двух речах - жінки і поезія вже достеменно встановлено. По його поезії я можу сказати навіть кого він любив/кохав найсильніше, хоча цілком можливо, що помилюся.
Він баловень долі, йому не має на що скаржитися ні в житт, ні в літературі. Але якщо одне питання, то прошу - як Вам Алєксандр Сєргєєвіч українська мова? Саме мова, а не література.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 15:42:52 ]
Та в тебе цілий холодильник відмінного пива )
Неочікуване питання, чесно )) Я думаю, йому подобалась українська мова, бо вона ж - як музика.

А в Мата Харі що би спитав?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 15:36:54 ]
Шал, минув, надмір згас... Є люди багато обдаровані природою, до них зовсім інше ставлення, так бог створив. Звісно я про жінок.
Тільки видавати збіг обставин за якісь свої таланти не є проявом розуму і поваги не заслуговує. Коли в жінці поєднується врода і розум, вона вже досягла в житті чого хотіла. А коли ще й душа, так ми напевно переміщуємся в щось феєричне.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 15:47:25 ]
Врода - поняття не стільки відносне, скільки суб"єктивне і внутрішнє. Бо зовнішня врода не залежить від нас, так? Тобі зустрічались у житті такі ось феєричні жінки?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 16:03:37 ]
Питання слід розуміти як про жінку яка без особливої зовнішньої привабливості викликає магічний потяг? Та у вас тут такі слідчі з дознавачами, що і язик не повертається сказати. Не тінь капелюшка на ярець до грудей, так вихиляння амплітудою не менше п'ятого порядку.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 16:09:06 ]
Кажи правду, Ксандре" Казати правду – просто і приємно ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 15:45:02 ]
Було за дужками? Пані Діано приємно чути. А що саме втрачає сенс? Не все. Буває якраз і навпаки. Коли жінка шия це само враз. Аби на пі-радіан не крутила голову. А знайоме Вам твердження, що любов живиться байдужістю, це дружба тільки взаємності шукає? Звсіно ми коли маємо на увазі не "тільки приємно проведений час десь в геологічній експедиції".

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 15:54:52 ]
Сенс, Олександре, втрачають відносини без взаємності. Бо тільки взаємне кохання чи любов варті тих проявів щасливого безуму, які можуть стати навіть жертовними заради іншого.

Дружба між чоловіком і жінкою - це окрема чарівна тема )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 16:09:33 ]
Тільки взаємне кохання варте щасливих проявів безуму? Жажду й алчу!
А чарівна окрема тема кажуть ціну має. Інакше це вже недружба між чоловіком і жінкою. Але що тема так тема нічого не скажеш.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 16:14:53 ]
Так, має ціну. І ціна ця - відмова від чогось заради чогось. Але не остаточна, у сенсі - не стовідсоткова.

Скажіть, Захиснику, вам подобаються дракони?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 15:53:20 ]
Якщо про еротику, то Мрійко, зразу скажу, для мене це жіноче тіло. А те що жінка будь-якого віку може виглядати не тільки притягливо, спокусливо, навіть запоморочливо істинна давно доказана.
Що краса поняття відносне, теж факт, але коли в гарному тілі грубість розуму і вульгарність душі, то вона залишиться просто лялькою.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 15:59:03 ]
Ти мені все більше і більше подобаєшся, ксандре )

Щодо "вульгарності душі". Є такий вислів: "Інтелігентність - це багатство неможливостей". Чи згоден ти з цим?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 17:25:00 ]
Згоджусь. Сказано влучно, пристойно і... Але вислів не новий. Ще академік Раушенбах на цю тему провів ціле дослідження і навіть як він казав відкрив закон. Закон какакратії. Це значить, що по мірі зростання по щаблях влади кількість від'ємних рис в людині зростає. Бо "ти упадьош, а он неє дабіваєт, ударіш в спіну і нє ждьош атвєт, какоє глупоє слово - інтілігєнт". Та реальність на щастя трохм інша. І інтелегент при всіх рівних можливостях завжди має перевагу. Ось справді ти Мрійко, пані Принцеса стали би розмовляти з людиною в якої є різниця між скульптурою Челіні і кинджалом його роботи?
Та й на стороні інтелігента саме провидіння буває виступає. Не завжди правда.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 15:55:50 ]
Скільки вона коштує.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 15:56:33 ]
Це я до Мата Харі.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 15:59:48 ]
А в Сократа?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 16:10:22 ]
Який він на смак боліголов? Солонуватий чи солодкуватий. Сократу повірив би.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 16:16:35 ]
А в Жанни д’Арк?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 16:14:00 ]
Не завжди правда краще і ліпше. Деколи фантазія в межах нереального приносить користь всім. Але говорити милим і приємним правду миліше і приємніше.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 16:18:05 ]
Згодна )

Чого, на твою думку, не вистачає сучасним українським жінкам? А чоловікам?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 17:02:03 ]
Сучасним українським жінкам чогось не вистачає? Мрійко, побійся бога. Все є, усе. Татар-поневолювачів здолали? Здолали. Від шпал з рельсами руки жіночі відірвали? Було. Капелюшки і діори, хоч китайські навозили? Так.
Ось тільки заздрість із сердець і глупість з мозку поки не викинули. Але це вважаю проблема інтернаціональна.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 17:04:59 ]
А чоловікам?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 16:41:35 ]
Навіщо в Джини д'Арк питати. Вона своїми діяннями підтвердила заключення всіх соборів. А вдячні соплемінники через століття назвали її ім'ям цілий вертольотоносець.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 16:46:03 ]
Ну, добре. А щоб ти спитав у Тесли?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 16:45:48 ]
Драконів я любив до тих пір коли вони були намальовані. Коли зустрівся з реальним драконом, то побачив що малюнок і єство дві різні речі. Перша сидить і просить погладити, друга літає не повільніше доблесних МіГів. Але це не помішає мені зрубити пару голів, скільки сил вистачить словом, до ніг таких феєричних пань.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 16:50:40 ]
О, ви зустрілися з драконом в реальністі? Дуже цікаво, у якій - його чи вашій? Щодо голів - не поспішайте, лицірю, серед їх носіїв є дивовижні істоти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 16:57:48 ]
Всі хто так думав чомусь опинилися в шлунках тих самих чудових носіїв голів. Може для власниць статі слабкої дракони і безвинні істоти, але я то знаю, ледь попустиш і вважай пропало - понесе це змієподібне чудовисько твою шкурку в свою печеру. І вже не має значення, що за пологом шатра чарівні особи на таці шербет подають. Сама шкіра їсти-пити і речі говорити не здатна.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 17:03:43 ]
ви кажете про європейських драконів. азіатські - зовсім інші.
а за яких обставин трапилася ваша зустріч (zroj wt не державна таэмниця)?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 16:53:37 ]
Ого!!! Мрійко, я вже в очікуванні формули доповнення до другого рівняння Максвела. В Тесла питати не мені. Він один з тих небагатьох, кому людство виклало найбільшу шану - стали писати його прізвище з малої літери.
Те, що потіи їх трудами спекулюють не їх вина. Та і те що люди які хоч щось зробили для покращення нашого світу, а самі померли в жебрацтві теж не їх вина. Скільки їх ще буде тесл, амперів, дизелів і нікому не відомих.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 17:01:03 ]
ефект "метелика Бредбері" - вигадка, фантазія чи ні?
якби можна було б щось змінити в минулому, ти б це зробив? і якщо "так" - де?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 17:05:31 ]
Про "метелика Бредбері" щось з натягом згадую, але погано конкретизується. Якщо і чув щось, то давно, забувся.
А змінити в минулому заради чогось кращого тепер? Про людство не скажу нічого, а про себе скажу так. Безумовно.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 17:11:07 ]
у Бредбері йшлося про те, що навіть незначна зміна в минулому (наприклад, розчавлений метелик) може мати неабияке відлуння в майбутньому )

Ксандре, в тебе ще два питання без відповіді лишилося. подивись уважно: про інтелігентність і про чоловіків.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 17:10:48 ]
Принцесо, Вам хочеться питати про такі нереспектабельні речі, як дракони, жерла, отруйна слина? А я забувся, питання тут задаю не я. Забув, геть забув про драконів. А що китайський, що не китайський, повірте принцесо, тварина та сама.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леді Di (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 17:13:49 ]
- Скажіть, ви любите кішок?
- Ні.
– Дарма. Просто ви не вмієте їх готувати.

) Добре, облишимо цю тему.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 17:14:50 ]
Мрійко, якби про когось конкретно, а так вважаю кожному чогось свого. Часто недоліки чоловіка визначають надлишком чогось, а не нестачею. Та і жінок буває.
А чоловік чи не чоловік, деколи кажуть, визначається наявністю хоч п'яти гривень в кишені в потрібний час. Бо можуть подумати, що не чоловік, а самець. Звучить вульгарно, та скільки жінок так не вважають?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 17:23:36 ]
нууу, мені б не хотілося думати, що наявність гривняків у кишені є головним чинником, який змушує вважати істоту чоловіком...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 17:29:25 ]
Я узагальнив, сказав про пересічного чоловіка і з точки зору пересічної жінки. Історія знала приклади з точністю до навпаки. Але обмежувалась історія чомусь князями, графами, генералами, актрисами... Словом тим, хто і гривенника сам ніколи не заробляв.
тільки не слід розуміти слова буквально. До глитайства я відношення не маю.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 17:18:51 ]
О! Таки встигла :)
Доброго дня, шановне панство. Налляйте чогось, чи шо... Олександрові, бачу, не до пива - ледве встигає відбиватися ;))
Олександре, виписую штраф за наше з Мрійкою нидіння отуточки в компанії самого лише вишняку ;))
А ось і сам штраф - два питання руба:
- скільки вам років (дозволяю собі такий жах - усе-таки ви не панянка)?
- де живете (ну ду-уже мені цікаво ;) )? Можна вулицю і номер будинку не вказувати. А можна і на каву запросити...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 17:36:53 ]
Бай, пані де Маре, та щоб я свій вік та ховав-приховував? Та в жисть анкету не беріг.? В мене мій вік намальований на лобі. Рівно сорок літ буде в цьому році.
А живу я на Поліссі. Якщо конкретизувати, то в західній його частині. Якщо ще більш конкретизувати, то в одному молодому місті Західної України, славному місті енергетиків.
Так хіба я проти кави? Тільки меридіани нас в цей момент розділяють.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 17:41:37 ]
Подумаєш - меридіани... дрібниця. Дякую за відповідь. Ще якось зберіться з духом та фоточку на свою сторіночку поставте: значно приємніше спілкуватися з людиною, дивлячись їй в очі... :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 17:35:28 ]
Добре ) Тоді задовольни цікавість нашої Гренуїль і будемо тебе відпускати. Маю сказати, що особисто я цілком задоволена )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 17:39:43 ]
Задоволення для таких пані вже задоволення. Не знаю чим зміг задовольнити цікавість вашого клубу і чим цікавість була викликана, але. В мене, правда ще є аж чотири хвилини. А далі мушу пакуватися, режим знаєте.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 17:46:00 ]
Чотири хвилини, Ксандре - це тобі для післясмаку ))

До зустрічі на інших теренах ПМ )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Дениско (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-28 20:55:10 ]
Прямо не знаю, що і написати? Хіба що ...
Мрійко! Якби ЛГ - "арабський шейх" відчув на собі чари ніжного допиту, то він: подарував би свої нафтові свердловини бідним і знедоленим, забув би про обов"язковий намаз і піддатливу Натусю-Нафтусю, а ще став би альпіністом!!! :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-28 21:13:09 ]
Нащо нам ті "арабські шейхи"? Від них тільки клопіт ) От Ви, Васильочку, і спробуєте на собі наступного разу, що це таке - наш ніжний допит. Готуйтеся )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Дениско (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-29 20:49:26 ]
Мрійко! Дякую за запрошення. Ви мене прямо налякали. Все так неочікувано і зненацька. Оце знову зламане ребро почало сіпатись і шарпатись... А молоточки шаленого пульсу вже гупають у скронях... Я дуже не публічний!!!. Коли написав новелу "Вовк-одинак", то дехто з читачів (проникливих) запідозрив, що це я, метафорично, писав про себе!..
Мрієчко! Уклінно Вас прошу. Давайте домовимося так. Поки що я не даю згоди на ніжний допит. А пройде час - буде видно. Хотів оце далі пояснювати чому, наводити аргументи, відкривати таємниці, а вони ж є! Ні! Не стану. Плекаю надію, що Ви, Мрійко, зрозумієте мене і Ваші руки, які спроможні на ніжні стусанчики, не накинуть колюче ласо-зашморг на мою шию за те, що я не погодився. Спасибі Вам ще раз. :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-31 21:30:45 ]
Отакий ви сором"язливий, Василю? Ай-я-я-я-я-я-яй ))
А ми вже з Грені губьошкі розкатали... Ну, ні, так ні. Доведеться іншу жертву шукати )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Дениско (Л.П./Л.П.) [ 2011-04-01 13:23:49 ]
Ой, Мрієчко! Та я сам мучусь, бо буцімто не по чоловічому виходить з мого боку... Не виправдовуючись, відкрию трішечки фіранку...
Усвідомлюю, що на допит до таких прекрасних і колоритних дам потріно йти:
усміхненим із блиском в очах;
зібраним до купи, ніби щойно викуваним у кузні і ще гарячим;
Із злегка підвищеним серцебиттям;
свіжою головою, де не рояться думки про власні чи сімейні проблеми!!!;
(і ще важливе - готовністю на мить забути про себе і стати на місце тих, хто допитує, перевтілитися і у запитаннях Ваших, Мрійко, - відчути душевні порухи...
А воно нині, як писала Нуілі:" тисне до стінки", а я б сказав:"об суху дорогу"... Нічого. Я не скиглю! Це мій сум"ятливий месидж на Ваше, Мрієчко, "Ай-я-я-яй". Перепрошую, якщо щось не так... :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-04-01 15:09:46 ]
Та ну, Василю, ми ж не звірі якісь там ) (А якщо й звірі, то дуууже ніжні) )) Впевнена, що ми з Вами ще зустрінемося в нашій гостьовій у більш невимушеній обстановці ) Щасти!