ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Соболь
2024.06.16 15:58
Пані Галино, хотілося б таки почути Вашу версію і побачити реакцію Редакції майстерень щодо вірша Петра Синиці "У ріднім батьковім саду" який чомусь пані Галина виставила, як власний. До речі не шановний Юріє Гундарєв оце і є приклад плагіатства, а не

Борис Костиря
2024.06.16 15:27
Я блукаю в лісі,
Загубився в пущі.
На печальній стрісі
Втрати неминущі

Так припали листям,
Ніби давній спогад.
Серед передмістя

Ігор Шоха
2024.06.16 15:10
Ще кує зозуля у гаю
і рахує дні напередодні
того, як поляжуть у бою
воїни за націю свою
на краю глибокої безодні.
Вибухає небо кожен день.
Гинуть і цивільні, і солдати,
гинуть люди... це така мішень

Євген Федчук
2024.06.16 14:45
Миколо Петровичу, от поясніть,
Бо я ніяк не зрозумію.
Чому Орбан з Путіним прагне дружить?
Чому він Європою сіє
До нас недовіру, вставляє дрючки
В колеса Європі і НАТО?
І він не один там, напевно ж такий,
В Угорщині. Бо ж обирати

Сергій Губерначук
2024.06.16 14:31
Переб’єшся.
Все одно переб’єшся.

Переб’єшся.
Все одно переб’єшся.

Серце моє, переб’єшся.
Любов моя, переб’єшся.

Самослав Желіба
2024.06.16 08:29
Оце похмілля.
Ніби півночі слухав
Пісні Джері Хейл.

Світлана Пирогова
2024.06.16 08:07
Не зашнуровано давні рани,
Без прив'язі помаранчева повня.
Вписалась у нічну панораму,
Як відблиск вогню на жерсті жаровні.
Віщунка Вельва шепоче долю,
Не сплять лікантропи у темних шкурах.
Хто ж розірве це замкнуте коло?
Забутих в'язнів утримуют

Віктор Кучерук
2024.06.16 07:39
Не дають відпочити, холера,
Хоч знедавна я менш дійовий, –
Зачинила одна щойно двері,
Як вже інша сигналить: Відкрий…
Мов зі сну метушлива примара
Перетнула мовчазно поріг,
А мені не потрібні і даром
Нині шепоти, дотики, сміх.

Микола Соболь
2024.06.16 05:47
У ставку, на окраїні парку,
тася няньчила діток своїх.
Чоловік докуривши цигарку,
подивився без жалю на них.
І у ражі хмільного банкету
перед друзями, просто на спір,
він поцілив у ціль з арбалета,
не людина, – спотворений звір…

Ярослав Чорногуз
2024.06.16 05:10
Мов досконало -- майстер-золотар
На склі чи дереві -- твоє обличчя --
Виплавлював -- ті очка, ніс, вуста...
Так я в рядках сяйну красу величив.

Високих рис чарівна чистота --
Мені ти нагадала Беатріче --
Поета мрію... Лиш різниця та,

Артур Курдіновський
2024.06.16 02:18
Love is...
Мого дитинства світлого реліз
Прийшов за мною у нове сторіччя,
Щоб назавжди мене у мене вкрасти.
Цим написом хизується і досі
Небесний місяць, мовчазний маркіз,
Закоханий у зіроньку, що поряд
Яскраво світить. І лише для нього...

Юлія Щербатюк
2024.06.16 00:00
Настало літо
Аромати навколо
Липи квітують
***
Великі хмари
Заполонили небо
Ітимуть дощі
***

Володимир Ляшкевич
2024.06.15 22:01
Патетично - чоловічий голос)
Досить, кохана, буденності віхоли,
хочеться сонця і моря –
Поїхали!
У невгамовність прибою і синяви
барвного свята над будніми тінями!

(Іронічно – жіночий речитатив)

Іван Потьомкін
2024.06.15 19:13
Не гадав ще молодий Тарас, що слава набагато швидша, ніж тарантас, що віз його вперше на батьківщину: усім хотілось не просто бачить, а щонайкраще пригостить речника Вкраїни. От і в Лубнах не було кінця-краю запрошенням. «Відбийся якось,- попросив Тарас

Микола Соболь
2024.06.15 16:37
Побути трохи ще у раю,
хотілося та обмаль часу.
Куди летіти, я не знаю?
Тримаю за крило Пегаса.
Тепер ти вільний, милий друже,
спіши між хмар, де сонце сяє,
ніколи ти не був байдужим,
як ніс мене за небокраї.

Хельґі Йогансен
2024.06.15 13:56
Я не буду брехати, що знаю життя,
Розкидатись пихато словами.
Лиш скажи мені, хто ти і хто тобі я!
Поясни, що насправді між нами!

Може, карма чи так, випадковий союз?
Чи зустрілись споріднені душі?
І чому у тобі я фатально погруз?
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Благодатна Еродія
2024.06.11

Самослав Желіба
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Вячеслав Семенко (1945) / Вірші

 ТОТОЖНІСТЬ
Якщо три музи разом скласти,
цікава явиться тотожність -
коханець вправний одночасно
поет, музика і художник.

Словами в"яжуться віночки
барвистих ласк і обіцянок.
І вже осиковим листочком
блукає серце манівцями.

Бринить гармонія міжзвуччя,
таємний поклик між рядками.
Все те, що крім кохання суще,
в ранкових сутінках розтане.

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



Найвища оцінка Ліна Масляна 6 Любитель поезії / Любитель поезії
Найнижча оцінка Редакція Майстерень 5.25 Любитель поезії / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-08-07 16:29:36
Переглядів сторінки твору 12114
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.715 / 5.63  (4.743 / 5.47)
* Рейтинг "Майстерень" 4.387 / 5.25  (4.790 / 5.54)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.697
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2020.12.17 04:23
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ліна Масляна (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-07 16:57:19 ]
А серед моїх гарних знайомих є така ОСОБИСТІСТЬ-ТОТОЖНІСТЬ!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-08-07 17:20:38 ]
Не буває таких. :)
Не даремно
"Все те, що крім кохання суще,
в ранкових сутінках розтане... "

Ці три музи досконало не поєднуються, особливо музикант і поет, одне завше пригнічується іншим.
Але якщо дивитися закоханими очима, то звичайно - і Богу далеко до коханого... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2009-08-07 23:08:05 ]
...Ви не праві - такі є! і я особисто з одним із них знайома!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2009-08-07 23:09:19 ]
... щоб - і музикант і поет, і співак, і письменник...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2009-08-07 23:09:44 ]
до речі - і композитор!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ліна Масляна (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-07 18:07:01 ]
Ото ж бо й воно, що у вірші говориться про коханого:
"коханець вправний одночасно
поет, музика і художник"...
І не згодна я з шановною Редакцією Майстерень, що вправний музикант не може бути прекрасним поетом!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-08-07 18:20:10 ]
Звичайно, Ліночко, кожен, хто знає три блатних акорди - вже музикант, а кожен, хто голосно декламує - поет. Словом, куди не глянь - одні поети, і музиканти, і художники...
Ось тільки з нашого мистецького дерева майже нічого корисного не падає у спраглі наші руки, напевно в небо відразу летить?..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ліна Масляна (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-07 18:37:51 ]
Не мені Вам розповідати, що УКРАЇНСЬКА земля повниться талантами: музикантами, поетами, художниками.
Тільки не обов'язково їм мати всесвітню або хоча б національну славу...
А те, що Вам у руки не падає нічого корисного з "нашого мистецького дерева" означає лише те, що варто їх просто підставити, а не боятися, що якийсь ТАЛАНТ буде заважким, аби втримати його!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-08-07 18:54:12 ]
Сонечко, Ліночко, і справді повниться Україна талантами, але не музикантами, поетами, художниками. Бо це результат довгого увиразнення і огранки таланту, чи не так?
Ось я був дотичний трохи до малярських кіл за кордоном. І скажу, що німці, наприклад, вважають, що у них усього лише 5-6 художників (з живих), інші тільки вчаться. У нас бо довго вчитися не потрібно - тільки руки підставляй, так? :)

До речі, якби музи єдналися, то їх би й не розділяли - греки були вельми мудрими у цій сфері.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ліна Масляна (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-07 19:40:10 ]
Німцям до українців у цьому плані ще ого-го!!!
А як щодо того, що "талановита людина - талановита у всьому"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-08-07 19:59:56 ]
Талановита людина - і справді талановита у всьому, але хто людина, а хто ні - помітно тільки Восени.
А "ми восени таки похожі, хоч крапельку на образ Божий, звичайно, що не всі, а так, хоч деякі..." :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ліна Масляна (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-07 19:46:49 ]
Я згодна, що маючи талант, необхідно дуже багато працювати, аби назватися Кимось;
що це справді важка ноша і зі слабкими руками (плечима або головою) її не просто не донесеш до людей, але і взагалі не втримаєш.
Але визнання лише кількох людей дійсно вартими визнання - чисто суб'єктивна тимчасовість!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-08-07 20:16:14 ]
І справді, від визнання більше Справжніх Майстрів не стає. Як і від не визнання - менше.
Але Справжні світяться сяйвом на обрії, як ранішнє Сонце - для усіх, у кого очі на обличчі виросли. Але у більшості ще й обличчя не має, таке, щось червоніє від сорому за згаяні роки життя, а що воно червоніє і не зауважиш... :(

У світі давно існують незнищенні школи (всесвітні) і там імена сучасних майстрів (у тому числі й наших) добре відомі. Є нечисленні авторитети, і є порядок.
А в нас усі - "митці", і така руїна довкола...
І хто винен?
О, винних наші звірі завжди знають, нюхом чують... :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-08-07 20:48:45 ]
У всьому винні давні греки, які зажадали не одне задоволення, а цілих дев"ять :)
А Справжніх і не має бути багато, інакше як відрізняти їх? Біда в тому, що занадто багато вважає себе Справжніми.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-08-07 21:45:32 ]
Безумовно. :)
Є гарне запитання до таких: "Коли, мовляв, устиг? (Стати Справжнім майстром).
Відповідають - це Божий дар (Богообраний, мовляв, я, а Божий Промисел непояснимий).

Тому, напевно, найрозсудливіше вважати, що справжні майстри ті - хто відомий добротністю діянь з далекої минульщини,
і піддавати делікатним сумнівам справжність сучасників, мовляв, дочекаємось вашої смерті, а там побачимо. :((((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-08-07 22:59:08 ]
От що-що, а після смерті у нас вміють любити і віддавати належне :( Це теж сумнівна практика. Просто, мені здається, бажано за життя відрізняти Майстрів і віддавати їм належне (що пересічні читачі роблять куди активніше, ніж офіційні "митці"). А час - так, він фільтрує, безумовно, але в різні боки. Іноді дивишся: той, хто здавався Майстром, насправді скромний учень (російською є гарне слово "подмастерье"). Але і в цьому теж немає нічого образливого. Просто різні масштаби.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ондо Линдэ (Л.П./М.К.) [ 2009-08-07 22:56:21 ]
Сподобалося.
тільки хіба не "явитЬся" - українською?..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ондо Линдэ (Л.П./М.К.) [ 2009-08-08 01:23:38 ]
- Проще, - говорит, - когда есть кто-то рядом, - она - осунувшись. Он - окрысившись:
- Мама, можно я не умру сегодня?.. надо эту твою колыбельную в ноты высыпать.
...прости - хлороформ; болтаю 'ерт знае'што. - Ничего, обижусь, когда ты выспишься.

- Проще, - говорит, - когда есть кто-то, ради кого ты смог бы выйти под выстрелы.
- Ты призывник?.. молчала бы! жаловался на легкие, там их некому было выслушать.
...прости, акварельная дева моя вчерашняя, - станешь моей гуашью сегодня? - Быстро ты!..

- Проще... - Хватит. Прощай, рифмоплетка,
как-нибудь спишемся.

sorry, got exited... ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вячеслав Семенко (Л.П./М.К.) [ 2009-08-08 15:54:49 ]
Дякую всім за жваве обговорення твору.Я "явиться" -
слово без сумніву українське.згідно ВТСУМ


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-08-08 17:51:49 ]
Тоді хоча б "ь" поставити :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Софія Кримовська (М.К./М.К.) [ 2010-05-22 08:00:29 ]
Все те, що крім кохання суще,
в ранкових сутінках розтане - Потрясаюче! Так близько мені!