ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Каразуб
2024.04.27 10:19
Для чого ти дивишся на сонце у якому не має тепла,
Небо затягнулося хмарами і тисне посеред квітня.
А сонце на ньому безлике, розмите і невиразне,
І тепер воно заражає тебе своїм безкровним промінням.
За ним приходять дощі. І місяць пізнім вечором обг

Микола Соболь
2024.04.27 09:25
Понівечена хата край села,
Одарки уже п’ятий рік нема,
поза городом ніжиться Сула
і кицька доживає вік сама.
Але ж було, іще не каркне крук,
зоря не освітила небосхил,
а кітка ніжно тулиться до рук
і до ґаздині муркотить щосил.

Ілахім Поет
2024.04.27 08:53
Ти гарніша за Венеру.
Я далеко не Юпітер.
Мій маршрут до твого серця не збагне і ЦРУ.
Ти шляхетна є в манерах.
Ти небесна є в орбітах.
Та любов – знаменник спільний. Побажаєш – я помру.
Ти коктейль: напалм з тротилом.
Я смакую по ковточку.

Леся Горова
2024.04.27 08:49
Над містом вітер дзвін церковний носить,
Горять в руках свічки, тремтять зірки.
Холодний ранок опускає роси,
Як сльози,
В чисті трави під паски.

Христос Воскрес! І день новИй видніє.
Цілуєм Твій Животворящий Хрест,

Віктор Кучерук
2024.04.27 05:54
Щоб не показувати дірку
На мапі правнукам колись, –
Пора кацапам під копірку
По межах нинішніх пройтись.
Бо, крім московії, невдовзі
Нащадки ханської орди
Уже ніде узріть не зможуть
Нещадних пращурів сліди.

Микола Соболь
2024.04.27 05:19
Шлях спасіння тільки через церкву.
Ти не православний? Все, капут!
Принеси у Божий храм вареньку
і тобі на небі скажуть: «Good».
Влазить у «Porsche» владика храму,
поруч бабця черствий хлібчик ссе.
Люди добрі, це хіба не драма?
Ті жирують, ці живут

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори на сторінці:

Ілахім Поет
2024.04.15

Лайоль Босота
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Степанчук Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




 Деякі рекомендації щодо оцінювання творів

ОЦІНЮВАННЯ ТА КОМЕНТУВАННЯ ТВОРІВ

КОМЕНТУВАННЯ ТВОРІВ

Автор має право на погляди в усі сторони. Власне, як і читач.
Ми, читачі, не можемо диктувати авторові, про що писати. І оцінювати тематику творів своїми оцінками. Оцінюємо поетичність, рівень майстерності, і залежно від статусу автора.
Цензура у нас є. Але нею, зазвичай, займається адміністрація.

І варто ефективно витрачати свій час і коментувати тільки близькі для себе на даний момент теми.
Тобто, адміністрація радить шановним критикам бути трохи егоїстами - шукаючи для себе вигоди, звертати увагу не на ідеї, ідеологію, а на художню сторону, на ті чи інші прийоми, вирішення.

Якщо вас цікавлять практичні деталі, альтернативне бачення їх вирішення - то є зміст у коментуванні, а якщо не йдеться про якусь творчу вигоду для вас, то у чому сенс коментування?

З іншого боку навряд чи доцільно підходити до кожного авторського творіння із найвищими вимогами. Тобто є й ескізи, є завершені чи не завершені картини - і то, й інше має свою цінність. І, головне, автор публікує на "Майстернях" свої твори не стільки для нас, читачів "Майстерень", скільки для самого себе. Автор формує свою бібліотеку, додає, віднімає - це його творча Майстерня.

Тобто завжди буде актуальним такий образ - Операційний стіл перед нашими, глядацькими, очима - за склом монітора, але наскільки ми можемо і повинні втручатися у ті процеси?

ОЦІНЮВАННЯ ТВОРІВ

Передусім, відкрийте очі на авторський статус - не порівнюйте "Любителів Поезії" із Майстрами, чи з тими, хто вчиться на Майстрів! Кожному своє. Оцінюйте у порівнянні з тим колом авторів, у якому "ваш" автор перебуває за отриманим від адміністрації статусом ("Л.Л.", "R2", "R1", "R");

Рейтинги "Майстерень" і "Народний"
Будь-яка оцінка, поставлена за поетичний твір редактором чи ж бо переможцем головних поетичних конкурсів "Майстерень", формують і рейтинг "Майстерень" і рейтинг "Народний", у той час, як оцінки всіх інших зареєстрованих коритувачів формують лише рейтинг "Народний".

Редакторам і переможцям головних наших конкурсів
Бажано ставити оцінку тоді, коли ви можете в цілому відчути авторську динаміку, до якої додає, або від якої щось віднімає оцінювана композиція. Ваші оцінки формують рейтинг "Майстепрень" даного автора - не забувайте про це. Піклуймося про авторів, особливо молодих.

Для всіх користувачів
1. Оцінка ставиться зареєстрованими користувачами. Оцінку ставити не обов'язково. Якщо ви цікавитесь балетом, не оцінюйте танці в сільклубі! І не виводьте улюблених авторів своїми оцінками у Космос, вони вам за це спасибі не скажуть...
Просто шукайте і отримуйте насолоду у творчості тих авторів, які близькі вам.

2. Напрямки поглядів не оцінюються. Заходимо на авторські сторінки не для того аби сіяти смерть, а для порозуміння і самовдосконалення.

3. У нас не виставка поетичних досягнень, а просто відкритий літ.процес, який часто нагадує рани. І ваші оцінки, і коментарі слугують певними орієнтирами, як для автора, так і для читачів.
Задумайтесь трохи над цим.

4. Звертається увага на вибраний автором статус, якщо автор твору обрав для себе "Любителя Поезії" - то оцінювати достатньо красу рядків і світоглядних побудов - і без надмірностей претензій, але і не надвисокими оцінками.

Щодо оцінок:

Кожен автор має право вимагати пояснень тій чи іншій низькій оцінці.
Якщо пояснень не має - автор ставить питання про видалення такої оцінки перед адміністрацією. Пише адресу свого твору і відсилає "на адмін.комісію".

"1" - зовсім погано
"2" - "погано"
- це вбивання автора, і має бути чітка причина для такого "порушення заповідей Господніх".
Ставлячи такі оцінки ("1" та "2"), потрібно обов'язково їх прокоментувати, - якщо ваші коментарі і часте таке оцінювання будуть редакцією сприйняті, як грубо неадекватні, то вам можуть відмовити в подальшій реєстрації.

При коментуванні зверніть увагу автора на грубі помилки - назвіть їх, і тоді ставте заслужену на ваш погляд оцінку.
Якщо помилки стандартні, то в інших схожих творах можна з коментарями вже особливо не повторюватись...

"3" - посередньо (в п'ятибальній шкалі це ближче до "2,5")
"4" - майже добре (в п'ятибальній шкалі це ближче до "3,5").

Розберіться зі своїми смаками і совістю, перед тим, як ставити ці злощасні "3" і "4".

(!)За хуліганства з рейтингами - наприклад, ставитимете "1" та "2", а високорейтинговим авторам (чий загальний рейтинг "Майстерень" вище за 5.00) і "3", "4" без пояснень, а також без наявності власних творів, які би засвідчили ваш достатній творчий рівень - вас можуть видалити без особливих умовлянь та попереджень.

"5" - "5.25" - гарно.
Найбільш ходові оцінки, які адекватно можуть використовуватись щодо авторів різних рівнів. За них вам ніколи не буде соромно, хіба що в разі невдалого віртуального кохання.

"5,5" - дуже гарно.
Найбільш розумна оцінка, якщо ви опираєтесь не тільки на емоції у відчуттях прекрасного. Бо недоліки є всюди - на то вони і "Майстерні" - і цією оцінкою ви не виказуєте себе невігласом. За "5,5" вам особливо не буде соромно (хіба, що ви тільки ці оцінки і ставите), але виникнуть проблеми із адміністрацією сайту, якщо автор, який отримує від вас таку оцінку, має постійні проблеми із ритмуванням і милозвучністю.

"6" - прекрасно.
"6" - зрештою потрібні, і їх можна ставити, як "Любителям поезії", так і "Майстер-класу", але!!! Застерігаємо від чуттєвої зливи цих "6". Аби захистити наш ресурс від диктату войовничої сірості і посередності, коли будь яке використання слова "любов" і "душа" викликає гормональні викиди у мозок, ми ставимо наступні умови: кожну "6", як правило, потрібно кваліфіковано обгрунтувати. Хіба що ставите одним і тим самим, про кого ви вже все кваліфіковано написали раніше і ваш погляд хоч-якось збігається із редакторським. Бо якщо "5" - це просто "гарно", і "вам подобається", то "6" - це вже взірець для всіх - із авторського рівня!
Отож, потрібно пояснювати, чому це взірець не тільки для вас, але і для авторів-сусідів оціненого так поета. Наприклад: які прекрасні риси краси осягнуто у конкретному вірші, на яких глибинах, які порівняння і метафори вас зачарували, які ідеї майстерно втілені, трохи про красу слова, про красу фото на обложці і т.д., і т.п.... Краще вже поставте 5,5 і не майте мистецтвознавчих проблем на свою голову :)
Звичайно, ваші коментарі допоможуть нам точніше оцінити ваш рівень.

"6,5" - "7" - майже геніально, геніально
Найкращий спосіб самогубства на нашому ресурсі. Якщо ви робите перші кроки на сайті, а також другі, і треті - то ставити "6,5" і "7" вам не рекомендується. Звичайно, як правило, такі оцінки потрібно вміти кваліфіковано обгрунтувати і горе вам, якщо ви не звертатимете уваги на власну грамотність і оперуватимете зворотами - "бо мені ся то подобає".
Взагалі, "6,5" і "7" могли би ставити іншим тільки ті автори, що подекуди отримують від редакції хоча би "6".
Щодо геніальності, то розуміємо це згідно з первинними означеннями: Геній, як Дух Покровитель, - найвищий Захисник і Помічник. Два і більше геніїв розміщувалися у древніх по різні боки на ковчезі, в якому спочивали боги. Отож, перед тим, як скандалити із адміністрацією, подумайте, що ваш улюблений автор собою в поезії конкретного вірша охопив, оточив своїм безміром яко Дух Покровитель і після цього напишіть у поясненнях, що тут на ваших-наших очах за охоплення відбулося, - при цьому намагайтеся себе не дискредитувати в очах редакції та адміністрації. Ми ставимося до вас цілком серйозно і хочемо і надалі зберігати таке ставлення - тому поважайте і себе і таку нашу вимогливу позицію - вона призвана оберігати авторське зростання аж до успішних книжкових публікацій...

Всі наші рекомендації та пояснення