ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

М Менянин
2026.04.19 23:17
Насипана Юрку могила*
колись, багато літ тому,
але і досі в ній та сила,
що Бог послав тоді йому.

Тож хочу жити в тій країні
де весь народ – одна сім’я,
в козацькому зростать корінні,

Роксолана Вірлан
2026.04.19 22:59
Вона умовчує тайноти -
вино немов
у часі вистояне в гротах -
якось бо мо'....
бо може мить прийде дозріла -
хтось надіп'є
на смак терпке, з дубових діжок,
вино оте.

Борис Костиря
2026.04.19 21:32
Нескінченні, тривалі дощі
І сльота, ніби магма мовчання.
Так вода досягає душі
У бездушнім німім проминанні.

Так вода досягає єства,
Найсвятіших основ і законів.
І народиться думка жива

Мирон Шагало
2026.04.19 18:56
Сакура біла розквітла!
Світло зробилось і чисто.
Звуки і запахи квітня
легко котились крізь місто.

Ей, зупинись незнайомцю
і охмілій з її світла.
Місто скорилося сонцю —

Костянтин Ватульов
2026.04.19 17:21
Вона завітала під час вересневих дощів,
Коли все свистіло й жбурляло під ламаним дахом.
Чим міг пригостити її я в квартирі своїй?
Вином молодим та густим обліпиховим чаєм.

Вона не просила ніколи мене ні про що,
Дивилась в вікно, як стікають потока

Євген Федчук
2026.04.19 17:19
Над рікою туман висить.
Промайне, може, часом тінь.
Чи то птах який пролетить,
Чи то форкне в тумані кінь.
Попід верби вогонь горить,
Хтось багаття в траві розклав.
Дим в тумані не розрізнить.
Мабуть, хтось на спочинок став.

Володимир Бойко
2026.04.19 17:13
Найбільша країна виявилася тупо найширшою. Дебіл таки добився свого - його добили. Любов до ближнього реклами не потребує. Якби правда не була гіркою, на неї перестали б звертати увагу. Золота середина добряче підгнила від часу. Гуманність

Охмуд Песецький
2026.04.19 11:03
Вимотуєш байдужістю, мовчиш -
Стає далекою для нас торішня близькість.
Твоя безпристрасність нагадує фетиш.
А наше спільне де могло подітись?

Направду може бути все страшніш -
До царства тіней ти зійшла ще взимку,
А я не знав, і слухав La Mattchic

Катерина Савельєва
2026.04.18 22:13
Весна-рясна, схопила серце в руки,
Неначе навкруги сказилися:
Щоби нiхто не вiдчував розлуки,
Метеликом у скло не билися.

Цвiтуть сади та аромат розпуки.
Пташки спiвати вже втомилися.
Весняний вiтер пiдхопив пiд руки

хома дідим
2026.04.18 21:00
мої мізки тобі не машина
для цього придуманий ші
у нього є точні рими
а також вірші для душі
не питай про ормузьку кризу
про кордицепс і мікропластик
про те чи майбутній антихрист
буде сином ілона маска

Ігор Шоха
2026.04.18 19:57
Ідуть у засвіти поети
великі, і свої, й чужі,
і безрозмірної душі,
та не усіх піймає Лета,
неуловимі силуети
багатобожжя – міражі.
У вирій рано ще летіти,
а як немає вороття,

Іван Потьомкін
2026.04.18 19:50
Біла голубка з червоними ніжками –
Польща здалека.
Польща зблизька –
Тихої ночі, наче причаєні,
В польську вчаровані,
Польську вивчаємо.
Мов відчиняємо навстежінь вікна,
Аби вдихнути свіже повітря,

Костянтин Ватульов
2026.04.18 18:01
А у місті богами забутому,
Дзвонить гучно в неділю дзвіниця.
Ми з тобою зав’язані путами,
Що не можемо вкотре звільнитись?

Хоч життя розділило нас смугою,
Та мені чомусь стало замало.
Я все більше завівся та слухаю,

М Менянин
2026.04.18 17:34
Насипані кургани* милі,
бо серце міць бере від них
і воскресає в новій силі
вогнем курганів вікових.

Як сонце в хмарах чи туманах
дає лиш знать, що є воно,
так і Жар-птиця в цих курганах

Ігор Терен
2026.04.18 13:44
                    І
Неповторимі доля і судьба
і очевидно – це одне й те саме,
як човник із паперу – орігамі,
так само, як життя – це боротьба,
як сум, жура і туга – це журба
поета над печальними рядками...
...............................

Юрій Гундарів
2026.04.18 13:06
У Музеї Заповіту в Переяславі презентували акварель «Михайлівський Золотоверхий монастир у Києві» Тараса Шевченка, яка тривалий час вважалася втраченою.
Комплексна експертиза підтвердила: картину створено у 1840-х роках, і вона належить пензлю Кобзаря.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Лія Ланер
2026.04.18

Костянтин Ватульов
2026.04.02

Олеся ніжна
2026.03.31

Майя М
2026.03.29

Олег Богдан
2026.03.28

Андрій Людвіг
2026.03.27

Охмуд Песецький
2026.03.19






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ярослав Чорногуз (1963) / Вірші

 АВТОПОРТРЕТ ПАРОДИСТА
Усі птахи живуть в польоті,
А Чорногуз лапає жаб в болоті.
Микола Кум (с)

Кумкаю на жаб»ячі я теми,
Кумом я Миколою зовусь,
Я розвів болото на «ПееМі»,
І своєю смілістю горджусь.

Я люблю, коли ото у віршах
Явища трапляються такі:
Сморід, блювотиння якнайгірші,
Харкотиння, а також – плювки.

Чистоплюїв ріжу на капусту,
Помага мені пекельна рать.
Я люблю, коли кругом розпуста
І усе на світі – обсирать.

Ви пишіте про кохання знову,
Святість я у ньому розтопчу,
З лицаря зроблю я Казанову,
І в багно лицем його вмочу.

Я тут просто «шоколадний» заєць,
(Де ви вовка бачили ходу),
Я - поштивий, «ласковий» мерзавець,
«Жартом» вас до сказу доведу.

Всі, хто матюки тут загинають –
Під моє ховайтеся крило.
Вміло бо своїх же захищаю
Я – брехні і підлості король!

18.11.7518 р. (Від Трипілля) (2010)







  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-11-18 06:49:45
Переглядів сторінки твору 7084
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 6.611 / 7  (6.330 / 6.99)
* Рейтинг "Майстерень" 6.611 / 7  (6.337 / 7)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.795
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не оцінювати
Конкурси. Теми Сатира. Чорний гумор. Та інші дошкульності.
Автор востаннє на сайті 2026.03.26 07:01
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2010-11-18 09:30:33 ]
Я не знаю, кто такой Кум, и я не любитель переходить на Ф.И.О., но мне иногда кажется, что это все, вместе взятое, есть частью какого-то медиа-проекта.
Эти стихотворные переклички, тексты которых, скажем так, как мне показалось, в какой-то степени, совсем, м.б., чуток астрономически далеки от поэзии, а некоторые ответы настолько тяжеловесны, что не знаю, как их выдерживает то ли электронная бумага, то ли какие-то иные носители.
Я понимаю, что эта тяжеловесность может быть умышленной, ведь нам, читателям, дана способность понимать, мы же все не из мусорных баков были приняты новорожденными в культурными семьи и династии, но ведь существуют рамки поэтического приличия? Или подобные тексты не подлежат обсуждению, ибо в них все продумано и отредактировано?
Тогда я умываюсь, начиная с рук.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2010-11-18 12:36:38 ]
Цей медіа-проект, Олексію, називається систематичне цькування, ще й з посмішкою на вустах, провокація й випробування на міцність нервів.
Ніхто не святий, але ж є хоч прагнення до очищення, до ідеалу, чим жили попередні покоління поетів багато в чому.
Коли б"ють ногою нижче пояса, чи до "приличий" Вам буде, шановний Олексію? Що порадите, "прилично" впасти, скорчившись, чи битися до останнього, як личить чоловікові... Я обираю друге.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-11-18 13:23:21 ]
Пане Ярославе, писала у відгуках на попередній твір і знову дозволю собі написати. Битися до останнього, як личить чоловікові, звісно, благородно, коли на шпагах, у залі замку чи на лісовій галявині стрілятися з пістолетів. Ефектно, публіка плескає в долоні, переможець гордо змахує краплі поту з чола, на ходу застрибує в сідло і мчить в будуар коханої. ОООО!!! А жбурляти лайливі слова у відповідь чи тупо молотити кулаками - то малотверезі мужики в кабаку собі так розважаються, а потім тижнями гонорово світять синцями.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2010-11-18 15:57:05 ]
А отшутиться, уважаемый Ярослав, Вы не пробовали?
Хотя, если действительно систематическая травля имеет место, то я сочувствую всем.
Не доведи, Господь, самому быть затравленным.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-11-18 17:35:40 ]
Ви ж дорослі люди, постидайтеся.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2010-11-18 18:45:58 ]
Якщо чесно, пані Галино, не хотів уже відповідати на останній пасквіль, думав залишити на його совісті, але, певно, "ретивое взыграло", як кажуть, бо у мене в роду майже всі - вояки, а батько ще й сатирик і не з останніх, тому хотів показати всю міць сатиричної зброї... А втім... Хай буде, як Ви кажете, надалі. Раз є такі світлі душі, як Ваша, то, отже, я - не один у полі воїн.
Дякую за пораду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-11-18 19:20:32 ]
Втішуся надзвичайно, якщо вистачить у Вас сили витримати ці удари і не відповідати на них. То не є ознака слабкості, повірте, саме це і є ознакою сильного духом чоловіка. Ми скучили за Вашою світлою і чистою поезією. Наснаги Вам у всьому.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2010-11-18 18:52:11 ]
Боюсь, що "имеет место", Олексію, і зараз, певно, готується наступний підступний удар. Пробував і віджартуватись, але потім, Ви знаєте, мені здалося цього замало. В хід пішла уже важка артилерія - сатира. Дякую, може спробую в подальшому.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2010-11-18 19:07:29 ]
Доброго дня, Юлю, давно Вас не бачив на своїй сторінці. Здається, що ми з Вами вже дійшли примирення і давно, і стали, якщо не друзями, то добрими знайомими. То чого ж така сверблячка у Вашого адвоката - псевдо - Микола Кум? Не вірю, чомусь, що Ви і досі "втихаря" нацьковуєте його на мене.
Якщо Вам і досі "муляє" ота злощасна пародія,
хоча її вплив на Вашу творчість я вважаю благотворним, я можу її знищити, але якщо про це попросите саме Ви.
Якщо ж і далі чинитиметься на мене тиск з позиції сили, я цього не зроблю. Я ж і сам належу
до сильної статі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-11-19 10:11:30 ]
Ох, тут у вас, шановні, прям Палата №6 :) Я зараз не маю часу на ПМ, тому,
Ярославчику і усі, дозвольте востаннє пояснити і уточнити:

1. Про яке "примирення" йде мова, якщо ми не сварилися?) Ота пародія на мій вірш (який я аж ніяк не вважаю досконалим) викликала у мене лише посмішку і нерозуміння шуму, який навколо нього здійнявся :) І досі не розумію. Все це взагалі мене не стосується.

2. Хто такий Микола Кум - не знаю, і взагалі не сприймаю людей з ніками. Адвокатів не потребую, бо сама маю юридичну освіту.

3. Що значить "і досі"? Я ніколи нікого не нацьковувала ні на кого. НІКОЛИ НІКОГО НІ НА КОГО (це я хочу уточнити не лише для Ярослава, а й для інших осіб, які так вважають. Точніше, для однієї особи. Вона знає). Те, що певні люди стать на захист (і то НЕ МЕНЕ, а моїх текстів) - мені приємно. Деякі мають на те безпосередні і прямі права)) Деякі просто прихильні до мене - значить, я викликаю у них позитивні емоції. Жінці завжди приємно, коли їхї захищають. Хоча я сама будь-кого можу захистити :))))) Звертайтеся, єслішо.

4. Ярославчику, Ви хороший, Ви сподобались мені в реальному спілкуванні, але - пробачте за відвертість - Ваша пародія НІЯКОГО ВПЛИВУ ні на мене, ні тим паче на мою творчість не мала.


ПІДСУМОК -

мене щиро дивує і посміхає ситуація, що продовжується навколо цього. Бо воно того не варте.

Мене дивує Ваш конфлікт з "Кумом" - наче вам обом нема чим зайнятися.

Мене дивує, що Редакція не реагує і не пресікає такі конфлікти, от пасивна позиція Р.М. мабуть і дивує мене більше всього, так)))

При цьому повторюю, що я не згодна з претензіями Ярослава до слова "випльовував" у моєму вірші. Але це нічого не значить. Це не принципово. Це НІЯК не впливає на те, що мені подобається Ярослав як людина. І ще раз повторю - той вірш не вартий уваги, не вартий пародій, він просто "прохідний", тому мені незручно, що навколо нього стільки галасу.

ПМ - смішний сайт, поле для пародій непаханноє - дєрзайтє)) Щодня нові надходження (за винятком деяких авторів) радують маразмами)

Пробачте, що таке довге послання. Не сваріться, будь ласка, я дуже вас прошу!

З любов"ю до світу і людей - я :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Дениско (Л.П./Л.П.) [ 2010-11-18 19:33:10 ]
Пане Ярославе! Не занурюючись у глибину і історію конфлікту, зізнаюся Вам, що Ваші аргументи сильніші і переконливіші. Дивлюсь на Вашу світлину і видається мені, що Ваші руки спираються не на бандуру, а на самурайський меч! Тримайтеся.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2010-11-18 21:47:14 ]
Мільйон подяк, дорога пані Галино, за підтримку і за побажання. І Вам того ж бажаю. Якщо скучили, то з радістю дарую моїм читачам новий ліричний вірш.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2010-11-18 21:52:27 ]
Василю, щиро дякую за відвідини і підтримку. Ваше спостереження цікаве і має під собою грунт. В історії кобзарства бували випадки, коли кобзарі, причому незрячі, били бандурою поліцаїв у відповідь на завдані побої і попадали, куди слід. Так що бандура бувала у ролі, якщо не самурайського меча, то довбні точно. В реалі це досить важкий і міцний інструмент окрім милозвучності.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2010-11-18 23:38:32 ]
У мене піднявся несподівано рейтинг "Майстерень". Невже за "бійку" з Кумом? По оцінках не видно, але дякую рідній редакції за таку реакцію.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2010-11-19 10:30:19 ]
Помогу внести ясность в данный вопрос, ибо, чувствую, что страсти накаляются, вот-вот - и начнется битье невиновных. А виновники есть.
Вот какая заковыка.
Поощрение состоялось здесь.
http://maysterni.com/publication.php?id=41202

Удач-дач-дач.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2010-11-18 23:56:10 ]
Ярославе, Ви ж знаєте, що я скажу чесно те, що думаю з цього приводу. І хоч з біблії знаю, що треба підставляти щоку коли тебе ударяють в даному випадку підтримую тих, хто відстоює свою гідність. Один раз змовчиш, інший раз змовчить, а там не встигнеш озирнутись, як опинешся в калюжі.
Прикро, що Ви боретесь із маревом.
Бажаю Вам меньше ворогів та більше друзів!
З теплом,
Таня


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2010-11-19 12:16:28 ]
Алексію, дякую за підказку, бо я передивився останні 10-15 віршів і не знайшов, а Ви заглянули аж так далеко, де пародія на Ігоря Павлюка була і там стоїть "6" від нього. Ви - справжній літературний "книгочей". Браво!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2010-11-19 12:31:18 ]
Юлю, дякую за грунтовну відповідь. Не знав, що Ваша особистість викликає таку потужну підтримку, навіть не прохаючи того. Вірю, що це так і є. Шкода, що пародія не мала впливу на Вашу творчість. Але покращення відбулося, може Ви того просто не усвідомлюєте, це вплив був позасвідомий.
Редакція Майстерень з одного боку зараз дуже зайнята, наскільки мені відомо, заглиблена у творчі шукання, і може, (це припущення) доручила іншим редакторам господарювати на сайті тимчасово.
А вони, щоб не було нудно людям, займаються такими невинними провокаціями, щоб життя на сайті стало цікавішим, час від часу потрібна "встряска",
щоб сайт не переживав "застій".
Одні захищають Кума, інші - мене, ну як війна Червоних і білих троянд в Англії - Ланкастерці і Йоркісти на українському грунті. І чорні стріли літають з віршованими посланнями. Цікаво, правда?!
Коли полисію, і стану справді старим неспроможним кульбабником, обов"язково звернуся до Вас за захистом і допомогою. Ви тоді будете "женщина в расцвете лет".
З незмінною симпатією



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-11-19 14:36:57 ]
:) А знаєте, мо й так. Цілком може бути, що вплив був мною неусвідомлений. Бо ловлю себе на думці, що я почала звертати увагу, коли пишу, чи нема десь у вірші якогось "гидкого" слова)

Якщо оці всі "скандали-інрігі-расслєдованія" несерйозні і жартівливі - то нехай, Ви мене заспокоїли :))))

Шануймося)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2010-11-19 12:38:23 ]
Так, Таню, я у становищі Дон Кіхота, який воює з вітряками, і тому його сприймають, як не зовсім адекватного. Але за маревом криється хтось живий, бо був заборонив мені вхід на свою сторінку, отже не тільки він мене "дістав", а і я його.
А щодо Біблії, Ви ж знаєте, мабуть, що я - рідновір-язичник, у нас є заповідь така: шануй пам"ять і звичаї предків своїх, якщо треба, ставай
до священного бою.
Дякую за підтримку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2010-11-19 14:44:55 ]
Да игры это какие-то вместо того, чтобы высекать искру из поэтического слова. Кто инициатор - до сих пор загадка. А им свойственно не раскрываться и отгадываться неправильно. Мысль о Дон-Кихоте мне интересна. Уже себя им называл один поэт из Умани, мой тезка. Неужели разгадка уже близка, а ключ к ней лежит на блюдечке с голубой каемочке?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2010-11-23 17:18:20 ]
Розгадка - на поверхні, дорогий Олексію...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2010-11-23 17:22:35 ]
Я уже, если честно, то сегодня уже забыл о пародиях.
Вчера я что видел? Не радуются им люди.
Стоит ли пародировать, если можно просто писать добрые-добрые произведения, подавая личный пример?

Удач-дач-дач.