ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Дудар
2024.11.24 21:57
По кілька сот разів «несмій»
«Не сумнівайся, ти тут зайвий»
І як чужому навздогін:
«Усіх нещасть провайдер…»
«Там не сиди і не чіпай
І не дивись… сходи в комору
І не музИч і не співай» —
Мабуть родивсь не впору?

Сонце Місяць
2024.11.24 20:42
святику тридцять, сват позивний
простосердечний, а не дурний
багатослів’я для нього чуже
набої звичаєм не береже

загинути просто в будь-яку мить
повсюди розтяжок купа & мін
але казав побратим василь

Іван Потьомкін
2024.11.24 19:38
Коли сина з першого класу перевели в третій, батько вирішив поїхати з ним до Києва, показати дім, де прожив тридцять років поспіль, а головне – школу, де сам вчився. І ось вони в Києві. Не без хвилювання заходить батько в школу і першим стрічає завгоспа

Євген Федчук
2024.11.24 13:21
Андрія Боголюбського вважають москалі
Найпершим поміж всіх великоросів.
І носяться з тим виродком ще й досі.
Чим цей «герой» прославивсь на землі?
Жорстокий був і лютий, наче звір,
Не то чужі, свої його боялись,
З підступністю й жорстокістю спізнали

Микола Дудар
2024.11.24 09:26
Коли я вийду з темноти
Ковтнути жменьку Світла
Чи хвилюватимешся ти
Що то не я, а вітер…
Чи уявлятимеш, що в ніч
Лише одне бажання
Почути знов: « не в тому річ…»
І буде ще питання:

Тетяна Левицька
2024.11.24 08:07
Не розлюбила, а відпустила —
Любов не здатна відтяти крила!
Лети, як хочеш, у даль високу,
Мій волелюбний, зірчастий Сокіл.
За сніжні хмари, туди де вічність
Лоскоче вії промінням ніжним,
Несе цунамі на гострім вістрі
У сиве пір'я свавільний вітер

Козак Дума
2024.11.24 07:56
У повітрі якась загадковість,
влаштували світила парад,
і дочитує осені повість
з книги Неба сумний листопад…

Опустились сніжинки скраєчку
на ранкові уламки часу.
Свіжознесене сонця яєчко

Микола Соболь
2024.11.24 06:40
Над рікою стелиться туман,
холодіють листопада ночі.
Ти була найкращою з оман
і від тебе геть іти не хочу.
Для розлуки ніби ще не час
дзиґарі відлічують хвилини.
Господи, помилуй грішних нас
від Адама з Євою до нині.

Віктор Кучерук
2024.11.24 06:22
Як розповів, то пожурила,
Іще й очам вказала шлях
Повз чорториї повносилі
До очеретяних дівах.
Я сотні раз до них приходив
У снах сполоханих своїх
І зі снопами хороводи
Водив щоразу їй на сміх.

Тетяна Левицька
2024.11.23 20:48
Мчав потяг на семи вітрилах
із осені в зимову казку.
Натхненна Муза білокрила
з сонливих віч знімала маску.

А за вікном купейним бігли
засніжених картин пейзажі.
Зима минуле вкрила білим,

Іван Потьомкін
2024.11.23 17:20
З такої хмари в Україні
Такий би дощ зненацька ринув,
Що спраглі од чекання ринви
Діжки і відра перекинули б...
...Натомість із Єрусалиму
Хмара в Єгипет чомсь полинула.
Дощу благають синагоги,
Здіймають голоси до Бога,

Ігор Шоха
2024.11.23 16:51
                        І
Минуле на віки не радує нікого,
але у той же час на фініші доріг
вертаємо роки, які вартують того,
аби на схилі літ не забувати їх.

                        ІІ
Ганяли і мене як у окропі муху.

Олександр Сушко
2024.11.23 16:11
У світі нема справедливості,
Ні правди, ні ґлузду, ні рівності,
Зневажені мамині цінності,
Поламане правді крило.

Торгуємо тілом і гідністю,
У бога випрошуєм милості,
А в пазусі - пригорща підлості,

Світлана Пирогова
2024.11.23 15:55
А пізня осінь пахне особливо,
Лоскоче листям тротуари і дороги.
Хоч небо сизе кліпає мінливо,
Вдивляється: чиїсь рахує кроки.
Такі бажані, тихі, неповторні,
Як сонця довгожданого танок проміння
В кущах шипшини, у кленових кронах.
В оголеній душі ле

Володимир Каразуб
2024.11.23 10:26
Щодо вічності. Там де сходяться
Вітер в пару сплітаючись з хмарою,
Безконечність лихою подобою,
Звіром кинеться до очей.
Щодо погляду. Погляд втоплений,
І нажаханий часоплинністтю,
Завмирає і далі без префіксу
Розчиняється в крові твоїй.

Микола Дудар
2024.11.23 09:17
Надмірним днем, умовним днем
Приблизно по обіді
Зійшлись з тобою з різних тем —
Віват — у цьому світі
Такі красиві, молоді
Аж надто моложаві
Серед мовчань, поміж подій
В своїй недодержаві…
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Інша поезія):

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17

Мирослав ЕкманКременецький
2024.07.25

Кав'яр Сергій
2024.06.21

Самослав Желіба
2024.05.20

Людмила Кибалка
2024.05.17

Степанчук Юлія
2024.04.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Василь Кузан (1963) / Інша поезія

 Я - егоїст
це правда
я люблю себе
себе і славу
блиск і глянець

самозакоханий
і гордий
черствий
нездатний відчувати
страждання ближнього

це так

люблю себе
але з тобою
свій стан люблю
коли ти поруч
тебе люблю
як нагороду
твій плач
на кінчику страждань
слова
наповнені бажанням
у ніжність оповитий день
занурену у пристрасть казку
твій запах
лагідність
тепло
вино з тобою

та я п’янію
не від вина
а від присутності твоєї
на відстані цілунку
ти
моя заплакана царівно
моя мелодіє
весни

2011




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-01-09 16:25:49
Переглядів сторінки твору 10985
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.781 / 5.5  (5.134 / 5.54)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.225 / 5.7)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.721
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2019.03.01 19:50
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-01-09 16:47:32 ]
Гарно, але не лукавте: ви не самозакоханий егоїст, а просто закохана у себе людина.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Зелененька (М.К./М.К.) [ 2011-01-09 16:58:54 ]
Оце, здається, достеменна чоловіча позиція: "...твій плач на кінчику страждань", "вино з тобою".
Цікаво. Заговорила справжність.
Щиро.
Веселих свят!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-01-09 17:52:24 ]
"Свій стан" - це дуже вдала знахідка. Я не писатиму про всі.
Твір і справді трішки нагадує щось зовсім трішки медичне (анамнез, чи як воно там зветься), але привертає увагу до себе і його поетичність - і процитоване мною сполучення слів набуває особливого забарвлення.
Браво.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Герасименко (Л.П./М.К.) [ 2011-01-09 18:38:55 ]
Якщо чесно, друга частина тіору мені подобається значно більше. Можливо тому, що я жінка. Перша - відверта, неначе відкритий нерв - сприймається боляче. Ніколи не розуміла, чому чоловіки, розуміючи те, про що Ви пишете, немов хизуються з власного егоїзму. Мені здається, коли ти бачиш на своєму тілі прищ, хочеться його видавити. Невже, знаючи власні недоліки характеру, не виникає прагнення щось змінити - адже це зовсім не складно!Хоча б задля коханої? Сподіваюся, Ваш ліричний герой не є прототипом автора? Судячи з усього, він на Вас не схожий. З Різдвом!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-01-09 20:16:23 ]
Мені здається, що чоловіки спеціально не хочуть "видавлювати " прищі егоїзму зі свого "Я", бо на їхню думку жінки закохуються, не у хороших хлопчиків, а у наглих, самозакоьханих егоїстів, що змушують їх страждати. Знаю такого чоловіка, що має навіть свою теорію з приводу цього, і , на жаль, я з ним погоджуюся.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 09:50:13 ]
Оксанко, це випадково не Михайло Рошко?)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Кіс (Л.П./Л.П.) [ 2011-01-09 19:11:35 ]
Схоже на самосповідь перед коханою, а це гарно і сміливо і дуже поетично. А така позиція у чоловіків буває часто, але поезія все ж не зовсім автобіографія. Мені здавалося, що ви інший. Щасти у всьому.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-09 19:11:37 ]
сумно! а ще недавно було "я втомився від глянцю і блиску"...)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-01-10 18:29:24 ]
Так, це справді Рошко М.М.А що: це єдина людина на Закарпатті, яка так думає? Бо мене , зізнаюся, здивував такий точний попад . Відповідаю тут, бо у Ваше питання коменти не вставляються.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-01-10 18:31:23 ]
Так, це справді Рошко М.М.А що: це єдина людина на Закарпатті, яка так думає? Бо мене , зізнаюся, здивував такий точний попад . Відповідаю тут, бо у Ваше питання коменти не вставляються.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 09:49:20 ]
Оксанко, Закохана у себе людина - це і є егоїст. Може ти мала на увазі, що людина, яка любить себе. Між цими поняттями тонка грань. Можна любити себе і не бути егоїстом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 09:50:46 ]
Дякую, Ірино.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 09:52:34 ]
себе потрібно завжди любити
а можливо ІНКОЛИ варто бути і егоїстом)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 09:53:40 ]
Дякую, Гаррі. Приємно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-01-10 10:51:05 ]
Мені не все зрозуміло зі "станом", і тому я не можу відчувати себе впевненим у тому, що вірш знайшов повний відклик у моєму читацькому серці.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 09:55:51 ]
Олено, ми постійно тільки те і робимо, що видавлюємо прищі на власному "Я". Вдосконалюємося, вдосконалюємося, але недоліки залишаються. А з роками проявляються інші...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 09:57:14 ]
Так, Маріанно, Було. Але цей вірш не заперечує попереднього. Просто це погляд на себе з іншого боку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 09:59:27 ]
та все одно - сумно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 10:08:50 ]
Цікаві чоловіки-поети, ніби зовсім з іншої планети!

"було, не заперечує попереднього". Хто вас зрозуміє? Затим звалюєте все на ліричного героя. Мовляв, це він, а не я! Кому вірити? І чи можна вірити поезії та її автору?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 10:13:55 ]
"люблю тебе, бо ти любиш мене" - і справді, дуже егоїстично))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 10:20:52 ]
"....люблю себе
але з тобою
свій стан люблю
коли ти поруч
тебе люблю
як нагороду
твій плач
на кінчику страждань...." - ось це - дуже жорстоко! не просто егоїстично, а навіть занадто! почуття ліричної героїні не враховуються! бо любити плач на кінчику страждань - слів нема, як ці рядочки звучать жорстоко! любов має приносити радість, а не муку! ну якщо це справжня любов, а не муляж чи самонавіювання чи тільки її прагнення.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 12:12:01 ]
То я ж так і написав, що я егоїст.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 12:17:24 ]
"І можу віддатись. І можу... Змінитися – ні." )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 13:27:17 ]
Дивний якийсь вірш у мене вийшов: від цілковитого сприйняття до категоричного заперечення. А ще і повне ототожнення автора з ліричним героєм.
Цікаво, а як у інших поетів? Де межа між особистісним і домислом? Коли твір набуває художнього значення: коли у ньому більше фантазії, чи коли більше реального життя?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 13:34:36 ]
Я ніколи не розмежовую ліричного героя від автора. Може, я така наївна. Вірю кожному написаному слову.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 13:47:39 ]
От, Марина, здається, мене зрозуміла.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 13:50:40 ]
Марина? Хай так! Тобі видніше! Але яка це любов? І хіба вона вас робить щасливими, коли йдеться і про почуття тих, хто вас любить!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 13:52:41 ]
"нарциси" відштовхують!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 13:57:47 ]
егоїсти засліплені собою, милуються-хизуються своєю красою, думають тільки про себе, а до інших їм байдуже. до почуттів іншої людини, до страждання та любові іншої людини їм байдуже.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-01-10 14:04:32 ]
Не розумію, через що стільки галасу ) Як на мене, то таке собі освідчення в коханні. Бо тільки поруч з нею він любить і себе, і свій стан. І все це (любов до себе, слава, глянець, успіх) має значення kbit? коли вона поруч - хоча б "на кынчику страждань".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 14:05:13 ]
ми ще галасу не піднімали)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-01-10 14:07:03 ]
о, то все попереду? ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 14:08:05 ]
не думаю!))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 14:10:36 ]
А "нарцис" і егоїст - це хіба одне і те ж? "Нарцисизм" - це крайній, паталогічний прояв егоїзму. Але в егоїзмі є щось і позитивне? Хіба ні?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 14:17:08 ]
Є!))) але більше негативного.

егоїзм - це вроджене почуття. його важко позбутися. у когось його більше, у когось - менше.

Тільки один Христос не був егоїстом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 14:11:49 ]
Дякую, Мріє. Нарешті є розуміння, що це освідчення їй. І тільки їй!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 14:18:48 ]
ліричній героїні?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-01-10 14:19:22 ]
Так це ж очевидно )) Перща частина (до слів "це так" - то, скоріше, її звинувачення в його адресу. А решта - його слова для і про неї.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 14:23:12 ]
співчуваю ліричній героїні. і ліричному герою теж!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-01-10 14:36:47 ]
чому ж? вони заслуговують не на співчуття, а на розуміння.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-10 14:39:17 ]
і на розуміння теж!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Софія Кримовська (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 15:15:25 ]
Егоїст?
та, в принципі, ви усі такі))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2011-01-10 15:53:21 ]
мені видається певним святенництвом манера втрачати свідомість, коли автор або ж ліричний герой висловлюється прямолінійно. егоїзм є здоровим почуттям, властивим кожному, як і інстинкт самозбереження. питання виникають коли це - нездоровий егоїзм, що діє на кшталт ракової клітини, поглинаючи інші почуття особи.

наразі у даному текстові мені вбачається експліцитна складова (власне текст) та імпліцитна (підтекст), де окрім егоїзму достатньо почуттів для аналітики:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 17:17:23 ]
Ну, не знаю, Василю...Мені сподобались ці відверто-сповідальні рядки про кохання. Підтримую Мрію Поета і Юлю Бро, бо теж не бачу нічого поганого в тому, що ЛГ самокритичний. Невже було б краще, якби він сам собі співав дифирамби - який він бездоганно-хороший?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 17:20:32 ]
От назву вірша - я би поміняла все-таки... По-моєму, саме вона є причиною несприйняття цієї поезії. Хоча, я можу й помилятися...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-01-10 18:25:38 ]
Прекрасний вірш, і назва його теж - вона задає антитезовий план прочитання: ЛГ - не егоїст, він - кохає, він - ЗАКОХАНИЙ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 21:31:03 ]
Дякую, Юліє. Я так і намагався зробити вірш не прямолінійним, хоча на перший погляд він саме таким і є, а багатоплановим, різнорівневим. Почуттів у ньому справді багато, може, навіть, і забагато. Але ЛГ не такий уже і простий, якщо заявляє про себе таке, ніби ставить сам собі діагноз. Якщо постаратися, його можна зрозуміти, і Вам це вдалося. Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 21:37:19 ]
Дякую, Любо. А про назву? Так саме назва і привернула таку увагу до твору. Інакше хто б його читав? Ну, крім, звичайно, моїх шанувальників.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 21:39:22 ]
Дякую, Маріє. Закоханий справді не може бути таким уже паскудним егоїстом!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 21:40:24 ]
Софіє, а кого ти маєш на увазі: авторів, чи ліричних героїв?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 21:41:52 ]
Мріє, ми всі заслуговуємо на розуміння. А співчуття виникає у процесі порозуміння. Я так думаю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 21:42:45 ]
Цікаво, а чому чоловіки не вставляють своїх 5 копійок у цю дискусію?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-01-10 22:55:06 ]
мабуть розуміють, що ні до чого доброго це не приведе, бо спеечатися із уже сформовамою думкою жіночого колективу - задарма витрачати розумні слова.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 23:13:05 ]
Ні, Оксанко. Я так не думаю. Чоловіки просто зарано полягали спати сьогодні. От завтра вони прокинуться і...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-01-10 23:20:35 ]
Ну-ну... ви завше залягаєте на дно(і не все ліжка), коли справа стосується чогось важливого і, коли поразка вже давно передбачена. А може вони просто не хочуть Вас захищати? все - ви пополи(на жіночі язики)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Павло Вольвач (Л.П./М.К.) [ 2011-01-10 23:29:29 ]
Здоров, Василю! Слухай, ну який ти егоіст? Добрєйшей душі чєловєк, всі б інші такими були!
Що й на віршах позначається, бо, на моє перекоанання, у тьмяної людини, навіть якщо їй таланта і залетить помилково на якийсь час, потім Бого його все рівно відбере. А ти, друже, яскравієш. Направду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-10 23:34:37 ]
Дякую, Павле. Стараюся. Є для кого. Іноли навіть стьоб у тексти проскакує.
А твої слова про мене - так це чиста правда. Я і сам собі подобаюся, коли інші про мене так класно відгукуються.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-01-10 23:46:03 ]
Ви уже почали регресувати для зміни іміджу?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-01-11 10:13:22 ]
ці всі коменти такі цікаві! правда! я ніби подивилася виставу, хоч теж вставила свої п’ять коп...

Браво! Хочу ще! На біс!)))

навіть "канал" не хочеться перемикати! добре, що тут ненависної реклами немає. осьо!))))))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-01-16 21:14:11 ]
А справді, добре, що нема реклами, а то б ми постійно тікали на інший сайт!