ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Соболь
2024.06.29 16:49
Сліпець присвяту пише Сліпаку*,
здається, наче ловкенька ідея.
Перечитав цю проповідь «палку» –
так, ніби Гіммлер спаленим євреям.
Тобі Сташинський* ближче до душі
чи двадцять шість Бакинських комісарів.
Російський дух, зросійщені вірші,
хоч вистри

Леся Горова
2024.06.29 12:57
Поміж ромашок- штор
Світла холодний проблиск.
Над хутряним пальтом
Профілю ніжний обрис.

Витонченим пучком
Коси тримають "краби".
Стверджує щось кивком,

Іван Низовий
2024.06.29 12:51
Обминаю тебе,
Моя перша юнацька любове,
На розгрузлих шляхах,
Де зневіра, і зрада, і біль,
Де ніколи й ніщо
Не сприймається як випадкове
Й тимчасове –
У всьому

Олександр Сушко
2024.06.29 10:52
Лебедіє сонячна юга,
Зрошена ранковим щебетанням.
Пообіді - спека, пилюга,
Ніц нема охоти до кохання.

А воно потрібне, хоч убий,
Нащо літо як нема любові?
Жінко! Я до вечора не твій!

Володимир Каразуб
2024.06.29 10:38
Більше ніхто не відтворить її очей,
А тисячі скажуть про погляд блакитного моря
І житимуть між тисячами подібних речей,
Що були у кімнаті, якої ніхто не повторить.
Навіть думка про те, що усе обернеться в прах
До ненависті світу – нестерпна, в серцях

Володимир Ляшкевич
2024.06.29 10:23
Плин мирри у сни диво-теплої ночі.
І покій мирської, принишклої хвилі.
Відчуй, Кесаріє, як входить тремтіння
у намертво стягнуті латами груди,

як сходить уроджена в далечі дальній
забута в нестямах солодка належність,
як відігнавши покари порядки,

Юрій Гундарєв
2024.06.29 08:42
червня, вже вісім років тому, в бою на Донбасі від кулі снайпера загинув Василь Сліпак.
Оперний співак зі світовим іменем. Володар унікального голосу - контртенору.
Соліст Паризької національної опери.
Перебуваючи за межами України, ніколи не припиняв

Олександр Сушко
2024.06.29 06:48
Дядя Юра - ловкий віршомаз,
Ратичкою шкряботить щоденно.
Та його хвалю! Волаю: - Клас!
Ти в літературі навіжений!

Кожен твір - перлина золота!
Кожне слово - мудрості оаза!
Творчості свята твоя вода

Віктор Кучерук
2024.06.29 05:29
Нині, як ніколи,
Видно хто є хто, –
Хто став напівголий,
Хто придбав пальто.
Видно, що для фронту
І коли собі,
Як і кожен контур
Радощів і бід.

Артур Курдіновський
2024.06.29 03:21
Сокільники... Зґвалтована дорога!
Немає свіжих квітів навесні.
Життя - страшна війна. Гуде тривога.
Себе питаю: виживу чи ні?

Мій Лісопарк - розстріляне минуле!
У двері, що зачинені тепер,
Благав та стукав. Марно. Не почули.

Козак Дума
2024.06.28 15:28
Весна має очі твої:
прозорі смарагди зелені,
зело неосяжних гаїв
і листя-мереживо кленів!

У літа постава твоя
і дині – як перса звабливі.
Твій голос – то спів солов’я,

Леся Горова
2024.06.28 14:03
В повечірній тиші не сумуй, мій друже.
Пів зими пробігло, ближче до весни.
Голос твій печальний розтривожив душу.
Завіконня хмуре зашуміло тужно
Барабанним танцем крапель крижаних.

Не сумуй, минеться, і за ніччю сплине
Все, що розболілось за корот

Самослав Желіба
2024.06.28 13:01
   На теренах українства, певно, явище Прекрасної епохи ніде так не виразилося, як в урбаністичній чи напівурбаністичній прозі І. Франка, зокрема в «Перехресних стежках». І йдеться тут не про шаблони щодо видатного письменника, а його реальні та практично

Іван Потьомкін
2024.06.28 12:28
Їй би в матріархаті народитися годилось,-
Од ласки й доброти з десяток мужиків зомлів би,
А то лиш я один та ще онук й сини...
Немає простору у повноті розправить крила.
Отож, як на останню приступку життя зійду,
Відкіль в інші світи вже мерехтит

Сергій Губерначук
2024.06.28 11:08
Я запам’ятав Сергія Ґуберначука як обдаровану, добру людину і дуже скромну, що в театрі є не часта і досить цінна якість. Пам’ятаю його як актора і в сучасних ролях, і в українській класиці, зокрема в легендарних «За двома зайцями» (режисер Віктор Шулаков

Світлана Пирогова
2024.06.28 10:49
Ти мені розкажи про себе,
Ти довір свою таємницю.
Недаремно світилось небо,
Заіскрились наші зіниці.

Недаремно ж погляд у погляд,
Мов зійшлися небесні зорі.
І в душі ніжний, теплий порух.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

рута птаха
2024.06.26

Олекса Скрипник
2024.06.20

Еродія Благодатна
2024.06.11

Самослав Желіба
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Василь Кузан (1963) / Вірші

 Живу... Для чого?
Я живу в твоєму домі,
Заважаю у житті...
Маю погляди не добрі,
Маю принципи не ті.
І не так кусаю хліба,
Навіть дихаю не так.
Я у хаті не хазяїн,
А у ліжку – не козак.
І не так я одягаюсь,
І дивлюся не туди.
Ще гріхи мої юнацькі
Кожен день дають плоди.
Грошей мало заробляю,
Не тримаюсь на плаву,
Ще й пишу зрадливі вірші –
То для чого я живу?


2011




Найвища оцінка Яфинка Незабудка 5.5 Майстер-клас / Любитель поезії
Найнижча оцінка Кока Черкаський 5.25 Любитель поезії / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-07-12 12:00:50
Переглядів сторінки твору 16311
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 5.874 / 5.45  (5.134 / 5.54)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.225 / 5.7)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.930
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2019.03.01 19:50
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 12:03:04 ]
Страшні думки в голову лізуть твоєму ЛГ? Навіть хай і не думає....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:04:52 ]
Важко йому. Він такий ніжний, романтичний... І, певно, слабкодухий...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 12:06:52 ]
На все воля Божа! Як мені сказала Наталочка Крісман:"Без віри - і світ сірий". Це правда.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:15:31 ]
Таки правда...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
В'ячеслав Романовський (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:07:04 ]
Вірш про типового поета. Щирий. І справедливий. Твір сподобався, але одне слово звучить у тебе російською...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:13:38 ]
Перечитав. Не знайшов. Яке саме, друже?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:07:35 ]
А колись там була любов... Або самообман, що болить і ниє, як скалічене перед негодою...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:12:52 ]
А хто його знає, що там було.
А те, що болить перед негодою - правда. А негода - майже щодня.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Ілініч (Л.П./М.К.) [ 2011-07-12 12:08:42 ]
знайома ситуація ((.
Чому ж слабкодухий?
На жаль, на одного ніжного та романтичного ЛГ - двісті неніжних і неромантичних, от тому він і страждає, певно.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:11:32 ]
Можливо. Хочеться вірити, що все - саме так.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 12:13:26 ]
а, може, і більше, ніж двісті. у поетів надтонка душа, вони такі романтики, а побут вбивця і романтики, і любові, почуття згасають з часом, а люди живуть разом і що тоді робити, коли їх пов’язують не світлі і романтичні почуття, а спільне нажите майно, обов’язки, щоб так, як усі і щоб так, як у всіх. А поетам потрібно літати. це ж не курка, якій господиня може крила обрізати, щоб вона через ворота не перелітала на вулицю чи до сусідів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:14:54 ]
Поет поета бачить здалека...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 12:17:14 ]
поет поета?))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:18:53 ]
Чи поетеса поета?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Ілініч (Л.П./М.К.) [ 2011-07-12 12:18:17 ]
я думаю, проблема не в побуті і втраченій романтиці, а в тому, щоб поруч була людина, ідентична за світоглядом, духовним рівнем, вмінням любити і не помічати дрібні побутові огріхи, тоді все решта виходить саме собою.

Дуже важко не плутати головне і неважливе, дуже важко.

Але, я думаю, і з вашим ліричним героєм, пане Василю, все буде гаразд: то просто епізод такий, ложка дьогтю у бочці меду. )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:31:50 ]
Це дуже філософське питання. Всі проблеми, в принципі, всередині нас. Але, хіба від того легше?
Більшість (абсолютна) моїх творів присвячено вивченню стосунків між чоловіком і жінкою. Нерозуміння між ними грунтується не тільки на ідентичності світоглядів, а (і це основне) на темпах розвитку особистості. Хтось із пари розвивається швидше, хтось зупиняється в розвитку, обєктивно беручи на свої плечі значну частину побутових проблем. Оця різниця і віддаляє людей, які колись любили, чи думали, що люблять, одне від одного.
Я так думаю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:46:04 ]
Шкода і дивно, що той етап розвитку одного і зупинки розвитку іншого залишається якось непоміченим до певного часу, що, мабуть, і не дуже турбує спочатку обох. А коли дає про себе знати - стає надто пізно, як правило. Та може не завжди воно так? Може ще є шанс знайти компроміс, повернути стосунки у інше русло, прийнятне для обох партнерів?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Ілініч (Л.П./М.К.) [ 2011-07-12 12:24:08 ]
я думаю, проблема не в побуті і втраченій романтиці, а в тому, щоб поруч була людина, ідентична за світоглядом, духовним рівнем, вмінням любити і не помічати дрібні побутові огріхи, тоді все решта виходить саме собою.

Дуже важко не плутати головне і неважливе, дуже важко.

Але, я думаю, і з вашим ліричним героєм, пане Василю, все буде гаразд: то просто епізод такий, ложка дьогтю у бочці меду. )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-12 12:24:59 ]
смішно мені))))
оце так поети! краще за вантажника заміж виходити))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:35:41 ]
А чому смішно?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-12 12:38:11 ]
бо, здається, автор теж у приймах живе)))
у мене просто асоціації особистісні))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:43:51 ]
Кажуть, Оксанко, що той, хто проживе в приймах хоч сім років - після смерті потрапляє прямо в рай.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 14:29:08 ]
поети - найбільш нікчемні люди, без майбутнього і навть чистих штанів (не конче точна цитата)
а у вантажника як правило є костюм-на-вихід))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Ганенко (М.К./М.К.) [ 2011-07-30 03:49:45 ]
Ну, але ми, поети, не можемо так думати і будувати так своє життя. Звичайно, є такі, що нездатні нічого організувати - але якщо вони не створюють сім"Ї, то можуть хоч подорожувати все життя, як філософи. Але коли діти... Поет же не професія, то - хоббі. Заробляти можна де завгодно, де гроші платять. Тоді й костюм можна мати, і два. Думаю, час ходіння на роботу тільки для статусу і час інфантильності - давно скінчився (а для кого - й не було його, все заробляти треба було на прожиття), чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-08-01 13:04:23 ]
тільки так, Тамаро, тільки так.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Ілініч (Л.П./М.К.) [ 2011-07-12 12:25:11 ]
Щось глюкнуло, вибачайте


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:33:36 ]
Не страшно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:26:52 ]
Казала жінка Василеві Симоненку: "Краще б ти продавав огірки на базарі, то з цього була б якась користь, а яка користь із отих твоїх віршів?!"
Важливо, мати друга-жінку, яка тебе розуміє. Якщо так кажуть рідні жінки, то поети ідуть шукати розуміння до інших жінок, іноді і до проституток...
А ще важко бути приймаком. Як співає Василь Нечепа про приймака, "я вже і кота у приймах на "Ви" називаю".
Тримайся, брате-коте, все буде в сметані рано чи пізно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-12 12:34:05 ]
та все буде добре)))
нічого то не міняє;у приймах жити, чи ні. просто є жінки, котрим подобається ремесло їх чоловіка, а є такі, котрим - ні. а є такі, котрі все рівно- до чогось мусять придертися. то їм, як хліб насушний...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:38:30 ]
Ну, Оксанко, прийми - то окрема тема. А різниця є. Ще й яка різниця!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 12:42:51 ]
твоя правда. але й чоловіки такі є, які якщо до чогось не придеруться, вважай день у них пропав, марно його прожили.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:46:54 ]
Справа не в тому, хто: чоловік чи жінка. Справа в принципі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 12:50:29 ]
в характері!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 12:36:48 ]
у якій сметані?)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:39:25 ]
У сметані "Президент". (інформація прозвучала на правах реклами)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-12 12:40:06 ]
хех...
давайте, будемо думати, що у домашній!!!
юююбо коти здохнуть від магазинної))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-12 12:41:29 ]
ой"бо".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:40:57 ]
То, друже, казали дружини багатьох поетів. Просто не всі записали.
Як там поїздка до ПольщІ? Успіх, переконаний, був шаленим?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:48:03 ]
О, дуже було цікаво. З великою любов"ю приймали. Так дивились на нас земляки закоханими очима. Дуже було приємно. Були і з Канади українці, які жили раніше в Кошаліні. Важко кордон з Польщею автобусом переїздити. Довго. Але нічого. У Польщі дуже гарні жита і волошки в житі і маки. Так поетично.
Хоч і у нас є місця не гірші, як Софіївка, наприклад, і твоє Закарпаття.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 12:57:26 ]
Дямаю, ці жита з волошками проростуть і в твоїх творах. Натхнення тобі!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Ганенко (М.К./М.К.) [ 2011-07-30 03:41:56 ]
Поети є поети. В Польщі й іншого хорошого чого багато є, а вони волошок шукають:) Я в Італії теж, до речі, полів з маками нафотографувала (скучила за ними дуже, про волошки - й не питайте, вони чогось в США не водяться:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-07-12 12:53:33 ]
Назву треба змінити :)
Учора, під час дороги до Києва, моя меншенька доця (14 рочків) запитала мене, для чого ми живемо. Я давно чекав цього запитання, відповів, як міг. Почав із розповіді про будову атома водню.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 12:56:31 ]
цікаві у вас філософські відповіді6 з будови атома водню! мені свого часу бабуся теж відповіла на це питання - тільки приклади брала з біблії та із життя.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:01:20 ]
Мудра бабуся. З життя приклади найкраще виховують.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-07-12 13:10:29 ]
ну, мабуть ваша бабуся не знала про будову атома водню :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Ганенко (М.К./М.К.) [ 2011-07-30 03:43:06 ]
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:00:13 ]
Назву? Можливо... Це перше, що прийшло в голову.
Моїй донечці 15. Вона вже мені розповідає про будову атомів не тільки водню. Інколи діти запитують нас, щоб порівняти наші відповіді з тими, що у їхніх головах уже є, просто не оформлені словесно належним чином.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-07-12 13:21:29 ]
але чи усвідомлюєте ви, що водень у Всесвіті- найпоширеніший елемент, він складає 99% усієї речовини, а 1% займає гелій. А всі інші речовини - соті частки відсотка. Натомість людина на 90% складаєтся з води, а вода - це кисень. Крім того, як утворився білок? З атомів вуглецю, азоту, кисню та водню? І врешті, як виникла людина мисляча? І що таке думка, емоція? Постарайтеся усвідомити ці прості, елементарні істини.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:29:35 ]
Більшість поетів інтуїтивно мислять і саме так відкривають для себе істини. Інколи інтуіція підводить. Але шлях усвідомлення, дослідження і аналізу, здається, набагато довший. Життя може не вистачити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-12 13:07:51 ]
не знаю...
можливо, людям для того, щоб усвідомити, для чого вони живуть на світі, зовсім не потрібні ті атоми і молекули, зовсім не потрібні, різні технології і наукові досягнення.
я думаю, що нам в першу чергу потрібно знайти те своє малесеньке місце під небом, де нам буде зручно.
а чице є велика тусовка, чи мавленька кухня в комунальній квартирі і двоє дітей - не має значення. бо не кожний із нас може жити так як живуть інші. є різні люди і різний сенс життя...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-07-12 13:22:54 ]
ну, до будь якого результату можна прийти двома шляхами:
- інтуітивним;
- усвідомленим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:32:37 ]
Є ще третій шлях: екмпериментальний. Про нього ще кажуть: метот спроб та помилок.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:31:19 ]
Дуже мудро, Оксанко. Інколи я дивуюся: звідки у тебе стільки мудрості? Чи у тебе є така розумна бабуся, як у Маріанни? Чи це від діда?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:07:59 ]
Доброго дня, Василю.Одвічне запитання, яке прозвучало в устах ЛГ, воно близьке всім ГЗ (героям землі), якими і є всі люди.Мені найближча відповідь Маріани, точніше її бабусі - життя і Книга життя.
Тому воно й не дивно, що стільки розмови довкола твого творика сьогодні. Життя подає нам на роздуми тему :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:34:19 ]
Саме так, друже. Саме так.
А життя не просто подає тему - воно, частенько, провокує.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Таїсія Цибульська (Л.П./М.К.) [ 2011-07-12 13:12:43 ]
Це ж не лише про чоловіків, про невісток те ж саме можна сказати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:27:02 ]
Однозначно. Всі творчі особистості відчувають дискомфорт, коли їх притісняють, принижують, не розуміють...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Редчиць (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:21:20 ]
Щоб дзвеніли, побратиме,
В твоїм серці гарні рими.
І довіку Василю -
Ні печалі, ні жалю...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:25:17 ]
Дякую, Іване. Взаємно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:24:54 ]
Суто чоловічий вірш :) А скажіть, дорогий Василю, як давно Ваш ЛГ казав своїй половині якісь ніжні слова, не кажучи вже про більш припеваючи дії? Як давно він (ЛГ) просто щиро говорив з нею - про що завгодно? Жінки зазвичай дуже відчувають такі зміни (в обидва боки) і реагують, як хто може і вміє. Звідси і роздратування всіма діями ЛГ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:25:30 ]
"припеваючи" - мало бути "переконуючі" :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:38:31 ]
Ви праві... Але... Мова ж іде не про конкретного ЛГ, а про ситуацію, як таку. Про принципи співіснування людей в одній оселі.
Вже в коментах хтось казав, що це не суто чоловіча тема - це проблема творчих людуй, які зустрічають несприйняття і нерозуміння в середовищі, в яке потрапили.
Невістка - така ж сама творча особистість, яка має право на власну думку і свій простір для усамітнення. Але хто це усвідомлює і хто х нею рахується? Є стереотипи, які здолати просто неможливо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 13:54:03 ]
До речі, про невістку! Невістка - чужа кітска. І на своїй шкірі я це дуже добре відчуваю. Ані свекрусі, ані чоловікові не можу догодити. Останніми ркоами я взагалі їм не догоджаю. Бо помітила, що чим більше догоджаю, тим більше вони мені на голову лізуть і сіль товчуть. Вони мене взагалі не розуміють. Чоловік каже, що я дурні віршики пишу, що мені з них ніякої користі, краще б поїхали в десь у Чехію на заробітки. Коли ж я йому відповідаю, давай ти, або разом, він рогами впирається: а що я там загубив? мене влаштовує все так як є. А свекруха у всіх своїх бідах звинувачує мене одну. От у свекра, до прикладу, ракова пухлина на носі вже впродовж двох років, так вона сказала, що в цьому винна я. Я від неї просто в шоці. Я взагалі живу від неї за 150 кілометрів, а в гості їду раз на рік на один день. Коли свекруха чи теща (свекор, тесть) хоче придертися, то придереться. Колись у газеті я працювала у відділі інформації. в обов’язки входило писати інофрмацію про погоду. а погоду нам надсилав Закарпатський гідрометеоцентр. Їхня погода завжди не відповідала дійсності. І от коли в газеті було написано, що сьогодні буде сонячно, а насправді сьогодні прийшла злива, то моя свекруха кляла мене на чому світ стоїть. а вона ж і траву не косить, сіно не сушить, просто сидить собі і бавить свого чоловіка. а справа в тому, що вона хотіла до своєї подружки піти у гості на другий кінець села, а дош її, бачите, не пустив.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 13:55:26 ]
дзинь-дзинь-алло-алло!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 14:01:00 ]
Василю, по-перше, що значить "в середовищі, в яке потрапили"? Цю творчу людину судом вироком суда туда запхали? Ні. Вона сама собі обрала таке середовище, правда? Тому вихода всього два: або якось "домовлятися" щодо "особистого простору" і боронити його, або - змінювати середовище. Все, як завжди,- проблема вибору.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 14:04:13 ]
Чорі, а якщо безвихідна ситуація? Кажуть, що безвихідних ситуацій не існує. А я по собі знаю, що вони існують. Навіть у житті є таке, що воно, життя, так притисне до стінки, що не рипнешся, що вже говорити про вибір на всі чотири сторони!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 14:07:50 ]
Маріанно, той вислів повністю звучить так: "Безвихідних ситуацій не існує. Просто завжди є хоча б один вихід, який нас чомусь не влаштовує".
Тому, мабуть, просто треба сітацію розділити на складові і покласти на ваги.
А взагалі не варто боятися змінювати своє життя - ніколи :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 14:10:46 ]
Свята правда.
Ніхто нікого силою не пхав у таку ситуацію. Але ситуації іноді складаються незалежно від нас.
А проблема вибору... Вибір зробити можна. І його роблять конкретні люди. А ситуація, в принципі, залишається. Хіба ні?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 14:29:40 ]
Так, Василю, ситуація залишається. Тобто, безумовно, Ваш вірш - не на пустому місці виріс.
Просто хочеться, щоб не ситуація керувала ЛГ, а він - ситуацією :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Ганенко (М.К./М.К.) [ 2011-07-30 04:04:48 ]
Мої свекрухи, слава Богу, були не лихі, лиш мудрі спрацьовані селянські жіночки. Мені самій їх було жалко, коли дивилась на їхні руки і думала про їхні долі. А від своєї безвихідної - в різних планах - ситуації, свого часу я і на підробітки пару раз до Польщі їздила (ну тоді то ще були початки - купувати щось там, а потім вдома - продавати - і це я, що ніколи з торгами жодної справи не мала, виховувалась в рафіновано-зневажливому до цього ставленні...), й в інші місця - вітчизняні. Потім аж в Америку заглянула. І геть не віршами тут заробляю - іншу спеціальність опанувала. Звичайно, розумію - Україна не Америка, і в кожного - своя удача і свій шлях широкий. Я лиш про те - не варто руки опускати, треба щось пробувати, лапками бити, як та жабка в сметані (о, знов про сметану:) ...Хоча часом -б"єшся, як риба у воді, і толку з того - нуль...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Григоренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-12 13:29:01 ]
Мої вітання Вам друже Василю!
Досягнувши рівноваги, ми досягаемо половини шляху.
Вірити в свою зірку - головне.
Ідти вперед! Інтелект, Воля, Серце.
Мудрість: "Хто знайшов мене, той знайшов Життя,
хто ненавидить мене, смерть полюбля".
Чістота думок душі - риса головна,
вона з точки Світла,
що є у пана Василя!
З повагою, Вам та друзям Добра

.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 13:39:36 ]
Дякую, Олександре, за розуміння.
І Вам щастя та добра!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 14:15:42 ]
Чорнява Жінко, дуже Вас поважаю, шаную, люблю, щиро кажу це, повірте, бо Ви розумна і мудра жінка. До речі, я не знаю, хто Ви, звідки, як жили-живете, мене це і нецікавить, бо маю інші клопоти. Але та людина, котра не потрапляла у безвихідь, може тільки говорити. тобто легко говорити про безвихідні ситуації, коли сам(а) в неї не потрапляєш. Багатьох наших закарпатських пиьсменників життя знаю зісередини і повірте мені на слово, справді у них ну просто безвихідні ситуації. Йдеться не про В.Кузана. Прізвища називати не буду, вони Вам незнайомі, хоча чимало з них колись тусувалися на цьому сайті.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 14:19:33 ]
Але мова йде не тільки про письменників.
Дуже багато людей просто не уявляють, що вихід шукати треба. Вони опускають руки, вони...
Але про це не сьогодні. Согодні свято - зі святом Вас усіх! Нас усіх!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 14:26:34 ]
Маріанночко, згодна з Вами - казати легше, ніж робити. Але я кажу про те, що зробила сама. Вихід є завжди. Треба просто насмілитися.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 14:29:32 ]
а коли бракує сил?
звідки їх узяти?
у Вас свій рецепт. а в мене наразі немає. я все злишила на Божу волю. як Господь дасть, так і буде. але він, таке враження, що Він не чує мене.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 14:31:02 ]
може, не те просите?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 14:32:56 ]
я прошу собі мудрості, терпіння і відрізнити зерно від полови


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 14:33:42 ]
а ще є така ситуація, коли людина стає заручником якоїсь певної обставини.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 14:34:43 ]
ось і маєте випробування, в яких все, що Ви просите, має з"явитися.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-13 13:58:03 ]
Здається, що ви обидві праві. Кожна по-своєму.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 14:42:05 ]
дивовижним чином я втратив нитку дискусії.
якщо ЛГ не задовольняє його теперішнє - то чого він його не змінить? якщо не може/хоче - то чого слабкість видавати за чесноту, а інфантильність - за високодуховне ставлення до життя? не розумію.
"Художник має бути голодним. Але його сім'я - ні."(с) Є. Герман


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-13 14:06:25 ]
Мова, Андрію, йде не про конкретного художника, а про ситуацію.
Хоче він, чи не хоче, може, чи не може змінити її - це його особиста справа. Ми просто спостерігаємо і констатуємо. Таке справді є.
А про слабкість... У нас частенько груба сила визнається чеснотою - це факт. А тат мова не йде про чесноти - звичайні емоції, прості і зрозумілі в даній ситуації.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-13 14:13:58 ]
не знаю, мене завжди дратує, коли поета сприймають як якогось непристосованого до життя, замріяну таку особу, поет-улюбленець планет-весь голубий аж синій.
ситуація взагалі стандартна - сильна жінка, слабкий чоловік - і купа жалощів до себе. направду, завжди не любив невизнаних геніїв.
гляньте комент Оксанки Крьоки - про вантажника.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-13 14:25:34 ]
Цілком з Вами солідарний, Андрію. Я думаю так само. Невизнані генії - проблема психіатрії.
Але ж є і невизнані вантажники. Хіба ні? Хіба Ви не знаєте жодного вантажника, якому б дружина не дорікала, що він приходить додому брудний і замучений і вдома з нього ніякого толку нема?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-13 17:03:22 ]
так, звісно, але жоден вантажник навіть не подумає таким похизуватись - ось тільки гляньте яка я осбистість з надтонкою душевною організацією і поспівчувайте мені


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 14:55:26 ]
Сьогодні мені дуже сподобалися слова Наталії Крісман. Я вже вдруге її цитую, мовляв, без віри і світ сірий. Пані Чорі, вірю, вірю, вірю! Вірю, що все буде добре, вірю у щастя, хоча воно живе в кожній людині. Це просто невміння його розгледіти там, у душі, у серці. Я бажаю кожній людині, знайти свій сокровенний скарб - бути щасливою, відчувати і жити у щасті і щастям.
У моєму житті була одна людина, котра перевернула мою свідомість. Дуже побожна, віруюча. Я ніяк не розуміла її спосіб життя, як це можна молитися за ворогів, прощати їм. Адже молитися навіть за себе мені, наприклад, інколи дуже важко. просто сил бракує. а щоб ще й за ворогів. і просити їм від бога любові, добра, щастя? це був для мене - нонсенс. спробувала - вперше нічого не вийшло. вдруге - теж. десь за п’ятим разом змогла, відчула таке полегшення, ніби мені камінь з душі впав. виявляється, що все дуже просто: ворогів немає. вони є уявні, створені людиною у своїй голові. до чого я веду? останнім часом мені здається, що всі ці безвихідні ситуації створені нашою уявою, але ж відразу у голові, душі виникає протиріччя. Але існує хтось сильніший, який переконує у зворотному: що все ж таки міцні кайданки у моєї безвихідної ситуації. Інколи здається, що це треба просто пережити, щоб пройшов певний час...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-13 14:11:27 ]
Все, що ми відчуваємо - відбувається всередині нас. Тому мудрі люди казали: хочеш пізнати світ - пізнай себе у світі.
Творчі люди не просто пізнають себе у світі, але і творять світ всередині себе, який відрізняється від того, що існує насправді.
Саме в цьому найбільший парадокс - різниця, невідповідність, а, інколи, несумісність внутрішнього і реального світів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Женя Бурштинова (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-12 15:15:25 ]
Перечитавши усе, задумалася, а може це і є найбільше моє щастя - ОСОБИСТА СВОБОДА.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 15:22:03 ]
Женя, чесно, як на сповіді, зізнаюся, я заздрю тим людям, котрі її мають. Значить і тобі заздрю, але моя заздрість шкоди не принесе, бо щира вона. Цінуй її, свободу. а мені в житті її бракує: найбільше творчої свободи. Але це окрема тема.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-13 14:14:08 ]
Коли бракує внутрішньої свободи - йбільш гостро відчуваєш потребу в ній. А коли більше прагнеш до свободи - більше можеш зробити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-07-12 22:47:09 ]
А я сумніваюся, що хтось з живучих має особисту свободу. Байки то все. Одинокі плачуть-нарікають на самотність,а ті, хто в парі - на "кайдани". Як не весь час, то час від часу. Все одному здається, що іншому краще. І т.п. у різних життєвих напрямках.
Свобода - це щось ефемерне, допоки ми в тілесній оболонці.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-13 14:16:43 ]
Там добре, Адель, де нас нема...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Женя Бурштинова (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-12 15:15:29 ]
Перечитавши усе, задумалася, а може це і є найбільше моє щастя - ОСОБИСТА СВОБОДА.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-13 13:57:08 ]
Особиста свобода - це справді найбільше щастя. Без особистої свободи просто неможливо реалізувати себе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-07-12 18:16:28 ]
Надто самокритично, пане Василю.
Можливо, що такі роздуми, таке самопізнання надходить (як очищення) перед новим творчим щаблем особистого розвитку. Навіть і не знаю чим, але цей твір припав до серця. Творіть, не зупиняйтеся...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-13 13:56:07 ]
Дякую, Василю.
Самопізнання завжди приходить як очищення. Я так думаю.
А новий щабель розвитку? - Дай Боже нам усім.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анатолій Клюско (М.К./Л.П.) [ 2011-07-12 20:17:56 ]
Василю, просто і влучно.Вітаю!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-13 13:54:26 ]
Дякую, Анатолію.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Ганенко (М.К./М.К.) [ 2011-07-29 23:57:43 ]
Сумний вірш, сумні роздуми. А сварлива жінка- то поширене явище (як вистачає і чоловіків, що допікають). Коли всього того над міру - згодна, що треба життя міняти і не боятись, воно пізніше все в новім житті влаштується. Якщо ж то час від часу спалахи - то у всіх так бува, посваряться, нагрублять одне одному, а назавтра - щиро шкодують...
Щастя і хороших вирішень для ЛГ!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2012-01-05 15:04:49 ]
Взаємно, Тамаро.