ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Тетяна Левицька
2024.11.23 20:48
Мчав потяг на семи вітрилах
із осені в зимову казку.
Натхненна Муза білокрила
з сонливих віч знімала маску.

А за вікном купейним бігли
засніжених картин пейзажі.
Зима минуле вкрила білим,

Іван Потьомкін
2024.11.23 17:20
З такої хмари в Україні
Такий би дощ зненацька ринув,
Що спраглі од чекання ринви
Діжки і відра перекинули б...
...Натомість із Єрусалиму
Хмара в Єгипет чомсь полинула.
Дощу благають синагоги,
Здіймають голоси до Бога,

Ігор Шоха
2024.11.23 16:51
                        І
Минуле на віки не радує нікого,
але у той же час на фініші доріг
вертаємо роки, які вартують того,
аби на схилі літ не забувати їх.

                        ІІ
Ганяли і мене як у окропі муху.

Олександр Сушко
2024.11.23 16:11
У світі нема справедливості,
Ні правди, ні ґлузду, ні рівності,
Зневажені мамині цінності,
Поламане правді крило.

Торгуємо тілом і гідністю,
У бога випрошуєм милості,
А в пазусі - пригорща підлості,

Світлана Пирогова
2024.11.23 15:55
А пізня осінь пахне особливо,
Лоскоче листям тротуари і дороги.
Хоч небо сизе кліпає мінливо,
Вдивляється: чиїсь рахує кроки.
Такі бажані, тихі, неповторні,
Як сонця довгожданого танок проміння
В кущах шипшини, у кленових кронах.
В оголеній душі ле

Володимир Каразуб
2024.11.23 10:26
Щодо вічності. Там де сходяться
Вітер в пару сплітаючись з хмарою,
Безконечність лихою подобою,
Звіром кинеться до очей.
Щодо погляду. Погляд втоплений,
І нажаханий часоплинністтю,
Завмирає і далі без префіксу
Розчиняється в крові твоїй.

Микола Дудар
2024.11.23 09:17
Надмірним днем, умовним днем
Приблизно по обіді
Зійшлись з тобою з різних тем —
Віват — у цьому світі
Такі красиві, молоді
Аж надто моложаві
Серед мовчань, поміж подій
В своїй недодержаві…

Віктор Кучерук
2024.11.23 05:40
Зарано смеркає і швидко ночіє
Відтоді, як осінь прискорила хід, –
Відтоді, як гаснути стали надії,
Що Бог допоможе уникнути бід.
Все ближче і ближче лихі сніговії
Та лютих морозів до нас ненасить, –
Від страху загинути кров холодіє
І серце схвиль

Микола Соболь
2024.11.23 05:08
Сьогодні осінь вбралась у сніги,
тепер красуню зовсім не впізнати,
ріка причепурила береги,
напнула шапку посіріла хата,
калина у намисті та фаті,
похорошіли геть безлисті клени,
а кущ якийсь на побілілім тлі
іще гойдає листячко зелене.

Іван Потьомкін
2024.11.22 19:35
«…Liberte, Fraternite, Egalite …»-
На істини прості тебе, Європо, Я наупомив нарешті,
Щоб ти жила , як споконвіку Тора Моя велить.
І що ж? Цього тобі видалось замало?
Як у пастви Мойсея м’ясо, демократія із носа лізе?
І ти силкуєшся прищепить її

Володимир Каразуб
2024.11.22 12:01
Я без тебе не стану кращим,
І вічність з тобою безмірно в цім світі мала,
Холодком по душі суне хмарами безконечність,
І сміється над часом, якого постійно нема.


08.02.2019

Володимир Каразуб
2024.11.22 09:46
Ось тут диригент зупинився і змовкли литаври,
Оркестр продовжував далі без грому литавр,
Диригент зупинився і арфи, і туби пропали,
І далі для скрипки та альтів диригував.
А потім замовкли і альти, і стишились скрипки,
Пропали гобої, кларнети, валто

Микола Дудар
2024.11.22 09:04
Нещодавно йшли дощі
Славно, строєм, жваві
І зайшли чомусь в кущі,
Кажуть, що по справі
Що за справа? хто довів? —
Я вже не дізнаюсь…
Краще бігти від дощів —
А про це подбаю…

Козак Дума
2024.11.22 08:12
Аби вернути зір сліпим,
горбатим випрямити спини,
з омани змити правди грим
і зняти з підлості личини.
Ще – оминути влади бруд,
не лицемірити без міри,
не красти, спекатись іуд,
у чесність повернути віру!

Микола Соболь
2024.11.22 05:55
І тільки камінь на душі
та роздуми про неминучість,
така вона – людини сутність –
нашкодив і біжи в кущі.
Ця неміч кожному із нас,
немов хробак, нутро з’їдає.
Куди летять пташині зграї,
коли пробив летіти час?

Віктор Кучерук
2024.11.22 04:59
Одною міркою не міряй
І не порівнюй голос ліри
Своєї з блиском та красою
Гучною творчості чужої.
Як неоднакове звучання
Смеркання, темені, світання, –
Отак і лір несхожі співи,
Сюжети, образи, мотиви.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Самослав Желіба
2024.05.20

Лайоль Босота
2024.04.15

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Людмила Калиновська (1968) / Критика | Аналітика

 Виростаємо чи деградуємо?
...переглядаючи сторінки авторів з поезією і прозою, читаючи про кохання і ненависть, про мальви і калину, про те, як кожен з нас ховається у окрему мушлю (поза життям, поза тим, що відбувається в реальному житті), питаю себе і Вас, шановні майстерчани... - що відбувається з нами? Чому ми кожен у власній мушлі створюємо нереальний наївний мрійливий світ подій? Чому ми боїмося реалій світу? Чому ми не помічаємо його, а може навмисне не помічаємо, того, що діється навкруги?
Про щастя... - тільки в тому, щоб ВІН НЕ ПІШОВ(!),про власніх тараканів... чи, вибачте, ПАВУКІВ ВЛАСНОГО СЕРЦЯ.
... хто ми і що у цьому світі? Задумаємося? поміркуємо разом?




  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-08-20 15:58:25
Переглядів сторінки твору 13658
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (5.057 / 5.56)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.893 / 5.49)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.819
Потреба в критиці найстрогішій
Потреба в оцінюванні не оцінювати
Конкурси. Теми Соціум
Дамський клуб, аналітика
Автор востаннє на сайті 2015.12.27 04:41
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-08-20 16:21:49 ]
Цікава тематика, Людмило.
Отже, якщо не брати до уваги версію, що від народження ми лише "деградуємо", то "виростаємо" - таки існує. )
Якщо розуміти слово "деградація", як зменшення "градієнту", то вона ("деградація") неминуча від народження.
Єдиний вихід - умовно відкинути тілесне (де ентропію ніхто не відміняв) і розглядати "духовно-душевне". Точніше, чи залишається в переважній більшості про що говорити, коли 6 органів "тваринного" нашого "я" досить потужно згаснуть?

Тому - творення власного світу всередині себе виглядає серйозною альтернативою до надзусиль продовження існування в світі, який і так буде тобою втрачений. Зростання сутності - це ж, напевно, саме "духовно-душевне" розростання сутності? не оцінка ж тебе суспільством? Це все потужніший баланс енергій вищого рівня, які науці ще маловідомі? Це рух вздовж камертональних струн Божественних констант і гармоній - Вгору, куди ми покликані?

Яка альтернатива?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-08-20 17:08:17 ]
Пані Людо, усі попередні покоління шукали відповідь на це питання. Ви гадаєте, ми будемо щасливіші, і вхопимо відповідь за хвіст? Ми все ще не знаємо, а лиш намагаємось не скільки зрозуміти, скільки здогадатись по можливі взаємозв'язки у світобудові, а без знань відповіді не буде, хоча, може, вона вже і валяється десь серед усіх варіантів здогадок... Але... народ може написати купу хороших віршів на задану тему. :) Думати корисно… І це буде чергова втеча від реалій, бо я не впевнена, що хтось дійсно знає, як ті реалії до ладу привести…


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-21 00:15:13 ]
та ні... от саме нам і не стане можливим ухопити за хвіст одну єдиновірну відповідь... бо ми їх, питань, не задаємо самим собі. ми шукаємо їх , відповідей в неті, а не в самих себе. якось так...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Бражник (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 17:14:38 ]
Вітаю, колеги:)
Можливо, як завжди буду розтікатися мислію по древу і відхилятися від заданої лінії (за що дозволяю давати мені по шиї), але дійсно – цікава тематика. Проблема стара, як світ і неминуча у своїй суті. Кожен з нас – окремий Всесвіт, якому так і не судилося до кінця бути зрозумілим собі подібними. Бодай кимось Єдиним. І кожна доля неповторна, та всі вони на диво однакові у своїх проявах. Ми стараємось віднайти індивідуальність, пнемось із усіх сил, творимо. Ясна річ – суто від щирого серця і безперечно без жодних натяків на плагіат. Принаймні – свідомий. А потім витикаємо носа із отієї своєї згаданої незлим тихим мушлі – і що ж ми бачимо? Ого. Так «всьо уже украдено до нас»! Оригінальним бути просто неможливо! Бо навколо стільки мушель різних кольорів і фасонів… І кожен мешканець сусідньої нахвалює свою, теж – свідомо чи ні. Дехто, правда, умудряється випнутися з мушлі, що дає йому на деякий час ілюзію свободи. Але згодом розуміє, що просто опинився в наступній. Більшій, красивішій, звичайно… І тоді колишні сусіди починають реагувати. Хтось прагне і собі таку ж «відхопити» (у різні способи), а хтось – просто змійствує типу «а нас и здесь неплохо кормят»… Ну от, почалось, я попереджала. Вибачаюсь:)
Так я, власне, про що:) Про реалії теж багато сказано, пані Людмило. У Вашій творчості соціальна тематика ой як просліджується. І не лише у вашій… Інша справа – що то справа (вибачте за тавтологію) не така вже вдячна. Бо ж однаково, про що б ми не писали – наш погляд все одно залишається нашим, суб’єктивним, тобто - тим-таки сердешним павуком, але трохи іншої породи.
Хто ми? Що робити? Quo vadis? Якщо нас ці питання ще турбують – то мабуть що не все так печально в (Потрібне вставити) Королівстві. А отже, альтернатива, РМ? Чи не робити, що повинні, до чого покликані, уважно придивляючись довкола і спостерігаючи за результатами власної (і не тільки) діяльності?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-08-20 22:21:03 ]
Словом, істина звучить в кожному з нас по-своєму, але це завжди добра музика! (стиснута до сентенції моїм скромним розумінням переповідь думок чарівної Олі) )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-21 00:19:11 ]
невдячна справа - поважати себе у поезії, а не САМУ ПОЕЗІЮ, Олечко. Невдячна справа - поважати ТІЛЬКИ себе і не поважати інших. А мені сьогодні хочеться гримати на початківців - та поважайте ж людей, які будуть читати тривіальні рядки! Вчитися ніколи не пізно, так, це істина. але давайте писати так, щоб наші рядки не соромно було читати іншим людям!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-08-20 17:36:27 ]
До речі, маю зауважити, що і в кожного своя реальність. Та й світ, ніби, ідеально скроєний, але цивілізації чомусь випадають з краси ідеального, чи не тому і зникають. Напевно заслужено зникають.
Тож, наприклад, перед служінням державі чи країні, таки потрібно вибирати служіння своїй країні, а опосередковано, через країну, впливати і на форму колективного управління нею?..

Та, на жаль, особисто мені цілком очевидно, що рівень нинішнього народонаселення України в цілому дуже низький - тому є нагальна потреба зростання особистостей, хоча би до рівня найпростішої проблематики...
Індикаторами зростання стане поява авторитетів на місцях - тобто, особистостей, чия думка, чиї погляди, формуватимуть суспільну думку, суспільні погляди...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-21 00:22:40 ]
...авторитетів? ...на місцях??? РМ, Ви мабуть знаєте українське прислів’я "Хороший хлопець! ...аби не з нашого села". нині формує думку бумажка! коли вона є - є і авторитет. Щодо найпростішої проблематики... я не згодна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
ккк ох (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-20 18:38:36 ]
Добридень усім!

Ну і питання Ви пані Людмила задаєте і задаєтеся самі...навіщо? Як сказав би мій колишній начальник: "А кто тєбя просіл задавать еті вопроси?".
У кожного свій світ, і поринає він туди, бо лише там йому комфортно. Тільки б не помилитися хто, здається Олесь Гончар, казав: "БЕРЕЖІТЬ СОБОРИ ДУШ СВОЇХ!". Гарна порада! От і бережемо!

А от що Ви особисто хочете бачити, точніше шукаєте у прозі та поезії? Невже таки справді прочитали всі твори усіх авторів ПМ, переглянули їх сторінки????


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
ккк ох (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-20 18:45:17 ]
А відповідь на питання, стосовно того, ростемо чи деградуємо, на мою думку очевидна і зрозуміла як день.
Колись неандертальці бігали зі списами за бізонами і зебрами,щоб поїсти, а зараз ми...відчиняємо холодильник і беремо курячу ніжку, вже обскубану, порізану... (образно, на прикладі)
Я вже про НТП мовчу. Мовчу про державний розвиток, всесуспільну обізнанність, і знову ж таки, про ці персональні красиві світи, які допомагають жити і по-новому відкривають очі на звичні речі.
Про це можна говорити і говорити, як депутати біля трибуни, тільки користь від того яка і кому - не розумію.

Дозвольте відкланятися, ваша П.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 19:48:33 ]
Та не ховаєиося ми. Працюємо, пишемо, навчаємося і навчаємо інших, змучуємося, зневірюємося, струшуємо з пліч печалі й шукаємо доброго, гарного, вічного, сваримося, миримося і живемо далі коло за колом, день за днем, звідки й вірші ті беруться?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 20:19:34 ]
РМ, я все-таки прошу привату.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 20:20:46 ]
всі ці думки навіяні однією подією - помирає від тяжкої хвороби Іван Низовий. вчора він приїздив на свою батьківщину, але я жалкую, що побачила те, як його приймали.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 20:24:06 ]
...вибачте всі, але відбір має бути якийсь на ПМ.
обридло спостерігати гадання на ромашці "любить - не любить", всотувати в себе чужі думки "Про щастя" (виходить таки воно є в тому, щоб ВІН ПОВЕРНУВСЯ)??!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 20:37:02 ]
Тут, як і на будь-якому іншому сайті, публікують твори усі, хто має бажання писати. Наполегливі навчаються виточувати майстерність, ліниві - йдуть і їхні твори залишаються. Проблема, яка вас хвилює, у тому, що тут в одному місці можна прочитати вірші майстрів і новачків чи графоманів. Для розведення авторів по різних полицях "купе" тут введена система оцінювання творів. Правда, останньо помічаю її недосконалість, спрацьовує своєрідне кумівство, ставляться оцінки друзям, а не їхнім творам, і це прикро, бо і майстрам властиво помилятися і писати недосконалі твори..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 20:25:53 ]
вибачте, спілкуйтеся на цікаву тему. мені немає що сказати на зарозумілі міркування про вічне з точки зору холодильника з курочкою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Людвенко (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 21:26:30 ]
Дуже шкода, що Ви все ТАК бачите... шкода Вас.
"Не йди" може бути сину, чи сестрі, яка залишає рідну країну, певно що назавжди. Не заздріть чужому щастю, за словами може бути сховано біль і позавчорашній похорон юнака від раку... Бережи вас Господь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 23:41:27 ]
...як??? ..як? сестра їде не від хорошого життя... є - приклади...
...просто взиваю до Львова - допоможіть, чим зможете...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 23:43:23 ]
..не тре за мною шкодувати, пошкодуйте за собою. я не потребую співчуття, бо я вже знаю і бачу, що чекає і мене і ВАс, Вибачте...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 20:27:05 ]
Ну, не знаю... чомусь мені зовсім не здається, що на ПМ все аж так запущено і безнадійно. Тематика доволі різноманітна, як на мене. Любов і ненависть, щастя і горе, мальви і калина, таргани і павуки... - зрештою, це і є частина того, що діється навкруги. Життя в поезії. Поезія в житті. Все взаємопроникаюче і взаємопов'язане.
А рівень майстерності - діло наживне, було би бажання. У кожного - своя точка відліку, своя кількість подоланих поділок на шкалі власного творчого напрямку і на Єдиній шкалі Плану Божественного...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 23:44:22 ]
приймаю Ваш, п. Любо, коментар, як підтримку. Дякую


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 20:30:51 ]
...альтернатива? у нас її немає. творення власного світу всередині себе починається з питань, які залишаються без відповідей... і на тому оте творення і закінчується. у нас від 60-х немає і не буде вже громадянської поезії. Мушля заважає!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 20:38:09 ]
та є громадянська поезія. але ж ПМ не єдиний літературний сайт!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-21 00:27:31 ]
...чомусь над усе поважаю цей сайт, але останнім часом... чисто там, де не смітять. Вчися в зошиті у клітинку. Пали його і починай знову, але не сміти недосконалим словом... Таке моє особисте бачення, Оксанко... Вибачте!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-08-20 22:09:42 ]
Відповіді вже давно всі існують...
І на багатьох рівнях розуміння і осягання дійсності.
Справа ще і в тому, що цілком чітко проступає сьогодні шлях особистості, так би мовити, до найвищих рівнів.
Та лише в кінці, і тільки в кінці свого земного шляху ("ми восени таки похожі, хоч крапельку на образ Божий, звичайно, що не всі, а так, хоч деякі..." Т.Г.Шевченко) ми, можливо виходимо на рівень Господньої ідеї "людини", яку Творець же і оцінив, як "добро" - "добре".

Вочевидь, стати "людиною" можна на всіх енергетичних рівнях, але нас цікавить рівень поета, так?
Думаю, що на цьому рівні після відточення автором інтелектуальної проникливості у треті-четверті плани природи речей і явищ навколо себе ( а проникнути туди неможливо без внутрішньої гармонії, самоцензури, високого художньому смаку) - гостро постає питання нового енергетичного балансу. Бо, "проникаючи так високо", автор обов'язково усвідомлено зіштовхується з Божественною енергетикою, з якою вчиться усвідомлено і працювати. На нижчих рівнях ця, Вища енергетика, "працює" на підсвідомому рівні "натхнення", що теж добре, але тільки на "усвідомленому" рівні приходять вищі здатності. Або ж не приходять, якщо ти не визрів - поманять і залишають тебе в повній руйнації, і саме це найчастіше, можливо, є причиною самогубства серед поетів. У цьому і небезпека брати нахрапом найвищі висоти, намагаючись опиратися на суттєві світоглядні протиріччя, які однозначно підведуть у найнесподіванішу мить...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 23:54:26 ]
...і рівень поета, і рівень вивершення над самим собою, над тими почуттями, що через раз кидає нас у прірву... не знаю... Особистість?...тре себе полюбити і... і - Що? де - самоцензура? є самозакоханість, яка визначає підсвідомість і свідомість, але то не є альтернатива зберегти, по Гончару, - собор власної душі.насправді люди забули одну істину - люби ближнього як самого себе... не дослівно, вибачте, але... ми сьогодні любимо не мистецтво, не поезію, а себе у мистецтві,у поезії, від чого і мистецтво,і поезія деградує до останньої позначки і... деградуємо ми як людиноподібні істоти.... соромно як...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 20:46:42 ]
Навіть на ПМ громадянської поезії, якщо не в надлишку, до достатньо. І цікаво, як би виглядав цей сайт, якби тут була лише всуціль громадянська тематика?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 23:58:13 ]
...всуціль не тре, але ж і тривіальностей..! дуже багато, а коли їх дуже багато, робиш висновок...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 21:12:07 ]
Пані Людмило, я оце знайшла поетичну сторінку Івана Низового http://virchi.narod.ru/poeziya/ridkray/nizoviy.htm
а що як би ви створили таку ж сторінку тут на ПМ ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 23:29:30 ]
...аби порадили як, то із задоволенням!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 23:38:57 ]
Будь ласка, підкажіть - як? Як створити сторінку Івана Низового?
єдине, що мене у цій ситуації втішає, що я родом не із Сумщини. я - кіровоградка!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2011-08-21 00:44:23 ]
а я із Львівщини, а живу у Києві. та хіба чутливість серця залежить від місця народження?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-21 01:09:20 ]
Оксанко, я не за те.... мені соромно було за білопільчан, сумчан, які приймали того дня Івана Даниловича. мені було соромно, а їм ні! тому так і сказала, дякувати Богу, що я не із Сумщини...
Адресу знайду! Розміщу на сайті.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Улянка Надбужанка (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-20 21:18:54 ]
Громадянська тематика, класика...
Я уже місяць друкую твори
І. Я. Франка.
А ви, п. Людмило, висловили свою думку чи зацікавленість у тому, так як, наприклад, п. Люба Бенедишин.
Чи критикувати під гарячу руку і визнаного майстра слова, і початківця легше за одне слово, яке вам особисто не до душі, не зваживши на попередні твори чи роки творчої праці і визнання?
І, зрештою, це майстерні, де багато авторів саме вчаться і так і повинно бути...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-20 23:34:45 ]
...нікого не хочу критикувати і не буду,досить задаватися, як написала пані Кукуй. Бо немає чим!
підсумок один: ми всі не вічні. і важливо, мабуть , не розтратити собору душі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-21 00:09:37 ]
...сьогодні визнаний майстер слова помирає у злиднях і нікому немає до того діла. не чіпляйте на мене того, чого я не роблю. Ще раз - вибачте...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2011-08-21 00:41:22 ]
пані Людмило, потрібен рахунок, на який з миру по нитці можна перечислити гроші для поета Івана Низового. або контактна інформація (поштова адреса) людини. яка готова приймати кошти і передавати родині поета.
з миру по нитці можна назбирати яку-не яку поміч. іноді й пару гривень стократно дані різними людьми допомагають у скрутну хвилину...
Конкретну інформацію можна розмістити по багатьох сайтах.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Улянка Надбужанка (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-21 00:09:19 ]
Сторінку створюєте так само, як свою, тільки інше прізвище і т.д.,


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-08-21 00:10:18 ]
дякую...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-08-21 08:42:11 ]
Підтримую пані Оксану щодо коштів. Прокинулась сьогодні з такою ж думкою.

Пані Людмило, чекаю з нетерпінням на сторінку І. Низового... Вчора перед сном почитала його поезію. Вражена і захоплена Талантом, вагою і вагомістю його слова. Потрібно, щоб його читали і вчилися у нього. Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-08-21 08:58:55 ]
Вне литургий и панихид мне мой батюшка, а однажды - и настоятель, сказали примерно то же самое. Дескать, телевидение, радио (особенно нынешнее) и прочие интернеты и всяческие игровые приставки и медиаплеера погружают, а то и втягивают в черные дыры ирреального существования, из которых выйти можно либо пройдя геенну огненную, либо застрять там на веки вечные. А можно этого избежать, ни во что подобное не погружаясь, а обратиться к Богу во всех значениях глагола. А о душах по душам мы тоже говорили - как о храмах.
А я вот думаю - а где как не в поэзии, раскрываются наши души, приветливо призывая читателя-странника - входи, мол.
На комментарий меня вдохновило Ваше замечание о 'мушле'.
Есть кому о каждом из нас заботиться. А нам есть, к кому и чему прислушиваться. Храмы наших душ то вопиют, то торжествуют, то пребывают в тишине.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анонім Я Саландяк (Л.П./Л.П.) [ 2011-09-10 11:42:28 ]
Я не був би таким категоричним! Впевнений що я не все читав!Не впевнений що я усе зрозумів правильно. І найголовніший аргумент -- якщо я починаю щось узагальнювати, то починаю з себе самого!
Рекомендую і Вам так робити.