ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ігор Шоха
2026.03.15 16:17
                    І
Ми пасажири. Нас несе Земля
чи то у рай, чи у космічне пекло,
де не буває холодно чи тепло
і де уже була душа моя,
коли перегоріла і воскресла
як его мого первісного я.

Борис Костиря
2026.03.15 11:56
У сні побачу болісні пророцтва,
Які хотів спалити у вогні,
Тривог і болів, дива і юродства
В мінливій і безмежній глибині.

У сні приходить те, що неможливо,
Химерне, дивне, неземне, із дна
Морів і океанів. Пустотливо

Павло Сікорський
2026.03.15 10:51
Двовірш - архіскладна поетична форма із двох віршових рядків, де перший і другий римуються між собою. Причому рима читається згори вниз і знизу вгору, зберігаючи ритм.
На додачу, конкретно у цьому двовірші сенс не зміниться, якщо поміняти рядки місцями.

М Менянин
2026.03.15 02:02
Насичено ядом життя України,
хто поруч чи рядом бере від людини?
хто має підступне бажання очолить
народ цей і далі продовжить неволить?

Кому завдяки не закінчена битва
за щастя в житті і за промені світла?
кому до вподоби подвійні стандарти

Нічия Муза
2026.03.14 21:40
Життя минає, та ніколи
мене ніде не омине
моє оточення земне –
гаї, луги, поля і доли.

І поки люди є навколо,
а в небі сонечко ясне,
природа слухає мене,

Ігор Терен
2026.03.14 21:36
Минають ночі, і за днями дні,
і сонечко до літа покотило,
і мало що напам’ять залишило
до осені останньої мені.

А далі, як буває уві сні –
багряні увижаються вітрила.
Ассоль чекає! Напинаю крила

Артур Курдіновський
2026.03.14 16:16
Це просто сон. Не менше і не більше.
Невиліковний надважкий склероз.
Тобі ганебна смерть, якщо ти інший!
Народжуються з порожнечі вірші -
Чи захист від світанку, чи наркоз.

Здаля усі - біленькі та пухнасті,
Колючому шепочуть: "Не кричи..."

Іван Потьомкін
2026.03.14 13:57
Співала самотність про зграйну дружбу. Співала, аж серце злітало з словами І в звуках тремтіло. Здіймалося вище і вище. Як жайворон, висло Та й впало, мов грудка... Нараз обірвалася пісня. На серце людина поклала руку.

Юрій Гундарів
2026.03.14 13:32
Мавпочка Зіна — улюблениця і талісман підрозділу бойових медиків. Вона обожнює борщ і чай із молоком «по-англійськи».
Її господар — 50-річний колишній вчитель історії, який завів Зіну після того, як втратив на війні родину та дім. Мавпочка стала його від

Борис Костиря
2026.03.14 11:31
Так можна геть усе проспати:
І суд Страшний, й зорю Полин,
Доживши в камері до страти,
Яку здійснить нестримний плин.

Так можна геть усе проспати,
Проживши в сні нове життя
І продираючись крізь ґрати,

Ярослав Чорногуз
2026.03.14 02:38
Не розказуй мені про любов,
Лиш кохай мене палко, без тями!
Ти повернешся ще в мій альков,
І торкнешся волосся вустами!
.
Ніжноковзанням віллєш снаги,
Біострумів сяйнуть блискавиці,
Вдарить спалах миттєвий жаги,

Олена Побийголод
2026.03.14 00:59
Олександр Жаров (1904—1984)

Сяйте багаттями, синії ночі!
Ми – піонери, діти робочих.
В радісну еру
мчим стрімголов,
клич піонера –
«Завжди будь готов!»

Юрко Бужанин
2026.03.13 22:31
Професор дрімав
під час
засідання кафедри
але всередині нього
вирувала запекла дискусія
між виноградною силою Кавказу
та галицькою стриманістю
та чача була не просто рідиною

Світлана Пирогова
2026.03.13 21:53
Гуаш весни чарує спраглі очі,
Мов перший дотик лагідних долонь.
В твоїй душі займається вогонь.
Прибравши холод, йде тепло уроче.

Блакить небес, прозора та пророча
Впадає в плеса синіх ручаїв.
Проміння, наче золотий курсив

Ігор Шоха
2026.03.13 20:00
                    І
Немає з ким у спокої дожити
свої три літа на своїй землі...
ну як вас уму-розуму навчити,
помітні українські москалі
і не помітні інде посполиті?
Уперся рогом за своє корито
чужий по духу рід мій у селі.

Іван Потьомкін
2026.03.13 19:57
За Росією, навіки втраченою,
Бо нова –тюрма ще гірша.
Рахманінов плаче в зарубіжжі,
На розраду слів уже нема.
Бо ж не тільки слово, а й музику
Душать в обіймах невігласи…
Бо Росія голодна й загнуздана,
І до смаку їй оди й оглушливі марші.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

П'ятниця Тринадцяте
2026.03.13

Людмила Пуюл
2026.03.06

Ноктюрн Ноктюрн
2026.02.26

Богдан Райковський Райко
2026.02.25

Мілана Попова
2026.02.24

Стейсі Стейсі
2026.02.14

хома дідим
2026.02.11






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Леся Геник (1982) / Вірші

 ***
Скільки мудрагелів доокруж -
Голову зрива од тої думки!
Різнобарв’я ляпання калюж
Тугослівно-неохайноруке.

Наслідила неміч і пішла.
Ніби то утицьнуте невміння...
Розчерк ницодухого пера -
Претензійне кредо "во спасіння"?

Може і Писання за плечем
Процитоване не те, й незично.
Що ж вуглині? Тільки обпече.
І заго́їться по часі звично

Серце недолуге... Ой дивак,
Мудрагелику десятий, сотий,
Не дійти чомусь того́ ніяк:
Є знання, а де ж твої висоти?

Де твоє правічне і святе?
Заростає стезя бур’янами.
Ніби є, та дивишся - не те
Під пихою креше межи нами.

(11.10.12)




Найвища оцінка Тетяна Флора Мілєвська 5.5 Майстер-клас / Майстер-клас
Найнижча оцінка Устимко Яна 3.5 Любитель поезії / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2012-11-11 11:44:12
Переглядів сторінки твору 13900
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.748 / 5  (5.032 / 5.49)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / 0  (5.068 / 5.62)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.805
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2024.12.06 12:45
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2012-11-11 12:15:21 ]
Лесю,настільки правда емоційна, що читала і копирсалася в собі.
Гарно написано. Примушує думати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 14:15:26 ]
гарно?) знущаєтеся?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2012-11-11 14:22:42 ]
Кожен має право бачити те,що він бачить!Поезія існує для того. А що погано?Пояснили б, бачу поставили 3,5.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 14:24:10 ]
право бачити має, але не має права вважати себе експертом


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 14:28:13 ]
Тетяно, поясню власну оцінку після того, коли ви фахово поясните власну


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 17:25:39 ]
Таню, дякую, що задумалися. Мабуть, нам усм задумуватись,хоча б час від часу над своїми вчинками і словами не завадить.
Щасти Вам!)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2012-11-11 17:37:42 ]
?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 17:54:31 ]
Таню, я тільки про потребу осмислення, більш нічого)))))
Вам - дякую!))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталя Данилюк (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-11 12:18:00 ]
Дуже влучно у світлі останніх подій.Прикро,що до таких мудрагелів нереально достукатися...Хочеться,щоб серед поетів,які несуть до людей слово,було побільше доброзичливості і світла.Актуальний вірш,Лесю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 17:27:59 ]
Гарно Ти сказала, Наталочко:"Хочеться,щоб серед поетів,які несуть до людей слово,було побільше доброзичливості і світла"... Додам від себе: добре, щоб вони не несли в жодному разі деструкції і цінували понад усе ту Іскру Божу, що горить у серці!
Дякую Тобі за світле суцвіття слів...)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 12:25:05 ]


Я тупцююсь мудрогенно
геть.
Ти -
дива сколошкуєш примірно.
Присвята Мадонно
і Отець,
обіймИ
сполоханим сузір*ям...
)))!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 17:28:50 ]
Пербільшуєте, шановний Вітре Ночі... Бо ж більш, аніж впевнена, що зрозуміли про що я...
Дякую.)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 17:40:56 ]
Тепер бачу, що не зрозуміли... Тому прошу на майбутнє не коментувати, оскільки коменти будуть видалятися! Образі і хамству на своїй сторіночці бути я не дозволю!
Щасти Вам!)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валя Савелюк (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 13:17:10 ]
"Є знання, а де ж твої висоти?" - Лесю, от Ви і сказали про саме головне...
якою не була б реакція оточення, але я (щиро вражена Вашим інтуїтивним відчуттям) усе таки скажу: справа в тому, що люди пишуть вірші (обмежимося цим колом людей) на трьох рівнях (на четвертому - жменька - генії...) перший рівень - емоційний (таку поезію найчастіше називають жіночою, зовсім безпідставно вкладаючи у це означенння зневагу); другий рівень віршування - інтелектуальний (тут в основному трудяться чоловіки, тому, оскільки це рівень "вищий", чим емоційний (умовно вищий, бо що то є інтелект без емоцій - робот, механізм), то вони і вносять смак зневаги до емоційного рівня творчості... а третій рівень (хто "вібрує" у цьому ритмі, той знає, що статеві відмінності значення для творчості тут уже не мають) - це рівень ВІДЧУТТІВ... от на цьому рівні "живе" душа... яка і перетворює розрізнені слова і значення, які поставляє їй свідомість, поєднує, фокусує, трансформує - СИНТЕЗУЄ, надаючи їм глибшого значення і "ширшого" багатопланового звучання... тобто, одухотворені думки і образи стають тим, що називається Поезією... коли закони математики уже мовчать: бо сума значень окремих слів, із яких складаються фрази, недорівнянно нижча, чим сума ЗНАЧЕНЬ, яких вони набувають, як фрази ПОЕТИЧНІ, поетичними вони втають завдяки "втручанню" у процес Душі (як енерго-інформаційної матриці, голограми часів і просторів, як частини Вселенської Душі)... тут уже склади не рахують, але й словом не поступляться - не можна гратися словами, як різнокольоровими пацьоринами... інакше з рівня відчуттів - виженуть...

звичайно ж, те що я оце "ваяю" - чисте марення, особливо для "інженерів" від віршування, які точно знають, як треба (за трафаретом), і все скрізь агресивно контролюють...

такі речі можна відкидати, але вони від того не зникають...
тому - хай там кричать скільки завгодно і викидають мене звідки хотять - я поставлю тобі найвищу оцінку - більше, мабуть, не буду тебе читати, щоб не роздувати твого "рейтингу" і не викликати недоброзичливості...
знаю, що на сайті багато різних людей, багато Поетів - це навіть теорія вірогідності потвердить... мені не пощастило на початку... але нічого не трапляється випадково...

я шаную Творчість твою і сердечно, і "теоретично обгрунтовано"... отже, свідомо...

Є знання, а де ж твої висоти?

Де твоє правічне і святе?
Заростає стезя бур’янами.
Ніби є, та дивишся - не те
Під пихою креше межи нами... -
власне, це те ж, про що і я... от Вам і приклад...)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 17:37:13 ]
Валечко, тільки в жодному разі не забувайте дорогу до мене! Все інше - перемелеться і всядеться... Направду я не маю ані бажання, ані сили, та ні зрештою здорової снаги вростати всім єством у полемічні розборки.
Проте, ніколи не виступала проти критики, та тільки конструктивної! А коли критика заводить в глухий кут, ба більше того - ображає вже особистість, даруйте, але критикою там не пахне! Це чистої води критиканчтво! І то відвага тільки тому - що не в очі, а з-поза монітора!
Щодо писання і рівнів: Ви праві...Та рівні залежать теж від якихось внутрішніх потуг і задатків. І ніколи не скочиш вище голови. Тому то й завше треба враховувати багатезно сторін і півграней, коли ідеш на прю во ім"я ЇЇ величності Творчості Мистецтва!
Вам рада завше і за будь-яких обставин! Та, думаю, знаєте це й самі...
Та шануймо в собі себе і в кожному блтжньому - Бога!))))
Дякую Вам вже тільки за те, що Ви є!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Ганенко (М.К./М.К.) [ 2012-11-12 18:32:00 ]
...але й словом не поступляться - не можна гратися словами, як різнокольоровими пацьоринами... інакше з рівня відчуттів - виженуть..., -
браво, Валю! Поступатись важливим не можна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валя Савелюк (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 13:21:30 ]
(вибачаюся - в кінці попереднього "послання" перейшла непомітно на "ти")...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 17:39:00 ]
Я Вам пропоную взяти звернення в такій формі за основу))))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-11 13:57:39 ]
Ви, Лесю, певно пишаєтесь собою, так? От як сміливо нахабних "мудрагелів" відбили! Та й то так: нащо вам та техніка, нащо сумніви, нащо намагання знайти краще слово, нюанс, півтон? Це ж не ви, це "звеху диктують", їм, "зверху", видніше. А хто проти - той ворог. Сумно все це.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 17:47:18 ]
Ні, Юлечко! Я не належу до славнолюбних і пихатих! І надзвичайно шкода, що розгорілася ця прикра дискусія ні про що, тому, що вона нікому і нічого не доведе! На жаль...
Та думаю, справа Редакції провадити політику на своєму сайті, ая лише звичайний учасник цього сайту - от і все... Просто не витримала в якусь мить і вийшла за межі правила: моя хата скраю...
А вірш про "мудрагелів", а не про справді мудрих начитаних людей, котрі зважують і слово, і вчинок!
Щодо пошуку кращого варіанту: хіба сказала, що не варто цього робити? Ні! Просто якщо вносити якісь пропозиції треба не забувати про почуття творчої особистості, що сидить з іншого боку монітора...От і все...
Ворогом не вважаю для себе нікого і сподіваюсь, що не є ворогом для когось теж...
Тільки молю Бога, щоб дав ласки достойно прожити кожен день!
З повагою і найкращими побажаннями...)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-11 17:54:57 ]
"моя хата скраю" не завжди врятовує і є захистом вельми химерним )
втім, Лесю, я рада (чесно), що ви здатні відрізняти деякі речі.
і ще - дякую, що не опустилися до капслочної істерики )
щасти вам у творчих пошуках )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валя Савелюк (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 17:50:36 ]
Вам, Юлю, не диктують?... але це станеться, якщо будете вперто домагатися - писати і думати... не про чиїсь похибки і "нетаковості", а про те, що Ви їхочете сказати і як саме... коли Вам почнуть диктувати - Ви все самі зрозумієте... знаєте, вірші сняться... готові... зримо-словесні... на жаль, у момент просинання у цю реальність - розпадаються: "картинка" зникає, а от слова можна встигнути вхопити - пару рядочків... і тоді це - вірш...
не вірите? іяк хочете, бо у кожного це відбувається по своєму...
але отакі претензії і суперечки - це зовсім до поезії і до творчості вцілому стосунку не має... це війна амбіцій... агресій і рейтингів...

а Лесі є чим пишатися - і собою, і Віршами, які вона "матервалізувала" у слова...
у Вас теж гарні вірші, але читати ВАс зараз, чи писати Вам щось про Вашу творчість - тільки розгойдувати цього човна... але, бачу, тут комусь дуже хочеться бурі...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-11 18:01:46 ]
та ні, Валю, і Вам ніхто не "диктував", але зараз уже нікому нічого не доведеш. тому дійсно, краще перейти вже цю неприємну для всіх ситуацію і спробувати сприймати світ без "ворогів", тим більше уявних.
мир? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валя Савелюк (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 20:23:17 ]
дивно, Юлю, НАСКІЛЬКИ вИ УПЕВНЕНІ В ТОМУ, ЩО МОЖУ ЗНАТИ ТІЛЬКИ Я... як Ви мені однозначно доводите Вашу думку, як істину в останній інстанції... аж сумніви мене переймають: а може й справді "не диктував", якщо Юля настільки упевнено завляє - від мого імені...

на жаль не пригадаю, але хтось із визнаних (навіть не один...) заявив, що він не вважає себе поетом, а тільки - СЕКРЕТАРЕМ... от саме про це... але він також міг вигадувати (всі вони...)
врешті - всякому по вірі його...
хоч би раз Ви "почули", думаю, чуєте, але уваги не звертаєте, бо не вірите... і Ваше право... як і моє...
не підозрівайте мене у брехні, бо не брешу я... а втім, як хочете...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віктор Насипаний (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-11 14:03:28 ]
не буду видруковувати розлогі коменти,- вийшло трохи різко- конкретно, без півтонів, але добре! Щиро! - "КУЧЕРЯВИЙ" :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 17:50:13 ]
О, Вікторе... Що вдіяти, інколи виходить і різко. Така межовість сприйняття нами речей, що боляче впиваються в серце. Дякую за комент і відвідини. З нетерпінням чекатиму Вашої змоги завітати до Станиславова)))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 14:14:53 ]
проситься на пародію)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталя Данилюк (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-11 14:31:13 ]
Мабуть Вам,Яно,значно простіше взяти і наслідити,написавши саркастичну пародію,аніж бути людяною і толерантною.Не змогла,зареєструвавшись, прокоментувати Ваш новий "витвір",бо Ви заблокували до нього доступ.Прикро,що замість того,щоб мирно розійтися,Ви продовжуєте тримати напругу...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 15:05:50 ]
Наталю, сторінку не я заблокувала перша. і, погодьтеся, вірш-провокацію леся геник,ваша колєжанка, так що визнайте, ви неправі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 17:53:30 ]
А що, Яно, хист до пародій у Вас таки є!))))) Щиро мене потішили! Якщо хотіли образити - то цього не ийшло... Шкода, що за не знаю що, образу на мене маєте Ви. Не зліться на світ, а на людей і поготів. Несіть добро - і думаю, від цього найперше легше буде Вам.
Творчих успіхів Вам!)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 20:13:04 ]
Яночко, а Ви мені й зазирнути на сторіночку пародії заборонили) Ну що ж - Ваша воля...)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 18:00:01 ]
ах, Лесю, навіщо стільки жовчі? такі за вікном прекрасні сонячні дні, стільки любові в цьому Божому світі... а ви, завваживши на якусь несправедливість, замість того, аби врівноважити світ і зробити щось хороше, примножити любов, вилили на нас отут тільки жовчі і ненависті. мені щиро неприємно, що я це зараз прочитала.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 18:03:39 ]
Ніко, якщо Ви говорите так, це означає, що побачили те, що хотіли...
Особисто я поважаю кожну людину і кожну долечку таланту, що дає Господь у якій би то не було справі. А що вдіяти, що дорогоцінний камінчик в кожному ограненні блищить по-своєму?
З повагою Л.Г.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 18:50:47 ]
Лесю, блокуйте, будь ласка, сторінку на ваш розсуд. особливої потреби у висловленні тут у мене немає. зрештою, можете просто вказати, що не бажаєте моєї тут присутності. я це подолаю :))

найбільше здивував дисонанс "світлоти" ваших дописів і жовчності вірша. не знаю чи треба вже аж так переходити на особистості, раз самі до цього стільки зусиль поклали, захищаючи іншу авторку від посягань на особисте. зараз ви всього за кілька хвилин дорівнялися до тих, кого так ганите.

мережа знає безліч конфліктів, викриттів і розвінчань. і колись ця естафета чи пак, змагання: "хто дошкульніший і в*їдливіший, хто правіший і кращий" - має закінчитися? ми не судді, і ви також не вправі нарікати когось "неміччу", і закидати комбінаторство з Писанням.

особисто я переконана, що ваше суб*єктивне "зло" можна подолати виключно примноженням добра, а не жовчі.хіба це така складна наука?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 20:08:03 ]
Ніко, Ваша присутність завше бажана, як і будт-кого з Поетів ПМ. Заблокувала тому, щоб припинити ці суперечки: бо як правило чим більше хочеш щось пояснити і донести, тим більше залутуєшся... На жаль, так воно є!
Особисто образити не хотіла нікого, а месидж вірша тільки в тому, аби вміти поважати іншого, коли навіть хочеш вказати на його недолугість! От і все! А "неміч" вжита теж зовсім в іншому контексті, аніж зрозуміли Ви)
Щодо Писання, то в моєму оригіналі вжито слово "талмудик", а це - дещо інше. Та Редакція Майстерень,я так зрозуміла, має право без відома автора редагувати його твори...
На правду шкодую, що все сталося так, як сталося.
Щасти усім)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валя Савелюк (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 20:14:19 ]
стільки разів вжито слово "жовч" у цих миролюбних закликах "не лити жовч", що -- суцільна жовч... а ще ненависть...)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 21:11:26 ]
ох, Валентино, як це порою провокативно все-таки виглядає :) де би не починалася дискусія, скрізь вкажете на всі чужі вади і хиби.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-11 20:02:40 ]
А про що, власне, тут суперечка? Перечитала масу коментів і не зрозуміла. Когось особисто зачеплено у цьому вірші? Десь є імена? А оцінка твору? Низька оцінка. Чому не обгрунтована? Оцінка твору чи оцінка автору? Де зрештою Редакція, котра мала би пильнувати ситуацію на сайті?
Це Майстерні? Поетичні? Точно? З авторськими сторінками і відповідними правами автора на власну публікацію, чи базар?!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 20:06:32 ]
це те, на що перетворюють сайт автори, а не Редакція, Адель.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-11 20:13:16 ]
Ваша правда, Ніко. Декотрі автори дозволяють собі низько падати, принижуючи гідність інших авторів, і навіть комфортно себе при тому чути, не зважаючи на те, що власна гідність і людяність, культура, зрештою, має іти вперед власним амбіціям. Бо принижуючи іншого - принижуєш себе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 20:44:55 ]
нмд ,Адель, принизити себе бажанням допомогти людині в роботі над віршем не можна. зате запросто можна принизити себе впевненістю у власній геніальності і непогрішності.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-11 21:02:08 ]
Ви знову праві, Ніко. Однак, погодьтеся, що бажати допомогти і допомагати - різні речі. Слова, висловлювані нами, мають безліч відтінків, і будуть, як висловлені, так і почуті в залежності від налаштованості того хто говорить, і того хто слухає, у певні моменти життя. Як правило (не нами помічено, та є істиною) - благими намірами вистелена дорога до пекла...
На мою думку, нам усім бракує терпимості, якщо не любові до собі подібних. Звідси багато проблем справжніх і надуманих.
Адже можна спілкуватися з повагою, спокійно і толерантно, скажімо, як от зараз ми з Вами, без взаємних образ і ворожості. А допомога, якщо є бажання її надати, має бути обережною, аби не образити почуття того, кому її надаєш. Адже не кожен морально готовий її прийняти, хоч потребує її, упевнена, кожен.
Ви погоджуєтесь з моїми думками, Ніко?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 21:23:14 ]
чому ж не погодитися з такими конструктивними думками.

але в будь-якому разі, той коментар, з якого все почалося, не був аж тим злом, проти якого варто так масово боротися. як я казала раніше, набагато простіше було би вказати у себе на авторській, що ви не бажаєте бачити критику у свою адресу. навіть без пояснень - це ж ваше (деперсоніфіковано) право.

хоча, я давно помітила, що інколи окремим людям просто потрібно побувати в ролі жертви. це створює ілюзію винятковості, дає змогу відчути себе в центрі уваги, і більше того - носієм істини :) але менше з тим, серед нас таких немає, навіть якщо хтось має в цьому сумніви.

також дивна мені думка, що користь можуть приносити лише рафіновані вислови, піднесення гідності і таланту автора. зазвичай, нмд, це більше шкодить, адже дуже часто сіє зернята самозакоханості і запалення геніальності. тоді вже все поза поезією, так. хоча і видається, ніби кожен рядок продиктований "з вище", але може і ви зі мною погодитесь, що це твердження є дуже небезпечним. адже воно претензійне, аж надто, це прирівнювання власних слів і переживань до висловів і волі вищих сил. менш небезпечно в такому разі вже назвати себе генієм :))

дискусія давно вже вичерпала себе. найкраще для всіх - зробити висновки і закопати тамагавки. комусь буде не зле зробити позначки щодо небажання критики, комусь - взяти за звичку звертати увагу на такі позначки. більше одне для одного ми, напевно, зробити не взмозі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-11 21:45:05 ]
Гадаю, Ніко, інколи подібні конфлікти розгораються далеко не від бажання побути в центрі уваги, чи від гіпертрофованого почуття власної унікальності. Буває, і не рідко, подібне стається від банального непорозуміння між співрозмовниками...
Критика безумовно має бути, єлейні коментарі і справді можуть приспати поступ вигранення майстерності, але, переконана, що така тонка річ, як критика має бути виключно з намаганням зберегти почуття власної гідности у критикованого. Біда, нмсд, не у самій критиці чи її намаганнях, біда,у завеликій кількості бажаючих "повчити" попри того, хто намагався критикувати, і з тих чи інших причин не досяг бажаного результату.
Але Ви праві, мабуть пора перестати зловживати чужою сторінкою для цих розмов.:)
Дай Боже, аби усі хто причетний до цього конфлікту, і до інших подібних, поробили висновки і не опускалися до ганебних переходів на особистості, топчучи ще й власну гідність. Адже це зовсім не важко - зберігати порядність.:)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валя Савелюк (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 20:11:49 ]
нарешті... ГОЛОС З НЕБА...))) от і про головне згадали - про що тут, і чому комусь так запекло... відсторонений вірш... класична тема...

шкода, що раніше ніхто не здогадався такі прості питання поставити...))) в редакціях газет це називається "свіжа голова"...)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-11 20:09:02 ]
Перепрошую, Лесю, що ні слова не сказала про вірш - щира думка шліфована живими почуттями. Дякую за небайдужість, попри зауваження про "жовчність", що, до речі, всього-на-всього висловлення думки на певні ситуації і моменти життя.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 20:19:27 ]
Лесенечко, рада Тебе бачити!!!
І запитання Твої - до ладу) Абсолютно погоджусь з Валею... Суперечка вийшла ні про що і, певно, ні з чого, адже думка, якою б вона не була, залишається тільки думкою.
Дякую й Тобі за небайдужість)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-11 22:08:52 ]
Дякую, п. Ніко, дякую, Лесю, за Ваше глибоке підсумування всього, що відбулося на цих сторінках і за її межами. Так само сподіваюсь, що щось таки з усіх виписаних рядків візьме для себе кожен і це стане тільки до помочі у рості власному і в підтримці росту іншого!І ще хочу сподіватись і вірити в те,що співпраця подібного гатунку буде подаватись у такій формі, котра жодним чином не зачітиме гідності.
Ніхто не проти доброї критики і помічної руки!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-12 22:43:02 ]
Прочитала сьогодні й ще дечого... Розчарована неймовірно! І сайтом і до сайту...
Направду просто німіють уста, що здорово мислячі люди готові із шаблюками іти одні на одних у пошуках чи то істини, чи будь чого іншого.
Щодо мого вірша: хтось каже, написано з певних причин... Так, все робиться з певних причин! Але вірш написаний за місяць до вчорашньої події. І я дозволила виставити собі його на декількох сайтах, де реакція була цілком адекватна і не було гвалту і шуму, образ і узагальнень до конкретних імен! І цей факт змушує замислитися над доцільністю багато дечого...
Щось говорити певно справді намарно, бо на жаль, є бажання не почути...
І вся ця дискусія, як і маса інших, є просто намарними - товчіння води у ступі!
Та зрештою, кожен у свій час буде мати шанс на іспит совісті...