ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Тетяна Роса (1964) / Вірші / Вітрами ПМ

 "Назвавшись груздем..."

«Яночко, а Ви мені й зазирнути на сторіночку пародії заборонили) Ну що ж - Ваша воля...)»

Леся Геник

Образ твору Один «хоробрий лицар» одягся в «обладунки»,
ударив із-за рогу й сховався за лаштунки.
Кричить: «Усе за жанром, я виглядаю круто,
на недосяжність право у мене має бути!»
Якщо боїшся здачі, не сунься перший, друже,
якщо боїшся бруду, не стрибай у калюжу,
як пишеш епіграми – не закривай сторінку:
так роблять недолицарі і яночки устимко.



Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2012-11-17 14:21:16
Переглядів сторінки твору 11388
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.785
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Пародії та епіграми
Автор востаннє на сайті 2020.03.17 20:38
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-17 16:01:29 ]
Справедливо, Тетяно.:)
Сподобалось!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-17 17:29:50 ]
За "справедливо" особливо вдячна, Адель. Я б не хотіла перебільшити "дозу" необхідного.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-17 18:19:25 ]
Навзаєм.
Нічого, крім констатації факту.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-17 21:48:50 ]
Справедливо? гм. ну-ну


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-17 16:07:24 ]
Не ліньки було римувать?
Перехід на особистості. Віршований, а віршований - це вже осмислений.
А що робить, якщо ображена особа (і з моїх творів один був жертвою такої), може "трійку" поставить за якийсь з творів - і летить донизу рейтинг. Другорядна річ він чи ні - то инше питання. А як спасатись? Закривать сторінку. Це вихід? Мені здається, що так.
Ми двері вдома на замок замикаємо? Так. До нас гості ходять? Ходять. А з числа небажаних? Ні.
Не ліньки було римувать? Провокативно воно якось виглядає. Якщо я не помиляюсь.
Португалію вже залило. Рим ніяк не просохне.
То Землю, ймовірно, у глибинах "ковбасить". Вже й до нас цей синдром добіга.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-17 18:06:51 ]
Так, Семене, перехід на особистості. Яна знає, чому, вона сама доводила, що це правильно.Згодна, провокативно. Тут уже я знаю, чому.
Мені не байдуже до того, що відбувається у ПМ і які "правила етикету" і моралі тут напрацьовуються, тому мені не ліньки було витратити дещицю часу на це римування.
А щодо оцінок - то той, хто принижує себе свідомим заниженням чужих рейтингів, б'є по своїх воротах, йому цей бруд у душі до кінця днів носити. А мені байдуже, на моїй сторінці такі гості бували не одного разу. Адже порядних все одно більше. А щодо інших - то, якщо звертаєшся до людини пародією, епіграмою чи ще якось - то йди до кінця, називай речі своїми іменами, давай можливість відповісти, а у разі некоректної поведінки опонента уже можеш закривати сторінку, а не так, що "от я напишу епіграму і закрию сторінку, а то раптом опонент три поставить".
Не бійтеся, Семене, я зважую свої вчинки,отже, якщо потоп буде, то не з-за мене.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-17 21:54:31 ]

якщо для вас порядними є люди, які першими пишуть образливі вірші, потім образливі коменти і закривають сторінку, навіть не давши відповісти - що тут казати.

і,якщо ви думаєте, що мене ображають нічим не вмотивовані випади - помиляєтеся.
цим віршем ви оцінюєте не мене, а в першу чергу себе. а ті, хто "в курсі" всіх подій, а не вибірково висмикнутих, той зрробить висновки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-17 21:48:29 ]
Тетяно, якщо ви не знаєте, повторю вам ще раз - першою сторінку від мене закрила пані Геник, перед тим написавши гнівний коментар. так що робіть висновки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-17 22:05:00 ]
а меня, Яна - вы за что заблокировали?...:)
признаюсь - даже думала, что это ошибка какая-то...
чем я перед вами виноватая?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-17 22:21:00 ]
мабуть помилково)) зараз гляну


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 23:07:49 ]
Ще, Яно, і на мене, може, за одно "гляньте" :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-17 23:47:36 ]
Яно,"вона перша" - це рівень дитячого садочка.Якщо пані Геник почала б, вибачаюсь перед нею за ці слова,какашками жбурлятись, ви зробили б так само? Так, не завжди коментарі сприймають доброзичливо, але і коментатори не завжди доброзичливі. Автор має право образитись, якщо йому ставлять низьку оцінку, не пояснюючи, бо це порушення правил сайту і правил порядності.
А ображати Вас у мене немає і найменшого наміру, просто я спровокувала Вас показати своє обличчя,у ситуації, у яку Ви легко ставите інших,продемонструвати своє ставлення до критики.Коли Ви написали чуже ім'я з маленької літери, прикривачись законами жанру епіграми, ви вважали, що так і треба, а як так само написали Ваше - Ви заявляєте про немотивований випад.Коментарі під твором пані Геник про мудрагелів я читала, сам твір теж, не бачу, чим він має Вас ображати, хіба що ви самі себе у ньому впізнали.І я б у дечому з вами погодилась, якби там мала місце творча дискусія, а не те, що там відбулось.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 15:31:50 ]
а мене за що заблоковано, Яно:)
за те, що я посміла висловити не таку думку, коли усі клювали Майю Залізняк на ваших сторінках(

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 23:18:45 ]
То тут ціла армія, виходить, заблокованих :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 09:14:33 ]
значить автор має право образитися, а інший автор має право на захист попереднього написати образливий вірш ( ні, не на мене, а на тих критиків, коменти яких було видалено першим автором, а саме п.Савелою). ну, а третя особа на все це не має права писати пародії- епіграми в межах жанру.
значить, замість прояснити ситуацію, я мала взяти всю вину на себе, тоді це не був би рівень дитсадка, це було б благородно. і зручно для декого.

не плутайте, моя пародія-епіграма написана саме на твір, на ЛГ, якою в даному оригіналі і виступає його авторка.
дозвольте поцікавитися, а до якого жанру ви віднесене власне творіння?)

і що, ви вважаєте, що цим віршем добилися свого, я показала своє обличчя?)) вважайте так і надалі.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 13:05:37 ]
Яно, емоції - це первинна реакція, реакція низького порядку. Усі суперечки відбуваються там і тоді, коли емоції виплескують, не пропустивши крізь серце і розум. Хіба я десь казала, що Ви не мали права писати ту пародію? Хіба під пародією написала, що вона вкрай невдала? Ні. Я хотіла, щоб Ви відчули на собі, як то воно, коли ваше ім'я написано з маленької літери. Судячи з Вашої реакції ви відчули. І моя епіграма чи взагалі неважливо, що воно, спрямована проти усіх, хто закриває сторінки не від тих, хто поводиться некоректно, а від будь-кого, хто може висказати критичну, неприємну авторові думку, а не тільки проти вас (тобто виходить, що і проти ваших опонентів, бо, врешті решт, усі продемонстрували один рівень поведінки). Але, починаючи дії, слід доводити їх до логічного завершення. Якщо ваші опоненти неправі, хай пишуть свої коментарі, аби усі це бачили. Ви не прояснили ситуацію, а продемонстрували себе, як таку, що боїться відповіді, можливо тому що розуміє власну неправоту, бо керується мотивом помсти, а не істини. Вас це влаштовує?Сказавши «А» слід казати «Б», тобто відповідати за сказане. Вам не подобається вчинок пані Савели з видаленням коментарів, котрі вона розцінила, як образливі. Але чим краще зробили Ви, пробігшись поперед паровозом, тобто закривши сторінку від того, проти кого спрямована Ваша пародія, щоб такі коментарі і не могли з’явитись?
Тепер про тих нещасних мудрагелів. Хай вибачає мене Леся Геник, що пишу це не під її віршем. Я цілком розумію появу негативної реакції під віршем про мудрагелів, бо з нього складається враження, ніби автор будь-яку критику сприймає як мудрагельство, і, щоб зрозуміти, що це не зовсім так, я мусила звіритись з реакцією на негативні коментарі під віршем. Але в цілому війна Лесі з мудрагелями проявилась у мудрагельному творі. У мене він викликав бажання ніколи не коментувати Лесині твори, бо вона хоче чути тільки дифірамби, і лиш по коментарях я побачила, що це не так. Тобто я не можу назвати вірш про мудрагелів вдалим і вважаю нормальною вашу реакцію на нього написанням пародії. Щодо деяких зауважень, то вони є під пародією. Схоже, ви вважаєте їх мудрагельством.:)). А Леся, до речі, дуже достойно сприйняла Вашу пародію.
А щодо облич, то вони у всьому нами написаному, і у творах, і у коментарях, тут нема чого вважати чи не вважати, це факт від нашої думки незалежний.
Ви йдете на поводу у емоцій, чим змушуєте мене мудрагельствувати, відповідаючи Вам.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 15:27:04 ]
"Але чим краще зробили Ви, пробігшись поперед паровозом, тобто закривши сторінку від того, проти кого спрямована Ваша пародія, щоб такі коментарі і не могли з’явитись?"
та к от. сторінку я закрила не ПЕРЕД коментарями Лесі Геник, а відразу ж ПІСЛЯ закриття для мене її сторінки. тобто автор написала оригіл, я там прокоментувала, вона відрповіла і одночасно закрила сторінку, щоб я не змогла їй опонувати, щоб останнє слово залишилося за нею. Тоді і я закрила свою сторінку. це ви називаєте гідною поведінкою? ще раз, ше раз повторюю - не вихоплюйте окремих коментів з контексту, якщо вважаєте себе попорницею справедливості. якщо ж не бачили всього, то не треба лізти. і не стверджуйте, що вірш -оригінал невинно і випадково опубліковано саме після конфлікту, і що

відрвідаю лише на цю фразу, бо з решти видно, що ви геть нічоготак і не зрозуміли або ж не захотіли зрозуміти.

до речі: "Яно, емоції - це первинна реакція, реакція низького порядку" - реакції низького прорядку, це інстинкти, а не емоції). інакше тоді вся поезія - це майстерно викладені реакції низького порядку.

Тетяно, я теж не лізла б до вас щось пояснювати і доводити, якби знала, в що ви не стані будете об'єктивно оцінити ситуацію, а перевернете все з ніг на голову.
ви праві, кожен ту показав своє лице. і деякі з цих лиць далеко не дитсадкові.
на цьому бувайте. більше вас не потурбую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 21:50:54 ]
Яно, ви все одно хочете думати, що я воюю проти вас, захищаючи протилежний табір.:) хоча я лиш намагаюсь донести до вас, що якщо когось засуджуєте, то не треба поводитись так само. Емоції базуються на хімічних реакціях, котрі не залежать від нашого волевиявлення, тому вони такі ж первинні, як інстинкти. А поезія – це продукт сумісної обробки душею, серцем і розумом первинного матеріалу, шлях подібний тому, який проходить глина, перетворюючись (чи переводячись задурно, усе вирішує результат) у твір мистецтва чи ширпотреб. А ви знову емоційно закидаєте мені те, чого я не казала, тобто що «оригінал невинно і випадково опубліковано саме після конфлікту». А це взагалі не має значення, випадковий він чи ні, бо раз ви вважаєте його образливим, то він знайшов адресата, хоч у ньому немає вказівок, кому він адресований. Заради бога, я теж у якійсь мірі сприйняла його на свою адресу. Ну що ж, це означає, що мені треба дещо пошукати у собі, але аж ніяк не ображатись на автора. Але твір має хиби, тому вам було на що опертись у пародії. І справа не у вашій пародії, а у тому, що якщо вважаєте за потрібне відстоювати свою думку, то відстоюйте так, аби не ставати на одну дошку з тим, чиїм вчинком обурюєтесь. А ви, власне, визнали правоту ваших опонентів, не давши їм можливості на коментарі, а коли це було зроблено – то вже деталі, що суттєво нічого не змінюють. Я не збираюсь бути третейським суддею у цьому конфлікті і ставати на чиюсь сторону, бо конфлікти звичайно базуються на помилці обох сторін. Ви, нарешті, визнали, що вами рухала образа, хоча на своїй сторінці відхрещувались, коли вам ввічливо на це натякали... Але вкрай неетично без підстав принижувати людину свідомим написанням її імені з маленької. І це не збірний образ, ви самі це визнаєте, закидаючи мені, що я не попорпалась у брудній білизні як слід, аби розібратись, чому ви не надали можливості пані Геник на відповідь. Та, все одно, ніякий конфлікт з приводу коментарів не надає права принижувати супротивну сторону. Полеміка, диспут цілком можуть мати місце, але не суперечки на рівні «сам дурень». Це стосується усіх сторін конфлікту. Якщо вже хочете називатись поетами, то треба мати хоч якусь духовність. Оцінювати ситуацію, Яно, не мені. Життя часто повертає кинуті у когось камінчики далеко не у пухнастому вигляді, от воно і оцінить.
Я теж не викликала б вас, Яно, на цю розмову, якби сумнівалась у вашій здатності думати, аналізувати, робити висновки і не повторювати помилок. Не люблю витрачати час на пусті балачки. І продовжую сподіватись, що ця розмова не даремна. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-18 13:55:48 ]
Перепрошую, що ще раз дозволяю собі коментувати, але не можу промовчати, коли бачу, як свідомо чи ні перекручується прізвище авторки, зі сторінки якої випливла уся дискусія, якщо так можна сказати.
Є пані Валентина Савелюк. А пані Савели немає...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 14:43:33 ]
Упс! Адель, дякую уклінно! Справа в тому, що Савела є. Олена Савела. І я вважала, що Яна говорить про неї. ПЕРЕПРОШУЮ У ОЛЕНИ САВЕЛО ЗА ЦЮ ПРИКРУ ПОМИЛКУ. А я була у неї на сторіночці, намагаючись зрозуміти, чому вона коментарі видалила, і звісно ж нічого не зрозуміла:)!ОЛЕНКО, ВИБАЧТЕ, БУДЬ ЛАСКА, Я ТАКИ ВИННА У ЦІЙ ПОМИЛЦІ. А я роздумувала, чи не прибрати цю епіграму. Хай буде, якшо Яна опускається навіть до того, що перекручує прізвище опонентки, то вона цілком заслуговує на епіграму.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 14:49:46 ]
Яно Устимко, щось треба пояснювати про вигляд вашого обличчя і рівень дитсадка на фоні перекручування прізвища людини, чиї дії вам не сполобались, чи й так зрозуміло? Чи ви будете говорити, що це випадково?!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 15:28:25 ]
звичайно що я спеціально, навмисно і злісно перекрутиила прізвище. я ж інакше не можу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 21:52:18 ]
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-18 15:37:36 ]
а Ви, Тетяно, не вірите у випадковості? адже Ви самі щойно випадково викривили прізвище. тим більше, Яна допустилася помилки у коментарі, а не в творі.

і мені не зовсім зрозуміло, навіщо тепер, коли все нарешті заспокоїлось, витягати знову ці топори?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 21:55:27 ]
Юлю, яке випадкове викривлення прізвища? У даному разі мною не прізвище було викривлене, а я не перевірила до кінця інформацію, подану Яною, сприйнявши її слова на віру,( тим більше, що вона і на своїй сторінці писала Савела) і втягла до конфлікту прізвище людини, яка взагалі до нього ніяким боком не причетна. Я уявляю, як її в жар кинуло, якщо вона це прочитала. Щодо Яни, то якщо людина принижує чиєсь ім’я у творі, а потім помиляється у коментарі – цей збіг, можливо, і випадковий, але свідчить про певні психологічні тенденції. Психологи запевняють, що більшість випадковостей не такі вже й випадкові. Але це тільки щодо розмови про випадковість, а ми не психологи, щоб розбиратись з тими глибинними тенденціями особистостей, яким і психологи не завжди можуть раду дати у своїх поясненнях.
Юлю, невже Ви і справді вважаєте, що всі заспокоїлись? Швидше можна говорити, що до пори до часу відклали зброю убік. Бачите, як Яна кипить, аж до уявлення слів, яких я не говорила... хоча, чесно кажучи, я за неї спокійна, у неї внутрішній стрижень з вартісної сталі:)але на інших сторінках я час від часу бачу не надто хороші ознаки і наслідки того конфлікту…


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-18 23:15:06 ]
ну, що Ви, Таню, я не настільки наївна ) просто вважаю недоцільним весь час поливати олією зариті топори. хто зна, може з них колись виростуть віти оливи ) дивують не самі конфлікти, а мізерність масштабів причин, що їх породили. як тут не згадати Маяковського:
Любить -
это с простынь,
бессонницей
рваных,
срываться,
ревнуя к Копернику,
его,
a не мужа Марьи Иванны,
считая
своим
соперником.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-19 00:21:38 ]
О, я, коли зіткнулась з такими конфліктами уперше, була не просто здивована, а геть шокована. До того, як я з'явилась на цьому порталі, мені не доводилось спілкуватись з поетами. І чомусь здавалось, що люди, котрі пишуть вірші, мають чутливі серця, шляхетні манери і не здатні цілити один одному в душу кавалками бруду навіть з поважних причин… нда, вік наївності не завада.:) Але все ж таки іноді треба комусь розставляти крапки над «і», хоч це і неприємно. ( тому я б воліла, щоб це робили інші, більш вправні у цих питаннях.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-19 00:33:19 ]
гарно ще, коли те, що ми щиро вважаємо "крапкою" не виявилося насправді черговим змахом червоного прапорця - на нове коло. он бачите, скільки бажаючих наставити Яну на вірний, світлий, з їх точки зору, шлях? "все тісніше ставало коло добрих людей" (с)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-19 11:26:43 ]
:( Як би Ваші слова не виявились пророчими. "Семеро" на одного - то недобре, тим більше що у цій справі я допомоги аж ніяк не потребую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 15:30:59 ]
І перепрошую в пані Олени Савели, що вжила її прізвище, замість авторки Савелюк.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 22:00:05 ]
Яночко, будь ласка, під пародією там десь теж було написано Савела, а не Савелюк, там теж варто внести ясність… А я хочу приєднатись і вибачитись перед Валею Савелюк, бо то її прізвище було викривлене. Конфлікт конфліктом, а з прізвищем ми мали бути уважними.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Луцкова (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 16:30:17 ]
Дівчатка, давайте вже припиняти це борюкання. Як на мене, усі вже все зрозуміли, покаялися у... і заприсяглися, що... Так що солимо грузді, - і по мировій :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 22:08:11 ]
:))) Та яке борюкання, це ж просто розмова, ну трошечки пару випустили... Яна молодець, вміє лінію тримати, ну потренувалась трошки на мені у аргументації, так то ж добре:)А інше перемелеться, мука́ буде, сподіваюсь. Грузді на те і грузді, щоб їх солити. Хоча по мировій ніколи не зашкодить, навіть про всяк випадок.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-11-18 23:05:35 ]
Шляхетний бій...про це не мрій.
В них: на одного - цілий рій...

Схоже, що ця сторіночка нині недоступна для багатьох "смертних".... Хоча, в цьому є і певний резон: при такому розкладі сил уявляєш себе чуть не напівбожеством на недосяжному олімпі.

А вірш корисний - добре нагадування.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-19 00:02:16 ]
Василю, а у перший момент подумала, що то ви про мою сторіночку. Я свою ніколи ні від кого не закривала і не збираюсь закривати. Що ж, я вже якось писала, що кожен має право обмежувати своє спілкування, як то йому до вподоби. А я своє обмежувати не буду, тож завжди рада, заходьте.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-11-19 00:17:20 ]
Написав цей коментар, щоб підтримати вашу позицію, що кожна творча оселя на ПМ має бути відкритою для спілкування, бо якось воно не по-людськи кидати камінням за високого паркану. Але...коли у нашої спільної знайомої така вже вдача, то шо тут вдієш ...

За запрошення дякую. Неодмінно навідуватимуся.
Шкодую лише, що рідко доводиться бувати у цьому поетичному містечку....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-19 11:07:02 ]
п. Світлий, а ви провокатор ще той.
от скажіть чесно, як давно ви відкрили від мене свою сторінку, після того, як закрили її від мене?(в честь існування на моїй сторінці пародії на ваше творіння)

вибачте, Тетяно, що вас потурбувала ще раз.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-19 11:56:46 ]
Яно, я рада, що ви побували на моїй сторінці ще раз, хай навіть якщо і востаннє.Бачите, як то воно виглядає зі сторони ті ігри з закриттям та відкриттям сторінок. Я впевнена, шо пан Василь не хотів такого результату і не мав наміру вас образити, це просто трошки невчасний візит ввічливості у відповідь на моє перебування на його сторінці винен.Кожен з нас не ідеальний, тож маємо вибачати цю якість іншим. Ми обидві вважаємо розмову закінченою, тож давайте не будемо до неї повертатись, бо то вже буде цирк на розвагу глядачів.А ми з вами не клоуни.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-11-19 19:44:52 ]
Яно, не лукавте. Ніхто від вас не закривався і не відкривався... Та враховуючи побажання господарки цієї сторінки, цю тему закриваю.

Бажаю мудрості і виваженості, а все інше додасться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2012-11-19 12:04:26 ]
Розмову закінчено, кожен виніс з неї, що йому було під силу підняти. Дуже прошу не змушувати повертатись до неї ні Яну, ні мене.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-19 20:10:30 ]
Шкода, Таню, що після Вашого офіційного закриття розмови ще вставляю декілька своїх слів, та мушу... Хоча б тому, що коли має місце свідоме чи несвідоме викривдження правди - то така річ вже не є припустимою!
Отож, мабуть я таким чином деаргументую деякі аргументи:
по-перше, дискусія справді взяла початок зі сторіночок чудової Поетеси з багаторічним досвідом віршування і багаторазовими видруками у шанованих літературних виданнях, п. Валі Савелюк, якій почали в не надто коректній формі рекомендувати внести зміни до свого твору. На що п.Валя відреагувала по-своєму, а ця реакція в свою чергу сподобалась далеко не всім. Так вже я приходжу до висновку, що й п. Яні Устимко не припало до смаку щось на тих сторіночках, бо у відповідь вона написала дошкульну пародію на Валин вірш. Коби дошкульний - нічого, та певно була перегнута палиця у проведенні неприпустимих порівняльних паралелей ,що мають пряме відношення до приниження Людської Гідності! А це - вже надто... Отож, п. Яна і не витримала, що до пародії не усі підійшли за принципом оспіваного нею "усі-пусі"... У числі останніх була і я, за що вже маю клопоту - ого-го! І це - прикро...
по-друге, щодо мого вірша, котрий так багатьом не прийшовся до смаку, та аж так, що пам"ятається досі, повторю ще раз - написаний він ні для Яни, ні для будь-кого іншого, і не до конкретної події, а ще за місяць часу до цього дисонансу у поетичній світлиці ПМ! Просто опублікувала його , так би мовити, до події) Та, метою не було образити, а закликати шукати у собі висоту, терпимість до іншого! Мабуть, у мене вийшло це не в належній формі, якщо до сих пір має місце ця неприємна дискусія... Отож, якщо образила когось, я щиро перепрошую і, як вже висловлювалася вгорі п.Світлана, каюся в... і зарікаюся що...
по-третє, щодо закриття сторінок. Я сторінок не закривала ні від кого і, думаю, наявність Яниною низької оцінки мого твору власне на моїй сторінці якнайяскравіше свідчить про це! Отож говорити, що я там комусь обмежувала доступ - чистої води наклеп! Справді свою сторіночку для багатьох блокувала п. Валя, то чи не плутає Яна не тільки прізвища людей, а й взагалі деякі події, що мають місце в тому чи іншому місці? Так, що слова п. Яни "першою сторінку від мене закрила пані Геник, перед тим написавши гнівний коментар" є неправдивими і абсолютно безпідставними!
І нарешті, мені шкода, що мушу тут писати все це і ніби то "оправдовуватися" не знаю за що? Та й, дорога Яночко, у Вашій епіграмі ані в одному слові чи то на жаль, чи на щастя не впізнаю себе)))) Єдине, що там має стосунок до мене - це зведене до "загального" моє ім"я!
Таню, перепрошую, за цей вир емоцій і слів, та, як на мене, краще говорити в "лице" аніж за спиною! І перепрошую за пізність реагування - оскільки певний час не могла мати доступу до інтернету...)
Вам особисто дякую за точку зору і відвагу торкати найнедоступніших глибин серця - певно таким чином вимальовується велика мудрість і несхитність власне Ваших поглядів!
Вам буду рада на своїх сторінках і з критикою, і з добрими словами похвали, якщо заслуговуватиму їх...
З повагою і щирим вибаченням за пізнє втручання Л.Г.