ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Олександр Сушко
2025.11.17 18:09
Нарешті, чиста прозоріє яв,
Пустила правда в душу метастази.
Ми гигнемо усі: І ти, і я,
Пацюк - у ліжку, воїн - на Донбасі.

Порозбирав руїни власних мрій,
А там бездонна яма чорнорота.
Я не поет, не воїн,- гречкосій

Олександр Сушко
2025.11.17 13:08
Заблокувався сонцемісяць на ПееМі!
Істерика пощезла та плачі.
Читати зась його рулади і поеми,
Тепер на мене тіко пес гарчить.

Не вистромляє друг в інеті носа,
Бо знає, тільки вистромить - вкушу.
А я возліг у войовничу позу,

Сергій СергійКо
2025.11.17 11:56
На фотографії під склом – портрет, подібний міражу.
Щодня повз нього, поряд з ним, та не дивлюсь – боюсь, біжу.
Бо варто погляд підвести – і я в обіймах дивних чар.
Душа стискається, щемить, тримаючи важкий тягар.
Забуду намірів стерно – куди я йшов?

Тетяна Левицька
2025.11.17 09:38
Всесвіт, на сторожі
неба із руки,
у долоні Божі
струшує зірки.
На розбиті хати,
дерев'яний хрест
дивиться розп'ятий
Божий син з небес.

В Горова Леся
2025.11.17 08:31
Світи мені своєю добротою,
Хоч іноді за мене помолись.
Шмагає вітер - як під ним устою?
Затягнута димами давить вись,
Чорніє берег, що білів колись
Тясьмою пляжу, вмитого водою.
Темніє корч, закутаний від бризк
Благим рядном - нитчаткою сухою.

Олександр Сушко
2025.11.17 07:51
Сонцемісячні хлипи росою забризкали світ,
Котик мляво в кутку довилизує з рибою миску.
Знов у дзеркалі плаче знайомий до болю піїт,
Бо сатирик зробив ненавмисно своїм одаліском.

Закіптюжився взор, хвіст і грива обсмикані геть,
Візаві обгризає ростк

С М
2025.11.17 05:30
Раптом не в лад заспівав би чомусь
Хто покинув би залу тоді?
Згляньтесь, я трохи співатиму ось
І потраплю, як вийде, у ритм

О, я здолаю, як підтримають друзі
Я злечу, якщо підтримають друзі
Я сподіваюсь, із підтримкою друзів

Борис Костиря
2025.11.16 21:47
Вже день добігає кінця.
І посмішка тане з лиця.

Чимдужче прискорився час,
Засипавши брилами нас.

Куди він, шалений, летить?
Де все спресувалось у мить.

Володимир Бойко
2025.11.16 20:32
На світанку граби і дуби
Лаштувались піти по гриби
Узяли і корзин і мішків,
Та знайти не зуміли грибів.
Бо лисиці сховали лисички,
По печерах сидять печерички,
А дідусь-лісовик до комори
Позаносив усі мухомори.

Богдан Фекете
2025.11.16 15:29
Шосе тікає під мою машину
Закінчую цю погожу, погожу днину
І мить у декілька коротких хвилин
Змагається з вічністю, один на один

Осіннє сонце на призахідному обрії
Гріє мій мозок крізь скло і шкіру
Мружу очі тримаюся колії

Віктор Кучерук
2025.11.16 15:27
Тоді, коли пухнастим квітом
Духмяний дерен повнив двір, -
Теплом бабусиним зігрітий
Я був щоденно і надмір.
Та, як вареник у сметані,
Недовго добре почувавсь, -
Пора дитинства - гарна пані,
На мить з'явилась, пронеслась.

Сергій СергійКо
2025.11.16 14:56
Хмари, хмари примарні, зловісні,
Небосхилу розхитують ребра,
Де пітьма поглинає зірок неосяжне кубло.
Їм, натомість, самотні – злочинно, навмисно,
З оксамиту підступного неба,
З диким воєм, летять у приречене мирне житло.

Стіни, стіни зпадають, я

Артур Сіренко
2025.11.16 14:50
Вчитель Амок стояв біля прозорого чисто вимитого вікна і дивився на пейзаж пізньої глухої осені. Безнадійної, наче очі оленя, що побачив націлений на нього мушкет мисливця. Учні (капловухі та веснянкуваті, патлаті і закосичені, в чорній шкільній формі і з

Олена Побийголод
2025.11.16 13:04
– Наші захисники та захисниці
борються з ворогами (та ворогинями)!
...Втім, у кого є цицьки (чи циці?) –
не займатись їм богослужіннями...

(Серпень 2025)

Євген Федчук
2025.11.16 12:42
Розкажи-но нам, Миколо, як там було діло?
Як ви з князем Довгоруким до Криму ходили?
А то москалі собі все приписати хочуть
Та про свої перемоги тільки і торочать.
А ми чули, що й козаки там руку доклали.
І не згірше москалів тих в Криму воювали.
Ді

Микола Дудар
2025.11.16 11:46
В сфері внутрішніх відносин —
Вівці, гуси і кролі…
Кожне з них поїсти просить
І стареча, і малі…
В сфері зовнішніх відносин —
Поле, ліс, кущі, ріка…
Що не день, свої покоси
Кожним з них своя рука…
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Марко Нестерчук Нестор
2025.11.07

Гриць Янківська
2025.10.29

Роман Чорношлях
2025.10.27

Лев Маркіян
2025.10.20

Федір Александрович
2025.10.01

Ірина Єфремова
2025.09.04

Сергій СергійКо
2025.08.31






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Домінік Арфіст / Вірші / ...СОНЦЕ МОЄ СЕРЦЕ...

 Я ЦЮ ЦЕРКВУ...
я цю церкву пам’ятаю споконвіку
ми тут з мамою старцюємо щоднини
мама п’яна і безсила… я – каліка…
дощ сьогодні… не було ще ні людини…
мама каже Бог скарав її за зраду
(в мами астма – вона дихати не може)
я й пішов би в опікунську оту раду
та ніхто крім мене мамі не поможе…
знову супом нагодує сторожиха
учорашнім із картоплі і капусти
мама про «любі мєня» співає стиха
в шлунку пусто… в серці пусто… в світі пусто…

слава богу – дощ ущух – у небі сонце
буде тепло… будуть люди… буде їжа…
янгол дивиться з церковного віконця
пес кривий мою порожню руку лиже…

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.


Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2012-11-26 08:57:56
Переглядів сторінки твору 9316
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.814
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2025.01.17 21:12
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-11-26 09:15:38 ]
Боляче...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:10:09 ]
о так...
Дякую


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 09:22:10 ]
"цю церкву", якось, на мою думку, немилозвучно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2012-11-26 12:33:34 ]
бо так і є, чим замінити слово, на напівправду? але то право автора


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:19:41 ]
Таню, я не знаю чим...

Я розумію, що власник (сайту, видавництва, часопису тощо) сам вирішує, кого публікувати, кого - ні... Але ж мій ЛГ (а тут це майже неграмотний хлопчина) - точно нічого не знає про збіг-незбіг приголосних, про милозвучність... То, може,давайте будемо правити фольклор, раз така гульня пішла... Чи діалекти змінимо... Чи жаргон знищемо...

Чи кричати про азбучні істини, що автор і ЛГ - не одне й те ж саме...

Ніби в пустелі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2012-11-26 21:35:18 ]
я про те саме Домі, слів із пісні не викинеш, з поезії теж, бо чуєш музику, рвану, плавну, ніжну - і пишеш. Закони поезії не співпадають з законами фонетики буквально.Слово потрібне те, яке потрібне тобі! А фонетичні засоби - асонанс, алітерація, а лексичні, що несутьпевне, може, тільки автору навантаження.... Не розумію я................


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 12:43:08 ]
Щось потрібно зі збігами робити, тут вони, Домініку, далеко необов'язкові...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 15:23:02 ]
з якими саме, перепрошую


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 15:38:13 ]
Я не знаю яке місце мала на увазі редакція...
але я махнул нє глядя "ми тут з мамою" на "де ми з мамою"... Щемливо, Домі...
ЛЮ


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:13:05 ]
все правильно...
але ж це монолог дитини - яка не думає про милозвуччя, а говорить, може, й кострубато - але так, як звикла... :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 15:47:21 ]
Я читаю з кінця - він ближче. Якраз над коментарями:
"В-ШЛунку пусто, в серці пусто, В-СВіті пусто".

Дивлюсь вище:
УчорашніМ-З-Перекислої капусти".

Потім "боГ-СКарав" і т.д. і т.п.

Вірш написано анапестом. От і дивимось на стопи.

Я не хотів встрявать у процес, але мені здається, що яке діло дитині до зради? Як вона може розуміть, що це таке?
А якщо вона вже така доросла (бо розуміється вже і в астмі), то чому не працює?
Але це питання може бути зайвим.

Я зупинявсь на суто технічних.
Може, це така висока поезія, до якої мені рости і рости...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:08:49 ]
Поміняв, хоча плинності тексту це не додало...

А от якраз кінець, нмсд, міняти і не можна... там рефренне "В" - і його нікуди не дінеш...

Дитина - шкільного віку, років з 12... І не розуміється, звичайно, на тонкощах - але вона повторює мамині слова... І як вона може взагалі працювати, коли у тексті ж ясно сказано - каліка... Це, до речі, реальні люди з однієї з подільских церков у Києві...

З приводу вашої останньої саркастичної фрази - промовчу взагалі, якщо не заперечуєте...

Дякую за конструктив!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:16:51 ]
:) мені простіше спробувати змоделювать ситуацію за моїм сценарієм (бо я дійсно не вважаю себе якимсь експертом, водночас маючи уяву про ТУ поезію), аніж мені скажуть особливо сердиті і розлючені поети, які налаштовані на инше сприйняття, аніж бодай хоч трішечки критичне, практично те ж саме.

Дякую за нормальне сприйняття :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2012-11-26 21:37:13 ]
А чому поезія має бути саме плинною?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:25:49 ]
єдине, що можна було б змінити, це "крім мене" (без мене, як варіант).
У останньому рядку "в" не можна змінювати, згодна абсолютно.
"боГ-СКарав" - абсолютно не критичний збіг. як і про борщ. це вже пошуки чорної киці )



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:34:13 ]
У такому випадку тут повнісінька гармонія.
Дитина з проблемної сім'ї, калічна, ніяких ліцеїв і т.д. і т.п. Списуємо все на неї.
До того ж я дізнавсь про сценічний напрямок цього твору. Зі сцени хай читає. Ті збіги десь ковтнуться, десь театрали недочують, хтось у цей час забавлятиметься мобільним пристроєм або бухикатиме...
І все буде справжнісінький тіп-топ :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:39:19 ]
а для вас новина, що не всі збіги приголосних можна і треба виправляти??? може, у вас щось з речовим апаратом не так? бо коли я читаю вголос, в мене жодної напруги не виникає при читанні "бог скарав" або "УчорашніМ-З-Перекислої капусти". Це абсолютно нормальне звучання.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:39:25 ]
Та при чому тут списуємо-не списуємо? Давайте я вкладу в уста цього хлопчини мовлення професора-філософа з університету...

А давайте міський романс чи сирітський фолк сценічно обробимо?

Ви що, панове!??


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:46:30 ]
Читається і мені. Чому Ви вирішили, що мені важко? Йшлось не про це.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:48:06 ]
Твір набув кращого вигляду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:49:37 ]
як не про це? "Зі сцени хай читає" - хіба в цьому наказі не відчувається ваше незадоволення фонетичною складовою?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:53:53 ]
Ні, не так, Юліє.
Я ж не маю ніякого права наказувать чи радить, і дійсно подумав про ту калічну дитину.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 17:18:49 ]
ага, так подумали, що запитали: а "чому не працює?" (цитата з Вас) :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 17:36:33 ]
Ніщо не заважає повернуть вірш у стовпчик нових надходжень. Варто лише на сторінці публікації подивитись на "крижик" - де він стоїть.
Певна робота проведена, дискусія відбулась. Вірш ваш.
Я перебував у такому стані і сам, бо пропустив якийсь гандж. Виправив, дивуючись, як це я його не побачив.
Ніхто мене не покарав за цю процедуру, "відпрацьовану назад".
Щасти :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 18:12:20 ]
о! дякую - так і зроблю - бо мені важливі й інші думки... тут є з ким побалакати :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:35:07 ]
Та я не зовсім розумію, що взагалі відбувається...

ТЕКСТ - і закони чистописання - це різнопорядкові речі :о)

текст інколи взагалі пишеться спеціально - щоб ним було важко дихати... Невже це неясно шанованим людям, ЛІТЕРАТУРНИМ людям?..

Дивно дуже очєнь :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:40:33 ]
"не бійся, друже, це лише зима" )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:45:10 ]
Зверніть увагу на те, що ніхто ні на чому не наполягає. Йде обмін думками. Мене цікавлять ваші. Вас можуть не цікавить мої.
Тут майстерні. Хтось може набиратись досвіду.
І важливим я вважаю уточнення про калічного хлопчика.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
віарвілгвсим вловмивоапв (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:41:35 ]
тобі ще досі дивно? наївна ти дитина...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:48:13 ]
та ні, мені чесно - ДУЖЕ хочеться зрозуміти точку зору Редакції - не ту, зі вказівками на правила віршування і благосне звучання - а ЛЮДСЬКУ, ОСОБИСТІСНУ...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
віарвілгвсим вловмивоапв (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:55:35 ]
мені теж хочеться - так щоб прямо. віршик про "я люблю ходити голим" (хай мене автор пробачить уже) висить, бо там, певно, збігів нема, а "художня цінність" є? але слово людина вживати заборонено.
отже.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 17:20:38 ]
"а я люблю ходити голим" - пісня! і милозвучно, і збіг тільки голосних :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 17:29:51 ]
Пародії цього автора вже знімались з публікації.
Сьогодні - ще ні :)
Повідомляю як сторонній спостерігач.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:57:00 ]
Домі, чому ти гарячкуєшся?
Мені прикладово текст дууууужжжжже сподобався!
А те що у людей виникають питання - що ж тут поганого?
Не видаляй, пліз!!!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 17:16:18 ]
ЛЮ! Вірша й так вже видалено Релакцією зі стрічки надходжень :о)

тобто він є - але його немає :о)

кіт Шрьодінгера :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 17:32:26 ]
Але він є - і це головне!
Ось якось перегукнулося -
http://stihi.ru/2011/04/05/6881
У виданий збірці я його дещо змінив - але ідею і паралелі ухопити мо' при бажанні...
Завжди,
ЛЮ


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 18:13:37 ]
ух! сильнющий у тебе ТЕКСТ!
Браво!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 17:49:05 ]
это стихо из серии тех, после которых страшно сотрясать воздух каким-либо звуком.. как зал замирает, потрясенный игрой актеров..
я читала когда комментариев еще не было. и я не могла ничего писать - только дрожь по ногам...
вот тебе моя оценка. есть ли больше?
спасибо


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 18:20:44 ]
Тань, та тут же треба "шоб всьо красивенько" :о)
Такої штучної (часто) красивості немає у житті. Я знаю одне - життя - текст над текстами.
Ну й ще знаю - реалізму (як напряму, стилю і способу зображення) - не існує :о)

А правила для того, щоб їх порушувати... :о)
Тоді й мова розвивається, і дискусія живе, і цікаво ж стає...

Спасибі за добрі слова!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 18:34:28 ]
мне очень важен звук в стих-нии, очень
поэтому чаще всего параллель воникает с музыкой
и вот я думаю - как музыкально неграмотный человек слышит её как музыку, а грамотному его грамотность часто мешает.он слышит звуки..он видит ноты..он теряет целостность.. и когда меня заставляют заниматься своим поэтическим ликбезом - я упираюсь, потому что боюсь, что перестану слышать музыку, а начну слышать звуки..понимаешь?
у тебя здесь музыка..рваная дисгармония Стравинского
которая как нельзя более гармонирует с болью...
мне кажется - у тебя получилось..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 19:52:39 ]
о так!

МЦ: "пока не знаю механики творчества - творю" - это о предмете нашего разговора. Марина могла позволить себе такую фразу.

А как играет Баха Г. Гульд - это же ересь :о)
Но какая!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2012-11-26 19:14:35 ]
Погоджуюсь із Мартою...

Як на мене, Лу, для ще більшого підсилення справді пронизливого монологу, ще отут проситься (дуже!) повтор:
" в мами астма - мама дихати не може" (до того ж наголос стає на місце)
Закінчення - плетиво відчаю, не чикриж його!
А от перший рядок мене чогось засумнівав... Чогось бачу його таким:
"Я цю церкву пам'ятатиму довіку"
І тоді у вірш вривається ще більше простору... і часу, і позачасу...
Як думаєш? (вибач, що я ось так просто, на "Ти"))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 19:55:59 ]
Лю! уклін і дяка :о)

Про маму - беру одразу ж!

Про перший рядок думатиму... Я мав на увазі - що та церква - то чи не єдині спогади дитинства... Хлопчина ще не думає про майбутнє, Час для нього ще не означений... Ой, думатиму!



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2012-11-26 20:06:21 ]
Так, я розумію... але... "споконвіку" - має у собі таке забарвлення, яке якось не тулиться до віку 12-річної дитини, і не віриться, що дитина могла сказати саме "споконвіку", це навіть не зовсім "відколи себе пам'ятаю", як на мене.
А от із "пам'ятатиму до віку" - це одночасно і розповідь в тому часі (12-річного хлопця), а можна сприймати і як розповідь зрілого чоловіка, якого спогад переніс у дитячі роки, до тої церкви... Отаке міжчасове балансування з'являється. Думай!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Потьомкін (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 23:08:27 ]
Шкода, що в попередніх відгуках збіг приголосних заступив збіг житейських обставин.
Відтворено ситуацію настільки психологічно достовірно, що я, котрому неодноразово довелося побувати в ній, не подумки, а майже фізично перенісся в голодні повоєнні роки...
Щасти Вам, дорогий Доменіку, на такі перлини!
Іван Потьомкін поки що з Хьюстона


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-28 19:52:44 ]
о, дякую дорогий пане Іване!

Ваша оцінка для мене - честь!

З шаною
Домінік


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вірлан Роксолана (Л.П./М.К.) [ 2012-11-27 02:23:47 ]
Домі, вірш - крик!!! Це непроминальна річ - таке не забувається...один раз прочитаєш- чи душею переживеш і запам"ятаєш назавжди. Тут такий емоційний випеск і настільки природно виписаний, що віриш і бачиш цю картину. Беззаперечно- це сила поетичної сльози!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-28 19:54:08 ]
дяка-дяка, Роксолано...

це мій біль...