ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Дудар
2025.10.27 09:17
Крок за кроком… Слово в слово
Нога в ногу… свій маршрут
Лиш малесенька обмова:
Вони там, а я ще тут…
В кожнім ритмі музиченьки
В кожнім подиху вітри
Не такий щоб я маленький
Але, звісно, до пори…

Світлана Пирогова
2025.10.27 08:32
Накрила ніч все темною габою,
Гуляє вітер одиноким звіром.
А чи зустрінемось іще з тобою?
Лойовий каганець тріщить, мов віра.

Ми якось розійшлися по-англійськи,
Немов блукаємо у мутнім меві,
А почуттів ще теплий гріє ліжник,

Віктор Кучерук
2025.10.27 06:13
Споконвіку невдержима,
Жвава, осяйна, -
Грає хвилями дзвінкими
Гомінка Десна.
Неглибока, неширока,
Має стільки сил,
Що розрізує потоком
Світлий виднокіл.

Ірина Білінська
2025.10.27 00:05
Рідне Слово моє —
ти і слабкість, і сила.
Ти і сонце розпечене,
і пустота.
Ти даруєш політ
моїм раненим крилам,
у простори нові
прочиняєш врата.

С М
2025.10.26 22:22
мов на мене раптом навели туман
я циганські очі покохав
циганські очі покохав о так

ей
циганко

на самоті усівшись біля вогнища

Борис Костиря
2025.10.26 21:36
Це дуже спекотне літо,
Як втілене пекло землі.
І висохле море в молитві
Не вмістить нові кораблі.

Це дуже спекотне літо
Спалило вселенські думки.
І янгол упав із орбіти,

Іван Потьомкін
2025.10.26 21:12
Зазвичай блукати там, де тільки заманеться (Що взяти з того, в кого не всі дома?), Зійшов Корній на гору край села І бачить куряву, і незвичний гуркіт чує. «Ти староста?–гукнув передній з мотоциклу.- А де ж обіцяні хліб-сіль?» «Та ж хліб ми вже здал

Вячеслав Руденко
2025.10.26 18:54
Був лицарський сон і минув непорядний,
Був панцир із мушлі і голос ошатний,
Була попередня історій гомілка -
Кошлата як кішка, тремтлива як бджілка.
Пропали без вісті далеке і доля,
Пробуджені хвилі, солодка сваволя.
Втекли!
Захо

Володимир Бойко
2025.10.26 17:41
Вона поїхала у далеч невідому –
Не витримавши жаху самоти.
Коли під сорок і сама удома
Із розуму так важко не зійти.

А хто він там – інтелігент чи бидло,
Що меле душу вщент, немов тартак…
Насамперед кохання. Й неважливо,

Сергій СергійКо
2025.10.26 16:29
Не відчув він тепла середземних країн,
Незнайомі Берлін, Люксембург.
Що Брюссель чи Париж – навіть Києвом він
Не блукав, та й ніколи не був!
Засмагав він під сонцем донецьких степів,
Соледар у підвалах вивчав.
Хоч за віком було йому 20 років –
Ще к

Ніна Виноградська
2025.10.26 15:27
Прадавнина з мого роду) 1 Повертався солдат зі служби у далекому Петербурзі в шістдесятих роках дев’ятнадцятого століття. Їхав на коні, бачив навкруг вишневу заметіль і радів, що йо

Євген Федчук
2025.10.26 15:13
Сидять в корчмі над шляхом козаки.
Димлять їх люльки, що аж ріже очі.
Корчмар до них підходить неохоче,
Бо вже добряче випили-таки.
Як козак випив, краще не чіпать,
Бо з’їздить кулацюгою у вухо.
Чи й шаблею… Нікого не послуха.
Отож корчмар, аби не

Володимир Ляшкевич
2025.10.26 14:35
І на останок зникнуть обрії і далі,
і твердю висушеному єству, в запалі
ще усього минулого свого,- як води -
спадуть, відкриються забутні насолоди.

Пребудь, хоча б тепер, у дійснім світі!
Почуйся птахою, щасливим квітом в житі,
стрімкою рибою у о

Тетяна Левицька
2025.10.26 06:06
Ридала мати: «Вбили сина!»
І проклинала Україну,
І рвала коси на собі.
Колола серце гостра голка,
В труні лежав її Миколка,
В якого очі голубі.

«Тебе ж, — волала рідна мати, —

Віктор Кучерук
2025.10.26 05:33
У могилах, у руїнах
Рідна сторона, -
Кривду робить Україні
Проклята війна.
Вбивства, болі та страждання,
Де б я не ходив, -
Не існує заклинання
В світі од біди.

Микола Дудар
2025.10.26 00:27
Не все в цім світі українське…
З найважливіших запитань
Чому на смак, як мед, злодійське
І в шані виблядки і срань…
Чому нарід шанує панство
Можливо досить а, нарід?
Суцільно виключно зухвальство
Ми ж — джерело своїх же бід…
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Лев Маркіян
2025.10.20

Федір Александрович
2025.10.01

Ірина Єфремова
2025.09.04

Сергій СергійКо
2025.08.31

Анастасія Волошина
2025.08.13

Василь Пастернак
2025.08.04

Олександра Філь
2025.07.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Юрій Матевощук (1991) / Вірші

 Le vent le cri

Лілії Рахмановій

Образ твору ...
перейти до тексту твору




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-03-29 17:45:11
Переглядів сторінки твору 11822
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.227 / 5.5  (4.515 / 5.41)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.784 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.647
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2012.07.23 11:40
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-03-29 18:27:16 ]
Це - Коефіцієнт прозорості: 0.647 - шановний Юрію, свідчить, що сила вашого руху, ще не надто врівноважена гармоніями сторонніх тонкощів...
Сила і енергія тоді доцільні, коли сприйнятливі до найдрібнішого...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Матевощук (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-29 18:33:06 ]
признаюсь чесно: абсолютно не розумію, що цей коефіцієнт означає...
якщо це якийсь лічильник, яким Ви керуєтесь, - навіть не знаю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-03-29 23:57:19 ]
Пане Юрію, наведіть курсор мишки на надпис "Коефіцієнт прозорості" у інформаційній таблиці під віршем, і прочитайте.

Словом, із цією проблемою таки щось доведеться робити, бо вона очевидна, певною мірою складається і з багатьох таких моментів "Нас знову"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-03-30 10:09:09 ]
знаєш, я колись теж стартувала на КП, але потім побачила, що вірші, у яких КП вище, ЗВУЧАТЬ гармонійніше. Звісно, окрім форми є ще суть, тому абсолютизувати КП не варто, але взяти до уваги - дуже варто.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Матевощук (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-30 10:35:33 ]
та я вже розумію, дійсно це варто брати до уваги. Дякую, Юлю!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Доля (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-29 19:17:03 ]
А мені здається, що тут все в порядку)))
Тут коєфіцієнт не грає ролі...мягко кажучи.
Юрію, віршем зачепили за живе*
Дякую.
Натхнення вам.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Матевощук (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-29 20:02:22 ]
Дякую, Олеже! приємно).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-03-29 23:58:09 ]
Олег Д., м'яко кажучи, ви хто?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Доля (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-30 00:02:12 ]
Я тут ніхто, шановний, вибачте за мою відвертість,але кожен має право на слово..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-03-30 00:09:05 ]
Ви, Олеже, написали аж надто безапеляційно "Тут коєфіцієнт не грає ролі...мягко кажучи..."
Тому адміністрація, за уставом караульної служби, і взялася виясняти чи не Маг ви, раптом у вас є такі сакральні знання, які покращують техніку написання віршів без кропіткої роботи над різноманітними нюансами...
Якщо не Маг і Чарівник, то спробуйте довіряти старшим товаришам по "поетичному нещастю". :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Доля (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-30 00:12:34 ]
Будь по-вашому)
З повагою*


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Матевощук (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-30 08:46:10 ]
тепер все зрозуміло з тим коефіцієнтом.
я звичайно підтримую таке новшество, на котре не звертав уваги, але в іншому разі: як бути з творами, які ну, ніяк не підлягають під цю "лінійку"? взяти наприклад футуристів, хоча прикладів можна наводити достатньо.
І ще одне: Шановна "Майстерень редакціє", зрозуміло, що під цим ніком сидять усі "майстер-клас", з якими ми як земні смертні не рівня, але з іншого боку мені здається, що Ви надто зверхньо ставитесь до своїх колег?(О.Д.- і прошу вік за оцінку світогляду не брати).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-03-30 10:26:29 ]
Навпаки, адміністрація намагається максимально глибоко проникнути в творчі світи кожного автора, інша справа, що у випадку з тими, хто робить перші кроки в поезії, таке намагання інколи нагадує ковзання над поверхнею - ви ж це розумієте під "зверхністю"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Матевощук (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-30 13:49:06 ]
Можливо, Ви маєте рацію. Зі сторони видніше.
Інколи дається взнаки юнацький максималізм. Одне з виправдань.
Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-03-30 14:20:08 ]
Так все і повинно бути, Юрію. Всі це чудово розуміють, - молоді літа рухають здорову частину загального конструктиву вперед, принаймні, в здорових системах так повинно бути.
Тому завдання старшого покоління - обмежуючи легкі шляхи, тримати відкритим горішній простір. )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яна Ляхович (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-29 19:21:20 ]
таак..
за живе)))
ммм...подобається...
Мрію,щоб мені таке писали=)
Наснаги Вам творчої!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Матевощук (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-29 20:12:30 ]
та так, бачу. аж на 4.5?..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Доля (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-29 20:23:07 ]
Хех,там на продукт в пані свої розцінки*


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яна Ляхович (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-29 22:13:02 ]
хех..
я не пані)))
особисто для мене це висока оцінка,
і я ставлю її чесно.
Вірш дійсно чудовий, я пройнялася ним... І не ображайтесь, бо оцінка - це лиш цифра. Головне те, що ця магія лишила в моєму серці...ось...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-03-30 00:33:56 ]
У нас, Яно, тут трохи інша система оцінювання, за семибальною шкалою...

А оцінювання - основа мистецтвознавства, без якого ніякий автор ніколи не стане поетом. :(