ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Соболь
2024.11.15 17:30
«Па хахлам! Агонь!» – 
А далі що? Тут пів години лету.
Ця ніч комусь остання на землі.
Переплелись бездушна лють ракети
та вбивча бездуховність москалів.
А з ким Господь? Наразі невідомо.
Щоб не було, тримати, друже, стрій.
Ті нелюди порушили свідо

Ігор Шоха
2024.11.15 14:51
Росіє малохольна,– ух ти! Де ти?
Куди ти лізеш – у... чи на..? Межа
між нами є, але на жаль
ти хочеш на... бо ми, таки, планета
в якій і на якій ти нам чужа..

Ой, ненажера! Як її розперло
і як іще витримує земля

Володимир Каразуб
2024.11.15 14:46
Покинь обладунки свої в кімнаті з товстої романіки,
Свою недолугу, видовжену тінь спускаючись долу
У внутрішній дворик з колодязем,
замок порослий травою між кам'яною бруківкою, покинь
Куртуазний апостроф розкішних жіночих грудей
І готичне небо,

Іван Потьомкін
2024.11.15 11:40
Юдейська непорочна Діво,
Даруй, що руки опускаю в розпачі безсило,
Бо неспроможен відтворить належно
Твоє замилування світом...
...То був печальний і прощальний погляд
Бо ж до пуття ти ще не знала,
Чи Ерец- Їсраель побачиш знову.
“Елі, Елі

Віктор Кучерук
2024.11.15 07:33
Жбурляю камінь, як гранату,
В той бік, де взявся жаром схід, –
Чиню сусідові відплату
За покалічений мій рід.
Прокльони шлю і тичу дулі
У бік того, хто дотепер
Живе безрадісно минулим
І в кім інстинкт тварин не вмер.

Микола Соболь
2024.11.15 07:03
Зимові сни рум’янцем на щоці.
Їх не лякає втомлена завія.
Метелиця під вікнами засіє
і ти заснеш із книгою в руці.
Борвій завиє під твоїм вікном,
гілки зашкряботять посеред ночі,
але безсилі духи поторочі
перед зимовим, найсолодшим сном.

Микола Дудар
2024.11.15 06:51
Умовно кажучи — капець
Теплу жовтневому… теплу
Он навіть вибіг вітерець
В похилу змочену хулу…
Ще тільки бавився теплом
Учора з дітьми залюбки,
Тепер не вітер, вітролом
Не вистачає коцюби…

Світлана Пирогова
2024.11.14 20:30
Небеса дриготіли - прорив залізяччям,
Яке несамовито мчалось до когось.
Враз вдалині вибухало зовсім незряче,
У полі голім, чи десь за сивим рогом.
А часто летіло оскаженіло-бридко
І падало, - розриваючи будинки.
Лилися сльози дощами по мідних ринва

Євген Федчук
2024.11.14 16:17
У теремі і тихо, й прохолодно.
Промінчик сонця біга по стіні,
Крізь дірку пробиваючись в вікні,
Що наглухо завішене сьогодні.
Аби ніщо завадить не змогло
Йому прийняти рішення важливе.
Душа його то закипа від гніву,
У пустоту вихлюпуючи зло,

Юрко Бужанин
2024.11.14 15:18
О Небожителько, зійди в мої обійми!
Богине, на мої молитви відгукнися!
Ти б знала, люба, як набридло бути сильним,
Як серце рветься твоїй волі підкоритись.

Блаженством є відчуть твої, кохана, руки
У себе на долонях і кожен пальчик твій
Зацілувати

Микола Дудар
2024.11.14 08:57
До моря я не встиг. Ріки оминав.
І пристало горе. Себе пізнавав…
Тиха заводь поруч — тема для казок…
У відлунні «небож» чути слово «Бог».
Скільки треба «того», щоб «проснувся» світ?
Знов не та дорога… знову абеліт…

Абеліт - вибухова суміш

Віктор Кучерук
2024.11.14 05:09
Уже сказати, певно, треба,
Що, свій прискорюючи плин,
Я так наблизився до неба,
Що чую шурхоти хмарин.
Зневіра, туга і розпука
Мене терзають без пуття, –
Не можу вирватися з муки
Свого стражденного життя.

Сонце Місяць
2024.11.13 21:10
моя ненависть тиха & беззбройна
сезон осінній час реприз
еринії збирають вогкий хмиз
іржавіє усе зелене щойно

жнива на заході на сході форс мажор
неконвенційні офензиви
підносить свій ліхтар осяйний діва

Борис Костиря
2024.11.13 19:29
Дерева облисіли, і крізь них
Ми бачим сутність світу первозданну.
І крізь туман у муках неземних
Народжується істина, як панна.

Удалині палахкотять вогні
Домівок в тиші чистім узбережжі.
Так прагнення щоденні та земні

Іван Потьомкін
2024.11.13 16:30
Лиця українські в юдеїв...
Юдейські лиця в українців...
Неважко тут і заблудиться.
Часом питаєш: «З ким і де я?»
Не заблуджусь.
Дороговказом узяв собі
Одне-єдине:
Шукать не мову і не расу,

Володимир Каразуб
2024.11.13 13:23
Літак пролітає немов би минає вічність.
Фасади домів розвернули на північ дахи.
Ти, здається, смієшся без посмішки на обличчі,
І торкаєшся без руки.

І зникає блакить відкриваючи безвість мови,
І виманюють зорі розширити власне вікно.
Там — осяяні
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17

Джура Заморочник
2024.09.28

Фоміч Валерій Андрійович Пожежник
2024.09.25






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Патара Бачія (1963) / Вірші

 На смерть Богдана Ступки...

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



Найвища оцінка Неля Ковальчук 5.25 Любитель поезії / Любитель поезії
Найнижча оцінка Володимир Ляшкевич 4.5 Майстер-клас / Майстер-клас
Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2012-07-22 17:55:45
Переглядів сторінки твору 79586
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.821
Потреба в критиці толерантній
Потреба в оцінюванні оцінювати
Автор востаннє на сайті 2012.10.18 16:46
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Агата Вісті (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-24 09:42:36 ]
Mat 7:22 Багато-хто скажуть Мені того дня: Господи, Господи, хіба ми не Ім'ям Твоїм пророкували, хіба не Ім'ям Твоїм демонів ми виганяли, або не Ім'ям Твоїм чуда великі творили?

Mat 7:23 І їм оголошу Я тоді: Я ніколи не знав вас... Відійдіть від Мене, хто чинить беззаконня!

Mat 7:24 Отож, кожен, хто слухає цих Моїх слів і виконує їх, подібний до чоловіка розумного, що свій дім збудував на камені.

_______________
прирівнювати себе до вітру
(тобто надавати собі властивостей природи -
дивна річ), а мольфарити - чаклувати?

***Коментатор Ярослав Нечуйвітер, [ 2012-07-18 15:13:27 ],
на сторінці поезії "*" Долик Люба
А коли треба профілактику згасання провести, то Ви, Любонько, знайте, що Мольфар чекає...))
Ємно, от би ще й дійшло до точок призначення...*** –

кого гасити будете?
____________
***Коментатор Ярослав Нечуйвітер, [ 2012-07-12 10:36:52 ],
на сторінці поезії "*******" Білінська Іра
Роздуми на тему Мольфарівських молитов сподобались Нечуйвітру. Добре, Ірусю...*** -

про себе у третій особі?
________________

Я на Вас не гніваюсь.
Бажаю погоди духа, миру і злагоди із усіма користувачами ПМ.

Не закривайте серце і поетичну сторінку од людей.

Будьте милосердним, люблячим і добрим.

Ви маєте бути прикладом гарного редактора,
щоб на Вас могли рівнятися.
Бути редактором - бути мудрим.
Мудрості Вам, Ярославе!)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-24 16:15:53 ]
Пане Нечуйвітре, прошу дати чітку і конкретну відповідь на пряме питання: чи вважаєте конкретно Ви Богдана Ступку людиною, чи ні. Без посилань на біблійні тексти. А також - чи вважаєте ви людиною себе.

Щодо "ледь не щодня одна і та ж група авторів відверто колективно знущається з чергової "жертви" - у Вас параноя, докторе. Якщо ви вважаєте намагання зупинити нахабного, агресивного троля (якого ви чогось називали "друже", мабуть у вас були на то причини), "згайним нападом" - то все все в порядку саме з вами. Ситуація з Аліною була цілком перформансом - про це вже казалось.
А взагалі сам факт мусолення словостворення "зграйний напад" свідчить багато про що. І не на вашу (і іже з вами) користь. Подумайте про це. Чи ви всіх хочете під одну гребінку, помазану єлеєм і цукром, засунути?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-24 16:16:52 ]
"то НЕ все в порядку саме з вами".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2012-07-23 14:23:36 ]
Патаро, я все Вам пробачила. Милосердно))).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-24 09:23:34 ]
За що Вам велике спасибі.;-))) Недобрий мир завжди краще аніж добра війна. ;-)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2012-07-23 14:28:52 ]
Часто читала у приватних листах, що сайт ПМ це сайт для початківців. Чомусь вельмишановний Гентош впевнений, що тут "надзвичайно потужний, інтелектуальний творчий колектив". Чиї твори надрукували б серйозні видання? Чиї витримали б випробування Часом? Таких авторів небагатечко. Критичного ставлення до написаного собою бракує багатьом. Даруйте відвертість. ,,,,,,,,,,,,


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Неля Ковальчук (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-23 14:38:58 ]
"Не судіть, і не будете суджені; не засуджуйте, й не будете засуджені; простіть, і вам проститься. Дайте, то й вам дасться: міру добру, натоптану, потрясену, переповнену дадуть вам. Якою бо мірою ви міряєте, такою й вам відміряють. Він їм сказав також і притчу: Чи може сліпий водити сліпого? Хіба вони обидва не впадуть у яму? Учень не більший за вчителя, але, навчившись, кожний буде, як його вчитель. Чому дивишся на скалку в оці твого брата, колоди ж у власнім оці не відчуваєш? І як можеш сказати братові твоєму: Дай, брате, вийму скалку, що в твоїм оці, - ти, що не бачиш колоди, що у твоїм оці? Лицеміре, вийми перше колоду з ока свого, і тоді побачиш, як вийняти скалку з ока брата твого. Немає доброго дерева, що родило б плід поганий, ані дерева поганого, що родило б плід добрий. Кожне бо дерево за своїм власним плодом пізнається; не зривають бо з тернини смокви, ані з ожини не збирають винограду. Добра людина з доброго скарбу серця свого виносить добре; лиха ж - з лихого (серця) лихе виносить, бо з переповненого серця говорять його уста."
(Лк 6, 37-45)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Калиниченко (Л.П./М.К.) [ 2012-07-23 18:50:56 ]
Довго думав - вставляти чи не вставляти свій п'ятак, бо вже багато сказано попередніми дописувачами. Але все-таки скажу. Вірш пані Патари з художньої точки зору ніякий. Не ображайтесь, шановна, ви завжди захоплювалися моїми творами, але я людина пряма, і відповісти вам аналогічною симпатією не можу. Ступка - великий актор, великий українець, царство йому небесне. Якою він був людиною - це вже інше питання, і не нам його судити. У кожної людини є темні та світлі сторони. Ляшкевич правий у тому, що може диктувати свою політику - сайт його, і що це за нісенітниця така, що ми його раби? Хто тут кого до чогось примушує? Політика сайту і так дуже ліберальна - по суті, пиши, що хочеш. В коментарях теж - що хочу, те й ворочу. Врешті-решт, це не єдиний поетичний сайт в інтернеті. Але не подумайте, пане Адміністратор, що я вас хвалю, ні. Ваші роздуми на тему "що таке людина" викликали у мене іронічну посмішку. А щодо сайту взагалі... Був тут колись один автор, україномовний швед на ім'я Інгвар, прізвища не пам'ятаю, він ще видав збірку "Кленове вино". Так от, цей чоловік сказав мудрі слова, що будь його воля - він би з чистою совістю делетнув (видалив) більшу частину текстів, розміщених на ПМ. (Моїх творів це стосувалося теж). Я б на його місці зробив би те саме. Але мабуть це нереальна і невдячна справа - докласти своїх зусиль, щоб цей сайт став кращим. Нехай це буде головним болем його шановної Редакції. Я ж і надалі буду тут зрідка друкуватись, як і на деяких інших порталах. Вдячний долі, що познайомила мене на ПМ з деякими чудовими поетами, зокрема, зі Світланою Майєю Залізняк, Ігорем Павлюком, Софією Кримовською... Ось таких поетів хочеться читати. Бажаю всім гарного вечора. Шануймося і не ображаймо одне одного!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-23 19:40:43 ]
Ваш п'ятак, пане Ігорю, зайвим бути не може, я щиро поважаю Вашу думку і, справді, дуже люблю Вашу поезію. На шедевр я не претендувала, коли писала ці рядки, мене вразило те, що після смерті видатного, що б там хто не казав, українця, люди дозволяють собі говорити про нього погано. Ну не сприймаю я таких речей, я завжди думаю, що тут поряд з нами залишилася його родина і, якщо покійнику уже не болить, то для рідних людей кожен такий вислів - рана, а їм і так не солодко. Написані ці рядки емоційно і, ще раз підкреслюю, я не сподівалася, що вони викличуть таку бурхливу дискусію... Бажаю Вам теж доброго вечора. Шануймося.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
любитель поезії (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-23 22:09:35 ]
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2012-07-22 18:08:52 ] - відповісти

Нехай спочиває... Хтось інший тепер підніме за нього - "я за Регіони!", А Богу навряд бути поруч із тим, кому значно ближче привладне, з мамони...
...........
Нехай спочиває... Ні агресії, ані зневаги у перших словах Володимира Ляшкевича.Тільки біль і нерозуміння, непогодження і несприйняття: ЧОМУ, ЧОМУ ТАКА ВИДАТНА ПОСТАТЬ БУЛА РАЗОМ З НИМИ. Не нам судити цей вчинок, та все ж це питання завжди виникатиме, як і наступне: А ХТО ТЕПЕР ЗА ПР?
Далі лише припущення: А Богу навряд... Ніяких стверджень, лише власна думка, висловлена вголос, може, і невчасно, може, і занадто,а, може, доволі нам бути у рідному домі отакими: за 100грн., за посаду, за, за, за, за,за, за...хто за що, лише не за тих, хто на своєму горбу з Москви, Італії, Польщі... тягне в Україну, і скільки тягнутиме не відає ніхто...не за тих, хто животіє на пенсіях і зарплатах...Може, і невдалий день до таких суперечок, та вже як вийшло...
І оцінка, не покійному, а лише авторці за вірш.

Шанавні автори, отямтеся, перечитайте усе заново, скільки осуду, бруду лише за те, що В.Ляшкевич має свої власні переконання і обстоює їх, вади (як і кожен із нас).
І подякуймо за розкручений сайт, за знайомства і дружбу, за можливість ЧИТАТИ, ПУБЛІКУВАТИ, СПЕРЕЧАТИСЯ і за все, за все добре. НЕВЖЕ НЕ БУЛО НІЧОГО ДОБРОГО???????Невже не було???????????

З повагою до всіх авторів лише скромний читач ресурсу, що лише одного разу, ось зараз насмілився чи насмілилась, вірніше, висловити думку, аж ніяк не знайомий ні з ким особисто, лише із творами, які хотілося б читати у повному обсязі і надалі на улюбленому сайті.

PS. До автора сторінки,
невже так важко дотримуватись правил у чиємусь домі,
невже не можна було написати: актор, режисер і т.д...
а тепер пусто не лише у домі Б.Ступки,
напівпорожньо і у нашому...
Навіщо таке провокувати, я б видалила усе ще на перших хвилинах,
не можна роздмухувати вогнище там, де його слід гасити...
Кому ж тепер співчувати?????? Чи не нам усім?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
любитель поезії (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-23 22:22:08 ]
перечитала, одруківочка у звертанні:
Шановні автори,
а, може, щоб усміхнулись, крізь образи і непорозуміння, а, може, щоб ще раз до вас звернутись,
а, може,... ой усе, досить, а то ще віршувати почну:)))
Життя продовжується і є час подумати, остигнути і прийняти рішення...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2012-07-23 22:52:57 ]
Та віршуйте, Світлано-Майє, чого вже там...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
любитель поезії (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-23 22:59:41 ]
Ого, який аванс для мене від того, хто ненавидить Володимира Ляшкевича за невчасно наданий статус і розкидається болотом по усьому інтернетному просторі із звичайної і підленької заздрості...
Саме так Ярославе Петришин - ви звичайний заздрісник, який до того ж не приховує цього і розповідає це усім зустрічним...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2012-07-23 22:45:26 ]
Вітаю з першим коментарем на сайті. Так все таки -
"насмілився чи насмілилась"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
любитель поезії (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-23 22:54:36 ]
Читач (що зробив?) насмілився, а далі по тексту уточнення, що читач жіночого роду.
А що коментар уже можна використати для пародії?
Отак з першого разу і гаплик...

Дякую за вітання.
А, може, перший вірш, з дитсадочка, можна????
Ану згодиться...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-24 16:18:22 ]
Ксеня Озерна, прошу чітко і конкретно дати відповідь на питання: чи вважаєте конкретно ви Богдана Ступку людиною, чи ні. А також - чи вважаєте Ви людиною себе. Просто - "так" чи "ні".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2012-07-24 18:48:19 ]
Особисто себе - НІ,
Богдана Ступку - ТАК!!!
Але я поважаю і підтримую правила сайту і погоджуюсь з В.Ляшкевичем, що не нам це вирішувати, і Ляшкевич нічого не стверджує відносно Ступки.А на свою особливу думку має повне право.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-24 18:59:09 ]
Ксеніє, безумовно, вважати себе людино чи ні - це ваше особисте право. Думаю, ви просто плутаєте або недоусвідомлюєте деякі речі. Але питання в іншому. Правилами сайту (написаними одноосібно В. Ляшкевичем) не заборонено згадувати слово "людина", адже так? Заборонено відзиватися про людину погано. Звідси витікає, що Патара, називаючи Б. Ступку людиною, ніби не порушила правил. Але, оскільки саме це викликало незадоволення, логічно допустити, що людина-Ступка означає щось "погане про людину". Тут все ясно, як Божий день. Саме це всіх і обурило. І не зрозуміти цього треба ще дуже постаратися.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2012-07-23 23:34:50 ]
Ви на диво добре поінформовані, як для випадкової людини)) Одне лише уточніть - чому я можу заздрити? Таланту, грошам, слав, красіі? Якби йшлося про Сергія Осоку, то мені можна ще було б закинути про заздрість. Білу заздрість його непересічному поетичному таланту. А Володимира Ляшкевича я вважаю всього лише добрим менеджером, який створив цей ресурс. У всякому разі - не поетом кращим від себе. І по цій же причині не вважаю, що він має право мене рейтингувати. Між іншим, я й добивався не так рейтингу, як права бути неоцінюваним. самі розумієте - оцінювати людей можуть лише професіонали... надто делікатна це справа... чи хоча б прислухатися до думок людей, які є авторитетами в поезії.. а в іншому випадку - краще не оцінювати... перечитайте коментар Гентоша - там багато співзвучного моїм думкам. просто я за професійність... кожен має робити свою справу...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
любитель поезії (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-23 23:39:46 ]
Так уперед, створюйте свій власний сайт, як озвучили це сьогодні на ФБ, ЗА ПРОФЕСІЙНІСТЬ,
а не пусті балачки з метою очернити...


1   ...   3   4   5   6   7   8   9   Переглянути все