ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Іншомовна поезія):

Владислав Город
2023.04.01

Чоловіче Жіноче
2022.03.19

Ольга Буруто
2022.01.12

Любов Ю
2021.12.22

І Батюк
2021.10.08

Ольга Олеандра
2021.08.08

Стах Розсоха
2021.07.13






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Володимир Бойко (1953) / Іншомовна поезія

 Уймись, немытая
Я не хочу с Россией жить,
Пусть даже чем-то ей обязан.
Не ей дела мои судить,
И пуп земли не в ней завязан.

Уймись, немытая, окстись,
Изыдь в азийскую пучину.
Не отравляй соседям жизнь,
Оставь в покое Украину.





      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2018-12-21 23:06:11
Переглядів сторінки твору 4199
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.966 / 5.25  (5.102 / 5.53)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.224 / 5.68)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.800
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2024.04.23 07:21
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сторінку Закрито (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-22 12:01:08 ]
А я сподіваюся що ця ворожнеча колись припиниться і Україна та Росія будуть сестрами

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Бойко (Л.П./М.К.) [ 2018-12-22 15:38:36 ]
Та вже ж були нещодавно "братскімі народамі":
"Ми з вами дружно жили,
Поки ми вам служили.
Любили ви продажних,
Послужливих хохлів."
Але кожна війна колись закінчується. Або миром або тимчасовим перемир'ям.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сторінку Закрито (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-23 18:25:43 ]
Продажних і послужливих хохлів у нас завжди було багато, їх і зараз багато, але нам не треба бути малодушними і відповідати злом на зло, хтось має зламати це замкнене коло. Я коли спількуюся з москалями, частенько полюбляю сам прикинутися москалем, у мене це добре виходить, бо я багато різних типів перебачив за життя, і знаю мовностилістичні прийоми так би мовити, і всім українцям раджу бути хитрішими, бо не всі москалі погані, мене більше хвилюють оті продажні українці, які прислужують поганим москалям і що з цими покидьками робити? Давно пора декого прив'язати до гармати і добряче відлупцювати батогом, щоб не зраджували Батьківщину

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Бойко (Л.П./М.К.) [ 2018-12-23 18:45:21 ]
Я згоден, що далеко не всі москалі погані, однак ті, що перебувають зі зброєю на території України як окупанти (попри особисті якості кожного з них), є ворогами, з усіма наслідками для них.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сторінку Закрито (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-24 12:29:35 ]
Так, ті - погані, але якщо подивитися на всю цю модель з висоти пташиного польоту, то побачимо наших хлопців, які воюють у поганенькій амуніції проти російських головорізів, які більше нічого не вміють, крім воювати і це для них просто робота, а тим часом українська та російська влада укладає таємні угоди як роздмухати полум'я ворожнечі по обидва боки кордону, маючи велике фінансове зацікавлення в продовженні братовбивства. А знаряддям у руках популістів стають обмануті люди. Я гадаю, єдиний вихід з ситуації - це історична дискусія між українським і російським народом, яка допоможе нам розплутати цей клубок і прийти до примирення і встановлення влади народу в наших країнах, бо поодинці ми слабкі та вразливі, а разом ми сильні

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 18:50:22 ]
Пане Володимире, Ви знаєте, хто прикривається псевдонімом Лесь Українець? Якщо знаєте - Вас розумію. Якщо ні -- Вас не тільки я не зрозумію.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Бойко (Л.П./М.К.) [ 2018-12-23 19:21:07 ]
Таки не знаю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сторінку Закрито (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-24 12:34:28 ]
Пане Сергію, не ви один такий розумний, усі вже давно здогадалися, що я агент російських спецслужб, який займається тут диверсією

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Бойко (Л.П./М.К.) [ 2018-12-24 20:32:30 ]
«Історична дискусія між українським і російським народом» – це якась утопія на кшталт «братской дружбы народов СССР». Я ще 56 років тому про оту дружбу писав так: «Наша дружба – як собача служба». Лише на таких засадах і можлива подібна «історична дискусія». Адже міжнародні дискусії ведуть не цілі народи, а їх представники – політики. А як люблять і поважають Україну і українців російські політики – не помічають хіба що рабиновичі та іже з ними.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сторінку Закрито (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-25 14:03:57 ]
Пане Володимире, історичні дискусії ні в жодній країні не ведуть політики, політики займаються популізмом і демагогією презентуючи себе перед наївними виборцями, а насправді використовують службове положення на користь власного бізнесу. Історичною дискусією мають займатися вчені, журналісти, письменники, і такі небораки, як ми, поети, але ми живемо в епоху прагматизму та нігілізму, а не романтизму, на жаль, і це відбивається на поезії теж - бо сучасна українська поезія як і література загалом забула про свою історичну місію і займається самолюбуванням, це називається постмодернізм, тобто канони своє віджили, настав час розкутості й свободи. Я от зараз працюю над поемою про Хмельниччину, читаю Кащенка, Шевчука, Костомарова, а кому воно треба? Та мабуть що нікому, але це мене не спиняє, бо я вірю що історична дискусія зокрема в поезії допоможе нам розплутати цей клубок взаємних образ, ось мені цікаво, яка буде відповідь польської сторони, коли у стислій поетичній формі заримувати усю правду-матку про стосунки між нашими народами у 15-16-му сторіччях? Мабуть, тим невігласам шовіністам буде вже трохи важче говорити про те, що Україна не має історії, що Україна - це польсько-російські землі і більше нічого (це цитати з коментарів під одним польськім відео про історію України на ютубі з мільйоном переглядів, до речі), коли розповісти про те, хто рятував їхній зад від бусурманів, і кого вони за те кликали бидлом і байстрюками. Хай тоді розказують про операцію Вісла і все інше, але хай не мовчать про, хто почав цю ворожнечу. Так само треба розмовляти і з москалями. Ніхто з нами не буде погоджуватися, але ми на своїх аргументах про спалення Києва Боголюбським у 1168-му, про порушення Переяславських угод російською стороною, про знущання над козаками при будівництві Петербургу, про Батурин, про Крути, про радянські репресії, про голодомор, маємо стояти твердо у будь якій ситуації коли хтось починає публічно обливати нас брудом чи верзти нісенітниці, що ми їм щось винні. Тобто, пане Володимире, я гадаю, історичну дискусію ведуть усі люди кожного дня, і ми цю дискусію поки що програємо, бо вважаємо що мовчки дутися в куточку краще, ніж стати на рівні ноги, виперти вперед груди набрати в легені повітря і вистрілити правду шовіністам в лице, бо вони звикли, що ефір належить їм, і що брехню можна говорити й ніхто її не спростує

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сторінку Закрито (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-25 14:05:33 ]
Пардон, не прагматизму, а цинізму - думав про одне, а написав інше

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Бойко (Л.П./М.К.) [ 2018-12-25 21:12:36 ]
Вже перше речення з цього розлогого коментаря : «історичні дискусії ні в жодній країні не ведуть політики, політики займаються популізмом і демагогією презентуючи себе перед наївними виборцями, а насправді використовують службове положення на користь власного бізнесу» може викликати хіба що посмішку. Адже за межами України теж є цивілізація і у багатьох випадках навіть значно вища. Якби скрізь у світі насправді були такі політики, то не існувало б так званих «розвинених країн» - вище рівня теперішньої України ніхто б і не піднявся.
Далі – щодо дискусії. Історична дискусія може бути лише на засадах взаємоповаги , але аж ніяк не грою «в одні ворота» чи «у піддавки». З ким можна дискутувати у Росії всерйоз? Якщо у Росії понад 90% підтримують Путіна, то кого репрезентують оті решта менше 10% і про що з ними можна домовлятися? Так, пропаганду вести треба, але повноцінна дискусія у найближчий час не буде результативною.
З подальшою частиною коментаря частково погоджуюся. З поляками, справді, можна і потрібно вести дискусію і навіть розраховувати на взаєморозуміння. Також і з іншими сусідами. Інша річ – Росія. Це значно вищі імперські амбіції при значно нижчому рівні цивілізації. Плюс повне ігнорування норм міжнародного права – такий собі СССР зразка ХІ сторіччя. Тішити себе ілюзіями, звичайно, приємно, – можна навіть вділяти цьому заняттю 15-20 хв. на день, а решту часу треба бути реалістами і не витрачати час намарне.
Cum principia negante non est disputantum.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сторінку Закрито (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-26 14:12:09 ]
Але Путіна підтримує лише 45% країни, за останніми даними. А щодо Вашого спростування, то я щиро переконаний, що всі політики за невеликими винятками - брехуни. Політика чесна хіба що в країнах Скандинавії, а так то всюди кумівство, корупція і популізм, як на мене. Що ж до неможливості дискусії без взаємоповаги відповім, що ту повагу в деяких людей просто важче заслужити, у нас говорити на історичні теми можна тільки палко, з вогнем у очах, і не важливо, брехню ти кажеш чи правду, аби з вогнем. Тобто, коли казати правду без того вогню, то їй ніхто не вірить, а коли брехати з вогнем, то це всім подобається, але говорити правду з вогнем - ось що найважче, тут не можна змахлювати, той вогонь треба роздмухувати з іскри, з якою ми всі народжуємося. але в одних вона з часом запалає, а в інших - згасне, або жеврітиме тьмяною непереконливою цяткою, з таким настроєм дискусія дійсно що не ведеться ні з москалем, ні з ляхом, ні з чортом лисим - усі забракують і оббрешуть

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Бойко (Л.П./М.К.) [ 2018-12-28 10:48:28 ]
Складається враження, що Ви скрізь побували і все знаєте. Навіть те, що у Великій Британії, Франції , Японії, Німеччині, Сполучених Штатах та інших високорозвинених країнах досягли такого рівня завдяки «кумівству, корупції і популізму» політиків. Таке твердження скидається на отой самий популізм з лексикону деяких буцімто опозиційних і напівопозиційних наших політиків. Але навіть їм не спадає на думку поширювати наші проблеми на увесь світ.
А щодо рівня підтримки Путіна у Росії, то показники, справді, дуже і дуже відрізняються, залежно від того, хто і де ці рейтиги замовляв. Радий буду помилитися у гірший для Путіна бік.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сторінку Закрито (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-29 00:38:05 ]
Ну, добре, не у всіх, але дуже в багатьох. Я лише хотів сказати, що нам не треба дивитися цю політичну Санту Барбару, а самим шукати шляхи подолання цієї стагнації, бо ситуація зайшла в глухий кут, треба робити крок назустріч, це звісно справа кожного, я лише хотів висловитися з цього приводу, адже для чого існує цей сайт, хіба не для спілкування? Ви написали твір з промовистою назвою "Уймись, немытая", а я відреагував, зауваживши, що тому у нас і війна, бо не важливо, хто цю ворожнечу почав, а важливо, хто покладе їй край. Пане Володимире, я Вам, певно, вже набрид, я лише хотів сказати, що треба щось робити з цією війною, і розпалювання русофобії наврядчи допоможе нам вибратися з кризи і зупинити війну. Дякую, що досі не заблокували мене, як це зробив пан Сергій Гупало

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Бойко (Л.П./М.К.) [ 2018-12-30 22:14:19 ]
На роль «русофоба» моя кандидатура не вельми придатна, оскільки я замолоду чимало віршів написав російською (є вони і на ПМ), а в останні роки чимало творів хороших російських поетів переклав українською. А от російського імперського духу не сприймаю, як то кажуть, «на дух». До російської військової агресії в Україні ставлення тим більше категорично негативне. Це щоб розставити крапки над «і» щодо Вашої фрази «тому у нас і війна, бо не важливо, хто цю ворожнечу почав, а важливо, хто покладе їй край». А оце якраз і найважливіше. Бо доки «російські головорізи» (цей термін з Вашого попереднього коментаря) не заберуться геть у свою Росію, ні про яке припинення війни не може бути мови. Невже Ви цього не розумієте?
Щодо назви вірша, то зміст її швидше такий: «Уймись, агрессивная». А «немытая Россия» – це крилата фраза з відомого вірша, яку я й використав.
Вважаю, що переважна більшість українців (не за псевдонімом а за духом) таки не сприймають риторики різних там «попоблоків» та «коцабів-кацапів» і не збираються танцювати під дудку агресора. Є міжнародне право та визнані кордони і той, хто їх порушив і захопив чужу територію, насамперед мусить піти геть. А тоді вже можна і дискусії проводити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сторінку Закрито (Л.П./Л.П.) [ 2019-01-03 13:29:25 ]
Я думаю, що москалі залишать свої амбіції, коли мирні українські та російські добродії об'єднаються і дадуть словесний бій цим популістам та іншим брехунам

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Бойко (Л.П./М.К.) [ 2019-01-03 15:33:59 ]
Дай бог нашому теляті вовка з'їсти. Скидаю капелюха перед майстрами словесного бою.