ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Дудар
2024.04.30 14:02
Перенеслись у перше травня!!!
Ніяких більше зобов’язень...
Мотив й мелодія їх давня
Поміж всіляких зауважень.
Перенеслись… ну що ж, доцільно
Було б усе перечеркнути,
А те, що зветься "не стабільно" —
Згорнути з часом, щоб не чути…

Світлана Пирогова
2024.04.30 13:53
М-оя душа проникливо сприймає
О-цей прекрасний Божий світ.
Є в нім ті закутки, немов із раю.

Н-атхнення - із емоцій квіт.
А глибина думок у ритмі моря
Т-анок плете зі слів та фраз.
Х-аризма Всесвіту, вечірні зорі...

Іван Потьомкін
2024.04.30 11:05
Ходить бісова невіра
І шукає собі віру.
Як давали колись їсти,
Він пошився в атеїсти,
А тепер така дорога,
Що без віри жить незмога.
Навіть ленінці в законі
Припадають до ікони.

Микола Соболь
2024.04.30 09:40
У розтині часу нам істини вже не знайти,
плачуть старезні дерева шрапнеллю побиті,
у герці смертельнім схрестили мечі два світи –
діти козачі й нащадки орди – московити.
Глянь, кров’ю омиті до краю безкраї степи,
небо жаріє, як бабина піч оксамитом…

Ілахім Поет
2024.04.30 09:33
Ти з дитинства не любиш усі ті кайдани правил.
Ти відтоді ненавидиш плентатись у хвості.
Де усі повертають ліворуч, тобі – управо.
Незбагненні та недослідими твої путі.
Ти не любиш також у житті натискать на гальма,
Бо давно зрозуміла: найшвидше на

Леся Горова
2024.04.30 09:00
Росою осідає на волосся
Невтішний ранок, мул ріка несе.
Вся повість помістилася в есе,
У сотню слів. В минуле переносить
Вода кушніру порване плісе,
В заплаву хвилі каламутні гонить.
І коливається на глибині
Стокротка, що проснулася на дні -

Віктор Кучерук
2024.04.30 06:01
Так вперіщило зненацька,
Що від зливи навіть хвацька
Заховатися не встигла дітвора, –
В хмаровинні чорно-білім
Блискотіло і гриміло,
І лилося звідтіля, мов із відра.
Потекли брудні струмочки,
Від подвір’я до садочка,

Ірина Вовк
2024.04.29 23:07
Шепіт весни над містом
В шелесті яворів…
Люляй, Маля, -
Мати-Земля
Квітом укрила Львів.

Люляй-люлій, Леве, радій,
Сонце встає огненне.

Микола Дудар
2024.04.29 13:58
Найважливіший перший крок…
І якби там вже не шкварчало,
Ти зголосись, полюбиш рок
І зрозумієш, що замало…
А вже тоді оглянь мотив
І всі навколишні акорди,
І налагодиться порив
Твоєї древньої породи…

Олександр Сушко
2024.04.29 12:22
Хочеш вірити в бога - вір.
Хочеш їсти - сідай та їж.
За війною ховається мир,
За халявою гострий ніж.

За безпам'яттю - кров, біда,
А за зрадою темні дні.
Пахне болем свята вода,

Ігор Шоха
2024.04.29 11:37
                ІІ
У кожного митця своя тусовка
в його непримиримій боротьбі,
якою виміряє по собі,
коли і де від нього більше толку.
А буде воля вишніх із небес,
то і німих почуємо, напевне,
у ніч ясну чи у годину темну,

Леся Горова
2024.04.29 07:54
Черевички мені дарував кришталеві. Як мрію.
Не бажала у тім, що тісні, і собі зізнаватись.
А розбились - зібрала осколки із них, і зоріє
Мені згадка під місяцем, що, як і ти, хвалькуватий.

Жменя іскорок блимають звечора. Терпко-холодні
Кришталеві

Світлана Пирогова
2024.04.29 07:50
Ось чути здалеку могутню мову лісу.
Він кличе стоголоссям, шумом.
Співає звучно вічності щоденну пісню.
І радість в ній, і ноти суму.

Немає від людей ніякої завіси.
Прозоре небо - оберегом.
Важливі, звісно, пропонує компроміси,

Ілахім Поет
2024.04.29 07:39
Ти взірець української дівчини.
Орхідея в розквітлій красі.
Ти перлина Івано-Франківщини.
Та чесноти далеко не всі
Видно зовні, бо кращими гранями
Ти виблискуєш не вочевидь,
Як буває із юними-ранніми,
Що привернуть увагу на мить –

Віктор Кучерук
2024.04.29 05:28
Розкричалися ворони,
Розспівалися півні, -
Ніччю спущена запона
Відхилилась вдалині.
Показався обрій дальній
І поблідло сяйво зір, -
Світ ясніє життєдайно
Темноті наперекір.

Артур Курдіновський
2024.04.28 23:06
Наприкінці двадцятого сторіччя,
Без дозволу прийшов у цей я світ.
Від сонця не ховав своє обличчя,
Але не знав, як стати під софіт.

Тоді мені дитинство наказало
Повірити мелодії душі.
Я йшов крізь простір чарівного залу,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Деконструктор Лего
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10

Анатолій Цибульський
2024.04.01






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Олександр Сушко (1969) / Вірші

 Мертві і живі
Чи нам потрібні спокій, мир? Аякже!
Ми ж не шаленці, а здорові люди.
Онук мій поруч ув окопі ляже,
Огулом ворогів душити будем.

Та можна обійтись без автомата -
Підлота по усіх кутках зміїться:
Яничарня! Підступна чорна зрада
Штовхає нас в обійми до ординця.

Кремлю - Донбас, і Крим, і рідну матір,
Навзаєм же - газок смердючий з дупи.
Продаймо все! І будемо багаті!
Триматися хохли не здатні купи...

P.S.:

Чи місце мертвим у земній юдолі?
Це вже не люди, а мара, фантоми...
Веде рабів Мойсей впотьмах, до волі,
Помруть усі. В дорозі. Від утоми...

11.05.2019р.




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2019-05-11 09:53:48
Переглядів сторінки твору 5101
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / --  (4.968 / 5.49)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.970 / 5.49)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.746
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2023.11.18 06:11
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олексій Кацай (Л.П./М.К.) [ 2019-05-11 13:28:01 ]
"Сполом". Чудове слово, чудова знахідка! Тож, житимемо :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-05-11 16:13:47 ]
Так, житимемо. А от онуки де жити будуть? Питання...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-11 13:38:42 ]
Для всіх.
Сполом означає разом....
давнє слово, назва видавництва "Сполом" у Львові.
Я вживала не раз, моя книга там вийшла.
Олександр її читав.
Тож не знахідка.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-11 13:42:26 ]
Помруть усі. В дорозі. Від утоми...

чи врто рубати рядок?

Гадюччя в хаті підлості зміїться. читаю....
де ця хата, чия незрозуміло......
рядок з дупою запевнив... таке оминати.

Якби не сполом, не озвалася б.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-11 13:44:39 ]
...колись на фб прочитала репліку журналістки зі Львова: чи є різниця, під яким паном бути?
А вірші. де про омріяну волю не можу сприймати без іронії, пояснила причину.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-11 13:47:23 ]
Мабуть, завершу візит отак: я хотіла вільної України, та геополітичні сили її шарпають........
і довкруж таки люди. Зі своїми турботами і успіхами: малими і значними. Тож писати "це вже не люди", зайве.
Вітаю принагідно ще тут з книгою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-05-11 16:13:02 ]
Дякую. Ви ж розумієте, що цей вірш - гротеск. Те, чого в житті бути не може. Буквально. Але...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2019-05-11 17:01:15 ]
Оскільки на цьому сайті зустрічав отакі-о "гротески", які виникають у любителів "пародіювати", а насправді - глумитися над чиїмись текстами, то дозвольте зауважити, що непогано влаштувалися оці-о майстри гротеску.
Завжди є матеріал для письма і завжди "відмазки":
- мовляв, гротеск. Мовляв, навмисно.

Вітаю з книжкою і майбутнім ювілеєм. Це серйозна дата. Певний Рубікон.

З найкращими вітаннями
Ю. С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-05-12 07:27:59 ]
Дякую, пане Юріє. Приходьтпе до мене на творчу зустріч. Буду вельми радий.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2019-05-11 19:22:28 ]
Щодо вірша.
Українською "манія́к".
Нехай на діалекті, але "навза́єм".
Замість "ляжеш" можна знайти, як прилаштувати "ляже".
Про "хохлів" я вже якось писав.
Може, забулася би ця образлива назва, якби не такі та інші нагадування.
Вірш більше, на мою думку, нагадує якийсь хронічний тролінг, аніж сьогоднішнє полум'яне слово правди.

Ю. С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-05-12 07:50:31 ]
Дяккую. Зауваження слушні. ампутував сумнівні місця. Окрім хохлів. Хоч слово і непривабливе, украй неестетичне, несе на собі вантаж меншовартості та зневаги, але точне. Хоча подумаю. Може знайду відповідник не такий зневажливий.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-11 19:37:41 ]
...та писала я щодня...не звертає погляду на огріхи, одноденки на головну ставляться...
А друг Соболь пише на іншій тематичній сторінці, що Сушка душа кричить...
До поезії це кричання яким боком?
оговтати не можу автора)))))))))))




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Соболь (Л.П./М.К.) [ 2019-05-11 22:16:54 ]
Від Вас, шановна Майє, я бачу лише - я, Я, я... А мені просто цікаво 19 травня чи буде у "графомана" Сушка таке дійство, як у Вас, що на вечері "майстрині слова" був порожній зал чи навпаки не буде переаншлаг. Ось і все. Заздрість погана річ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-19 20:54:22 ]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1623714757762986&set=pcb.1623717054429423&type=3&theater

Ось фото із презентації. Дивилася.......Напівпорожній зал.....
Десятки осіб.
Пане Миколо, все як у всіх.
Нема аншлагу. Є небайдужі. Та ж кількість, що й на моєму вечорі.
Але я не мала у столиці знайомих, не запрошувала активно...
Не та тепер увага до поетів та авторів, що 30 років тому...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-05-12 07:51:57 ]
Дякую, пані Майє.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Соболь (Л.П./М.К.) [ 2019-05-11 22:19:01 ]
Читайте це буде. Випадково вийшло не...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-12 00:10:08 ]
А чому ж я мушу писати про Ви)))))
Чого Вам від мене, Миколо, треба? Я ваші вірші читала не з цікавості, а щоб допомогти, бо маєте книги, а техніка шкутильгала.
Хто ви? Автори, яких отут сотні.... тисячі......І нарешті зрозумійте, що ні Сушка аншлаг чи недоаншлаг, ні ви мене не цікавите. Це складно зрозуміти?
Ні він, ні ви не показали мені тут оригінальної досконалої поезії, яку б я поцінувала. Ви у поезії не є авторитетом. На інших парцелах, можливо.
Є у вас читачі деінде...в інших групах. Я їх не проганяла.
То про що вести мову? От і не заздріть.
Бо мені вам обом заздрити нема чому. Щодо "пустого залу", то дехто брав афіші і їх наче розносив, я не попсова діва. І оті 20 осіб...то закономірність.
Емма Андієвська писала, що рада кільком читачам, зате розуміючим її поезію.
Про мене писали і пишуть. Не Вам мене тролити, чи Сушко просить захищати...Наче ні....
Борюкатися із вами...тренером... нема інтересу. Тож не беріть на себе забагато: досить із вас своїх турбот, мене піарити не варто.
Переймайтеся власне зростанням майстерності, я не коментую ваших текстів. А Сушко писав, що любить увагу до віршів. Ми з ним помирилися.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-12 00:16:51 ]
http://maysterni.com/user.php?id=8483

на цій сторінці нема текстів.

То переймайтеся її наповненням, пане Соболю, а не чіплянням до пані Майї.
На все добре. І прошу мене не турбувати. А я Вас не збираюся непокоїти. Святкуйте ювілей друга, всіляких гараздів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Соболь (Л.П./М.К.) [ 2019-05-12 01:08:40 ]
То хіба ж я Вас першим зачинив? Скільки вже від Вас лунало: я більше коментувати не буду, робіть, як знаєте, це не мій рівень... І всерівно прийдете на сторінку, наляпаєте по ділу чи без... Угомоніться врешті. Особисто мені не хочеться лаятися з Вами, бо сенсу з того, як з козла молока. Будь ласка вважаєте себе великою хай буде по-Вашому, одним Наполеоном більше одним менше на швидкість руху планети це не вплине. І ще одне: є люди, які реально допомагають, вчать і пояснюють і про це не кричать. А Ваше тавро - пихатість і гординя. Йдіть собі з Богом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-12 02:37:22 ]
Миколо Соболю...заціптеся нарешті ви, про козлів пишіть на ветеринарних ресурсах.
Ви удвох прийшли на поетичний ресурс.
Наполеоном себе вважаєте, а вірші кажуть самі за себе. Допомагати вам я не зобов'язана. Мені за це нема навіть "спасибі". Вчити дядьків під 50 теж нема сенсу.
Поезія потребує тиші, а не козлів без тавра незаперечної талановитості.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-12 02:38:57 ]
зачинив... соромота... опануйте мову.
пише зачинив замість зачепив... Добраніч.
Шануйтеся, не озивайтеся до мене. Мені це набридло.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-12 02:55:27 ]
Підігрівали ми з Юрієм інтерес до сторінки та іронічно злегенька зауважували... гарною була місія. Хай кожен лишається зі своїм поетичним багажем.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Соболь (Л.П./М.К.) [ 2019-05-12 06:17:29 ]
Ідіть собі з Богом...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2019-05-12 10:58:50 ]
Дякую за всі позитивні моменти Вашого запрошення.
В мене є одна перешкода.
Я не член цього культурного братства.
З'явитися мені у тих стінах - це ситуація, подібна до однієї з історично прадавніх.
Я можу уявити, як там буде гамірно та весело.
Зичу саме такого свята.
День піонерії цього дня також.
І, можливо, ще один з державних заходів.
На тій вулиці буде страшне що діятися :))
Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-05-12 19:29:19 ]
Тю! Я теж не член. Членкиня Майя Залізняк. Але вона не прийде. Прийдуть, в основному, не члени. Отже, наша з вами кумпанія. "Весело" і справді буде: книжка ж, в основному, про війну, про розруху, про негаразди. А чи буде інавгурація 19-го ще вилами по воді писано.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2019-05-12 20:39:57 ]
Весело, бо знайомі зустрінуться зі старими друзями та знайомими, а незнайомі з новими знайомими та з незнайомими.
І ансамбль буде не з духовими інструментами, а з струнними. Не знаю, як можна буде сумувати. Це ж не панахида, а свято першої книжки. Це все практично те ж саме, що для першокласника буквар.
Подивлюся, як там з недільними електричками. Може, приїду.
З подякою,
Ю. С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Деркач (Л.П./Л.П.) [ 2019-05-12 11:06:20 ]
Сполом легше батька бити.
Раджу не вживати, як мовить майстриня, тобто, не використовувати приватизовані слова типу товпа, а не юрба, скала, а не скеля, і обрубані дієслова, тоді менше буде мороки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-12 12:01:53 ]
Пане Ігоре, тобто Шохо......Деркачу...
колись давно приватно сказав голова спілки літераторів: Маючи словника, можна писати, але нічого вартісного не зможеш створити, якещо нема хисту і досвіду життєвого.
У багатьох є бажання писати вірші, поезія це інше.
нахапався слів маловживаних не лише Сушко, мою книгу списав олівцем чи ручкою. примітки робив, таке не приховував.
Тому вкраплення слів у його віршах мусить бути органічним. Хист явити у всій спромозі.
не зацікавлюють мене вірші автора... бо маю інші естетичні уподобання.
Було промайнуло кілька небанальних. Та гармонії, виколиханості не помітила.
Читачі різні, комусь і сяк-так написане ловке, тема злободенна...А виконання?
Мені не імпонують кричалки, кон'юнктурне, швидконаписане і не шліфоване.
За 25 років творчості я виросла, навчилася писати відразу прозоро, виразно.
Тому додивлятися звикла до чужих віршових спроб. Дивуюся, що дехто за два роки не підріс. Слебезувати на тему слів можна, та чи варто? Знахідка...чи таки підхоплене слово? Українська мова нині як покритка, дехто сприйматиме україномовних віршарів на ура вже лише тому, що послуговуються словами....яких більшість не знає. Я за розділення: автор і поет......
Необхідно опанувати всі поетичні інструментарії, щоб називатися зрілим, сформованим поетом.
А ще багато читати сучасних, щоб творити свої полотна , враховуючи новітні технології.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Деркач (Л.П./Л.П.) [ 2019-05-14 08:49:53 ]
Я не проти бути Ігорем Шохою, але і так шокований... Вашою зверхньою фамільярністю щодо жонглювання прізвищами. Якщо автор Деркач, якого Ви заблокували напевне тому, що він для Вас любитель нижчого сорту, то навіщо ототожнювати автора з поетом? Напевне причинно-наслідкові зв’язки інші?:)
Відомий борець із графоманами пліткує, а Вам навіщо ці крайнощі? Адже Ви тут не єдина із майстрів, яких може стосуватись моя репліка, адресована поету О. Сушку.
Я тчкож не проти поетес і авторів, але ліпити малозрозумілу мозаїку із архаїки вміли ще поети срібної доби.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2019-05-12 19:42:18 ]
Так, пане Ігоре, Ви праві. Слова у нас зараз приватизуються активно. Це така невиліковна хвороба, пандемія глупства у самозакоханих авторів. Треба дозволу питати: чи можна отаке чи отаке слово вжити аби не образити чиюсь високість.
Та й обрубані діслова також під забороною. Хоча вони й уноромивані. Прикро, що мова розвивається не так як нам цього хочеться, а всупереч. І це дуже дивує.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-12 12:07:28 ]
там огріх - якщо)
Щодо обрубаних рядків, бувають і в мене вони.....
Та саме тут мені ліпше б виглядав рядок, де коми чи тире, а не крапки ті.

Помруть усі. В дорозі. Від утоми...
це хекавка наче напала... видихати ці слова...при прочитанні.


Помруть усі - в дорозі - від утоми.
так можна...
Я - за працю над свіжонаписаним. Наче на всі закиди відповіла. Дозвольте вийти з бесіди.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2019-05-12 19:44:16 ]
Хекавка то доре. Додає експресії виснаженню. Наче. Тут якраз про утому ідеться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-12 19:52:48 ]
...до вас не достукаєшся......
Самозакохані автори вас непокоять, глупство десь вбачаєте... а сам кладезь мудрощів?
Та розплющте очі. На своє гляньте пильно... чи не самозакоханість заважає бачити недоречне і банальне?
Стомилася коментувати.
Що не вірш, то ще одна серія недоколиханого. Куди вам спішити? Зупиніться нарешті.......не женіть вал)))))))
З мене досить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-12 20:04:06 ]
))))множиться коментар, один зітерти можна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Деркач (Л.П./Л.П.) [ 2019-05-14 08:47:16 ]
Я не проти бути Ігорем Шохою, але і так шокований... Вашою зверхньою фамільярністю щодо жонглювання прізвищами. Якщо автор Деркач, якого Ви заблокували напевне тому, що він для Вас любитель нижчого сорту, то навіщо ототожнювати автора з поетом? Напевне причинно-наслідкові зв’язки інші?:)
Відомий борець із графоманами пліткує, а Вам навіщо ці крайнощі? Адже Ви тут не єдина із майстрів, яких може стосуватись моя репліка, адресована поету О. Сушку.
Я тчкож не проти поетес і авторів, але ліпити малозрозумілу мозаїку із архаїки вміли ще поети срібної доби.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-05-14 10:56:29 ]
На поетичному сайті нахабність і фамільярність з'явилася не з моєї подачі.
Не одна я думаю, що Деркач і Шоха це один автор.
Клони отут привільно почували себе, наплоджено десятки...
Людині статечного віку пора бути послідовною, писати відверто...хто - а не майстриня.
Для Сушка я одна і найцікавіша. Он присвята мені хороша є...попросимо повторити.
Ліпити... цке не про мене.
На сайті є відгук поважного пана, де написано таке:

http://maysterni.com/publication.php?id=136574

Запевнення, що мені такі думки, не ваші репліки.... набагато цікавіші, таки зайве.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2019-05-14 16:42:58 ]
Навзаєм же - газок смердючий з дупи.

Дуже "поетично".
Уявила, як Ви це читаєте на презентації.
Жесть (