ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Любов Бенедишин (1964) / Вірші / Зачаття неба

 Діалог



Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2013-11-15 16:23:03
Переглядів сторінки твору 8884
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.808
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2024.09.16 09:52
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-11-18 14:18:52 ]
Ляпнути "все чудово", безвідповідально оцінювати - це наше минуле, в майбутньому на ПМ оцінювання буде більш строге, інакше розвитку авторів не буде. Оцінки можуть і мають бути, як високі, так і низькі - бо наші досягнення в різних тематиках різні.
Добре, що є у світі, в т.ч. і нашому, ці емоції, але на одних емоціях ми всі залишимося там, де є нині. Можливо це багатьох влаштовує, але не адміністрацію ПМ. )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-11-16 19:44:46 ]
Отож...Нам, Любо, просто штучно "опускають" рейтинги:)Ці віртуозні рядки важко назвати просто замальовкою...Глибина і переливи слів...Музика слова...Не змогла стриматись. Вибачте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2013-11-18 13:40:32 ]
Та, все воно відносне, Світлано, і десь "штучне"... Хтозна, може, той рейтинг досі був завищеним? Тільки я про це не знала ) Тепер знаю, і тішуся, бо переді мною відкрився такий простір для руху вперед! Аж легше дихається.
Зрештою, все - про рейтинги більше ні слова. Не мені їх визначати і сушити над ними голову.
На цьому крапка.

П.С. Дуже дякую, Світлано, за спів_відчуття! Це дає мені надію, що я ще не зовсім з'їхала з глузду )))



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-11-18 14:23:08 ]
Світлано Костюк, не намовляйте на інших, не гарно з вашого боку. Краще шукайте раціональне і намагання адміністрації допомогти кожному авторові, а не навпаки...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-11-18 14:14:43 ]
Проблема не в рейтингах, проблема в кожному конкретному творі. Ми або закриваємо очі на те, що бачимо, чи просто не бачимо...
У нас є 5 рейтингів. Початковий - це рейтинг авторського потенціалу, він і найбільш динамічний - коливається найбільш помітно. На думку адміністрації - це цілком нормально. І, дорога Любо, - ви маєте в деяких випадках, якщо є сумніви, чи з інших причин, обирати - "не оцінювати".
" Ото((ж... - Що ж))..." - це вже питання рівня поетичного мислення, ваше особисте звучить як "що ж" - маєте в таких випадках відмовлятися від особистого на користь поезії...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-11-18 14:22:54 ]
Отож...
- То, що ж... ?
(тільки не впевнена, чи конче в моєму варіанті потрібна кома).
Даруйте, якщо щось не так
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-11-18 14:26:14 ]
Там є варіанти, вони дуже тонкі, але для мініатюр важливий кожен звук.
Це питання витонченості сприйняття і передачі - на жаль, з роками у більшості це зникає, у шановної Люби - ще не зникло, а в читачів, переважно, бачу - з кінцями...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2013-11-18 16:59:24 ]
Мені справді подобається варіант саме Люби Бенедишин, тому що в укр.мові дзвінкі приголосні вимовляються дзвінко і не треба їх штучно оглушувати, немов рибу динамітом.
Отож...
- Що ж...
але аж ніяк, не отош шош)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-11-19 12:57:34 ]
Ви, Ксеню, далеко не все бачите, що варто навчитись бачити. Маю надію, що зможете...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2013-11-20 20:04:53 ]
Володю, я не проти побачити більше, аніж бачу зараз... Проте в ході усього цього діалогу Ви аніскільки не підштовхнули мене далі_вище. Поки що за межі збігів розмова не просунулася.
..хотілося би почути Ваші аргументи на рахунок "Там є варіанти, вони дуже тонкі"..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2013-11-18 18:22:53 ]
Доброго вечора всім!

Володимире, насправді, я Вам вдячна за те, що зкернули увагу на цей вірш. І за особливе ставлення до иоєї творчості. Десь, може, навіть занадто лояльне. Зрештою, мушу віизнати, що ми тут на ПМ стали дещо балувані щодо оцінок, і "збалмошнні" (вибачте за такий словотвір) щодо оцінювання. Якщо задуматись - 5,25 - це більше ніж просто "Гарно". Це ж похвала. Тому у мене жодних претензій (про рейтинги я вже казала) - і до оцінки. Колись я вже Вам це говорила, повторюсь: моя справа писати і робити висновки, Ваша - оцінювати, чи ігнорувати (навіть не знаю, що краще). Ні, все ж "ігнорувати" - менш приємне.

Тому при всій повазі до Вас і до ПМ, дозвольте мені залишити так як є. Повірте, тут кожне слово вивірене і виважене від "макро-" до "мікровідчуття". Мініатюри, справді, як Ви зауважили, потребують особливих зусиль. Чим менше рядків - тим вища і важча вершина, яку треба здолати. Якщо Ви звернете увагу, шо це Діалог двох різних світосприймань, якщо прочитаєте монолог одного з них:

- Це тільки ілюзія раю,
та й то ненадовго. Отож
дарма сподіватись на диво.
Це просто безхмар'я - дивись!

То, можливо, Ви помітите, що ті короткі "вкраплення" другої сторони в цей монолог є дещо "потойбічними", несусвітніми, навіть дещо неуважними, замисленими, заглибленими у своє світовідчуття... Тому - інакшими вони просто не можуть бути.

Бо таке - нині моє сприйняття, і для мене воно витончене.

Підкреслюю - саме нині і саме для мене. Я нікому не нав'язую цю думку. Можливо, колись переді мною відкриються інші глибини і далі.

Дякую за розуміння.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2013-11-19 00:46:50 ]
Звуки, звуки… А хто б сказав, коли збіг вже можна вважати обов’язковим, а коли ні. Адже геть усе можна сказати по-іншому, уникнути тих нещасних збігів, досягти мелодійності і краси звукового ряду, але … геть втратити при цьому яскравість емоційної палітри, точність подачі емоції і витонченість думки. І що важливіше? Як на мене, то маємо намагатись досягти максимальної гармонії між філігранністю думки, точністю емоційної палітри і красою звучання. А у нас першість надається звуку. І при цьому «під роздачу» попадуть твори, де збіги приголосних просто необхідні для досягнення певної мети, а це вже нонсенс, так дійдемо до того, що гуркіт грому почнемо голосними передавати…
Зауваги мають бути обґрунтованими, і якщо немає що запропонувати як достойну альтернативу , щоб автор наочно побачив інші можливості і впевнився у власному недогляді чи помилці і справедливості зауваження, не бачу сенсу ламати списи і авторську ідею і псувати творчу атмосферу, а будь-яка заувага без конструктивного підходу виглядає надуманою і сприяє накручуванню негативних емоцій і абсолютно не сприяє вирішенню виникаючих проблем. Я своєму мозку звивини до головного болю викручувала, намагаючись змінити те коротке «що ж» так, аби зберегти ту безшабашно покірну приреченість, котру воно передає. Не знайшла. Отже, вважаю бачення автора єдино можливим, оскільки ніхто інший теж не запропонував достойного варіанту заміни. Любо, з огляду на один не такий вже й давній коментар про дружні стосунки на сторінках ПМ, змушена підкреслити, що це не спроба дружньої підтримки, а просто констатація факту і спроба знайти хоч щось раціональне у тому, що тут відбувається.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2013-11-19 08:16:38 ]
Погоджуюсь з Вами, Тетяно, щодо "полювання за збігами". Хоч і підтримую прагнення РМ до досконалості, не все мусить і може звучати, як "Мама мила раму, раму мила мама" )
Дякую Вам за тверезий аналіз. Зрештою, якщо ця ситуація кожному з нас зокрема і всій спільноті ПМ допоможе піднятись на якийсь вищий щабель, чи то рівень розвитку, то такій ситуації можна лише подякувати.

Успіхів нам усім!