ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори на сторінці:

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




 
 
Результати голосування
Що буде далі з олігархічно-клановим капіталізмом в Україні
1. Люстрація! Націоналізація і приватизація по-чесному!
 
  34 % (80)
2. Попереду суцільні катаклізми, пізно щось робити
 
  25 % (60)
3. Все буде Даунбасом - раби і влада олігархів
 
  25 % (59)
4. Україна розділиться - на Західну і Донбаську
 
  16 % (38)
Всього голосів: 237   | 2011-06-12
Рейтингові опитування

Інші рейтингові голосування:
Поетичні направлення кого з указаних авторів вам найближчі (3):
Майбутнє української поезії
полягає у (3 відповіді):


Всі актуальні голосування на "ПМ"

Коментарі
Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-06-12 15:24:45 ]
Шановні колеги, це опитування має на меті побачити, відчути, до чого ми насправді внутрішньо готуємось.

Якщо в когось є пропозиції щодо додаткових пунктів, то адміністрація з уважністю розгляне, і, напевно, долучить їх.

Отже, що з нами буде завтра?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Буняк (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-21 14:43:35 ]
Покладаю надію на молодь. Відродження завжди несуть молоді патріоти. А їх я бачу все більше і більше. Я б назвала сьогоднішню ситуацію в Україні- кристалізація! Рано чи пізно- Україна буде- "в сім'ї вольній новій"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-06-24 20:45:21 ]
І як на мене, шановна Наталіє, молодь у будь-якому випадку дає нормальне розширення двокласовій прокрустовій моделі, від якої покоління за поколінням відходитиме Україна.
Звичайно, тепер у нас інші Прокрусти, але до Лєніна-Сталіна їм далеко...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Буняк (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-09 01:14:44 ]
Мабуть я не цілком розумію вашу думку. Молоді потрібно спалах! І тоді вона не чекає, а діє. Зараз, застій в Країні і до деякої міри, розчарування. Відчуття, що відбулись чиїсь похорони. Мабуть ніколи не забудеться Помаранчева Революція. Так, молодь відтягує необхідне, але я свято вірю, що вона не спить, а оглядається навколо. Пригадуєте слова Франка- Гримить, гроза наступає! Так воно і зараз є.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Рубцов (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-24 17:37:53 ]
В опитуванні я не знайшов пункту, на якому міг би зупинити свою увагу. І дати прогноз іншого якогось змісту теж важко, бо у нас якось все неприродньо відбувається. У світі немає аналогів ситуації, нема на що спиратись, щоб дати більш-менш можливий варіант розвитку. Влада тисне так, що вже давно могло статись заворушення в країні, але того немає. Немає згуртованої нації, немає достойних лідерів, здатних згуртувати, об'єднати. З іншого боку, розумію, що, мабуть, до рівня Даунбасу ми не повинні скотитись. А тоді як почую на вулицях міста музичку з радіоприймачів та плеєрів, ні, навіть не музику, а розмову рецидивістів, яка витісняє музику... А вистави у театрі проходять при напівпорожній залі. І справжнє мистецтво чи то музика, чи малярство - багатьом воно сьогодні потрібно? Наче й надії є, але якісь вони примарні, бо вже 20 років сподіваюсь. Унікальна наша країна у плані прогнозів. От дивіться, обирали владу і знали, що вона дасть і до чого вестиме, бо це найпрогнозованіша партія - оця партія рецидивістів. Тепер на неї плюють ті, хто в'язали синьо-білі стрічечки. Плюються, а прапорці не знімають. Що воно за чудо? Послухати політиків від опозиції, як вони нерідко кажуть: "Сподіваємось, влада почує..." Яка дурниця! Ніхто тут не може нічого сподіватись. Нікого і ніколи вона не почує. Політологи (люблю послухати) неначе такі логічні сценарії плетуть, а хоч один відбувся? Отак-то воно загадувати наперед.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-06-24 20:49:13 ]
Пане Ігорю, схоже, ми тільки вчимося жити інакше, аніж за СРСР. Не всім це під силу. Багато народу втрачено. А що їмо, чим дихаємо, та й надто багато алкоголю п'ємо...

А який пункт, Ігорю, ви би додатково запропонували?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Рубцов (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-26 09:14:25 ]
Ну, можливо: Український вибір у майбутньому - це довгий період коливань, крайнощів і наступання на старі граблі, на тлі зростання прибутків у багатих і збідніння відносно бідних верств. При зовнішньому блиску обласних центрів зубожіння на периферії. Отак десь, мабуть.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-27 20:33:29 ]
іноді, за певного гангренозного стану, щоби врятувати життя, потрібно вже, на жаль, хірургічне втручання...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
ккк ох (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-21 13:47:07 ]
Що з нами буде завтра?
А що з нами сьогодні!
Ми, виражаючись мовою злочинного світу, терпіли.
А ми перетворились на інфантильних людиськ, яким все по барабану, крім власного дому, сім"ї і дітей...А на майбутнє Країни їм наср..ти.
Тепер конкретно по пунктам:
1. - такі сепарастичні настрої і прогнози мені зовсім не до душі, більше того вони безглузді, необгрунтовані і безпідставні. Це те саме, що сказати: Що у 2012 році буде кінець світу чи нова ера, де заживемо ми ще ого-го-го!
2. - фантазії! По-чесному? Це хіба що воскресне якийсь із гетьманів України чи і на землю прийде царствіє Божиє.
3. - про Даун-бас - не узагальнюйту, хто дауни - хай і буде таким, прошу не плутати мухи і котлети. А ще даунізм - то є страшна невиліковна хвороба!
4. - попереду і справді чекають несолодкі часи, але упевнена, робити щось ще не пізно.

Я вважаю що дане питання про майбутнє є недоцільним взагалі. Абгрунтовую: а що нам думати про майбутнє, ми живемо в сучасному, в ньому і діяти слід. А якщо ні - то майбутнього може й не бути. До речі, саме така картина і вимальовується. Дане питання треба переробити чи взагалі придумати нове.

п.с. шановні Редакції, тільки без образ, я з усією душею і щирістю до Вас і людей.
Цілую, П.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-21 14:02:50 ]
Паласю, щось у тебе все переплутано :( "Майбутнє Країни", прояке ти так палко говориш, складається з майбутнього кожної окремої родини в цій країні. І якщо ми не можемо зробити щасливими власні сім"ї, дітей, те ж саме очікує і країну. Хай мене "патріоти" закидають чим завгодно, але я твердо впевнена, що "країна для людей", а не "люди для країни".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
ккк ох (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-21 14:28:52 ]
Скоріше я не зовсім повно пояснила власну позицію чим переплуталось. Так, майбутнє Країни складається з майбутнього кожної людини. Згодна з Вами, тоді скажіть мені будь-ласка ось таке: чому хороше майбутнє деяких людей (візьмемо для прикладу купку олігархів) не впливає позитивно на хороше майбутнє нашої Країни? Думає? - а я відповім! Бо ця купка думає тільки про СЕБЕ і про СВОЄ, повторюся, їй наср**ти на Країну. Бо в будь-яку мить збере речі свої і накипає п"ятами закордон, де пригріте місце для їхньої діамантової дупи. Спустимось нижче, сім"я простих робітників, офісний планктон як кажуть на нас іноді, так от, ці робітники живуть в злиднях, ледь вистачає гривень на масло і сир, одяг шиють самі. Знову питання до знатоків: чи думають такі люди про майбутнє Країни? Думаєте, а я от припущу, що так. А знаєте чому? -тому що вони живуть надією у краще життя, вони живуть ніби майбутнім, і воно їх цікавить. Бо ж поряд діти, яким вони бажають кращого життя ніж в себе!
Країна для людей - і це аксіома! Але де ті люди, Країну яких так мордують? Невже їм всеодно...не вірю!
А за патріотів....спавжній патріот ніколи не скаже я-патріот, бо такі речі виявляються лише у справах, ставленні і діях.
Все, дозвольте відкланятися,
як і завжди, ваша П.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-21 14:54:17 ]
Ні, таки переплуталось :)
По-перше. Спочатку ти пишеш: "А ми перетворились на інфантильних людиськ, яким все по барабану, крім власного дому, сім"ї і дітей...А на майбутнє Країни їм наср..ти.". Потім: "чому хороше майбутнє деяких людей (візьмемо для прикладу купку олігархів) не впливає позитивно на хороше майбутнє нашої Країни?"
То йдеться про всіх чи про купку олігархів? Крім того, не всі олігархи однакові. Є й такі, які вкладають гроші в Україну, а не тільки смокчуть з неї.

По-друге. Хто тобі сказав, що щасливе майбутнє вимірюється кількістю грошей? Не буду наводити приклад з Діогеном, який у своїй діжці був аж ніяк не менш щасливим, ніж цар Олександр. Але критерій щастя - аж ніяк не в грошах.

По-третє. "ці робітники живуть в злиднях, ледь вистачає гривень на масло і сир, одяг шиють самі." "Злидні", дорогенька Палагея, це не "масло і сир". це коли дитина хоче їсти, а тобі їй нічого дати. але це виняток зараз, бо здорові дорослі, які не можуть забезпечити себе і своїх дітей мінімальним, просто не хочуть цього робити.
Звісно, не у всіх "простих робітників" вистачає грошей на три норкові шуби і Мальдиви, але це вже від відповідностей можливостей і бажань.

По-четверте. "Але де ті люди, Країну яких так мордують?" - а ти озирнись навколо :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-22 09:55:50 ]
Браво, Чорнявка! Паласю, мила Паласю, гривень надрукувати можна, ліс поки є та і братська Канада верстатами забезпечила. Але від цього яйка-млєко-масло, сир і сало не заполонять прилавки-ятки. Корів тре більше, сіна більш косити, вставати раніше і доїти міцніше. А бажаючих це робити не прибавляється. Зате росте кількість бажаючих споживати. А ще диво-дивнеє, при всьому виборі нарядів, самі бідні-і-знедолені обирають плаття яке не гріє і навіть не дуже прикриває форми. При цьому не можуть пояснити, чому саме вони обирають його.
Паласю, якби тобі президент одної держави прислав з свого столу мисочку з ікрою чорною як одній артистці нашої держави, ти прийняла б з вдячністю чи кинула в обличчя служнику?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-22 10:13:43 ]
Шановна Редакція Майстерень! Коли підлітки-боти пишуть слова по типу -даунбас, -галіціянти, -бандерлоги і т.п., це можна зрозуміти. Рівень культури визначається тими, хто їм платить. Але коли подібні слова з'являються на ресурсі серйозному, який поважають і віриться, який сам себе поважає, то це, напевно, слід пояснювати лише надлишком емоцій. Але зайві емоції прикрашають тільки гарненьких дівчат. літературний сайт вони роблять смішним. Хочеться вірити, що в Редакції немає господарів чи принаймні вони не втручаються в роботу редакторів.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-22 10:17:42 ]
Про поділ України говорити не слід. Не для того її сотні років збирали в одну. Але коли влада визначиться сама з собою, то цілком можливо, що відбудеться якась федерація чи регіонізація. тільки не в найближчі років двадцять.
Редакція може добавити ще один пункт "Як було, так і буде"?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-10-05 15:12:20 ]
Світ змінився, як було, так вже не буде. Тож обманювати і обманюватися - не маємо права...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Швед (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-31 11:42:29 ]
заполітизовано, а навіщо?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анатолій Притуляк (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-27 12:49:57 ]
Необхідно при опитуванні з переліку відповідей "вирізати" образливо-провокативну: "Україна розділиться - на Західну і Донбаську". Занадто дорого заплатили, щоб зневажати себе словами. Україна відбулася, є і буде СОБОРНОЮ !


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сантос Ос (Л.П./Л.П.) [ 2011-10-05 13:15:23 ]
повністю з Вами погоджуюсь, занадто провокативний цей пункт


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-10-05 14:50:23 ]
1. Наразі зауваження явища "Даунбасизму" - це чітка позиція адміністрації ПМ, яка має підстави вважати, що в деяких регіонах країни вирує потужна течія масового постпролетарського даунізму-ідіотизму, основаного на ненормальному вже десятки років способі життя багатьох і багатьох знедолених, з чим потрібно активно боротися - бо це антитрадиція, антикультура, тотальна криміналізація і, як наслідок, відмирання усього живого...

2. Якщо іншого шляху, аніж ампутація не існує, то лікарі дають пацієнту вибирати. В нашому випадку цілком імовірно, що може дійти і до усвідомленого вибору - розколу. Можливо це буде і логічна плата за ганебну зраду наших дідів і прадідів України, коли невеличкі загони більшовиків легко захопили цілу країну, де "наша хата", здебільшого, завжди була і є скраю - залишалася там, доки тотально нищили голодом українців на сході і не тільки на сході, в 30-х, і 40-х, і пізніше...
І ми всі, українці, в цьому винні, як відповідальні і за появу нинішнього режиму - бо скільки серед нас голосувало за нього, скільки "противсіхів", скільки ідіотів, що не ходять на вибори взагалі! Ця вся орда не заслуговує на нормальне життя, з цією ордою потрібно роз'єднуватися, якщо вона не порозумнішає. На останнє надії мало.
Звичайно, що можна перетворитися і на живий труп - забути мову, забути традиції, забути, що ти людина. Західна Україна на таке не піде ніколи - тож - ось Рубікон.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-10-06 12:39:45 ]
Чесно кажучи, вожді, лідери чи просто батьки Західної України особливого враження не викликають. Взагалі ніякого враження не викликають.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-10-06 12:54:57 ]
Моральні авторитети на Західній Україні та й Центральній Україні присутні - саме їх можна зачисляти до "батьків", не представників же режиму, чи прорежимну шелупонь...
"Сучасна українська еліта" - http://maysterni.com/publication.php?id=55534


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-10-06 13:31:17 ]
Моральні авторитети це дуже добре, але громадяни, які не належать до -еліти воліють нині, та і раніше бачити перед собою матеріальних авторитетів. Словом правильно говорити нині вміють вже і в дитячому садочку. Якщо можна питаннячко, яким чином теперішні чи майбутні моральні авторитети нації збираються зробити свій народ щасливим, заможним, достойним, заслуговуючим на кращу долю,...(риторика по вибору).
Ось Юля Тимошенко не приховувала свого бачення скривала. Коротко. Мовляв в Україні стільки руди, коксівного вугілля, марганцю й інших не менш корисних поліметалів, що найближчі сто років працювати не потрібно. Варто тільки діставати все те добро і відправляти за моря-океани. А звідти будуть надсилати в необмеженій кількості м'ясо, сало, ковбасу, машини різних кольорів, газ і навіть ноутбуки. Тільки бери і справедливо розприділюй. Але чи криза помішала у вражій Америці чи китайці в Корею наперли того добра чи німці сказали, що самі не знають де своє дівати, але щось не склалося на сотню років. Хоча можливо ще олігархи десь на кордоні сидять і ешелонами весь провіант з'їдають.
Так ось питання, як бути? Олігархів перестріляти як в 17-ому році, напасти на російський авторитарний режим і захопити газові родовища, продати щось непотрібне чи потрібне не дуже, ще щось?
Бо вже не хочеться слухати проповіді про загрозу існуванню роду людського одночасно спостерігаючи муку душевну записних патріотів при виборі нової моделі яхти.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Буняк (Л.П./Л.П.) [ 2011-10-08 21:57:25 ]
Не можу згодитися, що в Україні " все пропало" Україна переживає тяжко своє відродження, це так, але вона таки дозріває. 20 років це малий час щоб переродився менталітет "вєлікой нєдєлімой". Все ще дивимося на сусіда, а що ж він скаже. Отой страх вбитий в голови сотнями років, за 20 років не вибєш з голови. Молодь росте. На них і вся наша надія.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Савранська (Л.П./М.К.) [ 2011-10-20 14:12:45 ]
Відносно Ю.В.Т. – перезавантажтеся, нарешті. Не робіть дивні переклади. Одна - проти Ю., Я., Ф. та ін. За що і сидить. Бояться тільки її - це дуже показово і найбільш переконливо. Хіба ні?

Тепер продають навіть наш власний газ.

Ви праві, серед чоловіків, на жаль, немає авторитетів. Серед чоловіків, вибачте, всюди " дурно пахнетъ".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-21 16:01:42 ]

На жаль, маю погодитися.
І пересічний етично-естетичний образ сучасного українського чоловіка, схоже, зовсім ніякий... (


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Євген Аксарін (М.К./М.К.) [ 2012-10-20 18:42:12 ]
Дуже мало лідерок-жінок в українській політиці, а мужчин - лише двоє: Юлія Тимошенко та Олег Тягнибок.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2012-06-22 11:35:23 ]
Проголосувала за люстрацію, хоч прекрасно розумію, що приймаю бажане за дійсне...:-(((

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леля Далія (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-22 10:34:57 ]
Ні за що не голосувала, тому що вважаю, після чергового падіння, в якому ми ми перебуваємо нині, наступить духовне і економічне підняття - в термодинаміці існує такий принцип Ле-Шателье (грубо виражаючись - всяке збурення, яке виникає в системі всеодно її спрямовує в бік рівноваги)- нині історики його опробіровали, щодо розвитку держав, оказалось всі кризи змінюються стабільністю - "все вертається на круги своя" - голоне дожити до тієї стабільності і процвітання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-22 11:43:29 ]
О так, багато хто в часи 1914 - 1950-ті - ні до чого такого, суспільно вартісного, не дожив. Онтогенез, ясно, це нас цікавить найбільше, але без суспільної підтримки далеко не підеш )
Голосувати завжди потрібно - це данина суспільному )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леля Далія (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-22 12:23:56 ]
Не має 5-го пункту з чимось позитивним на перспективу (ну хотя би прорив через нинішній безлад років так через "n")
- націоналізація і чесна приватизація? - уже немає нажаль що приватизовувати - практично всі крупні об"єкти іноземні....
- катаклізми пішли на спад - максимум був у 1995-2000р.р.
- "Все буде Даунбасом - раби і влада олігархів" - недай Бог, хотя все можливо - взагалі, в нас, народ терпеливий до пори до часу, але в критичні моменти завжди міг відстояти себе - а то нас на цій землі не було б, як українців.
- Україна ніколи не розділиться на Західну і Донбаську, тому що Ценральна Україна між ними є буфером і постійно нейтралізує конфлікти, от щоб її не було давно б уже воювали...
----- а, що даний пункт обов"язковий для голосування?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-22 12:45:02 ]
Та ні, саме це голосування - не обов'язкове )) Важливо задавати собі запитання, так? Шукати не стереотипні відповіді. Думаю, що нікого тут не здивую, коли скажу, що ми в полоні стереотипів? На всіх рівнях... Але ці стереотипи "не вирішуються" руйнуванням "їх"... А тільки переростанням - і хто переріс? І куди? І які ознаки переростання? ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Гребенюк (М.К./Л.П.) [ 2012-07-29 10:55:30 ]
Україна давно розпалась не тільки на західну та східну , а ще й на Льонівську та самостійну.
Якщо заглибитись - єдності не буде ще довго , бо українців в Україні відсотків 20 не більше.
Як у басні - одні на захід тягнуть інші на північ , а розбудовувати свою країну просто нікому.
Розділити Україну на східну та західну булоб доречно в 2004 - му році , тоді можна хочаб частину зберегти , а зараз вже пізно.
Більшовицька Блакить всюди СМОТРЯЩИХ поставила і править на власний розсуд.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Опанасенко (Л.П./Л.П.) [ 2012-08-01 15:06:37 ]
Далі має бути революція заради відновлення самоповаги Українців. Заради поваги до України кожного її жителя, незалежно від етнічної чи ментальної приналежності. Має бути Революція, тобто, ПО ВО РОТ, що приведе нас на правильний шлях. Ми це здолаємо разом!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Назарук (М.К./Л.П.) [ 2012-11-09 11:11:37 ]
Сподіваюсь, що опозиція дасть їм)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Герасименко (Л.П./М.К.) [ 2013-02-01 21:11:10 ]
Ще стайні Авгієві чистить
нам доведеться день у день –
аж поки всім Свята Пречиста
на плечі руки покладе.