ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Каразуб
2024.04.27 10:19
Для чого ти дивишся на сонце у якому не має тепла,
Небо затягнулося хмарами і тисне посеред квітня.
А сонце на ньому безлике, розмите і невиразне,
І тепер воно заражає тебе своїм безкровним промінням.
За ним приходять дощі. І місяць пізнім вечором обг

Микола Соболь
2024.04.27 09:25
Понівечена хата край села,
Одарки уже п’ятий рік нема,
поза городом ніжиться Сула
і кицька доживає вік сама.
Але ж було, іще не каркне крук,
зоря не освітила небосхил,
а кітка ніжно тулиться до рук
і до ґаздині муркотить щосил.

Ілахім Поет
2024.04.27 08:53
Ти гарніша за Венеру.
Я далеко не Юпітер.
Мій маршрут до твого серця не збагне і ЦРУ.
Ти шляхетна є в манерах.
Ти небесна є в орбітах.
Та любов – знаменник спільний. Побажаєш – я помру.
Ти коктейль: напалм з тротилом.
Я смакую по ковточку.

Леся Горова
2024.04.27 08:49
Над містом вітер дзвін церковний носить,
Горять в руках свічки, тремтять зірки.
Холодний ранок опускає роси,
Як сльози,
В чисті трави під паски.

Христос Воскрес! І день новИй видніє.
Цілуєм Твій Животворящий Хрест,

Віктор Кучерук
2024.04.27 05:54
Щоб не показувати дірку
На мапі правнукам колись, –
Пора кацапам під копірку
По межах нинішніх пройтись.
Бо, крім московії, невдовзі
Нащадки ханської орди
Уже ніде узріть не зможуть
Нещадних пращурів сліди.

Микола Соболь
2024.04.27 05:19
Шлях спасіння тільки через церкву.
Ти не православний? Все, капут!
Принеси у Божий храм вареньку
і тобі на небі скажуть: «Good».
Влазить у «Porsche» владика храму,
поруч бабця черствий хлібчик ссе.
Люди добрі, це хіба не драма?
Ті жирують, ці живут

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Огляди конкурсів):

Руслана Василькевич
2009.05.31

Редакція Майстерень
2006.12.10

Майстерень Адміністрація
2006.07.31






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Огляди конкурсів

 Конкурс. «Читацькі симпатії» ІІ півріччя 2008 року
Образ твору Раз на півроку обираємо Переможців наших читацьких симпатій, як альтернативний головному поетичному конкурсу "Майстерень" погляд на порядок поетичних явищ на "Поетичних Майстернях".
Конкурс відбувається в рамках загального кваліфікованого голосування - "Читацькі симпатії «ПМ - півріччя», адреса сторінки, на якій проходить голосування, вказується.

Архів голосувань: конкурс №1 |...

Актуальне визначення: з 15.12.2008 по 05.01.2009
Нагадаю основні наші домовленості (щодо першого визначення - далі вони зміняться):
0) Голосування кваліфіковане! Участь у ньому беруть автори, чий редакторський ("Майстерень") рейтинг не нижчий 5,02.
Для забезпечення читацького волевиявлення адміністрація відкриває сторінку для голосування.
1) Голосування наразі обмежене 15 кращими авторами (за рейтингом "Майстерень") з числа тих, які заявили про свою участь у конкурсі "Майстерень".
2) Оцінених творів на авторській сторінці не повинно бути менше 15;
3) Основний масив творів автора-претендента повинен бути розміщений і заявлений до участі в конкурсі "Майстерень", щонайменше за 2 місяці до чергового проміжного підведення результатів (до 01 січня, або до 1 липня щорічно);
4) Переможцями вважаються автори, що набрали більшу кількість голосів;
5) За рівності голосів вище місце отримує автор із більшою кількістю оцінених редакторами творів;
6) Переможці конкурсу "Читацьких симпатій" (1,2,3 і 4 місця) автоматично потрапляють до списку кандидатів на перемогу в головному конкурсі "Поетичних Майстерень".
7) Переможці конкурсу "Читацьких симпатій" одноразово отримують "вступні" бонусні бали - 8 за перше місце, 6 - за друге, 4 - за третє, 2- за четверте.
8) Переможці конкурсу "Читацькі симпатії" (перші місця) можуть бути оголошені переможцями і повторно, але якщо випереджатимуть інших не менше аніж на 2% голосів (?)

РЕЗУЛЬТАТИ
05/01/09. Що ж, перше "всенародне" ПМ-читацьке опитування завершено, і ось результати - три переможці, і відповідно кількість голосів, за них поданих.

Терещенко Наталя - 31 - 14%
Жінка Чорнява - 23 - 10%
Гуцуляк Олег - 22 - 10%
--------------------------------------
Велес Я - 20 - 9%
Кремінь Тарас - 20 - 9%
Інші - 20 - 9%
Мандрівний Поет - 13 - 6%
Лютий Григорій - 12 - 5%
Пашук Олена - 12 - 5%
Осмоловська Ганна - 11 - 5%
Хвиля Орина - 10 - 4%
Малігон Анна - 9 - 4%
Пасічник Наталія - 9 - 4%
Семенко Вячеслав - 7 - 3%
Невиліковна Мар'яна - 5 - 2%
Замшанский Владимир - 3 - 1%

Отже, переможцями першого конкурсу
"Читацькі симпатії" другого півріччя 2008 на "Поетичних Майстернях" стали:
1. Наталія Терещенко.
2. Чорнява Жінка.
3. Олег Гуцуляк.


Вітаємо переможців, вітаємо і всіх нас із таким першим загальним волевиявленням.
Адміністрація Майстерень сподівається, що таке "альтернативне" визначення стане традиційним, становитиме самостійне явище, яке суттєво впливатиме і на хід "офіційного", редакторського визначення у головному поетичному конкурсі "Майстерень">>>>


Коментування дійства
Отже, першими! переможцями конкурсу "Читацьких симпатій" - "Поетичні Майстерні" другого півріччя 2008" стали:
1. Наталія Терещенко.
2. Чорнява Жінка.
3. Олег Гуцуляк.

Вітаємо переможців, вітаємо і всіх нас із таким першим народним волевиявленням.

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-01-05 19:06:53
Переглядів сторінки твору 3779
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.742
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2024.04.26 19:28
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-11 12:43:01 ]
Коментування дійства
Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-18 17:38:55 ] - відповісти
Шановні колеги, починаємо перше наше голосування щодо визначення чергових переможців головного конкурсу "Майстерень", а саме конкурсу «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2008».

1) Голосування кваліфіковане. Для участі у ньому ви повинні мати середній редакторський рейтинг не нижче 5,02 бали.
2) Маючи такий рейтинг (5,02), ви можете вибрати не більше 4-ох авторів-претендентів.
3) Результати цього голосування дорівнюватимуть трьом редакторським голосам (?) на наступному (і заключному) етапі визначення переможців конкурсу.
4) Але переможці цього нашого голосування здобудуть титули "Народних" лауреатів конкурсу «Читацькі симпатії" ІІ півріччя 2008».

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-18 18:12:20 ] -
Нагадую, ви можете голосувати тільки за чотирьох кандидатів, не більше, звичайно можна менше.
Кожне ваше нове голосування скасовує минуле голосування, тому аби не втратити свої голоси переголосовуйте відразу усі позиції.

Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2008-12-18 18:23:18 ]
Володимире, як щодо переможців минулого року - ті, що наразі ще не редактори? Я так розумію, їх голос прирівнюються до редакторського, так?

Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2008-12-18 18:37:08 ] -
Володимире,
Цей народний рейтінг буде занадто штучним - так, як
певні автори друкуються тут під різними іменами і
одна і ця ж людина може голосувати
стільки ж разів скільки має імен. Туфта виходить та й годі...
З примруженим лівим оком,
Л.Ю. :)


Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-18 19:17:30 ] -
Вандо, адміністрація страшенно зацікавлена у тому, аби всі наші переможці прийняли нашу пропозицію щодо редакторства на "Майстернях". І в наступному році ми таку пропозицію зробимо.
Просто Хронос, один із учасників адмінзграї, - наполягає на необхідному стажі, досвіді майбутніх креаторів :)(:

Звичайно, під час редакторського визначення головних переможців "ПМ" голоси минулих переможців враховуватимуться як редакторські.

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-18 19:28:47 ] -
Юрію, я думаю, що нічого страшного, подивимося, голосування обіцяє бути вельми показовим.
Я ж вважаю, що мають право голосувати усі користувачі, які мають редакторський рейтинг вищий за 5,02.
Таких користувачів не одна сотня, і важлива їх участь.
І чи не завжди автори, які мають декілька кваліфікованих "ніків", володіють хорошим смаком і мистецькою чесністю? Думаю на 90%, що так.

А потім - голосування таємне. І ні адміністрація, ні хто інший не тиснутиме на ваш вибір. Можливо навіть Зеньо проголосує інакше за Лазірка, а Маньєрист за Ляшкевича. :(

І варто напевно зауважити, що це саме народне голосування, яке вибиратиме своїх переможців - не офіційних, яких з 1.01 по 10.01.2009 подаватимуть редактори і переможці минулих визначень.
Так що примружуємо обидва ока!

Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2008-12-18 20:03:16 ] -
Звичайно, розумію - це забавка.
Але, на жаль, тут голосуватимуть не за поезію за приналежність до тусовки.
А так як ПМ потусована то все є файно.
Народим стане найбільш тусований кандидат з друзями котрі мають по декілька імен.
Ради такого - мушу зарегіструватись під 10ма-20ма іменами і виставити собі 5.25 за кожне і
все - мій кандидат буде в дамках ;)
Кул!!!! Нє?

Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2008-12-18 20:11:57 ] -
Найприкольніше вийде, коли "Інші" переможе.
Голосуймо всі за "Інші" :)

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-18 20:36:16 ] -
Та жодних проблем. Переможуть "Інші" - значить "Інші" кращі. :)

А щодо створення нових користувачів - персонажів для голосування, то це вже повинен бути нездоровий тандем із якимсь редактором, який би давав такому одноразовому персонажу путівку в життя, так?

Оце якраз адміністрація зможе проконтролювати.
Такі "ніки для голосування" будуть видалятися і їх голоси відповідно зникатимуть.
Адміністрація зацікавлена у чесності усіх процесів на сторінках "Майстерень".

А що стосується народної активності, народної чесності і смаків, то проявляємо їх і не ремствуємо на вічнохмурі українські небеса. :)

Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2008-12-19 11:41:00 ]
Редакціє, якщо адміністрація страшенно зацікавлена і зробить гарну пропозицію, то в неї є шанси, що деякі переможці погодяться на редакторство ;-)
А щодо необхідного стажу - це, як на мене, поняття дуже відносне.
Дякую за роз"яснення. Вітання з Миколаєм! :-)

Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-12-19 18:36:15 ] -
Обов'язково зробимо. Заплановано на початок наступного року.
Сподіваємось на взаємність у поєднанні творчих планів.

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-18 17:51:12 ] -
Закінчиться голосування 10.01.2009 року.
Можливо ми його розпочали дещо завчасно, але на користь цього рішення зіграв певний момент невизначеності, бо кожен із вас, хто голосуватиме, може ще не раз змінити свої погляди, за ці дні, що залишилися до 10.01.2009, докладніше ознайомившись із творчістю наших кандидатів.

Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2008-12-19 18:00:26 ] - відповісти
РМ, чи можуть зараз інші достойні автори також поставити галочку "на конкурс", якщо Ви кажете, що голосування почали дещо завчасно?

Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-12-19 18:47:32 ] -
Я так розумію, що зараз не має значення - редактор, чи "простий" автор Майстерень голосує за своїх обранців. Просто голосуємо і все!
Потім редактори і переможці минулих відзначень окремо голосуватимуть з 1 по 10.01.2009.

А нині важливо зробити таке альтернативне, таємне опитування аби:
1) визначити Переможців цього народного (сподіваюсь, що традиційного) опитування;
2) дати цим переможцям якісь додаткові бонуси при заключному редакторському визначенні.

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-18 18:02:57 ] -
Участі в цьому "Народному" визначенні наразі не беруть наступні автори, які загалом зареєструвалися на конкурс "Майстерень".

Ігор Павлюк - став нашим редактором, а редактори, як правило, участі у головному конкурсі не беруть.
Пухонська Оксана 5.5. Дата реєстрації на сайті: 2008-12-05 20:23:44 - тобто нема двох повних місяців перебування, і згідно наших умов, шановна Оксана зможе взяти участь тільки в наступному відзначенні.
Кішка Блакитна 5.43 Дата реєстрації: 2008-11-01 21:38:25 . Та ж ситуація - нема двох повних місяців перебування, і згідно наших умов, шановна Кішка зможе взяти участь тільки в наступному відзначенні.
Дем'янова Ірина 5.42 - не має наразі 15 оцінених (навіть опублікованих) творів.
П'янкова Тетяна 5.38 Дата реєстрації: 2008-12-01 12:29:41 Та ж ситуація - нема двох повних місяців перебування, і згідно наших умов, шановна Тетяна зможе взяти участь тільки в наступному відзначенні.

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-18 19:51:56 ] -
Біля прізвища кожного автора стоїть його загальний редакторський рейтинг, яким він був станом на 18 грудня 2008.

Ганна Осмоловська (Л.П./Л.П.) [ 2008-12-18 21:15:27 ] -
Так дивно...серед претендентів- лише один Любитель поезії! Такого, якщо я не помиляюся, ще ніколи не траплялося в історії ПМу :)
Відразу скажу: вибір зробити важко...

Ганна Осмоловська (Л.П./Л.П.) [ 2008-12-18 21:16:22 ] -
ой...тобто два Любителі :)

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-21 15:01:25 ] -
До речі, замість того, аби голосувати за "Інші", ви можете вказати, скажімо відповіддю на цей комент - кого забули додати до списку претендентів.

І дуже навіть ймовірно, що таких, "забутих", авторів ми додамо до цього списку голосування.

Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-12-22 09:07:58 ] -
Я певно ще не прокинулася з самогоранку... А де голосувати?

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-22 09:59:33 ] -
Або на головній віршів, або зверху кнопочку натиснути - "проголосувати", затим вибрати до "4" авторів і таки проголосувати. :)
Бо на цій сторінці тільки результати.

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-22 11:04:51 ] -
Шановні колеги, перед тим, як проголоувати, прошу вас звернути увагу на те, що вибираємо ми тільки серед тих, хто заявив про свою участь у конкурсі.
Повний список таких авторів можна побачити ось тут >>>
Ще раз нагадаю, що конкурсанти повинні були надіслати свої твори на конкурс щонайменше за два місяці до його закінчення, тому у списку для голосування не всі із кращих за показниками на даний час.

Олег Короташ (М.К./М.К.) [ 2008-12-22 17:02:42 ] -
Шановна редакціє,

оскільки запрошення прийняти участь у голосуванні мені прийшло на мейл, а програмою сайту голосувати, поза мою відмову рейтингувати власні віршики, я не можу, - висловлю власну думку щодо переможців тут:

Перемога, безсумнівно, - Юлія ФУЛЬМЕС або Вікторія ОСТАШ
За прозу (есеїстику) - Олег Гуцуляк.

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-22 20:29:12 ] -
Шановний Олеже,
Вікторія Осташ не брала участі у нинішньому конкурсі, а Юлія Фульмес, ось тільки нещодавно у нас на сайті зареєструвалась і буде мати всі права вже у наступному відзначенні.

Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2008-12-22 20:33:43 ] -
R.M.,
А хіба редактори мають право брати участь в конкурсах?

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-22 22:26:34 ] -
Мають право, окрім тих, звичайно, на яких виступають суддями.

Олег Короташ (М.К./М.К.) [ 2008-12-25 09:47:31 ] -
Вітання з Різдвом Христовим!

Шановна редакціє,я розумію "правила" ПМ,втім, для мене важливі поети та вірші. Свою думку я сказав не залежно від "правил". Бовірші пишуться поза правилами, і так само їх оцінюю.
Успіхів усім!

Володимир Мацуцький (М.К./Л.П.) [ 2008-12-23 12:04:38 ] -
Мабуть, я чогось не зрозумів і проголосував навмання. Тому і хочу запитати у адміністрації ПМ, і запропонувати дещо.

1. Чому голосуємо за прізвища, а не за твори?
2. Чому голосуємо таємно, а не відкрито?

Пропозиції.
1. Голосувати за твори і відкритим голосуванням.
2. Враховувати не голоси, а «сумарну оцінку» (народну і редколегії), яка є у голосуючого під час голосування. Це стосується і членів редколегії.
3. Висування творів на конкурс автоматичне, по «сумарній оцінці» + кількість відвідувачів твору.
4. Конкурс складати по номінаціям, які враховані на ПМ.
5. Створити автоматичну сторінку творів претендентів, яка буде діяти протягом всього півріччя.
6. В кожній номінації творів, висунутих на конкурс, повинно бути не більше п’яти.
7. Призові місця: 1, 2, 3.

Що це дає?
Крім вшанування «Передовиків виробництва», ми зможемо з’ясувати для себе тенденції розвитку смаків голосуючих (та і самих передовиків). А головне, це дасть змогу побачити: чи ще далеко ми від «співаючих (римуючих) трусиків»?
ПМ зараз стоїть осторонь «трусиків», але небезпека їх наближення є: попса підкорює на підсвідомості.

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-23 14:19:03 ] -
Шановний Володимире, дякую за цікаві пропозиції.
Напевно потрібно буде не руйнуючи те, що є, додати окремо і те, про що говорите ви.
Тобто зробити і окреме визначення саме серед творів.
І робити це в рамках тематичних напрямків, які є і для поезії, і для рецензій, прози, аналітики (чому би й ні).
Це досить непросте завдання.
Тому не обіцяю його швидке втілення, але як напрям - дуже інтригує!

Володимир Мацуцький (М.К./Л.П.) [ 2008-12-23 15:35:17 ] - відповісти
:))

Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-12-24 10:45:58 ] -
Я думаю, що дуже показовим є високий відсоток голосування за "Інших", - коли голосують, не пропонуючи відкрито "іншого" кандидата адміністрації для включення в перелік для голосування.
Схоже, голосуючи за "Інших", ви маєте на увазі себе - геніального, брутально не оціненого?
І не соромно? :)

Ганна Осмоловська (Л.П./Л.П.) [ 2008-12-24 10:50:26 ] -
Певно, "Інші"- це ті автори, які мають достатньо високий рейтинг і гарні вірші, але все ніяк не хочуть брати участь у конкурсі (Борис Терен, наприклад).


Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-24 18:52:02 ] -
Так, є такі автори, які наразі не беруть участі в конкурсі, але як можна за них голосувати, якщо вони поза нашим конкурсом?
Думаю, що є сенс голосувати лише за тих, хто бере участь у конкурсі.

Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2008-12-29 12:25:16 ] -
Таня П'янкова гарно пише.

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-31 14:11:41 ] -
Згідний, мені теж подобається її творчість.
Але, П'янкова Тетяна. Дата реєстрації: 2008-12-01 12:29:41
Нема двох повних місяців перебування до часу завершення конкурсу, і згідно наших умов, шановна Тетяна зможе взяти участь тільки в наступних відзначеннях.

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-12-31 18:06:14 ] -
Вітаю всіх нас із тим, що ми були у 2008, і що будемо в новому, 2009! Були - нічого так, а будемо - ще кращими! Більш досвідченими, більш майстерними, більш людяними.
Напевно не буде легко, але є сподівання, що те, чим тут ми займаємось, потрібно, і в першу чергу нам самим.
Отже - успіхів нам у здобутті того, що так потрібно кожному із нас (+ вина, і солодких поцілунків)!

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2009-01-02 12:13:16 ] -
За зваженими пропозиціями деяких редакторів адміністрація прийняла рішення завершити народне голосування 05.01 зранку. І за очевидними результатами будуть оголошені Переможці "Читацьких симпатій "ПМ" ІІ півріччя 2008 року".

А від сьогодні адміністрація пропонуватиме минулим Переможцям нашого головного конкурсу, а також Редакторам "Майстерень" на сторінці
http://maysterni.com/publication.php?id=25716
публічно назвати своїх 4-ох кандидатів на перемогу в конкурсі "Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2008".

Нагадаю, що Переможці конкурсу читацьких симпатій автоматично стають і кандидатами на перемогу "офіційного" конкурсу, і одноразово отримують "вступні, бонусні" бали - 8 за перше місце, 6 - за друге, 4 - за третє, 2- за четверте.

Василина Верховинка (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-04 17:14:24 ] -
Якщо, шановна РМ, вирішено проводити чудовий рейтинг читацьких симпатій, то чому обмежено лише чотирма іменами? У мене симпатій набагато більше. я б і 25 обрала. Адже може подобатися чийсь стиль, чиясь тематика, віртуозність, може вразити лише один твір. кожен міг би написати прізвища тих, кому симпатизує, раз уже так питання поставлено.

Сергій Корнієнко (М.К./М.К.) [ 2009-01-02 14:00:27 ] - відповісти
Вельми суб'єктивно, бо не стає часу на всіх достойних. Але кого душа відчула - достойні.

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2009-01-02 15:48:43 ] - відповісти
Часу завше не вистачає. :(

Отже, голосуємо, хто ще не голосував, бо до 5-го зовсім близько.

Василина Верховинка (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-04 17:15:48 ] -

А ще можна би визначити, який твір найпопулярніший був, ні?
утім, це все лиш гра

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2009-01-05 11:04:52 ] -
Що ж, перше "всенародне" ПМ-читацьке опитування завершено, і ось результати - три переможці, і відповідно кількість голосів, за них поданих.

Терещенко Наталя - 31 - 14%
Жінка Чорнява - 23 - 10%
Гуцуляк Олег - 22 - 10%

--------------------------------------
Велес Я - 20 - 9%
Кремінь Тарас - 20 - 9%
Інші - 20 - 9%
Мандрівний Поет - 13 - 6%
Лютий Григорій - 12 - 5%
Пашук Олена - 12 - 5%
Осмоловська Ганна - 11 - 5%
Хвиля Орина - 10 - 4%
Малігон Анна - 9 - 4%
Пасічник Наталія - 9 - 4%
Семенко Вячеслав - 7 - 3%
Невиліковна Мар'яна - 5 - 2%
Замшанский Владимир - 3 - 1%


Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2009-01-05 11:09:57 ] - відповісти
Отже, переможцями конкурсу "Читацьких симпатій "Поетичні Майстерні" другого півріччя 2008" стали:
1. Наталія Терещенко.
2. Чорнява Жінка.
3. Олег Гуцуляк.


Вітаємо переможців, вітаємо і всіх нас із таким першим народним волевиявленням.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-12 16:47:25 ]
Якщо нашим програмістам таки вдасться достойно підготувати нові можливості, то майбутнє визначення "Читацькі симпатії" І півріччя 2009 року зачеплять усіх активних авторів ресурсу, навіть тих, хто не воліє бути зачепленим.

Зазначу, що за півроку ми плануємо провести конкурс "Читацьких симпатій" у значно ширшому форматі - щонайменше поміж 300-400 авторів "Майстерень", чий редакторський рейтинг на момент голосування буде не нижчий за 5,00. І знову ж таки народний вибір серйозно вплине і на результати майбутнього головного конкурсу "Майстерень".
По-перше тому, що Переможці конкурсу, а також ті, що посядуть 4-е місце, автоматично потраплять і в список кандидатів на перемогу в конкурсі "Майстерень", та ще і з бонусним начисленням балів.
По-друге, переможцями "Читацьких симпатій" можуть стати і редактори, і переможці минулих головних конкурсів "Майстерень", і навіть ті з нас, які свідомо відмовляються брати участь у будь-яких конкурсних баталіях.
Наразі в адміністрації не має ясності, чи може будь-який переможець конкурсу "Читацьких симпатій" теоретично стати і переможцем головного конкурсу "Майстерень", але певні обмеження на можливість одному авторові стати двічі переможцем конкурсу "Майстерень" (Перше місце) наразі існують. Але "але" залишаються.