ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Каразуб
2024.04.27 10:19
Для чого ти дивишся на сонце у якому не має тепла,
Небо затягнулося хмарами і тисне посеред квітня.
А сонце на ньому безлике, розмите і невиразне,
І тепер воно заражає тебе своїм безкровним промінням.
За ним приходять дощі. І місяць пізнім вечором обг

Микола Соболь
2024.04.27 09:25
Понівечена хата край села,
Одарки уже п’ятий рік нема,
поза городом ніжиться Сула
і кицька доживає вік сама.
Але ж було, іще не каркне крук,
зоря не освітила небосхил,
а кітка ніжно тулиться до рук
і до ґаздині муркотить щосил.

Ілахім Поет
2024.04.27 08:53
Ти гарніша за Венеру.
Я далеко не Юпітер.
Мій маршрут до твого серця не збагне і ЦРУ.
Ти шляхетна є в манерах.
Ти небесна є в орбітах.
Та любов – знаменник спільний. Побажаєш – я помру.
Ти коктейль: напалм з тротилом.
Я смакую по ковточку.

Леся Горова
2024.04.27 08:49
Над містом вітер дзвін церковний носить,
Горять в руках свічки, тремтять зірки.
Холодний ранок опускає роси,
Як сльози,
В чисті трави під паски.

Христос Воскрес! І день новИй видніє.
Цілуєм Твій Животворящий Хрест,

Віктор Кучерук
2024.04.27 05:54
Щоб не показувати дірку
На мапі правнукам колись, –
Пора кацапам під копірку
По межах нинішніх пройтись.
Бо, крім московії, невдовзі
Нащадки ханської орди
Уже ніде узріть не зможуть
Нещадних пращурів сліди.

Микола Соболь
2024.04.27 05:19
Шлях спасіння тільки через церкву.
Ти не православний? Все, капут!
Принеси у Божий храм вареньку
і тобі на небі скажуть: «Good».
Влазить у «Porsche» владика храму,
поруч бабця черствий хлібчик ссе.
Люди добрі, це хіба не драма?
Ті жирують, ці живут

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Проза):

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Меланія Дереза
2024.02.08

Ольга Чернетка
2023.12.19

Галюся Чудак
2023.11.15

Лінь Лінь
2023.10.26

Світлана Луценко
2023.07.27

Гельґа Простотакі
2023.07.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Василь Світлий (1968) / Проза

 Як це - бути вільними ?

Єсть на світі воля, а хто її має ?

/Т. Шевченко/

Бути вільним...
Але як це воно, бо скільки тут
і граней розуміння,
і варіантів трактування,
і способів досягнення.

Для когось це:
А) можливість жити у достатку, не відчувати ніякої нужди;
Б) можливість вибору, здатність відстоювати свої інтереси;
В) можливість провадити самостійне життя, належати самому собі

(В проявах максималізму це прагнення може вилитися у бажання ні в чому собі не відмовляти, не обтяжувати себе ніякими заборонами і пересторогами).

Ось така бувальщина критеріїв світського міркування
над цією можливістю – бути вільним.

Та піднімемось на рівень філософського буття.
Ось кілька висловлювань про волю.

Вільний лише той, хто володіє собою.
(Фрідріх Шиллер )

Справжній ворог нашої волі знаходиться в нас самих.
(Георг Зіммель )

Найбільше рабство - не маючи свободи, вважати себе вільним.
(Ґете)


А яким є духовне бачення цієї проблеми ?
Відповідь не це запитання знаходимо у розмові Ісуса Христа
з наверненими юдеями (Ів. 8):

31 Тож промовив Ісус до юдеїв, що в Нього ввірували:
Як у слові Моїм позостанетеся, тоді справді Моїми учнями будете,

32 і пізнаєте правду, а правда вас вільними зробить!

33 Вони відказали Йому: Авраамів ми рід, і нічиїми невільниками не були ми ніколи.
То як же Ти кажеш: Ви станете вільні?

34 Відповів їм Ісус: Поправді, поправді кажу вам, що кожен, хто чинить гріх, той раб гріха.

35 І не зостається раб у домі повік, але Син зостається повік.

36 Коли Син отже зробить вас вільними, то справді ви будете вільні.

Гріх – таємниця для людської душі. Через свою лукавість його присутність не зразу може бути виявлена відчуттями чи інтелектом людини. Маючи певну привабливість «краси» і «солодкості», він виявляє свою потворність поволі. Навіть для «Авраамових синів» була закрита та гірка правда, що вони являлися невільниками гріха.

Усвідомлення гріхів і звільнення від них – це особлива Божа Ласка. Єдиний шлях до цього внутрішня готовність до каяття і навернення. Тільки в такий спосіб ми зможемо наблизитися до Божого Сина і охопити усю повноту цього щастя – бути вільними, вільними від полону пристрастей, легіону побоювань, соти розчарувань. Бо Господній голос обіцяє усім:Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, і Я вас заспокою! Візьміть на себе ярмо Моє, і навчіться від Мене, бо Я тихий і серцем покірливий, і знайдете спокій душам своїм. Бож ярмо Моє любе, а тягар Мій легкий!




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2013-03-21 01:02:46
Переглядів сторінки твору 11408
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.886 / 5.47)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.709 / 5.39)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.775
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2018.04.09 14:31
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 09:12:40 ]
Василю, Ви вважаєте, що це проза?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 15:15:26 ]
І Вам доброго дня, Сергію .

Як Вам сказати ...
В жінки запитують,що вона хотіла би придбати ?
- Кентавра - відповідає.
-???
- А шо... і чоловік в хаті, і тварина на господарстві.

Щось і я скомпонував таке - не таке...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 09:19:18 ]
"...повноту цього щастя – бути вільними, вільними від полону пристрастей, легіону побоювань, соти розчарувань. "
Василю, а чим вільна людина відрізняється від щасливої людини?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 14:44:45 ]
А що - відрізняється !?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 14:59:07 ]
..повноту цього щастя – бути вільними, вільними від полону пристрастей, легіону побоювань, соти розчарувань. "
Василю, а чим вільна людина відрізняється від щасливої людини?
Василю, я не почув(не прочитав) відповіді! Це секрет? Даруйте, але Ви "відвіли" запитанням... Це Вам зовсім не личить!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 15:11:27 ]
Так, запитанням на запитання - це неввічливо, але Ви не охопили усієї повнити відповіді.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 15:16:15 ]
Василю, а Ви -- не охопили всієї повноти запитання!
Як людина конкретна я хочу почути від Вас конкретну відповідь: у чому відмінність між людиною вільною і людиною щасливою? (:


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 15:34:20 ]
Я можу пояснити Вам у чому відмінність між людиною конкретною і людиною вільною.

Перша, знає чого вона хоче і вимагає цього від себе і від інших ( що і завдає її клопоту та робить нещасною)

Друга, знає , що вона не зобов'язане це робити але терпить це заради блага першої ( і від цього почувається щасливою)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 15:40:52 ]
Про вільну людину я нібито зрозумів... А ось про щасливу - туман.Тож розшифруйте своє: " Друга, знає , що вона не зобов'язане ЦЕ(????) робити але терпить ЦЕ(?????????) заради блага першої ( і від цього почувається щасливою)".
Що означає перше ЦЕ?
Що означає друге ЦЕ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 16:11:18 ]
Якщо читач каже,що про вільну людину він "нібито зрозумів"... то виходить, що і авторський задум нібито досяг своєї мети. Засмучує лише той факт, що у людині вільній Ви так і не змогли розгледіти людини щасливої...

Щодо людини конкретної...то вона є ліричним відступом у нашому діалозі і ЦЕ не потребує додаткових пояснень.

А тумани розвіюються днями і вітрами. Тут потрібний вияв терпіння і , звісно, час...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 16:22:10 ]
Василю, наберіться терпіння і Вам - воздасться! Я хотів конкретної відповіді, а потім уточнення Вашої нечіткої відповіді. Тому:
Що означає перше ЦЕ?
Що означає друге ЦЕ?
"Заради блага першоЇ"... А " першої "- це що? Мається на увазі - вільной людини?

Василю, учіться викладати свої думки чітко, зрозуміло.... Пора вже!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 18:34:59 ]
«Сергій Гупало (Л.П./М.К.) [ 2013-03-17 19:55:59 ]

Тоді Вам, Василю, залишається проповідувати. Бо тут, у ПМ, -- не знають, що таке Слово Боже!»


Сергію, йдучи назустріч Вашим уподобанням я написав твір ковбойського стилю, революційного характеру і духовного спрямування. У ньому я «чітко, зрозуміло» виклав поверхи бачення людини вільної (назвемо її так). Але про те, що стало для Вас каменем спотикання (людина щаслива) - там не йшлося , а згадується лише про «повноту цього щастя – бути вільними». Отож, і сама постановка питання (чим вільна людина відрізняється від щасливої людини) тут була б некоректна. Хіба-що, варто уточнити розуміння цього «щастя», як духовного блага (стану блаженства). Тепер, гадаю, усі крапки розставлено…

І залиште оту муху ЦЕ-ЦЕ, бо там йшлося (жартома) про «людину конкретну» і «людину вільну»… Що вдієш – легкість весняного настрою вривається і на наші сторінки :)

А в цілому, думаю, що не варто грані цілісного розглядати, як окремі складові ( я вже говорив Вам про марність намагань раціоналізувати ірраціональність і виразити її в натуральних величинах).

Але, якщо це Вас все таки цікавить , можете подивитися дещо тут http://www.maysterni.com/publication.php?id=87343

Успіху, чіткості і зрозумілості кожному з нас.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 09:58:23 ]
Пане Василю, своєю філософською за змістом і незвичною за формою публікацією Ви відкрили публікації 21 березня - Всесвітнього Дня поезії. Вітаю Вас і всіх авторів і читачів Поетичних Майстерень з днем саме Поезії в усіх її проявах, а, головне, талановитої, змістовної, гарної і розумної! Щастя, здоров'я, волі, наснаги - усім творчим людям.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 14:46:19 ]
Щиро дякую, пане Володимире.
Дозвольте і мені приєднатися до цих вітань.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 10:37:31 ]
Я вважаю, що ми є у вільній державі і є на сайті, де можна висловлюватися у будь - який спосіб, тільки щоб наші висловлювання не несли руйнації в наші душі. Ми є відповідальні за кожне слово. Бо словом можна вилікувати, ним же можна і вбити.
Твоє, Василю, слово, якщо і щось руйнує, то тільки те, що несе в собі сумнів, недовіру, рабство гріха. Якщо ти на даний час заполонений саме такими роздумами і бажаєш поділитися зі своїми поетичними соратниками, то це не є зле.Адже все, що тільки не робиться, робиться на добро!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 14:50:34 ]
Володю, твій коментар нагадує мені адвокатську промову але добродій Сергій ще судової справи не започаткував (може це з нагоди свята Поезії:)

Жартую, бо ти маєш рацію, друже: чим наповнене серце те і на устах але наміри нашого серця відкриті лише перед Всевишнім.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 11:33:56 ]
Одне з визначень свободи: не стільки робити те, що хочеться, а НЕ робити того, чого НЕ хочеться...
Класичне: свобода, воля - пізнана і добровільно прийнята необхідність...
З днем Поезії, пане Василю, та усі Колеги!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 14:58:27 ]
Дякую, пані Галино.
Навзаєм вітаю і Вас.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 11:49:05 ]
О! Це шо? Галина Виноградська(Михайлик) і мене вітає із Днем Поезії?!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 15:00:50 ]
А Ви шо не поет ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 23:50:44 ]
О! Сергій Гупало вирішив здивувати громадськість знанням мого прізвища :)) Знайшов "секрет" там, де його і не було :)
А діячеві літератури міжнародного рівня не гоже "шокати", тим більше у звертанні до жінки.
Моє вітання адресоване усім Колегам по перу. Якщо Ви зараховуєте себе до цього кола - будь ласка, то і Вам теж, мені не шкода :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-22 09:07:46 ]
Галина Михайлик - Галина Михайлівна Виноградська

http://ethnology.lviv.ua/ua/76/spysok_naukovyh_spivrobitnykiv.html#


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-03-22 09:29:47 ]
А ще Гугл видає з десяток посилань на мої статті, та згадує мою участь у різних культурно-наукових заходах :)) Читайте - для того й писано :)
Про Сергія Лукича Гупала:
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pedp/2010_2/66/met/martunyk.pdf
https://www.google.com.ua/webhp?source=search_app#hl=uk&gs_rn=7&gs_ri=psy-ab&tok=0Tm6TwNlUq4OVb9jrWG4JQ&cp=19&gs_id=2i&xhr=t&q=%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9+%D0%BB%D1%83%D0%BA%D0%B8%D1%87+%D0%B3%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%BE&es_nrs=true&pf=p&sclient=psy-ab&oq=%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9+%D0%BB%D1%83%D0%BA%D0%B8%D1%87+%D0%B3%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%BE&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.44158598,d.Yms&fp=2861daf5fb0bff05&biw=1496&bih=812


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 20:27:53 ]
На компромат замало :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 18:41:39 ]
Василю, Ви й надалі говорите про все і ні про що! У мене були конкретні запитання! У Вас появився комплекс - муха ЦЕ-ЦЕ!
Ще раз(утретє!) повторюю запитання по темі:

Що означає перше ЦЕ?
Що означає друге ЦЕ?
"Заради блага першоЇ"... А " першої "- це що? Мається на увазі - вільной людини?




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 21:35:53 ]
Даруйте, Сергію, що час від часу мушу відриватися від комп’ютера.
Хоча, бачу, співрозмовник Вам не обов’язковий. :) Ваша Тактика ведення бою (зачепитися за щось) корисна під час руху по вертикальний або нахиленій площині але не на горизонтальній. Ми увесь час повторюємося і це втомлює. Але, як активному читачеві, я зроблю виключення і спробую відповісти ще раз.

За словами Григорія Сковороди, щоб бути щасливою людині нічого не потрібно, це її природній стан, в якому вона перебувала до початку гріхопадіння. Після нього вона здатна відчувати хіба окремі миті щастя, але вони є лише скромними проекціями райського блаженства. Щоб повернути собі усю повноту цього блага – бути щасливою (блаженною), людина повинна вивільнитися від оков гріха і повернути втрачене в Едемському саду спілкування з Господом. Послідовність така – спершу вільною, потім щасливою. Людині щасливій передує людина вільна. …


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 21:40:43 ]
О,це ввже схоже на відповідь! Нарешті! І це треба було вимучувати протягом дня!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 21:47:37 ]
Процес порозуміння і пізнання Істини виявися складним для обох сторін :)

Цих зусиль вистачило з лихвою на ще одну статтю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 18:46:05 ]
вільной = вільної


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 18:48:31 ]
Ось так і у реальному житті: прововідники ходять по колу(колобродять словом),а коли стикаються з конкретними проблемами , то вони як діти!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 18:49:09 ]
прововідники=проповідники часто


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 19:01:25 ]
Будьте як діти” – говорить Ісус Христос... АЛЕ Я, звісно, НЕ ЦЕ МАВ НА УВАЗІ!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 21:40:12 ]
І ще одне:

Не Ви перший, Сергію, і не Ви останній намагаєтесь звинуватити мене у «проповідях» на сайті поезії. Звинуваченні ці безпідставні. Так, мені іноді доводиться вступати в суперечки, висловлювати міркування, які мають відношення до фундаментальних принципів, моральних засад на яких базується Поезія. Що в цім не природного ?
Хіба її стержнем не є – Слово, дар Божий ? Чи Ви здатні творити поезію жестами і мімікою ? Якщо так, тоді будь-ласка.

Звісно, піддаючись віянням часу, на Поезію можна накладати певні обмеження щодо її форми (дієслівна рима, милозвічність і т.д. ), які ніби допомагають її вдосконаленню але аж ніяк не посягати на її внутрішню складову, її покликання – служити Людині, яка створена на образ і подобу Божу.

І цього, мабуть, вистачить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 21:45:15 ]
А це вже зайве, Василю!Я Вас не звинувачував! Це не тільки моє перевонання, що на подібних сайтах читати проповіді - дурний тон. Як Вам важко формувати конкретні відповіді -- я пересвідчився сьогодні. Тому не буду тривожити...Шануймося!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 20:17:40 ]
Сергію, на кожному сайті є свої традиції і формуємо певною мірою їх ми, "місцеве населення". А Вам, як видно з Ваших висловлювань і пропозицій, багато чого хотілося б змінити (себто "вдосконалити") на власний смак .

Однак,наприклад, той факт, що завдяки Вашим коментарям Василь Кузан змушений був видалити на своїй сторінці передмову до книги Шутко - дурним тоном Ви напевно вважати не будете.

Схоже, що перепалки із тутешніми стали для вас нормою, і працюють над створення Вашого іміджу. Але дозвольте вже залишатися нам такими, якими ми є.

З повагою, ВС.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-22 22:09:35 ]
Звичайно, Василю,залишайтеся таким, яким Ви є, яким Ви бажаєте залишатися!Дозволяю! Коментарі до передмови Кузана не вважаю дурним тоном, так само, як його "збоченські" пародії на мої вірші. "Місцеве населення" створило відповідний клімат, де я змушений реагувати відповідним чином. Тепер "местниє" часто пожинають плоди у вигляді моїх коментарів ... Нічого дивного! Все добре! Шануймося!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 22:52:01 ]
Тоді, у Вас, Сергію, не тільки багате на події минуле, але і велика перспектива на майбутнє, бо створений Вами прообраз легендарного капітана Немо крушитиме не тільки авторські ніки, твори, сторінки, а і виводить на чисті води їх самих...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 22:54:21 ]
виводить=виводитиме


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 22:11:39 ]
перевонання=переконання


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Жибірова (Л.П./Л.П.) [ 2013-06-24 20:27:20 ]
Божих Ласк, Вам, пане Василь!