ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

хома дідим
2026.03.31 16:16
мене огудять
і засудять
не тема це щоб
ґуґлити з нужди
допитувати ші
наскільки ші у змозі
за думкою
спам усякчасний чи

Володимир Бойко
2026.03.31 16:02
Багато хто із мешканців Європи її, стареньку, не люблять. І, мабуть, не варто дивуватися новочасним мігрантам, які відчувають пекучу тугу за звичним середовищем і час від часу пориваються запровадити рідні мусульманські, індуїстські чи інші традиції за м

Охмуд Песецький
2026.03.31 12:46
Тиша в небесних школах.
Саме у ній пророки
Вчать визначати сполох
І почуття високе.

Шибеники, почуйте
Нас до своїх повішень -
Киньте трагічні бунти,

Борис Костиря
2026.03.31 11:43
Ніч у оголеність штовхає,
Коли беззахисним стаєш.
Іде барвистість небокраю,
Приходить сірість без одеж.

Приходить страх у масці фата,
Ідуть тривога і абсурд.
Приходить смерть в плащі рогата,

Юрій Гундарів
2026.03.31 11:24
Моя мама Світлана Вікторівна Єрмакова родом із Північного Кавказу - з лермонтовського Пятигорська. З дитинства маючи гарний голос (у своєму розквіті він нагадував тембр Монсеррат Кабальє), вона співала завжди і всюди - у школі, на конкурсах, у госпіталях

Віктор Кучерук
2026.03.31 06:12
Весняний ранок прохолодний,
Хоч сонце сяє над Дніпром
І так безвітряно сьогодні,
Що білий світ застиг кругом.
Впиваюсь сонцем і повітрям,
На повні груди вдих роблю, -
Виймаю пензлі та палітру
І волю вмілості даю.

Андрій Людвіг
2026.03.31 02:06
Вкрилася земля попелом і кров'ю,
І наша незалежність задушена з любов'ю.
Земля, яка розорена, спотворена і скривджена ганьбою,
Вже зайнята ордою: червоною, новою.
Й остання та надія розстріляна в Поліссі,
І сотні легіонів поховано у лісі.
І ще сті

Володимир Бойко
2026.03.31 01:19
Шукаючи себе випадково знайшов логіку. Носієві традиційних цінностей знесло дах. Корисні ідіоти користалися зі свого статусу небезкорисливо. Чужа історія – як випадкова коханка. Історію, як і дружину, треба мати свою. Найлегше у підвищенні тис

Ігор Шоха
2026.03.30 14:11
                    І
Нанизує пам’ять разками намиста
на ниті життя візерунки барвисті
і тче у тумані вуаль,
звідкіль виглядає далеке дитинство,
його епізоди веселі і чиста,
навіяна ними печаль.

Борис Костиря
2026.03.30 13:26
Проспати можна все на світі:
Історію, чарівну мить,
Проспати сонце у зеніті,
Коли земля красу творить.

Проспати вирішальний, гострий,
Фатальний, неповторний час,
Проспати доленосний голос,

Юхим Семеняко
2026.03.30 11:52
  Вірш представляє собою приклад дещо розбалансованої лірики, де щирість вічного людського почуття поєднується з рисами сучасності – від модерної зачіски Wolf Cut до класичної коси зі стрічкою. Це поєднання створює настрій суму й затишку з відтінком загад

Віктор Кучерук
2026.03.30 06:44
Ще зорі сплять у темнім небі
І не парує ще роса, -
Ще не торкнулась довгих стебел
Моя нагострена коса.
Ще світ увесь неначе вимер
І лиш сіріє спроквола, -
Ще лиш шурхоче невидимий
Кажан, у пошуках дупла.

С М
2026.03.29 21:22
Перша дівчино, яку любив
Настав час заспівати тобі
Прощальну пісню
Мені було сімнадцять, як тебе стрів я

Ми не бачилися часто, майнули роки
Востаннє, коли бачив тебе, ти прийняла
Ісуса

Віктор Насипаний
2026.03.29 20:08
У третім класі вчитель дітям каже:
- Сьогодні розповім цікаве дуже.
Ми будем вчити нині земноводні.
Подвійний спосіб в них життя в природі.
Розмова в нас про тих, що спритні й дужі.
Живуть і у воді вони й на суші.
Можливо, здогадаєтеся, хто то?
Ч

Охмуд Песецький
2026.03.29 18:40
Тобі щось інакше порадити важко,
Коли до вподоби модерний Wolf Cut.
Коса - не твоє і шовкова застяжка -
Це те, що існує для інших дівчат.

За мною і ходять, і саме такі ось,
Яким я неначе амурний гайдай.
Не з ними робитиму те, що наснилось,

Євген Федчук
2026.03.29 18:09
Іще не вечір та вже йшло до того.
Десь сонце загубилося в хмарках.
Між пагорбами пролягла дорога,
Що звалась з давніх пір Поліський шлях.
Вела з Підгайців через Старе Місто,
Загайці в Новосілку, звідтіля
Вже далі на Тернопіль, з нього, звісно,
Де а
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Майя М
2026.03.29

Олег Богдан
2026.03.28

Андрій Людвіг
2026.03.27

Охмуд Песецький
2026.03.19

П'ятниця Тринадцяте
2026.03.13

Людмила Пуюл
2026.03.06

Ноктюрн Ноктюрн
2026.02.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Епіграми, Наслідування Пародії, (1970) / Вірші

 Пародії на Варвару Черезову
Автор: Белла Донна
< За мотивами В. Черезової :) >

Надвечір’я ясне, наче стеля, упала на мене
Розрядився мій плеєр, бреду, як мана - і нехай.
Ти жонатий, моншер, тож копицю тобі не постелю,
Бо прийде твоя жінка й поріже нас, як коровай.

Чорну сукню охоче знімає руда куртизанка,
Бо просякнуте серце і тіло коханням без меж,
І утіхи в долонях дарує із ночі до ранку
Музі, демонам, вітру і чорному цигану теж.

Вип’ю ще коньяку, щоб зірвалося серце з розпуки,
Закурю "Біломор" – і для всіх в мене стане тепла.
Наскладаю віршів сороміцьких - найкраще про муки…
Я руда - не блондинка! А бестіям – честь і хвала!

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2007-12-12 13:12:22
Переглядів сторінки твору 24328
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 5.045 / 5.5  (3.864 / 4.42)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / 0  (4.190 / 5.22)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.786
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Пародії та епіграми
Автор востаннє на сайті 2013.04.01 23:06
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Епіграми, Наслідування Пародії, (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 13:16:17 ]
О Белла Донна, відразу пригадуються "Веселые ребята", їхній альбом 1980-го, здається, року. Я вельми любила слухати їх тоді. Та й ідея пародії присутня :)

Я теж хотіла якось причепитися до Варі Черезової, але ось уміння не вистачило, та ще й подумали би що ревную чоловіків-поетів, до яких вона так лащиться.
А вам, Донна, ось, щось вдалося знайти. Який висновок може зробити для себе Варвара? Думаю - їй потрібно додати трохи вашої, Белло, жорсткості і все буде ОК?
Але ще варто було би додати посилання - про які твори Варвари Черезової йдеться, чи це поєднання? А може теж ревність? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 13:20:46 ]
Звичайно ж ревність, що ж нас, донн, ще може на таке надихнути ;) Йдеться про різні твори, можете написати "за мотивами творів".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 13:37:23 ]
Можна виправити перший рядок? "Надвечір"я ясне знову впало на мене, як стеля"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 15:27:18 ]
Цікаво)) У мене Ви, Беладонно, згадуєтесь в одному з віршів. Доречі, "Веселые ребята" класна команда, люблю їх!
А лащитись люблю і буду)) А жорстокість мені не властива - зовсім!
З теплом, Варця))



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 15:35:45 ]
М-да, і тут лащимося - імідж... А правильно буде Белла Донна, дорогенька.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 15:44:36 ]
Ок, Белла Донна, в данному випадку я не лащуcя, та і взагалі я більше кручу хвостом, аніж лащуся. Щось Ви мене недолюблюєте, чи мені здалося?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 15:52:34 ]
А хочеться, щоб всі любили? так не буває :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Епіграми, Наслідування Пародії, (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 15:57:43 ]
У мене маленька доця, і їй так подобається всім подобатись, просто атас :)
Чоловіки часто помиляються, коли думають, що вони нам цікаві, - інколи просто подобається подобатись. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:01:25 ]
Для дітей така поведінка природня. Для більшості жінок теж, але ж до певної межі :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:04:34 ]
Біда чорна... Я не вимагаю Вашої любові, що я з нею робитиму?)) Я Вам чимось насолила? Чи мо' крутила хвостом перед тим, перед ким би хотіли покрутити Ви?))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:05:26 ]
І ще одне, я ще досі дитина, хоч маю донечку, так що все гаразд!;)-


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Епіграми, Наслідування Пародії, (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 16:07:12 ]
А я про Нестора пишу з колегою, він та-а-акий Мудрий. Не здивуюсь, якщо його справжнє ім'я Ярослав.
Те ж варяжське найманство. Просто герой норманських саг.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:09:58 ]
Дорогенька, не всім обовязково крутити хвостом, щоб привернути до себе увагу :)
Буде цікаво почитати і про Нестора...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:14:02 ]
Так, звісно, важко не погодитись, тим більше, що на мене тут звертають уваги більше через мої вірші, а не рудий хвіст))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:16:17 ]
Це питання спірне :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:19:24 ]
Мені починати ображатись?)) Неа, не діждетесь)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 16:20:02 ]
Не знаю до кого й звертатись - до Епіграм-Наслідувань-Пародій чи до Белли Донни (я правильно провідміняв?) - але чи не будете Ви так люб'язні написати пародію ще й на мене? :) Я, звісно, не збираюсь ставити себе в один ряд з визнаними на Майстеренях іменами, але от цікаво... Бо ж сам таке люблю і навіть маю одну слабеньку пародію на Максима Рильського.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:20:24 ]
А чому таке прохання? Вважаєте, вдала вийшла ця пародія? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 16:21:13 ]
Доволі непогана.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 16:21:58 ]
Але коментарі Ваші агресивніші, ніж пародія.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:25:47 ]
Ображатися на цю рубрику недоречно, якщо вона тут існує, то напевно з якоюсь метою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:28:06 ]
Ніякої агресії, тільки судження, такі самі суб"єктивні, як і інші коментарі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 16:33:14 ]
Ну я тільки ще раз звертаю Вашу увагу на моє прохання. Розумію, що то за 5 хвилин не робиться, але якщо напишете, буду вдячний. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:36:38 ]
От тому і не ображаюсь))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:37:52 ]
Може і спробую :) Мені подобаються автори, які не бояться іронізувати, в тому числі і над собою. Думаю, це ознака певної зрілості. І у ваших віршах це присутнє.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:41:34 ]
Дорогенька, ви, надіюсь, зрозуміли, що останній мій коментар до Івана Гонти :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 16:42:42 ]
Отакої! Зараз ображусь... Яка зрілість?! Я ще тільки росту! :-D


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:44:06 ]
Я не про творчу зрілість, а про людську :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:51:01 ]
Так, звісно... ОЙ смішно... Чесне слово;)---


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:56:14 ]
Сміятися над собою - не гріх ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 16:59:58 ]
Я теж так думаю. І все ж таки, що саме Вас наштовхнуло на написання цієї пародії?))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 17:05:59 ]
Не знаєте, чому пишуть епіграми і пародії?Спитайте у ведучого рубрики.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 17:06:55 ]
Щоб тикнути носом в недоліки. Чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 17:14:25 ]
У різних пародистів різні цілі. Думайте самі :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 17:17:31 ]
Ню ню, Ви не дали відповіді, Ви маєте щось особисто проти мене? Пародія суперова! А от коменти...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Епіграми, Наслідування Пародії, (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 17:18:17 ]
Ви, Вана Гонта, мені симпатичні, і колезі, ніби, цікаві. Почитаємо вас. Може...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 17:22:55 ]
Дорогенька, ми ж незнайомі, що я ж можу мати особисто проти вас? А коменти - штука суб"єктивна, повторюся.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 17:27:42 ]
Все, добре, то все пусте))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 17:31:23 ]
Ще раз попрошу ведучого рубрики:
Белла Донна (М.К./Л.П.) [ 2007-12-12 13:37:23]
Можна виправити перший рядок? "Надвечір"я ясне знов упало на мене, як стеля,"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Дніпрова (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 19:48:59 ]
перечитала.. бачу, ви непоганий знавець творчості Вапвари.. бо там натикано силу силенну замальовок з різних її творів.. це круто! і я не сказала, що щось десь там ви некоректно висловилися, чи когось образили.ні. навпаки! а те що така жвава дискусія втниклаз приводу вірша - так це чудово!!! дуже потішно це все перечитувати..
хочеться вірити, що ніхто нікого не мав на меті образити!!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 19:50:46 ]
Варцю - Ти часом не Белла Донна ???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 19:51:16 ]
Ні!!! Ми навпаки тутай сварились троха.. А що?))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Дніпрова (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 19:53:56 ]
да, Юрію.. я б теж таке запитала.. але .. навряд чи воно таке можливо..
бо взялась Донна із нєоткуда, так внєзапно..
і так інтенсивно.. але то точно різні люди.. просто полюбились вони одне одній..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 19:58:07 ]
Та я бачу - Любофф да гроба :)))
Варцю, та я не знаю, що це мені таке до голови встрілило. 8-Р
Але мо` це не Белла Донна, а Белий Дон :_))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-12 20:00:02 ]
;)--------


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2007-12-13 17:28:14 ]
Так, я дуже інтенсивна і взялася із "неоткуда", Любов права. Нікого не ображаю і не збираюсь, сваритись теж не в моєму стилі - нецікаво. Просто "проделки" Белли, щоб нескучно було :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2007-12-13 18:48:14 ]
Це факт, найголовніше, аби не сумно. Але ми вже господарів цієї сторінки попередили (чергово), про існування кордонів - пристойності і ненав'язливості.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-13 20:02:47 ]
"А я про Нестора пишу з колегою, він та-а-акий Мудрий. Не здивуюсь, якщо його справжнє ім'я Ярослав.
Те ж варяжське найманство. Просто герой норманських саг."
Малошановні Епіграми, Наслідування Пародії (а де кома після Наслідування?), я не є нічиїм найманцем. Інакше досі вийшла б моя збірка тиражем тисяч 50-100. І центральні ЗМІ мене піарили б "біло", "сіро" й "чорно". Невже незрозуміло?
І до варягів я стосунку не маю. Етнічний українець, щоб ви знали. Інше питання - хто відстоює національні інтереси українців: американські маріонетки оманливо теплого кольору чи Нестор Мудрий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-13 20:15:37 ]
Чи має колір пан Мудрий?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-13 20:28:51 ]
Пане Валентине, Ви про колір прапора партії, якій я симпатизую?
Ні, такого кольору немає. Якщо про якусь із партій я ще нічого не написав, це аж ніяк не означає, що я до неї належу. Просто ця політична сила не має аж таких "заслуг" перед народом, як члени блоків Юлії Тимошенко та НУНС і Партія регіонів, якій я теж присвятив трохи теплих слів :)), хоч би як наполегливо деякі зашорені прихильники "майданців" записували мене в "ригіонали" (саме через "и").
P.S. Розкрию один із творчих планів, хоч як не люблю цим займатися: про КПУ визріває в голові ТАКЕ, що мало не здасться...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-13 20:36:48 ]
А прапор синьо-жовтий, - ваш?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-13 20:53:17 ]
Дякую за це запитання.
Тут є щонайменше два аспекти.
Перший. Чи я за незалежну Україну? Я стою на позиції: держава для людини, а не людина для держави. І якщо: а) за незалежності населення України зменшилося на кілька мільйонів; б) заводи й фабрики, відбудовані після Великої Вітчизняної війни НАРОДОМ, опинилися в руках купки олігархів; в) малий і середній бізнес душать корупція, чиновницьке свавілля та абсурдні податки; г) держава, можна сказати, НЕ ДБАЄ про Збройні Сили та Міліцію... - то чи я за ТАКУ державу? Ні, я за іншу (не таку!) державу - справді незалежну і НАРОДНУ.
І другий - суто "кольоровий". Наприклад, Михайло Грушевський (хто це такий, Вам нагадувати зайве!) був не за синьо-жовтий прапор (!!!), а за ЖОВТО-СИНІЙ. Відчуваєте різницю чи ні? Якщо ні, закцентую: жовтий у нього був угорі, а синій - знизу. Позаяк синій і жовтий - це не небо і колос (!!!), а жовта земля і синє море. Якщо море над землею - це ПОТОП...
Мабуть, я занадто відвертий сьогодні... :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-13 21:05:46 ]
Все нормально, пане Мудрий!
Річ у тім, що прапор спочатку й був жовто-синім (і навіть ще у січових стрільців). Але гетьман Скоропадський, упорядковуючи національну символіку, поміняв кольори місцями за правилами геральдики (вексилології - науки що вивчає прапори). Існує європейська традиція творення гербів та прапорів з тих гербів. Геральдика визнає лише насичені кольори (окрім одного відтінка - кольору людського обличч)і тих кольорів є сім. Два із них - метали, які неможуть бути угорі - золото і срібло. Дехто (Польща, Росія (про неї окрема і довга розмова) не дотримуються цього правила). Гетьман зробив правильно. І не йдеться у геральдиці ні про які пшеницю з морем, і не про цукрові буряки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-13 21:12:28 ]
Спасибі за цю інформацію! Велике! Може, й гетьман Скоропадський мав рацію, припускаю: хіба я себе істиною в останній інстанції обзивав коли? :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-13 21:18:30 ]
Ось і добре! Приймаєте ці кольори?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-13 21:21:08 ]
Аби під цими кольорами було усунуто ті, м'яко кажучі, негативні реалії, які я вище перераховував і перелік яких можна ще довго продовжувати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-13 21:23:37 ]
А хто ж те має зробити?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-13 21:32:16 ]
А я не на всі запитання маю відповіді. Як і кожна людина. Просто не терплю, коли слово розходиться з ділом настільки колосально, наскільки в Ю.Т., В.Ю. і В.Я.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-01-25 00:28:10 ]
Почали за здравіє, а завершили як відомо...:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-13 11:30:00 ]
Еха, хороше то як. Ню-ню!