ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Віктор Кучерук
2026.07.17 07:28
Пітьма густіла і зростала тиша,
І прохолода ширилась навкруг, -
Десь у стіжку попискували миші
Та запах косовиці повнив луг.
Снопами іскор бризкало багаття,
Потріскував ледь-чутно й слізно хмиз,
А я сидів, як вартовий на чаті
І цю красу любити кращ

Ірина Вовк
2026.07.17 06:14
Розділ ІІІ: Царський пурпур над Субурою Коли над Нілом зійшов Сиріус, палац затих. Навіть римські вартові біля воріт пересувалися навшпиньки. У глибокій внутрішній кімнаті, де стіни були викладені холодним зеленкуватим порфіром, Клеопатра народила син

Ірина Вовк
2026.07.17 05:59
Розділ ІІ: Цей круглий світ в Александрії Вона не готувала для нього ложа зі спартанського пурпуру чи шовків, які привозили купці з Серики. Вона знала, що чоловік, який провів тридцять років у шкіряних наметах серед вогких лісів Галлії, втомився від н

Євген Федчук
2026.07.16 17:58
Бурлить Польща, шипить Польща, Польща вимагає,
Що робити Україна має – що не має.
Чиє їм’я прославляти, а чиє ганьбити,
Щоб дозволили поляки з собою дружити.
Піднімають на знамена події минулі,
Мовляв, злочини ми ваші й досі не забули.
Про Волинську

Артур Сіренко
2026.07.16 16:43
Шукаю фарби:
Цей сірий світ сумний розмалювати
Наче б то він розмальовка дитяча,
а не вигадка божевільного деміурга.
Шукаю фарби:
Жовті кульбаби у мій старий сад
Прийшли дивувати волохатих
Марногудів крилатого травня,

Охмуд Песецький
2026.07.16 15:58
Мене могла спасти віра, і вона це зробила. Така, як моя, напевно, відома багатьом — тим, які йдуть (о, цей вічний образ руху до безсмертя) і знаходять себе. Це легше зробити, коли перебуваєш наодинці із собою, інколи переходячи від самоти зовнішньої

Борис Костиря
2026.07.16 13:43
Сповільнений легкий сніжок,
Мов друг призабутий, далекий.
Вкривається снігом порок.
Пророк у снігу, мов лелека.

Так тихий засніжений вальс
В гаю прозвучить непомітно.
Це ніжне послання до вас,

М Менянин
2026.07.16 13:05
Таємно, щоб ніхто не знав,
Ісус вечеряти зібрав,
Четвер цей день на небесах,
а жертва в Храмі, бо Песах.

Піднесений панує стан,
бо відповідний мають сан,
відсутні поспіх, суєта –

хома дідим
2026.07.16 12:36
що хотів сказати
не згадаю вже
звабили без ради
випадкові жести
сонцесхід на трасі
чобітки дівчат
шини від камазів
згар пекельний чад

Ірина Вовк
2026.07.16 10:27
ЧАСТИНА ПЕРША: ЮЛІЙ «Я знайшов її в пісках, де час не має влади. Вона була маленькою, але її очі вже вміли рахувати чужі страхи». (З неофіційних записів ветерана Х ЛЕГІОНУ) Розділ І: Вага золотого жука

Тетяна Левицька
2026.07.16 10:05
У грудині стогне вітровій,
ветхими нитками губи зшито.
Мабуть, що не варто в буревій
кочергою згадки ворушити.

Блискавиця вдарила, ніяк
з того пекла вирватись на волю.
Знепритомніла, зневірилась, ще б пак,

Віктор Кучерук
2026.07.16 06:28
Вклоняюся низько високому слову,
Глибокому змісту і формі чіткій, -
Дивуюсь пісенності рідної мови
І в радості світлій, і в тузі
гіркій.
Дивлюся на букви, вслухаюся в звуки
І мріям про щастя свободу даю, -
Отак опановую вічну науку -

Ірина Вовк
2026.07.16 05:29
казка для дітей і їх батьків) Щороку 4 червня поминають діточок, які загинули внаслідок збройної агресії росії проти України. Символом цього дня є дзвіночок, який означає чисті та обірвані війною дитячі життя, а також запалені свічки у вікнах. Стан

Катерина Савельєва
2026.07.16 00:05
Лiто пасма свої розпустило,
I босонiж по скелi пройшло.
Рiзнотрав'ям думки закрутило
I мене ненароком знайшло.

Вiкна й дверi вiдкритi навколо,
Пробiгають хвилини тепла.
Мiсяць дивиться ввечерi кволо

Семен Санніков
2026.07.15 23:19
Вони здравствують за цією веб-адресою, поки автором формується або редагується (хз) сама його сторінка. Він радив і мені натискать на підкреслене, і воно піддається цій нескладній дії ©

С М
2026.07.15 16:52
ліжко те ж, і оцей лазарет
кажи, сестро морфін, що я дочікуюся тебе
бо я не певний, чи дотягну знов
о, пробач, я слабий, давно

і крики сирени усе лунають межи скронь
кажи, сестро морфін, коли почався цей полон
як же я потрапив до цих місць
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Анна Марчук
2026.07.12

Паб Лімерик
2026.07.12

Тетяна Нєтьосіна
2026.07.04

Інна Момотюк
2026.07.04

Володимир Кириленко
2026.06.20

Боговик Владислав Боговик Владислав
2026.06.18

Іван Веселий
2026.06.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ярина Брилинська (1968) / Вірші

 ***


гулко
чітко
швидко
б"ється серце

йду
біжу
лечу
спішу до тебе

жовто
тепло
літньо
світить сонце

відкрива
свої обійми
небо

банальна рима не лягає на папір
душа співає прозою верлібрів




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-11-16 16:46:22
Переглядів сторінки твору 10373
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (5.094 / 5.51)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.732 / 5.4)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.759
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2018.03.22 16:43
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віталій Ткачук (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-16 17:05:46 ]
Верлібрами таки краще, ніж банальними римами - то є правда)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2009-11-16 23:40:12 ]
Вибачайте, колеги, але на мою думку:
Лиш ледацюга, що творить по-справжньому не вміє,
Без рим писати віршики воліє!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-17 00:12:51 ]
А отут Ви неправі, колего :) Написати гарний білий вірш аж ніяк не легше, ніж зримувати рядки. Так що з "ледацюгою" Ви перебрали.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2009-11-17 23:45:26 ]
Я наперед вибачився,Любо, якщо Ви звернули увагу. Поети - люди живі й емоційні, особливо ті, хто римує. Я ж у своїх віршах ніде не зачіпаю верлібристів. І нікому не нав"язую римовану поезію.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-18 00:09:25 ]
Ярославе, думаю, не відкрию великого секрету, якщо скажу, шо живі та емоційні не лише ті поети, хто римує. Ви, на мою думку, не там побачили акцент у вірші Ярини. Бо йшлося саме про "банальну", а потім вже про риму. Адже Ви не сперечатиметься з тим, що іноді краще ... емм... мовчати, ніж писати будь що?
І не вздумайте на мене ображатися, як баришня,- все одно нічого з того не вийде :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2009-11-18 00:38:05 ]
Справді, іноді краще мовчати - краще для здоров"я, Любо. Ви - мудра жінка. Я на Вас не ображаюсь. Та й на Ярину теж. У мене донька - Ярина. І я люблю актора Ю.Брилинського у львівському театрі Заньковецької.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2009-11-17 09:34:11 ]
Пане Ярославе, дуже поетичний вислів у Вас вийшов. І, головне - привітний... :о) А напишіть-но Ви білого "віршика" (Боже, як зневажливо про мою душу...). Недавно читала листування Стефаника і Кобилянської. Поезія у прозі. Якби поскладати це у строфи - були б білі вірші. За Вашою логікою, краще було б не писати взагалі? Скільки є таких, що "вміють віршики із римами писати, та неможливо ті вірші читати"... (вибачте, за невправну риму).:о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2009-11-17 23:38:02 ]
Шановна пані Ярино! Щоб довго не сперечатися, скажу: не пишіть узагальнююче: "Банальна рима не лягає на папір! А якось делікатніше: щось рима не лягає на папір, душа співає прозою верлібрів", бо того, хто півжиття поклав на римовані вірші, (рима - це музика в поезії), це страшенно зачіпає і ображає! У мене є кілька верлібрів і білих віршів, можете знайти на моїй сторінці. Мені після вінків сонетів без рим писати, як два пальці облизати!
Тому, закидаючи мені непривітність у висловах, дотримуйтесь, будь ласка, сама толерантності стосовно римованої поезії, яку писати значно важче.
І ніхто до Вас не матиме претензій, і стане враз привітним. А щодо Кобилянської і Стефаника я з Вами не сперечаюся. Згоден. Можна навести і Коцюбинського і багатьох інших. А стосовно верлібрів тут чомусь ніхто не згадує Володимира Яринича. Вам, як Ярині його почитати було б приємно, гадаю. Я під впливом Яринича писав свої верлібри. Хоч він видав за життя лише одну збірочку, але яку!
Я люблю і білі сонети Павличка. Але він ніде не протиставляє римовану і неримовану поезію. І взагалі, навіщо поетичну кухню (я пишу римовано чи неримовано) виносити у вірш?! Творіть образ засобами, які Вам ближче і все. А то читачам розказуєте, як Ви пишете - римовано чи неримовано. Невже це їм цікаво, якщо по великому рахунку? Головне - поезія, як правильно сказав ЛЮ, а якими засобами вона твориться - це хай лишається за кулісами поетичних майстерень.
З повагою


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2009-11-17 09:35:08 ]
Пане, Віталію - погоджуюся з Вами. Таки краще і природніше. Дякую. :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2009-11-17 09:36:16 ]
Чорнява Жінко, спасибі, що стали на захист білого вірша і "ледацюг" :о))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-11-17 09:42:42 ]
пан Ярослав трохи жартівник іноді знаєте


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2009-11-17 10:23:15 ]
:о))) Пан Ярослав дуже серйозно на фото виглядає, а я тут людина нова, не знала про його жартівливість. Спасибі, Сонце-Місяцю...:о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-11-17 10:37:15 ]
я не особливо люблю про когось розмислювати без
дозволу, але пан Ярослав мені може пробачить раз

йому здається не сподобалося про банальні рими,
але оскільки він чоловік з добрим гумором,
гадаю, він може ще пом'якшати ймовірно

не журіться


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2009-11-17 16:37:47 ]
тв я й не журюся... читаю римований вірш на захист білого вірша і душа радіє. :о) Дякую.:о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-11-17 20:38:04 ]
Аби лише поезія залишалась собою -
у всіх формах та виразах...
Натхненно,
ЛЮ :)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2009-11-17 20:41:00 ]
Дякую, Юрку і погоджуюся цілковито з Вами не тому, що "грішу" білими віршами, а тому, що це таки правда - у всіх формах і виразах мусить залишатися собою... :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-11-18 00:58:02 ]
Підтримую вашу позицію, Ярино – Ви маєте право на власну точку зору:)) А читачі – насправді кожен сам собі вибирає, що йому цікаво, а що ні;
і ніяких претензій до Вас "читач" (в загальному значенні слова) не має – бо й за що?
...................................
... врешті, це було б просто смішно, але...
але неприємно, факт :((



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2009-11-18 10:15:09 ]
Пане Ярославе, вважаю, що дискусія моя з Вами трохи невдала, оскільки ми говоримо з Вами різними мовами - Ви не розумієте мене, а я не розумію Вас. Коли я писала про "банальну" риму - мала на увазі СВОЮ банальну риму, а не риму в загальному. І ні в якому випадку не хотіла образити тих "хто поклав своє життя" на написання римованих віршів. Тобто, суть така - моя рима занадто банальна, у порівнянні з Вашою, щоб лягати на папір. Така ідея мого вислову. Що почули Ви - це суб"єктивне Ваше бачення. І вважаю, що до мене тут ставляться доволі привітно :о)
А стосовно Павличка... Я дуже добре знаю його творчість, бо працювала над нею. І також маю СВОЮ думку стосовно римованих його віршів. У нього багато досконалих рим і відшліфованих текстів, але мало душі. "Коли поетів буде як машин..." - писала Ліна Костенко.:о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2009-11-18 10:43:36 ]
Дочиталася ще од одного повідомлення...:о) Актор Брилинський знаний, як великий поціновувач поезії, сказав мені так: "І не римуй, але пиши..." Сприймаю це, як настанову, бо властиво, його думка є для мене надзвичайно важливою. Дякую і Вам, і не ображайтеся - світ слова такий великий, що для нього вистачить місця для поетів різних кольорів і напрямків. :о)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2009-11-18 11:59:15 ]
Ой, щоб знову кого не образити - про різні кольори - це про білий...:о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2009-11-18 12:01:06 ]
Верховинко, хай читач має претензії - бо має таке право. Факт, що буває неприємно, але можна багато корисних висновків для себе зробити з подібної дискусії. Дякую! :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-18 15:49:52 ]
Осьо по нашому! Так тримати! Так гарно зазвучав ваш вірш. А кінцівка без коментарів. Я чого завгодно сподівався, а кінець мене здивував. Цікаво вийшло. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2009-11-18 22:40:33 ]
Миколо, дякую! Кінцівка таки без коментарів, бо вже дуже багато тих коментарів отримала, я навіть не сподівалася на такий емоційний шквал... :о)